-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Alexandr σ'ευχαριστώ για τις ευχές.Το πήρα σε vapor grey.Νομίζω ότι του ταιριάζει πολύ.
Να ρωτήσω και δυο πραγματάκιαμε την ευκαιρία.Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να βάλω θερμαινόμενους καθρέφτες;
Και αυτό το τρέμουλο που αναφέρουν κι άλλοι οδηγοί το οποίο εμφανίζεται σε κάποιες ταχυτητες,που οφείλεται;Είσαι σίγουρος ότι δεν είναι θερμαινόμενοι οι καθρέπτες; Στον πίνακα εξοπλισμού αναφέρει ότι όλες οι εκδόσεις έχουν θερμαινόμενους καθρέπτες. Δεν το καταλαβαίνεις κάπως αυτό, απλώς όταν ενεργοποίησεις το πίσω θερμαινόμενο τζάμι ενεργοποιούνται και οι θερμαινόμενοι καθρέπτες (δεν έχει ξεχωριστό κουμπί δηλαδή).
@Ταξιάρχης
Ίσως αν στείλεις το αριθμό πλαισίου στη πεζό να σου πουν ημερομηνία; Αλλά υποθέτω θα είναι 2010. Τώρα, τι παίζει με το bluetooth δεν έχω ιδέα, μήπως είναι έξτρα και στα καινούρια;Αυτό έκανα ήδη, τόσο στη Peugeot Hellas όσο και στη Peugeot france. Όχι ότι θα γίνει κάτι αν δεν έχει bluetooth, αλλά περισσότερο για να καταλάβω.
-
Επισκεύθηκα χτες 2 αντιπροσωπείες (Peugeot & Nissan) για να δω αντίστοιχα το 3008 και το qashqai.
Γενικά από όλες τις συζητήσεις σε φόρουμς είχα στο νου μου το 3008.Είχαν λοιπόν μία φτωχή έκδοση ο δε πωλητής - ιδιοκτήτης δεν είχε ιδέα για τι πράγμα μιλούσε. Δεν ήξερε να μου πει πόσο έχει το αυτοκίνητο. Η απάντησή του ήταν 'δεν ξέρω σίγουρα, λένε θα μειώσουν τα τέλη ταξινόμησης, τον φόρο πολυτελείας, έτσι και αλλιώς εσύ από την καινούργια χρονιά δεν θα το πάρεις?'. Το παρακάμπτω και συνεχίζω να εξερευνώ το αυτοκίνητο. Ανοίγω την μηχανή και διακρίνω σκουριά, σε έναν σωλήνα από την εισαγωγή προς την τουρμπίνα. Τον ρωτάω αν είναι σκουριά και μου λέει 'όχι όχι, από την εξάτμιση είναι... είναι τουρμπάτο αυτό'. Συνεχίζω και τον ρωτάω αν το κάθισμα του συνοδηγού πέφτει μπροστά και η απάντησή του είναι αρνητική 'όχι, στο 5008 γίνεται αυτό' αλλά όταν του έδειξα το manual μου είπε ότι το κάνει σε άλλη έκδοση.
Με λίγα λόγια, ο κυριούλης μου έδειξε το φοβερό αξεσουάρ που έχει στο πορτπαγκάζ, τον φακό, καθώς και την τεχνολογία 'αγκριπ, εκείνο το ροδάκι δεξιά σου'
Δεν συζητάω για test drive...Τον ευχαρίστησα πολύ που ήταν τόσο ευγενικός μαζί μου και έφυγα για να πάω στην Nissan.
Εκεί ήταν ένας ευγενέστατος κύριος μου έδειξε ένα 1.6 με full εξοπλισμό που τολμώ να πω πως με εντυπωσίασε. Μου εξήγησε τα πάντα, προσφέρθηκε για test drive παρόλο που 'δεν έχει και πολύ νόημα, δεν θα καταλάβεις και πολλά με μία βόλτα'.Στο δια ταύτα..
