-
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
Εγώ δεν έχω πρόβλημα να κατανοήσω κάτι.
Ξεκάθαρα μου φαίνονται.ας το ξανακάνω quote αυτό που έγραψα πιο πάνω γιατί νομίζω ότι δεν το διάβασες προσεκτικά:
@ΣταμάτηςΠλ
διάβασε σε παρακαλώ **αυτά που έγραψα προσωπικά παραπάνω, απαντώντας στο φίλο Άγγελο **και πες μου τι δεν καταλαβαίνεις γιατί ειλικρινά νομίζω ότι παίζουμε με τις λέξεις@elteo
το θέμα δεν έχει να κάνει με το πόσο μοιάζουν ή όχι τα αμάξια αλλά ότι ο κάτοχος ενός ακριβού αυτοκινήτου νομίζει ότι είναι 'πιο πάνω' από έναν άλλο που έχει ένα αμάξι μικρότερης αξίας.
Δεν είναι τόσο θέμα seat-vw-audi.
Τα ίδια θα ακούσεις και από έναν ιδιοκτήτη BMW σειράς 1 για το πώς βλέπει κάποιον κάτοχο ενός matiz ή ενός leon ή ενός αντίστοιχο vw και skoda.
Όπως επίσης η ίδια (ανάστροφη βασικά) νοοτροπία υπάρχει από τους κατόχους leon ότι και καλά έκαναν την εξυπνάδα που αγόρασαν το leon δίνοτας λιγότερα λεφτά και κοροϊδεύουν τους κατόχους Α3 που έδωσαν τσάμπα παραπάνω λεφτά για ένα ίδιο αμάξι.
Κομπλεξισμός λόγω χρημάτων είναι και όχι θέμα κατόχων του vag. -
Επειδή εγώ δεν παρακολουθούσα τη συζήτηση με το χρήστη άγγελο όταν έγραφα τα παραπάνω,
απλά μετέφερα ένα θέμα από την κουβέντα για το Α1,
θα επαναλάβω λοιπόν απλά τον εαυτό μου,
γιατί υπήρχε αμφιβολία στο γεγονός ότι η Σέατ έχει συμμετάσχει στην υλοποίηση μοντέλων της Άουντι (και το αντίστροφο):Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
Σαφώς και η Σέατ συμμετείχε στο σχεδιασμό του Α1,
και αν εσένα σου πέφτει λίγο πρόβλημα δικό σου.
Σε έπεισε το μάρκετινγκ ότι η Άουντι είναι θεϊκή και η Σέατ καμία σχέση.
Με γειες που δε θα είχε σχέση η μια μάρκα με την άλλη.Όταν το 2002 το γκρουπ χωρίστηκε σε Audi brand group και Volkswagen brand group,
η μάρκα Αουντι είχε υπό την αιγίδα της και τις μάρκες Σέατ και Λαμποργκίνι.
Ψάξε βρες το.
Κάτω από το διαχωρισμό αυτό δεν έγιναν μόνο επιλογές στρατηγικής που αφορύσαν την γκάμα γενικά,
αλλά υπήρξε και συνεργασία στο R & D
και εξελίχθηκαν από κοινού μοντέλα, όπως από την Άουντι το 5πορτο Α3, το Α1, το Q5 κλπ.Για το παράπλευρο θέμα που είναι γενικής συζήτησης,
το πρόβλημα ξεκινάει όταν κάποιος νομίζει πως εξυψώνεται όταν αγοράζει ένα αυτοκίνητο,
όταν το κάνει όχι από εξυπνάδα αλλά γιατί το πέτυχε με τα λεφτά του.
Με άλλα λόγια όταν νομίζει πως ΕΞΑΓΟΡΑΖΕΙ το δικαίωμα να μιλάει και να συμπεριφέρεται αφ' υψηλού
υποτιμώντας τους πάντες και τα πάντα.
(Άσχετα από το αμάξι που κατά τα λοιπά σαν μηχάνημα μπορεί να είναι και άριστο.)Αυτός όμως που νομίζει ότι κέρδισε το προνόμιο να καταβάλλει τα κόμπλεξ του
με τον ίδιο τρόπο που κέρδισε το μισθό του τον οποίο και αναλώνει στο θέμα αυτοκίνητο
δικαίως διαμαρτύρεται όταν τον πνίγει το δίκιο της αυτοεξαπάτησης (ή της αφέλειας):
ΔΕΝ μπορεί το άψυχο αντικείμενο που τον καταξίωσε (στο μυαλό του ίσως)
να είναι διαφορετικό από αυτό για το οποίο πλήρωσε.Διαφορετικό μπορεί να είναι όχι ως προς αυτό που αγγίζει και μεταχειρίζεται καθημερινά που το ζει
και είναι αυτό που θα έπρπε να απασχολεί τον υγιώς σκεπτόμενο άνθρωπο,
αλλά και διαφορετικό ως προς το υπόβαθρο.
Τον ενδιαφέρει να είναι γαλαζοάιματο από κάθε άποψη
γιατί κάτι διαφορετικό τον μειώνει, θα επιστρέψει εκεί που ξεκίνησε.
Και αυτό το δικαίωμα το εξαγόρασε, πώς θα αισθανθεί τη ντροπή;Εκεί είναι λοιπόν το όποιο πρόβλημα:
όταν αγοράζεις πρέμιουμ, πρέπει να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου,
αλλιώτικά κάποια στιγμή ξεχειλίζουν τα κόμπλεξ σου.
Αγοράζεις Άουντι γιατί το γουστάρεις που το νιώθεις άψογο παντού.
Δε σου άρεσε άλλο, σου κάνει αυτό καλύτερα.
Άσχετα με το τί θα πει ο διπλανός σου,
εσένα σου έκανε το ντιζάιν, η ποιότητα, η αίσθηση της μάρκας...
