-
Καλο το review σου.
Μια 1-2 ερωτησουλες:Ειναι ευκολη η προσβαση για τους πισω? Υπαρχει επαρκης χωρος για γονατα-κεφαλια?
10λτ/100 που λες ειναι μικτη χρηση?
-
Γιά τόν στατικό ηλεκτρισμό,ίσως νά ευθύνονται τά μπουζοκαλώδια.
Είχα αυτό τό πρόβλημα στό Τράνζιτ μου,καί διαπίστωσα ότι τό ένα μπουζοκαλώδιο έχανε ρεύμα.
Μετά τήν αντικατάσταση,δέν ξαναπαρουσιάστηκε. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Γιά τόν στατικό ηλεκτρισμό,ίσως νά ευθύνονται τά μπουζοκαλώδια.ή οποιαδήποτε άλλη διαρροή στα ηλεκτρικά, φαντάζομαι.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Γιά τόν στατικό ηλεκτρισμό,ίσως νά ευθύνονται τά μπουζοκαλώδια.
ή οποιαδήποτε άλλη διαρροή στα ηλεκτρικά, φαντάζομαι.
Οπωσδήποτε Κώστα,απλά τά μπουζοκαλώδια νομίζω ότι είναι τά ευκολότερα στίς διαρροές,καί γιά αυτό έγραψα γιά αυτά.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Καλο το review σου.
Μια 1-2 ερωτησουλες:Ειναι ευκολη η προσβαση για τους πισω? Υπαρχει επαρκης χωρος για γονατα-κεφαλια?
10λτ/100 που λες ειναι μικτη χρηση?
Ειναι σχετικα ευκολη η προσβαση, μονο που 'ριχνοντας' το καθισμα του συνοδηγου για να μπεις πισω, αυτο ολισθαινει ελευθερα κ προς τα μπρος, οχι ομως κ του οδηγου πραγμα που εγω το συγκαταλεγω στα συν. Οπως λεει κ εδω http://www.autotriti.gr/_magazine/viewt ... ink_id=777 για κεφαλια ναι, για γονατα οχι.
Τα 10λτ/100χλμ αφορουν οδηγηση με το γκαζι στο πατωμα. Αλλωστε εγραψα οτι βαζω 20€/300χλμ περιπου σε νορμαλ συνθηκες που μεταφραζεται σε 7,5λτ/100χλμ πανω-κατω, αναλογα παντα κ με την εκαστοτε τιμη της βενζινηςΓιά τόν στατικό ηλεκτρισμό,ίσως νά ευθύνονται τά μπουζοκαλώδια.
ή οποιαδήποτε άλλη διαρροή στα ηλεκτρικά, φαντάζομαι.
Αχα, ενδιαφερον! Σε καμια εβδομαδα που θα ειναι να το παω για service θα τους πω να το ψαξουν! Ευχαριστω για τα τιπς σας
-
Ως συνήθως,τά μουζοκαλώδια άμα χάνουν ρεύμα ακούγονται.
βάλε μπρός τόν κινητήρα,άνοιξε τό καπώ καί πλησίασε στά μπουζοκαλώδια.
Αν ακούσεις ένα συνεχόμενο 'τσίκ-τσίκ-τσίκ',τότε μάλλον βρήκες τόν ένοχο.Αλλά ακόμα καί νά μήν τό ακούσεις,βάλ'τους νά τά τσεκάρουν μέ ένα πολύμετρο. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ως συνήθως,τά μουζοκαλώδια άμα χάνουν ρεύμα ακούγονται.
βάλε μπρός τόν κινητήρα,άνοιξε τό καπώ καί πλησίασε στά μπουζοκαλώδια.
