-
ετσι οπως πατε δυσκολα να καταλαβει καν τι αμαξι ειναι
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Στην γέφυρα της Μεγαλόπολης έχουν να γραφτούν τρελά jack pot στα ρανταρ. Νομίζω ότι πανελλαδικά δεν πρέπει να υπάρχει άλλο τέτοιο σημείο. 3 - 3.5 χλμ ευθεία κατηφόρα και από τις δυο πλευρές. ότι πρέπει για τρίποδο αλλά εδώ θέλει και κυάλια. Ξέρω ότι ήδη η Τροχαία Αυτοκινητοδρόμων το έχει σταμπάρει το σημείο.....
-
...μια πληροφορια που νομιζω ενδιαφερει ολους τους λατρεις των μηχανοκινητων και οχι μονον του GT-R...
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=179941&cid=12
Αναμονη μεχρι τις 18/10 -
Ορίστε και ένα για αυτούς που τους αρέσουν τα dragster
http://www.youtube.com/watch?v=rp9O3cEC ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=IqvCbdI1 ... re=relatedΕμένα όχι..
-
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
...μια πληροφορια που νομιζω ενδιαφερει ολους τους λατρεις των μηχανοκινητων και οχι μονον του GT-R...
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=179941&cid=12
Αναμονη μεχρι τις 18/10ποσο πιο ανανεωμενο ειναι το GTR? εκτος απο τα 5 αλογα τι παραπανω εχει?
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
...μια πληροφορια που νομιζω ενδιαφερει ολους τους λατρεις των μηχανοκινητων και οχι μονον του GT-R...
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=179941&cid=12
Αναμονη μεχρι τις 18/10ποσο πιο ανανεωμενο ειναι το GTR? εκτος απο τα 5 αλογα τι παραπανω εχει?
τι 5 άλογα ρε μάστορα?
Tantalisingly enough, Mizuno is remaining coy about the numbers, but we know more boost and tweaked valve timing have raised power from 478bhp to at least 523bhp.
Πέραν τούτου, μπόλικες.
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... V6/253308/
-
αα ωραια πραγματα
για το βαρος παντως δεν γραφει τιποτα -
Αυτη η κοντρα μεταξυ 911 turbo Και GTR γινεται ολο και πιο συναρπαστικη!
Οχι βεβαια στις στροφες ( το GTR ειναι τρενο σε ραγες ) αλλα στις ευθειες!!!
-
+40 άλογα, καλύτερη αεροδυναμική, στιβαρότερο πλαίσιο και πιο καλά ελαστικά.....
πόσα δεύτερα κάτω θα το κάνει το Nirb???
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
...μια πληροφορια που νομιζω ενδιαφερει ολους τους λατρεις των μηχανοκινητων και οχι μονον του GT-R...
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=179941&cid=12
Αναμονη μεχρι τις 18/10ποσο πιο ανανεωμενο ειναι το GTR? εκτος απο τα 5 αλογα τι παραπανω εχει?
Φόρο πολυτελείας .
περσι το καλοκαιρι εμπορος απο θεσσαλονικη το εφερνε στα 98 χιλιαρικα.
τωρα εχει ακριβινει κατα μονο 50 χιλιαρικα... -
τωρα εχει ακριβινει κατα μονο 50 χιλιαρικα... [/quote]
....ε για ναχει τον τιτλο του σουπερ καρ σε ολα!!!
-
Ο χρήστης sign-b έγραψε:
...μια πληροφορια που νομιζω ενδιαφερει ολους τους λατρεις των μηχανοκινητων και οχι μονον του GT-R...
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=179941&cid=12
Αναμονη μεχρι τις 18/10Ο her Walter όμως λέει πως το νορμάλ GTR δεν κάνει τέτοιους χρόνους αλλά ελαφρομένο με μεγαλύτερη πίεση στο turbo άλλο set up αναρτήσεων και slik αγωνιστικά ελαστικά .