Το 3008, ενώ το είχα πάνω πάνω στις επιλογές μου διαπίστωσα ότι παρόλο που έχει πολύ άνετους χώρους μέσα, έχει μικρό πορτπαγκάζ. Όταν λέω μικρό, εννοώ πως το καρότσι τον παιδιών που είναι 1.20, χωράει ίσα-ίσα διαγωνίως και αν βάλω 2-3 άλλα πραγματάκια τέλος. Ο εξοπλισμός του δεν με εντυπωσίασε, δεν είχε δα και τίποτα σπουδαίο και δεν μου φάνηκε και πολύ βολική η θέση οδήγησης με τον λεβιέ ταχυτήτων σε εκείνο το σημείο.Γενικά με απογοήτευσε το αυτοκίνητο. Σίγουρα έχει να κάνει με την διάθεση του πωλητή.
Από την άλλη, το nissan είναι πολύ πλούσιο σε εξοπλισμό, πολύ μεγάλο πορτμπαγκάζ αλλά οι πίσω είναι λίγο στριμωγμένοι χωρίς να ξέρω πως είναι η έκδοση +2
Χοντρικά βγαίνουν στα ίδια χρήματα πάνω-κάτω, με το peugeot να υπερτερεί με τα 150 άλογα...Τώρα μένει να τα οδηγήσω και τα δύο για να αποφασίσω, αλλά θέλω και την άποψή σας
-
Ο χρήστης platon έγραψε:
Επισκεύθηκα χτες 2 αντιπροσωπείες (Peugeot & Nissan) για να δω αντίστοιχα το 3008 και το qashqai.
Γενικά από όλες τις συζητήσεις σε φόρουμς είχα στο νου μου το 3008.Είχαν λοιπόν μία φτωχή έκδοση ο δε πωλητής - ιδιοκτήτης δεν είχε ιδέα για τι πράγμα μιλούσε. Δεν ήξερε να μου πει πόσο έχει το αυτοκίνητο. Η απάντησή του ήταν 'δεν ξέρω σίγουρα, λένε θα μειώσουν τα τέλη ταξινόμησης, τον φόρο πολυτελείας, έτσι και αλλιώς εσύ από την καινούργια χρονιά δεν θα το πάρεις?'. Το παρακάμπτω και συνεχίζω να εξερευνώ το αυτοκίνητο. Ανοίγω την μηχανή και διακρίνω σκουριά, σε έναν σωλήνα από την εισαγωγή προς την τουρμπίνα. Τον ρωτάω αν είναι σκουριά και μου λέει 'όχι όχι, από την εξάτμιση είναι... είναι τουρμπάτο αυτό'. Συνεχίζω και τον ρωτάω αν το κάθισμα του συνοδηγού πέφτει μπροστά και η απάντησή του είναι αρνητική 'όχι, στο 5008 γίνεται αυτό' αλλά όταν του έδειξα το manual μου είπε ότι το κάνει σε άλλη έκδοση.
Με λίγα λόγια, ο κυριούλης μου έδειξε το φοβερό αξεσουάρ που έχει στο πορτπαγκάζ, τον φακό, καθώς και την τεχνολογία 'αγκριπ, εκείνο το ροδάκι δεξιά σου'
Δεν συζητάω για test drive...Τον ευχαρίστησα πολύ που ήταν τόσο ευγενικός μαζί μου και έφυγα για να πάω στην Nissan.
Εκεί ήταν ένας ευγενέστατος κύριος μου έδειξε ένα 1.6 με full εξοπλισμό που τολμώ να πω πως με εντυπωσίασε. Μου εξήγησε τα πάντα, προσφέρθηκε για test drive παρόλο που 'δεν έχει και πολύ νόημα, δεν θα καταλάβεις και πολλά με μία βόλτα'.Στο δια ταύτα..
Το 3008, ενώ το είχα πάνω πάνω στις επιλογές μου διαπίστωσα ότι παρόλο που έχει πολύ άνετους χώρους μέσα, έχει μικρό πορτπαγκάζ. Όταν λέω μικρό, εννοώ πως το καρότσι τον παιδιών που είναι 1.20, χωράει ίσα-ίσα διαγωνίως και αν βάλω 2-3 άλλα πραγματάκια τέλος. Ο εξοπλισμός του δεν με εντυπωσίασε, δεν είχε δα και τίποτα σπουδαίο και δεν μου φάνηκε και πολύ βολική η θέση οδήγησης με τον λεβιέ ταχυτήτων σε εκείνο το σημείο.Γενικά με απογοήτευσε το αυτοκίνητο. Σίγουρα έχει να κάνει με την διάθεση του πωλητή.
Από την άλλη, το nissan είναι πολύ πλούσιο σε εξοπλισμό, πολύ μεγάλο πορτμπαγκάζ αλλά οι πίσω είναι λίγο στριμωγμένοι χωρίς να ξέρω πως είναι η έκδοση +2
Χοντρικά βγαίνουν στα ίδια χρήματα πάνω-κάτω, με το peugeot να υπερτερεί με τα 150 άλογα...Τώρα μένει να τα οδηγήσω και τα δύο για να αποφασίσω, αλλά θέλω και την άποψή σας
A ρε Πλατων δεν μας τα λες καλα, μου φαινεται!
Εγω πριν παρω το 3008 πηγα στην nissan και το quasqai το απεκλεισα λογω πορτ παγκαζ (και για αλλους λογους) που ηταν
αισθητα μικρότερο απο του 3008.Ρηχο κλπ κλπ κλπ οπως του yeti, tiguan κλπ. για αυτο εχουν και μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος, αλλιως θα ειχαν βαθυτερο πορτ-μπαγκαζ.
Οταν ειδα το πορτ του 3008 δεν εκανα δευτερη σκεψη, μου φανηκε τεραστιο, συγκρισιμο και με το quasqai +2, αν και ειανι 540 σε σχεη με 512.
Ενας φιλος μου μαλιστα εχει το quasqai και εχω κανει τη συγκριση
Οσο για τα καροτσια 120 δε θα χωρεσει οριζοντιως σε κανενα. δεν πειραζει ομως στο 3008 εγω χωρεσα ενα θεινο καροτσι, ενα χεινερινο και ενα πορτ μπεμπε
Μηπως σου εδειξαν το πορτ-μπαγκαζ χωρις να ριξουν το πατωμα (που παρεπιπτοντως βγαινει και το πορτ μπαγκαζ γινεται ακομη μεγαλυτερο.
Ακους εκει το quasqai μεγαλυτερο πορτ παγκαζ
-
Διαγώνια στο 3008 το μέτρησα και χωράει 1.20 ίσα-ίσα. Μου έδωσε την εντύπωση πως με το καρότσι και 2 παρκοκρέβατα, τέλος ο χώρος, εκτός και αν το χωρίσω στην μέση και μπουν κάτω κάποια πράγματα και πάνω το καρότσι. Στο nissan μου φάνηκε περισσότερος ο χώρος, δεν τον μέτρησα βέβαια.... λες να ξεγελάει τόσο πολύ ?
-
Συμφωνώ με τον Zonas, το μόνο που θα μπορούσε να θεωρηθεί ότι υπερτερεί το NISSAN είναι η απόσταση από το έδαφος, με μεγαλύτερο προφίλ ελαστικών, άλλωστε οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι υπέρ του 3008 και ιδιαίτερα το πλάτος, πάντως και εμένα ο πωλητής της PEUGEOT δεν ήξερε τίποτα για το αυτοκίνητο (βέβαια ήταν στην αρχή της κυκλοφορίας του). Όσο για τον εξοπλισμό είναι παρόμοιος και στα δύο, με κάποια επιπλέον που έχει το 3008, το οποίο βέβαια με τους 156 HP ήταν περίπου 2.000 € πιο ακριβό (τότε ήμουν και εγώ μεταξύ NISSAN και 3008), πάντως και μόνο οι 156 HP δεν αντισταθμίζονται με κανένα εξοπλισμό. Και η θέση οδήγησης είναι σίγουρα καλύτερη απλώς ίσως σε ξενίζει λίγο στην αρχή γιατί δεν είναι αυτό που έχεις συνηθίσει από το παλιό σου αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης platon έγραψε:
Διαγώνια στο 3008 το μέτρησα και χωράει 1.20 ίσα-ίσα. Μου έδωσε την εντύπωση πως με το καρότσι και 2 παρκοκρέβατα, τέλος ο χώρος, εκτός και αν το χωρίσω στην μέση και μπουν κάτω κάποια πράγματα και πάνω το καρότσι. Στο nissan μου φάνηκε περισσότερος ο χώρος, δεν τον μέτρησα βέβαια.... λες να ξεγελάει τόσο πολύ ?Τι λες ρε Πλάτωνα; Με καρότσι και 2 παρκοκρέβατα και θέλεις να παίρνει κι άλλα πράγματα;
Τι νομίζεις ότι παίρνεις; Ημιφορτηγό; Δλδ πόσα αυτοκίνητα το κάνουν αυτό;
Χωρίς καμμία δόση ειρωνείας με τα παραπάνω, μπορείς να κάνεις αυτό
που έκανα κι εγώ. -
Άλλοι ρε γμτ πως χωράνε με 3 παιδιά σε κάτι corsa
Θα πάω να τα ξαναδώ και τα 2, σε άλλες αντιπροσωπείες....
-
Χθες έκανα το service των 20000χλμ (20500 είχα για την ακρίβεια), όπου μου άλλαξαν (αφού τους το ζήτησα) τα εμπρός λάστιχα (που είχαν αρχίσει να δείχνουν κάποιες φθορές στα τακούνια τους από την σκληρή χρήση) με τα πίσω. Έτσι θα αντέξουν ελπίζω για άλλα 20-30000χλμ και δεν θα χρειαστεί να τα αλλάξω πριν την ώρα τους!
Επίσης μου άλλαξαν τα μπουζί γιατί αισθανόμουνα στο ρελαντί ένα πολύ ελαφρό τρανταγματάκι. Μου είπαν βέβαια ότι έτσι κι αλλιώς θα ήταν καλό να αλλαχθούν στα 20000 (δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο ισχύει αυτό, δεν έχω κοιτάξει και τις οδηγίες στο βιβλίο των service, νωρίς μου ακούγεται). Πάντως, φαίνεται ότι το ελαφρύ αυτό τρανταγματάκι να εξαφανίστηκε.
Τώρα ο δείκτης για το επόμενο service στον πίνακα οργάνων μου λέει σε 1 χρόνο ή 20000χλμ, ενώ αυτοί στο βιβλίο service μου γράψανε σε 1 χρόνο ή 10000χλμ (το γνωστό μπέρδεμα )
-
Στη σύγκριση μεταξύ 3008 με QQ νομίζω πως το λιοντάρι υπερτερεί στις MPV δυνατότητες που διαθέτει. Προσωπικα είχα εντυπωσιαστεί για τις πρακτικές λύσεις και την εκμετάλλευση των χώρων του 3008 όπως και στην εμφάνιση του εσωτερικού. Αρνητικός ήμουν σε κάτι εντελώς υποκειμενικό. Στην εξωτερική εμφάνιση.
Νομίζω πως αυτή την στιγμή Yeti, 3008, ASX και QQ διαθέτουν το καθένα ξεχωριστά κάτι που δεν διαθέτει το άλλο σε μεγάλο βαθμό και ευκολα σύμφωνα με τις ανάγκες του καθενός μπορεί να καταλήξει σε επιλογή.
Για μένα τα κάλα του καθενός:
Yeti 1,2: χαμηλά είτε σε κυβικά, είτε σε καυσαέρια τέλη και λοιπά πάγια, κατανάλωση.
3008 1,6: λειτουργικότητα και εμφάνιση εσωτερικού, τεχνολογία από HUD έως Grip control.
ASX 1,6: εξωτερική εμφάνιση, εξοπλισμός, ιαπωνική (=αξιόπιστη) κατασκευή, ESP.
