-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ έγραψε:
Kαλησπεριζω τα παιδια , Τωρα μιλουσα με φιλο , που εχει Τοyota avensis 2004 ,1800 vvti κινητηρα , εχει κανει 40000χμ με Υγραεριο και εχθες αντιμετωπισε , παρπαρισματα και ρεταρισματα με το υγραεριο, το γυριζει στην βενζινη κανει μια διαδρομη 100 χμ παλι τα ιδια , Τελικα το πηγε στο συνεργειο του το κανονικο και οχι στον εγκαταστατη , και αυτοι το βαλανε στον εγκεφαλο , το ξαναβαλανε , αλλα τιποτα . Κατι μου ειπε οτι μετρησαν την συμπιεση και στουσ δυο κυλινδρους εδειξε απο 6,5 ο καθενας, νομιζω χαμηλα .Αυριο θα ξαναπαει να το παρει και να δει τι γινεται. Μολις μου το ειπε , του λεω κατσε να ρωτησω τα Cosia μεσα στο φορουμ των 4Τροχων , σιγουρα θα μας δωσουν ιδεες ! Μαστραντωνη ακους ! .. , οποτε ολα τα παλικαρια που μπορουν να πουν μια γνωμη ευπροσδεκτοι . Μια λεπτομερεια , δεν εχει λαδιερα . Ευχαριστω προκαταβολικα και εκ μερους του .Οι VVTi Κινητηρες ειναι υπερευαισθητοι στο LPG. Θελουν απαραιτητως συστημα λιπανσης, και συχνο ρυθμισμα βαλβιδων (αν προβλεπεται ρυθμιση).
Χρηστος
-
Καλέ μου ΓΙΩΡΓΟ καλημέρα.
1)παράδοξο μου φαίνεται που μέσα σε αυτήν την ενότητα δεν υπάρχει κανένας Δημήτρης, που να εόρταζε εχτές……
2)η καύση με αέριο είναι στεγνή και καθαρή. Αποτέλεσμα να καίγονται οι κάπνες γύρο από τα ελατήρια, που παίζουν και τον ρόλο στεγανότητας, με αποτέλεσμα να περνούμε χαμηλές ενδείξεις πίεσης κυλίνδρων. Δεν σημαίνει ότι αυτό είναι ζημιά, μα μπορεί και να έχει προκληθεί.
3)είτε λίγο είναι απαραίτητη, είτε πολύ απαραίτητη είναι μια ‘λαδιερα’, σίγουρα κακό δεν κάνει. Αντίθετα μάλιστα, έχει θετικό πρόσημο η χρήση της. Πουλάω κατά κόρο βελτιωτικά βενζίνης για καταλυτικά, με δοσημετρικα μπουκάλια, τα οποία εξασφαλίζουν ζωή στον κινητήρα.
Σε κανένα μου αυτοκίνητο δεν του στερώ αυτήν την λιπαντική βοήθεια, και σίγουρα που είμαι τρεχαλιαρης.
4) VVTi κινητήρα με ρυθμιζόμενα κοκοράκια, δεν θυμάμαι να έχω συναντήσει!!!....μα σίγουρα την εξτρα λίπανση την θεωρώ απαραίτητη προϋπόθεση μακροζωήας.
5) ο φίλος σου φίλε μου, η πρόβλημα βαλβίδων έχει, και καθαρίζει με 700ε περίπου, η έχοντας πρόβλημα με μηχανή (ένδειξη η χαμηλή συμπίεση), πάει για 1500ε+.
Γλίτωσε 150ε από το ζουμί της λαδιερας!!!.....+ τον χρόνο αποπεράτωσης εργασίας!!!....«μια λεπτομέρεια, δεν έχει λαδιερα»!!!!!!!!!............
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
μολις περασα ΚΤΕΟ. Λοιπον ακουστε την διαδικασια:
- ειχα κλεισει ραντεβου πριν μια βδομαδα σε Ιδιωτικο ΚΤΕΟ για σημερα 27-10-2010
- σημερα πριν παω στο ΚΤΕΟ περασα απο τον εγκαταστατη μου και μου εδωσε τον φακελο μου. Μου ειπε αυτον τον φακελο τον δεινεις στο ΚΤΕΟ. Τι περιεχει ο φακελος (σε μενα για συστημα ICOM JTG):
ο φακελος περιεχει 3 εγγραφα και ένα σχεδιαγραμμα (ολα με υπογραφες και σφραγιδες)
α) βεβαιωση στα Αγγλικα της ICOM Spa για το σύστημά της
β) την προηγουμενη βεβαιωση μεταφρασμενη στα Ελληνικα με υπογραφες και σφραγιδες
γ) υπευθυνη δημωση του εγκαταστατη μου με τα στοιχεια του αυτοκινητου μου και τα στοιχεια του συστηματος υγραεριου με υπογραφες και σφραγιδες
δ) ενα σχεδιαγραμμα του συστηματος ICOM JTGΠηγα στο ΚΤΕΟ εκαναν ελεγχο πολυ λεπτομερη και αφου τελειωσα με επιτυχια θα στειλουν αυτοι στο μηχανολογικο τα στοιχεια αυτα και μολις παρουν αριθμο πρωτοκόλλου θα με ειδοποιησουν να παω την αδεια μου για αλλαγη.
Αυτα παιδες.
-
ξεχασες να μας πεις το σημαντικοτερο...
αν σε χρεωσανε για κάτι -
εχει βαλει κανεις συστημα υγραεριου σε avensis 1800?
-
Ο χρήστης doukias έγραψε:
Ναμαστε πάλι.
Όχι που θα την γλύτωνα. Πάνω στα 100 χιλιόμετρα με αέριο, νάσου πετιέται το τσαχπίνικο λαμπάκι του καταλύτη.
Αύριο πάω στο συνεργείο για ρύθμιση. Ακουσα έναν φίλο και θα ψάξω να προμηθευτώ το μηχάνημα που συνδέεται με τον εγκέφαλο και σου λέει διάφορες πληροφορίες. Σκοπός μου είναι να ξέρω αν το λαμπάκι αυτό κυρίως, ανάβει από σοβαρό πρόβλημα, ή λόγω του μίγματος του αερίου. Από το συνεργείο με καθησύχασαν και μου είπαν ότι μπορώ να χρησιμοποιώ κανονικά το όχημα, έστω και με το λαμπάκι αυτό αναμένο. Ξέρει κανείς για αυτή την συσκευή που συνδέεται στον εγκέφαλο; Είναι εύχρηστη. Είναι χρήσιμη; Κάτι άλλο;Ρώτησα σε Subaru και μου είπαν ότι βγάζουν έξω την πολλαπλή και την τρυπάνε.
Αύριο θα μάθω εάν σε εμένα χρησιμοποίησαν τρυπάνι vacuum ή τον τρόπο που περιέγραψε ο doukias με το φύσημα από την πεταλούδα, καθότι ακόμη δεν είμαι σίγουρος.φιλε.
στην σουμπαρου βγαζουμε πολαπλη οταν δεν εχουμε γωνιακο τρυπανι.να εισαι σιγουρος οτι το λαμπακι ειναι απο θεμα μιγματος και τιποτα αλλο.διορθωνετε ευκολα μετα απο ρυθμιση στον εγγαταστατη (φτωχο-πλουσιο μιγμα) ομως η σουμπαρου θελει οποσδηποτε λαδιερα. αληθεια ποιας εταιριας κιτ εχεις βαλει΄?Πήγα σήμερα στον εγκαταστάτη και αφού σύνδεσε το pc είδε ότι η αιτία ήταν φτωχό μίγμα. Έκανε τις απαραίτητες διορθώσεις και συνέχισα τις βόλτες. Παρατήρησα σε κάποια στιγμή ότι εάν σβήσω τον κινητήρα (ενώ καίω αέριο) και τον ξαναβάλω μπρος μετά από μικρό χρονικό διάστημα της τάξεως των 5 λεπτών, τότε έχω σβησίματα είτε χρησιμοποιώ αέριο, είτε βενζίνη. Μετά από λίγα χιλιόμετρα, το σύστημα συνέρχεται. Συνεχίζω δοκιμές και βλέπουμε.
Έχω λαδιέρα. Το σύστημα μου είναι της Zavolli για πάνω από 150 αλόγατα.
Η Subaru Θεσσαλονίκης μου ανέφερε ότι βγάζουν την πολλαπλή και την τρυπάνε έξω. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Καλέ μου ΓΙΩΡΓΟ καλημέρα.
1)παράδοξο μου φαίνεται που μέσα σε αυτήν την ενότητα δεν υπάρχει κανένας Δημήτρης, που να εόρταζε εχτές……
2)η καύση με αέριο είναι στεγνή και καθαρή. Αποτέλεσμα να καίγονται οι κάπνες γύρο από τα ελατήρια, που παίζουν και τον ρόλο στεγανότητας, με αποτέλεσμα να περνούμε χαμηλές ενδείξεις πίεσης κυλίνδρων. Δεν σημαίνει ότι αυτό είναι ζημιά, μα μπορεί και να έχει προκληθεί.
3)είτε λίγο είναι απαραίτητη, είτε πολύ απαραίτητη είναι μια ‘λαδιερα’, σίγουρα κακό δεν κάνει. Αντίθετα μάλιστα, έχει θετικό πρόσημο η χρήση της. Πουλάω κατά κόρο βελτιωτικά βενζίνης για καταλυτικά, με δοσημετρικα μπουκάλια, τα οποία εξασφαλίζουν ζωή στον κινητήρα.
Σε κανένα μου αυτοκίνητο δεν του στερώ αυτήν την λιπαντική βοήθεια, και σίγουρα που είμαι τρεχαλιαρης.
4) VVTi κινητήρα με ρυθμιζόμενα κοκοράκια, δεν θυμάμαι να έχω συναντήσει!!!....μα σίγουρα την εξτρα λίπανση την θεωρώ απαραίτητη προϋπόθεση μακροζωήας.
5) ο φίλος σου φίλε μου, η πρόβλημα βαλβίδων έχει, και καθαρίζει με 700ε περίπου, η έχοντας πρόβλημα με μηχανή (ένδειξη η χαμηλή συμπίεση), πάει για 1500ε+.
Γλίτωσε 150ε από το ζουμί της λαδιερας!!!.....+ τον χρόνο αποπεράτωσης εργασίας!!!....«μια λεπτομέρεια, δεν έχει λαδιερα»!!!!!!!!!............
ΑΝΤΩΝΗΣ.Kαταρχην Καλησπερα στο Φορουμ, να ευχαριστησω τα παιδια τον astrag1.6jtg και τον christos80 για την γνωμη τους , Καλε μου φιλε Μαστραντωνη antonis-team, ιδιαιτερο ευχαριστω διοτι καθε φορα μας δειχνεις εμπρακτα την εννοια του αλτρουισμου και της ανιδιοτελης προσφορας σου στο φορουμ με τις πολυτιμες γνωσεις σου .Πιστευω οτι εκτιμαται απο ολους. Θα μεταβιβασω στον φιλο και θα μας πει και αυτος τι λυση του βρηκαν στο συνεργειο ,κατοπιν θα την καταθεσω στο πανελ ,ωστε να γνωριζουμε εγκυκλοπαιδικα για το μελλον . Και βασει των γραφωμενων σου βγαινει παλι ποσο σημαντικο μπορει να ειναι το θεμα της 'λαδιερας' συμφωνω απολυτα μαζι σου ! Αλλωστε εγω εχω βαλει , αλλα αυτο ειναι πρωσοπικη αποφαση του καθενος μας.
-
Καταθετω κατι που διαβασα λιγο αλλα ταυτοχρονα και in topic ,σαν εναλακτικη μορφη ενεργειας και Ελληνικη ιδεα ! , βεβαια στην πραξη μπορει να αργησει και να συναντησει μυρια προβληματα λειτουργικα αλλα και μπασιματος στην αγορα , λογω του οτι θα θιξει πολλα συμφεροντα...... Ειδωμεν Θαλασσινό νερό θα «κινεί» ηλεκτρικά αυτοκίνητα
16:05 - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Τετάρτη, 27 Οκτωβρίου 2010, 16:05
Θαλασσινό νερό θα «κινεί» ηλεκτρικά αυτοκίνηταΘετική αξιολόγησηΑρνητική αξιολόγηση (0)
share with facebook14
Σχετικά Tags* συμβατικά αυτοκίνητα, * ηλεκτρικά αυτοκίνητα, * ΕΜΠ, * θαλασσινό νερό, * City Battery Electric Car, * CiBEC
Πρόγραμμα μετατροπής των συμβατικών οχημάτων
Τα πρώτα αποτελέσματα του ερευνητικού έργου του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που χρηματοδοτείται από τη Νομαρχία Αθηνών και αφορά στην ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά και στη βιώσιμη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το νερό παρουσιάστηκαν σήμερα στο Ζάππειο.Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έγινε από τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού -αναπτυξιακού έργου «Μετατροπή Συμβατικών Αυτοκινήτων σε Ηλεκτρικά», με διακριτικό τίτλο City Battery Electric Car (CiBEC), Ευάγγελο Χριστοφόρου, Αν. Καθ. ΕΜΠ και το Νομάρχη Αθηνών, Γιάννη Σγουρό .
Το ερευνητικό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό. Το κόστος μετατροπής (για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού) προβλέπεται στα 5.000 € - 7.000 €, ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 € ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο.
Το έργο εκπονείται με πολύ μικρό προϋπολογισμό, φιλοδοξεί να ανακουφίσει τα ελληνικά νοικοκυριά στα θέματα κόστους μεταφοράς και ηλεκτρικής ενέργειας, να προσφέρει νέες ανταγωνιστικές θέσεις εργασίας και προοπτικές εξαγωγών υψηλής τεχνολογίας, δείχνοντας τις δυνατότητες που έχει η χώρα για την έξοδο από το τέλμα στο οποίο ευρίσκεται.
Στόχος της Νομαρχίας Αθηνών είναι, σε συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο, να υιοθετηθεί μια πολιτική επιβράβευσης, όσων προχωρήσουν στη μετατροπή των συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά, με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη στάθμευση.
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, σε συνεργασία με τη Νομαρχία Αθηνών, η οποία το έχει χρηματοδοτήσει με το ποσό των 672.682,93 ευρώ.
Ο νομάρχης Αθηνών, κατά τη σύντομη ομιλία του, επεσήμανε ότι στην προσπάθεια της ερευνητικής ομάδας, εκτός από τον επικεφαλής της, αναπληρωτή Καθηγητή κ. Χριστοφόρου, συμμετέχουν και νέοι και μάλιστα η αρχική σύλληψη είναι ενός φοιτητή, που ονομάζεται Θανάσης Δέτσης.
Μετά την παράδοση του έργου τους επόμενους μήνες, η Περιφέρεια Αττικής, που θα διαδεχθεί τη νομαρχία Αθηνών, έχει την ευχέρεια, να δημιουργήσει το Φορέα Μετατροπών, ώστε από τον Ιανουάριο του 2012 οι Έλληνες πολίτες να μπορούν να μετατρέψουν τα συμβατικά τους αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά, τόνισε ο κ. Σγουρός.
Ο φορέας αυτός της Περιφέρειας θα έχει έσοδα, γιατί θα διαχειρίζεται τα απόβλητα του συμβατικού αυτοκινήτου, όπως ο χάλυβας και το αλουμίνιο του κινητήρα, ο χαλκός των καλωδιώσεων, η πλατίνα των καταλυτών, ο εγκέφαλος και οι αισθητήρες κ.λ.π.
Η ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά έχει μόνο θετικές επιπτώσεις:
-Ελαχιστοποιημένο κόστος μετακίνησης. Προβλέπεται ότι το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με πρόβλεψη χρήσης δεκαετίας, θα είναι μικρότερο από 1 € ανά 100 km, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μετατροπής και συντήρησης, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Ταυτόχρονα, είναι δυνατή η πολιτική επιβράβευσης της ηλεκτρικής κίνησης με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο και ελεύθερη στάθμευση, την οποία θα διεκδικήσουμε να νομοθετηθεί από το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.
-Ανάπτυξη νέων θέσεων εργασίας υψηλών τεχνικών απαιτήσεων με την ίδρυση του φορέα μετατροπών, με ταυτόχρονη σημαντική αναβάθμιση του ρόλου της Περιφέρειας στον τομέα των μεταφορών. Ο φορέας αυτός είναι εξ’ αντικειμένου βιώσιμος με δυνατότητες σοβαρής συμμετοχής στην αύξηση του ΑΕΠ.
-Μείωση των εξόδων των ελληνικών νοικοκυριών και φυσικά τη δημιουργία προϋποθέσεων για εξαγωγή αυτής της τεχνογνωσίας σε άλλες χώρες.
Τέλος, αναφέρθηκε και στο ιδιαιτέρως σημαντικό θέμα της οικολογικής διάστασης αυτής της καινοτομίας, που είναι:
-Μηδενική ρύπανση
-Μη χρήση ορυκτών καυσίμων
-Μη επιβάρυνση του ηλεκτρικού δικτύου
-Δυνατότητα τροφοδοσίας του εθνικού ηλεκτρικού δικτύου και εξαγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.Ο αναπληρωτής καθηγητής του Ε.Μ.Π., Ευάγγελος Χριστοφόρου, είπε ότι η ομάδα έργου του ΕΜΠ, έχει σχεδιάσει ένα σύστημα επιτήρησης της κυκλοφορίας, «το οποίο στη μορφή ενός μικρού υπολογιστή που αύριο μπορεί να αποτελεί και μέρος της κονσόλας του αυτοκινήτου, πληροφορεί για τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης στην πόλη, τη θέση και την αλλαγή θέσης του οχήματος, καθώς επίσης και ηλεκτρονική πινακίδα κυκλοφορίας, στην οποία αποθηκεύονται ηλεκτρονικά, όλα τα στοιχεία του οχήματος (π.χ. ασφάλιστρα κλπ)».
-
καλησπερα.εχω ICOM GTJ 5 γενειας σε cordoba 101hp.2500χλμ εχω κανει με υγραεριο ουτε λαμπακι εχει αναψει ουτε σοβαρα προληματα εχουν παρουσιαστη.ομως εχω παρατιρησει οτι πολες φορες δυσκολευει να παρει μπρωστα η μιζα οχι σε λειτουργια βενζινης και πιο σπανια ρεταρι στο ρελαντι.αλαξα προσφατα μπεκ αλλα συνεχιζει.θα ηθελα την βοιθηα σας αν γνωριζετε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-
Γιωργο, κατι ακουσα σχετικα με την καυση νερου (υδρογονου) απο την... μανα μου!!!!
Σοβαρα μιλαω αυτη μου το ανεφερε. Κανενα σχετικο λινκ παιζει;
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Γιωργο, κατι ακουσα σχετικα με την καυση νερου (υδρογονου) απο την... μανα μου!!!!Σοβαρα μιλαω αυτη μου το ανεφερε. Κανενα σχετικο λινκ παιζει;
http://fuel-efficient-vehicles.org/ener ... age_id=927
http://www.waterpoweredcar.com/hydrobooster2.html
http://www.waterpoweredcar.com/Μπορείς να φτιάξεις και εσύ μία συκευή. Στην δουλειά ένας συνάδελφος το έβαλε σε Toyota. Ψάχνεται γενικά και το δοκίμασε. Βέβαια με ότι συνεπάγεται να τον έπιανε η τροχαία με κάτι τέτοιο στο πορτ μπαγκάζ.
-
Ο χρήστης alexioualexios έγραψε:
Γιωργο, κατι ακουσα σχετικα με την καυση νερου (υδρογονου) απο την... μανα μου!!!!
Σοβαρα μιλαω αυτη μου το ανεφερε. Κανενα σχετικο λινκ παιζει;
http://fuel-efficient-vehicles.org/ener ... age_id=927
http://www.waterpoweredcar.com/hydrobooster2.html
http://www.waterpoweredcar.com/Μπορείς να φτιάξεις και εσύ μία συκευή. Στην δουλειά ένας συνάδελφος το έβαλε σε Toyota. Ψάχνεται γενικά και το δοκίμασε. Βέβαια με ότι συνεπάγεται να τον έπιανε η τροχαία με κάτι τέτοιο στο πορτ μπαγκάζ.
Αλεξη,απο μετατροπη σε κινητηρα,εντυπωσεις του συναδελφου σου καθως και πιθανο κίνδυνο για μπουμ!!!!ξερεις καθολου λεπτομεριες?
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Γιωργο, κατι ακουσα σχετικα με την καυση νερου (υδρογονου) απο την... μανα μου!!!!
Σοβαρα μιλαω αυτη μου το ανεφερε. Κανενα σχετικο λινκ παιζει;
http://fuel-efficient-vehicles.org/ener ... age_id=927
http://www.waterpoweredcar.com/hydrobooster2.html
http://www.waterpoweredcar.com/Μπορείς να φτιάξεις και εσύ μία συκευή. Στην δουλειά ένας συνάδελφος το έβαλε σε Toyota. Ψάχνεται γενικά και το δοκίμασε. Βέβαια με ότι συνεπάγεται να τον έπιανε η τροχαία με κάτι τέτοιο στο πορτ μπαγκάζ.
Αλεξη,απο μετατροπη σε κινητηρα,εντυπωσεις του συναδελφου σου καθως και πιθανο κίνδυνο για μπουμ!!!!ξερεις καθολου λεπτομεριες?
το μόνο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι το έφτιαξε μόνος του. Εννοείτε ότι κάποια τα αγόρασε από το ίντερνετ. Τώρα για επιδόσεις δεν είχε μείωση σίγουρα. το μόνο που θυμάμαι γιατί τον προβλημάτισε είναι ότι τα γιαπονέζικα αυτοκίνητα έχουν περισσότερο απόλυτες τιμές(μικρότερες ανοχές) στις τιμές καυσίμου και του άναβε λαμπάκι κινητήρα. Αν είναι την Παρασκευή να του κάνω κάποιες ερωτήσεις και θα σας πω...
Για το μπαμ που λες. Το υδρογόνο το φτιάχνει επιτόπου η συσκευή. Δηλαδή δεν αποθηκεύεται κάπου λόγω του ότι απαγορεύεται λόγο μπαμ. Δηλαδή καις ότι φτιάχνεις και φτιάχνεις ότι χρειάζεσαι.
-
Απάτη.
Στη δοκιμή/επίδειξη η συσκευή που φτιάχνει το υδρογόνο παίρνει ρεύμα από ξεχωριστή μπαταρία.
Όταν η συσκευή τροφοδοτείται από τη μπαταρία του αυτοκινήτου η κατανάλωση βενζίνης αυξάνεται. -
Το θεμα αφορα την υγρεαριοκινηση και οχι το υδρογονο,μεινετε στο θεμα παρακαλω.[mod]
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το θεμα αφορα την υγρεαριοκινηση και οχι το υδρογονο,μεινετε στο θεμα παρακαλω.[mod]Το θεμα παει ενα βημα παραπανω
Τελος το απο μενα -
Παλικαρια Καλημερα ! Καταρχην ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ ! Οσο και να προσπαθησουν καποιοι Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ! , BILL33 Eγω ειμαι ο ενοχος οποτε τους πηρα ολους στον λαιμο μου αλλα προειδοποιησα οκ ! Τερμα και απο μενα τα , ασ ς μιλησουμε καλλιτερα για γρεζακια που κοβουν βολτες ! Ετσι φιλε Thomas_C200K ?
-
Open
Η Ελλάδα δεν πεθαίνει....
Για λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς την δόξα τραβά!!!!Νομίζω πως όλοι εμείς προσπαθούμε να ξεγλιστρήσουμε από τα χέρια εκείνων που θέλουν πάλι να πληρώνουμε από την τσέπη μας όλα αυτά που έχουν καταχραστεί όλα αυτά τα χρόνια!!!
Γιαυτό και το topip Υραεριοκίνηση......
Δεν γουστάρω να πληρώνω τζάμπα χρήμα σε αυτός που το τρώνε σε Βίλες, Ξενοδοχεία, Ταξίδια!!!
Είναι και αυτός ένας τρόπος αντίδρασης στην παράλογη Κυβέρνηση!ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ.....
ΚΑΤΩ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ... (Η ιστορία επαναλαμβάνεται???? θα το δούμε σε 4 χρόνια)Close
-
Ο χρήστης tgi έγραψε:
Open
Η Ελλάδα δεν πεθαίνει....
Για λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς την δόξα τραβά!!!!Νομίζω πως όλοι εμείς προσπαθούμε να ξεγλιστρήσουμε από τα χέρια εκείνων που θέλουν πάλι να πληρώνουμε από την τσέπη μας όλα αυτά που έχουν καταχραστεί όλα αυτά τα χρόνια!!!
Γιαυτό και το topip Υραεριοκίνηση......
Δεν γουστάρω να πληρώνω τζάμπα χρήμα σε αυτός που το τρώνε σε Βίλες, Ξενοδοχεία, Ταξίδια!!!
Είναι και αυτός ένας τρόπος αντίδρασης στην παράλογη Κυβέρνηση!ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ.....
ΚΑΤΩ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ... (Η ιστορία επαναλαμβάνεται???? θα το δούμε σε 4 χρόνια)Close
Φιλε tgi πιστευω να μην μας κυνηγησει ο BILL33 αλλα και τα καλα γρεζακια που κοβουν βολτες στο χωρο καυσης Γερμανακια ειναι ! Διοτι η Ελληνικη αγορα ειναι φουλ στο Γερμανικο αμαξι ! Ειδατε και την διαφημηση με τον Χαρο Συνοδηγο ? Ξερετε ....Η Μερκελ μεταμφιεσμενη ειναι ! ΟΚ ! Κλεινω το και εγω το off topic , ηταν θεμα ημερας ! SORRY ! οπως την διαφημηση , Το καναμε λιγο ελαφρυ για να γελασουμε λιγο !
-
Μια πλακιτσα εκανα με τα γρεζια μην το δενετε κομπο
Υγραεριοκίνηση!