ΑΛΛΑ προπαντός εσύ τα έχεις καλά με τον εαυτό σου.Και τελικά δεν έχεις πρόβλημα που συμμετείχε η Σέατ στο σχεδιασμό του αυτοκινήτου σου
γιατί δε φοβάσαι μήπως αναδειχθεί η κενότητά σου.
Εσύ μοντέλο της Άουντι αγόρασες στο τέλος, αλλά δεν έχεις και πρόβλημα να βλέπεις την αλήθεια.
Δεν ταυτίζεσαι με το αντικείμενο στο οποίο επένδυσες, το ζεις απλά
και είσαι πολύ περισσότερο από αυτό (αν είσαι), πόσο μάλλον από τη εταιρεία που το κατασκεύασε.
Τα έχεις ξεκαθαρίσει μέσα σου και όλα μια χαρά.Και επαναλαμβάνω γιατί δεν έγινε αντιληπτό,
η αμφιβολία υπήρξε για το αν η Άουντι και η Σέατ συνεργάστηκαν σε συγκεκριμένα μοντέλα και τεχνολογίες αμφοτέρων,
το πρόβλημα υπήρξε στην άρνηση στην ιδέα και μόνο, έστω και είναι όντως αλήθεια το εν λόγω γεγονός...
Ένας καταναλωτής Άουντι με μια συγκροτημένη προσωπικότητα
δε θα είχε πρόβλημα να δεχθεί αβίαστα το αληθές του πράγματος (που επιβεβεβαιώνεται),
μόνο όταν έχει πρόβλημα με τον εαυτό του ξεσπάει... -
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
Και επαναλαμβάνω γιατί δεν έγινε αντιληπτό,
η αμφιβολία υπήρξε για το αν η Άουντι και η Σέατ συνεργάστηκαν σε συγκεκριμένα μοντέλα και τεχνολογίες αμφοτέρων,
το πρόβλημα υπήρξε στην άρνηση στην ιδέα και μόνο, έστω και είναι όντως αλήθεια το εν λόγω γεγονός...
Ένας καταναλωτής Άουντι με μια συγκροτημένη προσωπικότητα
δε θα είχε πρόβλημα να δεχθεί αβίαστα το αληθές του πράγματος (που επιβεβεβαιώνεται),
μόνο όταν έχει πρόβλημα με τον εαυτό του ξεσπάει...Στην αρχή απάντησα κάπως 'επιθετικά' απλώς και μόνο γιατί 'πετάχτηκες' στο άσχετο και πρακτικά μη-απαντώντας σε κάποιον αλλά το post σου έδειχνε ότι ήθελες να τοποθετηθείς στην προηγούμενη συζήτηση.
Προσωπικά (για να επανέλθω σε αυτό που μου έγραψες) θα το θεωρούσα και υπέρτατη βλακεία και μ@λ@κί@ να μην συνεργάζονται τα τμήματα των εταιριών του ομίλου.Σίγουρα το καθένα κρατά κάποια κομμάτια 'για την πάρτη του' αλλά υπάρχουν και κάποια σημεία που επιτεύχθηκαν με συνεργασία.
Στο κάτω-κάτω ανήκουν στον ίδιο όμιλο...χωρίς να σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει συνεργασία ανάμεσα σε 2 'άσχετες' εταιρείες (βλέπε bmw-psa).Περιμένω (από τον άγγελο2000) μία ειλικρινή σκέψη για το πώς εννοεί την 'ουσία' όπως ανέφερε παραπάνω.
(θυμίζω τι έγραψες)(...)σε εταιρείες ''πριμιουμ'' εκτός mercedes-bmw πληρώνεις περισσότερο το όνομα παρα την ουσία.(...)
-
@ ΣταμάτηςΠλ & elteo
Το υφάκι και η κοροΪδία δεν έχουν να κάνουν με τη μάρκα αλλά με τον άνθρωπο...
Αυτός που βλέπει αφ'υψηλού τη Seat γιατί κατέχει Audi, είναι ο ίδιος που θα προσπαθούσε να μειώσει την Audi αν είχε Seat...
Αν υπάρχει έστω και η στοιχειώδης αυτογνωσία, η περαιτέρω ψυχανάληση (του διπλανού μας συνήθως) είναι περιττή... -
Κάβουρας & morpheus Βάλατε την συζήτηση στην σωστή βάση , αυτό σκεφτόμουν να γράψω και γω
-
...και μειώνει κανείς την Άουντι επειδή λέει το πραγματικό γεγονός,
ότι δηλαδή συνεργάζεται με τη Σέατ και άλλες εταιρείες του ομίλου για δικά της και δικά τους μοντέλα;Το παρακάτω ασχολίαστο
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
Αντί να πούν και ευχαριστώ μερικοί μερικοί και να παρακαλάνε γονυπετείς κάθε βράδυ να φτιάξει το vag κανά seat reebadged r8 κράζουν και από πάνωσ' αυτό απάντησε ο πρόεδρος της Άουντι Βίντερκορν όταν έλεγε ο άνθρωπος
Development processes are also closely interlinked. The A3 five-door version for example is design engineered at Seat, the aluminum body for the Lamborghini Galardo was developed in Neckarsulm and the V10 engine was developed in our V-modular design system.
