-
Μπορεί να είναι ευθυγραμμισμένο σωστά αλλά το τιμόνι να χάνει λίγο. Το πιο πιθανό είναι ότι ήταν ευθυγραμμισμένο σωστά με το τιμόνι στη μέση αλλά μετά κάτι άλλαξε. Βασικά κάτι κουνήθηκε με τον καιρό ή από καμιά τρύπα, πεζοδρόμιο, ζόρισμα. Το αποτέλεσμα είναι ότι η μια ρόδα η πειραγμένη στρίβει πιο πολύ ή λιγότερο από την άλλη οπότε η νέα θέση ισορροπίας του συστήματος είναι με το τιμόνι λίγο στριμμένο. Μια σωστή ευθυγράμμιση θα πρέπει να τα επαναφέρει όλα στο ίσιο τους.
-
Όταν το αυτοκίνητο κινείται ίσια στην ευθεία, αλλά το τιμόνι δείχνει να χάνει, πρέπει να το φέρει στα ίσια στην ευθυγράμμιση ο μάστορας από τα ημίμπαρα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Όταν το αυτοκίνητο κινείται ίσια στην ευθεία, αλλά το τιμόνι δείχνει να χάνει, πρέπει να το φέρει στα ίσια στην ευθυγράμμιση ο μάστορας από τα ημίμπαρα.θέλει δουλίτσα αυτό ε; όταν μου είχε συμβεί στο σουζούκι και τόλεγα στον τότε μάστορα, μου έλεγε : 'μην ασχολείσαι, ... άστο'
-
Ήταν άσχετος ή τεμπέλης.
Κλειδώνουν το τιμόνι σε ευθεία θέση με ένα ρυθμιζόμενο στήριγμα ( ιδιοκατασκευή νομίζω είναι ) και μετά βλέπουν στο μηχάνημα την απόκλιση από την ευθεία, λασκάροντας ή σφίγγοντας ανάλογα το κάθε ημίμπαρο φέρνουν τους τροχούς στην ευθεία πάντα εντός των στοιχείων του κατασκευαστή.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το πιο πιθανό είναι ότι ήταν ευθυγραμμισμένο σωστά με το τιμόνι στη μέση αλλά μετά κάτι άλλαξε. Βασικά κάτι κουνήθηκε με τον καιρό ή από καμιά τρύπα, πεζοδρόμιο, ζόρισμα.Σιγουρα αυτο θα εγινε, αλλα τι εννοεις κατι κουνηθηκε; Αυτο το κατι τι μπορει να ειναι;
-
Μια φορά, πηγα για ευθυγράμμιση το αμάξι της αδελφής μου. Τις επόμενες μέρες, παραπονιόταν ότι το τιμόνι της είναι λίγο στραβό. Της λέω 'δεν είναι τίποτα', υποθέτοντας ότι δεν θα το είχαν κεντράρει απόλυτα κατά τη ρύθμιση. Τις επόμενες μέρες, παραπονιόταν ότι το τιμόνι στράβωνε όλο και περισσότερο. 'Ιδέα σου', λέω, 'εκτός κι αν έπεσες σε τίποτα κρατήρες'. 'Δεν έπεσα'. Μερικές μέρες μετά 'έλα να το δεις, στραβώνει όλο και πιο πολύ!'. Ε κατεβαίνω τελικά και τι να δω: Το πρόβλημα συγκλισης των τροχών φαινόταν αμέσως με το μάτι! Ο ένας ίσιος, ο άλλος 5-6 μοίρες στριμμένος με το τιμόνι στην ευθεία! Δεν το πίστευα. Το πάω στο βουλκανιζατέρ όπου ο μάστορας όντως ανήσυχος ξαναέκανε ευθυγράμμιση και ασφάλισε σωστά τα ημίμπαρα (υποθέτω αυτό δεν είχε κάνει την πρώτη φορά). Εν τω μεταξύ, έδειχνε να απορεί πραγματικά με αυτό που συνέβη και αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι υπάρχει πιθανότητα έστω και 1 στο εκατομμύριο να έφταιγε αυτό. Χωρίς όμως να μπορεί να το εξηγήσει και με κάποιο αλλο τρόπο. Από τον φόβο του μάλιστα ζήτησε μια φορά τη βδομάδα για ένα χρονικό διάστημα να περνάει από το μαγαζί να ελέγχει αν στράβωσε. Βέβαια δεν ξαναστράβωσε...
-
Θα είχε ξεχάσει να σφίξει τα κόντρα παξιμάδια.
-
γιατι διαφορετικη συμπεριφορα εχει ο τροχοσ την ωρα που γυρναει πανω στο αυτοκινητο κ διαφορετικη εκτος..οπωσ κ στις ευθυγραμμισεις οι περισσοτεροι κανουν ευθυγραμμισεις χωρισ τον οδηγο μεσα αυτο ειναι πολυ λαθος η σωστη ευθυγραμμιση γινεται με τον οδηγο μεσα ετσι ωστε το αυτοκινητο να ρυθμιστει αψογα.....
-
Σωστός! Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένες οδηγίες από τους κατασκευαστές αλλά λίγοι τις τηρούν.
