-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
kala re apo pou mpenis net???Ασε!!!Αυτός μπορεί νά έχει καί λάπτοπ στό αγωνιστικό!!!
-
μπααααα
παρα ειναι στριμοκωλα εκει μεσα...... -
Ο χρήστης glf έγραψε:
Στο τέλος του Χολομώντα (Αρναία) τα κατηφορικά εσάκια καθώς και το 'εκκλησάκι', θα δεις μαζεμένο κόσμο εκεί και θα το καταλάβειςΕυχαριστώ για τις οδηγίες. Καλή επιτυχία σ' όλους σας.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ασε!!!Αυτός μπορεί νά έχει καί λάπτοπ στό αγωνιστικό!!!
και ήδη ενημέρωσα με σημερινή photo τη σελίδα μου ε? χεχεχεχεχε
-
To No 43 είχε μια άτυχη στιγμή στο 1 - 1,5 χλμ μετά την εκκίνηση της 1ης ειδηκής του 38ου ΡΑΛΛΥ ΔΕΘ οταν και βγήκε από το δρόμο και τουμπάρισε. Ευτυχώς το πλήρωμα βγήκε σώο, αν και η έξοδος ήταν άσχημη.
Για την ιστορία, έγιναν τα εξής:
- Ειδοποιήθηκε το 100 από κάποιους παρεβρισκόμενους θεατές και η απάντηση που δώθηκε ήταν ότι δεν ήξεραν οτι υπήρχε αγώνας.
- Μετά από ψάξιμο του Roadbook του πληρώματος βρέθηκε το τηλέφωνο της οργάνωσης και ειδοποιήθηκε από τον οδηγό για το συμβάν αλλά και για την υγεία τους που φαινόταν καλα. Μόνο ο συνοδηγός είχε κάποιο πρόβλημα με τον αυχένα του (ελπίζω να είναι καλά ο άνθρωπος).
- Ασθενοφόρο ανέβηκε να παραλάβει τους αγωνιζόμενους αφού τελείωσε ο αγώνας.
Παρατηρήσεις:
Όταν ανεβαίναμε για την ειδική δεν είδαμε κάποιο ασθενοφόροΤο ερώτημα είναι το εξής:
Τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις;
Θα έπρεπε να είχε διακοπεί ο αγώνας για να προσφερθούν οι πρώτες βοήθειες στο πλήρωμα;
Προβλέπεται να υπάρχει ασθενοφόρο στην ειδική; -
ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΝΕ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΑ, ΤΟΣΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥΣ ΚΑΙ Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΤΑ ΠΕΤΡΟΚΕΡΑΣΑ ΗΤΑΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ.
ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΑ 4 SUPER 1600 (???) ΕΝΩ ΤΑΧΥΤΑΤΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ, ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ.
ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΜΠΙΛΑΔΕΡΗΣ (CIVIC) KAI ΔΕΡΒΗΣ (ΜΑΝΤΑ) ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΙΣΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΖΗΜΙΕΣ! -
ΟΛΗ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΕΒΡΕΧΕ ΣΤΟ ΧΟΛΟΜΩΝΤΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΤΙΒΟ, ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΑ Ν ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ!
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ Η ΠΥΚΝΗ ΟΜΙΧΛΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΥΘΕΙ Ή ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ... -
ε οτι θα είχαμε και ενημέρωση για τον καιρό απο δω μέσα, πάει πολύ ! χεχεχεχεχεχχεε
ναι πολύς κόσμος στις ειδικές το βράδυ, στα Πετροκέρασα είχαν κανονική κερκίδα σε πολλά σημεία.
-
πολυ νερο παντως......... και εδω θεσσαλονικη βρεχει αρκετα......
-
Από τη θέση του θεατή δυστυχώς σήμερα, ξεχώρισα στα σημεία που ήμουν τα περάσματα των κορυφαίων της γενικής και από εκεί και πέρα 'έγραφαν' στο μάτι με καθαρά, γρήγορα και διαβασμένα περάσματα οι:
Αλεξανδρόπουλος (άλλη μια ατυχία ....)
Ζάχος (Yaris),
Βενέτης (ελπίζω να μην πληγώθηκε πολύ το Rallye)
ΠάζηςΕπίσης ικανοποιητικότατα τα περάσματα των Junior , δεδομένων των τεχνικών χαρακτηριστικών τους.
Είχαμε την τύχη να είμαστε στα τελευταία (πατημένα) κομμάτια της τελευταίας ειδικής, όπου παίχτηκε η 1η και 3η θέση γενικής και είδαμε Χατζητσοπάνη-Ιαβέρη-Ευσταθίου-Αθανασούλα να πηγαίνουν στα 11/10 και ήταν απίστευτα όμορφο το θέαμα.
Συγχαρητήρια σε όλους (τερματίσαντες και μη)
-
τι αγώνας ήταν αυτός ρε παιδιά ? !! οταν λέμε οτι τα είχε όλα, ΤΑ ΕΙΧΕ ΟΛΑ !!!!
Βραδυνές ειδικές, κόσμο πολύ το βράδυ, βροχή ασταμάτητη το πρωϊ, και πάλι να ψαχνόμαστε για τις επιλογές των ελαστικών, συναγωνισμός στο απόγειο.... οτι και να πω δε μπορεί να το περιγράψει.Στα Ν/2 με το Βενέτη που μόλις είχε πάρει το αυτοκίνητο έγινε μεγάλη μάχη σε όλο τον αγώνα και φτάσαμε να ξεκινάμε τον Χολομώντα ΙΙ στην 15η θέση γενικής αυτός και 2' πίσω του εγώ. και εκεί υπερβάλαμε φαίνεται και οι δύο αφού είχε μια έξοδο και γω έφαγα τα εμπρός λάστιχα μέχρι τα πλαϊνά λινά. Επιπλέον έχασα το γράψιμο αυτού του κατεβάσματος αφού το 106 μου έσβησε 7 στροφές πριν τον τερματισμό του Χολωμόντα από τον διακόπτη αποκοπής τροφοδοσίας (από ένα δυνατό τράνταγμα). Τερμάτισα τσουλητός με οτι φόρα είχα για 500 μέτρα..... απίστευτα πράγματα δηλαδή.
Και μετά απο αγωνιώδη.. αλλαγή των ελαστικών μπρος πίσω πήγαμε να κάνουμε την τελευταία ειδική με το φόβο του κλαταρίσματος μια και είχαν αρχίσει να κόβονται και σύρματα απο τα πίσω (πια) ελαστικά και έτσι πήγαμε την Ολυμπιάδα σε safe mode και μας επιασε ο Ματθαίου που ακόμα και μετά το τσουλητό finish ήταν πίσω 40' ....
και όλα αυτά γιατί τα παιδιά που είχαν τα λάστιχα στο δικό τους σερβις και μας έκαναν τη χάρη να τα κουβαλάνε δεν μπορούσαν τα είναι στο σερβις παρκ.... απίστευτα πράγματα ε?αυτό που έχω να θυμάμαι είναι οτι πήγα τέρμα και ευχαριστήθηκα στο 100% τις Ολυμπιάδα Ι, Παλαιοχώρα ΙΙ και φυσικά τον Χολομώντα και τις δύο φορές. Ενω την πρώτη φορά που τον έτρεξα (περυσινό ΔΕΘ) δεν τρελάθηκα μαζί του (σαν πρώτη γνωριμία πιο καλή μου φάνηκε η Ολυμπιάδα) αυτή τη φορά που ήταν μόνο τα κατηφορικά το πήγα 100% και τις δύο φορές (βρεγμένο το πρωι - στεγνό το μεσημέρι). και σκάω που δεν ξέρω τι χρόνο θα έβγαζα στο δευτερο πέρασμα.....
απίστευτο Ράλλυ ΔΕΘ....
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
τι αγώνας ήταν αυτός ρε παιδιά ? !! οταν λέμε οτι τα είχε όλα, ΤΑ ΕΙΧΕ ΟΛΑ !!!!
Βραδυνές ειδικές, κόσμο πολύ το βράδυ, βροχή ασταμάτητη το πρωϊ, και πάλι να ψαχνόμαστε για τις επιλογές των ελαστικών, συναγωνισμός στο απόγειο.... οτι και να πω δε μπορεί να το περιγράψει.Στα Ν/2 με το Βενέτη που μόλις είχε πάρει το αυτοκίνητο έγινε μεγάλη μάχη σε όλο τον αγώνα και φτάσαμε να ξεκινάμε τον Χολομώντα ΙΙ στην 15η θέση γενικής αυτός και 2' πίσω του εγώ. και εκεί υπερβάλαμε φαίνεται και οι δύο αφού είχε μια έξοδο και γω έφαγα τα εμπρός λάστιχα μέχρι τα πλαϊνά λινά. Επιπλέον έχασα το γράψιμο αυτού του κατεβάσματος αφού το 106 μου έσβησε 7 στροφές πριν τον τερματισμό του Χολωμόντα από τον διακόπτη αποκοπής τροφοδοσίας (από ένα δυνατό τράνταγμα). Τερμάτισα τσουλητός με οτι φόρα είχα για 500 μέτρα..... απίστευτα πράγματα δηλαδή.