Αυτό τουλάχιστον είναι και το αληθές,
τόσο καιρό που επαναλαμβάνεται η μισή αλήθεια ότι η Άουντι μόνο δίνει στη Σέατ και δεν παίρνει από αυτήν,
αυτό δεν ήταν μειωτικό για τη Σέατ, χώρια την αναλήθεια του πράγματος;Εγώ τουλάχιστον δεν αναφέρθηκα σε φαντασιακές καταστάσεις που αφορύν το πιστεύω μου και μόνο
με σκοπιμότητα να μειώσω την μία ή την άλλη εταιρεία,
αφού δεν είναι ψέμα ότι αμφίδρομα Σέατ και Άουντι έχουν συνεργαστεί σε μοντέλα τους.Αν κάποιος το έκανε, το έκανε μειώνοντας τη Σέατ συγκεκριμένα και το έκανε με στόμφο και ειρωνεία
ότι εν ολίγοις αποκλείεται η Σέατ όλη ή μίση, αυτή ή οι υπάλληλοί της να συνέβαλαν σε μοντέλα της Άουντι.Το θέμα είναι να τα βλέπει κανείς ψύχραιμα και ανοιχτόμυαλα όπως η παρακάτω τοποθέτηση του κάβουρα
Προσωπικά (για να επανέλθω σε αυτό που μου έγραψες) θα το θεωρούσα και υπέρτατη βλακεία και μ@λ@κί@ να μην συνεργάζονται τα τμήματα των εταιριών του ομίλου.Σίγουρα το καθένα κρατά κάποια κομμάτια 'για την πάρτη του' αλλά υπάρχουν και κάποια σημεία που επιτεύχθηκαν με συνεργασία.
Στο κάτω-κάτω ανήκουν στον ίδιο όμιλο...χωρίς να σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει συνεργασία ανάμεσα σε 2 'άσχετες' εταιρείες (βλέπε bmw-psa).και προτού κανείς μιλάει με απολυτότητα μάλλον να είναι καλύτερα ενήμερος,
σε διαφοερτική περίπτωση εμπίπτει όντως στη σφαίρα της ψυχανάλυσης
και όπως λέει και ο χερ Βιντερκορν'The question is how Audi can transfer some of its image to Seat? Customers should realize that 'If I buy a Seat I really am buying a small Audi.'
Q: And what will be the next step?
A: If a customer buys a Seat model his next car might even be a 'real' Audi.Q: So it is an advantage that Seat's average customers are very young.
A: That's right. I am positive that this gives us a very good starting position for a suitable strategy.Οι άνθρωποι βγάζουν λεφτά ακόμα περισσότερα χάρη στο ίματζ και εδώ ψάχνουμε για να δούμε το αυταπόδεικτο,
ότι Σέατ και Άουντι συνεργάζονται σε μοντέλα και τεχνολογίες. -
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
...και μειώνει κανείς την Άουντι επειδή λέει το πραγματικό γεγονόςΚαι οι 2 μεριές σε μια τέτοια 'κουβέντα' πραγματικά γεγονότα ψάχνουν για να παραθέσουν... αυτό δεν αλλάζει αυτό που είπα παραπάνω...
τόσο καιρό που επαναλαμβάνεται η μισή αλήθεια ότι η Άουντι μόνο δίνει στη Σέατ και δεν παίρνει από αυτήν,
αυτό δεν ήταν μειωτικό για τη Σέατ, χώρια την αναλήθεια του πράγματος;Το 'δίνει' δεν ξέρω γιατι το βλέπεις υποτιμητικά, αλλά δεν απέχει καθόλου απο την αλήθεια...
Καθαρά αυτοκινητιστικά και στην πράξη, η μία εταιρία καρπώνεται πάντα πρώτη των εξελίξεων και η άλλη κληρονομεί.
Το ποιός τα έξέλιξε, με την βοήθεια ποιανού, και αν ο Μπάμπης ο Σουγιάς που ήταν στη VW τώρα πήγε αρχιμετεωρολόγος στη Seat αρα η Audi που χρειάζεται την επίβλεψη του στο επόμενο πρότζεκτ κρέμεται απο τα @@ της Seat... είναι πολύ σχετικά σε έναν όμιλο...Δυστυχώς η Seat κάθε άλλο παρα κερδοφόρα είναι για το group και ως γνωστόν σκεφτονται εδώ και καιρό να την σπρώξουν...
Πιστεύεις πως αν γίνει κατι τέτοιο, θα καταρρεύσουν οι υπόλοιπες γιατί θα τους λείπει η τεχνογνωσία της Seat...? -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Το 'δίνει' δεν ξέρω γιατι το βλέπεις υποτιμητικά, αλλά δεν απέχει καθόλου απο την αλήθεια...
Καθαρά αυτοκινητιστικά και στην πράξη, η μία εταιρία καρπώνεται πάντα πρώτη των εξελίξεων και η άλλη κληρονομεί.
Το ποιός τα έξέλιξε, με την βοήθεια ποιανού, και αν ο Μπάμπης ο Σουγιάς που ήταν στη VW τώρα πήγε αρχιμετεωρολόγος στη Seat αρα η Audi που χρειάζεται την επίβλεψη του στο επόμενο πρότζεκτ κρέμεται απο τα @@ της Seat... είναι πολύ σχετικά σε έναν όμιλο...το έθεσες κωμικά αλλά ωραία.
-
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
Συνεχίζω από την κουβέντα στο τοπικό του Α1.
viewtopic.php?f=15&t=17026&start=1290#p2030266
Επειδή η ανοησία είναι ασυγχώρητη θα ξεινήσουμε σιγά σιγά με τα ωραία.http://www.autonews.com/article/2003090 ... /309010778
Όταν ο ίδιος ο πρόεδρος της Άουντι Μάρτιν Βίντερκορν εξηγούσε σε συνέντευξη πώς συνεργάζονται οι μάρκες του γκρουπ.
Όλη η Σέατ; Απ' ό,τι φαίνεται όλη η Σέατ...We have also made progress regarding the structures and cooperation between Group brands. Walter de Silva is working on that. He is an excellent chief designerθυμάσαι αυτό που έγραφα περί αρχι-σχεδιαστή ή πάπαλα? who looks ahead. Development processes are also closely interlinked. The A3 five-door version for example is design engineered at Seat, the aluminum body for the Lamborghini Galardo was developed in Neckarsulm and the V10 engine was developed in our V-modular design system.είπα εγώ κάτι διαφορετικό? δεν αναφέρθηκα στην παρανόηση των περισσοτέρων εδώ μέσα για την Lambo και το R8??? που διαφέρει αυτό από την δική μου γνώμη? Now we are looking for more synergies regarding purchase and production.
