-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Παντως και επιχειρηματικα/στρατηγικα, η αποφαση της ALDI ειναι καπως περιεργη. Ηρθαν με μεγαλα σχεδια, επενδυσαν πολλα στα logistics, ανοιξαν καμποσα καταστηματα (μεχρι και προσφατα εκαναν εγκαινια). Και τωρα, οταν η συγκυρια μπορει να υποθεσει κανεις οτι θα αρχισει να τους ευνοει (στροφη του κοινου προς φτηνοτερα ειδη), φευγουν.
Makes no sense, ειδικα για νοοτροπια Γερμανων, οι οποιοι και επιμονοι και υπομονετικοι στις επενδυσεις τους ειναι.
Τοσο ζημιογονοι ηταν ή προβλεπουν χρωκοπια της χωρας και λεηλασιες συντομα;Είναι όντως περίεργο...
....είχαν σχέδιο να ξοδευψουν 2Δις στην Ελλαδα.... εβαλαν όντως αρκετά χρήματα για αναπτύξουν τα logistics... και μάλιστα θα περίμενα οτι λόγω της κρίσης θα πηγαίναν καλύτερα αφου για μένα είχαν καλές τιμές.
Εχουν πολύ περισσότερα ελληνικα προιόντα.... π.χ γαλατα/γιαούρτια AΓΝΟ...χαρτικά από βιομηχανία στην Πάτρα... αλλά και πολλά άλλα..
σε σχέση με LiDL έχουν νομιζω καλύτερες τιμές και πιο πολλά ελληνικα... οποτε το προτιμώ..
-
επίσης πολλά αλλαντικά τους είναι ΥΦΑΝΤΗΣ.
σε σχέση με την διείσδυση τους στην Αθήνα. προχωρούσε πολύ αργά. συγκριτικά η Lidl έφτιαχνε καταστήματα με σχεδόν 3πλάσιο ρυθμό.
-
Σούπερ μάρκετ: Αλλάζει ο «χάρτης»
Στα «χέρια» λίγων και ισχυρών συγκεντρώνεται το λιανεμπόριο τροφίμων καθώς αυξάνεται μέρα με τη μέρα ο αριθμός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ που εγκαταλείπουν το χώρο και κατεβάζουν ρολά. Τάση που αναμένεται να πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις το επόμενο διάστημα εξαιτίας της επιδείνωσης της οικονομίας και της κάμψης στην κατανάλωση. H φυγή της Aldi και η «κατάρρευση» της Ατλάντικ εκτιμάται πως είναι μόνο η αρχή και πως και άλλες μικρότερες κυρίως εταιρείες δεν θα αντέξουν και θα οδηγηθούν στην «αγκαλιά» των μεγάλων.'Η' 13/8
Του Γιώργου Μανέττα
gmanettas@pegasus.gr
Αφορμή για τον νέο γύρο συγκέντρωσης στάθηκε η αποχώρηση της Aldi και τα 36 καταστήματά της, τα οποία αποτελούν ήδη «μήλον της έριδος» για αρκετές αλυσίδες. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γερμανική αλυσίδα έχει δεχθεί αρκετές προτάσεις για να μεταβιβάσει τα καταστήματά της καθώς βρίσκονται σε στρατηγικά σημεία κυρίως στην περιοχή της Βόρειας Ελλάδας και ταιριάζουν στις επιδιώξεις τους.
Ανταγωνισμός
Στην κούρσα διεκδίκησης των καταστημάτων της Aldi Hellas, μετά τις καλοκαιρινές διακοπές αναμένεται να μπει σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος. Η εταιρεία που ανήκει στον βελγικό όμιλο Delhaize, ενδιαφέρεται κατά κύριο λόγο για καταστήματα που έχουν προοπτικές και κάτω από την ομπρέλα της θα μπορούσαν να αποφέρουν σημαντικά κέρδη.