-
....ε για ναχει τον τιτλο του σουπερ καρ σε ολα!!!
Για σας δε ξέρω αλλά εγώ εδώ μέσα θα το σκεφτόμουν πολύ για να μπώ και ας είναι ο οδηγός ο Suzuki
http://www.youtube.com/watch?v=ve8qhA_I ... _embedded#!Σα βάρκα στο γυαλό φαίνεται το αυτοκίνητο... Να φανταστείτε πάει και σχετικά αργά. Έχει τεράστιες απαιτήσεις αυτή η πίστα. Ότι μπορεί να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια εδώ μπορεί να κινηθεί γρήγορα και με ασφάλεια παντου
Κάτι ακούγεται για 7:20 το ΜΥ11...
Παράξενο. γιατί να λέει ειδικά ο Walter Rohl ένα τέτοιο πράγμα;;;
-
Χρόνοι στο Ring σε συγκριτικό τεστ του Auto Bild:
- Ferrari 458 Italia 7.32,92min
- Lexus LFA 7.38,85min
- Lamborghini Gallardo LP570-4 SL 7.40,76min
- Porsche 997.2 Turbo S 7.41,23min
- Nissan GT-R 7,43,65min
- Mercedes SLS AMG 7,44,42min
- Wiesmann GT MF5 7.52,39min
-
H Z06;
-
Το δυνατό σημείο του GT-R είναι τα στροφιλίκια και μαλιστα τα επικίνδυνα στροφιλίκια με σαμαράκια και όχι και τόσο ιδανικές κλίσεις σε σχέση με τα λοιπά αυτοκίνητα πίστας. Τωρά αν στο Auto bild πάνε σαν τις κότες εκεί και περιμένουν από της ευθείες να κόψουν κανα δευτερόλεπτο όπως με τα άλλα με τις πολύ ανώτερες αναλογίες κιλών/ίππο λογικό είναι να κάνουν πολύ πιο αργό χρόνο
Εδώ ο άλλος με συνοδηγό μέσα το έκανε για τη πλάκα σε κάτω απο 8:00 σε ρυθμό βόλτας. Τι να λέμε τώρα...
-
Ναι ρε, γνωστή κουλομαρία ο Sascha Bert (http://www.sascha-bert.de/typo/) που έκανε τους χρόνους... Μόνο στην ευθέια πατούσε γιατί φοβόταν στις στροφές!
-
Από ότι φαίνεται σε σχέση με τον Suzuki τουλάχιστον κουλός είναι, η μπορεί να παίρνει τίποτα πριμ απο πουθενά, who knows...
Αντε τράβα στο Ferrari topic σου που σε καταλαβαίνουν..
-
Υποδείξεις για το που θα γράφω τι, δεν δέχομαι!
Απο εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί απλά να αγνοεί τα δεδομένα και να ζει στον φανταστικό του κόσμο...
Βέβαια για ποιο λόγο οι Γερμανοί δεν έβγαλαν 2η την σημαία τους (Porsche) ή έστω την γερμανική συμφερόντων Lamborghini, αλλά αντιθέτως το ιαπωνικό LFA, είναι κάτι που φαντάζομαι προβληματίζει όλους τους θεωρητικούς της συνομοσιολογικής επιστήμης...
-
Τότε να μην κάνεις κιόλας! Τουλάχιστον δεν έρχομαι στα forum σας στο ξεκάρφωτο να ανοίξω flames
7:26 είναι o ταχύτερος χρόνος για το GT-R στο Nurburgring. Τώρα γιατί το Autobild η το κάθε περιοδικό το έκανε σε 7:43 δεν θα κάτσω να το ψάξω για να στο εξηγήσω και ούτε με πολυενδιαφέρει. Για το ποιός είναι στο κόσμο του και ποιος όχι δε θα το συνεχίσω
Nissan GT-R