-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Το Golf από την άλλη είναι και ρασιοναλιστικά και αντιρασιοναλιστικά...ίσως η πιο ορθολογιστική επιλογή της κατηγορίας.
πολύ γενικό αυτό που λες...
ορθολογική με τι ?? με οικονομιτεχνικά κριτήρια??
καλύπτει μεγαλύτερο κομμάτι των καταναλωτών ναι...[/quote][/quote:29328c0r]
Από την αντιρασιοναλιστική σκοπιά το Golf είναι η πιο ρασιοναλιστική επιλογή,καθώς είναι το μοναδικό C γενικού κατασκευαστή το οποιό αν το παρκάρεις μπροστά από το bar...... δεν θα ξεσηκώσει αρνητικές κριτικές εις βάρος σου για την επιλογή του (αφού αποτελεί συνάμα trend και διαχρονική επιλογή,συνοδευόμενη από την παραμύθα της ανοξείδωτης αξιοπιστίας) .
Από την ρασιοναλιστική σκοπιά το Golf είναι απόλυτα ορθολογιστικό,καθώς ενώ έχει το μικρότερο μήκος και από τα τρία ιταλικά της κατηγορίας,προσφέρει χώρους αξιόλογους για τις εξωτερικές του διαστάσεις και καλύτερη ορατότητα.Είναι ένα αυτοκίνητο που βλέποντας το, είτε εσωτερικά, είτε εξωτερικά πείθει τον μέσο αγοραστή.Τα πάντα είναι εκνευριστικά και κουραστικά στη θέση τους...στη θέση που θα έπρεπε να βρίσκονται.Για διαφορετικούς λόγους ούτε το Bravo, ούτε η Delta, ούτε η Giulietta έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.Έχουν 'παραξενιές' που μπορεί να τα καθιστούν πιο συμπαθητικά ή με περισσότερο 'χαρακτήρα' σε σχέση με το Golf,αλλά η πλειοψηφία των αγοραστών αυτό δεν το εκτιμά.
Επιπρόσθετα οι ιταλικές προτάσεις έχουν το μειονέκτημα να μην λάμπουν με απόλυτο τρόπο σε κάποιον επιμέρους τομέα,με εξαίρεση τους κινητήρες και τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά (ιδίως της Giulietta).....αλλά όχι με χαώδεις διαφορές από τον ανταγωνισμό όπως στο παρελθόν.Από τη στιγμή όμως που ο μέσος αγοραστής δεν ενδιαφέρεται γι' αυτά τα πράγματα,αλλά για την κάμερα οπισθοπορείας και την επένδυση του ταμπλώ με μαλακά υλικά.....ορίστε που καταλήγει στο Astra αντί του Bravo, αν δεν θέλει να εκταμιεύσει το ποσό για ένα Golf.Τέλος και οι τρεις ιταλικές προτάσεις, ενωμένες στο ατυχές πεπρωμένο τους,μοιράζονται ένα ακόμα τραγικό μειονέκτημα: παράγωνται μόνον σε μια έκδοση αμαξώματος με 5 πόρτες (niente sw,niente SUV,niente cc)...πράγμα που ενώ πριν μια δεκαετία μπορούσε και να στέκει,σήμερα είναι απλά αδιανόητο και πλήττει ανεπανόρθωτα την εμπορική πορεία και του καλύτερου μοντέλου (εκτός και αν αυτό είναι το Golf).
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
H 159 δεν έπασχε ούτε σε βάρος,ούτε σε βασικούς κινητήρες που κάνουν τα νούμερα σε ευρωπαϊή αγορά και το έχω εξηγήσει επαρκώς αυτό σε παλιότερα μηνύματα.Τα προβλήματά της ήταν άλλα, με κυριότερο αυτό που συμπυκνώνεται στην πρόσφατη αποστροφή του λόγου του Marchionne,την οποία για το λόγο αυτό και παράθεσα.Δεν πιστεύουν δηλ. στο προϊόν,ανεξαρτήτως του πόσο καλά το έχουν εκτελέσει,και ανάλογα του συμπεριφέρονται.Η Giulia (αν ποτέ υπάρξει) θα είναι σίγουρα ένα τεχνικό downgrade σε σχέση με την 159 και θα κινείται στο μοτίβο της 155.
Ό,τι ισχύει για την 938 δεν ισχύει για τις 946,αφού δεν είναι είναι τίποτα περισσότερο στα δυναμικά και οδηγικά τους χαρακτηριστικά από 159 'coupeizzate και decapottabili'.....και κάτι περισσότερο από αυτό σε επίπεδο καροσσερίας.
Και ενώ η Brera στέκει αισθητικά (μολονότι στην Ιταλία δεν βλέπεις πίσω από το τιμόνι της παρά 50αρηδες με στυλ συνοικιακού Briatore)η Spider είναι ένα αυτοκίνητο χωρίς αρχή και τέλος.Πέραν της αισθητικής... βρίσκω τραγικό το concept ενός spider ΑR.....προσθιοκίνητου,με 1700 κιλά βάρους και με μόνο αξιόλογο κινητήρα έναν cagafumo (diesel)-η προσθήκη του 1750 δεν έσωσε την κατάσταση. Πέραν αυτού βρίσκω απαράδεκτο να μην μπορώ να ταξιδέψω ξεσκούφωτος με ταχύτητα άνω των 100 χλμ.Μηπως επασχε απο ελλεψη σωστης αντιληψης ως προς τις αναγκες/προτεραιοτητες που ειχε το κοινο της κατηγοριας, αλλα και της μαρκας γενικοτερα?
Εμενα μου δινει την αισθηση οτι προσπαθησαν με μια γενικευμενη φιλοσοφια να καλυψουν αρκετους τομεις
που απαιτει η κατηγορια, σε στυλ 'λιγο απ' ολα' και μπαλαντερ, να μπει δηλαδη σφηνα αναμεσα στο D και E segment, -αφου
η 166 πλεον αποτελεσε παρελθον το 2007-, αλλα χωρις παραλληλα να διαπρεπει, να κανει την διαφορα καπου, (περα πο την εμφανιση) ωστε να προτιμηθει σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Παραλληλα, περα απο την εμφανη προσοχη στην ποιοτητα του εσωτερικου, σε σχεση με την 156, ισως αυτο που ελλειπε ηταν
μια καινοτομια πχ σε επιπεδο κινητηρων, οπως αυτη που ηρθε σχετικα αργα με τον tbi αλλα και με τον Multiair... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
τα ελαφρια αυτοκινητα μας τελειωσαν, σε λιγο τα 150 αλογα θα κινουν οριακα τα αυτοκινητα
Exεις μεινει πισω , εχουν ξεκινησει ηδη οι εταιριες και ψαχνονται πολυ με το θεμα αυτο, φυσικα με το μικροτερο δυνατο
κοστος για εναν επιπλεον λογο που συνδεεται με την υβριδικη-αναγκαια τεχνολογια και το σημαντικο βαρος των μπαταριων
το οποιο αν και χαρις την εξελιξη της τεχνολογιας εχει καπως περιοριστει, εντουτοις δεν εχει φτασει την αντιστοιχη εξελιξη μειωσης του συνολικου ογκου που εχει καταφερει αντιστοιχα σε ενα επιτρεπτο κοστος για ευρεια παραγωγη...
Ηδη η νεα γενια της 3σρας λεγεται απο εγκυρες πηγες οτι θα ειναι ελαφρυτερη, το ιδιο ισχυει και για την Mercedes
και φυσικα προσπαθειες κανει και η Audi με την γνωστη χρηση αλουμινιου στο σασι, κατι που ειδαμε και σε project
που αφορουσε το 2λιτρο Α5 coupe, με σημαντικη απωλεια βαρους...
Sorry για το offtopic.μιλαω για πιο νορμαλ πραγματα, το σασι του ΤΤ δεν αφορα τον περισσοτερο κοσμο , επιπλεον προσθετει σημαντικο κοστος στη κατασκευη , κατι που σε ενα premium κουπε συγχωρειται (και πληρωνεται φυσικα απο αυτους που μπορουν να διαθεσουν το ποσο και ενδεχομενως να το εκτιμησουν -πραγμα σπανιο βεβαια οταν ο κοσμος γουσταρει τις χοντρες slk και Ζ4 - ), σε ενα σουπερμινι ομως ειναι ανεφικτο
οταν μου λες οτι αυτοκινητα τυπου κορσα, κλιο κτλ εφτασαν τα 4 μετρα τα 100 αλογα φαινονται λιγα, τα 120 (που καποτε μιλουσες για γρηγορο αυτοκινητο) οριακα και τα 150 θεωρουνται ικανοποιητικα
το ιδιο ισχυει και για τα μικρομεσαια
τα 120 ειναι το πλεον οριακο (στα 100 και 90 αλογα πλεον μιλαμε για ταφο) και μερικα απο τα καινουρια ουτε με 140 δε πανε (βλεπε νεο αστρα που αν δε κανω λαθος ειναι γουρουνι και με αυτα τα αλογα δεν παει το κακομοιρο )
τα υβριδικα μη μου τα αναφερεις καν, ξερεις οτι βγαζω σπυρακια με αυτες τις γελοιοτητες
αυτο που θελω να πω παντως ειναι πώς σκατα θα μειωθει το βαρος?
τροποι υπαρχουν δε λεω, αλλα κοστιζουν , δεν ειναι ευκολο να εφαρμοστουν σε αμαξακια μαζικης παραγωγης
ο κοσμος ομως θελει το 4μετρο του μινι και καλα κανει, αλλα αυτο πώς θα γινει ελαφρυ και παραλληλα ασφαλες, ησυχο, στιβαρο σε λογικο κοστος?δεν ειμαι τοσο αισιοδοξος για το μελλον και θα με πιασει χειροτερη απαισιοδοξια μολις βγει το νεο A3 και ειναι και αυτο χοντρο γουρουνι οπως ολα τα νεα μικρομεσαια
πλεον εχει χαθει το μετρο....
-
Guys I think you' re missing the point here...
Οι γραβατογιακάδες που ηγούνται του gruppo είναι φανερό ότι απλά δεν γουστάρουν τη δουλειά τους. Είναι απλοί τεχνοκράτες που θα προτιμούσαν να εργάζονται σε μια χρηματιστηριακή ή ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα παρά σε μια φθίνουσα αυτοκινητοβιομηχανία και μας το αποδεικνύουν σε κάθε τους απόφαση ή προϊόν που παρουσιάζουν. Ότι βλέπουμε από το gruppo μοιάζει με μια απέλπιδα προσπάθεια απλά να παραχθεί κάποιο έργο. Αυτά που κατηγορούμε για την Alfa απλά ισχύουν και για τη Fiat, Lancia, Maserati οπότε το πρόβλημα είναι συνολικό και όχι μόνο για την Alfa Romeo. -
εγω φιλε στεφανε πιστευω οτι θελουν να αντιμετωπισουν τον ανταγωνισμο με λαθος τροπο
πχ θελουν να βγαλουν μια 159 που να ειναι πιο γερμανικη..
ειλικρινα πες μου, ποιος θελει να αγορασει κατι τετοιο?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω φιλε στεφανε πιστευω οτι θελουν να αντιμετωπισουν τον ανταγωνισμο με λαθος τροποπχ θελουν να βγαλουν μια 159 που να ειναι πιο γερμανικη..
ειλικρινα πες μου, ποιος θελει να αγορασει κατι τετοιο?
Ακριβώς.Ο Qsis έχει δίκιο.Τα ίδια κάνουν και οι Γάλλοι.Ο αγοραστής ναι μεν θέλει ποιότητα αλλά οι κακομοίρηδες οι Γαλλο-Ιταλοί έχασαν το δάσος ψάχνωντας το δέντρο καθώς τείνουν να απομακρυνθούν από χαρακτηριστηκά που τους καθιέρωσαν ως κατασκευαστές.Γι αυτό ναι να ανεβάσουν την ποιότητα αλλά τα λοιπά χαρακτηριστηκά ας τα φήσουν ως ήταν και ας σταματήσουν να αντιγράφουν τους Γερμανούς σε όλα.
-
Εγώ πιστεύω ότι δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα 'αυτοκίνητο' και είναι απλοί διεκπεραιωτές. Πρόκειται για ανθρώπους που προσελήφθησαν μόνο και μόνο για να τρέξουν μια πολυεθνική εταιρία. Είτε έχουν να κάνουν με τη Fiat τη Nestle την Coca-Cola και δεν ξέρω κι εγώ ποια άλλη, είναι το ίδιο και το αυτό γι' αυτούς. Ζουν και εργάζονται και σε μια χώρα με ιδιαίτερη κουλτούρα και έχουν γίνει κάτι σαν έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι. Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον...
-
To point ειναι οτι ο κοσμος ειναι ηλιθιος. Αν ειχε η 159 το σημα της BMW μια χαρα θα πουλουσε
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
εγω φιλε στεφανε πιστευω οτι θελουν να αντιμετωπισουν τον ανταγωνισμο με λαθος τροπο
πχ θελουν να βγαλουν μια 159 που να ειναι πιο γερμανικη..
ειλικρινα πες μου, ποιος θελει να αγορασει κατι τετοιο?
Ακριβώς.Ο Qsis έχει δίκιο.Τα ίδια κάνουν και οι Γάλλοι.Ο αγοραστής ναι μεν θέλει ποιότητα αλλά οι κακομοίρηδες οι Γαλλο-Ιταλοί έχασαν το δάσος ψάχνωντας το δέντρο καθώς τείνουν να απομακρυνθούν από χαρακτηριστηκά που τους καθιέρωσαν ως κατασκευαστές.Γι αυτό ναι να ανεβάσουν την ποιότητα αλλά τα λοιπά χαρακτηριστηκά ας τα φήσουν ως ήταν και ας σταματήσουν να αντιγράφουν τους Γερμανούς σε όλα.
Αυτό που λέτε παιδιά είναι πολύ απλοϊκό. Ναι μεν η τακτική της αντιγραφής του επιτυχημένου ανταγωνιστή μας είναι η πιο συνηθισμένη, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι αυτό το πρόβλημα νομίζω. Και στην τελική αν ήθελαν να αντιγράψουν τα γερμανικά αυτοκίνητα ας έκαναν το ίδιο και με τις γερμανικές τακτικές marketing, product placement κτλ. Το να φτιάξεις αυτοκίνητα (όσο καλά κι αν είναι) και δεν μπορείς να τα προωθήσεις (ή ακόμα και να τα ξεχνάς) είναι απλά pathetic!!
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
To point ειναι οτι ο κοσμος ειναι ηλιθιος. Αν ειχε η 159 το σημα της BMW μια χαρα θα πουλουσεΚαλά της BMW.Αν έγραφε μπροστά VW θα είχε γεμίσει ο τόπος και θα μιλάγαμε για το υπέρτατο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
To point ειναι οτι ο κοσμος ειναι ηλιθιος. Αν ειχε η 159 το σημα της BMW μια χαρα θα πουλουσεΤο ηλίθιος θα το άλλαζα με το 'άσχετος' ή απλά 'αδιάφορος' περί των αυτοκινητιστικών θεμάτων...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
To point ειναι οτι ο κοσμος ειναι ηλιθιος. Αν ειχε η 159 το σημα της BMW μια χαρα θα πουλουσε
Το ηλίθιος θα το άλλαζα με το 'άσχετος' ή απλά 'αδιάφορος' περί των αυτοκινητιστικών θεμάτων...
Ετσι συμπεριφερεται και στις μαρκες ρουχων π.χ. και πολλων αλλων προιοντων. Ειναι απλα ηλιθιος, επιπολαιος και επιφανειακος. Κοιταξε ποιοι κυβερνουν στις διαφορες χωρες και αναλογως κρινε ποσους ηλιθιους εχει η καθε χωρα
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
εγω φιλε στεφανε πιστευω οτι θελουν να αντιμετωπισουν τον ανταγωνισμο με λαθος τροπο
πχ θελουν να βγαλουν μια 159 που να ειναι πιο γερμανικη..
ειλικρινα πες μου, ποιος θελει να αγορασει κατι τετοιο?
Ακριβώς.Ο Qsis έχει δίκιο.Τα ίδια κάνουν και οι Γάλλοι.Ο αγοραστής ναι μεν θέλει ποιότητα αλλά οι κακομοίρηδες οι Γαλλο-Ιταλοί έχασαν το δάσος ψάχνωντας το δέντρο καθώς τείνουν να απομακρυνθούν από χαρακτηριστηκά που τους καθιέρωσαν ως κατασκευαστές.Γι αυτό ναι να ανεβάσουν την ποιότητα αλλά τα λοιπά χαρακτηριστηκά ας τα φήσουν ως ήταν και ας σταματήσουν να αντιγράφουν τους Γερμανούς σε όλα.
Αυτό που λέτε παιδιά είναι πολύ απλοϊκό. Ναι μεν η τακτική της αντιγραφής του επιτυχημένου ανταγωνιστή μας είναι η πιο συνηθισμένη, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι αυτό το πρόβλημα νομίζω. Και στην τελική αν ήθελαν να αντιγράψουν τα γερμανικά αυτοκίνητα ας έκαναν το ίδιο και με τις γερμανικές τακτικές marketing, product placement κτλ. Το να φτιάξεις αυτοκίνητα (όσο καλά κι αν είναι) και δεν μπορείς να τα προωθήσεις (ή ακόμα και να τα ξεχνάς) είναι απλά pathetic!!
