-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν αναφέρεσαι στο F-22 είναι σε παραγωγή εδώ και χρόνια και σε υπηρεσία από το 2005. Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς με το 'θέματα' αλλά είναι μακράν το ικανότερο μαχητικό αεροπορικής υπεροχής στον κόσμο (και το ακιρβότερο επίσης).Βλακεία δικιά μου sorry νόμιζα οτι δεν έχει βγει ακόμα στην παραγωγή και για αυτό τα ¨θέματα¨ πιστεύωντας οτι κάποια προβλήματα τεχνικά δεν το αφήνουν να βγεί.
Αλλά απο την στιγμή που έχει βγει (εδώ και πέντε χρόνια δηλαδή) τότε δεν υπάρχει κάτι τέτοιο... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το F-35B πάντως βρίσκεται σε δύσκολη καμπή, η Αγγλία μάλλον ακύρωσε τις παραγγελίες της (για το -Β λέμε πάντα)Τα έχουν κάνει μαντάρα οι Βρετανοί σε αυτό το θέμα. Τα Sea Harrier του Royal Navy έχουν αποσυρθεί από το 2006. Τα Harrier της RAF θα αποσυρθούν του χρόνου. Τα αεροπλανοφόρα της νέας κλάσης Queen Elizabeth που κατασκευάζουν τώρα είχαν σχεδιαστεί με βάση το F-35B, οπότε δεν θα έχουν συμβατικούς καταπέλτες. Πλέον είναι πολύ αργά για να τροποποιηθεί ο σχεδιασμός τους ώστε να προστεθούν καταπέλτες και οι απαιτούμενοι λέβητες.
Τώρα ουσιαστικά η μόνη δυνατή λύση είναι να τοποθετηθούν ηλεκτρονικοί καταπέλτες EMALS, σαν αυτούς που θα έχει η νέα κλάση των αμερικάνικων Gerald R. Ford που κατασκευάζεται τώρα. Μέχρι τότε, κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς αεροσκάφη STOVL και ένα τεράστιο αεροπλανοφόρο που θα κουβαλάει μόνο ...ελικόπτερα.
Σε δοκιμές της USAF σε dοgfight (κατάσταση FOX 3 και cannon) έχασε ξεκάθαρα από τα MiG 29 της ενοποιημένης πλέον Luftwaffe. Αεροδυναμικά αλλά και σε λόγο ώσης/βάρους είναι πολύ πίσω σε σχέση με τα δύο κύρια ρωσικά designs.
Μα ο στόχος του F22 είναι ακριβώς να σε στείλει αδιάβαστο BVR, πριν καν το αντιληφθείς...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε δοκιμές της USAF σε dοgfight (κατάσταση FOX 3 και cannon) έχασε ξεκάθαρα από τα MiG 29 της ενοποιημένης πλέον Luftwaffe. Αεροδυναμικά αλλά και σε λόγο ώσης/βάρους είναι πολύ πίσω σε σχέση με τα δύο κύρια ρωσικά designs.Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον δεδομένου οτι το F-22A απέκτησε IOC τον Δεκέμβριο του 2005 και τα γερμανικά MiG-29 αποσύρθηκαν κάποια στιγμή το 2003. Ο TWR πάντως με εσωτερικό κάυσιμο είναι γύρω στο 1.16-1.20:1 για το F-22 και 1.09:1 (RD-33) - 1.15:1 (RD-33MK) για τα MiG.
-
http://www.youtube.com/watch?v=ey709GWA ... r_embedded
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε δοκιμές της USAF σε dοgfight (κατάσταση FOX 3 και cannon) έχασε ξεκάθαρα από τα MiG 29 της ενοποιημένης πλέον Luftwaffe. Αεροδυναμικά αλλά και σε λόγο ώσης/βάρους είναι πολύ πίσω σε σχέση με τα δύο κύρια ρωσικά designs.
-
-
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Το F-35B πάντως βρίσκεται σε δύσκολη καμπή, η Αγγλία μάλλον ακύρωσε τις παραγγελίες της (για το -Β λέμε πάντα)
Τα έχουν κάνει μαντάρα οι Βρετανοί σε αυτό το θέμα. Τα Sea Harrier του Royal Navy έχουν αποσυρθεί από το 2006. Τα Harrier της RAF θα αποσυρθούν του χρόνου. Τα αεροπλανοφόρα της νέας κλάσης Queen Elizabeth που κατασκευάζουν τώρα είχαν σχεδιαστεί με βάση το F-35B, οπότε δεν θα έχουν συμβατικούς καταπέλτες. Πλέον είναι πολύ αργά για να τροποποιηθεί ο σχεδιασμός τους ώστε να προστεθούν καταπέλτες και οι απαιτούμενοι λέβητες.
Τώρα ουσιαστικά η μόνη δυνατή λύση είναι να τοποθετηθούν ηλεκτρονικοί καταπέλτες EMALS, σαν αυτούς που θα έχει η νέα κλάση των αμερικάνικων Gerald R. Ford που κατασκευάζεται τώρα. Μέχρι τότε, κινδυνεύουν να μείνουν χωρίς αεροσκάφη STOVL και ένα τεράστιο αεροπλανοφόρο που θα κουβαλάει μόνο ...ελικόπτερα.
