-
Γενικα η ds3 ή αρεσει φουλ ή δε σ αρεσει καθολου..Αυτο εχω διαπιστωσει και απο κουβεντες και εδω μεσα.. Μεσα εκατσες storm?
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μεταξύ 207GT και DS3 εννοείται ότι θα (ξανα)έπαιρνα το 207...Ας είναι και κατώτερο το 207 ...
Aν το φερουν συντομα με το 6αρι κιβωτιο του 308 (στην υπολοιπη Ευρωπη, το 207 GT/RC ηδη πωλειται με αυτο...)
τοτε ακομα και το Rallye ισως ναι να αξιζει.
Αλλιως το DS3 ειναι πιο φρεσκο, το 207 παλιωσε πλεον.
Το μονο που δεν ξερω αν εχει σημαντικη διαφορα ειναι το τιμονι του 207 σε σχεση με το DS3...
Toυ DS3 παντως το τιμονι δεν με ξετρελανε, σε αντιθεση με το μοτερ-αναρτηση-πλαισιο-κιβωτιο.
Τις γρηγορες εκδοσεις του 207 δεν τις ξερω, δεν τις εχω οδηγησει και δεν εχω αποψη.
Το μονο που καπως μου εκανε εντυπωση ακουγωντας το απο δοκιμαστη του Ελληνικου CAR, οταν
καναμε μικρες βολτες στο Motorshow, ηταν σχετικα με την αναρτηση του RC, οτι 'ειναι πιο ξερη-σφιχτη και απολυτη,
με αποτελεσμα σε μετριας ποιοτητας δρομο με στροφες, αν καπου εχει μικροκακοτεχνιες, να σου χαλαει
την αρχικη χαραξη της τροχιας, κατι που στο DS3 ΤΗP δεν ισχυε' κατα τα λεγομενα του. -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μεταξύ 207GT και DS3 εννοείται ότι θα (ξανα)έπαιρνα το 207...
Ας είναι και κατώτερο το 207 ...
Aν το φερουν συντομα με το 6αρι κιβωτιο του 308 (στην υπολοιπη Ευρωπη, το 207 GT/RC ηδη πωλειται με αυτο...)
τοτε ακομα και το Rallye ισως ναι να αξιζει.
Αλλιως το DS3 ειναι πιο φρεσκο, το 207 παλιωσε πλεον.
Το μονο που δεν ξερω αν εχει σημαντικη διαφορα ειναι το τιμονι του 207 σε σχεση με το DS3...
Toυ DS3 παντως το τιμονι δεν με ξετρελανε, σε αντιθεση με το μοτερ-αναρτηση-πλαισιο-κιβωτιο.
Τις γρηγορες εκδοσεις του 207 δεν τις ξερω, δεν τις εχω οδηγησει και δεν εχω αποψη.
Το μονο που καπως μου εκανε εντυπωση ακουγωντας το απο δοκιμαστη του Ελληνικου CAR, οταν
καναμε μικρες βολτες στο Motorshow, ηταν σχετικα με την αναρτηση του RC, οτι 'ειναι πιο ξερη-σφιχτη και απολυτη,
με αποτελεσμα σε μετριας ποιοτητας δρομο με στροφες, αν καπου εχει μικροκακοτεχνιες, να σου χαλαει
την αρχικη χαραξη της τροχιας, κατι που στο DS3 ΤΗP δεν ισχυε' κατα τα λεγομενα του.έχουν και διαφρετικό μοτέρ...
το μοτέρ του 207 είναι κάκιστο για τα δεδομένα της κατηγορίας... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μεταξύ 207GT και DS3 εννοείται ότι θα (ξανα)έπαιρνα το 207...
Ας είναι και κατώτερο το 207 ...
Aν το φερουν συντομα με το 6αρι κιβωτιο του 308 (στην υπολοιπη Ευρωπη, το 207 GT/RC ηδη πωλειται με αυτο...)
τοτε ακομα και το Rallye ισως ναι να αξιζει.
Αλλιως το DS3 ειναι πιο φρεσκο, το 207 παλιωσε πλεον.
Το μονο που δεν ξερω αν εχει σημαντικη διαφορα ειναι το τιμονι του 207 σε σχεση με το DS3...
Toυ DS3 παντως το τιμονι δεν με ξετρελανε, σε αντιθεση με το μοτερ-αναρτηση-πλαισιο-κιβωτιο.