Q: Will Seat products in future end where Audi products start?
A: The intersectionγνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη αυτή ή νομίζεις ότι στηρίζει τα λόγια σου... κάθε άλλο! Λέει ότι κάπου εκεί θα σταματάει η μία και θα ξεκινάει η άλλη εταιρία will lie in the region of the A3. However, a Seat Leon successor will look totally different to an A3.Q: What will the successor to the A2, which is planned for Seat, look like?
A: Have a look at the prototype Altea at the IAA in Frankfurt and you will get some idea of what the design will be like.Αν τώρα οι **πελάτες **της Άουντι χαζογελάνε γιατί δεν ξέρουν και μιλάνε κιόλας
τότε μάλλον φαίνεται ξέρουν καλύτερα τα ενδότερα των Γερμανών
από τους ίδιους τους ανθρώπους που τους τα φτιάχνουν τα Άουντι.ούτε εσύ ξέρεις περισσότερα... απλά το διάβασες από δημοσίευμαΟ βαρβάτος ο Έλληνας κατά τ' άλλα που πετάει τη γνώμη του σαν τίποτα άλλο,
μας εξηγεί για να μαθαίνουμε γιατί είναι γνώστης στο αντικείμενο και ξέρει πώς λειτουργούν τα πράγματα. μέχρι να ωριμάσεις και να μεγαλώσεςι εδώ μέσα θα το κάνει συνεχώς αφού βλέπει ότι μόλις τώρα έκανες search για να στηρίξεις αυτά που νόμιζες ότι ξέρεις, δηλαδή αυτά που γνωρίζαμε είδη οι υπόλοιποι... Λυπάμαι για λογαριασμό σου φίλε
Ε ρε ξυλοφόρτωμα που θέλουν ορισμένοι για να στρώσει το μυαλουδάκι......όταν αναφέρθηκα σε ανάλογες μεθόδους δεν ήταν για να στρώσει το μυαλό σου γιατί από το ξύλο χαζεύεις και μάλιστα πολύ, αλλά για να στρώσεις χαρακτήρα, πράγμα το οποίο ένας άνθρωπος που μόλις μπήκε σε ένα forum και φέρεται έτσι, φανερά δεν το έχεις...
Ηρεμησε λιγο γιατι πολυ φουριοζος μπηκες στο φορουμ [mod]πέραν του ότι είσαι νέος, πετάς ένα απόκομμα συζήτησης η οποία λέει αυτά που εσύ δεν μπορούσες να βάλεις στο μυαλό σου πρωτύτερα...
τα έχω πρασινίσει...
καλή τύχη με τις επισημάνσεις σου... δεν απαντάω ούτε μια ξανά γιατί πια έχεις καταντήσει προσβλητικός και θα φροντίσω να σε κάνω και mark οποτεδήποτε λες κάτι ανάλογο για μένα έτσι ώστε να φροντίζουν οι mods καλύτερα το μέλλον σου εδώ μέσα μιας και δεν καταλαβαίνεις από λόγια...
-
Εγώ μιλάω για δεδομένα γεγονότα και οι απαντήσεις που παίρνω είναι πραγματικά άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Άουντι και Σέατ και οι άλλες εταιρείες είναι σε ένα συνεχές πάρε-δώσε,
εσείς υποστηρίζατε ότι τα πράγματα είναι αποκλειστικά μονόπλευρα κάτι που δεν ισχύει.
Επαναλαμβάνονταν ό,τι αστήριχτο μπορούσε να ειπωθεί και
η μόνη επαλήθευση που έχει έρθει μέχρι στιγμής αφορά μόνο στα δικά μου γραφόμενα.
Ο Μπάμπης ο Σουγιάς μετά σου λέει...Για το ποιος καρπώνεται τις εξελίξεις πρώτος:
και λοιπόν; τί σημαίνει αυτό δηλαδή;
Αφορά αποκλειστικά λόγους μάρκετινκ πχ το νέο Α3 πρώτα θα παρουσιαστεί και μετά το νέο Λεόν.
Μήπως δεν έχουν έτοιμο το νέο Λεόν, περιμένουν πρώτα να βγει το Α3.
Άνωθεν επιλογές καθορίζουν τα πάντα, χωρίς να σημαίνει τίποτε περαιτέρω.Για τα οικονομικά της Σέατ δε με αφορά,
όπως και κάθε καταναλωτή που τον ενδιαφέρει να αγοράζει value for money,
οι υπόλοιποι ας εισφέρουν στα ταμεία της Άουντι και των Γερμανών μετόχων της Φάουβε
με τα υπέρογκα περιθώρια κέρδους που πουλάει η Άουντι.Αλλά ακόμα και σε τέτοια κουβέντα,
στα οικονομικά της Σέατ αντανακλά η αποτυχία της Άουντι να τη διαχειριστεί.
Μέχρι και το 2004 η Σέατ ήταν κερδοφόρα, 2005-6 μικρές ζημίες, 2007-8 πάλι κεροδφόρα, 2009 ζημίες.
Η Άουντι ανέλαβε το 2002 και αποφάσισε για τη Σέατ μοντέλα όπως το Αλτέα (διάδοχο του αποτυχημένου Α2), το Τολέντο 3 κλπΓια το αν θα σκοτιστούν μήπως τους λείψει η τεχνογνωσία της Σέατ,
δε θα απαντήσω εγώThe Spanish company has been deeply involved with the Audi A1's development, as it was with the A3 Sportback, and Seat executives had hoped production would be assigned to the Martorell plant in Catalonia, Spain. The additional volume there would have improved Seat's capacity utilization and profitability. VW brand chief Wolfgang Bernhard is believed to oppose the sale of Seat
Outgoing VW Chairman Bernd Pischetsrieder also is opposed to dumping Seat. In October, he was quoted as saying that selling Seat would be a mistake because the unit had access to technology from the Volkswagen group, which would give a possible buyer technical know-how and insider knowledge about the carmaker.
και γενικά για το αν σκέφτονται να σπρώξουν τη Σέατ,
αυτές είναι μονάχα φήμες που λέγονται και λέγονται χρόνια.
Απάντηση από τον πλέον ειδικό πρόεδρο της Φάουβε Μάρτον Βίντερκορν πριν από 2-3 βδομάδες στο Spiegel
http://www.spiegel.de/international/bus ... -2,00.htmlWinterkorn: The situation at SEAT has nothing to do with the Porsche story. Mistakes have been made in product development at SEAT for a long time. But that doesn't mean we simply eliminate the SEAT brand. The brand also pays into the group. It buys 340,000 engines and transmissions. It has 340,000 customers a year, who we don't simply want to give up. That's why SEAT will now drive itself out of a deep slump with new models.
-
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
Για το ποιος καρπώνεται τις εξελίξεις πρώτος:
και λοιπόν; τί σημαίνει αυτό δηλαδή;εδώ σταμάτησα να διαβάζω...
Απόσβεση επένδυσης ξέρεις τι σημαίνει και γιατί όσο ένα προϊόν παλιώνει, γίνεται και πιο φτηνό?
Γιατί ωραία τα λέγαμε μέχρι τώρα αλλά νομίζω ότι σου λείπουν στοιχειώδεις γνώσεις επί του θέματος και τσάμπα συζητάμε τόση ώρα. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αυτή η premium-σύνη κ η αφ' υψηλού κοροιδία κάποιων κατόχων ή φαν της αουντι προς τις φίρμες του ομίλου (σεατ+σκοντα, την vw δεν την βάζω γιατί είναι τα αφεντικά τους) πραγματικά είναι αποκρουστική. -
Eγώ είχα 2 Golf ένα απλό και ένα GTI
το GTI έγινε Audi Α4 Avant γιατί ήθελα 4κίνηση με 3 διαφορικά και χωρους και το άλλο Golf έπαιξε μεταξύ new polo και Yeti και τελικά έγινε Yeti γιατί στα ίδα λεφτά πήρα τον ίδιο κινητήρα με μεγαλύτερους χώρους.Δεν με αποσχολεί αν θα είναι Skoda-Seat-vw-Audi-Porsche αρκεί να κάνει αυτό που θέλω και να πληρεί τα κριτήρια. Τα premium τα αφήνω για τους ασχετους. Ασε που βγάζεις και τα σηματάκια και ένα S4 φαίνεται για 1.8Τ
Τώρα μελετάω Touareg vs Q7 vs Cayenne 3.6 με το vw να με τραβάει περισσότερο.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Για το ποιος καρπώνεται τις εξελίξεις πρώτος:
και λοιπόν; τί σημαίνει αυτό δηλαδή;εδώ σταμάτησα να διαβάζω...
Απόσβεση επένδυσης ξέρεις τι σημαίνει και γιατί όσο ένα προϊόν παλιώνει, γίνεται και πιο φτηνό?
Γιατί ωραία τα λέγαμε μέχρι τώρα αλλά νομίζω ότι σου λείπουν στοιχειώδεις γνώσεις επί του θέματος και τσάμπα συζητάμε τόση ώρα.Ένα-ένα.
Μη με προσβάλλεις γιατί ενώ μέχρι στιγμής απαντώ σε ό,τι...
είμαι και εκείνος που δεν μιλάει αστήριχτα.
Στο επιστρέφω λοιπόν το
και αν σταμάτησες να με διαβάζεις γιατί σε ενοχλώ δεν ξέρω...Αν νομίζεις ότι απόσβεση επένδυσης γίνεται μόνο με το χρόνο και όχι πχ και με το εύρος των μονάδων παραγωγής είσαι γελασμένος.
Κατ' αρχήν οι μάρκες του γκρουπ στο πεδίο όπου δραστηριοποιείται η καθεμιά έχουν όλες να καρπώνονται πρωτιές,
άλλη λιγότερο άλλη περισσότερο.
Σε όλα όσα η Άουντι καρπώνεται πρώτη τις εξελίξεις (γιατί σε άλλα η Άουντι δεν καρπώνεται πρώτη τις εξελίξεις),
η χρονική υστέρηση μέχρι να περάσουν στις υπόλοιπες μάρκες του γκρουπ δεν είναι τεράστια.
Και ειδικά για τα μικρά τύπου Α1-Α3 κλπ αλλά ακόμα και για μεγαλύτερα μοντέλα
είναι γνωστός ο βαθμός που μοιράζεται τεχνολογία η Άουντι σύγχρονα με άλλες μάρκες του γκρουπ.Και τελείως ενημερωτικά εκτός από τη Σέατ, το γκρουπ απασχολούν πολλά προβλήματα:
η Σκόντα με τα μειωμένα κέρδη-αυξημένα κόστη και τον κανιβαλισμό μοντέλων-πωλήσεων
http://www.spiegel.de/international/bus ... 30,00.htmlGerman auto giant Volkswagen is having trouble with its subsidiary Skoda. Not only are profits down at the Czech-based automaker, but its cars are now competing directly with VW models -- and in some cases are beating them in road tests.
The real reason for Jung's departure is that the Czech VW subsidiary is no longer performing the function it was meant to perform within the VW Group, which was to sell inexpensive, entry-level cars. Instead, Skoda models are increasingly competing directly with their sister autos from VW. Even worse, in some cases the Skoda models are winning out over their German counterparts.
VW CEO Martin Winterkorn was furious when the Skoda Superb large family car won a comparison test against VW's Passat in the influential German automotive magazine Auto Bild.
Skoda's attack doesn't just affect the Volkswagen brand and its two most important models, the Passat and the Golf. It also harms the entire group, because Skoda doesn't make enough profits to offset potential losses at Volkswagen. On the contrary, Skoda's profits are melting away.
The Czech koruna is causing problems for Skoda. As the national currency rises against the euro, production becomes more expensive in the Czech Republic. At the same time, Skoda has significantly increased the wages of its employees, thereby reducing the pay divide between itself and Volkswagen. And in the midst of the economic crisis, Skoda is suffering because its factories are far less flexible than Volkswagen's plants in Germany.
In an internal comparison of factories within the VW group, the plants in the Czech Republic haven't come out on top for a long time. Although quality is good, costs at the Czech plants are now relatively high. For this reason, a new family of small cars that the group is planning will not be built in the Czech Republic, but at the VW plant in Bratislava, Slovakia.
At Skoda, Winterkorn is radically changing course, with the goal of bringing down costs and coordinating the model lineup more effectively with Volkswagen. The successor for the Skoda Superb will likely be significantly smaller than the current model, and it will not feature as much leather in its interior.η Πόρσε με τα χρέη και τους ανοικτούς λογαριασμούς που δημιούργησε η αποτυχημένη εξαγορά του γκρουπ και η επιχειρούμενη ενσωμάτωση της
SPIEGEL: We have the impression that the rosy figures conceal many risks. The greatest of those risks, for the VW Group, is certainly the acquisition of Porsche for a total of €12 billion ($16 billion).
Winterkorn: More than anything else, I see the integration of Porsche as a great opportunity. We're not exactly buying a pig in a poke. We know what we're getting: an iconic sports car brand with a one-of-a-kind image worldwide, and an extremely successful and profitable dealer organization, Porsche Holding in Salzburg.SPIEGEL: Nevertheless, two representatives of the capital side on the VW supervisory board voted against the Porsche takeover. This is unheard of for a company listed on the DAX. Why couldn't you convince those two board members?
Winterkorn: I don't know. The rational issues were all resolved, and the board members' questions had all been clearly answered.SPIEGEL: Perhaps they feel that the Porsche takeover creates great risks for VW. Porsche faces lawsuits claiming damages in the billions, because investors feel conned by its market maneuver. How great of a threat does this pose for VW?
Winterkorn: I see no risk whatsoever to the Volkswagen Group, because the claims are directed against Porsche Automobil Holding SE. Even if a court were to recognize claims for damages, which I absolutely don't think will be the case, VW would not be affected. That's because we own a share of the operating business, namely 49.9 percent of Porsche AG.η ζημιογόνα Μπέντλευ (όσο και η Σέατ αλλά με υποπολλαπλάσιες πωλήσεις)
η Άουντι
SPIEGEL: The next area needing improvement is Audi. The brand uses the tagline 'Vorsprung durch Technik,' or 'progress through technology.' But more and more people associate BMW with technology. The Munich-based company is considered a leader in fuel-saving technology. Why is Audi falling behind in this important area?
Winterkorn: You have to separate image from facts. BMW has apparently cleverly figured out how to promote the image, with you and others, that its models are particularly eco-friendly. But you've also read the test reports stating that an Audi with a V6 diesel engine consumes less fuel than a BMW hybrid model.SPIEGEL: Still, many companies are only providing their top managers with company cars with hybrid engines. The Mercedes-Benz S Class and the BMW 7 Series are available with hybrid engines, but the Audi A8 isn't.
Winterkorn: It will become available soon as a hybrid vehicle, as will the new A6. All the excitement over hybrids will settle down once people realize that this is a bridge technology. The next big step is the electric car.SPIEGEL: The car bodies need to be lighter so that electric vehicles can have a sufficient range. But BMW is also at the forefront when it comes to lightweight construction, an Audi specialty for years. BMW is developing models with carbon fiber bodies that weigh significantly less than Audi's aluminum cars.
Winterkorn: Audi has long been using parts made of carbon fibers, in the A8, for example. Lamborghini makes an entire body out of carbon fibers. We have mastered this technology. So far our competitors have only offered announcements. They still have to prove that they can produce a car for the mass market with a carbon fiber body at a reasonable cost.μέχρι η Μαν και η Σκάνια που πρέπει επιτέλους να συνεργαστούν
ως και η Σουζούκι που πρέπει να συντονιστεί με το γκρουπ...
Αυτά για να μην παραμυθιαζόμαστε ομαδικά. -
αυτά που παραθέτεις τα διαβάζεις?
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
@ ΣταμάτηςΠλ & elteo
Το υφάκι και η κοροΪδία δεν έχουν να κάνουν με τη μάρκα αλλά με τον άνθρωπο...
Αυτός που βλέπει αφ'υψηλού τη Seat γιατί κατέχει Audi, είναι ο ίδιος που θα προσπαθούσε να μειώσει την Audi αν είχε Seat...
Αν υπάρχει έστω και η στοιχειώδης αυτογνωσία, η περαιτέρω ψυχανάληση (του διπλανού μας συνήθως) είναι περιττή...και πότε σε αυτά που έγραψα έδειξα υφάκι ανωτερότητας από την SEAT? εδώ έχω προτείνει σε συνάδελφο που γνώριζα τις πραγματικές ανάγκες να πάρει Seat και θα το έκανα αν εν γνώση μου ήξερα ότι είναι κακό προιόν!? γιατί? όταν συμβουλεύω, πέραν ότι βάζω τον εαυτό μου στην θέση του άλλου και δεν κάνω αυτό που πολύ εδώ μέσα κάνουν, απλά κρίνουν από την απέξω, πιστεύω σε αυτό που προτείνω και χαίρομαι όταν ο άλλος τελικά ικανοποιείται κιόλας με την επιλογή του και έτσι η συμβολή μου δεν πήγε χαμένη.
το ότι έπιασα μια φράση οπλοπολυβόλο 'όλα η Seat' και την έκρινα σημαίνει ότι μειώνω την εταιρία αυτή στο σύνολό της επειδή έχω Audi και το ξέρετε?
τι συμπεράσματα είναι αυτά?
-
ΣταμάτηςΠλ ωραία όλα αυτά που λες, αλλά επειδή η κουβέντα έχει πάει σε 10 διαφορετικά μέτωπα (που προσωπικά δεν έχω την δυνατότητα αυτη τη στιγμή να αραδιάζω σεντόνια και παραθέσεις για να απαντήσω), που ακριβώς θέλεις να καταλήξεις γιατί κάπου το χάσαμε...
Ξεκίνησε η κουβέντα απο το αν η Seat συμμετέχει στην εξέλιξη άλλων προϊόντων του group πλην των δικών της (στην προκειμένη της Audi) πράγμα για το οποίο νομίζω καταλήξαμε, δεδομένου οτι το group λειτουργεί σαν μια μεγάλη ομάδα που φροντίζει κάθε τι που σχεδιάζει/εξελίσει (πλην μερικών εξαιρέσεων) να είναι όσο πιο ευέλικτο γίνεται... και καταλήξαμε να αναλύουμε (λες και μπορούμε) το business plan ενός τεράστιου ομίλου...edit: Vel δεν αναφέρθηκα σε σένα οπότε τσάμπα με ρωτάς...
-
Δυστυχώς φίλτατε morpheus αυτό στο οποίο κατέληξες εσύ και σχεδόν όλοι, δεν το έχει καταλάβει ένας μόνο απ' ό,τι φαινεται.
Τα ξέρει τόσο καλά που το αρνούνταν από την αρχή...Για τον κύριο που με έκανε mark και θα με στείλει στους mods, επειδή ...με βρίζει!
Είπε ότι δεν θα απαντήσει ούτε μια φορά ξανά αλλά αμέσως πετάχτηκε...Κατ' αρχήν φωνάζει ο κλέφτης...
Στις απειλές σου (κάνε με mark ) δεν έχω να φοβηθώ κάτι όσο επαναλαμβάνω τις δικές σου βρισιές και προσβολές.
Αν θα με ξαναβρίσεις εγώ θα έχω να κάνω με τους mods όσο θα έχεις να κάνεις και εσύ.
Για το αν είμαι νέος, στο φόρουμ μπορεί, στην ηλικία όμως όχι, άρα και που το λες...
Για τα αποκόμματα συζήτησης που τα διαβάζεις και δεν τα ερμηνεύεις, σίγουρα αυτό είναι κάτι όπως και να το κάνουμε.
Αν εσύ έχεις τη γνώμη ότι επειδή είναι φόρουμ θα μιλάμε στον αέρα, εγώ δεν πράττω έτσι.
Για το αν θα απαντήσεις ξανά, δε λέω ότι μου κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη
(αν και θα το ήθελα για να βλέπω τί θα έχεις να λες όταν δε βρίζεις).Επί τη ευκαιρία 'intersection' σημαίνει εκτός από 'διαχωρισμός' και το αντίθετο, δηλαδή 'διασταύρωση'.
Χρειάζεσαι καλύτερα Αγγλικά για να καταλαβαίνεις αυτά που παραθέτω.
Ο Βίντερκορν αναφέρεται σε δύο μοντέλα της ιδίας κατηγορίας πάνω στο ίδιο πάτωμα (PQ35).Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Συνεχίζω από την κουβέντα στο τοπικό του Α1.
viewtopic.php?f=15&t=17026&start=1290#p2030266
Επειδή η ανοησία είναι ασυγχώρητη θα ξεινήσουμε σιγά σιγά με τα ωραία.http://www.autonews.com/article/2003090 ... /309010778
Όταν ο ίδιος ο πρόεδρος της Άουντι Μάρτιν Βίντερκορν εξηγούσε σε συνέντευξη πώς συνεργάζονται οι μάρκες του γκρουπ.
Όλη η Σέατ; Απ' ό,τι φαίνεται όλη η Σέατ...We have also made progress regarding the structures and cooperation between Group brands. Walter de Silva is working on that. He is an excellent chief designerθυμάσαι αυτό που έγραφα περί αρχι-σχεδιαστή ή πάπαλα?και λοιπόν;μου επιβεβαιώνεις αυτό που παραθέτω; who looks ahead. Development processes are also closely interlinked. The A3 five-door version for example is design engineered at Seatαυτό το προσπέρασες , the aluminum body for the Lamborghini Galardo was developed in Neckarsulm and the V10 engine was developed in our V-modular design system.είπα εγώ κάτι διαφορετικό? δεν αναφέρθηκα στην παρανόηση των περισσοτέρων εδώ μέσα για την Lambo και το R8??? που διαφέρει αυτό από την δική μου γνώμη?ήμουν εγώ που παρανόησα;γιατί το απευθύνεις σε μένα; Now we are looking for more synergies regarding purchase and production.
Q: Will Seat products in future end where Audi products start?
A: The intersectionγνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη αυτή ή νομίζεις ότι στηρίζει τα λόγια σου... κάθε άλλο! Λέει ότι κάπου εκεί θα σταματάει η μία και θα ξεκινάει η άλλη εταιρίαααααχχ διασταύρωση εννοεί ο ποιητής will lie in the region of the A3. However, a Seat Leon successor will look totally different to an A3.γι' αυτό ξεκινάει με το αντιθετικό however...Q: What will the successor to the A2, which is planned for Seat, look like?
