Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 799
    • 800
    • 801
    • 802
    • 803
    • 1082
    • 1083
    • 801 / 1083
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21642
    205178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zisis1992 last edited by

      Ευχαριστώ Ευθύμη!Θάνο που χάθηκες εσύ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanos last edited by

        Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
        Ευχαριστώ Ευθύμη!Θάνο που χάθηκες εσύ;

        Κλασικά στον κόσμο μου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης criuser έγραψε:
          To AutoBild έκανε τέστ των δίλιτρων ντίζελ Insignia , volvo S60 , A4 και C5 . Το τέστ έγινε στην Γερμανία .
          Ποιά λέτε να ήταν η σειρά των αυτοκινήτων από το καλύτερο προς το χειρότερο ?

          Τελικά αυτό το 1918 και το βαγόνι του Φος ακόμα στοιχιώνει αρκετούς .

          Παιζει να βγαλε κανα VW σα νικητη απο το πουθενα ή εστω καποιο μελλοντικο μοντελο της VW

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zisis1992 last edited by

            Χαχαχαχαχαχαχα!!!Έγραψες όπως πάντα...Πάμε για κανένα μεταμεσονύκτιο;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              blanc-ange last edited by

              Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
              4.C5(Γαλλικο = πατατα οπως παντα γι' αυτους... )

              Γερμανικο=πατατα...συνηθως αυτος ειναι ο χαρακτηρισμος για τις γερμανιδες ---> 'πατατες' (δεν κανω πλακα, ετσι χαρακτηριζονται εκει πανω)
              Οποτε η μονη πατατα στην ολη ιστορια ειναι τα γερμανικα προϊοντα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Το όποιο αποτέλεσμα από μόνο του δε λέει τίποτα. Όπως και η προέλευση του περιοδικού. Άλλωστε έχουμε δει τόσες φορές ιταλικά περιοδικά να δοξολογούν ιταλικά αυτοκίνητα, ή γαλλικά για τα εγχώριά τους, που πρέπει να είναι κανείς πολύ μογγόλος για τα χάβει έτσι αμάσητα.Μη βλέπετε πάντοτε φαντάσματα.
                Το ζητούμενο είναι ένα : Ποιά είναι τα κριτήρια και τα ευρήματα της δοκιμής σύμφωνα με τα οποία προκύπτει η συγκεκριμένη βαθμολογία?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestisren last edited by

                  Ο χρήστης deep purple έγραψε:

                  To AutoBild έκανε τέστ των δίλιτρων ντίζελ Insignia , volvo S60 , A4 και C5 . Το τέστ έγινε στην Γερμανία .
                  Ποιά λέτε να ήταν η σειρά των αυτοκινήτων από το καλύτερο προς το χειρότερο ?

                  Τελικά αυτό το 1918 και το βαγόνι του Φος ακόμα στοιχιώνει αρκετούς .

                  Το ξεπέρασαν αυτό τον Μάιο του 1940, ο Χίτλερ τους έβαλε και υπέγραψαν την παράδοση της Γαλλίας ακριβώς στο ίδιο βαγόνι και πάλι στο δάσος της Κομπιένης.

                  Η μέγαλη διαφορά είναι ότι οι Γερμανοί το 1918 υπέγραψαν το εθνικό τους εξευτελισμό που διήρκησε μέχρι το 1936 ενώ οι Γάλλοι υποθήκευσαν το άμεσο μέλλον με σκοπό να μην καταστραφεί η χώρα τους.Κατα τα λοιπά όπως είπε κι ο Criuser η υπογραφή του 39 ήταν προσωρινή καθώς όλοι γνωρίζουμε ποιος έχασε στο τέλος και ποιον πλήρωναν μέχρι το 80 οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι για να τον ξανακάνουν άνθρωπο και να φτάσει να μας κουνιέται κι η Μέρκελ τώρα(μη χέσω)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zisis1992 last edited by

                      Σωστός ο Blanc!Αξέχαστο το άρθρο του Auto Bild με τα γκολφ που είχαν πάθει ζημιά οι πόρτες τους από το αλάτι που ρίχνουν για το χιόνι...ΈΛΕΟΣ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        koloko last edited by

                        γεια σας παιδια τελικα πηρα την c4 1.6 exclusive με αυτοματο κιβωτιο του 11/2008 στα 7.000€.πιστευω οτι εκανα καλη επιλογη
                        εχετε κατι να προτεινετε σε σχεση με το αυτοματο κιβωτιο τι να προσεχω γιατι δεν εχω αναλογη εμπειρια στο παρελθον.ακομα ξερουμε περιπου τιποτα για προβληματακια που τυχον βγαζει ευχαριστω και παλι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Μετα απο 2 σχεδον χρονια χωρις φωτισμο σε ολοκληρο το καντραν αλλα και το ρολοι ,αποφασισε απο μονο του να επανελθει.. Μονο η zx και η christine αυτα..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            orestisren last edited by

                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                            Μετα απο 2 σχεδον χρονια χωρις φωτισμο σε ολοκληρο το καντραν αλλα και το ρολοι ,αποφασισε απο μονο του να επανελθει.. Μονο η zx και η christine αυτα..

                            Γαλλικά αυτοκίνητα:Αυτοκίνητα με χαρακτήρα και από σήμερα και νοημοσύνη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              orestisren last edited by

                              Ο χρήστης nonos έγραψε:
                              Μετα απο 2 σχεδον χρονια χωρις φωτισμο σε ολοκληρο το καντραν αλλα και το ρολοι ,αποφασισε απο μονο του να επανελθει.. Μονο η zx και η christine αυτα..

                              Το βράδυ πως οδηγούσες???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Στεναχωρεθηκα..Ειχα αλλοθι αν με σταματαγανε βραδυ και πηγαινα πολλα.. 'Μα δε μπορω να δω κυριε αστυνομε ποσα παω'...

                                Ανετα.. Απλα μετα τα 140 και μεχρι τις 2000-3000 στροφες δεν ειχα φωτισμο..Εχει λαμπακια απο πισω το καντραν δεν ειναι ολο ψηφιακο..Δεν ηταν ολο το καντραν νεκρο..ε οχι κι ετσι..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  orestisren last edited by

                                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                  Στεναχωρεθηκα..Ειχα αλλοθι αν με σταματαγανε βραδυ και πηγαινα πολλα.. 'Μα δε μπορω να δω κυριε αστυνομε ποσα παω'...

                                  Ανετα.. Απλα μετα τα 140 και μεχρι τις 2000-3000 στροφες δεν ειχα φωτισμο..Εχει λαμπακια απο πισω το καντραν δεν ειναι ολο ψηφιακο..Δεν ηταν ολο το καντραν νεκρο..ε οχι κι ετσι..

                                  Α οκ.Όπως το είπες κατάλαβα ότι πήγαινες στα σκοτεινα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    billaras_xantiaii last edited by

                                    Ελα μωρα Χριστακο, και εγω στo Xantia ειχαν καει τα κεντρικα λαμπακια στον πινακα, και εβλεπα τελεια τηνς θερμοκρασια και την βενζινη, και το κοντερ μεχρι τα 90-100 και μετα το στροφομετρο απο τις 3500 και μετα. Αρα οταν εχανα τον ενα δεικτη εβλεπα τον αλλο... Απλα κανε υπομονη. Καποια στιγμη θα τα αλλαξεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • mesastou
                                      mesastou last edited by

                                      Γράφω σχετικά την xantia activa μετά από 1+ χρόνο. Έχω αντικαταστήσει και πολλά εξαρτήματα που ήταν σε κακή κατάσταση, με αποτέλεσμα να μου έχει κοστίσει κάπου τα διπλά από τα 3500 που έδωσα αρχικά.

                                      Αυτό μου μου αρέσει είναι περισσότερο ο τρόπος που λειτουργεί η ανάρτηση, με μια λέξη θα έλεγα πως κινείται αρχοντικά. Υστερεί φυσικά λίγο (σε αρχοντιά / άνεση) σε σχέση με την Χαντια 1,8 16V που είχα μέχρι το 2007 εκτός αν θεωρήσεις αρχοντιά το να ... μην γέρνει 🙂
                                      Επίσης, με ικανοποιεί όταν οδηγώ σβέλτα, κάτι που δεν κάνω πλέον συχνά αλλά όταν θέλω τότε θέλω το αυτοκίνητο να μπορεί να συμπεριφέρεται σωστά.
                                      Με το αυτοκίνητο αυτό έκανα 5,000 χλμ σε 10 μέρες στην Ευρώπη λίγο πριν το Πάσχα και την Τρίτη γύρισα από Αχαία που είχα πάει για λίγες μέρες. Όλα αυτά με την οικογένεια. Έτσι θα έλεγα ότι πλέον το έχω βιώσει αρκετά και το έχω ευχαριστηθεί. Έχω και την ιδιαιτερότητα να μην θέλω οι συνεπιβάτες να ταρακουνιούνται και το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται επιβραβεύοντας τον ρευστό αρμονικό τρόπο οδήγησής μου.
                                      Πολλά από αυτά δεν τα κάνει το subaru forester, όντας συγκριτικά σκληρό (αναρτήσεις) και με μεγάλη αίσθηση αξιοπιστίας (τον δίνεις σε οποιοδήποτε και δεν φοβάσαι μήπως του κάνει ζημιά λόγω άγνοιας των ιδιοτροπιών του). Είναι θα έλεγα κενό συναισθημάτων, πιστό σαν ρομπότ με μόνο λίγες ιδιαιτερότητες να σε ευχαριστούν, όπως π.χ. ο κινητήρας στις ψιλές στροφές. Επίσης το forester είναι σαφώς ποιο υποστροφικό (δεν έχει νόημα η σύγκριση, εντελώς άλλες κατηγορίες αυτά τα δύο, απλά αυτά έχω οδηγήσει) . Υποστροφική μου φάνηκε και η Xantia, αν και πολύ λιγότερο από το forester, συγκριτικά με το rallye 16v που έδωσα αρχές του 2008 :-(, ίσως όμως να με ξεγέλασε το ότι δεν γέρνει ή τα μέτρια λάστιχα της.

                                      Τέλος, όσο αφορά τον κινητήρα, 8V με μικρό turbo, έχει 23 ροπή από τις 2500-3500 και το turbo όπως είπε ο μηχανικός μου μπαίνει από τις 1500. To subaru έχει 19 στις 3500 αλλά κάτω απο τις 2500 είναι ψόφιο.
                                      Έτσι με την citroen μπορείς να πηγαίνεις, όταν πηγαίνεις χαλαρά, ίσως και με 2 σχέσεις πάνω, ενώ όταν πηγαίνεις σβέλτα μάλλον μια σχέση πάνω. Όταν θες να προσπεράσεις αρκεί να κατεβάσεις μια σχέση ενώ το subaru συχνά θέλει 2 ή χρήση του κοντού.
                                      Γενικά ο κινητήρας είναι πολύ ευχάριστος καθώς έχεις γκάζι και κυρίως απόκριση χωρίς κόπο. Άνετα μπορείς να τον λειτουργείς και πολύ χαμηλά, κάτω από τις 2000 όταν θες να κάνεις οικονομία ή / και να απολαύσεις το τοπίο.
                                      Ευχαριστα τέλος έχω εντυπωσιαστεί από την κατανάλωση η οποία στο ταξίδι στην Ευρώπη ήταν λίγο πάνω από τα 8.

                                      τέλος, έχω evans npg+, ίσως κάποια στιγμή βάλω και το npgr, και τον Αύγουστο άλλαξα λάδια από motul x-cess 5w40 σε ΑΜΟ.
                                      1η παρατήρηση, όταν σβήσω μετά από διαδρομή πάνω του 20 λεπτού το αυτοκίνητο ζεσταίνεται, με το evansνα φτάνει κάπου στους 110. Με το motul άναβε το λαμπάκι πίεσης του λαδιού όταν έβαζα μπρος μετά από 15-25 λεπτά αισθητά περισσότερο χρόνο (μπορεί και να έφτανε το λεπτό) μέχρι να σβήσει. Το ίδιο φαινόμενο με το AMO έχει σχεδόν εξαφανιστεί. Ένδειξή ότι διατηρεί σαφώς καλύτερα την παχύτητα του όταν ζεσταθεί, άρα και η πίεση δεν πέφτει τόσο.

                                      mouths are for eating, noses for breathing.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        billaras_xantiaii last edited by

                                        Αυτο με το λαμπακι του λαδιου το εχεις ελεγξει; Μηπως ειναι καποια δυσλειτουργια του αισθητηρα; Γιατι αν δεν ειναι, τοτε κατι πα9ιζει με τα λαδια σου ή την ρευστοτητα τους στις υψηλες θερμοκρασιες. Η θερμοκρασια που λες ειναι του λαδιου ετσι;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
                                          Ελα μωρα Χριστακο, και εγω στo Xantia ειχαν καει τα κεντρικα λαμπακια στον πινακα, και εβλεπα τελεια τηνς θερμοκρασια και την βενζινη, και το κοντερ μεχρι τα 90-100 και μετα το στροφομετρο απο τις 3500 και μετα. Αρα οταν εχανα τον ενα δεικτη εβλεπα τον αλλο... Απλα κανε υπομονη. Καποια στιγμη θα τα αλλαξεις.

                                          ναι..δε καταλαβες..
                                          Ολα δουλευουν πλεον..ΟΛΑ..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            orestisren last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:

                                            Ελα μωρα Χριστακο, και εγω στo Xantia ειχαν καει τα κεντρικα λαμπακια στον πινακα, και εβλεπα τελεια τηνς θερμοκρασια και την βενζινη, και το κοντερ μεχρι τα 90-100 και μετα το στροφομετρο απο τις 3500 και μετα. Αρα οταν εχανα τον ενα δεικτη εβλεπα τον αλλο... Απλα κανε υπομονη. Καποια στιγμη θα τα αλλαξεις.

                                            ναι..δε καταλαβες..
                                            Ολα δουλευουν πλεον..ΟΛΑ..

                                            Ε κάτι δεν έκανε σωστή επαφή και ίσως μετά από κάποιο τράνταγμα κουνήθηκε καποια κλωδίωση μέσα κι έφτιαξε.Το πάθαινα στο Laguna με το σποτ μπροστά(οδηγού-συνοδηγού) που ενω η λάμπα ήταν μια χαρά αυτό δούλευε ή σταματούσε όποτε του κ@υλωνε.
                                            Περίεργο πράγμα όμως τα ηλεκτρικά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 799
                                            • 800
                                            • 801
                                            • 802
                                            • 803
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 801 / 1083
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr