-
ερώτηση:
εχετε εμπειρία με άλλα τουότα
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
ερώτηση:εχετε εμπειρία με άλλα τουότα
Corolla E100
Corolla E110
Rav4 MK2(fl)
Corolla E120
Avensis 1st generation
AygoΚαι 2 Daihatsu
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
(το σάξο είχε καλύτερα πλαστικά και έτριζε λιγότερο )
Αυτό θα ήθελα να το δω live!
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
προσεξε, μιλάω μόνο για τα πλαστικά, γιατί κατα τα λοιπά βγήκε σκυλί έτσι?(το σάξο είχε καλύτερα πλαστικά και έτριζε λιγότερο )
Έχεις δίκιο αλλά μη ξεχνάμε και το 2CV που είχε πολύ καλύτερα πλαστικά από το σάξο, έτριζε σαφώς λιγότερο, ταξίδευε άνετα με 240+ χ.α.ω και χωρούσε άνετα 10 άτομα με τις αποσκευές τους.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
προσεξε, μιλάω μόνο για τα πλαστικά, γιατί κατα τα λοιπά βγήκε σκυλί έτσι?
(το σάξο είχε καλύτερα πλαστικά και έτριζε λιγότερο )
Έχεις δίκιο αλλά μη ξεχνάμε και το 2CV που είχε πολύ καλύτερα πλαστικά από το σάξο, έτριζε σαφώς λιγότερο, ταξίδευε άνετα με 240+ χ.α.ω και χωρούσε άνετα 10 άτομα με τις αποσκευές τους.
Λυσσα το εκανες
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
ερώτηση:
εχετε εμπειρία με άλλα τουότα
Corolla E100
Corolla E110
Rav4 MK2(fl)
Corolla E120
Avensis 1st generation
AygoΚαι 2 Daihatsu
απ όλα αυτά θεωρείς οτι το εσωτερικό του γιάρις τρίζει λιγότερο ή τα ίδια
@ΙΚΕ αν δεν κόψεις χιλιόμετρα απ το ντεσεβω του γ@μησα τη μάνα
-
Τα Yaris που έχω προσωπική εμπειρία έτριζαν το ίδιο με τα άλλα. Δηλαδή καθόλου.
Πιο πολύ θόρυβο στο εσωτερικό έχει το Rav4 από τη ρεζέρβα σε ανώμαλους δρόμους.Το Aygo πραγματικά δε θυμάμαι καθόλου αν έτριζε αφού το είχα μόνο 2 μέρες και κυκλοφορούσα μόνο εθνική. Ήταν πάντως πιο αθόρυβο από το Punto μου.
-
τί να πω ρε παιδιά, πάσο
-
-
άρπα τη
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εγώ θα ήθελα και την άλλη άποψη όμως από αυτούς που λένε οτι μέσα το Γιαρις δε βλεποταν, να μας πουν ποια μικρά της ίδιας εποχής και κατηγορίας είχαν καλοσχεδιασμένο και 'ποιοτικό' εσωτερικο. Το μόνο που μπορείς να πεις οτι ξεχώριζε σχεδιαστικά (μέσα-έξω) ήταν το Τουινγκο, αλλά από ποιότητα πλαστικών (αληθινή εννοώ, όχι... απτή, που λένε τα περιοδικά) άστα...Νομίζω σαν μεγάλος λάτρης των πλαστικών, μπορώ να πω μια γνώμη: το Yaris MK1 και MK2 (ειδικά το πρώτο) ήταν εξαιρετικά έξυπνα σχεδιασμένο, με τεράστιους χώρους για το μέγεθός του και πολύ καλά μοτέρ. Το ταμπλό, ήταν ηλίθια σχεδιασμένο, ενώ και τα υλικά του, ήταν επιεικώς μέτρια.
Το ΜΚ2 βελτιώθηκε, αλλά πάλι είναι κάποια κλικ κάτω από τον ανταγωνισμό. Και πάλι πάντως για το μέγεθός του είναι απίστευτοι οι χώροι του. Όπως απίστευτη είναι και η τιμολόγησή του βέβαια...
Καλύτερο εσωτερικό από το Yaris; Ευκολάκι κι αυτό:
Από το 1995 κοντά σας.
Εύκολα καλύτερο σχέδιο και υλικά και από το σημερινό Yaris. Το μόνο μειονέκτημα... οι ποτηροθήκες!
-
- στον ητα φι
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
ερώτηση:εχετε εμπειρία με άλλα τουότα
Θα συμφωνησω και γω μαζι σου και θα πω οτι το Starlet ενος φιλου μου μοιαζει καλυτερο στα ματια μου απο ενα Yaris 1ης γενιας που ετυχε να οδηγησω για καποια χιλιομετρα...
-
Ήτα-φι, μου φαίνεται οτι πάτησες σκατά!
-
Είχα Γιάρις 1 από την πρώτη εβδομάδα που ήρθε στην Ελλάδα (τώρα το έχει η αδερφή μου), και έχω και Στάρλετ του 1998 (το τελευταίο, και μην ρωτάτε γιατί αυτό το πισωγύρισμα ) και η άποψή μου είναι η εξής.
Το αυτοκίνητο έπασχε στην απτή ποιότητα των υλικών της καμπίνας, ήταν απλώς ανεκτά, τίποτα το σπέσιαλ. Επίσης έπασχε στην αίσθηση του λεβιέ ταχυτήτων, ήταν αποκομμένος από τα δρώμενα αν και εύκολος στο χειρισμό. Η ορατότητα πίσω ήταν λίγο ριγμένη λόγω μεγάλου ύψους, και το ερκοντίσιο δεν ήταν όσο δυνατό θα ήθελα, αλλά για το τελευταίο μπορεί να ήταν στο δικό μου μόνο και είχα αμελήσει να το κοιτάξω. Από τιμή τσίμπαγε λίγο, αλλά είναι η αντιπροσωπεία που βαράει γιατί το πόπολο τρέχει να προλάβει, οπότε καλά μας κάνουν.
Κατά τα λοιπά ήτοι, χώροι ιδιαίτερα στο πίσω κάθισμα, υποδειγματική άνεση στο μπες-βγες, ελαφρά χειριστήρια και πεντάλ, εργονομία, αξιοπιστία, οικονομία, ορατότητα εμπρός-πλάι, εγγυήσεις, διαστήματα σέρβις των 30.000 χλμ. το 1999!, παθητική ασφάλεια , αυτόματο κιβώτιο, ήταν μεγάλη δύναμη και κυριολεκτικώς ένα μεγάλο άλμα σε σχέση με το αναχρονίζον Στάρλετ που αντικατέστησε. Όλα αυτά κρινόμενα ως αυτοκίνητο πόλης, μη βγει κανένας τύπου ΣΧ και πει ότι το πήγε τέζα στα Μέγαρα και τελικώς η Γκόλφω του άρεσε περισσότερο.
Για το Στάρλετ 1.300 με το οποίο για κάποιο λόγο ξέμεινα, έχω την άποψη ότι πέραν του ότι δεν χαλάει και ίσως έχει μισό κλικ καλύτερα πλαστικά από το Γιάρις στην καμπίνα, ας μην μιλήσω καλύτερα για ΤΙΠΟΤΕ άλλο. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ήτα-φι, μου φαίνεται οτι πάτησες σκατά!Δεν είναι το δικό μου!
Το έχω δανείσει (η καλή μου η καρδιά θα με φάει στο τέλος! ) κι εγώ χρησιμοποιώ την 120i (και τα εταιρικά ) μόνον..
Μόλις βρεθεί πάλι στα χέρια μου , θα την περιποιηθώ λίγο, γιατί τόσο καλό αμαξάκι πόλης, δύσκολα βρίσκεις. Σκέφτομαι να κοιτάξω και τον αισθητήρα λ, μπας και μειωθεί λίγο η κατανάλωση!
Αν μπορούσε να μπει και το CVT θα ήταν τέλειο, αλλά έβγαινε μόνον με τον 60άρη SPI...
-
Σχεδιαστικά και σε εμφάνιση το ταμπλό του πρώτου Yaris ήταν απο τα ωραιότερα (και είναι ακόμα και τώρα). Εφετζίδικος πίνακας οργάνων και θήκες. Πολλές θήκες, με τις 2 στα πλευρά της κονσόλας υπερ-βολικές και μεγάλες.
Απλώς συμπαθητικό το ταμπλό του μελλοντικού.
-
Μου φερνει λιγο σε εσωτερικο giulietta και 500 η λεω βλακειες; Η διαταξη λιγο της κονσολας...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Μου φερνει λιγο σε εσωτερικο giulietta και 500 η λεω βλακειες; Η διαταξη λιγο της κονσολας...Και εμένα μου φαίνεται να 'ιταλοφέρνει'.
-
Μέσα Ιταλοφέρνει... έξω Κορεατοφέρνει (Χιουντάϊ)... όμορφα, πολύ όμορφα...
Toyota Yaris (τρίτη γενιά)