-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Μπορεις να βαλεις μια μπαταρια απο μηχανακι με λιγοτερο απο 50 ευρω και να εχεις την ιδια μειωση βαρους.
Και αν καταφέρει να εκκινήσει κινητήρα αυτοκινήτου, γράψε μας...
Πλακα πλακα γινεται. Με 2 12αβολτες παραλληλα τσακμακι. Θα μου πεις η σχεση συμπιεσης κ.λ.π. αλλα γενικα ενος μεσου αυτοκινητου ξεκιναει ο κινητηρας
-
Ποσο περιπου κοστιζει μια οικονομικη αλλα αξιπρεπους κατασκευαστη μπαταρια περιπου 45Ah?
-
Μέσα σ'όλα τα άλλα με άφησε και από μπαταρία το αμάξι πριν 3 βδομάδες, ακόμη δεν έκανα τίποτα. Μου κράτησε απροβλημάτιστα 5 χρόνια από τότε που το αγόρασα, δεν ξέρω πόσο την είχε ο προηγούμενος, αλλά νομίζω ήταν καινούρια, μάρκα μ'έκαψες. Anyway λόγω 'γεωγραφίας' και οικονομικής κρίσης θα φέρω μια από έξω με 45 ευρώ περίπου στα 55Ah.
Ερώτηση στους 'ηλεκτρολόγους': Γνωρίζετε αν η μπαταρία επηρεάζει την ένταση των φώτων?
-
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Ερώτηση στους 'ηλεκτρολόγους': Γνωρίζετε αν η μπαταρία επηρεάζει την ένταση των φώτων?Η τάση μια υγιούς φορτισμένης μπαταρίας μπορεί να καλύψει πλήρως τα φώτα για να δουλεύουν σωστά για αρκετή ώρα. Δηλαδή σαν φορτίο δεν είναι αρκετά σοβαρό για να κάνει διαφορά μια μικρή η μεγάλη μπαταρία αυτοκινήτου.
Αν η μπαταρία έχει χάσει σημαντικό μέρος της χωρητικότητάς της ή τάση τότε στο ρελαντί θα πέφτει η ένταση και στο γκάζι θα ανεβαίνει.
Συμπέρασμα: Η χωρητικότητα της μπαταρίας δεν θα παίξει ρόλο στην ένταση των φώτων αλλά αυτό ισχύει μόνο εφόσον είναι σε καλή κατάσταση τόσο αυτή όσο και το κύκλωμα φόρτισης. Αλλιώς μπορεί να κάνει διαφορά.Διαφορά στην ένταση των φώτων μπορεί να δεις αλλάζοντας τις λάμπες με φρέσκες ή πιο δυνατές (σε φως όχι σε ισχύ). Βελτιώνοντας την παροχή ρεύματος (βάζοντας ρελέ και χοντρά καλώδια αν δεν έχει), καθαρίζοντας τα φανάρια μέσα έξω.
-
Να'σαι καλά φίλε! Έχω ένα Bravo του '96 και έχω σοβαρό θέμα με τα φώτα. Οι λάμπες είναι καινούριες (των 3 ευρώ βέβαια..), έχω καθαρίσει τα φανάρια, αλλά πάλι έχω πρόβλημα. Κάποιος μου είπε κάτι για μετασχηματιστές και τα λοιπά, αλλά δεν το κατέχω το αντικείμενο.
-
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Να'σαι καλά φίλε! Έχω ένα Bravo του '96 και έχω σοβαρό θέμα με τα φώτα. Οι λάμπες είναι καινούριες (των 3 ευρώ βέβαια..), έχω καθαρίσει τα φανάρια, αλλά πάλι έχω πρόβλημα. Κάποιος μου είπε κάτι για μετασχηματιστές και τα λοιπά, αλλά δεν το κατέχω το αντικείμενο.http://www.danielsternlighting.com/tech ... elays.html
το ρελαδάκι που οι ηλεκτρολόγοι λένε 'ενισχυτή', επιτρέπει στον διακόπτη να ελέγχει τα φώτα χωρίς να 'βλέπει' πόσο ρεύμα τραβάει η λάμπα. Ουσιαστικά χωρίζει το κύκλωμα λάμπας διακόπτη σε δύο χωριστά κυκλώματα, με το ρελέ να μεσολαβεί ανάμεσά τους.
ειδκότερα στη σελίδα:
viewtopic.php?f=6&t=6482&start=465 -
Ο χρήστης GuyFawkes έγραψε:
Μέσα σ'όλα τα άλλα με άφησε και από μπαταρία το αμάξι πριν 3 βδομάδες, ακόμη δεν έκανα τίποτα. Μου κράτησε απροβλημάτιστα 5 χρόνια από τότε που το αγόρασα, ...Μία από τα ίδια... Το 207GT ακινητοποιήθηκε μέσα στο γκαράζ μου... Πήγα να το βάλω μπροστά σήμερα το πρωί να πάω στο γραφείο αλλά τζίφος. Νεκρό.
Άλλοι λένε μπαταρία, άλλοι μίζα ... άλλοι μου είπαν εγκέφαλος/immobilizer.
Από το πρωί ψάχνω να βγάλω άκρη και έχω και προβλήματα με την εργασία μου...Και το εξουσιοδοτημένο ψάχνει να βρει τρόπο για να μου πάρει φράγκα, επειδή είμαι στην εγγύηση...
Πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο...
Κρίμα. Καινούριο αυτοκίνητο. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μέσα σ'όλα τα άλλα με άφησε και από μπαταρία το αμάξι πριν 3 βδομάδες, ακόμη δεν έκανα τίποτα. Μου κράτησε απροβλημάτιστα 5 χρόνια από τότε που το αγόρασα, ...
Μία από τα ίδια... Το 207GT ακινητοποιήθηκε μέσα στο γκαράζ μου... Πήγα να το βάλω μπροστά σήμερα το πρωί να πάω στο γραφείο αλλά τζίφος. Νεκρό.
Άλλοι λένε μπαταρία, άλλοι μίζα ... άλλοι μου είπαν εγκέφαλος/immobilizer.
Από το πρωί ψάχνω να βγάλω άκρη και έχω και προβλήματα με την εργασία μου...Και το εξουσιοδοτημένο ψάχνει να βρει τρόπο για να μου πάρει φράγκα, επειδή είμαι στην εγγύηση...
Πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο...
Κρίμα. Καινούριο αυτοκίνητο.Κρίμα ρε γμτ! Πολύ ζημιά. Εγώ πάντως με 5000 χιλιαρικάκια σε απαλλάσσω απο την παρουσία του. Δίκαιη τιμή πιστεύω για ένα αμάξι με τόσο βαριά ζημία, χώρια που θα πρέπει να χώσω και λεφτά σε καλώδια για να το βάλω μπροστά.
Αν ψήνεσαι πες μου.
-
-
Ο χρήστης forgodshake έγραψε:
Κρίμα ρε γμτ! Πολύ ζημιά. Εγώ πάντως με **5000 χιλιαρικάκια **σε απαλλάσσω απο την παρουσία του. Δίκαιη τιμή πιστεύω για ένα αμάξι με τόσο βαριά ζημία, χώρια που θα πρέπει να χώσω και λεφτά σε καλώδια για να το βάλω μπροστά.
Αν ψήνεσαι πες μου.
Με τοσα λεφτα σου δινω το δικο μου,του γειτονα , του ξαδερφου μου και του Νικου φυσικα
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Κρίμα ρε γμτ! Πολύ ζημιά. Εγώ πάντως με **5000 χιλιαρικάκια **σε απαλλάσσω απο την παρουσία του. Δίκαιη τιμή πιστεύω για ένα αμάξι με τόσο βαριά ζημία, χώρια που θα πρέπει να χώσω και λεφτά σε καλώδια για να το βάλω μπροστά.
Αν ψήνεσαι πες μου.
Με τοσα λεφτα σου δινω το δικο μου,του γειτονα , του ξαδερφου μου και του Νικου φυσικα
Θα μου δανείσεις και μένα μερικά από τα 5000 χιλιαρικάκια; ...
Πάντως για 5000 χιλιαρικάκια είμαι μέσα!...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Μέσα σ'όλα τα άλλα με άφησε και από μπαταρία το αμάξι πριν 3 βδομάδες, ακόμη δεν έκανα τίποτα. Μου κράτησε απροβλημάτιστα 5 χρόνια από τότε που το αγόρασα, ...
Μία από τα ίδια... Το 207GT ακινητοποιήθηκε μέσα στο γκαράζ μου... Πήγα να το βάλω μπροστά σήμερα το πρωί να πάω στο γραφείο αλλά τζίφος. Νεκρό.
Άλλοι λένε μπαταρία, άλλοι μίζα ... άλλοι μου είπαν εγκέφαλος/immobilizer.
Από το πρωί ψάχνω να βγάλω άκρη και έχω και προβλήματα με την εργασία μου...Και το εξουσιοδοτημένο ψάχνει να βρει τρόπο για να μου πάρει φράγκα, επειδή είμαι στην εγγύηση...
Πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο...
Κρίμα. Καινούριο αυτοκίνητο.και στο δικό μας 207 σε λιγότερο από 2 χρόνια τα έφτυσε... 1 και κάτι για την ακρίβεια...
απαίτησε να στην αλλάξουν μέσα στην εγγύηση... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
και στο δικό μας 207 σε λιγότερο από 2 χρόνια τα έφτυσε... 1 και κάτι για την ακρίβεια...
απαίτησε να στην αλλάξουν μέσα στην εγγύηση...Και σε σας η μπαταρία;
Ελπίζω και σε μένα, να είναι η μπαταρία. Ένας ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων, όταν του είπα το σύμπτωμα μου είπε η μίζα.
Από το συνεργείο τηλεφωνικά είπαν μπαταρία ή μίζα ή immobilizer.Δυστυχώς δεν έχω καθόλου χρόνο να μπλέξω με εξουσιοδοτημένα. Τη Δευτέρα εργάζομαι. Πρέπει να πάω στη δουλειά, όπως και όλη τη βδομάδα. Αύριο θα έρθει η Express Service. Αν το βάλει μπρος θα πάω αύριο κιόλας για μπαταρία και μετά θα πάω να αγοράσω ένα καλό φορτιστή από το Praktiker. Και θα έχω και δύο μπαταρίες για ώρα ανάγκης...
Αν δεν μπει μπροστά θα φορτωθεί για το εξουσιοδοτημένο...
...
...
...
Βρήκα μπαταρία πολύ κοντά στο σπίτι μου με 75euro ... 55Ah της Rocket (Yuasa) με 5 χρόνια εγγύηση.
Όλοι οι άλλοι που πήρα τηλέφωνο ζητάνε πάνω από 100euro...και με δύο χρόνια εγγύηση.
(Dauer, Royal, Bosch) -
5 χρόνια εγγύηση σε μπαταρία....
Οποιαδήποτε μάρκα αντέξει πάνω απο 4 χρόνια, ειναι υπεράριστη, αφού τα 5 χρόνια αντοχής πάντως δεν ειναι σύνηθες φαινόμενο.
Το σημαντικό ειναι - και το εύχομαι - να λυθεί το πρόβλημα με την αλλαγή της μπαταρίας, που ειναι η πλέον ανώδυνη ζημιά, καθότι τα περι κάθε είδους 'εγγυήσεων' μετα τον πρώτο χρόνο τα ακούω βερεσέ..... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μέσα σ'όλα τα άλλα με άφησε και από μπαταρία το αμάξι πριν 3 βδομάδες, ακόμη δεν έκανα τίποτα. Μου κράτησε απροβλημάτιστα 5 χρόνια από τότε που το αγόρασα, ...
Μία από τα ίδια... Το 207GT ακινητοποιήθηκε μέσα στο γκαράζ μου... Πήγα να το βάλω μπροστά σήμερα το πρωί να πάω στο γραφείο αλλά τζίφος. Νεκρό.
Άλλοι λένε μπαταρία, άλλοι μίζα ... άλλοι μου είπαν εγκέφαλος/immobilizer.
Από το πρωί ψάχνω να βγάλω άκρη και έχω και προβλήματα με την εργασία μου...Και το εξουσιοδοτημένο ψάχνει να βρει τρόπο για να μου πάρει φράγκα, επειδή είμαι στην εγγύηση...
Πρώτη φορά μου συμβαίνει κάτι τέτοιο...
Κρίμα. Καινούριο αυτοκίνητο.και στο δικό μας 207 σε λιγότερο από 2 χρόνια τα έφτυσε... 1 και κάτι για την ακρίβεια...
απαίτησε να στην αλλάξουν μέσα στην εγγύηση...στο δικό μας αλλάχθηκε πριν ένα μήνα. μοντέλο τέλη του 2007.
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
5 χρόνια εγγύηση σε μπαταρία....
Οποιαδήποτε μάρκα αντέξει πάνω απο 4 χρόνια, ειναι υπεράριστη, αφού τα 5 χρόνια αντοχής πάντως δεν ειναι σύνηθες φαινόμενο.
Το σημαντικό ειναι - και το εύχομαι - να λυθεί το πρόβλημα με την αλλαγή της μπαταρίας, που ειναι η πλέον ανώδυνη ζημιά, καθότι τα περι κάθε είδους 'εγγυήσεων' μετα τον πρώτο χρόνο τα ακούω βερεσέ.....Η πρωτη εργοστασιακη μπαταρια του αυτοκινητου μου ειχε κρατησει 6 χρονια . Ηταν μπαταρια της Solite ,απο τοτε εχω αλλαξει αλλες 3 μπαταριες περιπου ανα 2 χρονια ,μια ΠΑΚ , μια αγνωστου πατροσ και μητρος και τωρα εχω μια bosch .
