Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ALFA ROMEO FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ALFA ROMEO FORUM
    • 1
    • 2
    • 440
    • 441
    • 442
    • 443
    • 444
    • 770
    • 771
    • 442 / 771
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    15405
    139463
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      papatzas last edited by

      Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

      ωραιος ηχος, αλλα τρωει πολυ ξυλο απο τα παραπανω μοτερ

      πολυ ωραιο μπροστινο παντως!

      Σπύρο η 147 2.0 TS δεν τρώει 'ξύλο' από Scirocco 160.
      Την ξέρω καλά την 2λιτρη, την έχει φίλος και πολύ πρόσφατα μου είπε για τυχαίο άνοιγμα που έκανε, αλλά επειδή έχει ξεκολλήσει από πίσω τον κυβισμό, τον ρώτησε ο Σιροκάκιας τι είναι και πάει έτσι και του απάντησε 1.6 με ΦΠΕ....
      Ανεβάζει παράθυρο ο Σιρόκος και την έκανε με ελαφρά....
      Εννοείται ότι τον ''ηπιε'¨ο σιρόκος

      Έντυ ο φίλος μου της φοράει ένα τελικό που έφτιαξε κάπου στην Αθήνα με κανά 150άρι ευραίους. Που να ακούσεις ήχο
      Σκίσιμο μόλις ζεσταθεί. Αν θες τον ρωτάω που ακριβώς για να βάλεις ένα.... Εγώ είμαι εργοστασιακός πάντως και δεν πρόκειται να την πειράξω

      τρωει πολυ ασχημο ξυλο, οπως και ολα τα απλα διλιτρα ατμοσφαρικα, μην τολματε να τα συγκρινετε, ειδικα μαμα μορφη

      υπαρχει και σιροκκο 122... ειδε διακριτικα απο πισω;

      μιας και εχεις και 1.6 και 2.0 147 προχειρες, δοκιμασε με το 'θεοβαρο' τιγκουαν ρεπριζ

      αναμενουμε αποτελεσματα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Αν το άνοιγμα έγινε από στάση ή έστω εν κινήσει με τον TS πάνω από τις 4.000σαλ (με δευτεροτρίτες), το Golf της μέγγενης του κλ@νει μια μάντρα φρύδια!! Εξακριβωμένο! Υπόψην ο δίλιτρος TS είναι ιδιαίτερα φιμωμένος και με εύστοχες επεμβάσεις παίρνει άνετα 15-20 αλογάκια.

        Το αυτό και ο 16αρης TS με τα TSI των 120-125 ίππων. Από στάση μου ρίχουν μισή καρότσα! Κλάιν μάιν! Οι ρεπρίζ είναι άλλο θέμα γιατί εκεί υπάρχει χάσμα στη ροπή και 6αρι κιβώτιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          papatzas last edited by

          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
          Αν το άνοιγμα έγινε από στάση ή έστω εν κινήσει με τον TS πάνω από τις 4.000σαλ (με δευτεροτρίτες), το Golf της μέγγενης του κλ@νει μια μάντρα φρύδια!! Εξακριβωμένο! Υπόψην ο δίλιτρος TS είναι ιδιαίτερα φιμωμένος και με εύστοχες επεμβάσεις παίρνει άνετα 15-20 αλογάκια.

          Το αυτό και ο 16αρης TS με τα TSI των 120-125 ίππων. Από στάση μου ρίχουν μισή καρότσα! Κλάιν μάιν! Οι ρεπρίζ είναι άλλο θέμα γιατί εκεί υπάρχει χάσμα στη ροπή και 6αρι κιβώτιο.

          για ρεπριζ συζηταμε κι αυτες εχουν νοημα στην καθημερινη οδηγηση. ποσα 0-100 θα κανεις καθε μερα και ποσες φορες θα επιταχυνεις με 3η ή 4η από χαμηλα η ψηλα;

          γιατι τον εκαναν φιμωμενο τον καημενο τον διλιτρο; δεν ηθελαν να βγαλουν αλογα; στραγαλια τ αλογα και στην ατμοσφαιρα

          ασε που πιο ευκολα βρισκεις cayman παρα διλιτρη 147.

          πρεπει να χεις πιει πολυ tsαi ε;
          Σταματα το flame baiting [mod]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            Ο χρήστης papatzas έγραψε:

            Αν το άνοιγμα έγινε από στάση ή έστω εν κινήσει με τον TS πάνω από τις 4.000σαλ (με δευτεροτρίτες), το Golf της μέγγενης του κλ@νει μια μάντρα φρύδια!! Εξακριβωμένο! Υπόψην ο δίλιτρος TS είναι ιδιαίτερα φιμωμένος και με εύστοχες επεμβάσεις παίρνει άνετα 15-20 αλογάκια.

            Το αυτό και ο 16αρης TS με τα TSI των 120-125 ίππων. Από στάση μου ρίχουν μισή καρότσα! Κλάιν μάιν! Οι ρεπρίζ είναι άλλο θέμα γιατί εκεί υπάρχει χάσμα στη ροπή και 6αρι κιβώτιο.

            για ρεπριζ συζηταμε κι αυτες εχουν νοημα στην καθημερινη οδηγηση. ποσα 0-100 θα κανεις καθε μερα και ποσες φορες θα επιταχυνεις με 3η ή 4η από χαμηλα η ψηλα;

            γιατι τον εκαναν φιμωμενο τον καημενο τον διλιτρο; δεν ηθελαν να βγαλουν αλογα; στραγαλια τ αλογα και στην ατμοσφαιρα

            ασε που πιο ευκολα βρισκεις cayman παρα διλιτρη 147.

            πρεπει να χεις πιει πολυ tsαi ε;

            Δεν χρειαζεται να απαντατε στο flame baiting [mod]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by

              Ο χρήστης papatzas έγραψε:

              Αν το άνοιγμα έγινε από στάση ή έστω εν κινήσει με τον TS πάνω από τις 4.000σαλ (με δευτεροτρίτες), το Golf της μέγγενης του κλ@νει μια μάντρα φρύδια!! Εξακριβωμένο! Υπόψην ο δίλιτρος TS είναι ιδιαίτερα φιμωμένος και με εύστοχες επεμβάσεις παίρνει άνετα 15-20 αλογάκια.

              Το αυτό και ο 16αρης TS με τα TSI των 120-125 ίππων. Από στάση μου ρίχουν μισή καρότσα! Κλάιν μάιν! Οι ρεπρίζ είναι άλλο θέμα γιατί εκεί υπάρχει χάσμα στη ροπή και 6αρι κιβώτιο.

              για ρεπριζ συζηταμε κι αυτες εχουν νοημα στην καθημερινη οδηγηση. ποσα 0-100 θα κανεις καθε μερα και ποσες φορες θα επιταχυνεις με 3η ή 4η από χαμηλα η ψηλα;

              γιατι τον εκαναν φιμωμενο τον καημενο τον διλιτρο; δεν ηθελαν να βγαλουν αλογα; στραγαλια τ αλογα και στην ατμοσφαιρα

              ασε που πιο ευκολα βρισκεις cayman παρα διλιτρη 147.

              πρεπει να χεις πιει πολυ tsαi ε;

              Αει καλά!! Σε edit mod δεν απαντάω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Δεν χρειαζεται να απαντατε στο flame baiting [mod]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Δεν δύναμαι να απαντήσω...έχω πιει πολύ τσάι...

                  Μην το συνεχισουμε με offtopic [mod]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                    ωραιος ηχος, αλλα τρωει πολυ ξυλο απο τα παραπανω μοτερ

                    πολυ ωραιο μπροστινο παντως!

                    Σπύρο η 147 2.0 TS δεν τρώει 'ξύλο' από Scirocco 160.

                    να σε ρωτησω..

                    147 2.0, με 120 σαν αυτη που χε ο νικος εχετε δοκιμασει?

                    γιατι το τσιροτο την παταγε την bmw

                    επισης παιρνει πολλα αλογα για πλακα και φτανει σε δυναμη το 2.0 tfsi , αλογα που δε θα παρει με τιποτα η ατμοσφαιρα

                    (μετα βεβαια το ποσο θα αντεξει δεν ξερω, αλλα αυτο ειναι ασχετο )

                    αλλα αυτα ειναι καγκουριλικια γενικα με εξαιρεση τα 2λιτρα της honda, αντε πες και αυτο του clio rs δεν νομιζω οτι υπαρχει αλλο 2λιτρο που να απειλει το 160 tsi

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      106_4_ever last edited by

                      εδω ενα παλιο ραλλακι κερδιζε με ανεση μια 147 2,0ts το οποιο απο σταση ειναι μαζι με ενα 160 αρι σροκκο και χανει (απο το σροκκο) στις ρεπριζ απο τα χαμηλα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                        εδω ενα παλιο ραλλακι κερδιζε με ανεση μια 147 2,0ts το οποιο απο σταση ειναι μαζι με ενα 160 αρι σροκκο και χανει (απο το σροκκο) στις ρεπριζ απο τα χαμηλα

                        τι κάνει ένα παλιο ραλλάκι??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Εννοείται δεν μιλάμε για ΜΑΜΑ 2.0ts. Νόμιζα το είχαμε ξεκαθαρίσει αυτό εξ' ου και το σχόλιο πιο πάνω σε σχέση με τον φιμωμένο δίλιτρο λόγω ρύπων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Εξαρτάται πόσο παλιό είναι. Άμα είναι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι, ξέρει κόλπα ζόρικα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                              Εννοείται δεν μιλάμε για ΜΑΜΑ 2.0ts. Νόμιζα το είχαμε ξεκαθαρίσει αυτό εξ' ου και το σχόλιο πιο πάνω σε σχέση με τον φιμωμένο δίλιτρο λόγω ρύπων.

                              συγγνωμη δεν το προσεξα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Εξαρτάται πόσο παλιό είναι. Άμα είναι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι, ξέρει κόλπα ζόρικα...

                                That's the spirit!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Εξαρτάται πόσο παλιό είναι. Άμα είναι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι, ξέρει κόλπα ζόρικα...

                                  ενα κλίκ πιο αργό από σιρόκο ...
                                  και εν κινήση 1,5 κλικ πιο αργο από 155αρα μίτο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eddie_147 last edited by

                                    Η 2λιτρη 147 είχε μια 'φιμωμένη' εκδοχή του twin spark για να περνάει τα όρια του euro 3 αν δεν κάνω λάθος (μιλάμε για αρκετά παλιό κινητήρα) και με αυτό το μοτέρ ήθελε γύρω στα 9' για 0-100. Πολλοί κάτοχοι με απλό ΦΠΕ είχαν δει σημαντική διαφορά σε επιδόσεις. Η πιο βαρειά GTV με το ίδιο μοτέρ (αλλά euro 2) έβγαζε θεωρητικά 155 και είχε 0-100 κάτω από 9' για να κάνουμε και λίγη αριθμολαγνεία.

                                    Ούτως ή άλλως η κουβέντα ξεκίνησε από το θέμα του ήχου, αλλά επειδή retards rule έφτασε και η επιστημονική ανάλυση στο τέιον.

                                    ΥΓ: Πόσες φορές έχω αναρωτηθεί τι θα έκανε μια 147 με τον 2,2 JTS και το 6άρι της Brera...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      106_4_ever last edited by

                                      Το πολυ παλιο το 8v στα 1,3 και 820 κιλα ηταν μαζι με μια 147 2.0ts αλλα θα εχανε στα πιο πολλα λογω χειροτερης αεροδυναμικης (Cx 0.34 νομιζω) και κυριως μικροτερης ροπης.
                                      Αλλα το 1.6 16v κερδιζε με ανεση .Το μοτερ οταν ειχε ανοιξει απο τα χιλιομετρα δεν κρατιοταν σε συνεργασια με τα 930-950 κιλα του αυτοκινητου
                                      μιλαω για στοκ και τα δυο αυτοκινητα..αν παμε για μη στοκ... και το ραλλακι αγριευει πολυ
                                      Σαν μικρα παιδια κανουμε
                                      βρουμ βρουμ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                        Η 2λιτρη 147 είχε μια 'φιμωμένη' εκδοχή του twin spark για να περνάει τα όρια του euro 3 αν δεν κάνω λάθος (μιλάμε για αρκετά παλιό κινητήρα) και με αυτό το μοτέρ ήθελε γύρω στα 9' για 0-100. Πολλοί κάτοχοι με απλό ΦΠΕ είχαν δει σημαντική διαφορά σε επιδόσεις. Η πιο βαρειά GTV με το ίδιο μοτέρ (αλλά euro 2) έβγαζε θεωρητικά 155 και είχε 0-100 κάτω από 9' για να κάνουμε και λίγη αριθμολαγνεία.

                                        Ούτως ή άλλως η κουβέντα ξεκίνησε από το θέμα του ήχου, αλλά επειδή retards rule έφτασε και η επιστημονική ανάλυση στο τέιον.

                                        ΥΓ: Πόσες φορές έχω αναρωτηθεί τι θα έκανε μια 147 με τον 2,2 JTS και το 6άρι της Brera...

                                        γιατί να την κάνεις τοσο μπροστόβαρη??
                                        αρκεί ο 1,4 tb/mair

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Καλά και ο JTS ελαφρύς είναι. Πλάκα πλάκα και γω έχω αναρωτηθεί πως θα ήταν μια 147 με JTS ή έστω και 1.8TS από τους πρώτους.

                                          Άσχετο αλλά έχω πάθει πλάκα με τα δέρμα/microfibra καθίσματα τις Giulietta! Μ' αρέσουν περισσότερο από τα full δέρμα και γλιτώνεις και τα ~1800€.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                            Καλά και ο JTS ελαφρύς είναι. Πλάκα πλάκα και γω έχω αναρωτηθεί πως θα ήταν μια 147 με JTS ή έστω και 1.8TS από τους πρώτους.

                                            Θα ήταν Alfa GT...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 440
                                            • 441
                                            • 442
                                            • 443
                                            • 444
                                            • 770
                                            • 771
                                            • 442 / 771
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr