-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Το μοτέρ του GOLF 5 GT (170 hp) έχει ιμάντα ή καδένα;
Εγινε καμία αλλαγή στο μοτέρ όσο πουλιόταν το αμάξι;
Αυτά παρουσίαζαν πρόβλημα με το σασμάν;
Ευχαριστώ
καδενα εχουν σχεδον ολα τα fsi/tsi/tfsi.
Άρα το αμάξι που ρωτάω έχει καδένα...
Είναι και μοντέλο του 2008 οπότε τι λέτε το γλυτώνω το σκόρπισμα;;;
Τι μηχανικά προβλήματα έβγαζαν αυτά...
Με τα μπρίκια που πάω και μπλέκω...
-
Απ όσο ξέρω συγχρονιζέ 2ας έβγαζαν, σκάστρα και βαλβίδα Ν75. Το κόστος σκάστρας και Ν75 είναι πολύ μικρό.
-
ένα πουλάκι μου είπε στο αφτί ότι αγοράζουμε τον Ιταλό ανταγωνιστή μας?
-
Έχει κανένας εμπειρία από Πόλο έκδοση Χάιλαιν με την σπόρ ανάρτηση?Είναι πολύ πιο σκληρή από την νορμάλ της Κομφορτλάιν?
-
Έχω εγώ το polo σε highline αλλά δε θα έλεγα ότι είναι πολύ σκληρή. Σε σχέση με το comfortline δε ξέρω να σου πω, πάντως της highline μου φαίνεται αρκετά άνετη (σε συνδυασμό με το 60άρι προφίλ ελαστικών), ενώ αν θέλεις να μην παίρνει καθόλου κλίσεις το αυτοκίνητο μάλλον θα πρέπει να στραφείς στην ανάρτηση του gti που τοποθετείται εργοστασιακά (αν μιλάμε για το τελευταίο πολο, για τα παλαιότερα δε γνωρίζω)
Υ.Γ. Έχω μπεί στο προηγούμενο πολο, trendline νομίζω, και κουνούσε απίστευτα, έπαιρνε πολύ μεγάλες κλίσεις ενώ και κατά το φρενάρισμα ένιωθες πολύ έντονα το αμάξωμα να ταλαντεύεται. Δε ξέρω μήπως είχε τελειωμένα αμορτισέρ, πάντως σε όσα πόλο τελευταίας γενιάς έχω μπεί κανένα δε το έκανε αυτό.
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Έχω εγώ το polo σε highline αλλά δε θα έλεγα ότι είναι πολύ σκληρή. Σε σχέση με το comfortline δε ξέρω να σου πω, πάντως της highline μου φαίνεται αρκετά άνετη (σε συνδυασμό με το 60άρι προφίλ ελαστικών), ενώ αν θέλεις να μην παίρνει καθόλου κλίσεις το αυτοκίνητο μάλλον θα πρέπει να στραφείς στην ανάρτηση του gti που τοποθετείται εργοστασιακά (αν μιλάμε για το τελευταίο πολο, για τα παλαιότερα δε γνωρίζω)Υ.Γ. Έχω μπεί στο προηγούμενο πολο, trendline νομίζω, και κουνούσε απίστευτα, έπαιρνε πολύ μεγάλες κλίσεις ενώ και κατά το φρενάρισμα ένιωθες πολύ έντονα το αμάξωμα να ταλαντεύεται. Δε ξέρω μήπως είχε τελειωμένα αμορτισέρ, πάντως σε όσα πόλο τελευταίας γενιάς έχω μπεί κανένα δε το έκανε αυτό.
Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.Δυστυχώς το όλο θέμα είναι υποκειμενικό.Πχ του I30 που οδηγώ, η ανάρτηση μου φαίνεται λίγο σκληρή και θα την ήθελα μαλακότερη.από την άλλη όλα τα περιοδικά λέγανε ότι είναι πολύ μαλακή.Βγάλε συμπέρασμα τωρα......
-
Mήπως γνωρίζει κάποιος πόσο πάει το κοστουμάκι για μία λάμπα μπιξένον για Golf V?
Nα φορέσω τα Μινέρβα μου ή να βάλω κανένα τέτοιο :
? -
Θα έχετε νέο μέλος βρε οσονούπω.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Mήπως γνωρίζει κάποιος πόσο πάει το κοστουμάκι για μία λάμπα μπιξένον για Golf V?
Nα φορέσω τα Μινέρβα μου ή να βάλω κανένα τέτοιο :
?Αν επιτρέπεται αγαπητέ προφέσορα στα πόσα χλμ παρέδωσε πνεύμα?
Χρήση όλη μέρα? -
Χαίρεται
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ΧαίρεταιΘα νομίζουν ότι θες να τρολλάρεις
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
ΧαίρεταιΚαλώς τον κι εδώ! Σε καλοσορίζουμε στα γερμανικά εδάφη λοιπόν!
Λοιπόν πέραν της πλάκας τώρα, είναι ευτύχημα το ότι αγόρασες κάτι -που όπως είπες στο άλλο θέμα σου άρεσε,- χωρίς να κολλήσεις στο αν ειναι γερμανικό, ή οτιδήποτε άλλο.
Από κει και πέρα πες μας τις πρώτες σου εντυπώσεις απ το αυτοκίνητο και αργότερα κάνε και ένα mini review
Πάντως ευτυχώς πήρες την off-road έκδοση.. Έστω και ταπεινά σου εύχομαι να το χαρείς και εκτός δρόμου -
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Χαίρεται
Καλώς τον κι εδώ! Σε καλοσορίζουμε στα γερμανικά εδάφη λοιπόν!
Λοιπόν πέραν της πλάκας τώρα, είναι ευτύχημα το ότι αγόρασες κάτι -που όπως είπες στο άλλο θέμα σου άρεσε,- χωρίς να κολλήσεις στο αν ειναι γερμανικό, ή οτιδήποτε άλλο.
Από κει και πέρα πες μας τις πρώτες σου εντυπώσεις απ το αυτοκίνητο και αργότερα κάνε και ένα mini review
Πάντως ευτυχώς πήρες την off-road έκδοση.. Έστω και ταπεινά σου εύχομαι να το χαρείς και εκτός δρόμουDanke. Βασικά νιώθω λίγο χαμένος. Τα λημέρια άγνωστα για μένα. Είμαι ανά χείρας με το manual
Εντυπώσεις? Μέχρι στιγμής το αμάξι μου φαίνεται καταπληκτικό.
Πάτημα, μοτέρ, κιβώτιο, ποιότητα, στιβαρότητα είναι υπέρ άνω κριτικής....
Περισσότερα θα γράψω εντός ΣΚ, και πιο αναλυτικά μάλιστα.Το δικό μου Tiguan θα πατήσει και χώμα. Για μένα τώρα ανοίγουν νέα ενδιαφέροντα πες κατά κάποιο τρόπο...Ποτέ δεν είχα ασχοληθεί με off road. Τώρα θα επιχειρήσω κάτι σε οργανωμένο....
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
...
Αν επιτρέπεται αγαπητέ προφέσορα στα πόσα χλμ παρέδωσε πνεύμα?
Χρήση όλη μέρα?93.000 χλμ/3+ χρόνια με 'νορμάλ χρήση'. Δηλαδή αναμμένα σε εθνική και βράδυ. Σπάνια τη μέρα. Ψιλονωρίς μου φαίνεται καθώς είχα ακούσει παλιότερα ότι μιλάμε για ένα 80αρι περίπου. Δεν ξέρω όμως σίγουρα για αυτό και ρώτησα.
===================================
Busso, καλοτάξιδο να είναι και απροβλημάτιστο. Πιστεύω θα σου προσφέρει χαρές αρκετές.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Danke. Βασικά νιώθω λίγο χαμένος. Τα λημέρια άγνωστα για μένα. Είμαι ανά χείρας με το manual
Εντυπώσεις? Μέχρι στιγμής το αμάξι μου φαίνεται καταπληκτικό.
Πάτημα, μοτέρ, κιβώτιο, ποιότητα, στιβαρότητα είναι υπέρ άνω κριτικής....
Περισσότερα θα γράψω εντός ΣΚ, και πιο αναλυτικά μάλιστα.Το δικό μου Tiguan θα πατήσει και χώμα. Για μένα τώρα ανοίγουν νέα ενδιαφέροντα πες κατά κάποιο τρόπο...Ποτέ δεν είχα ασχοληθεί με off road. Τώρα θα επιχειρήσω κάτι σε οργανωμένο....
Καλοτάξιδο και απο μένα.
Χαίρομαι που σε εκπλήσει ευχάριστα ο φαουβές (τουλάχιστον μέχρι να πιάσουν οι κατάρες του Πάσχου και να αρχίσουν να πέφτουν τα παράθυρα ) Αν και δεν εχω οδηγήσει Tiguan είμαι σίγουρος οτι πρόκειται για ένα πολύ καλό σύνολο στους τομείς που αναφέρεις... Οικονομοτεχνικά, ίσως η καλύτερη επιλογή για έναν άνετο 'κουβαλητή'...
Με αυτό και με μια Άλφα στο γκαράζ (ίσως αργότερα γιατί όχι και με μια πραγματική... ξέρεις... απο αυτές που φτιάχνονται στο Μόναχο ) δεν θα σου λείψει τίποτα...
Για το off-roading, χωρίς να ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου, μάλλον θα έλεγα να κρατάς μικρό καλάθι...
ΥΓ: Danke...? DANKE...??? σορρυ, δεν σε έχω συνηθίσει...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Χαίρεται
Καλώς τον κι εδώ! Σε καλοσορίζουμε στα γερμανικά εδάφη λοιπόν!
Λοιπόν πέραν της πλάκας τώρα, είναι ευτύχημα το ότι αγόρασες κάτι -που όπως είπες στο άλλο θέμα σου άρεσε,- χωρίς να κολλήσεις στο αν ειναι γερμανικό, ή οτιδήποτε άλλο.
Από κει και πέρα πες μας τις πρώτες σου εντυπώσεις απ το αυτοκίνητο και αργότερα κάνε και ένα mini review
Πάντως ευτυχώς πήρες την off-road έκδοση.. Έστω και ταπεινά σου εύχομαι να το χαρείς και εκτός δρόμουDanke. Βασικά νιώθω λίγο χαμένος. Τα λημέρια άγνωστα για μένα. Είμαι ανά χείρας με το manual
Εντυπώσεις? Μέχρι στιγμής το αμάξι μου φαίνεται καταπληκτικό.
Πάτημα, μοτέρ, κιβώτιο, ποιότητα, στιβαρότητα είναι υπέρ άνω κριτικής....
Περισσότερα θα γράψω εντός ΣΚ, και πιο αναλυτικά μάλιστα.Το δικό μου Tiguan θα πατήσει και χώμα. Για μένα τώρα ανοίγουν νέα ενδιαφέροντα πες κατά κάποιο τρόπο...Ποτέ δεν είχα ασχοληθεί με off road. Τώρα θα επιχειρήσω κάτι σε οργανωμένο....
α) καλοταξιδο
β) τεστ ντραιβ η δημοσιογραφικο; απο τις λιγες περιπτωσεις που αξιζει το μτχ, αφου θεωρειται πολυτελεια το tiguan
γ) τι κινητηρα εχει; CAV; να ρωτησεις αν εχουν κανει αναβαθμιση, αλλιως να πας μια επισκεψη -
Καλημέρα. Μπορεί κάποιος να μου πει να το golf gt V έχει μεταβλητό ή όχι;
Ευχαριστώ. -
Ο χρήστης tan έγραψε:
Καλημέρα. Μπορεί κάποιος να μου πει να το golf gt V έχει μεταβλητό ή όχι;
Ευχαριστώ.όλα τα tfsi/tsi εχουν μεταβλητο, οπως και τα fsi εκτος απο το αχρηστο 1.4 που καταργηθηκε ευτυχως
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Καλημέρα. Μπορεί κάποιος να μου πει να το golf gt V έχει μεταβλητό ή όχι;
Ευχαριστώ.όλα τα tfsi/tsi εχουν μεταβλητο, οπως και τα fsi εκτος απο το αχρηστο 1.4 που καταργηθηκε ευτυχως
Δηλαδή το Golf gt ενός φίλου στο ρελαντί κάνει σαν ταξί λόγω μεταβλητού. Δεν ήμουν σίγουρος ότι έχουν γι αυτό και ρώτησα. Στο συνεργείο που πήγε πάντως του είπαν πως μετά από τα 50Κ χμλ. κάνει έτσι η μηχανή του αυτοκινήτου και θα πρέπει να μάθει να ζει με αυτό. Το οποίο μου έκανε μεγάλη εντύπωση γι αυτό είπα να το τσεκάρω...
-
Ο χρήστης tan έγραψε:
Καλημέρα. Μπορεί κάποιος να μου πει να το golf gt V έχει μεταβλητό ή όχι;
Ευχαριστώ.όλα τα tfsi/tsi εχουν μεταβλητο, οπως και τα fsi εκτος απο το αχρηστο 1.4 που καταργηθηκε ευτυχως
Δηλαδή το Golf gt ενός φίλου στο ρελαντί κάνει σαν ταξί λόγω μεταβλητού. Δεν ήμουν σίγουρος ότι έχουν γι αυτό και ρώτησα. Στο συνεργείο που πήγε πάντως του είπαν πως μετά από τα 50Κ χμλ. κάνει έτσι η μηχανή του αυτοκινήτου και θα πρέπει να μάθει να ζει με αυτό. Το οποίο μου έκανε μεγάλη εντύπωση γι αυτό είπα να το τσεκάρω...
να μην μαθεις να ζεις με αυτο γιατι μπορει να τα παρεις ολα στο χερι
μεταβλητος, καδενες γλιστρες κανα 1000κακι
οπως 147, ποιος ειπε οτι δεν εχουν συγγενειες τα αυτοκινητα και ψυχη;
VW FORUM