A: Have a look at the prototype Altea at the IAA in Frankfurt and you will get some idea of what the design will be like.Αν τώρα οι **πελάτες **της Άουντι χαζογελάνε γιατί δεν ξέρουν και μιλάνε κιόλας
τότε μάλλον φαίνεται ξέρουν καλύτερα τα ενδότερα των Γερμανών
από τους ίδιους τους ανθρώπους που τους τα φτιάχνουν τα Άουντι.ούτε εσύ ξέρεις περισσότερα... απλά το διάβασες από δημοσίευμαενώ εσύ που διάβασες το δημοσίευμα που παραθέτω, έβγαλες συμπέρασμα...Ο βαρβάτος ο Έλληνας κατά τ' άλλα που πετάει τη γνώμη του σαν τίποτα άλλο,
μας εξηγεί για να μαθαίνουμε γιατί είναι γνώστης στο αντικείμενο και ξέρει πώς λειτουργούν τα πράγματα. μέχρι να ωριμάσεις και να μεγαλώσεςι εδώ μέσα θα το κάνει συνεχώς αφού βλέπει ότι μόλις τώρα έκανες search για να στηρίξεις αυτά που νόμιζες ότι ξέρεις, δηλαδή αυτά που γνωρίζαμε [color=#008000]είδη οι υπόλοιποι... Λυπάμαι για λογαριασμό σου φίλε[/color]και γω λυπάμαι για την ανορθογραφία σου, αλλά δε σε είπα και ανώριμο
Ε ρε ξυλοφόρτωμα που θέλουν ορισμένοι για να στρώσει το μυαλουδάκι......όταν αναφέρθηκα σε ανάλογες μεθόδους δεν ήταν για να στρώσει το μυαλό σου γιατί από το ξύλο [color=#008000]χαζεύεις και μάλιστα πολύ, αλλά για να στρώσεις χαρακτήρα, πράγμα το οποίο ένας άνθρωπος που μόλις μπήκε σε ένα forum και φέρεται έτσι, φανερά δεν το έχεις... [/color]μου φτάνεις που το 'χεις εσύ και το αποδεικνύεις, σου λέω όσο με βρίζεις δε φοβάμαι
Ηρεμησε λιγο γιατι πολυ φουριοζος μπηκες στο φορουμ [mod]πέραν του ότι είσαι νέος, πετάς ένα απόκομμα συζήτησης η οποία λέει αυτά που εσύ δεν μπορούσες να βάλεις στο μυαλό σου πρωτύτερα...
τα έχω πρασινίσει...
καλή τύχη με τις επισημάνσεις σου... δεν απαντάω ούτε μια ξανά γιατί πια έχεις καταντήσει προσβλητικός και θα φροντίσω να σε κάνω και mark οποτεδήποτε λες κάτι ανάλογο για μένα έτσι ώστε να φροντίζουν οι mods καλύτερα το μέλλον σου εδώ μέσα μιας και δεν καταλαβαίνεις από λόγια...
Και επειδή όλη η κουβέντα ξεκίνησε από το αν η Σέατ έχει συμβάλλει σε μοντέλα της Άουντι,
το ότι 'the A3 five-door version for example is design engineered at Seat' το αντιλήφθηκες τελικά ή όχι;
Με τα αγγλικά σου και τις γνώσεις σου πάνω στο σχεδιασμό προϊόντων (δεν το λέω ειρωνικά)
θα μπορέσεις να μας το εξηγήσεις τώρα...ΥΓ:Χρησιμοποιώ πράσινο χρώμα, επειδή τα έχεις πρασινίσει (λες)...
-
Ελήφθη μορφέα και κάβουρα. Δεν παρεξηγώ κανενός γραφόμενα. Ο καθένας επιλέγει με την δική του λογική και πορτοφόλι. Αλλά εδώ μέσα πολλές φορές έχω παρατηρήσει την συμπεριφορά αυτή. Δες τον audipassion απλά. Δεν είδα κάποιν να λέει πήρα λεόν είστε μακάκες εσείς με τα α3.
Εξώ σίγουρα θα υπάρχουν τέτοιοι. Αλλά εδώ μέσα όχι.
-
Ο χρήστης ΣταμάτηςΠλ έγραψε:
Ένα-ένα.
Μη με προσβάλλεις γιατί ενώ μέχρι στιγμής απαντώ σε ό,τι...
είμαι και εκείνος που δεν μιλάει αστήριχτα.
Στο επιστρέφω λοιπόν το
και αν σταμάτησες να με διαβάζεις γιατί σε ενοχλώ δεν ξέρω...
(...)καμία σχέση με προσβολή, αλλά αν προσβλήθηκες τι να πω...
Προσωπικά σε όσες ερωτήσεις που σου έχω κάνει μου έχεις απαντήσει μετά από απίστευτα σεντόνια τα οποία φτάνοντας στο τέλος, έχω ξεχάσει τι σε είχα ρωτήσει.
Και 2ον, δεν έχω καταλάβει που θες να καταλήξεις.Σ' αυτά που γράφτηκαν πριν 1 σελίδα (ότι δεν είναι κακή η συνεργασία αλλά και ότι συνεργασία δε σημαίνει ότι βγάζουμε 2 αμάξια καρμπόν με μόνες διαφορές την τιμή και το εξωτερικό περίβλημα)?Συγνώμη αλλά είσαι λίγο χαοτικός και δεν βοηθάς τον συνομιλητή σου να παρακολουθήσει τι θες να πεις.
Μπορείς να πεις αυτό που θες με λίγες γραμμές χωρίς ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ παραπομπές. Αν κάποιος αμφισβητήσει αυτά που λες, μπορείς να τα γράψεις μετά, αλλά δε σημαίνει ότι πρέπει να το κάνεις συνεχώς αυτό.
Και για να σου θέσω παράδειγμα...κι εγώ έχω διαβάσει πολύ, έχω ενημερωθεί και γράφοντας 2 προτάσεις ουσιαστικά γράφω το 'απόσταγμα' των όσων διάβασα.Δεν χρειάζεται να σου αντιγράψω τόμους για να επιχειρηματολογήσω.
Και τέλος...στο κάτω-κάτω forum είναι και (για να το πω 'λαϊκά) όποιος γουστάρει σε πιστεύει και όποιος γουστάρει όχι.
AUDI FORUM