-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν έχουν καμία σχέση τα 2 κιβώτια.
Αυτό του 500 C είναι το Cambio 510 AMT(automated manually transmission), ενώ το TCT της Giulietta & Mito είναι Twin Clutch Transmission(TCT) βασισμένο στο Cambio 6(gears) 35(newtonmeters) [C 635]Πάντως αν και μονόδισκο, στο 500 C έχει γίνει καλή δουλειά στο software του Selespeed.
Αυτο είναι ευχάριστο γιατι προς στιγμήν με πείρε λίγο απο κάτω, βέβαια λές οτι η λειτουργεία του Selespeed
έχει βελτιωθεί αρκετά, προσωπικά όμως δεν θα με ικανοποιούσε καθόλου..στο 500c η λειτουργια του software εινα υποδειγματικη, προσφατες εντυπωσεις απο το συγκεκριμενο υπηρχαν στο track day στα μεγαρα για τον εορτασμο των 100 ετων της alfaromeo, και δεν θυμιζε καθολου μονοδισκο...και μαλιστα σε χρηση πιστας.
Το συγκεκριμένο αυτόματο, μπαίνει μόνον στο Abarth 500C σαν στανταρντ εξοπλισμός;
Στο απλό Abarth 500, δεν μπαίνει ούτε σαν εξτρά;μονο στο καμπριο μπαινει στον στανταρ εξοπλισμο.
Στο απλο ουτε κατοπιν παραγγελιας -
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
Δεν έχουν καμία σχέση τα 2 κιβώτια.
Αυτό του 500 C είναι το Cambio 510 AMT(automated manually transmission), ενώ το TCT της Giulietta & Mito είναι Twin Clutch Transmission(TCT) βασισμένο στο Cambio 6(gears) 35(newtonmeters) [C 635]Πάντως αν και μονόδισκο, στο 500 C έχει γίνει καλή δουλειά στο software του Selespeed.
Αυτο είναι ευχάριστο γιατι προς στιγμήν με πείρε λίγο απο κάτω, βέβαια λές οτι η λειτουργεία του Selespeed
έχει βελτιωθεί αρκετά, προσωπικά όμως δεν θα με ικανοποιούσε καθόλου..στο 500c η λειτουργια του software εινα υποδειγματικη, προσφατες εντυπωσεις απο το συγκεκριμενο υπηρχαν στο track day στα μεγαρα για τον εορτασμο των 100 ετων της alfaromeo, και δεν θυμιζε καθολου μονοδισκο...και μαλιστα σε χρηση πιστας.
Το συγκεκριμένο αυτόματο, μπαίνει μόνον στο Abarth 500C σαν στανταρντ εξοπλισμός;
Στο απλό Abarth 500, δεν μπαίνει ούτε σαν εξτρά;μονο στο καμπριο μπαινει στον στανταρ εξοπλισμο.
Στο απλο ουτε κατοπιν παραγγελιαςΜα γιατί είναι τόσο @@ρες;
Τι κουλαμάρα είναι αυτή δηλαδή; Γιατί να μην το διαθέτουν ΚΑΙ στο κλειστό; -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
σημερα ειδα μια Giulietta Quadrifoglio Verde παρκαρισμενη.ερωτας απιστευτος.(και το λεω ενω εχω γερμανικα αυτοκινητα)
ειχε.
argento Alfa
ζαντες 5 fori 18''
pelle rossa a cannelloni
ηλιοροφη την μεγαλη.με εναν προχειρο υπολογισμο του στοιχισε 35χιλ στην Ιταλια,βαλε αν το πληρωσε μετρητοις να πηγε 31(κανουν γερες εκπτωσεις στην αμεση εξοφληση)
επαθα σοκ.
ερωτας
ερωτας
ερωταςΚαι αυτό ήταν, μέχρι εκεί.
Για συνεχίσεις να είσαι ερωτευμένος, να την βλέπεις μόνο απ'έξω.
Δεν χρειάζεται να μπεις μέσα -
Ο χρήστης pik. έγραψε:
σημερα ειδα μια Giulietta Quadrifoglio Verde παρκαρισμενη.ερωτας απιστευτος.(και το λεω ενω εχω γερμανικα αυτοκινητα)
ειχε.
argento Alfa
ζαντες 5 fori 18''
pelle rossa a cannelloni
ηλιοροφη την μεγαλη.με εναν προχειρο υπολογισμο του στοιχισε 35χιλ στην Ιταλια,βαλε αν το πληρωσε μετρητοις να πηγε 31(κανουν γερες εκπτωσεις στην αμεση εξοφληση)
επαθα σοκ.
ερωτας
ερωτας
ερωταςρε μήπως πείναγες εκείνη την στιγμή ;
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
σημερα ειδα μια Giulietta Quadrifoglio Verde παρκαρισμενη.
ερωτας απιστευτος.(και το λεω ενω εχω γερμανικα αυτοκινητα)
ειχε.
argento Alfa
ζαντες 5 fori 18''
pelle rossa a cannelloni
ηλιοροφη την μεγαλη.με εναν προχειρο υπολογισμο του στοιχισε 35χιλ στην Ιταλια,βαλε αν το πληρωσε μετρητοις να πηγε 31(κανουν γερες εκπτωσεις στην αμεση εξοφληση)
επαθα σοκ.
ερωτας
ερωτας
ερωταςΚαι αυτό ήταν, μέχρι εκεί.
Για συνεχίσεις να είσαι ερωτευμένος, να την βλέπεις μόνο απ'έξω.
Δεν χρειάζεται να μπεις μέσαcall me golf plus + leon...
όνειρικά εσωτερικά...
-
Προτιμότερο ένα εσωστερικό με σχεδιαστικές αναφορές στο παρελθόν μιας εταιρίας , παρά μια άνευρη και άγευστη σχεδίαση , θύμα στο βωμό της ικανοποίησης παγκοσμίων 'γούστων'.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
η magneti marelli ειναι εταιρεια απο τη κολαση?...το μπράτσο της ανάρτησης δεν το κατασκευάζει η MM.
Πάντως σε πολλά από τα προσεχή μοντέλα του μεγαλοομίλου στο μέλλον θα αντικατασταθούν τα ηλεκτρονικά της ΜΜ από το αντίστοιχο σύστημα (Powernet) της Chrysler (αρχής γενομένης από τις Maserati 4porte και Biturbo).Όχι και άσχημα κρίνοντας από το προϊστορικό navi της giulietta.Κρίμα και πάλι κρίμα..
Όμως γιατί;τεχνικοί οι λόγοι (που δεν το νομίζω),ή κάτι άλλο;λογιστικοί λόγοι (όγκος πωλήσεων).
μηπως τελικα ο ξηρος συμπλεκτης δε σηκωνει τα 30+ κιλα ροπης?
Δεν ισχύει κάτι τέτοιο,αφού το TCT θα είναι διαθέσιμο στην δίλιτρη mjet με 350NM ροπής (από τα360ΝΜ που κανονικά έχει ο κινητήρας)....άρα δεν είναι δυαντόν να μην αντέχει τα 340ΝΜ της QV.
-
a cannelloni ειναι τα καθισματα και ηταν πανεμορφα.
ημουν και πεινασμενος elteo...ομολογω οτι με το αμαξι δεν εχω σχεση και δεν το εχω οδηγησει για πανω απο 10λεπτα ,οποτε και δεν γνωριζω ...
με 2 Γκολφ στο σπιτι ,σε αυτην την κατηγορια, δεν με βλεπω να το αγοραζω
ΑΛΛΑ μου αρεσε....ειχε και κοκκινα φρενα....
-
Δεν εχει σημασια ο σχεδιασμος. Σημασια εχουν τα πλαστικα, αν εχει θηκη για το αιποτ, αν εχει 13 ποτηροθηκες και 32 πιατοθηκες, θηκες για να βαζεις ολα τα αχρηστα πραγματα αγορασες στη (κενη) ζωη σου
-
Εισαι σιγουρος???Υπαρχουν και ατομα που σιχαινονται τη Τζουλιετα και τη βρισκουν πολυ καλυτερα με αλλα αυτοκινητα που δεν ειναι ουτε καν αξιοπιστα ουτε ασφαλη ουτε τιποτα!!!Μονο βαζουν το κλειδι μεσα και φευγουν με κοφτες!!!!!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Εισαι σιγουρος???Υπαρχουν και ατομα που σιχαινονται τη Τζουλιετα και τη βρισκουν πολυ καλυτερα με αλλα αυτοκινητα που δεν ειναι ουτε καν αξιοπιστα ουτε ασφαλη ουτε τιποτα!!!Μονο βαζουν το κλειδι μεσα και φευγουν με κοφτες!!!!!κάγκουρες λέγονται ...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εισαι σιγουρος???Υπαρχουν και ατομα που σιχαινονται τη Τζουλιετα και τη βρισκουν πολυ καλυτερα με αλλα αυτοκινητα που δεν ειναι ουτε καν αξιοπιστα ουτε ασφαλη ουτε τιποτα!!!Μονο βαζουν το κλειδι μεσα και φευγουν με κοφτες!!!!!
κάγκουρες λέγονται ...
Ναι ενω οι υπολοιποι ειναι κυριλατοι...Οταν ομως οι Καγκουρες με τα V-tec σε περνανε στον εθνικο με 150 γραφοντας μετα λες χμμ καγκουρας...
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Εισαι σιγουρος???Υπαρχουν και ατομα που σιχαινονται τη Τζουλιετα και τη βρισκουν πολυ καλυτερα με αλλα αυτοκινητα που δεν ειναι ουτε καν αξιοπιστα ουτε ασφαλη ουτε τιποτα!!!Μονο βαζουν το κλειδι μεσα και φευγουν με κοφτες!!!!!
κάγκουρες λέγονται ...
Ναι ενω οι υπολοιποι ειναι κυριλατοι...Οταν ομως οι Καγκουρες με τα V-tec σε περνανε στον εθνικο με 150 γραφοντας μετα λες χμμ καγκουρας...
με περνάνε με 150 γράφοντας??
grow up...
στον πιο εθνικό??? στον εθνικό κήπο?? -
Τζουζεπε Βλεπω τον προσυλητισμο που αρχισες για την g, οχι μονο τον συνεχιζεις, αλλα τον επαυξανεις.
Γραφει παραπανω ο φιλος μας οτι του αρεσε η g, και αρχιζει η ειρωνεια (και καποιοι αλλοι...) σε ενα θεμα καθαρο υποκειμενικο.
Μας την ειπες την 'αποψη' σου και εσυ και καποιοι αλλοι, μονο που εσυ δεν εισαι ο πλεον αντικειμενικος να σχολιασεις, διοτι αλλαξες εργοδοτη.
Ειναι τελικα να μην σου βγει το ονομα!
Αν δεν δουλευες σε αλλο μαγαζι, θα αναρωτιουμουν γιατι τοσο αρνητικος με αυτο το εσωτερικο της g;
Μονο που στην συγκεριμενη περιπτωση, περα που το θεμα του εσωτερικου ειναι καθαρα υποκειμενικο, γραφεις βγαζοντας συνεχεια τα 'απωθημενα' σου σε αυτο το τοπικ....μηπως εχεις τραυματικες εμπειριες απο την τελευταια 'εξοδο' σου, απο το πρωην μαγαζι γιατι δεν εξηγειται αλλιως....Στο αθλιο εσωτερικο της g, κατα τα λεγομενα σου, εχεις το 'θαρρος' να αντιπροτεινεις τι;;;
αυτο του golf σας; ή του leon σας; ή το παπαλαιωμενο a3Σταματα το flame baiting,μας εχεις κουρασει αφορητα.[mod]
-
χαχα τζουζεπε..XA - XA!! ας γελάσουμε!! ΑΣ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ golfleona3 ΣΑΣ.. Όχι για αντιπρότεινε.. Αντιπρότεινε αν έχεις το θάρρος!!
-
@Milanezos
Πραγματι η εικονα (αισθητικη, οχι ποιοτητας) του εσωτερικου ενος αυτοκινητου ειναι καθαρα θεμα υποκειμενικο.
Αυτο που ειναι αντικειμενικο ομως, και δεν επιδεχχεται αμφισβητησης, ειναι η ελλειψη συνοχης στην ποιοτητα των υλικων που χρησιμοποιουνται, αλλα και καποια θεματακια συναρμογης, (σε αυτοκινητο εκθεσης, ξεκολημμενο σε ενα σημειο, λαστιχο μονωσης της πισω πορτας, αλλα και σε αυτο του test drive, κακη συναρμογη με καποια μικροκενα στην φασα που υπαρχει γυρω απο τους διακοπτες αεροπορικου τυπου, η οποια δεν κουμπωνε καλα μετα και απο προσπαθειες δικες μου αλλα και του πωλητη... ) αφηνοντας για το τελος τα μικροτερα της εργονομιας που ετσι κι αλλιως
εχουν καταγραφει απο κατοχους (διακοπτες-κουμπια του ηχοσυστηματος, αλλα και η θεση αυτων του Trip computer, καθισματα με ελλειπη πλευρικη στηριξη, ιδιαιτερα τα σπορ με μισο/μισο δερμα/υφασμα αλλα και στα δερματινα, και σχετικα μεγαλο σε διαμετρο τιμονι).
Δυστυχως (για αρκετους που πραγματικα νοιαζονται για την μαρκα, αλλα και τις πωλησεις της ΑR) με ολα αυτα τα 'μικροθεματακια' -εν ετη 2010 οπου ο ανταγωνισμος κυριως απο 'Γερμανια πλευρα' καλπαζει στο θεμα ποιοτητας-εργονομιας-συνοχης υλικων, αλλα και συναρμογης, πρακτικοτητας-, οι Ιταλοι παρολες τις φιλοτιμες προσπαθειες, ειτε λογω ελλειψης σωστης επικοινωνιας/στρατηγικης και προφανως ειτε ακομα πιο περιορρισμενου budget, δεν προσφερουν σε αυτο το θεμα (γενικοτερη εικονα εσωτερικου), αυτα που ΖΗΤΟΥΝ πλεον οι περισσοτεροι καταναλωτες.
...και ειναι δυο φορες κριμα, γιατι και σχεδιαστικα αλλα και οδηγικα, η Giulietta ειναι σαφως ΜΑΚΡΑΝ μπροστα απο τον υπαρχον ανταγωνισμο. -
http://www.telegraph.co.uk/motoring/car ... eview.html
Η περίπτωση σου χρίζει ιατρικής εξέτασης edit mod.
Ούτε εργοδότη άλλαξα ούτε έχω σχέση με κάποια αυτοκινητιστική εταιρία.
Καταναλωτής είμαι, έχω 3 ιταλικά αμάξια αυτή τη στιγμή(147, 500, Doblo) & ένα γερμανικό(Tiguan).Εγώ δεν έχω να σου προτείνω τίποτα. Έχω όμως να σε συμβουλέψω κάτι, μιας και είσαι μικρό παιδί.
Ξύπνα όσο είναι νωρίς. Κυρίως για αυτό θα χαρούν πρωτίστως οι γονείς σου. Μην παθιάζεσαι με αυτά τα θέματα τόσο. Ιδίως όταν είναι τόσο fake το όλο θέμα σήμερα του Gruppo. Να είσαι λάτρης? Ναι να είσαι. Να αγαπάς την ιταλική κουλτούρα? Ναι να το κάνεις και αυτό. Αλλά να μην είσαι κολλημένος, με παρωπίδες και να μην κατηγοριοποιείς ανθρώπους από το τι αγοράζουν και για το πως γουστάρουν να δαπανήσουν τα χρήματα τους, την ώρα που ούτε τη γνώμη σου ζήτησαν αλλά κυρίως δανεικά.Για μένα αν θες να σου κάνω ένα βιογραφικό, αγαπάω την Alfa Romeo και το nickname μου μαρτυρά ότι γνωρίζω λίγο από την ιστορία της μάρκας, μα πάνω από όλα αγαπάω γενικά την αυτοκίνηση. Και αυτό δεν με κάνει κολλημένο. Γιατί στο δρόμο θα γυρίσω το κεφάλι να χαζέψω μια Porsche ή μια CL 63. Όπως θα γύριζα να χαζέψω μια 4porte ή μια F430.
Τέλος πιο αποδοτικό για την τσέπη σου μελλοντικά, θα είναι το να διαβάζεις τα μαθήματα σου για να προκόψεις. Προσπαθώντας να πουλήσεις αυτοκίνητα μέσα από forum, για τα οποία κανείς δε θα σου αποδώσει τα ποσοστά που σου αναλογούν,να ξέρεις ότι χάνεις το χρόνο σου και κυρίως πετυχαίνεις ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα, αν μη τι άλλο απωθητικός ο τρόπος σου.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/alfa-romeo/8086047/Alfa-Romeo-Giulietta-TCT-review.htmlΗ περίπτωση σου χρίζει ιατρικής εξέτασης edit mod.
Ούτε εργοδότη άλλαξα ούτε έχω σχέση με κάποια αυτοκινητιστική εταιρία.
Καταναλωτής είμαι, έχω 3 ιταλικά αμάξια αυτή τη στιγμή(147, 500, Doblo) & ένα γερμανικό(Tiguan).Εγώ δεν έχω να σου προτείνω τίποτα. Έχω όμως να σε συμβουλέψω κάτι, μιας και είσαι μικρό παιδί.
Ξύπνα όσο είναι νωρίς. Κυρίως για αυτό θα χαρούν πρωτίστως οι γονείς σου.Οτι εχεις χασει την ψυχραιμια σου, ειναι εκδηλο και παραλληλα διασκεδαστικο! Τελικα σε αυτο το φορουμ υπαρχουν πολλες 'ιδιαιτερες' περιπτωσεις, εσυ ενσωματωνεις πολλα χαρακτηριστικα, ενα απο αυτα ειναι ηικανοτητα-ιδιοτητα-χαρισμα να 'μαντευεις απο το πληκτρολογιο σου τις ηλικιες των αλλων! Λες να με μαλωσουν οι γονεις μου για αυτο; Εισαι απιστευτος!
Μην παθιάζεσαι με αυτά τα θέματα τόσο. Ιδίως Αλλά να μην είσαι κολλημένος, με παρωπίδες και να μην κατηγοριοποιείς ανθρώπους από το τι αγοράζουν και για το πως γουστάρουν να δαπανήσουν τα χρήματα τους, την ώρα που ούτε τη γνώμη σου ζήτησαν αλλά κυρίως δανεικά.
Μονο που στην προκειμενη εγω δεν κατηγορησα κανεναν, εσυ αντιθετως κατοικοεδρευεις στο τοπικ της g ,και δεν χανεις στιγμη να ειρωνευεσαι οτιδηποτε θετικο, σαν γνωμη ειπωθει. Συνεχεια (καθε μερα-ολη μερα...), εσυ και καποιοι αλλοι ασχολειΣτε με αυτα τα πλαστικα της g,το καταλαβαμε δεν σας αρεσουν, μην την αγοραζετε!
Αν θυμασαι καλα, πριν 3 μερες εκανες 'δωρο' τα selenia,τωρα χλευασες το σχολιο καποιου που τολμησε να εκφραστει θετικα για την g.K Μηπως εκανες πλακα; Μετα εγω ειμαι ο κολλημενος! Λιγη αυτοκριτικη δεν εβλαψε ποτε κανενανΤέλος πιο αποδοτικό για την τσέπη σου μελλοντικά, θα είναι το να διαβάζεις τα μαθήματα σου για να προκόψεις.
Αν μου ελεγες και σε τι ταξη παω, θα σε παραδεχομουν!
Προσπαθώντας να πουλήσεις αυτοκίνητα μέσα από forum, για τα οποία κανείς δε θα σου αποδώσει τα ποσοστά που σου αναλογούν,να ξέρεις ότι χάνεις το χρόνο σου και κυρίως πετυχαίνεις ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα, αν μη τι άλλο απωθητικός ο τρόπος σου.
Συνεχιζεις να εκτιθεσαι, μονο που εμενα το επαγγελμα δεν ειναι πωλητης σε αντιπροσωπεια!
Ουτε βρισκομαι συνεχεια στο τοπικ της vw ή του γκολφ και περιμενω 'ευκαιριες' να τα πω, το εκανα με καποια ποστ, και επειδη καταλαβα οτι, υπαρχει κολλημα-λατρεια εκει και δεν ακουν τιποτα, δεν ξανα ασχοληθηκα καθολου.
Εσυ συνεχεια στο τοπικ της g εισαι, γιατι ; για να πεισεις για το αντιθετο, οσους τους αρεσει και θελουν να μαθουν καποια πραγματα για αυτην;
Και ολα αυτα γιατι; Επειδη εισαι αντικειμενικος; ή κερδιζεις κατι με αυτο; -
http://www.telegraph.co.uk/motoring/car ... eview.html
Ρωτάω την Alba ή όποιον άλλο φίλο ξέρει:
Ο Κωνσταντίνος Βαφείδης που αναφέρεται στο κείμενο σαν διευθυντής μεταδόσεων της Αλφα Ρομεο τι εστί; -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Εισαι σιγουρος???Υπαρχουν και ατομα που σιχαινονται τη Τζουλιετα και τη βρισκουν πολυ καλυτερα με αλλα αυτοκινητα που δεν ειναι ουτε καν αξιοπιστα ουτε ασφαλη ουτε τιποτα!!!Μονο βαζουν το κλειδι μεσα και φευγουν με κοφτες!!!!!
κάγκουρες λέγονται ...
Ναι ενω οι υπολοιποι ειναι κυριλατοι...Οταν ομως οι Καγκουρες με τα V-tec σε περνανε στον εθνικο με 150 γραφοντας μετα λες χμμ καγκουρας...
με περνάνε με 150 γράφοντας??
grow up...
στον πιο εθνικό??? στον εθνικό κήπο??Ε καλα τωρα Κωστα αυνανιζεσαι!!!
Alfa Romeo Giulietta