-
Odhgos: Tsimenta poy exei?
Afeths : Apo thn K-8 kai meta alla DEN GLYSTRAEI.....Kala poy den glystrage.....
P.S. Ayth htan h 8 h pio prin?
-
Ο Καλός Θεούλης δούλευε πάλι 'ολο το Σαββατοκύριακο για να μην μας ξαναγράψουν οι εφημερίδες.......................
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Μπαμπα .... τωρα γλειφεις τον ? η απατωμαιαπατασαι φιλε μου γιατι τον κυριο κοσμοπουλο δεν το ξερω προσωπικα, ουτε αγωνιζομενος ειμαι (ουτε γλειφτης)
απλα ανεφερα το γεγονος γιατι ηταν ακυρο το σχολιο και ειχε πλακα -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Youtube VideoOdhgos: Tsimenta poy exei?
Afeths : Apo thn K-8 kai meta alla DEN GLYSTRAEI.....Kala poy den glystrage.....
P.S. Ayth htan h 8 h pio prin?
Ευτυχώς ο καλός θεούλης μας έσωσε σε εκείνο το σημείο και δεν είχαμε θύματα, όλα έγιναν σε κλάσματα...
Στην Κ10 έφυγε το αυτοκίνητο...
Το escort έσπασε λίγο μετά την Κ8 και δυστυχώς ο οδηγός του δεν σταμάτησε, με αποτέλεσμα να γεμίσει όλο το κομμάτι μέχρι τον τερματισμό με πολλά λίτρα λάδι..
Καλώς ρίξανε τσιμέντο αλλά το σχόλιο στην εκκίνηση έπρεπε να ήταν έχει τσιμέντα απο την Κ8 και πάνω ΠΡΟΣΟΧΗ ..
Το δεν γλιστράει χωρίς να υπάρχει προσωπική εμπειρία ήταν περιττό
5 ή 6 αυτοκίνητα είχαν αλλαγή τελευταία στιγμή πορείας και αποφύγανε τις μπαριέρες λόγω των τσιμέντων ...
Να είναι καλά το παιδί με το SAXO και τόσο να είναι το κακό γιατί θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερα τα πράγματα ... για πολύ κόσμο.. -
Ναι γιατι αμα ειχε προσωπικη εμπειρια ο καλος κυριουλης που ηταν στην εκκινηση,
ολα καλα..λολ
Α ρεεεε τσιμεντο που θελουμε.. -
Ωστε ριξανε τσιμεντα και μετα δεν τα σκουπισανε? Εν ετει 2010?
Ωστε ο Προεδρος του ΣΟΑΑ εκανε σλαλομ για να καθαρισει τα τσιμεντα? Σε πρωταθληματικη αναβαση με αρμοδιοτητα παρατηρητη ΣΟΑΑ?
Ωστε ο κριτης ελεγε οτι ΕΧΕΙ τσιμεντα, αλλά ΔΕΝ Γλυστρανε? Νεου τυπου...'τσιμεντο?'Κολοφώνιο?
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΑΚΟΜΑ???(Αυτους που εχουν υποχρεωση να κρατουν τον δρομο καθαρο και ασφαλη, τον Προεδρο του ΣΟΑΑ που απο την καλη του την καρδια και τον ζηλο αναλαμβανει ευθυνες που δεν του αναλογουν, τον κριτη-αφετη που παραπληροφορει εν τη αγνοία του.)
Κ. Δεσποτοπουλε, Στρατη, Χαλιβελακη, θα ξυπνησετε απο τον ληθαργο η ΘΑ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ?
Καλημερα σ ολους... -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ωστε ριξανε τσιμεντα και μετα δεν τα σκουπισανε? Εν ετει 2010?
Ωστε ο Προεδρος του ΣΟΑΑ εκανε σλαλομ για να καθαρισει τα τσιμεντα? Σε πρωταθληματικη αναβαση με αρμοδιοτητα παρατηρητη ΣΟΑΑ?
Ωστε ο κριτης ελεγε οτι ΕΧΕΙ τσιμεντα, αλλά ΔΕΝ Γλυστρανε? Νεου τυπου...'τσιμεντο?'Κολοφώνιο?