Έτσι πχ στις BMW θέλουν φορτίο 75 κιλών στη θέση οδηγού, συνοδηγού, πίσω και 20+ στο πορτπαγκάζ. Ίσως έτσι εξηγείται και γιατί δυσκολευόταν κάποιος κακομοίρης να του βγει το σωστό κάμπερ στις πίσω ρόδες με ξεφόρτωτο αυτοκίνητο... -
παιδια καλησπερα εχω ενα φιατ πουντο σπορτινγκ 1.4 μετα την αλλαγη αναρτησεων σε bilstein sport b6 το τιμονι βαρυνε και εχει αργη επαναφορα και στο ανοιγμα της πρωτης εχω την εντυπωση οτι γλυστραει περισσοτερο, στο ανοιγμα 2ης κ3ης δεν γλυστραει καθολου.το τιμονι ειναι πληρως ευθυγραμμισμενο με το δρομο φρενα και κρατηματα εχει φοβερα.του εχω κανει 2 ευθυγραμμισεις σε διαφορετικο μηχανημα και το προβλημα παραμενει.μου λενε οτι ετσι ειναι λογω σκληρων αναρτησεων.τα τοπ μαουντ δεν τα εχω αλλαξει.εσεις τι πιστευεται ετσι ειναι τα αμορτισερ η φταιει η ευθυγραμμιση?ευχαριστω για το χρονο σας.
-
Μάλλον κάτι με την ευθυγράμμιση πρέπει να παίζει. Ίσως άλλαξε κάτι στη γεωμετρία με τη νέα ανάρτηση. Μήπως μπήκαν αμορτισέρ από λάθος μοντέλο; Μήπως άλλαξες ελατήρια κι έβαλες πιο χαμηλά; Τότε είναι αναμενόμενο να χρειάζεσαι ευθυγράμμιση που θα διαφέρει από την εργοστασιακή που είναι για τα ψηλά ελατήρια.
-
τα αμορτισερ ειναι για αυτο το μοντελο αφου ημουν μπροστα και τα ελεχξα με κωδικους.ελατηρια ειναι τα ιδια αλλα παρατηρησα οτι το αυτοκινητο εχει σηκωθει αφου ειναι αζωτου λαδιου.μηπως φταινε τα τοπ μαουντ?α ξεχασα αλλαξα και τα λαστιχα και δεν γλυστραει καθολου ειναι οπως ηταν καινουριο το αυτοκινητο αλλα παραμενει η αργη επαναφορα.η γωνια καστορ ειναι υπευθυνη για την επαναφορα τιμονιου?
-
Όταν σηκώσεις το αμάξι μπορεί ο μηχανικός να στρίψει τους τροχούς με το χέρι ή μαγκώνουν;
(όχι από το τιμόνι αλλά πιάνοντας τον τροχό) -
αυτο δεν το ξερω.γιατι το λες αυτο?για τη κρεμαργιερα?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όταν σηκώσεις το αμάξι μπορεί ο μηχανικός να στρίψει τους τροχούς με το χέρι ή μαγκώνουν;
(όχι από το τιμόνι αλλά πιάνοντας τον τροχό)Όταν το αμάξι είναι στον αέρα στα περισσότερα αυτοκίνητα οι τροχοί γυρίζουν για ΠΛΑΚΑ με το χέρι!
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όταν σηκώσεις το αμάξι μπορεί ο μηχανικός να στρίψει τους τροχούς με το χέρι ή μαγκώνουν;
(όχι από το τιμόνι αλλά πιάνοντας τον τροχό)Όταν το αμάξι είναι στον αέρα στα περισσότερα αυτοκίνητα οι τροχοί γυρίζουν για ΠΛΑΚΑ με το χέρι!
Σε όλα όταν όλα είναι εντάξει
-
το πηγα σε μηχανικο και απο κατω ειναι ολα μια χαρα δεν εχει καθολου τσογους και στριβει μια χαρα σηκωμενο το αυτοκινητο οποτε μαλλον ειναι η ευθυγραμμιση.ξερεται κανεναν καλο ευθυγραμμισα?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Όταν σηκώσεις το αμάξι μπορεί ο μηχανικός να στρίψει τους τροχούς με το χέρι ή μαγκώνουν;
(όχι από το τιμόνι αλλά πιάνοντας τον τροχό)Όταν το αμάξι είναι στον αέρα στα περισσότερα αυτοκίνητα οι τροχοί γυρίζουν για ΠΛΑΚΑ με το χέρι!
Σε όλα όταν όλα είναι εντάξει
Εκτός αν έχουν DIRAVI
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Όταν σηκώσεις το αμάξι μπορεί ο μηχανικός να στρίψει τους τροχούς με το χέρι ή μαγκώνουν;
(όχι από το τιμόνι αλλά πιάνοντας τον τροχό)Όταν το αμάξι είναι στον αέρα στα περισσότερα αυτοκίνητα οι τροχοί γυρίζουν για ΠΛΑΚΑ με το χέρι!
Σε όλα όταν όλα είναι εντάξει
Εκτός αν έχουν DIRAVI
τι ειναι το diravi?
-
Περί Ευθυγραμμίσεων....