-
Ορεστη παρα πολυ ωραιο το αυτοκινητο!!!! Μ'αρεσει πολυ!!! Βασικα σχεδιαστικα ειναι πιο αρμονικο απο το Cruze και το Octavia αλλα θα επρεπε να εχει τον 1,4 tce κατα τη γνωμη μου!!
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Ορεστη παρα πολυ ωραιο το αυτοκινητο!!!! Μ'αρεσει πολυ!!! Βασικα σχεδιαστικα ειναι πιο αρμονικο απο το Cruze και το Octavia αλλα θα επρεπε να εχει τον 1,4 tce κατα τη γνωμη μου!!Δεν διαφωνώ καθόλου στο θέμα του tce απλά λέω ότι για να τον βάλουν το setup της ανάρτησης πρέπει να παέι προς αυτό του Megane διότι είναι αρκετά μαλακή.Παρ' όλα αυτά και ο 1.6 είναι αρκετά ικανοποιητικός χωρίς βέβαια να μπορεί να συγκριθεί με τον tce.
Και κάτι άλλο ανεβαίνοντας και κατεβαίνοντας στο σημείο της φωτογράφησης διαπίστωσα πως αυτό που γράφετε ότι το αυτοκίνητο δηλαδή δεν εμπνέει σε στριφτερές διαδρομές απλά δεν ισχύει.Μια χαρά φέτες πάει κι αυτό μπορώ να το εγγυηθώ προσωπικά.
Αλλά είναι γαλλικό γι αυτό -
Δεν εμπνεει να το 'μπασεις' με πολλα, να σου δωσει αισθηση..Αυτο εννοουν..Οτι εχει κρατημα και ειναι αποτελεσματικο προφανως ισχυει αλλα με μαλακο setup και κλισεις..
Δεν φτιαχτηκε γι αυτη τη δουλεια.. -
Παντως πισω μου αρεσει πιο πολυ απο τη Laguna και την Octavia!
+1 γι'αυτο που εγραψε ο νονος απο πανω
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δεν εμπνεει να το 'μπασεις' με πολλα, να σου δωσει αισθηση..Αυτο εννοουν..Οτι εχει κρατημα και ειναι αποτελεσματικο προφανως ισχυει αλλα με μαλακο setup και κλισεις..
Δεν φτιαχτηκε γι αυτη τη δουλεια..Έχω καταλάβει τι εννοούν αλλά μάλλον δεν προσπάθησαν να πάρουν το feeling του αυτοκινήτου και έμειναν μόνο στα σχόλια περί άνεσης
-
Πραγματικα πολυ αρμονικο σχεδιαστικά,και ομορφο εξωτερικα.... Αντε να δεχτω οτι μπορει να σταθει ως δευτερο ,μετα το cruze φυσικά, αλλα οχι και να βαλετε στην συγκριση το σχεδιαστικά παροχυμενο οκταβια
-
στην εθνική πως είναι??
διάβαζα τυχαία ένα άρθρο και είναι λέει αρκετα φασαριόζικο μετά τα 160... -
Μαζι με cruze θα ελεγα στην κορυφη της κατηγοριας απο ομορφια...Απο κιντηρες ομως δυστυχως και τα δυο πασχουν,.. Αναποφευκτα οι αγοραστες της κατηγοριας στρεφονται στο octavia..
Αραγε το jetta γιατι δεν πουλαει..?
-
Ειναι πολλα χρονια πλεον στην αγορα (5) και εχουν βγει αλλα, καλυτερα και ομορφοτερα απο αυτο πλεον
Εξαλλου κι αυτο οπου να ναι θα ανανεωθει.. -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Ειναι πολλα χρονια πλεον στην αγορα (5) και εχουν βγει αλλα, καλυτερα και ομορφοτερα απο αυτο πλεον
Εξαλλου κι αυτο οπου να ναι θα ανανεωθει..To octavia παντως που πουλαει καλα, δεν εχει λιγοτερα χρονια στην αγορα, και απο κινητηρες ειναι δελεαστικο για Ελλαδα/.
-
Η Octavia παντως ανανεωθηκε πριν απο εναμιση χρονο νομιζω οποτε, κατα καποιο τροπο, ειναι πιο φρεσκο σαν σχημα!!
