-
Σωστός.
-
Ο χρήστης george621 έγραψε:
Να γίνει όμως μια εξουσιοδότηση για την μεταβίναση του αυτοκινήτου ΄΄ωστε να είσαι καλυμένος.
Νομίζω δεν καταλάβατε! Το αυτοκίνητο είναι εντελως δικό μου. Απλά λέω ότι θα πληρώσω τα χρέη από τα τέλη του 2010 που άφησα απλήροτα και θα πάρω και τα σήματα για το 2011. Πράγμα που σήμαινει πως κρατάω το αυτοκίνητο (BMW 520). Δεν το πουλάω ούτε το αποσύρω!
Λίγο τραβηγμένο..... αλλά εάν καταθέσεις Υπεύθυνη Δήλωση στην Εφορία οτι το αυτοκίνητο για το 2010 ήταν σε ακινήσία .....μήπως τη γλιτώσεις;;;;; Για ρώτησέ το..... δεν χάνεις τίποτα.....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Σωστός.Ευχαριστώ παίδες!
-
Καταλήξαμε τώρα με το δίλιτρο νεάς τεχνολογίας να πληρώνουμε όσο ένα 3000 X5 καινούργιο
Τελικά όλα τα αμάξια τα μεγάλα πληρώνουν λιγότερα αν τα παρεις καινουργια.
Από που εισπράτει περισσότερα (από τα +10 και +40) των μικρών μοντέλων που δεν είναι οικολογικά? Πχ Hynday κλπ?
-
Παιδια εχω μια απορια..Αν ενα αμαξι σε μαντρα δεν εχει πουληθει πχ για 1-2 χρονια κ παω να το παρω, θα πληρωσω κ τα τελη των προηγουμενων ετων ή υποτιθεται οτι αυτα θα επρεπε να τα χει πληρωμενα ο μαντρας?
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Παιδια εχω μια απορια..Αν ενα αμαξι σε μαντρα δεν εχει πουληθει πχ για 1-2 χρονια κ παω να το παρω, θα πληρωσω κ τα τελη των προηγουμενων ετων ή υποτιθεται οτι αυτα θα επρεπε να τα χει πληρωμενα ο μαντρας?Θα τα'χει πληρωμενα ο μαντρας λογικα. Τοτε ειναι που δεν θα πουλησουν αν κατσει και πληρωσει ο πελατης τα τελη των περασμενων ετων.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Παιδια εχω μια απορια..Αν ενα αμαξι σε μαντρα δεν εχει πουληθει πχ για 1-2 χρονια κ παω να το παρω, θα πληρωσω κ τα τελη των προηγουμενων ετων ή υποτιθεται οτι αυτα θα επρεπε να τα χει πληρωμενα ο μαντρας?Το πιο πιθανο ειναι να εχει καταθεσει τις πινακιδες για να μην πληρωνει .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το πιο πιθανο ειναι να εχει καταθεσει τις πινακιδες για να μην πληρωνει .
Πραγμα που σημαινει οτι τα φορτωνεται ο αγοραστης? Αν εχει κανονικα τις πινακιδες λογικα πρεπει να πληρωνει ο ιδιος τα τελη αν καταλαβα σωστα?
-
για να της ξανά πάρει τι γίνετε? θα ήθελα να μάθω!
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Το πιο πιθανο ειναι να εχει καταθεσει τις πινακιδες για να μην πληρωνει .
Πραγμα που σημαινει οτι τα φορτωνεται ο αγοραστης? Αν εχει κανονικα τις πινακιδες λογικα πρεπει να πληρωνει ο ιδιος τα τελη αν καταλαβα σωστα?
Αν τις εχει καταθεσει, δεν τα πληρωνει κανεις, απλα οταν τις ξαναπαρεις πληρωνεις αυτα του τρεχοντος ετους. Οποτε ναι, για να στο πουλησει πρεπει να πληρωσει κ τα τελη.
για να της ξανά πάρει τι γίνετε? θα ήθελα να μάθω!
Πας με το χαρτι της ακινησιας και τις ξαναπαιρνεις! Αν εχουν περασει 2 χρονια κι εχουν καταστραφει, βγαζεις καινουριες!!
-
Ρε παιδια μου ειπε καποιος οτι τα νεα τελη του 2011 θα ισχυουν και για τα μεταχειρισμενα. Ισχυει κατι τετοιο? Δηλαδη αν παρει καποιος το 2011 ενα μεταχειρισμενο χρονολογιας 2002 , θα φορολογειται βαση ρυπων?
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Ρε παιδια μου ειπε καποιος οτι τα νεα τελη του 2011 θα ισχυουν και για τα μεταχειρισμενα. Ισχυει κατι τετοιο? Δηλαδη αν παρει καποιος το 2011 ενα μεταχειρισμενο χρονολογιας 2002 , θα φορολογειται βαση ρυπων?Οχι με τα μεχρι στιγμης δεδομενα.
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Ρε παιδια μου ειπε καποιος οτι τα νεα τελη του 2011 θα ισχυουν και για τα μεταχειρισμενα. Ισχυει κατι τετοιο? Δηλαδη αν παρει καποιος το 2011 ενα μεταχειρισμενο χρονολογιας 2002 , θα φορολογειται βαση ρυπων?Ήταν διατυπωμένο κάπως έτσι στο Τρομακτικό επειδή ήταν συμπυκωνενο το μύνημα και απο εκει μάλλον στο μετεφεραν έτσι.
-
Νομίζω οτι δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τις στρεβλώσεις που δημιουργούν στην αγορά τα παράλογα τέλη κυκλοφορίας και τα τέλη ταξινόμησης βάσει κυβικών. Ρίχνοντας μια ματιά στα στατιστικά των πωλήσεων διαφόρων μοντέλων στην Ελλάδα σε σχέση με την αντίστοιχη πορεία τους σε άλλες χώρες παρατηρούμε:
Τεράστιες πωλήσεις του RX8 λόγω του 1.3l (αν ήταν 3.0l 231hp να το βλέπαμε)
Τεράστιες πωλήσεις της SLK 1.8l έναντι όλων των +2.0l roadster
Αύξηση μεριδίου της Merc σε όλα τα μοντέλα με 1.6l 1.8l
Πλήρη επικράτηση του VAG λόγω των κινητήρων 1.2l -1.8l
Τόνωση πωλήσεων 'οικολογικών' Lexus λόγω επιδοτήσεωνΣτον αντίποδα έχουμε ελάχιστες συγκριτικά πωλήσεις BMW +2.5l
Ελάχιστες πωλήσεις 350Ζ-370Ζ λόγω +3.5l
Μηδενικές πωλήσεις Volvo, Subaru, Ford 2.5l ή 3.0l
Ανυπαρξία εταιριών με καταπληκτικά αυτοκίνητα όπως η Infinityκαι ο παραλογισμός στην Ελλάδα συνεχίζεται...επιτέλους προτείνω για ακόμη μια φορά την πλήρη κατάργηση των τελών κυκλοφορίας και την επιβολή του** τέλους ταξινόμησης βάσει της εργοστασιακής αξίας**.
Ας αφήσουμε τον καταναλωτή (opos ameriki) να επιλέξει αυτό που του πρέπει και ας σταματήσει το κράτους να του επιβάλει αυτά που προκύπτουν από ένα παράλογο σύστημα. Τόσο δύσκολο είναι;
-
Ναι γιατί ζούμε στην Ευρώπη και όχι στην Αμερική
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ναι γιατί ζούμε στην Ευρώπη και όχι στην ΑμερικήΤο ότι έχουμε αμερικάνο πρωθυπουργό δε μετράει καθόλου;;;
-
μετράει για το που θα παει αμα φύγει
-
Είμαι σίγουρος ότι αν όλοι πάβαμε να αγοράζουμε άχρηστα VW 1.2 TSI VW 1.4 TSI και άλλες τέτοιες εξυπνάδες των Γερμανών άλλα πέρναμε ατμοσφαιρικούς ή οικολογικούς κινητήρες αμερικάνικων ή ιαπωνικών εταιριών που είναι καλύτερα από τα γερμανικά οι τιμές των τελών κυκλοφορίας θα ήταν πολύ χαμηλότερες. Γέμισε ο τόπος με VW Polo, Hyundai Getz, VW Golf, Hyundai Atos, Audi A3, Mercedes A-Class, VW Tiguan, Ford Ka, Ford Fiesta και άλλα τέτοια τα οποία κοστίζουν και 15000€ και 20000€ χωρίς να τα αξίζουν πραγματικά. Ενισχύουμε τα τάλη συνεχώς με αυτό το τρόπο. Αφήνουμε απούλητα αμάξια μονάδικα όπως είναι τα Mazda 3, Mazda 5, Kia Magentis, Dodge Caliber, Dodge Avenger, Fiat Bravo Lancia Delta άλλα και φτηνότερα όπως είναι τα Honda Jazz, Renault Twingo, Renault Clio, Peugeot 206 Plus, Toyota iQ. Επίσης παίρνουμε αβέρτα τα Mercedes, BMW, Audi αδιαφορόντας για τα οικολογικά άρα και φτηνότερα στη χρήση Lexus όπως επίσης και για τα ξεχωριστά Infiniti, Jaguar, Chrysler (παραδέχομαι παράλογοι κυβισμοί), Cadillac. Όπιος έχει 100000€ παίρνει απαραίτητα Porsche και ποτέ Lotus, Maserati. Αγοράζουμε συνέχεια γερμανιά όσα και να είναι τα εισοδήματα μας. Μόνο δείτε πόσα Mercedes πουλιούνται ως μεταχειρισμένα! Και έχουμε αδιαφορήσει για κοσμήματα της αυτοκίνησης όπως είναι τα Volvo, Saab, Alfa Romeo. Έτσι πιστεύω εγώ και είναι καθαρά ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ
-
Άμα γουστάρετε το Αμερικάνικο μοντέλο οικονομίας και διοίκησης κανένα πρόβλημα...Όχι όμως μόνο για τα αυτοκίνητα.
-
σοφά μιλάς γέροντα
Τέλη κυκλοφορίας (merged)