Αν ακούσεις ένα συνεχόμενο 'τσίκ-τσίκ-τσίκ',τότε μάλλον βρήκες τόν ένοχο.Αλλά ακόμα καί νά μήν τό ακούσεις,βάλ'τους νά τά τσεκάρουν μέ ένα πολύμετρο.Εχω κ γω πολυμετρο, να επιχειρησω εναν ελεγχο μονος μου ή καλυτερα 'don't try this at home'? Αν ειναι κατι απλο πες μου σε παρακαλω περισσοτερα. Που ακριβως πχ να ακουμπησω τους ακροδεκτες, αν πρεπει να κανω την μετρηση στο ρελαντι κτλ. Το περιεργο ειναι οτι προκειται για ενα φαινομενο που εμφανιζεται κ εξαφανιζεται (αν αυτο βοηθαει για καποια διαγνωση). Γινοταν στην αρχη, μετα σταματησε κ τωρα επεστρεψε παλι πιο εντονο απο πριν, μολις γυρισα απο διακοπες με διαδρομες πολλων χλμ...
-
Ωραία παρουσίαση φιλε ping of death!
το service του τι λεει;Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Sado αν σε επεισα, περιμενε λιγο καιρο ακομα ρε συ να παραγγειλω το Colt CZT κ να παρεις το δικο μου!Μα, καλά νωρίς δεν είναι να το δώσεις ακόμα που δεν το πήρες;; Πάντως θα χάσεις πολλά λεφτα αν το δώσεις πριν απο τα δύο χρόνια.
Τι χρωμα το έχεις πάρει;; -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ωραία παρουσίαση φιλε ping of death!
το service του τι λεει;Sado αν σε επεισα, περιμενε λιγο καιρο ακομα ρε συ να παραγγειλω το Colt CZT κ να παρεις το δικο μου!
Μα, καλά νωρίς δεν είναι να το δώσεις ακόμα που δεν το πήρες;; Πάντως θα χάσεις πολλά λεφτα αν το δώσεις πριν απο τα δύο χρόνια.
Τι χρωμα το έχεις πάρει;;Ευχαριστω Για service θα σου πω απο βδομαδα που θα κανω των 7500χλμ. Μεχρι τωρα μια αλλαγη φιλτρα-λαδια εχω κανει μονο, στα 1500χλμ, που πηγε σχεδον 40€ με δωρεαν εργασια, αριστη εξυπηρετηση.
Οχι, παρεξηγηση, δεν θελω να το δωσω, ειμαι παραπανω απο ευχαριστημενος! Εχεις δει ομως τα specs του CZT? (το οποιο θα ειναι κ φθηνοτερο απο το FR λογικα...)
Μαυρο ειναι το δικο μου με την δικτυωτη σπορ μασκα8) Photos on demand, available -
Οχι δεν έχω δει τα χαρακτηριστικά του CZT. Για πες;; Πότε έρχεται;
Ναι για στείλε καμία φώτο. (sado_norge@yahoo.no)
Φίλε όμως σκέψου οτι θα χάσεις πολλά λεφτά αν το πουλήσεις πριν τα δυο χρόνια...
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Οχι δεν έχω δει τα χαρακτηριστικά του CZT. Για πες;; Πότε έρχεται;Ναι για στείλε καμία φώτο. (sado_norge@yahoo.no)
Φίλε όμως σκέψου οτι θα χάσεις πολλά λεφτά αν το πουλήσεις πριν τα δυο χρόνια...
Για πηγαινε στα 'Νεα Μοντελα' στο θεμα 'Evo Colt' κ ακολουθησε το λινκ μου...
Ειμαι σιγουρος οτι θα κανουμε μια συμφωνια συμφερουσα κ για τους 2 χεχε!! -
Ιδού..
In parallel, the new 3-Door Colt will also appeal to a young crowd of enthusiasts with the Colt CZT variant, exclusively offered with a turbo-charged version of Mitsubishi Motors' MIVEC Turbo DOHC 16 valve intercooled 1.5 litre engine, developing 150bhp and 210Nm of torque with a 0-62 time of 8 seconds and a top speed of 130mph.
Και το σχόλιο...ΟΥΑΟΥ!
