-
-
Πιο πολύ μ΄αρέσει η πριγραφή
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
:ysterical:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1004355/καύσιμο μπαταρίες, πολύ μου αρεσει.
-
για δέστε βρε λεβέντες μου το παρακάτω βίντεο και πες τε μου αν γίνετε αυτό για να το δοκιμάσω.
http://www.youtube.com/watch?v=q0UAUBE- ... r_embeddedτο ειδε κανεις.???????????????????????????????????
αυτός που τώρα τελευταία ασχολείται με AUDI τι λέει.
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
για δέστε βρε λεβέντες μου το παρακάτω βίντεο και πες τε μου αν γίνετε αυτό για να το δοκιμάσω.
http://www.youtube.com/watch?v=q0UAUBE- ... r_embeddedτο ειδε κανεις.???????????????????????????????????
αυτός που τώρα τελευταία ασχολείται με AUDI τι λέει.
Tό έπιασα το υπονοούμενο....
Λοιπόν , είναι μια απλή εφαρμογή φυσικών νόμων ( συστολή- διαστολή) αλλά αμφιβάλλω αν παραμείνει η 'επισκευή' μετά από νέα αλλαγή θερμοκρασίας .
Η χρήση ανάποδα του σπρέυ είναι για να χρησιμοποιηθεί το προωθητικό αέριο (propellant gas) CO2 , το οποίο εκτονώμενο πάνω στη λαμαρίνα (γιαυτό και έχουν ξύλινες λαβές τα ακροφύσια των πυροσβεστήρων CO2), ρίχνει δραματικά την θερμοκρασία του ήδη διεσταλμένου μετάλλου και η απότομη συστολή το επαναφέρει στην αρχική κατάσταση . Αν έχει όμως συντελεστεί μόνιμη παραμόρφωση , τότε κάποια στιγμή η άνοδος της θερμοκρασίας θα την επανεμφανίσει.
Δυστυχώς τα μέταλλα έχουν 'μνήμη' , ή οποία ελέγχεται μόνο με μοριακή ανάταξη ( τήξη κλπ) .Ελπίζω να σε διαφώτισα .........
-
το περί AUDI δεν αφορούσε εσενα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Φανοποιία, η τέχνη του επισκευαστή χτυπημένων αμαξωμάτων...
Πολύ σωστά όλα αυτά, αλλά αναρωτήθηκες γιατί, ένας νέος φανοποιός, αντι να 'επενδύσει' στην εκμάθηση σφυρηλάτησης, κατασκευής εξαρτημάτων και λοιπών τεχνικών, επενδύει σε εγκαταστάσεις, εξοπλισμό, προσωπικό?
Μήπως γιατί το πρώτο είναι άχρηστο σήμερα? (και τα τελευταία 20+ χρόνια, βέβαια). Μήπως γιατί ,ακόμη κι αν με την πρώτη λογική, κάνει πελάτες του 10-15 (πόσους παραπάνω?) χομπίστες κερδίζει κάτι? Όχι γιατί τα αυτοκίνητα των 500, άντε 1000 χιλιομέτρων το χρόνο, δεν ξαναέρχονται στο μαγαζί γιατί απλούστατα δεν φθείρονται.
Πόσα φτερά Golf, ας πούμε, αλλάζει κανείς στο χρόνο που θα χρειαστεί να σφυρηλατήσει-επισκευάσει (με καλάι, αφού το ανέφερες!) ένα φτερό οποιυδήποτε παλιού? Και πόσα χρήματα βγάζει στη μεν, και πόσα στη δε περίπτωση?Βέβαια όλα είναι φαύλος κύκλος, κανείς δεν πληρώνει, άρα γιατί να καθίσει ο φανοποιός να ασχοληθεί, και γιατί ο ιδιοκτήτης να απευθυνθεί σε έναν φανοποιό που δεν ασχολείται?
Υ.Γ. η λέξη είναι πάφιλας όχι πάφυλας, και δεν είναι απαραίτητο το κάθε λεξικό να έχει όλες τις σύνθετες λέξεις της ελληνικής γλώσσας (εκατομμύρια!)
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Φανοποιία, η τέχνη του επισκευαστή χτυπημένων αμαξωμάτων...
Πολύ σωστά όλα αυτά, αλλά αναρωτήθηκες γιατί, ένας νέος φανοποιός, αντι να 'επενδύσει' στην εκμάθηση σφυρηλάτησης, κατασκευής εξαρτημάτων και λοιπών τεχνικών, επενδύει σε εγκαταστάσεις, εξοπλισμό, προσωπικό?
Μήπως γιατί το πρώτο είναι άχρηστο σήμερα? (και τα τελευταία 20+ χρόνια, βέβαια). Μήπως γιατί ,ακόμη κι αν με την πρώτη λογική, κάνει πελάτες του 10-15 (πόσους παραπάνω?) χομπίστες κερδίζει κάτι? Όχι γιατί τα αυτοκίνητα των 500, άντε 1000 χιλιομέτρων το χρόνο, δεν ξαναέρχονται στο μαγαζί γιατί απλούστατα δεν φθείρονται.
Πόσα φτερά Golf, ας πούμε, αλλάζει κανείς στο χρόνο που θα χρειαστεί να σφυρηλατήσει-επισκευάσει (με καλάι, αφού το ανέφερες!) ένα φτερό οποιυδήποτε παλιού? Και πόσα χρήματα βγάζει στη μεν, και πόσα στη δε περίπτωση?Βέβαια όλα είναι φαύλος κύκλος, κανείς δεν πληρώνει, άρα γιατί να καθίσει ο φανοποιός να ασχοληθεί, και γιατί ο ιδιοκτήτης να απευθυνθεί σε έναν φανοποιό που δεν ασχολείται?
Υ.Γ. η λέξη είναι πάφιλας όχι πάφυλας, και δεν είναι απαραίτητο το κάθε λεξικό να έχει όλες τις σύνθετες λέξεις της ελληνικής γλώσσας (εκατομμύρια!)
Μάλλον δεν έπιασες την ουσία αν και καλών προθέσεων.
Η όλη ιστορία της εκτοξευθείσας οριζόντια και κάθετα κατά 360ο λέξης τσιγκοπάφιλας αφορούσε όσους μαζεύουν παλαιά αυτοκίνητα. Αυτούς δεν τους αφορούν οι μεγάλες και σύγχρονες εγκαταστάσεις του σήμερα που αλλάζουν 100 φτερά Golf γενιάς 3-4-5, τους αφορά η μαστοριά του μάστορα που θα αναλάβει να αναστηλώσει το σαπάκι της 10ετίας του 40, του 50, του 60, σε αυτά τα αυτοκίνητα οι σύγχρονες μοντέρνες εγκαταστάσεις και οι νέοι μάστορες δεν μπορούν να τους πούν τίποτα, παρά μόνο να τους υποσχεθούν χλαπάτσες ατάκτως εριμμένες και αρκούντως σοβαντισμένες.
Οι λόγοι είναι προφανείς, εκτός από την έλλειψη της απαραίτητης μαστοριάς που περιέγραφα πιο πάνω, υπάρχουν και οικονομικοί λόγοι που επιβάλλουν το αυτοκίνητο να φεύγει από το συνεργείο το συντομότερο ( χτές )
Τα παλαιά αυτοκίνητα επισκευάζονται εκτός των άλλων ( μαστοριά, κόστος επισκευής, εύρεση παλαιών ανταλλακτικών ) και μεταξύ τσιγάρου, μπύρας, μεζέδων και ανεξάντλητων συζητήσεων, αυτό προϋποθέτει να είσαι μάστορας παλαιάς κοπής συνταξιούχος, να έχεις κρατήσει τα εργαλεία σου, να κατέχεις την τέχνη σου και να έχεις φίλους με αυτοκίνητα προς ανάσταση / αναστήλωση. Δηλαδή, καλά κρασά, αυτά για την Ελλάδα, έξω είναι άλλα κόλπα που δεν θα τα φτάσουμε λόγω νοοτροπίας ποτέ.
Όσο για το αν αναρωτήθηκα γιατί δεν συμφέρει και γιατί ο φανατζής δεν θα το κάνει, είναι προφανές ότι με προσεκτικότερη ανάγνωση θα έβγαινε και το συμφραζόμενο, αλλά μάλλον θέλουμε να ξεχάσουμε ότι στην χρηματοοικονομική εξίσωση πρέπει να μπεί και η λέξη μάστορας, αλλά μας αρέσει να κρυβόμαστε πίσω από το - δεν συμφέρει - κρύβοντας τις όποιες άλλες αδυναμίες μας.
-
Γιάννη ιστορικέ, το ότι μπορεί να πιστεύετε όλοι το ίδιο, δεν σημαίνει ότι έχετε βρει και τη λύση.
Σας έχει πει κανένας από αυτούς που έχουν χαθεί ότι πάψανε να ασχολούνται γιατί πχ μπήκε ο Πρόδρομος και τους τα χει ζαλίσει με τα Opel? Ή ότι έχουνε μαζευτεί πολλά χαμηλής αξίας αυτοκίνητα και τους ρίχνει το κύρος?
Αν σας έχουν πει κάτι τέτοιο πάω πάσο. Αλλά από αυτά που γνωρίζω εγώ δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο.Αντίθετα για προσωπικά θέματα έχω ακούσει.
-
Κύριε Παναγιώτη δεν γνώριζα το τι σήμαινε η λέξη πάφιλας. Πραγματικά σας ευχαριστώ. Θα ήθελα πολύ να είμαι πάφιλας και μάστορας, αλλά είμαι αιώνες μακριά.
-
O παράδεισος ίσως ?
-
ΘΕΙΚΗ!!!!!!!!!!!!!ΑΓΓΕΛΙΑ.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
ΘΕΙΚΗ!!!!!!!!!!!!!ΑΓΓΕΛΙΑ. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
O παράδεισος ίσως ?Μπα σε καλό σου μας κόλασες βραδιάτικα!
Μου πήρε πάνω από ώρα να χαζεύω την 308 GTB.
Βέβαια στην αρχή μου άρεσε όπως ήταν και σκεφτόμουν τι θέλουν και την πειράζουν...
Όταν την ξεγύμνωσαν τελείως απορούσα... στα μάτια ενός ανυποψίαστου το χωροδικτύωμα θα μπορούσε να είναι και 'backyard special'.
Ακριβό παιχνίδι και τα μαστόρια το διασκέδαζαν.
Δεν ξέρω για παράδεισο, αλλά παιδική χαρά (με την καλή έννοια...) σίγουρα. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
O παράδεισος ίσως ?:** άπαιχτοι**
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τα παλαιά αυτοκίνητα επισκευάζονται εκτός των άλλων ( μαστοριά, κόστος επισκευής, εύρεση παλαιών ανταλλακτικών ) και μεταξύ τσιγάρου, μπύρας, μεζέδων και ανεξάντλητων συζητήσεων, αυτό προϋποθέτει να είσαι μάστορας **παλαιάς κοπής συνταξιούχος **.
Διαφωνώ!
-
Πάνω από όλα ενδιαφέρον και αγάπη για τη δουλειά και το αντικείμενο.
Την Arta την έφτιαξαν 50άρης φανοποιός, 34χρονος μηχανικός και 50άρης ταπετσέρης.
Ελπίζω να αργήσουν να πάρουν σύνταξη. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
O παράδεισος ίσως ?Nαι, οι άνθρωποι είναι αλλού.
-
Ο χρήστης Fulvia 3 έγραψε:
Πάνω από όλα ενδιαφέρον και αγάπη για τη δουλειά και το αντικείμενο.
Την Arta την έφτιαξαν 50άρης φανοποιός, 34χρονος μηχανικός και 50άρης ταπετσέρης.
Ελπίζω να αργήσουν να πάρουν σύνταξη.Mε τους ίδιους ρυθμούς ο 50άρης φανοποιός προλαβαίνει δεν προλαβαίνει αλλά 5 αυτοκίνητα μέχρι τη σύνταξη.....
-
Ο 50άρης φανοποιός ζει την οικογένειά του με τις επισκευές σύγχρονων οχημάτων.
Τη συγκεκριμένη δουλειά την έκανε για μένα και άλλες 2-3 φορές (για συγκεκριμένους ανθρώπους).
Πιστεύω ότι την έκανε άριστα και φθηνά. Αν ήθελα να την κάνει γρήγορα, θα έπρεπε προφανώς να πληρώσω πολλαπλάσια, αν και, πάλι, με τα χρήματα και τη χρονική πίεση δεν αγοράζεις πάντα τη διάθεση.
Πράγματι, για να κάτσεις να κάνεις την πατέντα δεν αρκεί η προσδοκία καλής αμοιβής, αλλά χρειάζονται και ιδέες και όρεξη (και καλή σχέση και καφές/μπύρα/κοψίδι - τσιγάρο δεν έχει γιατί κανείς μας δεν καπνίζει).
ACE CAFE-Το καφενείο των "ιστορικών" [#2]