QQ 1,6: δοκιμασμένο (=αξιόπιστο) και καλοπουλημένο, όμορφο εξωτερικά και ποιοτικό εσωτερικό. -
@alexandr: ορθά σου είπαν για τα μπουζί. Από τα 20k και μετά πέφτει η απόδοσή τους και αρχίζουν τα περιστασιακά missfires και τα depollution.
Sent from my Htc Desire using smoke signals.
-
200 hp με 3,8 λιτρα / 100km και 0 τελη !!!
*50 κιλα ροπη
Pas mal , pas mal -
Ο χρήστης platon έγραψε:
Επισκεύθηκα χτες 2 αντιπροσωπείες (Peugeot & Nissan) για να δω αντίστοιχα το 3008 και το qashqai.
Γενικά από όλες τις συζητήσεις σε φόρουμς είχα στο νου μου το 3008.Είχαν λοιπόν μία φτωχή έκδοση ο δε πωλητής - ιδιοκτήτης δεν είχε ιδέα για τι πράγμα μιλούσε. Δεν ήξερε να μου πει πόσο έχει το αυτοκίνητο. Η απάντησή του ήταν 'δεν ξέρω σίγουρα, λένε θα μειώσουν τα τέλη ταξινόμησης, τον φόρο πολυτελείας, έτσι και αλλιώς εσύ από την καινούργια χρονιά δεν θα το πάρεις?'. Το παρακάμπτω και συνεχίζω να εξερευνώ το αυτοκίνητο. Ανοίγω την μηχανή και διακρίνω σκουριά, σε έναν σωλήνα από την εισαγωγή προς την τουρμπίνα. Τον ρωτάω αν είναι σκουριά και μου λέει 'όχι όχι, από την εξάτμιση είναι... είναι τουρμπάτο αυτό'. Συνεχίζω και τον ρωτάω αν το κάθισμα του συνοδηγού πέφτει μπροστά και η απάντησή του είναι αρνητική 'όχι, στο 5008 γίνεται αυτό' αλλά όταν του έδειξα το manual μου είπε ότι το κάνει σε άλλη έκδοση.
Με λίγα λόγια, ο κυριούλης μου έδειξε το φοβερό αξεσουάρ που έχει στο πορτπαγκάζ, τον φακό, καθώς και την τεχνολογία 'αγκριπ, εκείνο το ροδάκι δεξιά σου'
Δεν συζητάω για test drive...Τον ευχαρίστησα πολύ που ήταν τόσο ευγενικός μαζί μου και έφυγα για να πάω στην Nissan.
Εκεί ήταν ένας ευγενέστατος κύριος μου έδειξε ένα 1.6 με full εξοπλισμό που τολμώ να πω πως με εντυπωσίασε. Μου εξήγησε τα πάντα, προσφέρθηκε για test drive παρόλο που 'δεν έχει και πολύ νόημα, δεν θα καταλάβεις και πολλά με μία βόλτα'.Στο δια ταύτα..
Το 3008, ενώ το είχα πάνω πάνω στις επιλογές μου διαπίστωσα ότι παρόλο που έχει πολύ άνετους χώρους μέσα, έχει μικρό πορτπαγκάζ. Όταν λέω μικρό, εννοώ πως το καρότσι τον παιδιών που είναι 1.20, χωράει ίσα-ίσα διαγωνίως και αν βάλω 2-3 άλλα πραγματάκια τέλος. Ο εξοπλισμός του δεν με εντυπωσίασε, δεν είχε δα και τίποτα σπουδαίο και δεν μου φάνηκε και πολύ βολική η θέση οδήγησης με τον λεβιέ ταχυτήτων σε εκείνο το σημείο.Γενικά με απογοήτευσε το αυτοκίνητο. Σίγουρα έχει να κάνει με την διάθεση του πωλητή.
Από την άλλη, το nissan είναι πολύ πλούσιο σε εξοπλισμό, πολύ μεγάλο πορτμπαγκάζ αλλά οι πίσω είναι λίγο στριμωγμένοι χωρίς να ξέρω πως είναι η έκδοση +2
Χοντρικά βγαίνουν στα ίδια χρήματα πάνω-κάτω, με το peugeot να υπερτερεί με τα 150 άλογα...Τώρα μένει να τα οδηγήσω και τα δύο για να αποφασίσω, αλλά θέλω και την άποψή σας
Αν πρωτεύον ρόλο σε σένα παίζουν οι χώροι , πολύ απλά δεν πας σε 3008 ή Q.Q ή δεν ξέρω εγώ τι (Tiguan) , αλλά σε σεντάν αυτ/τα ή σε πολυμορφικά..Πάντως μεταξύ των 2 , εγώ θα κατέληγα στον Ιάπωνα..Καταρχήν ( προσωπική γνώμη) , από πλευράς εμφάνισης είναι πιο όμορφο.. , τώρα από θέμα αξιοπιστίας κ.λ.π δεν έχω γνώμη για το 3008..
Υ.Γ
Το Yeti το κοίταξες?
Αν το θες για εκτός δρόμου αναζητήσεις πάω πάσο , -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
200 hp με 3,8 λιτρα / 100km και 0 τελη !!!
*50 κιλα ροπη
Pas mal , pas malΓια το υβριδικό υποθέτω λες. Να δούμε και πόσο θα κοστίζει όμως!
-
Nαι, το ειδα στις διαφορες ενημερωσεις στο διαδικτυο και με εντυπωσιασε.
Ενα ακομα (+) που βλεπω ειναι η απουσια του κεντρικου διαφορικου και του αξονα και ολου γενικα του συστηματος μεταδοσης απο τον κινητηρα εμπρος προς τα πισω, το οποιο ελαχιστοποιει τις τριβες εξαρτηματων και τις απωλειες στην μεταδοση.
το ηλεκτρονικο συστημα δινει πολλες δυνατοτητες ρυθμιζοντας τους δυο κινητηρες.
Ενα ακομα (+) την ,πιστευω, καλη ισσοροπηση του βαρους μεταξυ των αξονων .
Ενα (-) τον (πιθανον) μικροτερο χωρο αποσκευων και το αυξημενο (πιθανον) συνολικο βαρος που σημαινει μεγαλυτερο body roll.
οψομεθα. -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
200 hp με 3,8 λιτρα / 100km και 0 τελη !!!
*50 κιλα ροπη
Pas mal , pas mal...και τιμή30000Ε...
-
να τα ξαναλέμε ? δεν υπάρχει αυτοκίνητο στα 4,36 με τέτοιους εσωτερικούς χώρους όπως το 3008 απλά είναι λίγο ποιο φαρδύ από τα άλλα !! δεν υπάρχει λέμε, είτε αυτό λέγετε sedan είτε stationwagon είτε mpv είτε suv .
πάντως το qq facelift είναι πολύ ποιο όμορφο τώρα ,η απλά το πεζό μας είναι ασχημόπαπο ,έχει όμως άλλες χάρες !! -
Ρε παιδιά μήπως έπρεπε να περιμένουμε λίγο για το υβριδικό;Από την άλλη όμως ξέρει κανείς τι γίνεται με την απαγόρευση των ντίζελ στην Αθήνα;και η τιμή του;κι εγώ νομίζω στα τριάντα θα παίξει.
Να πω και στον φίλο που απογοητεύτηκε από το πωλητή της πεζό αλλά και από το αυτοκίνητο ότι αν κάνει ένα τεστ ντραιβ το κασκάι θα δει ότι είναι βαρύ για τα κυβικά και τους ίππους που διαθέτει,κάτι που πιστεύω επίσης και για το 3008 με τους 120. -
καλημέρα σε όλους
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ SOS
θέλω να αγοράσω το αυτοκίνητο και βρήκα μία προσφορά με έκπτωση 4.000 ευρώ.