Εν μέρει είναι πρόβλημα καθώς όταν το κάνεις αυτό κάποιος που έχει γνώση θα πει αφού απο την κοινωνία είναι πιο αποδεκτά τα Γερμανικά ,ειδικά στην εποχή που ζούμε όπου το κύρος αγοράζετε, πάω και παίρνω Γερμανικό κι όχι την κακή αντιγραφή του από άλλον κατασκευαστή.Βεβαίως σίγουρα κάτι πρέπει να γίνει και με το marketing αυτό είναι βέβαιο καθώς με την παθητική αντιμετώπιση κάποιον αυτοκινήτων απλά κατάφεραν οι χαρτογιακάδες των εταιρειών να τα κάψουν σαν προιόντα ενώ ήταν πολύ αξιόλογα ενώ αλλά τα οποία αν και ποιο μέτρια με σωστή προώθηση πουλάνε αρκετά καλά.
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
To point ειναι οτι ο κοσμος ειναι ηλιθιος. Αν ειχε η 159 το σημα της BMW μια χαρα θα πουλουσεΔεν πουλάνε μόνο για το σήμα και το όνομα οι bmw .
-
ειστε υπερβολικοι με το μαρκετινγκ, μπορω να βρω απειρα παραδειγματα μη γερμανικων αυτοκινητων (και ιταλικων ) που ζμπρωχνονται απο τον τυπο
δεν ειναι εκει το θεμα, το θεμα ειναι το παρελθον (σε ο,τι αφορα την αξιοπιστια και μην πει κανεις οτι ηταν μια χαρα οι 33 , 75 και alfsud ) , η ελλειπης γκαμα και σε οτι αφορα τους αλφιστι που δεν δινουν σημασια σε ολα αυτα ο χαρακτηρας που χανεται
αν παρουμε για παραδειγμα τη χωρα μας, οι αλφα παντα πουλουσαν (ειδικα μεχρι εποχης 156-147 , ειχε γιομισει ο τοπος)
μετα και οι ιδιοι οι υποστηρικτες σταματησαν να υποστηριζουνγια μενα ειναι προφανες οτι η εταιρεια προσπαθησε να κερδισει καποιο νεο κοινο(ανεπιτυχως θα ελεγα), χανοντας το παραδοσιακο της
πρωτε επρεπε να εξασφαλισει οτι θα διατηρησει αυτο και μετα να κοιταξει να ανοιχτει και σε αλλους
επισης ο ανταγωνισμος απο ολες τις κατευθυνσεις βελτιωθηκεειναι απλα τα πραγματα νομιζω
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
To point ειναι οτι ο κοσμος ειναι ηλιθιος. Αν ειχε η 159 το σημα της BMW μια χαρα θα πουλουσε
Δεν πουλάνε μόνο για το σήμα και το όνομα οι bmw .
Δε πειράζει...άστον να νομίζει ότι ισχύει αυτό...
-
http://www.thetruthaboutcars.com/2010/0 ... rs-is-fwd/
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
http://www.thetruthaboutcars.com/2010/03/do-80-percent-of-bmw-1-series-drivers-really-think-their-cars-is-fwd/Kαι τι σχεση εχει με το φορουμ της AR ?
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
http://www.thetruthaboutcars.com/2010/03/do-80-percent-of-bmw-1-series-drivers-really-think-their-cars-is-fwd/Είμαι σίγουρος οτι αν βγώ στο δρόμο (όχι εδώ μέσα ή στο αλφίστι) και ρωτήσω τυχαία οδηγούς AR, το 80% δεν θα ξέρει τι είναι διπλά ψαλίδια...
το 90% όσων έχουν Mac τι σημαίνει OpenCL και IPS pannel... κοκ...
Thats how it works... -
Αυτό μου θυμίζει μια παπαριά που είχε γράψει ο μέγας μάγιστρος της αυτοκίνησης Χαρίτος πριν κάποια χρόνια στο Drive περί ιταλικών αυτοκινήτων. Έλεγε (ανάμεσα σε άλλα) ότι όποιος έχει αμάξι που ο κινητήρας του έχει κατασκευαστεί στην Ιταλία είναι άνθρωπος ανώτερου επιπέδου, έχει γούστο, έχει παιδεία, έχει totis ποιότης, έχει τα αγαθά του Ισαάκ κλπ.
Και στο επόμενο τεύχος έστειλε ένας επιστολή που έλεγε ότι είδε τυχαία στο δρόμο το Σεφερλή στο τιμόνι μιας 146...
ALFA ROMEO FORUM