-
Ο χρήστης leftgalan έγραψε:
Με τόσα σχεδόν αγοράζεις καινούριο.
58.500 στη βασικη εκδοση ....
βαλε και τα εχτρα +-10.000 = 68.000Γι'αυτό πούλησαν 8 τεμάχια το Σεπτέμβριο.
Όπως και να έχει στα λεφτά αυτά σε μεταχειρισμένο αγοράζει cayenne, όχι Q5. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Γι'αυτό πούλησαν 8 τεμάχια το Σεπτέμβριο.
Όπως και να έχει στα λεφτά αυτά σε μεταχειρισμένο αγοράζει cayenne, όχι Q5.Cayenne με πόσες χιλ. χλμ?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Γι'αυτό πούλησαν 8 τεμάχια το Σεπτέμβριο.
Όπως και να έχει στα λεφτά αυτά σε μεταχειρισμένο αγοράζει cayenne, όχι Q5.Cayenne με πόσες χιλ. χλμ?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/762467/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/371436/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/679430/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/823172/Για να διαλέξεις και χρώμα.
-
Γι'αυτό πούλησαν 8 τεμάχια το Σεπτέμβριο.
Το 2009 με μέσο όρο 48000-50000 ευρω,πουλήθηκαν περίπου 2500 Q5 στην Ελλάδα
Επίσης δεν είναι σωστό να συγκρίνουμε καινούργιο με μεταχειρισμένο..υπάρχουν ορκισμένοι φίλοι-εχθροί και του μεν και του δε που δεν αλλάζουν εύκολα γνώμη -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Γι'αυτό πούλησαν 8 τεμάχια το Σεπτέμβριο.
Όπως και να έχει στα λεφτά αυτά σε μεταχειρισμένο αγοράζει cayenne, όχι Q5.Cayenne με πόσες χιλ. χλμ?
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/762467/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/371436/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/679430/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/823172/Για να διαλέξεις και χρώμα.
Μη μου βάζεις ιδέες.
Πάντως το μεταχειρισμένο είναι πάντα μεταχειρισμένο.
Η καινουργίλα πλερώνεται
Και βέβαια το Q5 εξακολουθεί να έχει χαμηλότερη συντήρηση και κυρίως λιγότερο από 2.000κεκ..... -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/679430/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/934448/Yπάρχει λογική στο να διαλέξεις το Audi;
Και μη μου πεις για τέλη στα 3600. Παίρνεις 50k αυτοκίνητο και κολλάς στα τέλη;
Προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα απο τα 2 βέβαια, αλλά προφανώς δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στις δύο επιλογές. -
Μα απο που μπαινουν ολοι αυτοι οι εγκαθετοι στο ΔΙΚΟ ΜΑΣ forum ??
-
Όλοι χωράμε στην τεράστια αγκαλιά της μαμάς VAG.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/679430/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/934448/Yπάρχει λογική στο να διαλέξεις το Audi;
Και μη μου πεις για τέλη στα 3600. Παίρνεις 50k αυτοκίνητο και κολλάς στα τέλη;
Προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα απο τα 2 βέβαια, αλλά προφανώς δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στις δύο επιλογές.Ναι υπάρχει λογική.
Και ζητάω συγνώμη εκ των προτέρων για το off topic.
Συγνώμη αγαπητέ infinity αλλά μου δίνεις βήμα.
Για να το λες αυτό, σημαίνει ότι είσαι μικρός σε ηλικία, άρα δεν έχεις δει τι σημαίνει να συντηρείς ένα αμάξι μόνος σου.
Τα αυτοκίνητα δεν είναι μόνο μάζεψα τα χρήματα, τα έδωσα και το πήρα.
Συγνώμη κιόλας αλλά απαντώντας μου ότι στα 50 χιλιάρικα κολλάω στα τέλη, αυτό το συμπέρασμα έβγαλα. Τα βλέπεις όλα εύκολα.
Φυσικά και στα 50 δεν κολλάς στα τέλη. Δεν κολλάς ούτε στα τέλη ούτε στις βενζίνες.
Η μεγάλη διαφορά είναι το ότι Q5 των 50 χιλιάδων έουρος είναι όντως αμάξι των 50 χιλιάδων έουρος.
Η Καγιέν των 50 χιλιάδων έουρος είναι αμάξι των 100.000 έουρος όμως.....Αμάξι δεν είναι μόνο τέλη κυκλοφορίας αγαπητέ ινφίνιτι. Είναι συντήρηση.
Θα σου πω κάτι που συμβαίνει σε όλες τις καλές οικογένειες. Για ρίξε ένα στούκο με την Καγιέν και ένα στο Q5....Και ας έχουν και τα 2 στα 50 χιλ τιμή(το ένα μτχ το άλλο καινούριο)....
Για κάνε ένα γερό σέρβις σε μία μεγάλη ζημιά στην Καγιέν και ένα στο Q5....Να λοιπόν γιατί ενώ με 30.000 ευρώ χτυπάς μια Maserati 3200 ή 4200 όλοι πάνε και αγοράζουν τα διάφορα Golf GTi, Audi S3 κλπ κλπ....
Μα γιατί? Δεν έχουν το cash? Το έχουν....Αλλά γιατί τέτοιου είδους αμάξια μένουν απούλητα και 'σκοτώνονται'? Θινκ αμπάουτ ιτ....Στα λεφτά που πήρα το Tiguan καινούριο, ένα φίλος πήρε Χ5 του 2003 με 97.000χλμ....
Πουλ μουρ κίνηση γιατί το prestige του VW δεν είναι το ίδιο με της BMW...Εγώ έχω τις εγγυήσεις μου όμως, και ο φίλος σε λίγο θα 'αλλάξει' όλο το αμάξι από αυτά που του ζητάει -
Απο τη στιγμή που δίνεις 50k για αυτοκίνητο θεωρητικά πρέπει να έχεις ένα απόθεμα 100k στην τράπεζα και έναν σοβαρό ατομικό εισόδημα άνω των €2000 τουλάχιστον.
Καταλαβαίνω αυτό που γράφεις, αλλά μου περιγράφεις τον κακομοίρη φτωχομπινέ που είτε θέλει audi είτε porsche suv και το παίρνει με 70 δόσεις. Δε μιλάω για τέτοιες περιπτώσεις.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/679430/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/934448/Yπάρχει λογική στο να διαλέξεις το Audi;
Και μη μου πεις για τέλη στα 3600. Παίρνεις 50k αυτοκίνητο και κολλάς στα τέλη;
Προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα απο τα 2 βέβαια, αλλά προφανώς δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στις δύο επιλογές.Ναι υπάρχει λογική.
Και ζητάω συγνώμη εκ των προτέρων για το off topic.
Συγνώμη αγαπητέ infinity αλλά μου δίνεις βήμα.
Για να το λες αυτό, σημαίνει ότι είσαι μικρός σε ηλικία, άρα δεν έχεις δει τι σημαίνει να συντηρείς ένα αμάξι μόνος σου.
Τα αυτοκίνητα δεν είναι μόνο μάζεψα τα χρήματα, τα έδωσα και το πήρα.
Συγνώμη κιόλας αλλά απαντώντας μου ότι στα 50 χιλιάρικα κολλάω στα τέλη, αυτό το συμπέρασμα έβγαλα. Τα βλέπεις όλα εύκολα.
Φυσικά και στα 50 δεν κολλάς στα τέλη. Δεν κολλάς ούτε στα τέλη ούτε στις βενζίνες.
Η μεγάλη διαφορά είναι το ότι Q5 των 50 χιλιάδων έουρος είναι όντως αμάξι των 50 χιλιάδων έουρος.
Η Καγιέν των 50 χιλιάδων έουρος είναι αμάξι των 100.000 έουρος όμως.....Αμάξι δεν είναι μόνο τέλη κυκλοφορίας αγαπητέ ινφίνιτι. Είναι συντήρηση.
Θα σου πω κάτι που συμβαίνει σε όλες τις καλές οικογένειες. Για ρίξε ένα στούκο με την Καγιέν και ένα στο Q5....Και ας έχουν και τα 2 στα 50 χιλ τιμή(το ένα μτχ το άλλο καινούριο)....
Για κάνε ένα γερό σέρβις σε μία μεγάλη ζημιά στην Καγιέν και ένα στο Q5....Να λοιπόν γιατί ενώ με 30.000 ευρώ χτυπάς μια Maserati 3200 ή 4200 όλοι πάνε και αγοράζουν τα διάφορα Golf GTi, Audi S3 κλπ κλπ....
Μα γιατί? Δεν έχουν το cash? Το έχουν....Αλλά γιατί τέτοιου είδους αμάξια μένουν απούλητα και 'σκοτώνονται'? Θινκ αμπάουτ ιτ....Στα λεφτά που πήρα το Tiguan καινούριο, ένα φίλος πήρε Χ5 του 2003 με 97.000χλμ....
Πουλ μουρ κίνηση γιατί το prestige του VW δεν είναι το ίδιο με της BMW...Εγώ έχω τις εγγυήσεις μου όμως, και ο φίλος σε λίγο θα 'αλλάξει' όλο το αμάξι από αυτά που του ζητάει+1
-
συμφωνω κι εγώ με τον σκεκ . επίσης να πω ότι το αυτοκίνητο πρέπει κάνεις να το χαίρεται . αν είχε κάνεις 100.000 στην άκρη το θεωρώ υπερβολή το q5 . . Τι δηλαδή ? να δώσεις τη μισή περιουσία σου για ένα αμάξι ? και να τρέμει το φυλοκαρδι σου μη σου πάθει τίποτα ?
-
Και ο infinity νομιζω κατι τετοιο λεει στην ουσια. Οτι για να δωσεις τοσα λεφτα για ενα αυτοκινητο σημαινει οτι τα εχεις αρα με σκεπτικο του αφου τα εχεις δεν σου λεει κατι να δωσεις αντι για 500, 800 πχ για τη συντηρηση...
Παντως το q5 ειχε ξεκινησει με 38000 τιμη καταλογου και τωρα ακουω οτι για πλακα φτανει τα 60000...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Και ο infinity νομιζω κατι τετοιο λεει στην ουσια. Οτι για να δωσεις τοσα λεφτα για ενα αυτοκινητο σημαινει οτι τα εχεις αρα με σκεπτικο του αφου τα εχεις δεν σου λεει κατι να δωσεις αντι για 500, 800 πχ για τη συντηρηση...Παντως το q5 ειχε ξεκινησει με 38000 τιμη καταλογου και τωρα ακουω οτι για πλακα φτανει τα 60000...
Οπως λέει η προσφορά που εχω στα χερια μου με ημερομηνια 30/08/2010 και δεν εχει σχεδον τιποτα απο extra:
Eνδεικτικη τιμη αυτοκινητου 49.438, επιπροσθετος εργοστασιακος εξοπλισμος (οροφη, μεταλικο χρωμα, xenon και sport δερματινο πολυλειτουργικο τιμονι) 5.090, φορος πολυτελειας 10.327,39πινακίδες - τελη κυκλοφοριας 665, εξοδα προετοιμασιας 185
Συνολακι 65.705,39
Να μη μιλησω καλυτερα για navi, mmi, audi drive select, ηχοσύστημα B&Ο, parctronic, καμερα οπισθοπορειας, κλιματισμο 3 ζωνων κλπ
Γιαυτο σας λεω οποιος εχει κατι υπ' οψιν ειδοποιατε!!! -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/679430/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/934448/Yπάρχει λογική στο να διαλέξεις το Audi;
Και μη μου πεις για τέλη στα 3600. Παίρνεις 50k αυτοκίνητο και κολλάς στα τέλη;
Προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα απο τα 2 βέβαια, αλλά προφανώς δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στις δύο επιλογές.Η λογική είναι απλή: Αν αγοράσεις μτχ Cayenne τότε σίγουρα θα σε καρφώσει ο γείτονας για φοροδιαφυγή ενώ με το μτχ Q5 μπορεί και να την γλυτώσεις…
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/679430/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/934448/Yπάρχει λογική στο να διαλέξεις το Audi;
Και μη μου πεις για τέλη στα 3600. Παίρνεις 50k αυτοκίνητο και κολλάς στα τέλη;
Προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα απο τα 2 βέβαια, αλλά προφανώς δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στις δύο επιλογές.viewtopic.php?f=5&t=33750&start=765
Πήγαινε και πάρε το πρώτο και θα έχεις και 11.000 γιούρο ρέστα... -
Ο χρήστης nisiotis έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/679430/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/934448/Yπάρχει λογική στο να διαλέξεις το Audi;
Και μη μου πεις για τέλη στα 3600. Παίρνεις 50k αυτοκίνητο και κολλάς στα τέλη;
Προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα απο τα 2 βέβαια, αλλά προφανώς δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στις δύο επιλογές.Η λογική είναι απλή: Αν αγοράσεις μτχ Cayenne τότε σίγουρα θα σε καρφώσει ο γείτονας για φοροδιαφυγή ενώ με το μτχ Q5 μπορεί και να την γλυτώσεις…
Άλλο το κόστος κτήσης και άλλο το κόστος χρήσης...
Σε ένα πλυντήριο που έπλενα το δικό μου παρέα με ένα cayene, ο τύπος μου είπε πως είχε διπλάσια κατανάλωση απο το δικό μας κάτι πάνω από 20 λιτρα και ήθελε πλέον να το πουλήσει- αλλά που να βρει σοβαρό αγοραστή που να του δώσει λογική τιμή.
Το μεγαλύτερο προβλημά του ήταν πως έμπαινε πολύ στο μάτι με το απόλυτο όχημα του νεοπλουτισμού στην περίεργη εποχή μας, και ειδικότερα όταν το οδηγούσε η γυναίκα του άκουγε πολλά και διάφορα σε σημείο που να μην το θέλει....
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το Cayene είναι ανώτερο από το δικό μας και σαν μεταχειρισμένο πλέον είναι πραγματική ευκαιρία για κάποιον που πραγματικά το θέλει και μπορεί να το συντηρήσει...Μη ξεχνάτε πως τα ανταλλακτικά είναι ανάλογα της αξίας του αυτοκινήτου ως καινούριου και τα μεταχειρισμένα δεν είναι εύκολα στην κατηγορία αυτή.
Συνοψίζοντας θεωρώ πως το εν λόγω αυτοκίνητο έχει διπλάσιο κόστος χρήσης και στην περιπτωση τη δική μου ( με βενζίνες για 15000 χλμ. μικτή, σερβις και λάστιχα) τα 5000-5500 το χρόνο (καποιοι έχουν δίκιο για τα τεκμήρια διαβίωσης) θα γίνονταν πάνω από 10000 ευρώ!!! Στον υπολογισμό αυτό έχω αφήσει εκτός τους φαναρτζήδες -μακριααά από μας και όσον αφορά την όποια μηχανική βλάβη εγώ έχω αλλά 3 χρόνια εγγύηση, ενώ στην περίπτωση ενός ακριβού μεταχειρισμένου 3 ή 4ετίας με άγνωστη προηγούμενη χρήση, ο Θεός βοηθός εάν προκύψει ζημιά...
Το ερώτημα σήμερα δεν είναι μόνο πόσα μπορείς να διαθέσεις για την αγορά ενός αυτοκινήτου αλλά και πόσα αντέχεις να δίνεις για την χρήση του, τη συντήρηση του και πόσα αντέχεις να χάσεις κατά την ενδεχόμενη μεταπώλησή του... -
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/679430/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/934448/Yπάρχει λογική στο να διαλέξεις το Audi;
Και μη μου πεις για τέλη στα 3600. Παίρνεις 50k αυτοκίνητο και κολλάς στα τέλη;
Προσωπικά δε θα έπαιρνα κανένα απο τα 2 βέβαια, αλλά προφανώς δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στις δύο επιλογές.viewtopic.php?f=5&t=33750&start=765
Πήγαινε και πάρε το πρώτο και θα έχεις και 11.000 γιούρο ρέστα...Μιλάμε για ίδιου τύπου αυτοκίνητα (suv), ίδιας τιμής πώλησης (50k), ίδιας χρονολογίας (08-09), ίδιων χιλιομέτρων (30k).
Που κολλάει η maranello;
-
Στις παραθέσεις σου (4 στον αριθμό),έβαλες 3 αυτοκίνητα του 2007,και 1 αυτοκίνητο 1/2008.
Αλλά τεσπα το να συγκρίνεις καινούργιο αυτοκίνητο με μεταχειρισμένο 3ετίας όπως σου έγραψα και στην προηγούμενη σελίδα δεν είναι και οτι καλύτερο για τους λόγους που ανέφερα και πριν.Μ' αυτή τη λογική κανένας δεν θ' αγόραζε ποτέ καινούργιο και όλοι θα ψαχνόμασταν για κανένα καλό μτχ
Όσο για τα της συντήρησης (που δεν έλαβες υπόψη σου),με κάλυψαν απόλυτα ολοι οι προηγούμενοι -
Ο χρήστης aris07 έγραψε:
Στις παραθέσεις σου (4 στον αριθμό),έβαλες 3 αυτοκίνητα του 2007,και 1 αυτοκίνητο 1/2008.
Αλλά τεσπα το να συγκρίνεις καινούργιο αυτοκίνητο με μεταχειρισμένο 3ετίας όπως σου έγραψα και στην προηγούμενη σελίδα δεν είναι και οτι καλύτερο για τους λόγους που ανέφερα και πριν.Μ' αυτή τη λογική κανένας δεν θ' αγόραζε ποτέ καινούργιο και όλοι θα ψαχνόμασταν για κανένα καλό μτχ
Όσο για τα της συντήρησης (που δεν έλαβες υπόψη σου),με κάλυψαν απόλυτα ολοι οι προηγούμενοιΚαλά κόλλησες και εσύ στον 1 χρόνο. Άστρωτα είναι ακόμη.
Δε συγκρίνω καινούριο με μεταχειρισμένο.
Συγκρίνω μεταχειρισμένο Q5 με μεταχειρισμένο cayenne και αν το ψάξεις θα βρεις αρκετά πιο ακριβά Q5.
Ωραία ας πιάσουμε τη συντήρηση αφού το κάνετε τόσο πολύ θέμα.
Πόσα χρειάζεται (χονδρικά) ετήσια συντήρηση ένα Q5; Ας πούμε οτι κάνει 15000km τον χρόνο.
AUDI Q5