Ενδιαφέρον για ορισμένα σημεία της Aldi αναμένεται να δείξει και η εταιρεία ΜΕΤΡΟ, της οικογένειας Παντελιάδη, ενώ ανάλογη κρούση φέρεται να έχει κάνει και ο κυριότερος ανταγωνιστή της Aldi σε παγκόσμιο επίπεδο, η Lidl Hellas. Αμέτοχη στις εξελίξεις δεν πρόκειται να μείνει η Carrefour Μαρινόπουλος, η οποία βλέπει με καλό μάτι κυρίως κάποια από τα ακίνητα της Aldi και όχι τόσο το δίκτυο των καταστημάτων της.
Ρευστότητα
Την ίδια ώρα, αρκετά βλέμματα συγκεντρώνει και η περίπτωση της Ατλάντικ Σούπερ Μάρκετ, η οποία εξετάζει προτάσεις πώλησης καταστημάτων του δικτύου της μετά τα δυο σημεία πώλησης που μεταβίβασε πριν μερικά 24ώρα σε προμηθευτές της, με στόχο τη μείωση των υποχρεώσεων και την ενίσχυση της ρευστότητάς της. Η εταιρεία παρά την υπαγωγή της στο άρθρο 99 του νέου πτωχευτικού κώδικα, έχει υλοποιήσει σειρά ενεργειών για να αποφύγει το «λουκέτο» που αφορούν μεταξύ άλλων το κλείσιμο, την πώληση ή μεταφορά καταστημάτων και παράλληλα το άνοιγμα νέων καταστημάτων στρατηγικά τοποθετημένων.
Οι παραπάνω ενέργειες όπως ανακοίνωσε η εταιρεία είναι απόλυτα σύννομες «με την από 12 Ιουλίου 2010 χορηγηθείσα προσωρινή διαταγή του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών αναφορικά με τη λήψη προληπτικών μέτρων στο πλαίσιο της διαδικασίας συνδιαλλαγής του άρθρου 99 του Ν. 3588/2007, αφού στην εν λόγω διαταγή δεν προβλέπεται απαγόρευση διάθεσης περιουσιακών στοιχείων».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η βορειοελλαδίτικη Μασούτης έχει προσεγγίσει τη διοίκηση της Ατλάντικ, προκειμένου να λάβει πλήρη γνώση για τα τεκταινόμενα στην εταιρεία και να βολιδοσκοπήσει τις προθέσεις της ενώ πληροφορίες της αγοράς κάνουν λόγο για συμφωνία της Ατλάντικ με την εταιρεία Αρβανιτίδης για την πώληση των σημείων πώλησης στην περιοχή της Θεσσαλονίκης.
Το ενδιαφέρον της Μασούτης εστιάζεται κυρίως στα καταστήματα της Νοτίου Ελλάδας που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως εφαλτήριο για επέκτασή της σε νέες αγορές. Οι διεργασίες στον κλάδο όμως δεν σταματούν εκεί. Σημαντικές ανατροπές στον χάρτη του εγχώριου λιανεμπορίου τροφίμων αναμένεται να φέρει η απόφαση της Carrefour να μετατρέψει τα 380 καταστήματα της Dia Hellas σε Carrefour Μαρινόπουλος και Carrefour Express.
Ο νέος πόλος που γεννιέται από τη συνένωση αυτών των δυο ομίλων, θα διαχειρίζεται 522 εταιρικά καταστήματα και 387 με το σύστημα της δικαιόχρησης σε πανελλαδικό επίπεδο και θα ελέγχει το 25% της αγοράς.
Ο ανταγωνισμός στα σημεία που θα μετατραπούν σταδιακά -σε διάστημα ενάμιση χρόνου σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Carrefour Μαρινόπουλος Βασίλη Στασινούλια, θα αγγίξει το «κόκκινο» καθώς οι υπόλοιποι παίκτες απέναντί τους θα έχουν ένα ισχυρό «brand» και όχι την Dia Hellas, η οποία το τελευταίο διάστημα είχε χάσει έδαφος στην προτίμηση των καταναλωτών και παρουσίαζε απογοητευτικά αποτελέσματα.
Στο μεταξύ, Σκλαβενίτης και Γαλαξίας βρίσκονται ένα βήμα πριν από τη δημιουργία κοινής εταιρείας, η οποία θα αναλάβει τον τομέα των προμηθειών και θα λειτουργεί ως οργανισμός αγορών. Η «συμμαχία» των δυο αλυσίδων θα ανεβάσει κατακόρυφα τη διαπραγματευτική ισχύ τους, μέσα από την οποία θα μπορούν να πετύχουν καλύτερες τιμές. Όσον αφορά στα μερίδια αγοράς σε αξία πωλήσεων στην κορυφή βρίσκεται η Carrefour Μαρινόπουλος με μερίδιο που ξεπερνάει το 18% και ακολουθεί η ΑΒ Βασιλόπουλος με 13%. Στην τρίτη θέση με 10,7% φιγουράρει η Σκλαβενίτης, η οποία δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην περιοχή της Αττικής ενώ την πρώτη πεντάδα ολοκληρώνουν οι Αφοί Βερόπουλοι με 6,8% και η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ με 6,2%.
Κατανάλωση
Στο μεταξύ, έντονη ανησυχία προκαλεί στα επιτελεία των επιχειρήσεων η πρωτοφανής καθίζηση της κατανάλωσης που έχει ως αποτέλεσμα να μπαίνουν λιγότερα έσοδα στα ταμεία. «Για πρώτη φορά ο καθημερινός τζίρος είναι τόσο απρόβλεπτος. Από τη μια μέρα στην άλλη η διαφορά είναι απίστευτη και οι διακυμάνσεις φοβερές», αναφέρει υψηλόβαθμο στέλεχος μεγάλης εγχώριας αλυσίδας και εκφράζει το φόβο πως ίσως τα πράγματα να χειροτερέψουν από εδώ και πέρα.
Ο Ιούνιος ήταν καταστρεπτικός, καθώς οι πωλήσεις στα υφιστάμενα σημεία υποχώρησαν έως 5%, ενώ μεγάλο ερώτημα παραμένει πώς θα κινηθούν στο υπόλοιπο του τρέχοντος έτους, καθώς οποιαδήποτε πρόβλεψη θα ήταν τουλάχιστον παρακινδυνευμένη», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Προβληματισμός στις επιχειρήσεις
«Φρένο» στις προσφορές
«Πονοκέφαλο» στις βιομηχανίες διαρκών καταναλωτικών αγαθών και στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ εξακολουθεί να προκαλεί η νέα αγορανομική διάταξη που προωθεί το Υπουργείο Οικονομίας, με την οποία μπαίνει «φρένο» στις προσφορές.
Η διευκρινιστική εγκύκλιος που εξέδωσε το υπουργείο λίγες ημέρες πριν την επίσημη εφαρμογή του μέτρου (1η Σεπτεμβρίου), δεν στάθηκε αρκετή για να καθησυχάσει τους φόβους στην αγορά. Αρκετά στελέχη αναφέρουν πως είναι ουτοπικό να μιλάμε για μείωση στην καθαρή τιμή του προϊόντος, εφόσον δεν θα δίνεται η δυνατότητα για προσφορές και προβλέπουν νέο κύμα ανατιμήσεων από το φθινόπωρο.
Εγκύκλιος
Σύμφωνα με την ερμηνευτική εγκύκλιο δεν αποτελούν προωθητικές ενέργειες:
Οποιαδήποτε διαρκής μείωση τιμής (π.χ. για διάστημα άνω των 6 μηνών). Αυτή η μείωση θα μπορεί και να επικοινωνείτε για μικρό όμως διάστημα (ενός μήνα) με σχετικές ενδείξεις (π.χ. «νέα μειωμένη τιμή»). Είναι αυτονόητο ότι μια τέτοια περίπτωση δεν θα μπορεί να επικοινωνείται ως προωθητική ενέργεια με περιορισμένη χρονική διάρκεια.
Οι κάρτες πιστότητας (κουπόνια, πόντοι, κ.λπ) που δεν εκφράζουν αξία έκπτωσης συγκεκριμένου προϊόντος.
Κάθε μορφής διαγωνισμός διότι το αποτέλεσμα του διαγωνισμού δεν αποτελεί όφελος για όλους τους καταναλωτές που συμμετέχουν.
Προσφορές στο σύνολο μιας κατηγορίας προϊόντων που εμπίπτουν στις διατάξεις «περί προσφορών».
Οι εκπτώσεις επί τιμολογίου πώλησης ή προς το λιανέμπορο είτε συνολικά είτε για συγκεκριμένο προϊόν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή όχι.
Η αναγραφή επί της συσκευασίας ενός προϊόντος ενδείξεων όπως «οικογενειακή συσκευασία», πολυσυσκευασία κ.λπ. που δεν κάνουν συγκριτική αναφορά σε επίπεδο τιμών.
Οι γευστικές δοκιμές που αποτελούν διαφήμιση και δεν συνδέονται με την αγορά του προϊόντος. -
Πως ένα προϊόν που κοστίζει στην Αμερική 149 δολάρια πωλείται στην Ελλάδα 399 ευρώ;
http://www.newsbeast.gr/weird/arthro/30926/i-dusaresti-ekplixi-episkiase-tin-euharisti/ -
σχόλια των φίλων μου που ήρθαν φέτος στη Λευκάδα περι σουπερμάρκετ:
οι σέρβοι πάθαν σοκ με τις τιμες (αναμενόμενο)
οι ολλανδοί επίσης (μή αναμενόμενο )
οι σέρβοι που ζουν στην ολλανδία επίσης (αναμενόμενο ) -
Ο χρήστης vice246 έγραψε:
Πως ένα προϊόν που κοστίζει στην Αμερική 149 δολάρια πωλείται στην Ελλάδα 399 ευρώ;
http://www.newsbeast.gr/weird/arthro/30926/i-dusaresti-ekplixi-episkiase-tin-euharisti/400 ειναι πολλά, αλλα ενα κατάστημα θα μπορούσε να το πουλάει 250 με 280 ευρά....Δεν θα μου φαινόταν πολλά.... Σιγουρα πάντως όχι, 150..!
-
Βλεπω το aldi ακομα μοιραζει φυλλαδια.
Θα τα κλεινουν ενα-ενα μεχρι να τελειωσει το stock ; -
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
Βλεπω το aldi ακομα μοιραζει φυλλαδια.
Θα τα κλεινουν ενα-ενα μεχρι να τελειωσει το stock ;Ναι απο τα φυλλάδια
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Βλεπω το aldi ακομα μοιραζει φυλλαδια.
Θα τα κλεινουν ενα-ενα μεχρι να τελειωσει το stock ;Ναι απο τα φυλλάδια
-
Διαβάζοντας σε άλλο thread περι Coca-Cola (ΔΝΤ...), να σας ενημερώσω ως παλαιότερος λάτρης του υπόψη αναψυκτικού, (σήμερα σαφώς λιγότερο), ότι στο πλαίσιο εξοικονόμησης χρημάτων, αξίζει τον κόπο να κάνετε μια δοκιμή στην Cola του Carrefour, αυτή με το σήμα της αλυσίδας και τιμή -60% εναντι της Coca Cola.
Ειναι η μοναδική που δεν γίνεται αντιληπτή τυχόν διαφορά απο την αυθεντική Coca Cola, σε αντίθεση με άλλα προιόντα 'τύπου Cola' που πουλάνε διάφοροι και δεν πίνονται με τίποτε! -
την εχω δει αλλα δε μου πηγε η καρδια να δοκιμασω! μες στο καλοκαιρι ειχε βαλει το καρφουρ 4χ330 πεπσι στο 0,85ε (ισως και λιγοτερο) γιατι δε θυμαμαι καλα)
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
την εχω δει αλλα δε μου πηγε η καρδια να δοκιμασω! μες στο καλοκαιρι ειχε βαλει το καρφουρ 4χ330 πεπσι στο 0,85ε (ισως και λιγοτερο) γιατι δε θυμαμαι καλα)Οταν υπάρχουν τέτοιες προσφορές, εννοείται ότι δεν αγοράζεις ιμιτασιόν...
Ομως -για αυτό 'έχασα' και το χρόνο μου να το γράψω-, αξίζει η δοκιμή και ... αναλόγως πράττεις... -
Άρχισαν οι ελλείψεις. Πριν καμιά ώρα που πήγα στα Lidl τα ψυγεία με τα αλλαντικά και τα τυριά ήταν άδεια. Στο ταμείο δεν είχαν ούτε νάυλον σακούλες, μόνο τις χάρτινες είχαν.
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
την εχω δει αλλα δε μου πηγε η καρδια να δοκιμασω! μες στο καλοκαιρι ειχε βαλει το καρφουρ 4χ330 πεπσι στο 0,85ε (ισως και λιγοτερο) γιατι δε θυμαμαι καλα)
Οταν υπάρχουν τέτοιες προσφορές, εννοείται ότι δεν αγοράζεις ιμιτασιόν...
Ομως -για αυτό 'έχασα' και το χρόνο μου να το γράψω-, αξίζει η δοκιμή και ... αναλόγως πράττεις...δοκιμη εγινε, μαλλον ειναι η καλυτερη απο τις εναλλακτικες
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
την εχω δει αλλα δε μου πηγε η καρδια να δοκιμασω! μες στο καλοκαιρι ειχε βαλει το καρφουρ 4χ330 πεπσι στο 0,85ε (ισως και λιγοτερο) γιατι δε θυμαμαι καλα)
Οταν υπάρχουν τέτοιες προσφορές, εννοείται ότι δεν αγοράζεις ιμιτασιόν...
Ομως -για αυτό 'έχασα' και το χρόνο μου να το γράψω-, αξίζει η δοκιμή και ... αναλόγως πράττεις...δοκιμη εγινε, μαλλον ειναι η καλυτερη απο τις εναλλακτικες
Και μάλλον κάποιος ήδη σχεδιάζει την δολοφονία σου
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
την εχω δει αλλα δε μου πηγε η καρδια να δοκιμασω! μες στο καλοκαιρι ειχε βαλει το καρφουρ 4χ330 πεπσι στο 0,85ε (ισως και λιγοτερο) γιατι δε θυμαμαι καλα)
Οταν υπάρχουν τέτοιες προσφορές, εννοείται ότι δεν αγοράζεις ιμιτασιόν...
Ομως -για αυτό 'έχασα' και το χρόνο μου να το γράψω-, αξίζει η δοκιμή και ... αναλόγως πράττεις...δοκιμη εγινε, μαλλον ειναι η καλυτερη απο τις εναλλακτικες
Και μάλλον κάποιος ήδη σχεδιάζει την δολοφονία σου
και ομως ακουσε τον ηχο του ανοιγματος και δεν ειπε τπτ..ειτε σοδα ανοιγεις ειτε κοκα το ιδιο ειναι γιαυτον
-
Αυτό είναι αλήθεια...Κατα καιρούς του έχω ανοίξει από Zero μέχρι και Σουρωτή και δεν έχει πάρει πρέφα τπτ
-
Κυκλοφόρησαν τα Panettone
Άντε και 'Καλές γιορτές -Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά' !!!
Οσοι πιστοί και όσοι δεν έχουν δοκιμάσει, να προσέλθουν.
Τιμή απο 3,70€ μέχρι 6,5€ (πχ της Bauli)
**Edit:**Το συγκεκριμένο αγοράστηκε απο Carrefour με 3,90€ και ειναι....
Φωτογραφήθηκε το κουτί, ΚΕΝΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ .... -
Ειναι απο αγνό PVC με επικάλυψη συντηρητικών;
-
Ξέρει κανείς σοβαρή μάρκα brie και που μπορώ να το βρώ ???
Μιραζ ?????
Σούπερμαρκετ