-
@Cyberguy
Σε τι αυτοκινητο τα εχεις βαλει? -
070 έχει το Impreza STi από ότι ξέρω...
-
Προσπαθω να κρατηθώ αλλά τελικά δεν άντεξα:
Φιλε Cyberguy οι δημόσιοι δρόμοι δεν ειναι κ το πιο κατάλληλο μέρος να δοκιμάσεις ποσο αντέχουν τα λάστιχα στο όριο, γιαυτό έχουμε τα μεγαρα τις σερρες κλπ!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Cyberguy
Σε τι αυτοκινητο τα εχεις βαλει?subaru impreza, αλλα τα εχω δει φορεμενα και σε golf gti,mazda mx5, seat leon κτλ κτλ
Προσπαθω να κρατηθώ αλλά τελικά δεν άντεξα:
Φιλε Cyberguy οι δημόσιοι δρόμοι δεν ειναι κ το πιο κατάλληλο μέρος να δοκιμάσεις ποσο αντέχουν τα λάστιχα στο όριο, γιαυτό έχουμε τα μεγαρα τις σερρες κλπ!
μιλας σε εναν ανθρωπο που καθε τρεις και λιγο βρισκεται στην πιστα των σερρων...Αλλα ας μην ειμαστε υποκριτες. βρισκομαστε μεσα σε ενα αυτοκινητιστικο φορουμ και ολοι λιγο/πολυ εχουμε μεσα την τρελα μας για το τουτου μας. Οταν υπαρχει μετρο και μια σχετικη ωριμοτητα περιοριζουμε την 'επικινδυνοτητα'.
Οσο για τις σερρες και τα μεγαρα, εαν ειχες μπει μεσα (ειδικα στις σερρες) αρκετες φορες θα καταλαβαινες οτι αυτο που κανεις εκει μεσα δεν εχει καμια σχεση με αυτο που κανεις στον δρομο, ειδικα με ενα τετρακινητο σαν το δικο μου.
Ξεκολλατε λιγακι απο το κυνηγι μαγισσων, δεν ειμαστε παιδακια πλεον και μπορουμε να καταλαβουμε σε ποια στροφη μπορουμε να μπουμε ταπα καθως εχουμε ορατοτητα και που θα παμε σαν κοτες.
-
Αφου ξέρεις τοσο καλα που μπορείς να στρίβεις πιτα, προσωπικά τσάμπα σπούδασα Συγκοινωνιολόγος κ οι δρομοι κατασκευάζονται με κάποια στάνταρ που ισχύουν για τους άλλους εκτως απο εμας! Αυτη η ελληνική νοοτροπία ειναι που μας χαλάει κ αυτο ισχύει γενικά για όλους μας (πρώτα από ολα εμένα) που κυκλοφορούμε στους δρόμους γιαυτο κ έχουμε αυτα τα αποτελέσματα τροχαίων.
Τεσπα οτι νομίζεις φιλε, εγώ οτι ειχα να πω το είπα!
-
Φίλε cyberguy, θα ήθελα να σε δω τί θα κάνεις αν στην στροφή που θα πας 'τάπα' πεταχτεί κανένα πιτσιρίκος που κυνηγάει την χαμένη μπάλλα του
Εντελώς φιλικά -
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Αφου ξέρεις τοσο καλα που μπορείς να στρίβεις πιτα, προσωπικά τσάμπα σπούδασα Συγκοινωνιολόγος κ οι δρομοι κατασκευάζονται με κάποια στάνταρ που ισχύουν για τους άλλους εκτως απο εμας! Αυτη η ελληνική νοοτροπία ειναι που μας χαλάει κ αυτο ισχύει γενικά για όλους μας (πρώτα από ολα εμένα) που κυκλοφορούμε στους δρόμους γιαυτο κ έχουμε αυτα τα αποτελέσματα τροχαίων.
Τεσπα οτι νομίζεις φιλε, εγώ οτι ειχα να πω το είπα!Eιδικα οι δικοι μας δρομοι, στην Ελλαδα, θα πρεπει να ξερεις πολυ καλα, με τι στανταρ (στανταρ? τι ειναι αυτο? )
κατασκευαζονται, με ποιες διαδικασιες, και με ποιες προδιαγραφες.
Μην τρελαθουμε τωρα, που εχουμε αυτα τα αποτελεσματα των τροχαιων επειδη καποιοι φροντιζουν και αγοραζουν
πιο εξιδεικευμενα λαστιχα απο καποιους αλλους, πανω σε αυτοκινητα επιδοσεων.
Στατιστικα τα περισσοτερα δυστυχηματα, δεν εχουν αποκλειστικη και αμεση σχεση με την 'υπερβολικη ταχυτητα', ειναι μια
αστεια καραμελα που αναμασουν πολλοι, εχουν να κανουν με την αδιαφορια/ κακη η απουσια οδηγικης παιδειας, σε συνδυασμο με μεγαλη χρηση φαρμακευτικων ουσιων, αλλα και κακοτεχνου οδικου δικτυου με πολλες παγιδες, οπως ελλιπη σημανση, ορατοτητα, ποιοτητα/κλιση οδοστρωματος κ.α.
Το τελευταιο και χειροτερο που δυστυχως δεν γνωριζουν πολλοι?
Ολο αυτο το ΧΑΛΙ στο συνολο σχεδον (πλην Αττικης οδου και μερικων αλλων μικρων μεμονομενων δικτυων ), των δρομων της χωρας μας, ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ εναν ολοκληρο μηχανισμο συγκεκριμενου ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ και 'ανναρωσης' των θυματων καποιου τροχαιου...
Μια 'βολτα' σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ Ευρωπαικες πολεις θα σε πεισει για το ποιον του δικου μας δικτυου, και μερικες στατιστικες μελετες, για το που οφειλονται ΚΥΡΙΩΣ τα δυστυχηματα/ατυχηματα στην χωρα μας. -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Φίλε cyberguy, θα ήθελα να σε δω τί θα κάνεις αν στην στροφή που θα πας 'τάπα' πεταχτεί κανένα πιτσιρίκος που κυνηγάει την χαμένη μπάλλα του
Εντελώς φιλικά...Εγω θελω να δω τι γινεται με ολους αυτους που πανε αργα και αριστερα σε ταχειας κυκλοφοριας,
κοβουνε ρυθμο, μπλοκαρουν-κλεινουν, και δημιουργουν συμφορηση, αλλου βγαζουν φλας αλλου πανε,
οταν συγχρονως μιλανε σε ενα Γ@ΜΗΜ@ΝΟ κινητο...
Μονο η 'ταπα' σκοτωνει , ή σε αυτο οφειλονται ΟΛΑ αυτα τα τροχαια,
λες και ο συγκεκριμενος χρηστης πηγαινει απαραιτητα
'ταπα' παντου, και αλιμονο μας αμμα τον συναντησουμε πουθενα...Αληθεια, μετα απο ολη αυτη την επιθεση, ξερετε ολοι εσεις πχ, ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ πηγαινει 'ταπα'
ο συγκεκριμενος χρηστης, για να τον 'καταδικασετε' αμεσα ως ανωριμο(?) επικινδυνο(?) κτλ, επειδη
χρησιμοποιει ΠΙΟ εξιδικευμενα λαστιχα που του επιτρεπουν να εχει καλυτερη προσφυση κατα την οδηγηση του αυτοκινητου του?
Εχει καταντησει ΑΣΤΕΙΑ ολου αυτου του τυπου η αυστηρη σταση για μια κατηγορια ανθρωπων (οχι απαραιτητα του χρηστη cyberguy, αλλα γενικοτερα), η οποια ΜΟΙΡΑΙΑ ζει σε μια Κ@ΛΟΧΩΡΑ, οπου δεν επιτρεπεται μια
πιστα προδιαγραφων F1 στο Ελληνικο πχ (ηρθε ο Βernie, αλλα ο τοτε υπευθυνος ΥΠΕΧΩΔΕ θεωρησε 'φασαρια' την ολη υποθεση) και γενικοτερα μια πιο οργανωμενη και δυναμικη εξελιξη στον χωρο της αγωνιστικης αυτοκινησης, αλλα
αντιθετως, προασπιζονται με παθος εδω και 30χρονια τουλαχιστον απο τους κατεξοχην 'αρμοδιους'/αναρμοδιους, ολων των ειδων οι αλλες 'δουλειες', 'επενδυσεις' που εμπεριεχουν φυσικα τον ορο προμηθεια, 'συμβαση'
κ.ο.κ. Σε μια τετοια χωρα λοιπον, ο τελευταιος ανθρωπος που ευθυνεται για αυτη την καταντια σε επιπεδο οδηγικης παιδειας, γνωσεων και παροχης δικτυου Ευρωπαικων-συγχρονων προδιαγραφων, ειναι καποιος που αγοραζει 'ψαγμενα' λαστιχα και πηγαινει ενιοτε 'ταπα' με το αυτοκινητο του... -
Γρηγόρη μη σκας... η ταχύτητα σκοτώνει! Το λέει ο Μπάμπης ο Σουγιάς και η Μάνα μου η Άσχετη!
-
Ρε σεις, πιανοντας τα ακρα δε θα βγαλετε ποτε ακρη, θα εχετε εναν ατερμονα διαλογο του στιλ 'ποιος την εχει μεγαλυτερη' -τη μπηχτη! Ναι υπαρχουν σημεια που δε μπορεις να πας γρηγορα ακομα κι αν ο δρομος ειναι αδειος οπως υπαρχουν και ανθρωποι που δε θα'πρεπε να οδηγουν γρηγορα -λογω γνωσεων/ικανοτητων/εμπειριας οτι θελετε βαλτε- ενω υπαρχουν και σημεια ασφαλη (πχ αττικη οδος) η τελειως απομονωμενα και αρα μαλλον ασφαλη (πχ ορεινα στροφιλικια) οπου μπορεις να πας σβελτα πλην ομως συνετα, χωρις το φοβο του απροοπτου λογω ανθρωπινης δραστηριοτητας. Θεμα μετρου ειναι και -λιγου- μυαλου, το οποιο στην κοινωνια που ζουμε δυστυχως δεν περισσευει
Στα περι παιδειας, πιστας, κυκλωματων κλπ θα συμφωνησω.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Φίλε cyberguy, θα ήθελα να σε δω τί θα κάνεις αν στην στροφή που θα πας 'τάπα' πεταχτεί κανένα πιτσιρίκος που κυνηγάει την χαμένη μπάλλα του
Εντελώς φιλικά...Εγω θελω να δω τι γινεται με ολους αυτους που πανε αργα και αριστερα σε ταχειας κυκλοφοριας,
κοβουνε ρυθμο, μπλοκαρουν-κλεινουν, και δημιουργουν συμφορηση, αλλου βγαζουν φλας αλλου πανε,
οταν συγχρονως μιλανε σε ενα Γ@ΜΗΜ@ΝΟ κινητο...
Μονο η 'ταπα' σκοτωνει , ή σε αυτο οφειλονται ΟΛΑ αυτα τα τροχαια,
λες και ο συγκεκριμενος χρηστης πηγαινει απαραιτητα
'ταπα' παντου, και αλιμονο μας αμμα τον συναντησουμε πουθενα...Αληθεια, μετα απο ολη αυτη την επιθεση, ξερετε ολοι εσεις πχ, ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ πηγαινει 'ταπα'
ο συγκεκριμενος χρηστης, για να τον 'καταδικασετε' αμεσα ως ανωριμο(?) επικινδυνο(?) κτλ, επειδη
χρησιμοποιει ΠΙΟ εξιδικευμενα λαστιχα που του επιτρεπουν να εχει καλυτερη προσφυση κατα την οδηγηση του αυτοκινητου του?
Εχει καταντησει ΑΣΤΕΙΑ ολου αυτου του τυπου η αυστηρη σταση για μια κατηγορια ανθρωπων (οχι απαραιτητα του χρηστη cyberguy, αλλα γενικοτερα), η οποια ΜΟΙΡΑΙΑ ζει σε μια Κ@ΛΟΧΩΡΑ, οπου δεν επιτρεπεται μια
πιστα προδιαγραφων F1 στο Ελληνικο πχ (ηρθε ο Βernie, αλλα ο τοτε υπευθυνος ΥΠΕΧΩΔΕ θεωρησε 'φασαρια' την ολη υποθεση) και γενικοτερα μια πιο οργανωμενη και δυναμικη εξελιξη στον χωρο της αγωνιστικης αυτοκινησης, αλλα
αντιθετως, προασπιζονται με παθος εδω και 30χρονια τουλαχιστον απο τους κατεξοχην 'αρμοδιους'/αναρμοδιους, ολων των ειδων οι αλλες 'δουλειες', 'επενδυσεις' που εμπεριεχουν φυσικα τον ορο προμηθεια, 'συμβαση'
κ.ο.κ. Σε μια τετοια χωρα λοιπον, ο τελευταιος ανθρωπος που ευθυνεται για αυτη την καταντια σε επιπεδο οδηγικης παιδειας, γνωσεων και παροχης δικτυου Ευρωπαικων-συγχρονων προδιαγραφων, ειναι καποιος που αγοραζει 'ψαγμενα' λαστιχα και πηγαινει ενιοτε 'ταπα' με το αυτοκινητο του...Φίλε Γρηγόρη σε όσα είπες δεν διαφωνώ, αναφέρομαι φυσικά στους 'γρήγορους' που πάνε με 10χλμ και μιλάνε στο κινητό και άλλες τόσες ομορφιές που βλέπουμε κάθε μέρα. Αυτό κατάλαβες όμως ;
Επί της ουσίας έχει ενδιαφέρον μια τοποθέτηση στο ερώτημά μου για τον πιτσιρίκο/α που θα εμφανιστεί από το πουθενά την στιγμή που μπαίνουμε τάπα σε μια στροφή.
Πίστεψέ με θα πάνε περίπατο όλα αυτά που λέμε εδώ εκ του ασφαλούς
Και είμαστε καρά -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Επί της ουσίας έχει ενδιαφέρον μια τοποθέτηση στο ερώτημά μου για τον πιτσιρίκο/α που θα εμφανιστεί από το πουθενά την στιγμή που μπαίνουμε τάπα σε μια στροφή.
Πίστεψέ με θα πάνε περίπατο όλα αυτά που λέμε εδώ εκ του ασφαλούς
Και είμαστε καράΕιμαστε οντως, εκτος θεματος, με το ερωτημα σου, το οποιο και δεν υφισταται, τουλαχιστον απο την στιγμη που για τα δικα μου δεδομενα (αλλα και των περισσοτερων που γνωριζω απο το συγκεκριμενο Forum προσωπικα), οι στροφες στις οποιες
δοκιμαζουμε σε ενα βαθμο, τα ορια ελαστικων-αυτοκινητου, βρισκονται σε γνωριμες ορεινες και απομακρυσμενες διαδρομες, συνηθως με ελαχιστη κινηση, (και πραγματοποιουνται αυστηρα με την χρηση μονο της δικης μας λωριδας), επομενως πιτσιρικας απο το πουθενα, να κυνηγαει πχ την μπαλα, απλα δεν παιζει ως σεναριο.
Επιπροσθετως επειδη ολο αυτο ξεκινησε με τον χρηστη, που 'τολμησε' να αναφερει οτι φοραει στο αυτοκινητο του, ενα ιδιαιτερο τυπο ελαστικου -street legal ομως-, η χρηση των συγκεκριμενων, οταν αυτα ζεσταθουν, ειναι δεδομενο οτι προσφερουν μειωμενη αποσταση ακινητοποιησης του οχηματος σε σχεση με τα περισσοτερα ελαστικα του εμποριου, αρα και αυξημενη ενεργητικη ασφαλεια. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Φίλε cyberguy, θα ήθελα να σε δω τί θα κάνεις αν στην στροφή που θα πας 'τάπα' πεταχτεί κανένα πιτσιρίκος που κυνηγάει την χαμένη μπάλλα του
Εντελώς φιλικά...Εγω θελω να δω τι γινεται με ολους αυτους που πανε αργα και αριστερα σε ταχειας κυκλοφοριας,
κοβουνε ρυθμο, μπλοκαρουν-κλεινουν, και δημιουργουν συμφορηση, αλλου βγαζουν φλας αλλου πανε,
οταν συγχρονως μιλανε σε ενα Γ@ΜΗΜ@ΝΟ κινητο...
Μονο η 'ταπα' σκοτωνει , ή σε αυτο οφειλονται ΟΛΑ αυτα τα τροχαια,
λες και ο συγκεκριμενος χρηστης πηγαινει απαραιτητα
'ταπα' παντου, και αλιμονο μας αμμα τον συναντησουμε πουθενα...Αληθεια, μετα απο ολη αυτη την επιθεση, ξερετε ολοι εσεις πχ, ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ πηγαινει 'ταπα'
ο συγκεκριμενος χρηστης, για να τον 'καταδικασετε' αμεσα ως ανωριμο(?) επικινδυνο(?) κτλ, επειδη
χρησιμοποιει ΠΙΟ εξιδικευμενα λαστιχα που του επιτρεπουν να εχει καλυτερη προσφυση κατα την οδηγηση του αυτοκινητου του?
