-
-
Μου αρέσουν οι μονομερείς δηλώσεις του ΣΕΑΑ και των μελών του , παρόλο που ουσιαστικά είναι επαναλαμβανόμενη κασσέτα.
Ενώ π.χ. αναλύουν κάθε φορά πόσα χάνει το κράτος και το περιβάλλον επειδή οι πωλήσεις των νέων ΙΧ έχουν μειωθεί, καθώς και πόσοι έχουν χάσει τις δουλειές τους στον κλάδο εμπορίας, αντίθετα ΠΟΤΕ δεν λέει πόσα δις συνάλλαγμα ΔΕΝ εξαγάγαμε στο εξωτερικό για να φέρουμε κι' άλλα αυτοκίνητα, πόσοι άλλοι στον κλάδο συνεργείων ανάσαναν επειδή χιλιάδες αυτοκίνητα αντί να πολτοποιηθούν και να αντικατασταθούν με νέα συντηρούνται και κυκλοφορούν κανονικά, αν οι καιροί είναι κατάλληλοι για λαρτζιές με αγορές νέων αυτοκινήτων και σύναψη νέων δανείων (με επαχθέστερους εννοείται όρους...) κ.α. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
τι σημαίνει αυτό?
παπαγαλάκια ή π@υτσες μπλε.
διευκρίνησε άμεσα μη γίνει χαμόοοοος -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μου αρέσουν οι μονομερείς δηλώσεις του ΣΕΑΑ και των μελών του , παρόλο που ουσιαστικά είναι επαναλαμβανόμενη κασσέτα.
Ενώ π.χ. αναλύουν κάθε φορά πόσα χάνει το κράτος και το περιβάλλον επειδή οι πωλήσεις των νέων ΙΧ έχουν μειωθεί, καθώς και πόσοι έχουν χάσει τις δουλειές τους στον κλάδο εμπορίας, αντίθετα ΠΟΤΕ δεν λέει πόσα δις συνάλλαγμα ΔΕΝ εξαγάγαμε στο εξωτερικό για να φέρουμε κι' άλλα αυτοκίνητα, πόσοι άλλοι στον κλάδο συνεργείων ανάσαναν επειδή χιλιάδες αυτοκίνητα αντί να πολτοποιηθούν και να αντικατασταθούν με νέα συντηρούνται και κυκλοφορούν κανονικά, αν οι καιροί είναι κατάλληλοι για λαρτζιές με αγορές νέων αυτοκινήτων και σύναψη νέων δανείων (με επαχθέστερους εννοείται όρους...) κ.α.+1000
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τι ωραια παπαγαλακια
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μου αρέσουν οι μονομερείς δηλώσεις του ΣΕΑΑ και των μελών του , παρόλο που ουσιαστικά είναι επαναλαμβανόμενη κασσέτα.
Ενώ π.χ. αναλύουν κάθε φορά πόσα χάνει το κράτος και το περιβάλλον επειδή οι πωλήσεις των νέων ΙΧ έχουν μειωθεί, καθώς και πόσοι έχουν χάσει τις δουλειές τους στον κλάδο εμπορίας, αντίθετα ΠΟΤΕ δεν λέει πόσα δις συνάλλαγμα ΔΕΝ εξαγάγαμε στο εξωτερικό για να φέρουμε κι' άλλα αυτοκίνητα, πόσοι άλλοι στον κλάδο συνεργείων ανάσαναν επειδή χιλιάδες αυτοκίνητα αντί να πολτοποιηθούν και να αντικατασταθούν με νέα συντηρούνται και κυκλοφορούν κανονικά, αν οι καιροί είναι κατάλληλοι για λαρτζιές με αγορές νέων αυτοκινήτων και σύναψη νέων δανείων (με επαχθέστερους εννοείται όρους...) κ.α.Που είδες ότι πολλά συνεργεία δουλεύουν με τα παλιά αμάξια ;
Aντίθετα το κόστος συντήρισης αυτων έχει πάει στα ύψη,δεν υπάρχουν (ως τώρα) πολλά νέα ανταλλακτικά πλέον 7 ετίας, εκτός των ακριβων αυτοκινήτων,και τα φέσια και τα τεφτέρια πάνε σύννεφο και πολλοί έχουν κλείσει.Οπότε τιθεται και θέμα ασφάλειας με ότι κυκλοφορεί εκεί έξωΟσο αφορά το συνάλλαγμα που δεν εξάγαμε για αγορά νέων αυτοκινήτων,αυτό αντιτίθεται στην ελεύθερη οικονομία και διακίνηση αγαθών της ΕΕ. Γι'αυτό βασικά θα γίνουν παρεμβασεις πχ ίσως πάλι με μείωση ΕΤΤ, για να αυξηθούν οι πωλήσεις αυτοκινήτων,και όχι για να μην κλείσουν κάποιοι επειδή δεν πουλάνε που ήταν θέμα χρόνου να κλείσουν, όπως εύκολα άνοιξαν.