είναι διαθέσιμο σε RED BABYLON 150PS PREMIUM PACK.Ρώτησα τον πωλητή για ποιό λόγο τόσο μεγάλη έκπτωση και μου είπε ότι έχουν μείνει κάποια αυτοκίνητα απο εισαγωγή του Μαιου και πρέπει να πωληθούν.ρώτησα και μου είπε οτι είναι ο κινητήρας των 150 αλόγων και όχι 156. μου είπε όμως πως με 35 ευρώ μπορώ να κάνω επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου με τα δεδομένα για τα 156 ps(ανέφερε κάτι για υπερπλήρωση στον κινητήρα..κάτι τέτειο...)
το αυτοκίνητο το έχω κάνει κράτηση. η τιμή του απο 27.500 βγαίνει 23.500.
Αξίζει η αγορά του?? αυτό με τον επαναπρογραμματισμό παιζει??Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Η απαντηση της LION ΕΛΛΑΣ για το bluetooth
Αγαπητέ κ...........
το blueettoth και σήμερα δεν είναι βασικός εξοπλισμός στο 3008 αλλά προαιρετικός.
Το εργοατασιακό δεν μπορεί να τοποθετηθεί σε κανένα μοντέλο σαν after market εξοπλισμός. Υπάρχει δυνατότητα για τοποθέτηση συστημάτων αξεσουαρ.Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας
Με εκτίμηση,
Τεχνικό Τμήμα
LION ΕΛΛΑΣ Α.Ε -
Ο χρήστης dimitris_3008 έγραψε:
καλημέρα σε όλουςΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΒΟΗΘΕΙΑ SOS
θέλω να αγοράσω το αυτοκίνητο και βρήκα μία προσφορά με έκπτωση 4.000 ευρώ.
είναι διαθέσιμο σε RED BABYLON 150PS PREMIUM PACK.Ρώτησα τον πωλητή για ποιό λόγο τόσο μεγάλη έκπτωση και μου είπε ότι έχουν μείνει κάποια αυτοκίνητα απο εισαγωγή του Μαιου και πρέπει να πωληθούν.ρώτησα και μου είπε οτι είναι ο κινητήρας των 150 αλόγων και όχι 156. μου είπε όμως πως με 35 ευρώ μπορώ να κάνω επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου με τα δεδομένα για τα 156 ps(ανέφερε κάτι για υπερπλήρωση στον κινητήρα..κάτι τέτειο...)
το αυτοκίνητο το έχω κάνει κράτηση. η τιμή του απο 27.500 βγαίνει 23.500.
Αξίζει η αγορά του?? αυτό με τον επαναπρογραμματισμό παιζει??Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Αυτό με τα 35 ευρώ πρώτη φορά το ακούω. Στον 156άρη νομίζω έβαλαν μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες ή κάτι τέτοιο, αλλά δεν θυμάμαι καλά, κάποιος με καλύτερες τεχνικές γνώσεις για τους THP μπορεί να απαντήσει καλύτερα. Αν ισχύει αυτό με τα 35 ευρώ πάντως να το κάνω κι εγώ! Όχι βέβαια ότι είναι και καμιά μεγάλη διαφορά.
Δεν νομίζω ότι αυτό πρέπει να σε απασχολεί. Πιο σημαντικό νομίζω είναι το πόσο καιρό είναι στοκαρισμένα αυτά με την προσφορά, αλλά και πάλι δεν νομίζω να υπάρχει κάποιο πρόβλημα, εκτός αν ήταν επί 1 χρόνο παρατημένα στον ήλιο! Κανονικά οι 150άρηδες έχουν σταματήσει να παράγονται από πέρσι τέτοιο καιρό. Ίσως χρειαστεί πρώτη αλλαγή λαδιού πιο γρήγορα.
Έτσι κι αλλιώς bluetooth δεν έχουν ούτε τα καινούρια όπως λέει το προηγούμενο μήνυμα του matiasgk (μεταξύ μας, τόσο εξοπλισμό του έχουν βάλει, στο bluetooth τσιγκουνεύονται;)
Peugeot 3008 '08