Εχει καταντησει ΑΣΤΕΙΑ ολου αυτου του τυπου η αυστηρη σταση για μια κατηγορια ανθρωπων (οχι απαραιτητα του χρηστη cyberguy, αλλα γενικοτερα), η οποια ΜΟΙΡΑΙΑ ζει σε μια Κ@ΛΟΧΩΡΑ, οπου δεν επιτρεπεται μια
πιστα προδιαγραφων F1 στο Ελληνικο πχ (ηρθε ο Βernie, αλλα ο τοτε υπευθυνος ΥΠΕΧΩΔΕ θεωρησε 'φασαρια' την ολη υποθεση) και γενικοτερα μια πιο οργανωμενη και δυναμικη εξελιξη στον χωρο της αγωνιστικης αυτοκινησης, αλλα
αντιθετως, προασπιζονται με παθος εδω και 30χρονια τουλαχιστον απο τους κατεξοχην 'αρμοδιους'/αναρμοδιους, ολων των ειδων οι αλλες 'δουλειες', 'επενδυσεις' που εμπεριεχουν φυσικα τον ορο προμηθεια, 'συμβαση'
κ.ο.κ. Σε μια τετοια χωρα λοιπον, ο τελευταιος ανθρωπος που ευθυνεται για αυτη την καταντια σε επιπεδο οδηγικης παιδειας, γνωσεων και παροχης δικτυου Ευρωπαικων-συγχρονων προδιαγραφων, ειναι καποιος που αγοραζει 'ψαγμενα' λαστιχα και πηγαινει ενιοτε 'ταπα' με το αυτοκινητο του...+1
προς συγκοινωνιολογους και λοιπους υπευθυνους
Βαλτε καμια ασφαλτο της προκοπης...
βαλτε και λιγο χαλικι
βαλτε και λιγο λαστιχο
μην βαζετε μονο 'λαπα'βλεπω καινουργιους δρομους και μεσα σε 1-2 χρονια εχουν γινει καθρεπτες....ενω σε αλλες χωρες αλλα και αττικη οδο με πολλαπλασιο φορτο και ταχυτητες κλπ κλπ ακομα αντεχουν...
φερτε και λιγο γρανιτενιο πετρωμα και σταματηστε να βαζετε μονο ασβεστολι8ικα πετρωματα
αρνηθητε να βαλετε την υπογραφη σας σε εργα που πλουτιζουν πολιτικους και εργολαβους λαμογια
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Επί της ουσίας έχει ενδιαφέρον μια τοποθέτηση στο ερώτημά μου για τον πιτσιρίκο/α που θα εμφανιστεί από το πουθενά την στιγμή που μπαίνουμε τάπα σε μια στροφή.
Πίστεψέ με θα πάνε περίπατο όλα αυτά που λέμε εδώ εκ του ασφαλούς
Και είμαστε καράΕιμαστε οντως, εκτος θεματος, με το ερωτημα σου, το οποιο και δεν υφισταται, τουλαχιστον απο την στιγμη που για τα δικα μου δεδομενα (αλλα και των περισσοτερων που γνωριζω απο το συγκεκριμενο Forum προσωπικα), οι στροφες στις οποιες
δοκιμαζουμε σε ενα βαθμο, τα ορια ελαστικων-αυτοκινητου, βρισκονται σε** γνωριμες ορεινες και απομακρυσμενες διαδρομες, συνηθως με ελαχιστη κινηση, (και πραγματοποιουνται αυστηρα με την χρηση μονο της δικης μας λωριδας), επομενως πιτσιρικας απο το πουθενα, να κυνηγαει πχ την μπαλα, απλα δεν παιζει ως σεναριο.**Επιπροσθετως επειδη ολο αυτο ξεκινησε με τον χρηστη, που 'τολμησε' να αναφερει οτι φοραει στο αυτοκινητο του, ενα ιδιαιτερο τυπο ελαστικου -street legal ομως-, η χρηση των συγκεκριμενων, οταν αυτα ζεσταθουν, ειναι δεδομενο οτι προσφερουν μειωμενη αποσταση ακινητοποιησης του οχηματος σε σχεση με τα περισσοτερα ελαστικα του εμποριου, αρα και αυξημενη ενεργητικη ασφαλεια.χμμμ
πολλα κοινα βλεπω
μηπως γνωριζομαστε απο παλια
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
οι στροφες στις οποιες δοκιμαζουμε σε ενα βαθμο, τα ορια ελαστικων-αυτοκινητου, βρισκονται σε γνωριμες ορεινες και απομακρυσμενες διαδρομες, συνηθως με ελαχιστη κινηση, (και πραγματοποιουνται αυστηρα με την χρηση μονο της δικης μας λωριδας), επομενως πιτσιρικας απο το πουθενα, να κυνηγαει πχ την μπαλα, απλα δεν παιζει ως σεναριο.
Αν εννοείς ορεινούς και έρημους δρόμους τότε είμαστε σύμφωνοι, όμως ο φίλος cyberguy μάλλον εννοεί ελιγμούς σε αστικούς δρόμους, αν κατάλαβα λάθος συγχωρήστε με
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
οι στροφες στις οποιες δοκιμαζουμε σε ενα βαθμο, τα ορια ελαστικων-αυτοκινητου, βρισκονται σε γνωριμες ορεινες και απομακρυσμενες διαδρομες, συνηθως με ελαχιστη κινηση, (και πραγματοποιουνται αυστηρα με την χρηση μονο της δικης μας λωριδας), επομενως πιτσιρικας απο το πουθενα, να κυνηγαει πχ την μπαλα, απλα δεν παιζει ως σεναριο.
Αν εννοείς ορεινούς και έρημους δρόμους τότε είμαστε σύμφωνοι, όμως ο φίλος cyberguy μάλλον εννοεί ελιγμούς σε αστικούς δρόμους, αν κατάλαβα λάθος συγχωρήστε με
συγνωμη εκανα μερες να δω τα ποστ σου.
Φυσικα και μιλαω για διαδρομες σε βουνα και απομονωμενα μερη...εαν ειναι δυνατον να μιλουσα για καφριλες μεσα στην πολη και σε κατοικημενες περιοχες....
Οπως προανεφερα πιστευω οτι εχω αρκετα ανεπτυγμενη οδηγικη παιδεια, ωστε να μπορω να ξερω που μπορω να 'παιξω'. Σαν παραδειγμα θα φερω ορεινη διαδρομη ταξιαρχη, λιβαδι-πετροκερασα, 2ο ποδι χαλκιδικης (το καλοκαιρι μονο νυχτα που δεν εχει κινηση), απομονωμενοι δρομοι στον χορτιατη κτλ.
Επισης αυτο που αναφερει ο γρηγορης ισχυει, παντα μενω στην λωριδα μου εκτος και εαν ειμαι σε πεδινη περιοχη οπου εχω απλετη ορατοτητα. Το μονο απο το οποιο εχω κινδυνεψει μεχρι σημερα ειναι γελαδες και προβατα, ποτε δεν εχω συναντησει κατι αλλο 'εκτακτο' στον δρομο.
Και θα πω κατι το οποιο μπορει να ακουστει προσβλητικο αλλα δυστηχως ειναι αληθεια. Το μεγαλυτερο ποσοστο κατοχων αυτοκινητων υψηλων επιδοσεων στην καθημερινη τους οδηγηση ειναι πολυ πιο ηρεμοι απο τους υπολοιπους οδηγους. Επειδη ακριβως το να 'χανω' το αυτοκινητο μου ειναι παιχνιδι για μενα, ξερω πολυ καλα τι θα συμβει σε κατι αναπαντεχο και ποσο δυσκολα θα το μαζεψω. Ο μεσος οδηγος ομως εχει απολυτη ΑΓΝΟΙΑ και δεν ξερει τι του ξημερωνει.
Οταν ταξιδευω σε εθνικες οδους σπανια παω πανω απο 150 (συνηθως 120-140) και εχω βαρεθει πραγματικα να βλεπω χουρνταδες και σαπακια να με προκαλουν ολη την ωρα. Οταν θα βρεθω σε περιοχη χωρις κινηση με στροφιλικια θα αρχισω το παιχνιδι, αλλα εκει και μονο.
Οσοι μπηκαν πρωτη φορα μαζι μου για ταξιδι, ξεκινησαν αγχωμενοι γιατι πιστευαν οτι θα πηγαινω σαν τρελος, αλλα στο τελος κοιμοντουσαν κιολας
Και κλεινω λεγοντας, πως οποιος οδηγος εχει ασχοληθει στην ζωη του με καποιο ειδος motorsport (πιστα,αναβασεις,χωματινους αγωνες κτλ) σπανια οδηγαει 'επικινδυνα'
Τι λάστιχα φοράει το αυτοκίνητό σας?