Τις γρηγορες εκδοσεις του 207 δεν τις ξερω, δεν τις εχω οδηγησει και δεν εχω αποψη.
Το μονο που καπως μου εκανε εντυπωση ακουγωντας το απο δοκιμαστη του Ελληνικου CAR, οταν
καναμε μικρες βολτες στο Motorshow, ηταν σχετικα με την αναρτηση του RC, οτι 'ειναι πιο ξερη-σφιχτη και απολυτη,
με αποτελεσμα σε μετριας ποιοτητας δρομο με στροφες, αν καπου εχει μικροκακοτεχνιες, να σου χαλαει
την αρχικη χαραξη της τροχιας, κατι που στο DS3 ΤΗP δεν ισχυε' κατα τα λεγομενα του.έχουν και διαφρετικό μοτέρ...
το μοτέρ του 207 είναι κάκιστο για τα δεδομένα της κατηγορίας...Tα μοτερ ειναι ιδια. Το βαρος των αμαξωματων αλλαζει λιγο, οι σχεσεις ειναι +1 στο DS3 THP, δηλαδη πιο πυκνη διαταξη συνολικα σε σχεση με τις 5 των Rallye/GT και ισως αλλαζει και η τελικη σχεση μεταδοσης. Οther than that, δεν υπαρχουν διαφοροποιησεις...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Μεταξύ 207GT και DS3 εννοείται ότι θα (ξανα)έπαιρνα το 207...
Ας είναι και κατώτερο το 207 ...
Aν το φερουν συντομα με το 6αρι κιβωτιο του 308 (στην υπολοιπη Ευρωπη, το 207 GT/RC ηδη πωλειται με αυτο...)
τοτε ακομα και το Rallye ισως ναι να αξιζει.
Αλλιως το DS3 ειναι πιο φρεσκο, το 207 παλιωσε πλεον.
Το μονο που δεν ξερω αν εχει σημαντικη διαφορα ειναι το τιμονι του 207 σε σχεση με το DS3...
Toυ DS3 παντως το τιμονι δεν με ξετρελανε, σε αντιθεση με το μοτερ-αναρτηση-πλαισιο-κιβωτιο.
Τις γρηγορες εκδοσεις του 207 δεν τις ξερω, δεν τις εχω οδηγησει και δεν εχω αποψη.
Το μονο που καπως μου εκανε εντυπωση ακουγωντας το απο δοκιμαστη του Ελληνικου CAR, οταν
καναμε μικρες βολτες στο Motorshow, ηταν σχετικα με την αναρτηση του RC, οτι 'ειναι πιο ξερη-σφιχτη και απολυτη,
με αποτελεσμα σε μετριας ποιοτητας δρομο με στροφες, αν καπου εχει μικροκακοτεχνιες, να σου χαλαει
την αρχικη χαραξη της τροχιας, κατι που στο DS3 ΤΗP δεν ισχυε' κατα τα λεγομενα του.έχουν και διαφρετικό μοτέρ...
το μοτέρ του 207 είναι κάκιστο για τα δεδομένα της κατηγορίας...Tα μοτερ ειναι ιδια. Το βαρος των αμαξωματων αλλαζει λιγο, οι σχεσεις ειναι +1 στο DS3 THP, δηλαδη πιο πυκνη διαταξη συνολικα σε σχεση με τις 5 των Rallye/GT και ισως αλλαζει και η τελικη σχεση μεταδοσης. Οther than that, δεν υπαρχουν διαφοροποιησεις...
τσέκαρέ τα μια...
-
Η αλήθεια είναι οτι ένα 207 GT κάνει περίπου όσο ένα ds3 thp (νομίζω λίγο φθηνότερο το 207) και έχει πολλά παραπάνω στον εξοπλισμό..Αλλά μόνο η πανοραμική οροφή από τα παραπάνω που έχει φτάνει και περισσεύει..
Η αλήθεια είναι οτι ένα 6άρι ίσως του λείπει του 207, αλλά και αυτό ίσως μόνο λόγω του ότι όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα έχουν 6άρι. Κατα τ'αλλα το 5άρι που έχει, νομίζω έχει πάρα πολύ καλή κλιμάκωση. Για 207 με 6άρι και 5άρι η Peugeot δίνει το ίδιο σχεδόν 0-100 (8.1sec για 5άρι και 8sec για 6άρι), αλλά η διαφορά νομίζω είναι πιο πολύ εξαιτίας του 156άρη κινητήρα που φοράει το 207 με το 6άρι κιβώτιο (ίδιου με του ds3) και όχι του 150άρη.
Επίσης στο site της peugeot το 6άρι που φοράει στο εξωτερικό πλέον το 207 δίνει μεγαλύτερη κατανάλωση στην πόλη και μικρότερη στα ταξίδια. 6άρι (πόλη 9.7, εκτός πόλης 5.1, μικτή 6. και 5άρι (9.3, 5.6, 7 αντίστοιχα). Οπότε δεν ξέρω κατα πόσο είναι πολύ καλύτερο το 6άρι από το 5άρι..
Και εμένα το ds3 μου αρέσει πολύ και ειδικά μέσα. Αλλά οταν είδα και την παρακάτω photo που τα έχει δίπλα δίπλα τελικά παρατήρησα οτι το 207 μου αρέσει και εμένα περισσότερο...
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
έχουν και διαφρετικό μοτέρ...
το μοτέρ του 207 είναι κάκιστο για τα δεδομένα της κατηγορίας...Εντελώς διαφορετικό μοτερ τι να σου πώ....!! Βγάζει παντελώς την ίδια ροπή σε ακριβώς ίδιο φάσμα και απλά έχει 6 άλογα παραπάνω..Να μου έλεγες οτι έχει διαφορετικό μοτερ με το 207 RC να το καταλάβω..Που και εκεί μόνο η τουρμπίνα είναι διαφορετική στην ουσία.Το ίδιο μοτερ είναι...Και αν συγκρίνεις μοτερ 207 RC και ds3 μάλλον θα έλεγες οτι το μοτερ του ds3 είναι κάκιστο για την κατηγορία και όχι του 207..Κάκιστο που λέει ο λόγος, γιατί παίρνει βραβεία κάθε χρόνο από το 2006...
-
σαν καθυστερημένο δείχνει το 207 στην παραπάνω φωτο...
τα μοτέρ έχουν μπολικές διαφορές... η διαφορά στην ιπποδύναμη είναι μια συνιστώμα...
αν τα οδηγήσεις ενναλάξ οι διαφορές είναι παραπάνω από προφανή.... -
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Η αλήθεια είναι οτι ένα 207 GT κάνει περίπου όσο ένα ds3 thp (νομίζω λίγο φθηνότερο το 207) και έχει πολλά παραπάνω στον εξοπλισμό..Αλλά μόνο η πανοραμική οροφή από τα παραπάνω που έχει φτάνει και περισσεύει..Η αλήθεια είναι οτι ένα 6άρι ίσως του λείπει του 207, αλλά και αυτό ίσως μόνο λόγω του ότι όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα έχουν 6άρι. Κατα τ'αλλα το 5άρι που έχει, νομίζω έχει πάρα πολύ καλή κλιμάκωση. Για 207 με 6άρι και 5άρι η Peugeot δίνει το ίδιο σχεδόν 0-100 (8.1sec για 5άρι και 8sec για 6άρι), αλλά η διαφορά νομίζω είναι πιο πολύ εξαιτίας του 156άρη κινητήρα που φοράει το 207 με το 6άρι κιβώτιο (ίδιου με του ds3) και όχι του 150άρη.
Επίσης στο site της peugeot το 6άρι που φοράει στο εξωτερικό πλέον το 207 δίνει μεγαλύτερη κατανάλωση στην πόλη και μικρότερη στα ταξίδια. 6άρι (πόλη 9.7, εκτός πόλης 5.1, μικτή 6. και 5άρι (9.3, 5.6, 7 αντίστοιχα). Οπότε δεν ξέρω κατα πόσο είναι πολύ καλύτερο το 6άρι από το 5άρι..
Και εμένα το ds3 μου αρέσει πολύ και ειδικά μέσα. Αλλά οταν είδα και την παρακάτω photo που τα έχει δίπλα δίπλα τελικά παρατήρησα οτι το 207 μου αρέσει και εμένα περισσότερο...
Με τα 207 γενικως δεν ξερω στην πραξη (στον δρομο δηλαδη... ) τι παιζει.
Με το DS3 THP, ειχα την δυνατοτητα να πιεσω αρκετα σε γνωστη διαδρομη στα Νοτια προαστεια, και παρολο που εμπαινε με πολλα χλμ σχεδον παντου, το τιμονι δεν εδινε τις πληροφοριες που περιμενα, και ειχα τελικα ως συμμαχο, το πλαισιο και την προοδευτικη αναρτηση, η οποια αποδειχτηκε σχετικα 'ψηλωμενη' για τα γουστα μου, αν
και με εξαιρετικη ισσοροπια μεταξυ σπορ στησιματος και ανεσης...
Το 6αρι στο Pug ισως και να μην προσφερει σε επιπεδο επιδοσεων το κατι παραπανω, σιγουρα ομως σε αισθηση
θα προσθετει ιδιαιτερα με το σαφεστατο κουμπωμα του σε πολυ γρηγορες αλλαγες. -
Εγω στην Κομοτηνη εχω δει 2 DS3. Το ενα μαλιστα το εχει συμφοιτητης μου. Μαυρο με κατι ζεβρε ριγες επανω... Μου αρεσε πολυ!!!
Τα led ομως εχουν δυνατοτητα απενεργοποιησης?? Πριν λιγες μερες τα παρατηρουσα απο τον πισω καθρεφτη μου και μου φανηκαν λιιιιγο δυνατα... -
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Εγω στην Κομοτηνη εχω δει 2 DS3. Το ενα μαλιστα το εχει συμφοιτητης μου. Μαυρο με κατι ζεβρε ριγες επανω... Μου αρεσε πολυ!!!
.συμφοιτητής σου είναι ο ...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Το 6αρι στο Pug ισως και να μην προσφερει σε επιπεδο επιδοσεων το κατι παραπανω, σιγουρα ομως σε αισθηση
θα προσθετει ιδιαιτερα με το σαφεστατο κουμπωμα του σε πολυ γρηγορες αλλαγες.Συμφωνώ ότι σε αίσθηση λογικά θα είναι σαφώς ανώτερο..
-
@focusman91 αγορίνα την ds του συμφοιτητή σου την πέτυχα κοντά στον πεζόδρομο...!Κουκλί το εργαλείο!
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
@focusman91 αγορίνα την ds του συμφοιτητή σου την πέτυχα κοντά στον πεζόδρομο...!Κουκλί το εργαλείο!με την ζεβρέ οροφή??
πόσο γελοίος θα φαίνεται σε 2 χρόνια που θα έχει περάσει η μπογιά του φρέσκου και της μόδας... -
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Φταίνε όμως και οι αντιπρόσωποι με το εισαγωγέα τους. Θα μπορούσαν μαζί με το νέο C3 να τα έχουν στο 'GREEN BONUS' ή σε κάποια προσφορά ή έκπτωση. Μόνο του δεν θα πουλήσει σε τέτοιες εποχές.
Μου λες μια εταιρια η οποια βγαζει σε προσφορα μοντελο 2010???
Μην εισαι υπερβολικος!
Σχεδον ολη η γκαμα εχει απειρες διευκολυνσεις για την αποκτηση ενος μοντελου!
Παντως μην ανησυχεις, σε κανα 2 χρονια θα ερθουν και οι τρελες προσφορες για τα C3/DS3Λέω 'σε τετοιες εποχές'.
Και κανένας να μην κάνει προσφορές σε ΜΥ10 δικό τους χάσιμο είναι! Θα έπρεπε να προσαρμόζονται στα δεδομένα της αγοράς.
Και σωστά λες πως ... σε κανα 2 χρόνια θα είναι καλή η αγορά των C3/DS3 εφόσον δεν θέλουν να προσαρμοστούν.
(Και τότε αν κάνουν και μια καλή 'αποσυρση' ... ενα ασπρόμαυρο (λευκό αμαξωμα-μαυρη οροφή/ζάντες) ευχαρίστως παίρνω!) -
Κάτοχος του εν λόγω ds3 - παρών... Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο 4TF... Κόκκινο τέρας μου φαίνεται έχεις λίγο ιδιότυπο χιούμορ... Να σε ενημερώσω ότι προς το παρόν αρέσει το αμαξάκι όπως είναι... Είναι ακριβώς ίδιο με αυτό που βλέπεις στη φώτο που ανέβασε ο ironman στο παραπάνω ποστ με τη διαφορά ότι δεν έχει τη νίκελ λωρίδα στην πόρτα. Εφόσον λοιπόν αρέσει και σε μένα και σε αυτούς που το έχουν δει από κοντά, πιστεύω περιττεύουν τα 'αστεία' σχόλια...
Σημειωτέον είναι το 1.6 120 και όχι το τουρμπάκι... Εντυπώσεις γενικά καλές, τον εξοπλισμό θα ήθελα λίγο πιο πλήρη από τη citroen...PS: focusman ποιος είσαι ρε φίλε?
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
...Μεσα εκατσες storm?Πως να κάτσω μέσα;... Ένα έχω πετύχει όλο και όλο και αυτό το παρατήρησα μέσα από το 207 και μετά 'εξαφανίστηκα' ...
Πάντως και μέσα να κάτσω, δεν νομίζω να διαφοροποιηθεί η άποψή μου. Είμαι της κλασσικής σχολής.
C2 & C3 & η νέα C4.
Η σειρά DS δεν με ενθουσιάζει, για διαφόρους λόγους. -
Ο χρήστης Asteiatoras89 έγραψε:
Κάτοχος του εν λόγω ds3 - παρών... Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο 4TF... Κόκκινο τέρας μου φαίνεται έχεις λίγο ιδιότυπο χιούμορ... Να σε ενημερώσω ότι προς το παρόν αρέσει το αμαξάκι όπως είναι... Είναι ακριβώς ίδιο με αυτό που βλέπεις στη φώτο που ανέβασε ο ironman στο παραπάνω ποστ με τη διαφορά ότι δεν έχει τη νίκελ λωρίδα στην πόρτα. Εφόσον λοιπόν αρέσει και σε μένα και σε αυτούς που το έχουν δει από κοντά, πιστεύω περιττεύουν τα 'αστεία' σχόλια...
Σημειωτέον είναι το 1.6 120 και όχι το τουρμπάκι... Εντυπώσεις γενικά καλές, τον εξοπλισμό θα ήθελα λίγο πιο πλήρη από τη citroen...PS: focusman ποιος είσαι ρε φίλε?
αφού σου αρέσει εσένα προφανώς και δεν χρειάζεται να δώσεις λόγαριασμό σε κανέναν...
την άποψη μου εξέφρασα... πιστεύω λοιπόν, οτι με ζεβρέ οροφή δείχνει τουλάχιστον γελοίο... -
Ο χρήστης Asteiatoras89 έγραψε:
Κάτοχος του εν λόγω ds3 - παρών... Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο 4TF... Κόκκινο τέρας μου φαίνεται έχεις λίγο ιδιότυπο χιούμορ... Να σε ενημερώσω ότι προς το παρόν αρέσει το αμαξάκι όπως είναι... Είναι ακριβώς ίδιο με αυτό που βλέπεις στη φώτο που ανέβασε ο ironman στο παραπάνω ποστ με τη διαφορά ότι δεν έχει τη νίκελ λωρίδα στην πόρτα. Εφόσον λοιπόν αρέσει και σε μένα και σε αυτούς που το έχουν δει από κοντά, πιστεύω περιττεύουν τα 'αστεία' σχόλια...
Σημειωτέον είναι το 1.6 120 και όχι το τουρμπάκι... Εντυπώσεις γενικά καλές, τον εξοπλισμό θα ήθελα λίγο πιο πλήρη από τη citroen...PS: focusman ποιος είσαι ρε φίλε?
Καποιος μας παρακολουθει
Φιλε εχεις πμ!! -
Με τη ζεβρε οροφη το σιγουρο ειναι οτι θα ειναι συλλεκτικο μετα απο χρονια...Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα κατα τα αλλα..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Με τη ζεβρε οροφη το σιγουρο ειναι οτι θα ειναι συλλεκτικο μετα απο χρονια...Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα κατα τα αλλα..Αφου εχεις τη δυνατοτητα για customization γιατι να μην το κανεις?
Αυτο που δεν ξέρω είναι αν τα εν λόγω αυτοκόλλητα(για όσους δεν το ξέρουν δεν είναι βαφή ή κάτι τέτοιο) μπορείς να τα βγάλεις κάποια στιγμη αν πχ τα βαρεθείς ή φθαρούν ή οτιδήποτε... Αν ξέρει κάποιος ας μου απαντήσει..
Citroen DS3