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Φανταστειτε οτι ακομα κ τωρα που εχω βαλει κανονικη ρεζερβα -αντι της απατης που ειναι για λιγα χλμ- κ παλι το κατω μερος του πατωματος απεχει αρκετα απο το λαστιχο.περίεργο, όταν είχα ρωτήσει στην personal best στο μαρούσι, ο υπάλληλος μού είχε πει ότι το αυτοκίνητο δεν μπορεί να γίνει ειδική παραγγελία με κανονικό ζαντολάστιχο
Ρεζερβα μουφα οπως ανεφερα πιο πανω, χειρολαβη μονο για τον συνοδηγο, εταζερα υφασματινη, ελλειψη οργανου θερμοκρασιας κινητηρα, αντ'αυτου 2 λεντακια. Επισης εγω θα ηθελα ακομα (που για αλλους μπορει να ειναι περιττα) ροοστατη φωτισμου οργανων, υπολογιστη καταναλωσης, φωτιζομενο αναπτηρα κ σταχτοδοχειο, μπρατσο-θηκη αναμεσα στα μπροστινα καθισματα.
με την πρώτη πρόταση συμφωνώ απόλυτα, αλλά η απουσία των δεύτερων κατά τη γνώμη μου είναι που διαχωρίζει το ίγκνις από το ibiza ή το clio π.χ., πράγμα που το βρίσκω θετικό.
δυο ερωτήσεις σχετικές με τις αντιδράσεις του πίσω άξονα: έχεις δοκιμάσει να το βάλεις στο χώμα; στην εθνική πώς ταξιδεύει;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Φανταστειτε οτι ακομα κ τωρα που εχω βαλει κανονικη ρεζερβα -αντι της απατης που ειναι για λιγα χλμ- κ παλι το κατω μερος του πατωματος απεχει αρκετα απο το λαστιχο.
περίεργο, όταν είχα ρωτήσει στην personal best στο μαρούσι, ο υπάλληλος μού είχε πει ότι το αυτοκίνητο δεν μπορεί να γίνει ειδική παραγγελία με κανονικό ζαντολάστιχο
Ρεζερβα μουφα οπως ανεφερα πιο πανω, χειρολαβη μονο για τον συνοδηγο, εταζερα υφασματινη, ελλειψη οργανου θερμοκρασιας κινητηρα, αντ'αυτου 2 λεντακια. Επισης εγω θα ηθελα ακομα (που για αλλους μπορει να ειναι περιττα) ροοστατη φωτισμου οργανων, υπολογιστη καταναλωσης, φωτιζομενο αναπτηρα κ σταχτοδοχειο, μπρατσο-θηκη αναμεσα στα μπροστινα καθισματα.
με την πρώτη πρόταση συμφωνώ απόλυτα, αλλά η απουσία των δεύτερων κατά τη γνώμη μου είναι που διαχωρίζει το ίγκνις από το ibiza ή το clio π.χ., πράγμα που το βρίσκω θετικό.
δυο ερωτήσεις σχετικές με τις αντιδράσεις του πίσω άξονα: έχεις δοκιμάσει να το βάλεις στο χώμα; στην εθνική πώς ταξιδεύει;
Sorry, δικη μου ασαφεια. Το πεμπτο ζαντολαστιχο (οχι αλουμινιου βεβαια) πηγα μονος μου κ το αγορασα απο βουλκανιζατερ. Για τις ελλειψεις που ανεφερα, ενταξει, πες με κομφορμιστη, το παραδεχομαι! Ειπα οτι για καποιους αλλους μπορει να ειναι περιττα. Με την ελλειψη ηλεκτρονικου γκαζιου, αντισπιν κτλ συμφωνω απολυτα παντως.
Χωμα εφαγε μπολικο αυτο το καλοκαιρι αλλα με πολυ μικρες ταχυτητες, 30-40km/h στην χειροτερη κ στις ελαχιστες περιπτωσεις που χωματοδρομος ηταν καλοστρωμενος. Στην εθνικη λογω αλλου ειδους 'κοφτη' (βλ. η συνοδηγος μου-κ οχι μονο ) δεν το ανοιξα πολυ. Μεχρι 140-150 που παω συνηθως υπο Κ.Σ. κανενα απολυτως προβλημα. Ακομα κ μεχρι 180 που το πηγα καποια στιγμη για λιγο ηταν αρκετα σταθερο. Γενικα δεν με προβληματισε ο πισω αξονας. Η μονη περιπτωση που δεν διαβαζει καλα το δρομο κ κανει καποιες αναπηδησεις ειναι σε γρηγορες αλλα σχετικα κλειστες στροφες κ με ανωμαλιες στο οδοστρωμα. Κ παλι ομως πρεπει να πρεπει να πηγαινεις κοντα στο οριο για να πεις οτι πρεπει να οδηγεις με υπερενταση. Αν θες να το πηγαινεις απλα σβελτα κ οχι σε αγωνιστικους ρυθμους δεν κωλωνει πουθενα. Αλλα τι φλυαρουμε εδω στο φορουμ; Αφου σου εχω ταξει βολτα -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Εχω κ γω πολυμετρο, να επιχειρησω εναν ελεγχο μονος μου ή καλυτερα 'don't try this at home'? Αν ειναι κατι απλο πες μου σε παρακαλω περισσοτερα. Που ακριβως πχ να ακουμπησω τους ακροδεκτες, αν πρεπει να κανω την μετρηση στο ρελαντι κτλ. Το περιεργο ειναι οτι προκειται για ενα φαινομενο που εμφανιζεται κ εξαφανιζεται (αν αυτο βοηθαει για καποια διαγνωση). Γινοταν στην αρχη, μετα σταματησε κ τωρα επεστρεψε παλι πιο εντονο απο πριν, μολις γυρισα απο διακοπες με διαδρομες πολλων χλμ...Ωπα!!!Τά μπουζοκαλώδια τά μετράνε αφού τά βγάλουν από τή θέση τους,καί όχι ενώ ο κινητήρας λειτουργεί.
Τό τί ακριβώς τσεκάρουν μέ τό πολύμετρο δέν τό ξέρω,γιά αυτό,άστους νά τό κάνουν μόνοι τους. -
Ok boss, οτι πεις, θα κατσω φρονιμος μεχρι να τους το παω
Ασχετο, αν θελει κανεις τα 4 μαμα ηχεια του Ignis, τα χαριζω. Χαλια ποιοτητα μεν, αχρησιμοποιητα δε -
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Ok boss, οτι πεις, θα κατσω φρονιμος μεχρι να τους το παω
Ασχετο, αν θελει κανεις τα 4 μαμα ηχεια του Ignis, τα χαριζω. Χαλια ποιοτητα μεν, αχρησιμοποιητα δεΕγώ! Θα είναι οτι πρέπει για το Lada που έχω φυλαγμένο. (Το πρώτο μου τουτού! Μη με παρακαλάτε δεν το πουλάω! )
-
ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ:
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΜΟΝΤΟΥΣ ΤΗΣ ΡΕΝΩ (ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ 1,6), ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΓΚΝΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΣΤΕΝΟ) ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΗΝ ΣΒΕΛΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ; ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΕΙ... -
Ο χρήστης SILVESTER έγραψε:
ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ:
ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΜΟΝΤΟΥΣ ΤΗΣ ΡΕΝΩ (ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ 1,6), ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΓΚΝΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΣΤΕΝΟ) ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΗΝ ΣΒΕΛΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ; ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΨΟΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΗΣΥΧΕΙ...Αν αναφερεσαι στο sport οριστε πως τα καταφερνει: 'A performance rod underneath the engine enhances the torsional rigidity of the chassis. And rally-style white aluminium-alloy wheels are mounted with fat 185/55R15 tyres that have been specially formulated for dynamic road-hugging grip.
The IGNIS Sport's suspension system is also tuned for sport performance. It has high-damping-force shock absorbers and springs as well as built-in rebound springs in the front.
All-wheel disc brakes are fitted for secure stopping power' (http://www.globalsuzuki.com/automobile/ ... index.html) -
ΝΑΙ, ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ (ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΦΟΡΤΙΟΥ ΟΤΑΝ ΖΟΡΙΖΕΤΕ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ (ΛΟΓΟ ΥΨΟΥΣ ΕΝΝΟΩ);
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΓΚΝΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΒΑΒΑΒΟΥΜ ΜΙΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ 0-100!!!
IGNIS SPORT VVti 109hp - ΑΝΑΚΛΗΣΗ