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=15179&Itemid=41
-
http://www.haf.gr/el/pa2010/default.asp
Εγώ θα πάω Κυριακή πρωί στη Τανάγρα και Δευτέρα Τατόι
-
ποιος ο λογος ολο τα ιδια και τα ιδια ας εκαναν demo στον φλοισβο εκει ναι θα ειχε νοημα να το δουν ολοι
-
Καθηλώθηκε ο στόλος των γιγαντιαίων Airbus A380 έπειτα από μηχανική βλάβη
Αεροσκάφος τύπου Airbus A380 της Qantas Airways που μετέφερε 459 επιβάτες και πλήρωμα αναγκάστηκε να σβήσει τον ένα κινητήρα του και να επιστρέψει στο αεροδρόμιο Τσανγκί της Σιγκαπούρης σήμερα Πέμπτη, ανακοίνωσε η εταιρία, καθησυχάζοντας τους φόβους που είχαν εκφραστεί νωρίτερα για συντριβή του στην Ινδονησία.Το A380, το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο, αντιμετώπισε πρόβλημα στο οπίσθιο τμήμα ενός από τους τέσσερις κινητήρες του, όπως ανακοίνωσε η γαλλική Υπηρεσία Ερευνών Ατυχημάτων και Αναλύσεων (ΒΕΑ) που θα συνεργαστεί στην τεχνική έρευνα.
«Αυτό που γνωρίζουμε μέχρι τώρα είναι ότι ο κινητήρας έχασε το οπίσθιο 'περίβλημα'. Πρόκειται για μια βλάβη στο οπίσθιο τμήμα του κινητήρα, η οποία προκάλεσε σημαντική ζημιά», εξήγησε εκπρόσωπος της ΒΕΑ.
..............
http://news.in.gr/world/article/?aid=1231066043 -
Ατιμη RR
-
Στίς 8 Νοεμβρίου στίς 12 το μεσημέρι θα έχει επίδειξη από f-16 block 52 στην Τανάγρα μαζί με στατική έκθεση για την γιορτή της Αεροπορίας.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί μέσα στο σπίτι των mirage φέρονουμς F-16 για επίδειξη, -
Γιατί η Π.Α. έχει F-16 demo και όχι M2000.
-
δεν κοιτάνε να σώσουνε κανά φράγκο...
θέλουνε και ντέμο. -
Είναι εντελώς κοντόφθαλμο αυτό που λες. Demo και ακροβατικά σμήνη είναι επένδυση για μία πολεμική αεροπορία.
Το λινκ με το πρόγραμμα αναλυτικά (το έβαλα και στην προηγούμενη σελίδα) http://www.haf.gr/el/pa2010/default.asp
-
ορίστε και λέτε οτι η Ελλάδα διώχνει τις επενδύσεις.
επένδυση λοιπόν -
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
Στίς 8 Νοεμβρίου στίς 12 το μεσημέρι θα έχει επίδειξη από f-16 block 52 στην Τανάγρα μαζί με στατική έκθεση για την γιορτή της Αεροπορίας.
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί μέσα στο σπίτι των mirage φέρονουμς F-16 για επίδειξη,Συγνώμη αλλά δεν είναι απορία αυτή φίλε μου.
Για να σε βάλω στο πνεύμα του θέματος απλά θα σου πω ότι οι κόντρες δεν γίνονται μόνο στούς δρόμους! .....και μάλιστα ''νόμιμες''και με κόσμο! ......η ψυχολογική πλευρά του θέματος. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καθηλώθηκε ο στόλος των γιγαντιαίων Airbus A380 έπειτα από μηχανική βλάβη
Αεροσκάφος τύπου Airbus A380 της Qantas Airways που μετέφερε 459 επιβάτες και πλήρωμα αναγκάστηκε να σβήσει τον ένα κινητήρα του και να επιστρέψει στο αεροδρόμιο Τσανγκί της Σιγκαπούρης σήμερα Πέμπτη, ανακοίνωσε η εταιρία, καθησυχάζοντας τους φόβους που είχαν εκφραστεί νωρίτερα για συντριβή του στην Ινδονησία.Το A380, το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο, αντιμετώπισε πρόβλημα στο οπίσθιο τμήμα ενός από τους τέσσερις κινητήρες του, όπως ανακοίνωσε η γαλλική Υπηρεσία Ερευνών Ατυχημάτων και Αναλύσεων (ΒΕΑ) που θα συνεργαστεί στην τεχνική έρευνα.
«Αυτό που γνωρίζουμε μέχρι τώρα είναι ότι ο κινητήρας έχασε το οπίσθιο 'περίβλημα'. Πρόκειται για μια βλάβη στο οπίσθιο τμήμα του κινητήρα, η οποία προκάλεσε σημαντική ζημιά», εξήγησε εκπρόσωπος της ΒΕΑ.
..............
http://news.in.gr/world/article/?aid=1231066043καλα μαλλον στην qantas ειναι το προβλημα οχι στην rr
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
ορίστε και λέτε οτι η Ελλάδα διώχνει τις επενδύσεις.
επένδυση λοιπόνΑκριβώς
ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]