Και μετά απο αγωνιώδη.. αλλαγή των ελαστικών μπρος πίσω πήγαμε να κάνουμε την τελευταία ειδική με το φόβο του κλαταρίσματος μια και είχαν αρχίσει να κόβονται και σύρματα απο τα πίσω (πια) ελαστικά και έτσι πήγαμε την Ολυμπιάδα σε safe mode και μας επιασε ο Ματθαίου που ακόμα και μετά το τσουλητό finish ήταν πίσω 40' ....
και όλα αυτά γιατί τα παιδιά που είχαν τα λάστιχα στο δικό τους σερβις και μας έκαναν τη χάρη να τα κουβαλάνε δεν μπορούσαν τα είναι στο σερβις παρκ.... απίστευτα πράγματα ε?αυτό που έχω να θυμάμαι είναι οτι πήγα τέρμα και ευχαριστήθηκα στο 100% τις Ολυμπιάδα Ι, Παλαιοχώρα ΙΙ και φυσικά τον Χολομώντα και τις δύο φορές. Ενω την πρώτη φορά που τον έτρεξα (περυσινό ΔΕΘ) δεν τρελάθηκα μαζί του (σαν πρώτη γνωριμία πιο καλή μου φάνηκε η Ολυμπιάδα) αυτή τη φορά που ήταν μόνο τα κατηφορικά το πήγα 100% και τις δύο φορές (βρεγμένο το πρωι - στεγνό το μεσημέρι). και σκάω που δεν ξέρω τι χρόνο θα έβγαζα στο δευτερο πέρασμα.....
απίστευτο Ράλλυ ΔΕΘ....
Ευγε για την προσπάθεια και την δική σου αλλά και όλων των 'μικρών' που έκαναν εναν τέτοιο αγώνα με τόσες πολλές αντιξοότητες και απρόοπτα.Οι διαφορές,σε εξοπλισμούς που είδα,δεκάδες λάστιχα απο την μία και περιπτώσεις σαν την δική σας,απο την άλλη με προβλημάτισαν ακόμη περισσότερο.Επειδη δεν κατέχω τέτοια θέματα απο μέσα απλά γράφω αυτά που ένοιωσα,κάνω μόνο μια αναφορά.
Νασται καλά και νάχετε πάντα τέτοιο πνεύμα.Είναι πιστεύω απο τις συμπεριφορές που χρειάζεται ο χώρος.Μαζί με αρκετούς άλλους που είδα,ευτυχώς. -
πιστευω η πραγματικη ουσια ενος αγωνα ειναι αυτο που μου ειπε και ο νικος οταν τον ειδα : ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ...........
με αλλα λογια να σου φυγει το ανχος για το αν θα βγεις πρωτος /δευτερος/πεντηκοστος ξερω γω και απλα να τρεξεις γιατι το γουσταρεις........ -
**ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!**ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ Ο ΠΙΟ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΞΕΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ! ΙΣΩΣ ΟΙ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΙΣΩΣ ΟΙ ΒΡΑΔΥΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ, ΙΣΩΣ Ο ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΙΣΩΣ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΕΙΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ, ΙΣΩΣ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΙΣΤΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΤΑΚΕ, ΙΣΩΣ Ο ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΟΘ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ (ΝΟΜΙΖΩ...) ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΘΕΣΗ ΣΤΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!
-
Μπράβο σε όλους τους αγωνιζόμενους, τερματίσαντες ή μη. Ακόμα ενας αγώνας αντιμέτωπος με τα στοιχείά της φύσης. Το μόνο καλο όταν δεν τρέχεις είναι που δεν έχεις το άγχος του καιρού;) και επιπλεον μπορεις να ασχοληθείς και με άλλα πραγματα που σου αρέσόυν. (πάντα μου αρεσε η φωτογραφίά και ιδιαιτερα τωρα που εχει σχέση με κατι αλλο που αγαπώ; :τ:ους αγώνες αυτοκινητου) Δημιούργησα λοιπον μια πολύ προχειρη σελίδα για να δείτε τα αποτελέσματα.
http://www.redfish.gr/dethPhotos04/dethPhotos04.html
Η ανάλυση φυσικά είναι χαμηλή (στη σελίδα) και όποιος θέλει μπορεί να τη κατεβάσει.
Όποιος πάλι θέλει τυπωμένη φωτογραφίά ή μεγάλης ανάλυσης ψηφιακο αρχείο ή θέλει να αναδημοσιευσει καποια απο αυτες ας έρθει σε επαφή μαζί μου στο nik@redfish.gr -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΟΘ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ (ΝΟΜΙΖΩ...) ΕΠΙΤΥΧΙΑ! ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΘΕΣΗ ΣΤΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!
Μα το κλίμα στις βραδυνές ειδικές κατα κει το πήγαινε !! και το επίπεδο των συμμετοχών βεβαίως...
-
ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ............................
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΕΘ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ!
ΤΑ ΕΙΧΕ ΟΛΑ.ΒΡΑΔΙΝΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ,ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ,ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ!
ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
ΣΕ ΟΛΟΥΣ! -
ΠΟΛΛΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΤΥΧΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ...
ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ...ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΟΥΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΦΟΥ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΜΑΧΙ ΤΗΣ RACING LIONS ΕΚΑΝΕ ΤΟ 3/3 ΣΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ!
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΟ EΛΠA ΠΟΣΟ ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΩΝ 2 ΜΑΧΙ ΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ!
ΝΩΡΙΣ ΝΩΡΙΣ ΕΞΩ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΤΑΤΖΗΣ...ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ? ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟ ΛΙΓΟΣΤΕΨΑΝ ΑΙΣΘΗΤΑ.ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟ...ΠΗΓΑΙΝΕ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ 2ΟΥ ΧΟΛΟΜΩΝΤΑ ΤΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑ 1600! ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΙ.
ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ Ο JUNIOR KAI ΘΕΑΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟΣ Ο ΑΡΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΣΤΕΡΟΥΝ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΑΙ ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ! ΔΕΙΞΑΝΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ!Ο ΧΑΤΖΗΤΣΟΠΑΝΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΒΡΕΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΔΙΚΑΙΑ ΑΦΟΥ ΠΗΓΕ ΑΕΡΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΣΤΕΓΝΩΣΕ!
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 1400 ΜΕ TΑ YARIS NA EΚΘΕΤΟΥΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ. ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΚΙΚΑ ΚΑΙ ΖΑΧΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΛΑΓΟ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ 1-2.
ΕΞΑΙΣΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ MICRA! ΤΑ 3 ΤΗΣ NATIONAL KAI ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΑΖΗ!!! ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΑΘΟΡΥΒΑ (ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ Β. ΖΑΧΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ...) ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ!
ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΖΗ, ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΧΩΜΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΕΡΚΙΔΑΣ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο ΝΙΟΝΙΟΣ ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΑΝΑΞΙΑ ΤΗ 2Η ΘΕΣΗ ΣΤΑ JUNIOR! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟ ΧΟΛΟΜΩΝΤΑ ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΝΤΥΜΕΝΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΜΠΛΟΥΖΕΣ 'ΝΙΟΝΙΟΣ JUNIOR CUP'
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ (ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛΟΙ...)!!!
-
ΤΟ ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ? ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ .
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ?
ΓΙΑΤΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ) ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΑΕΡΑ , ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠ'ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΓΙΑ ΤΑ 1200 ΧΛΜ , ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΓΩΝΑ .
ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΑΕΡΑ ? ΜΗΝ ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΣΥΓΓΕΝΙΑ ΜΕ ΠΑΝΙΖΙ ΛΟΕΜΠ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ , ΑΠΛΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΞΕΣΚΙΣΤΕΙ ΣΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ . ΠΟΛΛΟΙ ΔΕ , ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟΝ ΝΥΚΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΝΙΑ !
Η ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ , ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΑΤΣΟΥΚΑΜΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΟΥΣ
Η ΕΘΕΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΟΚΙΜΩΝ , ΘΑ ΣΑΣ ΔΟΣΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΙ ΜΕ ΕΞΕΠΛΗΞΕ .......
α ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΙΚΤΥΩΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΛΙΚΕΣ ΒΕΡΓΕΣ , ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΑΛΗ Η ΛΕΣΧΗ , ΣΤΙΣ ΜΠΟΥΚΕΣ
β ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΥΝΤΟ , Η ΦΟΒΕΡΗ ΧΩΜΑΤΙΝΗ (ΜΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΧΩΜΑΤΙΝΗ ) ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΖΑΝΟ ΡΑΝΙΩΤΙ-ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΑ - ΤΙΜΟΝΙΕ-ΣΟΥΚΟΥΛΗ , ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΚΙΚΑ ,ΖΑΧΟΥ ΟΔΗΓΗΣΗ , Η ΛΥΣΣΑ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΠΑΤΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΡΙΣ , ΚΑΙ Η ΣΤΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΒΑΛΑΒΑΝΗ .
ΔΕΝ Μ'ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΣΥΓΧΙΣΤΗΚΑ ......
α Ο ΚΡΕΤΙΝΟΣ ΠΛΟΗΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΝΙ , ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΠΟΥΚΕΣ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΧΑΛΙΚΙΑ .
β ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ (ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ) ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΤΑΤΖΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ 306 --ΤΣΟΛΑΚΙΔΗ .
γ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΚΗ , ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ !
δ ΤΟ ΤΙΜΙΜΕΝΟ ΙΜΙΑΞΩΝΙΟ ΠΟΥ ΚΟΠΗΚΕ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ
Υ.Γ. ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ Ο ΑΓΩΝΑΣ , ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ , ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΚΡΙΤΕΣ ΜΕ ΟΣΟ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ
Χ.Α.
-
Είχαμε την τύχη να ξεκινάμε δεύτεροι! Έτσι θεωρούσαμε ότι θα είχαμε και τα λιγώτερα χαλίκια από μπούκες. Στο δεύτερο πέρασμα της Παλαιοχώρας όμως αυτά που είδα δεν ήταν μπούκες , μάλλον κάποιο φορτηγό πέρασε από την ειδική και άδειαζε χαλίκια όπου του κάπνιζε!!!
Ειλικρινά όποιος έκανε μπούκες σε τέτοια σημεία ας τρέξει γρήγορα στο safetrack ή σε κάποια άλλη σχολή να του μάθουνε τα βασικά στις γραμμές ή σε ψυχίατρο μπάς και εντοπίσει τι τον προβληματίζει γενικώτερα!
Οι κριτές του Στόπ στον Χολομώντα Ι επιεικώς άσχετοι! Όταν για κάποιον λόγο δεν έχεις επικοινωνία με το φλάιν τότε δεν κρατάς πληρώματα και αυτοκίνητα για 10-15 λεπτά αλλά τους βάζεις ένα οκ για να μην κάνουν ταρζανιές σε μία απλή σχετικά σφικτή!
Ούτε καν το γεγονός ότι ήταν τρία αυτοκίνητα στο στόπ και δύο λίγα μέτρα πιο κάτω δεν τον ανησύχησε!!!
Στο Σέρβις Πάρκ χρειάστηκε κόρνα για να 'ξυπνήσουμε' κοιμισμένο μηχανικό επί του οδοστρώματος που δεν μας πήρε χαμπάρι ότι ερχόμασταν!
Κατά τα άλλα , ο αγώνας ήταν εξαιρετικός με ιδιαίτερη αναφορά στην τελετή εκκίνησης , τις εξαιρετικές ειδικές και την απονομή! Όσον αφορά την προβολή ίσως από τις καλλίτερες σε μη διεθνή αγώνα παρ'ότι η Πελλοπόνησος νομίζω ότι μαζεύει περισσότερο κόσμο. (Ίσως όμως να μην βοήθησε και ο καιρός)
Επί προσωπικού τώρα , ξεκινήσαμε με άγχος λόγω του ότι αλλάξαμε κιβώτιο στο παρα πέντε και είμασταν με φθαρμένα μπροστινά λάστιχα στις δύο βρεγμένες ε.δ. έτσι χάσαμε με γκόλ από τα αποδυτήρια έτσι είπαμε απλώς να πάμε σβέλτα χωρίς να ρισκάρουμε και να δούμε τι θα γίνει μεταξύ των Μ.Στεφανή και Δ.Μαυροδή !
Υ.Γ. Εκείνα τα γουρούνια ελευθέρας βοσκής στην Ολυμπιάδα πόσοι τα πετύχαν στον δρόμο?
38o ΡΑΛΛΥ Δ.Ε.Θ.