-
Ξερεις τι γινεται, το συγκεκριμενο ειναι ενα γκολφ σενταν με μεγαλυτερο χωρο αποσκευων. Ποιος θα παρει κατι τετοιο σημερα?? Ιδια περιπτωση κ η κορολλα. Αυτος που θελει μικρομεσαιο θα παρει γκολφ, οποιος εχει αναγκη τους χωρους ανεβαινει κατηγορια κι εχει χωρους παντου οχι μονο στην ουρα Επισης οι τιμη του ειναι αρκετα υψηλη, τσεκαρε τις λιγο να δεις τι παιρνεις σε αυτα τα λεφτα. Και το φλουενς της ιδιας κατηγοριας ειναι, αλλα το θεωρω πολυ σωστο απο πλευρας ρενω που του αλλαξε το ονομα ωστε να μη θυμιζει μεγκαν κ αρα να δειχνει περισσοτερο σα μικρο αδερφακι της λαγκουνα. Εχω διαβασει μαλιστα οτι σε σχεση με το χατς, εχει κ αναβαθμισμενη ποιοτητα στο εσωτερικο αρα γινεται ακομα πιο ελκυστικο, στα πλαισια της κατηγοριας φυσικα. Αντιστοιχα στο τζεττα αν δεις η 'μουρη' ειναι πιο προσεγμενη.
Η κατηγορια αυτη ειναι πλεον αντιεμπορικη φυσικα, οποτε τα μικρα νουμερα ειναι αναμενομενα κατ'εμε.
ΥΓ Το οκταβια απο την αλλη ειναι μια κατηγορια πανω σε χωρους, παρολο που βασιζεται σε μικρο πατωμα, κι ετσι παιρνεις χωρους μεσαιου σε τιμη μικρομεσαιου και με ανταγωνιστικους κινητηρες, γι'αυτο εχει γινει μπεστ σελλερ.
-
- οτι το γεγονος οτι πλεον στα ιδια χρηματα μπορει καποιος να χτυπησει καποια βασικη εκδοση ενος Crossover.
Παντως εμενα τα sedan σχεδον παντοτε μου αρεσαν και θα μου αρεσουν (και τωρα μπορειτε να μου πεταξετε ντοματες!! ) Βεβαια τα τελευταια χρονια εχουν αυξηθει αρκετα οι τιμες τους (Skoda με 20.000 € καποτε ηταν ανεκδοτο.. )
- οτι το γεγονος οτι πλεον στα ιδια χρηματα μπορει καποιος να χτυπησει καποια βασικη εκδοση ενος Crossover.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
στην εθνική πως είναι??
διάβαζα τυχαία ένα άρθρο και είναι λέει αρκετα φασαριόζικο μετά τα 160...Πολύ καλό είναι στην εθνική.Άνετο με πολύ καλή ποιότητα κύλισης(αν δεν έιχα και τα Efficient grip ) και ήσυχο για τις ταχύτητες που κινούμαι.Τα άρθρα λένε για θόρυβο μετά τα 140 που υπάρχει χωρίς όμως να πολυ ενοχλεί.Αλλά με 185 τελική πόση ώρα θα πηγαίνεις με πάνω απο 140 .Πηγαίνεις δεν λέω αλλά δεν ήμουν ποτέ της γνώμης ότι μπορεί ένα 1.6 μοτερ να δουλεύει συνεχόμενα πάνω απο τις 4000 στροφές.Οι ταχύτητες που κινούμαι συνήθως είναι 120-140 και καμια 150 για μερικά λεπτά για ξεκούραση.Και κάτι βασικό που δεν έγραψα ο 1.6 το κινεί αρκετά άνετα το αυτοκίνητο(ελέω βάρους 1225 κιλά)χωρίς να αντιμετωπίζει δυσκολίες σε προσπεράσματα κλπ.Το μόνο σημείο που κατέβαζα τετάρτη το καλοκαίρι(ήμουν όμως μέσα στο ροντάρισμα που σημαίνει ότι τώρα δεν θα το έκανα γιατί δεν είμαι αναγκασμένος να πηγαίνω με 100-120 δηλαδή χωρίς ροπή )ήταν στην Αθηνών-Θεσσαλονίκης φορτωμένος στο τέρμα με 5 μέσα και τον κλιματισμό σε λειτουργία.Πήγαινε και έτσι(εννοώ κράταγε τα χιλιόμετρα δεν επιτάχυνε )αλλά δεν ήθελα να το βασανίσω κι έτσι κατέβασα δύο τρει φορές.
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Παντως εμενα τα sedan σχεδον παντοτε μου αρεσαν και θα μου αρεσουν (και τωρα μπορειτε να μου πεταξετε ντοματες!! )Κι εμένα και νομίζω δεν φαίνεται καθόλου
-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Και το φλουενς της ιδιας κατηγοριας ειναι, αλλα το θεωρω πολυ σωστο απο πλευρας ρενω που του αλλαξε το ονομα ωστε να μη θυμιζει μεγκαν κ αρα να δειχνει περισσοτερο σα μικρο αδερφακι της λαγκουνα. Εχω διαβασει μαλιστα οτι σε σχεση με το χατς, εχει κ αναβαθμισμενη ποιοτητα στο εσωτερικο αρα γινεται ακομα πιο ελκυστικο, στα πλαισια της κατηγοριας φυσικα.Λοιπόν Ευθύμη δυστυχώς είναι λίγο κατώτερο από το Hatch αλλά παραμένει ποιοτικό.Η μόνη αλλαγή είναι το πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό όπου στο hatch είναι παχύ και αφρώδες ενώ στο Fluence είναι μαλακό.Τα ίδια και στις πόρτες).Το μεγάλο του υπερ είναι ότι δίνοντας ένα ποσό κοντά στα 20000(λίγο λιγότερα και με τι προσφορές που τρέχουν κάτω από 18000 για τις full extra εκδόσεις dynamic όπως το δικό μου και privilege)παίρνεις ένα κάρο εξοπλισμό άνεσης κι ασφάλειας σε ένα αυτοκίνητο με όμορφο εξωτερικό και ευρύχωρο εσωτερικό(530 λίτρα αποσκευές και πολύ ευρύχωρο εσωτερικό όπου ταξιδεύουν και 5 άτομα) που μπορεί με τους χώρους του να χτυπήσει μερικά αυτοκίνητα της μεσαία κατηγορίας και έχει άνεση που θα ζήλευαν πραγαματικά και μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Παντως εμενα τα sedan σχεδον παντοτε μου αρεσαν και θα μου αρεσουν (και τωρα μπορειτε να μου πεταξετε ντοματες!! )
Κι εμένα και νομίζω δεν φαίνεται καθόλου
Αν δεν επαιρνα το Fiesta θα ειχα ακομα το Focus sedan του πατερα μου σου λεω!!!
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
δεν ήμουν ποτέ της γνώμης ότι μπορεί ένα 1.6 μοτερ να δουλεύει συνεχόμενα πάνω απο τις 4000 στροφές.Γιατί τί θα πάθει; Θεωρούνται πολλές οι 4.000 rpm
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Και το φλουενς της ιδιας κατηγοριας ειναι, αλλα το θεωρω πολυ σωστο απο πλευρας ρενω που του αλλαξε το **ονομα **ωστε να μη θυμιζει μεγκαν κ αρα να δειχνει περισσοτερο σα μικρο αδερφακι της λαγκουνα. Εχω διαβασει μαλιστα οτι σε σχεση με το χατς, εχει κ αναβαθμισμενη ποιοτητα στο εσωτερικο αρα γινεται ακομα πιο ελκυστικο, στα πλαισια της κατηγοριας φυσικα.
Λοιπόν Ευθύμη δυστυχώς είναι λίγο κατώτερο από το Hatch αλλά παραμένει ποιοτικό.Η μόνη αλλαγή είναι το πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό όπου στο hatch είναι παχύ και αφρώδες ενώ στο Fluence είναι μαλακό.Τα ίδια και στις πόρτες).Το μεγάλο του υπερ είναι ότι δίνοντας ένα ποσό κοντά στα 20000(λίγο λιγότερα και με τι προσφορές που τρέχουν κάτω από 18000 για τις full extra εκδόσεις dynamic όπως το δικό μου και privilege)παίρνεις ένα κάρο εξοπλισμό άνεσης κι ασφάλειας σε ένα αυτοκίνητο με όμορφο εξωτερικό και ευρύχωρο εσωτερικό(530 λίτρα αποσκευές και πολύ ευρύχωρο εσωτερικό όπου ταξιδεύουν και 5 άτομα) που μπορεί με τους χώρους του να χτυπήσει μερικά αυτοκίνητα της μεσαία κατηγορίας και έχει άνεση που θα ζήλευαν πραγαματικά και μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Μαλιστα... δεν ειναι τελικα να εμιστευεσαι τις παρουσιασεις ουτε κ γι'αυτα
Μια διορθωση, εκει που λεω 'ονομα' εννοω εμφανιση!!
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
... Και κάτι βασικό που δεν έγραψα ο 1.6 το κινεί αρκετά άνετα το αυτοκίνητο(ελέω βάρους 1225 κιλά)χωρίς να αντιμετωπίζει δυσκολίες σε προσπεράσματα κλπ...Εκείνο που σκεφτόμουν πολλές φορές όταν ήμουν σε ΕΟ με το Megane 1,4 αλλά και με το 406 1,8 ήταν ότι έχουν δύναμη οι κινητήρες τους αλλά λείπει μια 6η ταχύτητα για να μειώσει τον θόρυβο και τις στροφές και να αυξήσει την τελική. (Δεν ξέρω αν 'στέκει' τεχνικά).
Πάντως και με τα 2 σε ... 'δοκιμές μόνος μου' 200άριζαν για αρκετή ωρα και με σταματούσαν ο 'ρανταρφοβισμός', ο δείκτης βενζίνης, ο θόρυβος και οι ... μπροστά υαλοκαθαριστήρες(!!!).
Renault Fluence