Αν έβρισκα Solite θα την εβαζα με κλειστα τα ματια , πρωτον για την αξιοπιστια της και δευτερον γιατι ειχα πιο ομαλο ρελαντι -
Στις 8 το πρωί ήμουν έτσι ...
Στις 11.30 ήμουν έτσι ...
Μπαταρία εργοστασιακή Varta πεσμένη εντελώς ... Είχε πάνω και ένα δείκτη.
Την άλλαξα με μία της Rocket Yuasa (Κορεάτικη ! )Ευτυχώς ο άνθρωπος της Express service είχε μαζί του μπαταρία εκκίνησης φορτισμένη...
Για ευνόητους λόγους πήρα και ένα καλό φορτιστή της Einhell ...
Ευτυχώς αποφύγαμε γερανούς και εξουσιοδοτημένα... -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
5 χρόνια εγγύηση σε μπαταρία....
Οποιαδήποτε μάρκα αντέξει πάνω απο 4 χρόνια, ειναι υπεράριστη, αφού τα 5 χρόνια αντοχής πάντως δεν ειναι σύνηθες φαινόμενο.
Το σημαντικό ειναι - και το εύχομαι - να λυθεί το πρόβλημα με την αλλαγή της μπαταρίας, που ειναι η πλέον ανώδυνη ζημιά, καθότι τα περι κάθε είδους 'εγγυήσεων' μετα τον πρώτο χρόνο τα ακούω βερεσέ.....Η πρωτη εργοστασιακη μπαταρια του αυτοκινητου μου ειχε κρατησει 6 χρονια . Ηταν μπαταρια της Solite ,απο τοτε εχω αλλαξει αλλες 3 μπαταριες περιπου ανα 2 χρονια ,μια ΠΑΚ , μια αγνωστου πατροσ και μητρος και τωρα εχω μια bosch .
Αν έβρισκα Solite θα την εβαζα με κλειστα τα ματια , πρωτον για την αξιοπιστια της και δευτερον γιατι ειχα πιο ομαλο ρελαντιβάλε σάπια άσπρη μιτσούμπα λέμε
απορώ γιατί το κουράζετε -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
5 χρόνια εγγύηση σε μπαταρία....
Οποιαδήποτε μάρκα αντέξει πάνω απο 4 χρόνια, ειναι υπεράριστη, αφού τα 5 χρόνια αντοχής πάντως δεν ειναι σύνηθες φαινόμενο.
Το σημαντικό ειναι - και το εύχομαι - να λυθεί το πρόβλημα με την αλλαγή της μπαταρίας, που ειναι η πλέον ανώδυνη ζημιά, καθότι τα περι κάθε είδους 'εγγυήσεων' μετα τον πρώτο χρόνο τα ακούω βερεσέ.....Η πρωτη εργοστασιακη μπαταρια του αυτοκινητου μου ειχε κρατησει 6 χρονια . Ηταν μπαταρια της Solite ,απο τοτε εχω αλλαξει αλλες 3 μπαταριες περιπου ανα 2 χρονια ,μια ΠΑΚ , μια αγνωστου πατροσ και μητρος και τωρα εχω μια bosch .
Αν έβρισκα Solite θα την εβαζα με κλειστα τα ματια , πρωτον για την αξιοπιστια της και δευτερον γιατι ειχα πιο ομαλο ρελαντιβάλε σάπια άσπρη μιτσούμπα λέμε
απορώ γιατί το κουράζετεκουβεντα κανουμε
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Στις 8 το πρωί ήμουν έτσι ...Στις 11.30 ήμουν έτσι ...
Μπαταρία εργοστασιακή Varta πεσμένη εντελώς ... Είχε πάνω και ένα δείκτη.
Την άλλαξα με μία της Rocket Yuasa (Κορεάτικη ! )Ευτυχώς ο άνθρωπος της Express service είχε μαζί του μπαταρία εκκίνησης φορτισμένη...
Για ευνόητους λόγους πήρα και ένα καλό φορτιστή της Einhell ...
Ευτυχώς αποφύγαμε γερανούς και εξουσιοδοτημένα...Χασαμε και τα λεφτα γμτ.
Ειδες που τελικα ηταν το λιγοτερο κακο;
Μπαταρία αυτοκινήτου...