Εξάλλου ο καταναλωτής και δάνειο να πάρει από την τράπεζα να πάρει αμάξι,από δικά του περουσιακά στοιχεία επιβαρύνεται η εξαγωγή συναλλάγματος ,όχι από χρήματα του κράτους.
Η αγορά θα βρεί τους ρυθμους της και τα μεγέθη της ,είναι κανόνας του εμπορίου ('αρρωσταίνει αλλά ποτε δεν πεθαίνει') απλά σε πολλούς ήρθε απότομα να προσγειωθούν στην πραγματικότητα....
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Η αγορά θα βρεί τους ρυθμους της και τα μεγέθη της ,είναι κανόνας του εμπορίου ('αρρωσταίνει αλλά ποτε δεν πεθαίνει') απλά σε πολλούς ήρθε απότομα να προσγειωθούν στην πραγματικότητα....
Σωστά, μόνο που η αγορά ήταν άρρωστη και τώρα εξυγιαίνεται.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Ο giannik εχει παραγγειλει ηδη αυτοκινητο και προφανως σκεφτεαι μηπως γλιτωσει καποια χρηματα και καθυστερησει την εκτελωνιση του αυτοκινητου που περιμενει. Λογικο το ενδιαφερον τουακριβώς έτσι...Απ' ότι μου είπαν από Βιαμαρ , ΔΕΝ έχει φόρο πολυτελείας το συγκεκριμένο μοντέλο...
Εάν ανακοινωθούν πλέον τα μέτρα , με το μειωμένο τ.τ , θα το εκτελωνίσω για να επωφεληθώ αλλά θα το πινακιδώσω την 1η βδομάδα του 2011 (κρίμας να πληρώσω 2 φορές τέλη + του ότι η άδεια κυκλοφ. θα γράφει 2011..) -
Λίγο δύσκολο να ισχύσει το μέτρο αν αποφασιστεί άμεσα, από αρχές Γενάρη 2011 ,με τους ρυθμούς που λειτουργεί το κράτος ...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μου αρέσουν οι μονομερείς δηλώσεις του ΣΕΑΑ και των μελών του , παρόλο που ουσιαστικά είναι επαναλαμβανόμενη κασσέτα.
Ενώ π.χ. αναλύουν κάθε φορά πόσα χάνει το κράτος και το περιβάλλον επειδή οι πωλήσεις των νέων ΙΧ έχουν μειωθεί, καθώς και πόσοι έχουν χάσει τις δουλειές τους στον κλάδο εμπορίας, αντίθετα ΠΟΤΕ δεν λέει πόσα δις συνάλλαγμα ΔΕΝ εξαγάγαμε στο εξωτερικό για να φέρουμε κι' άλλα αυτοκίνητα, πόσοι άλλοι στον κλάδο συνεργείων ανάσαναν επειδή χιλιάδες αυτοκίνητα αντί να πολτοποιηθούν και να αντικατασταθούν με νέα συντηρούνται και κυκλοφορούν κανονικά, αν οι καιροί είναι κατάλληλοι για λαρτζιές με αγορές νέων αυτοκινήτων και σύναψη νέων δανείων (με επαχθέστερους εννοείται όρους...) κ.α.τα ανταλλακτικα αυτα για την οποια συντηρηση ποια ελληνικη βιομηχανια τα κατασκευαζει;
τη μειωση του αεπ τη λαμβανεις υποψη;
καθολου δεν τους ενδιαφερει η ντεμεκ διαροη συναλλαγματος (λες και ειμαστε στα 80'σ), το μονο που ενδιαφερει ειναι τα εσοδα, που με τους ηλιθιους φορους πηγαν στον πατο. νομισαν οτι με τους φορους πολυτελειας και την καταργηση της αποσυρσης θα τσιμπησουν οι εχοντες και θα αγορασουν ακριβα. που ζουνε;
ετσι οπως το πανε, και αποσυρση κα μειωση τελων και μεταβολη (μην σου πω καταργηση) φορου πολυτελειας αφου το πειραμα απετχυε παταγωδως
εχεις δει πολλα σαπακια 20ετιας να συντηρουνται;
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Οσο αφορά το συνάλλαγμα που δεν εξάγαμε για αγορά νέων αυτοκινήτων....
.... ο καταναλωτής και δάνειο να πάρει από την τράπεζα να πάρει αμάξι,από δικά του περουσιακά στοιχεία επιβαρύνεται η εξαγωγή συναλλάγματος ,όχι από χρήματα του κράτους...Και που τα βρίσκει τα λεφτά, τα φέρνει απ΄ έξω;; Λίγα είναι τα από έξω αφού λίγα είναι από εξαγωγές και τουρισμό. Τα περισσότερα τα παίρνει από τον εργοδότη ή πελάτη του που τελικά τα παίρνουν από τους δημ, υπαλλήλους δηλαδή από το κράτος που κι αυτό τα δανείζεται... Άρα δανειζόμαστε για να αγοράζουμε ξένα προϊόντα, έτοιμα και χωρίς να προσθέτουμε κάποια ελληνική αξία...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και που τα βρίσκει τα λεφτά, τα φέρνει απ΄ έξω;; Λίγα είναι τα από έξω αφού λίγα είναι από εξαγωγές και τουρισμό. Τα περισσότερα τα παίρνει από τον εργοδότη ή πελάτη του που τελικά τα παίρνουν από τους δημ, υπαλλήλους δηλαδή από το κράτος που κι αυτό τα δανείζεται...Δηλαδή οι δημόσιοι υπάλληλοι συντηρούν την αγορά και την χώρα ?
Το είχα ξανακούσει αυτό από ΔΥ που λέγανε ότι μας πληρώνει το κράτος και εμείς του πληρώνουμε φόρους και έιμαστε αυτοχρηματοδοτούμενοι .
Δηλαδή πληρώνεις κάποιους 15-20-25000 το χρόνο γιά να έχουν σχεδόν μηδενική παραγωγικότητα , πληρώνεις επιπλέον 2-3-5000 ασφαλιστικές εισφορές και ειπράτεις σαν φόρους πίσω το ίδιο ποσό των ασφαλιστικών εισφορών .
Δηλαδή μπαίνεις μέσα τους καθαρούς μισθούς μείον την παραγωγικότητα .
Και μετά απορούμε γιά το χρέος του κράτους . -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Και που τα βρίσκει τα λεφτά, τα φέρνει απ΄ έξω;; Λίγα είναι τα από έξω αφού λίγα είναι από εξαγωγές και τουρισμό. Τα περισσότερα τα παίρνει από τον εργοδότη ή πελάτη του που τελικά τα παίρνουν από τους δημ, υπαλλήλους δηλαδή από το κράτος που κι αυτό τα δανείζεται...Το είχα ξανακούσει αυτό από ΔΥ που λέγανε ότι μας πληρώνει το κράτος και εμείς του πληρώνουμε φόρους και έιμαστε αυτοχρηματοδοτούμενοι ....