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΚΛΕΙΣΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΑΚΟΜΑ???(Αυτους που εχουν υποχρεωση να κρατουν τον δρομο καθαρο και ασφαλη, τον Προεδρο του ΣΟΑΑ που απο την καλη του την καρδια και τον ζηλο αναλαμβανει ευθυνες που δεν του αναλογουν, τον κριτη-αφετη που παραπληροφορει εν τη αγνοία του.)
Κ. Δεσποτοπουλε, Στρατη, Χαλιβελακη, θα ξυπνησετε απο τον ληθαργο η ΘΑ ΘΡΗΝΗΣΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ?
Καλημερα σ ολους...Doc, edw rwtage o odhgos poy exei tsimenta kai anti na akoygetai h apanthsh estw kai h la8os akoygotan mia allh pio dynath fwnh na toy leei poy na katsei gia to flying.... Malolon htan pio sobaro apo oti na enhmerwsoyn ton odhgo gia to epikindyno kommati....
-
τσιμέντα ρίξανε και τα σκουπίσανε οσο μπορούσαν, η όλη καθυστέρηση στον αγώνα ήταν για αυτόν ακριβώς το λόγο ..
το φαουλ ήταν τα λόγια του αφέτη ο οποίος δεν ήξερε τι γινόταν πάνω και η όποια πληροφορία είχε πάρει την είχε ή απο τα αυτοκίνητα της οργάνωσης που ανεβοκατέβαιναν για να πατήσουν τα τσιμέντα ή από τον ενδιάμεσο εκεί...
σε καμμία περίπτωση δεν έπρεπε να πει το όχι δεν γλυστράει ... αυτό ειναι στη διάκριση του οδηγού και μόνο και αυτός έχει την ευθύνη ... η οργάνωση έπρεπε να ενημερώσει για το συμβάν τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο ...@reddragon με το προσωπική εμπειρία εννοώ αν ήταν αγωνιζόμενος και λίγο πριν είχε περάσει σε ρυθμό αγώνα ... για να μην παρεξηγηθούμε ...
-
Ο χρήστης Sikatidaidep έγραψε:
τσιμέντα ρίξανε και τα σκουπίσανε οσο μπορούσαν, η όλη καθυστέρηση στον αγώνα ήταν για αυτόν ακριβώς το λόγο ..
το φαουλ ήταν τα λόγια του αφέτη ο οποίος δεν ήξερε τι γινόταν πάνω και η όποια πληροφορία είχε πάρει την είχε ή απο τα αυτοκίνητα της οργάνωσης που ανεβοκατέβαιναν για να πατήσουν τα τσιμέντα ή από τον ενδιάμεσο εκεί...
σε καμμία περίπτωση δεν έπρεπε να πει το όχι δεν γλυστράει ... αυτό ειναι στη διάκριση του οδηγού και μόνο και αυτός έχει την ευθύνη ... η οργάνωση έπρεπε να ενημερώσει για το συμβάν τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο ...@reddragon με το προσωπική εμπειρία εννοώ αν ήταν αγωνιζόμενος και λίγο πριν είχε περάσει σε ρυθμό αγώνα ... για να μην παρεξηγηθούμε ...
Καλε μου φιλε, χωρις ιχνος διαθεσης για αντιπαραθεση, σε παρακαλω...ΣΤΑΣΟΥ
Η αναβαση ειναι αγωνας 'κλειστης,επιτηρουμενης διαδρομης-πιστας. Σ αυτους τους αγωνες λοιπον δεν υπαρχει 'σκουπισαν οσο μπορουσαν'. Ή η διαδρομη (η πιστα) ειναι απολυτα καθαρη και ασφαλης,ή δεν ειναι, οπότε δεν ξεκιναει αγωνας.
Γιατι αλλιως, ο αγωνιζομενος θα σκοτωσει...ΟΣΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ!!! Καταλαβες?
Γι αυτο, αν καποιοι διοργανωνουν αγωνες (οπου παιζονται κεφαλια) 'οσο μπορουν', ας καθονται καλυτερα στο...μποστανι τους.
Καλημερα. -
Μολις δεχθηκα τηλεφωνημα απο φιλο που αντεδρασε γιατι 'τα ριχνω' στην ηγεσια του σπορ. (δεν ηταν κανεις απο τους 3 κ.κ. που αναφερονται στην δημοσιευση μου.)
Ωραια πασα για κουβεντα ουσιας.
Τι εγινε λοιπον στην Πιτιτσα? Ενας συναδελφος μας, με σπασμενο μοτερ, επελεξε (γνωριζοντας η μη γνωριζοντας οτι γεμιζει τον κοσμο λαδια) να συνεχισει τη διαδρομη του.
Τι γραφει σχετικα ο Γεν.Καν. Αναβασεων? ΤΙΠΟΤΑ!!! Γραφει μονο οτι στις αναβασεις χρησιμοποιειται ΜΟΝΟ η κοκκινη σημαια, κατοπιν εντολης του Αλυταρχη ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΗΜΑΙΑ.
Που σημαινει, οτι αν παρει φωτια ενα αγωνιστικο κι ο οδηγος του εχει τρέλλα και τσαγανό, μπορει να φτασει στον τερματισμο , βαζοντας φωτια σ ολη τη διαδρομη, στο δασος και στα μπατζακια μας, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ!!!
Αυτος λοιπον ο κανονισμος δεν θελει κοιταγμα κι αλλαγη? Ποιος θα τον φτιαξει, για ναναι ετοιμος, συγχρόνως με την προκηρυξη του 2011?
Καταλαβατε λοιπον γιατι φωναζω? Γιατι επικαλουμαστε αλλαγες, εκσυγχρονισμους, νεα γραφεια, καταστατικα και ηθη, αλλά στην ουσια κοιμομαστε υπνο βαθύ, περιμενοντας το Αγιο Πνευμα.
Αν εχω αδικο, ιδου το βημα (οχι στα ΙΧ τηλεφωνα) , το συζηταμε. Και ΜΑΚΑΡΙ ναχω αδικο τελικά... -
Κυριε πλατή,
ποτέ και χωρίς να υπάρξει αντιπαράθεση, θα συμφωνήσω με αυτό που λέτε, αλλά θα αναφερθώ στο εξής..
πόσο καλά μπορείς να βάλεις τσιμέντο στο δρόμο και πόση ώρα θα το σκουπίζεις, μιλάμε για λάδι στο δρόμο το οποίο πρέπει να καλυφθει όσο το δυνατόν καλύτερα, τέλεια δεν γίνεται.. (ήμουν παρών και 3 άτομα σκούπιζαν συνέχεια και πριν και μετά απο το πέρασμα των αυτοκινήτων της οργάνωσης )
σε αυτήν την περίπτωση φταίει η οργάνωση αλλά ο αγωνιζόμενος με το escort ο οποίος απο την Κ8 που έσπασε το μοτερ του συνέχισε αφήνοντας παντού λάδια (πάνω απο 10 λιτρα) μέχρι τον τερματισμό και παρόλο που εφερε τετ α κε στην κ10 πάλι δεν σταμάτησε και συνέχισε για τον τερματισμό (και θα παρακαλούσα να μην ακούσω κανέναν ότι δεν ήξερε γιατί πάνω στα δικά του λάδια πάτησε και γύρισε και σίγουρα έβλεπε και μύριζε τον καπνό που είχε γεμίσει την καμπίνα του) ..
Εγώ απλά δεν θέλω να ρίξω όλη την ευθύνη στην οργάνωση γιατί σε ένα μεγάλο μέρος του αγώνα ήταν σωστή ...Φιλικά πάντα
-
@platis
Διάβασα την απάντηση σας μετά το post της δικιάς μου..
Θα με βρείτε να συμφωνω μαζί σας τώρα που τα είπατε ωραία και αναλυτικά ... -
Και επίσημη επιστολή του Δέγλερη
http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
-
To τσιμέντο δεν είναι ξεπερασμένη μέθοδος εν έτει 2010 ?
-
Οταν ενας οδηγος χτυπαει πλαγιομετωπικα σε τοιχο αντιστηριξης υψους πανω απο 1,70μ, και χτυπαει με καμια 70ρια χλμ σιγουρα,και βγαινει απο το αυτοκινητο ζωντανος και μη τραυματισμενος, το αυτοκινητο πιανει φωτια απο κατω,και οι κριτες καθονται και κοιτανε, δε θα επρεπε να βοηθησουν οι κριτες στην κατασβεση της φωτιας με τους πυροσβεστηρες τους?
-
Βρε σεις!!! μαθετε τι να ζητατε...
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ,ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ...ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ!
-
To video απο την αναβαση ετσι για να ξεχνιόμαστε λίγο
http://www.youtube.com/watch?v=CV2jW3NR ... _embedded#!
-
Διεγράφη διαφημιστική καταχώρηση [Mod]
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Μολις δεχθηκα τηλεφωνημα απο φιλο που αντεδρασε γιατι 'τα ριχνω' στην ηγεσια του σπορ. (δεν ηταν κανεις απο τους 3 κ.κ. που αναφερονται στην δημοσιευση μου.)
Ωραια πασα για κουβεντα ουσιας.
Τι εγινε λοιπον στην Πιτιτσα? Ενας συναδελφος μας, με σπασμενο μοτερ, επελεξε (γνωριζοντας η μη γνωριζοντας οτι γεμιζει τον κοσμο λαδια) να συνεχισει τη διαδρομη του.
Τι γραφει σχετικα ο Γεν.Καν. Αναβασεων? ΤΙΠΟΤΑ!!! Γραφει μονο οτι στις αναβασεις χρησιμοποιειται ΜΟΝΟ η κοκκινη σημαια, κατοπιν εντολης του Αλυταρχη ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΗΜΑΙΑ.
Που σημαινει, οτι αν παρει φωτια ενα αγωνιστικο κι ο οδηγος του εχει τρέλλα και τσαγανό, μπορει να φτασει στον τερματισμο , βαζοντας φωτια σ ολη τη διαδρομη, στο δασος και στα μπατζακια μας, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ!!!
Αυτος λοιπον ο κανονισμος δεν θελει κοιταγμα κι αλλαγη? Ποιος θα τον φτιαξει, για ναναι ετοιμος, συγχρόνως με την προκηρυξη του 2011?
Καταλαβατε λοιπον γιατι φωναζω? Γιατι επικαλουμαστε αλλαγες, εκσυγχρονισμους, νεα γραφεια, καταστατικα και ηθη, αλλά στην ουσια κοιμομαστε υπνο βαθύ, περιμενοντας το Αγιο Πνευμα.
Αν εχω αδικο, ιδου το βημα (οχι στα ΙΧ τηλεφωνα) , το συζηταμε. Και ΜΑΚΑΡΙ ναχω αδικο τελικά...Γιατρέ μου, κατά βάση συμφωνώ μαζί σου, απλά πιστεύω ότι όλες οι δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν, προβλέπονται από τους Κανονισμούς και βεβαίως ότι ορισμένοι εξ αυτών θέλουν εκσυγχρονισμό, βελτίωση, προσαρμογή στα σημερινά δεδομένα.
Περί επικίνδυνης συμμετοχής,
Ε.Α.Κ. EΘNIKOΣ AΘΛHTIKOΣ KANONIΣMOΣ
127. Eπικίνδυνες Kατασκευές
Aυτοκίνητο του οποίου η κατασκευή φαίνεται να είναι επικίνδυνη μπορεί να αποκλειστεί από τον αγώνα με απόφαση των Aγωνοδικών (άρθρα 141 και 145).
141. Eξουσίες των Aγωνοδικών
Aπαγορεύουν τη συμμετοχή στον αγώνα οποιουδήποτε οδηγού ή αυτοκινήτου που θα έκριναν οι ίδιοι ή που θα τους υπόδειχνε ο Aλυτάρχης σαν επικίνδυνο (άρθ. 127).Αγωνιζόμενος που χάνει και σκορπίζει λάδια, ή που έχει σκάσει λάστιχο και συνεχίζει με ζάντα, ή που έχει πάρει φωτιά, κλπ, αυτόματα του δίνεται σήμα να σταματήσει και αποκλείεται από τον αγώνα
Ο Αλυτάρχης έχει υποχρέωση να τον θεωρήσει εκτός αγώνα και να τον θέσει ταυτόχρονα εκτός αγώνα, αφού βεβαίως αμέσως μετά, καλύψει την πρωτοβουλία του με απόφαση των Αγωνοδικών.Εκείνο το σημείο του Κανονισμού που πρέπει να εκσυγχρονισθεί, είναι το θέμα με την αμφίδρομη σχέση – επικοινωνία μεταξύ Αλυτάρχη και Κριτού.
Όταν συμβεί κάτι μπροστά στο Κ, ο κριτής πρώτα καλεί, μετά ενημερώνει τον Αλυτάρχη, κατόπιν περιμένει απάντηση – οδηγίες και τέλος ενεργεί…, έτσι τουλάχιστον προβλέπει ο Κανονισμός.
Αυτή η διαδικασία απαιτεί στην καλύτερη των περιπτώσεων αρκετά πολύτιμα – χαμένα δευτερόλεπτα και με την προϋπόθεση ο κριτής να παραμείνει ψύχραιμος, να έχει την ικανότητα να περιγράψει – μεταφέρει με ακρίβεια και σαφήνεια το πρόβλημα, να είναι ελεύθερο το κανάλι, να μην τύχει και συνομιλεί ο Αλυτάρχης με κάποιον άλλο κριτή, κλπΑυτή η φοβερά αγχώδης ατμόσφαιρα επιδεινώνεται από μία σχεδόν καθιερωμένη «παράβαση» του κανονισμού που κάνουν πολλοί Αλυτάρχες, εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι οι Αναβάσεις είναι αγώνες χωρίς προβλεπόμενο ακριβές ωράριο εκκίνησης, σε αντίθεση π.χ. με τα ράλλυ.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ 2010
Ο χρόνος μεταξύ των εκκινήσεων των αυτοκινήτων, δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 30΄΄Σε μία ανάβαση 3 χλμ. ο κανονισμός επιτρέπει μία χωρητικότητα 3 ~ 4 αυτοκινήτων. Όταν όμως για κάποιον λόγο προκύψει καθυστέρηση στο πρόγραμμα, τότε προσπαθεί η Οργάνωση να την καλύψει, εκκινώντας τα αυτοκίνητα κάθε 15 ~ 20΄΄. Αυτό σημαίνει σχεδόν διπλασιασμό του αγωνιστικού φορτίου που επιβαρύνει την πίστα και δραστική (στο μισό) μείωση του διαθέσιμου χρόνου αντίδρασης της Οργάνωσης.
Όταν π.χ. σε ένα Κ προκύψει μία έξοδος ενός αγωνιζόμενου, και ενώ έχει κάνει τετ-α-κέ, έχει γεμίσει την πίστα με λάδια, είναι ακινητοποιημένο κάθετα στον δρόμο, οι θεατές επιχειρούν να μπούν στην πίστα για να βοηθήσουν (?), το αυτοκίνητο που ακολουθεί ήδη βρίσκεται … 2 στροφές πιο κάτω εντός 5 ~ 10 ΄΄ καταφθάνει με … χίλια, χωρίς βέβαια να έχει προλάβει το προηγούμενο Κ να το σταματήσει.
Δεν υπάρχει λοιπόν χρόνος όχι να ακολουθηθεί η δέουσα διαδικασία της επικοινωνίας μεταξύ Κριτού και Αλυτάρχη για την λήψη εντολών, αλλά δεν προλαβαίνει ούτε να ανοιγοκλείσει τα μάτια του ο Κριτής !!!Τότε η εφαρμογή του Κανονισμού πάει περίπατο και πρωτεύοντα ρόλο παίζει η εκπαίδευση και εμπειρία του Κριτού, (γειά σου φίλε Αντώνη Μπουκαούρη )
Υ.Γ. παραίνεση προς τους Αγωνιζόμενους ( για την ασφάλειά τους) , να μην δέχονται να εκκινούν στις Αναβάσεις σε διάστημα λιγότερο των 30΄΄ από τον προηγούμενό τους και να υπενθυμίζουν στον Αλυτάρχη το αντίστοιχο άρθρο του Κανονισμού.
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Μολις δεχθηκα τηλεφωνημα απο φιλο που αντεδρασε γιατι 'τα ριχνω' στην ηγεσια του σπορ. (δεν ηταν κανεις απο τους 3 κ.κ. που αναφερονται στην δημοσιευση μου.)
Ωραια πασα για κουβεντα ουσιας.
Τι εγινε λοιπον στην Πιτιτσα? Ενας συναδελφος μας, με σπασμενο μοτερ, επελεξε (γνωριζοντας η μη γνωριζοντας οτι γεμιζει τον κοσμο λαδια) να συνεχισει τη διαδρομη του.
Τι γραφει σχετικα ο Γεν.Καν. Αναβασεων? ΤΙΠΟΤΑ!!! Γραφει μονο οτι στις αναβασεις χρησιμοποιειται ΜΟΝΟ η κοκκινη σημαια, κατοπιν εντολης του Αλυταρχη ΚΑΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΗΜΑΙΑ.
Που σημαινει, οτι αν παρει φωτια ενα αγωνιστικο κι ο οδηγος του εχει τρέλλα και τσαγανό, μπορει να φτασει στον τερματισμο , βαζοντας φωτια σ ολη τη διαδρομη, στο δασος και στα μπατζακια μας, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ!!!
Αυτος λοιπον ο κανονισμος δεν θελει κοιταγμα κι αλλαγη? Ποιος θα τον φτιαξει, για ναναι ετοιμος, συγχρόνως με την προκηρυξη του 2011?
Καταλαβατε λοιπον γιατι φωναζω? Γιατι επικαλουμαστε αλλαγες, εκσυγχρονισμους, νεα γραφεια, καταστατικα και ηθη, αλλά στην ουσια κοιμομαστε υπνο βαθύ, περιμενοντας το Αγιο Πνευμα.
Αν εχω αδικο, ιδου το βημα (οχι στα ΙΧ τηλεφωνα) , το συζηταμε. Και ΜΑΚΑΡΙ ναχω αδικο τελικά...Γιατρέ μου, κατά βάση συμφωνώ μαζί σου, απλά πιστεύω ότι όλες οι δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν, προβλέπονται από τους Κανονισμούς και βεβαίως ότι ορισμένοι εξ αυτών θέλουν εκσυγχρονισμό, βελτίωση, προσαρμογή στα σημερινά δεδομένα.
Περί επικίνδυνης συμμετοχής,
Ε.Α.Κ. EΘNIKOΣ AΘΛHTIKOΣ KANONIΣMOΣ
127. Eπικίνδυνες Kατασκευές
Aυτοκίνητο του οποίου η κατασκευή φαίνεται να είναι επικίνδυνη μπορεί να αποκλειστεί από τον αγώνα με απόφαση των Aγωνοδικών (άρθρα 141 και 145).
141. Eξουσίες των Aγωνοδικών
Aπαγορεύουν τη συμμετοχή στον αγώνα οποιουδήποτε οδηγού ή αυτοκινήτου που θα έκριναν οι ίδιοι ή που θα τους υπόδειχνε ο Aλυτάρχης σαν επικίνδυνο (άρθ. 127).Αγωνιζόμενος που χάνει και σκορπίζει λάδια, ή που έχει σκάσει λάστιχο και συνεχίζει με ζάντα, ή που έχει πάρει φωτιά, κλπ, αυτόματα του δίνεται σήμα να σταματήσει και αποκλείεται από τον αγώνα
Ο Αλυτάρχης έχει υποχρέωση να τον θεωρήσει εκτός αγώνα και να τον θέσει ταυτόχρονα εκτός αγώνα, αφού βεβαίως αμέσως μετά, καλύψει την πρωτοβουλία του με απόφαση των Αγωνοδικών.Εκείνο το σημείο του Κανονισμού που πρέπει να εκσυγχρονισθεί, είναι το θέμα με την αμφίδρομη σχέση – επικοινωνία μεταξύ Αλυτάρχη και Κριτού.
Όταν συμβεί κάτι μπροστά στο Κ, ο κριτής πρώτα καλεί, μετά ενημερώνει τον Αλυτάρχη, κατόπιν περιμένει απάντηση – οδηγίες και τέλος ενεργεί…, έτσι τουλάχιστον προβλέπει ο Κανονισμός.
Αυτή η διαδικασία απαιτεί στην καλύτερη των περιπτώσεων αρκετά πολύτιμα – χαμένα δευτερόλεπτα και με την προϋπόθεση ο κριτής να παραμείνει ψύχραιμος, να έχει την ικανότητα να περιγράψει – μεταφέρει με ακρίβεια και σαφήνεια το πρόβλημα, να είναι ελεύθερο το κανάλι, να μην τύχει και συνομιλεί ο Αλυτάρχης με κάποιον άλλο κριτή, κλπΑυτή η φοβερά αγχώδης ατμόσφαιρα επιδεινώνεται από μία σχεδόν καθιερωμένη «παράβαση» του κανονισμού που κάνουν πολλοί Αλυτάρχες, εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι οι Αναβάσεις είναι αγώνες χωρίς προβλεπόμενο ακριβές ωράριο εκκίνησης, σε αντίθεση π.χ. με τα ράλλυ.
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ 2010
Ο χρόνος μεταξύ των εκκινήσεων των αυτοκινήτων, δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 30΄΄Σε μία ανάβαση 3 χλμ. ο κανονισμός επιτρέπει μία χωρητικότητα 3 ~ 4 αυτοκινήτων. Όταν όμως για κάποιον λόγο προκύψει καθυστέρηση στο πρόγραμμα, τότε προσπαθεί η Οργάνωση να την καλύψει, εκκινώντας τα αυτοκίνητα κάθε 15 ~ 20΄΄. Αυτό σημαίνει σχεδόν διπλασιασμό του αγωνιστικού φορτίου που επιβαρύνει την πίστα και δραστική (στο μισό) μείωση του διαθέσιμου χρόνου αντίδρασης της Οργάνωσης.
Όταν π.χ. σε ένα Κ προκύψει μία έξοδος ενός αγωνιζόμενου, και ενώ έχει κάνει τετ-α-κέ, έχει γεμίσει την πίστα με λάδια, είναι ακινητοποιημένο κάθετα στον δρόμο, οι θεατές επιχειρούν να μπούν στην πίστα για να βοηθήσουν (?), το αυτοκίνητο που ακολουθεί ήδη βρίσκεται … 2 στροφές πιο κάτω εντός 5 ~ 10 ΄΄ καταφθάνει με … χίλια, χωρίς βέβαια να έχει προλάβει το προηγούμενο Κ να το σταματήσει.
Δεν υπάρχει λοιπόν χρόνος όχι να ακολουθηθεί η δέουσα διαδικασία της επικοινωνίας μεταξύ Κριτού και Αλυτάρχη για την λήψη εντολών, αλλά δεν προλαβαίνει ούτε να ανοιγοκλείσει τα μάτια του ο Κριτής !!!Τότε η εφαρμογή του Κανονισμού πάει περίπατο και πρωτεύοντα ρόλο παίζει η εκπαίδευση και εμπειρία του Κριτού, (γειά σου φίλε Αντώνη Μπουκαούρη )
Υ.Γ. παραίνεση προς τους Αγωνιζόμενους ( για την ασφάλειά τους) , να μην δέχονται να εκκινούν στις Αναβάσεις σε διάστημα λιγότερο των 30΄΄ από τον προηγούμενό τους και να υπενθυμίζουν στον Αλυτάρχη το αντίστοιχο άρθρο του Κανονισμού.
θα ηθελα να ρωτησω και τον κυριο πλατή αλλα και εσας γιατι ειστε πιο πολυ γνωστες απο μενα.
ειναι αλλος ο κανονισμος στα ραλλυ και αλλος στις αναβασεις? το ρωταω γιατι στα ραλλυ ειναι συνηθες φαινομενο ενα αυτοκινητο με 3 τροχους ,αναρτηση καρφωμενη κλπ αλλα συνεχιζει οσο μπορει μεχρι το σερβις κλπ
και εκει μπορουν να τον σταματησουν??
ΑΝΑΒΑΣΗ ΠΛΑΤΑΝΙ-ΠΙΤΙΤΣΑ