Δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα. Και 30% και 20% οικονομια να εχεις με το υγραεριο συμφερει. Την αρχικη επενδυση πολλες φορες κανενας δεν την υπολογιζει για πολλους και διαφορους λογους, ειτε γιατι δεν μπορει να πουλησει το αυτοκινητο του ειτε γιατι το σκεφτεται σαν το μονο τροπο για να κανει οικονομια, αφου δεν μπορει να κοψει τα χλμ που διανυει. Ο καθενας τα βαζει κατω και ζυγιζει τα υπερ και τα κατα. Εγω ας πουμε που καιω μονο 100αρα, με συμφερει ακομη και αν το υγραεριο ανεβει στο 1.10 Euros
Latest posts made by christos80
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Ισως να εχει συζητηθει αλλα εχω 1 απορεια. Το υγραεριο κινησης τι αναλογιες εχει ? (π.χ. ειναι 20% προπανιο - 80% βουτανιο οπως διαβασα σε cite εταιριας παροχης υγραεριου ? ) Μπορεις να το βρεις εμφιαλωμένο σε μπουκαλες οπως για οικιακη χρηση? Τελος , το προπανιο ή το βουτανιο ξεχωριστα μπορει να τα ΄΄καψει΄΄το αμαξι ?Ψαχνωντας βρηκα και αυτο το post σε Ελληνικα.
http://www.lpgforum.gr/viewtopic.php?f= ... 73a153fcfc
Εχει ενα ενδιαφερον πινακα με τις θερμοκρασιες και πιεση LPG.
Οπως φαινεται σκετο βουτανιο δυσκολα θα ανεβασει πιεση στο συστημα -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης cson έγραψε:
Tελευταια αλλαξα πρατηριο ανεφοδιασμου....παρατηρω μεγαλυτερη αυτονομια.
Τι σημαινει αυτο? Περισσοτερο βουτανιο?Μαλλον περισσοτερο βουτανιο αλλα δεν νομιζω η διαφορα σε αυτονομια να ειναι μεγαλυτερη του 5%.
Εκτος αν το συστημα σου ειναι πολυ απλοικο και δεν προσαρμοζει τα μιγματα συμφωνα με το λ και την πιεση του υγραεριου.Χρηστος
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
lpgnik , η μακροχρονη χρηση προπανου ως κινησης, προκαλει καμια ζημια ή παρενεργεια στο αυτοκινητο ή στο συστημα υγραεριοκινησης ?Σε χωρες οπως η Πολωνια χρησιμοποιουν σχεδον 100% προπανιο χωρις προβληματα.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Lpgnik, σε ευχαριστουμε για τις γνωσεις που μας δινεις αν και με λιγο πολεμοχαρο χαρακτηρα. :-))Αν εχεις την καλοσυνη (που την εχεις!) εχω ενα ψιλοπροωληματακι με το κιτ μου.
Συγκεκριμενα, το αυτοκινητο οταν παει με βενΖινη δεν σβηνει ποτε στο ρελαντι μετα απο ελεγχο ολοκληρης εβδομαδας.
Αν τωρα λειτουργει με το υγραεριο ( βαζω παντα απο ιδιο πρατηριο) γινεται ανα 2-3 το εξης:
Οταν ξεκιναω ολα καλα. Στην κινηση επανω ολα καλα. Οταν καποιες φορες παω να πλησιασω στο φαναρι, σταματωντας σχεδον τελειως, εκει που παω να βγαλω την ταχυτητα στο νεκρο και ενω ακομα το αυτοκινητο ρολαρει με 2-3 χλμ/ωρα ΕΚΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟΤΟΜΟ ΒΥΘΙΣΜΑ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΒΗΝΕΙ Ή ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΜΜΕΝΗ Η ΜΗΧΑΝΗ.
Αυτο μπορει να το κανει τυχαια μπορει ανα 2-3 μερες περιπου και μονο 1-2 φορες την ιδια μερα. Πολλες μερες ομως και καθολου.
Το προβλημα ειναι οτι το παιρνει η γυναικα με το παιδι και φοβαμαι μην της σβησει καπου και τα χασει.
Να αναφερω οτι μετα απο δυο ρυθμισεις στον εγκαταστατη με παρεπεμψε ατην αντιπροσωπεια για καθαρισμο της πεταλουδας του αερα το οποιο και εκανα. Στο καπακι μου εκανε νεα ρυθμιση λεγοντας οτι τωρα ο εγκεφαλος του κιτ δειχνει οτι ζητουσε λιγο παραπανω υγραεριο. Το αυτοκινητο παει ομορφα. Σβηνει πολυ λιγοτερο συχνα αλλα εχθες παλι εσβησε σε ενα φαναρι σταματωντας ποτε ομως οταν ειναι στο ρελαντι σταματημενο αλλα παντα μολις παω να σταματησω και το βαζω στο νεκρο!!!
Ερωτηματα: μηπως θελει και αλλο καυσιμο και αν ναι που θα φτασει αυτο; Μηπως εται θα σπαταλαω παρα πολυ υγραεριο γιατι με τις τελευταιες ρυθμισεις ηδη το αυτοκινητο πεταει.
Μηπως εχουν προβλημα τα μπεκ; Σε ολες ομως τις στροφες δεν παρατηρω Απωλεια ισχυος πουθενα.
Μηπως τα μπουζι να θελουν αλλαγη. Θα γινει σερβις τον φεβρουαριο και ειναι ηδη 4 ετων;
Αν μου απαντησεις θα σε ευγνωμονω γιατι ειμαι λιγο χαμενος.
Ευχαριστω εκ των προτερων!
ΠΑΙΔΙΑ, επειδη ο Lpgniκ μαλλον δεν ειδε το ποστ μου ή δεν μπορει να απαντησει, αν γνωριζει καποιος κατι σχετικο με αυτο.
Και παλι συγνωμμη για το διπλο ποσταρισμα.
Σου εκανε απο την αρχη τα βυθισματα στο ρελαντι?
Σιγουρα δεν προεκυψε κατι στην πορεια? Οπως καποιο σωληνακι κομενο?
Γιατι να θελει περισσοτερο καυσιμο μετα το καθαρισμο πεταλουδας?
Σιγουρα δεν τραβαει απο καπου αερα? -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης thlanaras έγραψε:
Για να συνεχίσουμε στα τεχνικά θέματα, και αφού ακούστηκε το ζήτημα της θερμοκρασίας, όταν είμαι Εθνική ο θερμοστάτης είναι μόνιμα στους 60 βαθμούς. Με βενζίνη είναι σταθερά, άσχετα από την οδήγησή μου, στους 90. Τώρα με το υγραέριο ανεβαίνει μέχρι τους 90 μόνο εντός πολής και με πολλή κίνηση. Σε καμία περίπτωση δεν έχω ένδειξη θερμοκρασίας υψηλότερη από ότι με την βενζίνη. Το αντίθετο... Στην Εθνική οδηγώ με 120 και 3500 στροφές σε Seat Leon 1.6 μοντέλο 2005 (το προηγούμενο).
Επειδή διαθέτω λιπαντήρα, πουλάει κάποιος λιανικά Lubeflash στην Ελλάδα; Δυστυχώς ο εγκαταστάτης μου το χρεώνει 25 ευρώ τα 500ml ο αθεόφοβος (εννοείται ότι δεν αγοράζω από αυτόν!!!). Έχω βρει από Γερμανία σε καλή τιμή (έχει και Βουλγαρία αλλά το site είναι στα Βουλγαρικά αποκλειστικά και δεν το 'χω), αλλά αν κάποιος το έχει στην Ελλάδα σε λογική τιμή να τον στηρίξουμε!
Konos, εμένα ο εγκαταστάτης μου χρεώνει 10 ευρώ τα 500ml. Αν είσαι Θεσσαλονίκη μπορώ να σου δώσω πληροφορίες...
μπορεις να μου δωσεις το τηλεφωνο του. θελω 1 λιτρο.
απο λαρισα ειμαι.Σιγουρα ειναι το ιδιο προιον? 10Ευρω με 25 Ευρω ειναι χαοδης διαφορα και δεν δικαολογηται μονο απο το περιθωριο κερδους.
Υπαρχουν διαφορετικες ποιοτητες προσθετων για LPG, και επειδη αναφερεται συνεχεια ο ορος λαδιερα, προσοχη το extra προσθετο δεν εχει καμια σχεση με το λαδι μηχανης. -
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Οι στατιστικες ομως απο το εξωτερικο δειχνουν προβληματα φθορας των βαλβιδων οι οποιες ποικιλουν αναλογως το μοντελο του αυτοκινητου, της χρονολογιας κατασκευης, τα χλμ που εχουν διανυθει, τον τροπο οδηγησης του ιδιοκτητη, το συστημα που τοποθετηθηκε κλπ
Xρηστο,μηπως εχεις στην κατοχη σου καμια τετοια λιστα με στατιστικα στοιχεία?
Και κατι αλλο.Επεσα πανω σε κατι στο u tube .......http://www.youtube.com/watch?v=tZQ66lxU ... re=related ...καλο ε???
Αυτο για να δουμε οτι η υγραεριοκινηση εχει προχωρήσει και σε δίκυκλα(αν αυτο ειναι καλο δεν ξερω.....αλλα κατι μου λεει οτι η έννοια ΄΄καμικαζι΄΄για καποιους μηχανόβιους , περνει αλλη βαρυτητα... )Δεν υπαρχουν επισημες στατιστικες απο εταιριες, (λογικο απο μερους τους), παρα καποιες λιστες που δινουν off the record οι εταιριες στους αντιπροσωπους και τεχνικους τους και καμια φορα και δημοσια (οπως η Prins). Διαβαζοντας και Forum απο το εξωτερικο ευκολα μπορει να καταληξει καποιος οτι τα Γιαπωνεζικα, Κορεατικα, Κινεζικα αυτοκινητα ειναι κατα βαση πιο ευαισθητα στο θεμα των βαλβιδων. Και παλι ομως πολλοι απο τους ιδιοκτητες τοποθετωντας συστηματα λιπανσης και κανοντας ηρεμη οδηγηση εχουν μειωσει κατα πολυ τα φαινομενα προωρης φθορας.
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Εγω παιδια εχω παψει να ανησυχω για καψιμο βαλβιδων, τα 4 και 5 γενιας συστηματα, τα αβανς και τα κολοκυθια-ολα!
Αφου δεν μου δινει κανενας ΕΠΙΣΗΜΑ στατιστικα απο την Ελλαδα ή το εξωτερικο με αριθμους συνολικων οχηματων με υγραεριο και αριθμο προβληματικων (καμμενων βαλβιδων πχ) αυτοκινητων που αποδεδειγμενα προκληθηκαν απο το συστημα υγραεριοκινησης και οχι απο αλλους λογους οπως το .... λιωσιμο απο τα γκαζια, την ελλειπη συνητηρηση και τα τοιαυτα , ΕΓΩ ΠΑΥΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.
Οχι ο ενας λεει οτι πρεπει να μπει λαδιερα, οχι ο αλλος λεει δεν εχει απο δειχθει οτι κανει καλο, οχι ο αλλος λεει, μα καλο κανει κακο δεν κανει, αλλος λεει ναι στην υγρη εγχυση (χωρις να εχουμε στατιστικα ακομα γιατι ειναι νεο συστημα και ολοι το βαζουν λες και ειναι πανακεια) και ουτω καθεξης...
Προς θεου δεν προσπαθω να μειωσω κανεναν απο τα εκλεκτα μελη του φορουμ αλλα... κουραστικα να διυλιζουμε τον κωνωπα οταν μαλιστα δεν ξερουμε ΕΠΙΣΗΜΑ καποια πραγματα. Ακομα και αν εχουμε καποια μικρη ή και μεγαλη (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΟΜΩΣ) εμπειρια.
Αυτα γιατι με το υγραεριο δεν βγαινει απλα ακρη. Ειναι ενα συστημα επιπροσθετο, εχει παραγοντες τοποθετησης, ρυθμισης, ποιοτητας καυσιμου κτλ και ετσι τα προβληματακια θα υπαρχουν, ΠΑΝΤΑ . Ετσι πιστευω. Αλλα το θεμα δεν ειναι συνεχεια να αγχονομαστε για αυτα. Ας αφησουμε τους εαυτους μας να χαρουνε την οικονομια που κανουμε, την ψυχολογικη διαθεση να παμε καποιο ταξιδι χωρις να στενοχωριομαστε για το κοστος του καυσιμου. Αυτα θελω να σκεφτομαι απο εδω και στο εξης και το προτεινω σε οσους προβληματιζοινται, εντονως. Αυτα για το θεμα της στατιστικης.
Στην Ελλαδα δυστυχως δεν υπαρχει μεγαλη εμπειρια με τα συστηματα υγραεριου και γι'αυτο ειναι δυσκολο να προκυψουν στατιστικες.
Οι στατιστικες ομως απο το εξωτερικο δειχνουν προβληματα φθορας των βαλβιδων οι οποιες ποικιλουν αναλογως το μοντελο του αυτοκινητου, της χρονολογιας κατασκευης, τα χλμ που εχουν διανυθει, τον τροπο οδηγησης του ιδιοκτητη, το συστημα που τοποθετηθηκε κλπ
Υπαρχουν συζητησεις για εντελως φθαρμενες εδρες βαλβιδων σε HONDA CRV μεσα σε 40.000Χλμ, προσωπικα γνωριζω ομως Ελληνα ιδιοκτητη CRV με 80.000 χλμ χωρις προβληματα.
Ιδιες ιστοριες υπαρχουν και για τα Toyota με τους VVT-i κινητηρες, καθως και για τους Duratec Κινητηρες της Ford.
Το ιδιο ισχυει και για την συστηματα λιπανσης των βαλβιδων (η αλλιως λαδιερες )
Στην Αγγλια ολοι σχεδον τοποθετουν λιπανση, και ισχυριζονται οτι βλεπουν αποτελεσματα στην διαρκεια ζωης των βαλβιδων.
Στην Γερμανια το ιδιο
Στην Ιταλια λιγοτερο..
Στην Ελλαδα θα δειξει..Χρηστος
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης laskos32 έγραψε:
Παιδια, να συνενοηθουμε απολυτα για αυτα που ελεγα για την αφαιρεση του συστηματος περιορισμου πληρωσης.1ον Ειναι οντας λαθος να το προτεινω σε αλλο ατομο αυτο που εκανα εγω, μια που δεν ξερω ακριβως πως εγινε κτλ.
2ον Εχω βαλει ντεποζιτο 52 λιτρων στην ρεζερβα. Αμεσως μολις το εβαλα ειδα οτι γεμιζει με το πολυ 38-40 λιτρα. Λιγο μου φανηκε, δεν εβγαζε μεγαλη ακτινα δρασης το αυτοκινητο.
Ετσι πηγα στον εγκαταστατη μου και του ειπα: δεν αφαιρεις το συστημα που δεν επιτρεπει το ντεποζιτο να γεμισει 100%???
Οκ μου ειπε, δικη σου ευθυνη.
Τι κακο μπορει να παθω τον ρωτησα??
Μου ειπε για την περιπτωση να το εχω φουλαρει μολις και να το αφησω στον ηλιο το καλοκαιρι οποτε θα αυξηθει η πιεση μεσα στο ντεποζιτο αλλα ακομα και αν χρειαστει να γινει εκτονωση υγραεριου μου ειπε, οτι το υγραεριο ετσι οπως ειναι τοποθετημενο, θα διαφυγει εξω απο το αυτοκινητο και οχι μεσα μου ειπε.
Οκ ενταξει ειπα και εγω.Μετα απο αυτο το αυτοκινητο μου το εχω δει να γεμιζει απο τελειως αδειο με 50.8 λιτρα υγραεριο και με βαση το οτι καει σταθερα μου φαινεται 10λιτ/100χλμ η αυτονομια του εχει παει περιπου στα 500χλμ με υγραεριο.
Δεν γνωριζω τι ακριβως συσκευη αφαιρεσε, φλοτερ - μοτερ ή κατι αλλο, αλλα δεν νομιζω επισης οτι αλλαξε την κλιση στην δεξαμενη οπως πχ λετε.
ΑυταΠροσοχη....δεν μπορουμε να λεμε για ολα στη ζωη 'Εεεε...δε βαριεσαι'
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗ έγραψε:
Kαλησπεριζω τα παιδια , Τωρα μιλουσα με φιλο , που εχει Τοyota avensis 2004 ,1800 vvti κινητηρα , εχει κανει 40000χμ με Υγραεριο και εχθες αντιμετωπισε , παρπαρισματα και ρεταρισματα με το υγραεριο, το γυριζει στην βενζινη κανει μια διαδρομη 100 χμ παλι τα ιδια , Τελικα το πηγε στο συνεργειο του το κανονικο και οχι στον εγκαταστατη , και αυτοι το βαλανε στον εγκεφαλο , το ξαναβαλανε , αλλα τιποτα . Κατι μου ειπε οτι μετρησαν την συμπιεση και στουσ δυο κυλινδρους εδειξε απο 6,5 ο καθενας, νομιζω χαμηλα .Αυριο θα ξαναπαει να το παρει και να δει τι γινεται. Μολις μου το ειπε , του λεω κατσε να ρωτησω τα Cosia μεσα στο φορουμ των 4Τροχων , σιγουρα θα μας δωσουν ιδεες ! Μαστραντωνη ακους ! .. , οποτε ολα τα παλικαρια που μπορουν να πουν μια γνωμη ευπροσδεκτοι . Μια λεπτομερεια , δεν εχει λαδιερα . Ευχαριστω προκαταβολικα και εκ μερους του .Οι VVTi Κινητηρες ειναι υπερευαισθητοι στο LPG. Θελουν απαραιτητως συστημα λιπανσης, και συχνο ρυθμισμα βαλβιδων (αν προβλεπεται ρυθμιση).
Χρηστος