Όχι αυτό δεν το είπα ούτε εννοείται. Ξαναδιάβασε καλύτερα τι λέω, μιλάω ειδικά για το προιόν αυτοκίνητο (ή οποιοδήποτε άλλο εισαγόμενο).>Δηλαδή οι δημόσιοι υπάλληλοι συντηρούν την αγορά και την χώρα ?
Αυτό περίπου ναι, θεωρώ ότι, κατά κάποιον τρόπο ισχύει. Με την έννοια ότι μέσω αυτών μπαίνει ένα μεγάλο μέρος του κρατικού χρήματος στην αγορά. Γιατί πόσα είναι τα λεφτά που μπαίνουν στη χώρα από τουρισμό και εξαγωγές και σε πόσους μοιράζονται;; Κανονικά μόνο αυτοί που πληρώθηκαν από αυτά τα λεπτά έχουν δικαίωμα να αγοράσουν ξένο προϊόν χωρίς να πληγεί το σύστημα!! Τα λεφτά που δίνουν όλοι οι άλλοι για να πάρουν εισαγόμενο προϊόν είναι από αυτά που μας δανείσανε οι ξένοι. Οι φόροι όσοι κι αν είναι απλά ανακυκλώνουν τα εσωτερικά χρήματα προσπαθώντας να περιορίσουν το δάνειο αλλά δεν φέρνουν πίσω τα λεφτά που έφυγαν έξω.
(σίγουρα η άποψή μου αυτή δεν θα είναι απόλυτα σωστή. Γιατί υπάρχουν οι δημόσιες επενδύσεις και οι κρατικές δαπάνες. Θεωρώ όμως ότι ακόμα κι αν είναι περισσότερα από των ΔΥ αυτά είναι πιο κατευθυνόμενα και στοχευμένα και καταλήγουν σε λιγότερο ποσοστό στην αγορά και περισσότερο στις τσέπες λίγων. Έτσι κι αλλιώς πάντως θεωρώ ότι το σκεπτικό μου έχει μια κάποια βάση)
-
delete
-
'criuser έγραψε:
Δηλαδή οι δημόσιοι υπάλληλοι συντηρούν την αγορά και την χώρα ?'Αυτό περίπου ναι, θεωρώ ότι, κατά κάποιον τρόπο ισχύει. Με την έννοια ότι μέσω αυτών μπαίνει ένα μεγάλο μέρος του κρατικού χρήματος στην αγορά. Γιατί πόσα είναι τα λεφτά που μπαίνουν στη χώρα από τουρισμό και εξαγωγές και σε πόσους μοιράζονται;; Κανονικά μόνο αυτοί που πληρώθηκαν από αυτά τα λεπτά έχουν δικαίωμα να αγοράσουν ξένο προϊόν χωρίς να πληγεί το σύστημα!! Τα λεφτά που δίνουν όλοι οι άλλοι για να πάρουν εισαγόμενο προϊόν είναι από αυτά που μας δανείσανε οι ξένοι. Οι φόροι όσοι κι αν είναι απλά ανακυκλώνουν τα εσωτερικά χρήματα προσπαθώντας να περιορίσουν το δάνειο αλλά δεν φέρνουν πίσω τα λεφτά που έφυγαν έξω.
Κανονικα το forum θα επρεπε να αποζημιωνει τα μελη του οταν αναρτωνται τετοιες δημοσιευσεις
(για την ψυχικη οδυνη που μας προκαλεσαν) -
Ο χρήστης evmenis έγραψε:
Κανονικα το forum θα επρεπε να αποζημιωνει τα μελη του οταν αναρτωνται τετοιες δημοσιευσεις
(για την ψυχικη οδυνη που μας προκαλεσαν)Be careful what you wish for.... you may get it!
Η αλήθεια είναι ότι από το όνομά σου θα περίμενα να είναι πιο ευμενής! Ευτυχώς όμως με πέτυχες σε φάση υπομονετική και με όρεξη για χιούμορ και δεν θεωρώ το παραπάνω σαν προσωπική επίθεση προσβλητική για το άτομό μου και φυσικά τιμωρούμενη από τον κανονισμό αλλά απλά έναν υπερβολικό τρόπο για να εκφράσεις τη διαφωνία σου, κάτι πιο συζητήσιμο! Αλλιώς, χωρίς καμιά ευμένεια στον ευμενή, θα φρόντιζα να σε αποζημιώσω προσφέροντάς σου μια εβδομαδιαία αποτοξίνωση από τέτοια οδύνη που ίσως σου προκαλεί και ωδίνη!! -
Ωστε η... 'εξυβριση κατα της αρχης' επιφερει 3πλο warn??!!
-
Με δεδομένο ότι το 100% των αυτοκινήτων και μοτοσυκλεττών που αγοράζουμε είναι εισαγωγής, και ότι 7 στα 8 αυτοκίνητα προ της κρίσης αγοράζονταν με δάνειο , έχει ενδιαφέρον να ψάξει κανείς να δει αυτός ο πακτωλός χρημάτων από που προέρχεται και με τι όρους μας αποδίδεται.
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Εγώ εξακολουθώ να μην μπορώ να καταλάβω ΓΙΑΤΙ πρέπει το κράτος να δώσει κίνητρα για να αυξηθεί ο τζίρος κάποιων εμπόρων που εμπορεύονται εισαγώμενα προϊόντα...Προσοχή, δεν συμφωνώ με την εξοντωτική φορολόγηση, αλλά με την παροχή κινήτρων όπως π.χ απόσυρση κτλ.
Γιατί αυτούς και όχι άλλους, π.χ τους εμπόρους ρούχων ή ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών ?
Αυτά τα απίστευτα (το κράτος να δίνει 'ενέσεις' στον ΙΤ) μόνο στην Ελλάδα τα βλέπεις...
το 2009 σχεδον ολες οι εισαγωγικες ειχαν κερδη, αρα πληρωσαν τους αναλογους φορους. το 2010 πολλες θα ειναι ζημιογονες και δεν θα πληρωσουν τιποτα, οποτε αντε γεια τα εσοδα απο φορους.
φετος θα πουληθουν καμια 100στη 1000αδα λιγοτερα αυτοκινητα, αντε γεια τα εσοδα απο τελη κυκλοφοριας των νεων και φυσικα δεν θα πληρωσουν ουτε του χρονου
μαζι με κλεισιμο εταιρειων, φυσικα και επιπλεον ανεργοι που στοιχιζουν διπλα στο κρατος (πληρωμη επιδοματων, απωλεια ΦΜΥ και εισφορων). αντιθετα τον ΟΣΕ πχ δεν τον πειραζουμε, μην μεινει κανεις ανεργος.
περυσι αν δεν κανω λαθος επιδοτηθηκε η αποσυρση κλιματιστικων, αρα εμπορια εισαγομενων ηλεκτρικων ειδων
περυσι στις κυριοτερες αγορες της ευρωπης ετρεχε προγαμμα αποσυρσης που ξεκινησε απο γερμανια αρχες 2009.φυσικα η γερμανια κατασκευαζει αυτοκινητα αλλα φυσικα δεν ισχυε μονο για τα γερμανικα αυτοκινητα
ενημερωτικα, η dacia ξεπουλησε στη γερμανια τους πρωτους μηνες του 09, εφυγε συναλλαγμα προς ρουμανια/γαλλια;
-
τι θα γίνει τελικά με τα τέλη ταξινόμησης ρε παιδιά??????
Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου