Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 201
    • 202
    • 203
    • 204
    • 205
    • 350
    • 351
    • 203 / 351
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    7011
    62519
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      Ελήφθη μορφέα και κάβουρα. Δεν παρεξηγώ κανενός γραφόμενα. Ο καθένας επιλέγει με την δική του λογική και πορτοφόλι. Αλλά εδώ μέσα πολλές φορές έχω παρατηρήσει την συμπεριφορά αυτή. Δες τον audipassion απλά. Δεν είδα κάποιν να λέει πήρα λεόν είστε μακάκες εσείς με τα α3.

      Εξώ σίγουρα θα υπάρχουν τέτοιοι. Αλλά εδώ μέσα όχι.

      καταρχάς το τι αγοράζεις δεν έχει να κάνει με το τι άνθρωπος είσαι. Η δυναμική που έχει ο καθένας μας στο τι μπορεί να αγοράσει, τι τελικά αγοράζει κτλ δεν έχει να κάνει με τι άνθρωπος είναι, ούτε αν είναι πιο μάγκας ούτε τίποτα.

      μ@λ@κες που νομίζουν ότι με τα λεφτά τους(? - δεν ξέρεις αν το αγόρασε με δάνειο ) πουλάνε μούρη και νομίζουν ότι κάποιοι είναι θα υπάρχουν πάντα.Τώρα αυτό με το οποίο πουλάνε μούρη μπορεί να είναι σπίτι, αμάξι, κότερο ή δεν ξέρω κι εγώ τι.
      Εμένα πιο πολύ με ενοχλεί η νοοτροπία του: αγόρασες φτηνό αμάξι 'είσαι φτωχομπινές', αγόρασες ακριβό αμάξι 'τα έχεις χοντρά' (το οποίο ουσιαστικά είναι η γενίκευση του θέματος και ξεφεύγουμε ), κι ας είμαι (σύμφωνα με αυτούς) από την 'καλή' πλευρά της κατάστασης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stamatispl last edited by

        Εγώ ξεκίνησα να γράφω το αλλά άκουσα τα εξ αμάξης
        μέχρι και ότι λέω πράγματα περίπου της φαντασίας.
        Γελάκια, ειρωνείες κλπ.

        Μπορείς να καταλάβεις πώς αισθάνεσαι όταν σου τη λένε με άγριους χαρακτηρισμούς,
        ενώ εσύ ξέρειες ότι είσαι εσύ που έχεις δίκιο και μπορείς να το τεκμηριώσεις.

        Μόνο που για να βρεις το δίκιο σου πρέπει να απλώσεις τα σεντόνια (χωρίς να το θελεις)
        όταν εσύ λες μαύρο και σου τη λένε ότι είναι άσπρο...

        Η ουσία από την οποία ξεκίνησε το θέμα είναι πως για ορισμένα μοντέλα της (Α1, Α3 sportback, Q5 κλπ)
        η Άουντι συνεργάστηκε με τη Σέατ.
        Απλά.

        Χωρίς να είναι κακό (άλλωστε αντίστοιχα συνεργάστηκε και η Σέατ με την Άουντι για τα δικά της μοντέλα).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stefan147 last edited by

          Αλήθεια έχει βάλει η Seat το χέρι της στο Q5??
          Damn...i knew it...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
            Αλήθεια έχει βάλει η Seat το χέρι της στο Q5??
            Damn...i knew it...

            @ΣταμάτηςΠλ
            Εντελώς φιλικά να σου πω ότι προσωπικά χέστηκα αν πιστεύει κάποιος εδώ μέσα αυτά που γράφω ή όχι. Δεν έχω να αποδείξω κάτι σε κάποιον.Ξέρω ποιός είναι και κατά πόσο είναι αλήθεια αυτά που λέω (γενικότερα μιλάω) ή όχι και αυτό μου φτάνει.
            Και για να το πάω ένα βήμα παραπέρα...εγώ ξέρω ό,τι ξέρω και σπάνια θα ρωτήσω κάτι (απλώς και μόνο γιατί αν έχω κάποια απορία θα κάτσω και θα διαβάσω να το μάθω σε βάθος και δε θα κάτσω να ρωτήσω στο forum - κι όχι γιατί δεν έχω απορίες ή γιατί τα ξέρω όλα ).Οπότε Ο,ΤΙ γράφω είναι καθαρά από ενδιαφέρον να βοηθήσω τον διπλανό μου κι ας μην τον ξέρω.Από κει και πέρα, αν δε θέλει να μάθει, στα @@ μου.
            Είναι σαν τον 'πνιγμένο'...Αν δεν σου δώσει το χέρι του, όσο και να τεντώνεσαι εσύ, ποτέ δε θα τον σώσεις.
            Και γι'αυτό έχω μειώσει πολύ τα post μου σε σχέση με παλιά στο forum. Βαριέμαι (ειλικρινά το λέω) να μπω στη διαδικασία να γράφω σελίδες για να αποδείξω αυτό που ξέρω. οπότε για να μην μπω στη διαδικασία του διαπληκτισμού πλέον πολλές φορές ενώ ξέρω την απάντηση δεν απαντώ καν γιατί κατά 99% ξέρω που θα καταλήξει.
            Είμαι γραμμένος 5 χρόνια ή 6 σε αυτό το forum και έχω δει ότι πολλές φορές ψάχνουμε να βρούμε και να αναλύσουμε και γιατί η μύγα που καθόταν στο παρμπίζ του αυτοκινήτου και λέρωσε το αμάξι χέζει έτσι κι άρα τα σκατά πήγαν από κει και δεν χέζει αλλιώς.
            Κουράστηκα να 'διαπληκτίζομαι'.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stamatispl last edited by

              Αν δεν το ξερες όμως;
              Μόνο για τα κακά η Σέατ λοιπόν;

              Δεν είναι όμως κακό, η Σέατ έχει ένα από τα πλέον σύγχρονα κέντρα εξέλιξης στην Ευρώπη.
              Και όπως και οι υπόλοιπες εταιρείες του ομίλου, συμβάλλει από κοινού στις τεχνολογίες που εξελίσσονται,
              τελευταία πλέον ασολούνται ιδιαίτερα μετην υβριδική τεχνολογία του ομίλου (μεταξύ άλλων όπως νανοτεχνολογίες, διεπικοινωνίες μεταξύ οχημάτων-δικτύου κλπ κλπ).

              Για το Q5 πρέπει να δεις τις φωτό στη Βαρκελώνη με τα δοκιμαστικά Q5 που κυκλοφορούσαν με τις κόκκινες (test) πινακίδες...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kavoyras last edited by

                Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
                Αν δεν το ξερες όμως;

                Δεν είναι κακό, η Σέατ έχει ένα από τα πλέον σύγχρονα κέντρα εξέλιξης στην Ευρώπη.
                Και όπως και οι υπόλοιπες εταιρείες του ομίλου, συμβάλλει από κοινού στις τεχνολογίες που εξελίσσονται,
                τελευταία πλέον με την υβριδική τεχνολογία μεταξύ άλλων (νανοτεχνολογίες, διεπικοινωνίες μεταξύ οχημάτων-δικτύου κλπ κλπ).

                Για το Q5 πρέπει να δεις τις φωτό στη Βαρκελώνη με τα δοκιμαστικά Q5 που κυκλοφορούσαν με τις κόκκινες (test) πινακίδες...

                Διάβασε το από πάνω post μου.σου έχω γράψει.Καταλάθος είχα σβήσει αυτό που αναφερόταν σε σένα και το ξαναπρόσθεσα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
                  Αν δεν το ξερες όμως;
                  Μόνο για τα κακά η Σέατ λοιπόν;

                  Δεν είναι όμως κακό, η Σέατ έχει ένα από τα πλέον σύγχρονα κέντρα εξέλιξης στην Ευρώπη.
                  Και όπως και οι υπόλοιπες εταιρείες του ομίλου, συμβάλλει από κοινού στις τεχνολογίες που εξελίσσονται,
                  τελευταία πλέον ασολούνται ιδιαίτερα μετην υβριδική τεχνολογία του ομίλου (μεταξύ άλλων όπως νανοτεχνολογίες, διεπικοινωνίες μεταξύ οχημάτων-δικτύου κλπ κλπ).

                  Για το Q5 πρέπει να δεις τις φωτό στη Βαρκελώνη με τα δοκιμαστικά Q5 που κυκλοφορούσαν με τις κόκκινες (test) πινακίδες...

                  Σταμάτα σταμάτα!! Τι κάζο ήταν αυτό Παρασκευγιάτικα και ενώ ξαναχαίρομαι τη ζωή ως ΠΟΛΙΤΗΣ?? Όχι και wannabe Alfa Romeo το SUV μας...

                  Και Βαρκελώνη κιόλας ενώ είμαι Real??? Άτιμη ζωή...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stamatispl last edited by

                    Κοίταξε πραγματικά δε γράφτηκα για να αποδείξω κάτι στον εαυτό μου.
                    Νομίζω ότι το είπα έμμεσα όταν αναφερόμουν σ' αυτό που πιστεύω για ένα αυτοκίνητο όταν νομίζω πως είναι καλό,
                    δε με ενδιαφέρει η επιβεβαίωση από τους άλλους, αλλά το επιλέγω γιατί μου αρέσει.

                    Έτσι κι εδώ, δεν πηρα μέρος στη συζήτηση για να φανώ μέσα από το διαδίκτυο (πράγμα άτοπο),
                    απλά στηρίζω αυτό που πιστεύω ότι το γνωρίζω.
                    Αν το άφηνα (είχα την επιλογή, ίσως το κάνω με τον καιρό να αδιαφορήσω)
                    θα χανόταν σα μπαρούφα που έπεσε στο τραπέζι και χάθηκε.
                    Στήριξα μια γνώση που κατείχα και μόνο.
                    Τίποτε άλλο προσωπικό για μένα ή τον οιονδήποτε.

                    Οι test πινακίδες δεν έχουν κάτι να κάνουν τίποτε με συνειρμούς σε Alfa Romeo,
                    τυπικές πινακίδες δοικμών (μια και η Σέατ είναι στα περίχωρα της Βαρκελώνης).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                      Αλήθεια έχει βάλει η Seat το χέρι της στο Q5??
                      Damn...i knew it...

                      εδώ έβαλε χέρι η Φιατ στην Τζουλιέτα ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        audipassion last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                        Ελήφθη μορφέα και κάβουρα. Δεν παρεξηγώ κανενός γραφόμενα. Ο καθένας επιλέγει με την δική του λογική και πορτοφόλι. Αλλά εδώ μέσα πολλές φορές έχω παρατηρήσει την συμπεριφορά αυτή. Δες τον audipassion απλά. Δεν είδα κάποιν να λέει πήρα λεόν είστε μακάκες εσείς με τα α3.

                        Εξώ σίγουρα θα υπάρχουν τέτοιοι. Αλλά εδώ μέσα όχι.

                        Που ακριβώς είναι το προβλήμά σου ; δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα φθηνά αυτοκίνητα του ομίλου vag ούτε με τους κατόχους τους εξάλου οδηγώ και γω ένα από από αυτά .

                        Όσο για το δεύτερο σκέλος αυτό εσύ το έγραψες : ' ΟΚ σταματώ εδώ, δεν έχει νόημα. Εφόσον το Α1 αξίζει τα λεφτά του πάω πάσο και σηκώνω τα χέρια ψηλά.

                        Για τα πάντα υπάρχει και το αντίστοιχο κοινό. Αλλιώς δεν θα τα έβγαζε η Audi '

                        'Nαι γιατί βλέπεις ο έλληνας μόνο σε audi έχει συνηθίσει, του κακοπέφτουν τα seat & skoda.

                        Ε ρε τι άλλες πίπ@ς θα διαβάσουμε ...

                        Ας μην σας είχε περιμαζεψει η φαουβε....'

                        Εγώ δεν κατηγώρισα πουθενά την Seat

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          audipassion last edited by

                          Α και για να σταματίσει αυτό το αστείο είχε πει μια παπαριά ο πιέχ το 2002 ότι Seat Θα γίνει η ΑΛΦΑ του γκρούπ στο λανσάρισμα του νέου τότε ibiza και επίσης ήταν η εποχή που η vag χώρισε της εταιρίες του στις σπόρτ (lamborghini , audi ,seat ) και στις πολυτελέις ( bentley , vw , skoda ) τώρα λογικό είναι να έχουν από κοινού εξέλιξη κάποια μοντέλα επί του προκειμένου το Α1 που έχουν κοινό μηχανικό υπόβαθρο με το ibiza αλλά δεν πιστεύω πως η audi θα μπορούσε να πάρει κάτι από την seat , εξάλου από τις αρχές του 90 που η Seat έγινε μέλος του ομίλου δεν έχει επιδείξει κάτι στον μηχανολογικό τομέα η κάπου αλλόυ ίσως πέραν της σχεδίασης αλλά στειρίζεται μόνο στις λύσεις του ομίλου . Τέλος το Α1 έχει ομοιότητες με το ibiza και τα άλλα δύο ξαδελφάκια ( polo , fabia ) που είναι γνωστό ότι μοιράζονται πάτωμα , κινητίρες , κιβώτια και πολλά άλλα .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stefan147 last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:

                            Αλήθεια έχει βάλει η Seat το χέρι της στο Q5??
                            Damn...i knew it...

                            εδώ έβαλε χέρι η Φιατ στην Τζουλιέτα ...

                            Δηλαδή σε λίγο στην οικογένεια αντί για 1 Fiat, ΜΙΑ Alfa και 1 Audi θα έχουμε 2 Fiat και 1 Seat?? Οποίος ξεπεσμός!! Γαμώτη!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                              Αλήθεια έχει βάλει η Seat το χέρι της στο Q5??
                              Damn...i knew it...

                              εδώ έβαλε χέρι η Φιατ στην Τζουλιέτα ...

                              Δηλαδή σε λίγο στην οικογένεια αντί για 1 Fiat, ΜΙΑ Alfa και 1 Audi θα έχουμε 2 Fiat και 1 Seat?? Οποίος ξεπεσμός!! Γαμώτη!!

                              • 1 Golf
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                Αλήθεια έχει βάλει η Seat το χέρι της στο Q5??
                                Damn...i knew it...

                                εδώ έβαλε χέρι η Φιατ στην Τζουλιέτα ...

                                Δηλαδή σε λίγο στην οικογένεια αντί για 1 Fiat, ΜΙΑ Alfa και 1 Audi θα έχουμε 2 Fiat και 1 Seat?? Οποίος ξεπεσμός!! Γαμώτη!!

                                • 1 Golf

                                Εγ'ω δεν σε καταράστηκα!! Πρόσεχε τα λόγια σου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stamatispl last edited by

                                  Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                                  Α και για να σταματίσει αυτό το αστείο είχε πει μια παπαριά ο πιέχ το 2002 ότι Seat Θα γίνει η ΑΛΦΑ του γκρούπ στο λανσάρισμα του νέου τότε ibiza και επίσης ήταν η εποχή που η vag χώρισε της εταιρίες του στις σπόρτ (lamborghini , audi ,seat ) και στις πολυτελέις ( bentley , vw , skoda ) τώρα λογικό είναι να έχουν από κοινού εξέλιξη κάποια μοντέλα επί του προκειμένου το Α1 που έχουν κοινό μηχανικό υπόβαθρο με το ibiza αλλά δεν πιστεύω πως η audi θα μπορούσε να πάρει κάτι από την seat , εξάλου από τις αρχές του 90 που η Seat έγινε μέλος του ομίλου δεν έχει επιδείξει κάτι στον μηχανολογικό τομέα η κάπου αλλόυ ίσως πέραν της σχεδίασης αλλά στειρίζεται μόνο στις λύσεις του ομίλου . Τέλος το Α1 έχει ομοιότητες με το ibiza και τα άλλα δύο ξαδελφάκια ( polo , fabia ) που είναι γνωστό ότι μοιράζονται πάτωμα , κινητίρες , κιβώτια και πολλά άλλα .

                                  Η επιμονή σε τόσο πολλές αστήρικτες ανακρίβειες μαζεμένες, εκφρασμένες με σιγουριά είναι εντυπωσιακή.
                                  Χαρακτηρίζοντας όποια άλλη άποψη αστείο από τη μία, και με τα δε νομίζω και δεν ξέρω από την άλλη
                                  δε βγαίνει απολύτως τίποτε....

                                  Πολύ πρόχειρα έτσι γιατί έχω και να φύγω...

                                  -η Σέατ είναι μέλος του ομίλου από το 1986 (όχι αρχές του 90) και συνεργασία είχε από το 1982 με τη Φαουβέ
                                  (μάλλον τη Σκόντα εννοούσες από τις αρχές του 90 και θυγατρική με 100% των μετοχών από το 2000)

                                  -τα ξαδερφάκια του Ίμπιζα ως προς το πάτωμα PQ25 είναι το Α1 και το Πόλο
                                  το Φάμπια είναι ξαδερφάκι των προηγούμενων Ίμπιζα και Πολο (PQ24)

                                  -η συνεργασία ανάμεσα σε Σέατ-Φάουβε-Άουντι υπήρχε από τη δεκαετία του 90,
                                  τότε ήδη που σχεδίαζαν από κοινού τα μοντέλα τους στην Ισπανία
                                  στην Ισπανική πόλη Sitges όπουκαι είχε την έδρα του το Ευρωπαϊκό κέντρο σχεδίασης της Φάουβε

                                  -περαιτέρω στενή συνεργασία επήλθε με το διαχωρισμό των εταιρειών του γκρουπ
                                  το 2002 στο Audi brand group με σπορ αναφορές (Άουντι-Σέατ-Λαμποργκίνι)
                                  και στο Volkswagen brand group με κλασικές (όχι πολυτελείς) αναφορές (Φάουβε-Σκόντα-Μπέντλει-Μπογκάτι)
                                  με σκοπό την πλέον στενότερη συνεργασία σε μοντέλα-εξέλιξη τεχνολογίας,

                                  ήδη από το 2003 προσωπικό κοντά 30 ατόμων των τμημάτων R&D είχαν μετακινηθεί εκατέρωθεν μεταξύ Άουντι και Σέατ για στενότερη συνεργασία
                                  χώρια από το ότι η Σέατ και η Άουντι είχαν απευθείας σύνδεση στα κέντρα εξέλειξης Ισπανίας και Γερμανίας,
                                  ο δε πρόεδρος της Άουντι Βίντερκορν ηγούνταν και έιχε γνώση και των εργασιών της Σέατ
                                  στην Σέατ ανέθεσε και μέρος της εξέλιξης μοντέλων της Άουντι και αντίστροφα,
                                  και η Άουντι είχε επίσης ευθύνη και για την γκάμα και τα μελλοντικά μοντέλα της Σέατ,
                                  στα οικονομικά του γκρουπ οι ετήσιες αναφορές ομαδοποιούνταν ως Audi brand group κλπ κλπ

                                  -τα παραπάνω είναι επίσημα και δεν έχουν καμία σχέση με μια τυχαία ανεπίσημη κουβέντα του Πιχ
                                  κάποια στιγμή και κάπου (ο Πιχ είχε ήδη αποσυρθεί από την ηγεσία του γκρουπ,
                                  όταν το 2002 πρόεδρος του ομίλου είχε ήδη γίνει ο πρώην πρόεδρος της Σέατ Πιτσεσρίντερ)

                                  -προγράμματα όπου η Σέατ έχει συμβάλλει τα μέγιστα: Agile chassis, TwinDrive υβριδική τεχνολογία και πλήρως ηλεκτροκινούμενα οχήματα (σχέδιο Verde), συστήματα διεπικοινωνίας οχημάτων-σταθερών υποδομών, Marta (advanced vehicle communication systems), συτήματα αποτροπής ατυχήμάτων (πχ το Lane Change Asssistant), AIDE (adaptative processor analysing dozens of risk factors and combinations in road safety), Medea (Ceramic Material for the Reduction of Emissions), εφαρμοσμένη νανοτεχνολογία στην αυτοκίνηση (nAUTO), Ecomotive-Bluemotion συστήματα κλπ κλπ.

                                  Να μην αρχίσω πάλι τα σεντόνια προς επιβεβαίωση πρέπει να ψάχνω και θέλω να βγω απόψε ...
                                  Λυπηθείτε με.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                    Αλήθεια έχει βάλει η Seat το χέρι της στο Q5??
                                    Damn...i knew it...

                                    H VW χωρίζει την εξέλιξη των μοντέλων ανά κατηγορίες οχημάτων.
                                    Το Q5 έχει εξελιχθεί στο Martorell αλλά δεν είναι το μοναδικό Audi που έχει έχει εξελιχθεί εκεί.
                                    Δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό. Σίγουρα οι καταναλωτές κρίνουν τα προιόντα αν αυτά είναι καλά και νομίζω ότι το Q5 είναι εξαιρετικό.

                                    Σχετικά με τους fan της Seat. Αχ τι κάνει η μαμά VW για να έχει αυτόνομες έδρες στο κάθε brand name....Και ο νοών νοείτω
                                    Seat: Ventaja con tecnología

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                      Τώρα μελετάω Touareg vs Q7 vs Cayenne 3.6 με το vw να με τραβάει περισσότερο.

                                      Μα είναι το πιο hi-tech SUV αυτή τη στιγμή.
                                      Το V6 TSI Hybrid είναι μοναδικό πακέτο και η τιμή των 95.000 ευρώ δέλεαρ για το τι προσφέρει σε σχέση με ένα Q7 ή ένα Χ5

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aggelooos2000 last edited by

                                        Περιμένω (από τον άγγελο2000) μία ειλικρινή σκέψη για το πώς εννοεί την 'ουσία' όπως ανέφερε παραπάνω.
                                        (θυμίζω τι έγραψες)

                                        (...)σε εταιρείες ''πριμιουμ'' εκτός mercedes-bmw πληρώνεις περισσότερο το όνομα παρα την ουσία.(...)

                                        [/quote]

                                        Πιστευεις πως μια lancia delta, η οποία υποτίθεται πως ειναι πριμιουμ, αξίζει τα περισσότερα χρηματα που ζητάει απο ένα bravo? Προσφέρει κάτι το τόσο ξεχωριστό και διαφορετικό πέρα απο τις αλκαντάρες και τα λίγο καλύτερα υλικά? Κάπως έτσι βλεπω και την audi, όχι σε όλα της τα μοντελα βέβαια, αλλά στα πιο φθηνά. Δεν είναι καινοτόμα, ούτε χρησιμοποιούν κάποιες ακριβότερες-εξεζητημένες λύσεις(πχ η πισω κίνηση της 1, η οποία αν και μοιράζεται κοινό πάτωμα, αυτό προέρχεται απο ένα ακριβότερο αυτοκίνητο και όπως και να το κάνουμε έιναι μία λύση που κοστίζει. Και εδώ είναι η ουσία που λέγαμε.) Το α3 όσο κορυφαιο και αν ειναι, τα μηχανικά του μέρη έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε το κόστος τους να τους επιτρέπει να μπουν και σε ένα φθηνότερο αυτοκίνητο, πχ leon, αυτό δε θα ήταν εφικτό στις bmw-mercedes λόγο των ακριβότερων και πιο εξεζητημενων λύσεων που χρησιμοποιουν. Αυτό εν τέλει είναι που στα μάτια μου τουλαχιστον τις καθιστα πραγματικα πριμιουμ μαρκες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eddie_147 last edited by

                                          Προσφέρει κάτι το τόσο ξεχωριστό και διαφορετικό πέρα απο τις αλκαντάρες και τα λίγο καλύτερα υλικά?

                                          αλκαντάρες+καλύτερα υλικά+design= στυλ

                                          Αν δεν σε νοιάζει το στυλ γενικά πάρε και i30.
                                          Γενικά η Delta είναι από τις πολύ ενδιαφέρουσες περιπτώσεις για οικογενειακό γιατί και χώρους έχει για φαμίλια και ξεχωρίζει από τον συρφετό των μικρομεσαίων μοντέλων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aggelooos2000 last edited by

                                            πριμιουμ=μόνο στυλ? Δεν είπα πως δε ξεχωριζει για το στυλ της, ίσα ίσα μάλιστα, αλλά δυστηχώς μόνο γι'αυτό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 205
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 203 / 351
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr