-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Τοσα και τοσα λεγονται και τοσα και τοσα τεστ ντραιβ κανατε και κανενας μα κανενας πλην Κικιζα νομιζω δεν ανεφερε το προβλημα που εχει με την τοποθετηση των πεταλιων. Και συγκεκριμενα- Ειναι πολυ καθετα τοποθετημενα, δε βολευουν
- Το μηκος του πενταλ γκαζιου ειναι μικρο
- Η αποσταση μεταξυ φρενου-γκαζι ειναι κατι χιλιομετρα το ενα απο το αλλο... επομενως μυτοτακουνο δεν κανεις με καμμια παναγια αφου το παπουτσι μπαινει κατω απο το γκαζι... ισως βεβαια οι ιταλοι να τους εχουν μεγαλους τους κουντεπιεδες και ο μεσος ορος τους να ειναι 48 νουμερο βατραχοπεδιλο.
- Το μεσα εξω του τιμονιου εχει περιορισμένο ευρος
Βαλτε στην εξισωση τα καθισματα με την φοβερη στηριξη και το δερματινο τιμονι με τη λεπτη στεφανη που γλιστραει και το συμπερασμα ειναι οτι εχω κανει 400χλμ και δεν εχω στριψει ουτε στο 1/5 απο οτι εστριβα με το Γκολφ.
Περαστικά μας.
- Δεν με προβλημάτισαν.
- Ομοίως.
- Πολλοί τα βρίσκουν υπερβολικά κοντά μεταξύ τους. Εμένα μου φάνηκαν σωστά. Σε άλλα αυτοκίνητα η απόσταση είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερη.
- Θέμα σωματότυπου υποθέτω.
Τα καθίσματα θα μπορούσαν να έχουν καλύτερη στήριξη. Η στεφάνη όμως μου άρεσε.
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
Στριφτερο το golf;;.....
με το golf καθε μερα μιτοτακουνο εκανες;
Για δες τι μαθαινει κανεις!υπάρχει ποστ σου που να μην αναφέρεται στο golf ?
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Τοσα και τοσα λεγονται και τοσα και τοσα τεστ ντραιβ κανατε και κανενας μα κανενας πλην Κικιζα νομιζω δεν ανεφερε το προβλημα που εχει με την τοποθετηση των πεταλιων. Και συγκεκριμενα- Ειναι πολυ καθετα τοποθετημενα, δε βολευουν
- Το μηκος του πενταλ γκαζιου ειναι μικρο
- Η αποσταση μεταξυ φρενου-γκαζι ειναι κατι χιλιομετρα το ενα απο το αλλο... επομενως μυτοτακουνο δεν κανεις με καμμια παναγια αφου το παπουτσι μπαινει κατω απο το γκαζι... ισως βεβαια οι ιταλοι να τους εχουν μεγαλους τους κουντεπιεδες και ο μεσος ορος τους να ειναι 48 νουμερο βατραχοπεδιλο.
- Το μεσα εξω του τιμονιου εχει περιορισμένο ευρος
Βαλτε στην εξισωση τα καθισματα με την φοβερη στηριξη και το δερματινο τιμονι με τη λεπτη στεφανη που γλιστραει και το συμπερασμα ειναι οτι εχω κανει 400χλμ και δεν εχω στριψει ουτε στο 1/5 απο οτι εστριβα με το Γκολφ.
Περαστικά μας.
Έτσι ωμά 'περαστικά μας'; Και όλα μείον κλέβουν 4/5 ευχαρίστησης; Το μετάνοιωσες δηλαδή;
-
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
Στριφτερο το golf;;.....
με το golf καθε μερα μιτοτακουνο εκανες;
Για δες τι μαθαινει κανεις!Καθε μερα και μεσα στην πολη και μεσα στην πιστα. Καθοτι το μυτοτακουνο το κανεις και σε αλλαγη 2ας-1ης για να εχεις απολυτα ραφιναρισμενη μεταβαση ελαφρυ φρενο-κατεβασμα οταν περνας τα στοπ στην πολη.
Για το αν η πλατφορμα Γκολφ ειναι στριφτερη... το παρεδωσα τωρα αλλα οποτε θες σου δειχνω με οποιοδηποτε μκ5 ή 6 αρκει να εχει σπορ αναρτηση και μερικα αλογα γιατι με φσι 90 ιππων χασατε. Δωρο η σακουλα για τα ξερατα μη χρεωθουμε και βιολογικο καθαρισμο
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στριφτερο το golf;;.....
με το golf καθε μερα μιτοτακουνο εκανες;
Για δες τι μαθαινει κανεις!υπάρχει ποστ σου που να μην αναφέρεται στο golf ?
οταν στο τοπικ της g ,αναφερεται το golf αναιτια, εγω ερχομαι δευτερος στην αναφορα του και σχολιαζω
τα 'ασχολιαστα'
Επισης μαλλον υπαρχουν πολλοι απο εδω μεσα που σε οποιο τοπικ να βρεθουν σχολιαζουν-συγκρινουν τα παντα με το golf! -
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Στριφτερο το golf;;.....
με το golf καθε μερα μιτοτακουνο εκανες;
Για δες τι μαθαινει κανεις!Καθε μερα και μεσα στην πολη και μεσα στην πιστα. Καθοτι το μυτοτακουνο το κανεις και σε αλλαγη 2ας-1ης για να εχεις απολυτα ραφιναρισμενη μεταβαση ελαφρυ φρενο-κατεβασμα οταν περνας τα στοπ στην πολη.
Για το αν η πλατφορμα Γκολφ ειναι στριφτερη... το παρεδωσα τωρα αλλα οποτε θες σου δειχνω με οποιοδηποτε μκ5 ή 6 αρκει να εχει σπορ αναρτηση και μερικα αλογα γιατι με φσι 90 ιππων χασατε. Δωρο η σακουλα για τα ξερατα μη χρεωθουμε και βιολογικο καθαρισμο
πρεπει να εχεις αγωνιστικες καταβολες.....
-
να προσθεσω στις παρατηρησεις του ασταναπαν, επειδη την οδηγησα για ενα σαβ-κυρ την g,
σε test drive, το υλικο που κατασκευαζεται η ζωνη ασφαλειας, ηλεκτριζεται οταν ο οδηγος τυχαινει να φοραει μαλλινη μπλουζα!
Και για αυτο την απερριψα.... -
Ρε Μιλανέζε ο καθένας έχει την άποψή του για την Τζουλιέτα. Γιατί πρέπει να του απαντάς εσύ κ οι άλλοι ειρωνικά όταν μιλούν αρνητικά για αυτή; Μετοχές εχεις ή είσαι αντιπρόσωπος ; Οι τρίτοι που διαβάζουν έχουν μυαλό κ αντίληψη κ κρίνουν αναλόγως.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Έτσι ωμά 'περαστικά μας'; Και όλα μείον κλέβουν 4/5 ευχαρίστησης; Το μετάνοιωσες δηλαδή;
'Περαστικα μας' γιατι ενταξει, δεν το περιμενα τοσο αντιεργονομικό. Ισως να φταιει που ειμαι και 1.92.
Μια φορα καταφερα να τη γειρω λιγο (χωρις αλλαγη ταχυτητας εννοειται απλα μπηκα με φορα σε μεσαια πατημενη για να δω τι κανει στις πλαγιες δυναμεις) και εφυγα απο το καθισμα να αγκαλιασω την κοπελα μου διπλα Θα βγαζω γονατα να ξυνω.. ταμπλο... οπως ξυνουν ασφαλτο οι παγκοσμιοι μοτοτζιπαδες
Το τιμονι μου εχει φυγει 2 φορες απο τα χερια λογω δερματος (γλιστραει στις γρηγορες μανουβρες στα στενα...!!) και στο Dynamic ειναι περισσοτερο βαρυ απο οσο πρεπει χωρις ομως να εχει και αισθηση. Ιδανικο βαρος εχει στο Νορμαλ.
Επεται συνεχεια στα κοψοραψαδικα (συνεργειο) μηπως κ γινει κατι με την ανορθολογικη τοποθετηση των πεταλιων... Μεχρι τοτε χαλαρο κρουζινγκ και μονο...
Και κατι τελευταιο αλλα πολυ σημαντικο για Αλφα, ο δεικτης κεφαλογυρισματος ειναι κοντα στο 0. Αυτο πραγματικα με εκπλησσει...
-
καλά όλα τα άλλα , αλλά το τιμόνι πως σου γλιστράει??
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ρε Μιλανέζε ο καθένας έχει την άποψή του για την Τζουλιέτα. Γιατί πρέπει να του απαντάς εσύ κ οι άλλοι ειρωνικά όταν μιλούν αρνητικά για αυτή; Μετοχές εχεις ή είσαι αντιπρόσωπος ; Οι τρίτοι που διαβάζουν έχουν μυαλό κ αντίληψη κ κρίνουν αναλόγως.οι αποψεις του με βαση τα ισχυοντα, απλα δεν υπαρχουν.
Υποτιθεται καποιες φορες οτι σχολιαζουμε τις μαμακιες του καθε πολυξερου-ταπερνογλου αρθογραφου σε εγκυρα περιοδικα, αλλα τελικα μερικες γραφονται και απο ιδιωτες πραγματα που ξεπερνανε καθε φαντασια.
Πρεπει να εχω μετοχες ή να ειμαι αντιπροσωπος για να αμφισβητησω μια αποψη που στερειται επιχειρηματων;
Και εσυ τελικα, τι σχολιαζεις; αυτον που σχολιαζει την γνωμη καποιου αλλου;
Εφοσον αντιμετωπιζεις με κριση τα γραφομενα, τα δικα μου σε παραξενεψαν;
Υποτιθεται οτι παραθετουμε αποψεις-γνωμες με βαση την πραγματικοτητα.
Οταν διαβαζω για μιτοτακουνα και στριφτερα golf..... -
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
οταν στο τοπικ της g ,αναφερεται το golf αναιτια, εγω ερχομαι δευτερος στην αναφορα του και σχολιαζω
τα 'ασχολιαστα'
Επισης μαλλον υπαρχουν πολλοι απο εδω μεσα που σε οποιο τοπικ να βρεθουν σχολιαζουν-συγκρινουν τα παντα με το golf!Ακου μιλανεζε, δεν ντρεπομαι να πω πως ειχα Γκολφ και Λεον και πριν Τογιοτα και Νισσαν και ενδιαμεσα ενα καρο μικρα απο Χιουνται μεχρι Ρενα και Πεζα. Και σε Βολβο εχω βαλει χερι.
Οι αποψεις μου ειναι απο προσωπική φυσικά εμπειρια. Συγκρινω με το Γκολφ γιατι αυτο ειχα πριν. Αν ειχα πριν το Σιβικ θα συγκρινα με αυτο. ΠΑΝΤΑ ετσι γινεται. Και μονο που ηρθα σε Ιταλικο αμαξι μετα απο Γιαπωνεζικα-Γερμανικα λεει πολλα νομιζω. Και την Αλφα την αγαπαω απο εποχη 33 και 33 Ιμολα και 75 που ειχαν τα κολληταρια μου. Αυτο δε σημαινει οτι θα ειμαστε πορωμενοι και δε θα λεμε τα στραβα κ αναποδα ειδικά οταν την κυκλοφορω. Εσυ τι σχολιαζεις δηλαδη, την εχεις ή έκανες κανενα τεστ ντραιβ των 15 λεπτων και εβγαλες αποψη ολιστική;
Οποτε ασε τις ειρωνίες και σχολιασε εποικοδομητικά αν θες οκ;
-
τι να πρωτο σχολιασω τα τιμονια που γλυστρανε;;;
Οτι συγκρινεις την g με το γκολφ και βγαζεις πιο στριφτερο το δευτερο;
Για τα μιτοτακουνα σε μικρομεσαια αυτοκινητα;
Εσυ με το golf εκανες μιτοτακουνα δηλαδη και εμπαινες καλυτερα στις στροφες;;
Θα μας τρελλανεις...
Ειπαμε να λεμε την γνωμη μας...
Εγω εκανα test drive ενα σαβ-κυρ την g και δεν μου γλυστρουσαν τιμονια, καθως και σε συγκριση με το golf 5 που οδηγησα (ενος φιλου), ο ορισμος της βαρεμαρας και της ουδετεροτητας, δεν τιθεται καμια σχεση με την g, σε οδηγοκεντρικη προσεγγιση ,σε ακριβεια σε στροφες και αισθηση γενικοτερα.
Aποψη που συμφωνει μεγαλη μεριδα του τυπου, ακομη και φιλογερμανικη, μην λεμε οτι θελουμε για να δημιουργουνται εντυπωσεις! -
Ο χρήστης MILANEZOS έγραψε:
Στριφτερο το golf;;.....
με το golf καθε μερα μιτοτακουνο εκανες;
Για δες τι μαθαινει κανεις!υπάρχει ποστ σου που να μην αναφέρεται στο golf ?
οταν στο τοπικ της g ,αναφερεται το golf αναιτια, εγω ερχομαι δευτερος στην αναφορα του και σχολιαζω
τα 'ασχολιαστα'
Επισης μαλλον υπαρχουν πολλοι απο εδω μεσα που σε οποιο τοπικ να βρεθουν σχολιαζουν-συγκρινουν τα παντα με το golf!Για να μη λες... Εγώ θα συμφωνήσω με όσα έγραψαν για την G οι Bravisti.
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
οταν στο τοπικ της g ,αναφερεται το golf αναιτια, εγω ερχομαι δευτερος στην αναφορα του και σχολιαζω
τα 'ασχολιαστα'
Επισης μαλλον υπαρχουν πολλοι απο εδω μεσα που σε οποιο τοπικ να βρεθουν σχολιαζουν-συγκρινουν τα παντα με το golf!Ακου μιλανεζε, δεν ντρεπομαι να πω πως ειχα Γκολφ και Λεον και πριν Τογιοτα και Νισσαν και ενδιαμεσα ενα καρο μικρα απο Χιουνται μεχρι Ρενα και Πεζα. Και σε Βολβο εχω βαλει χερι.
Οι αποψεις μου ειναι απο προσωπική φυσικά εμπειρια. Συγκρινω με το Γκολφ γιατι αυτο ειχα πριν. Αν ειχα πριν το Σιβικ θα συγκρινα με αυτο. ΠΑΝΤΑ ετσι γινεται. Και μονο που ηρθα σε Ιταλικο αμαξι μετα απο Γιαπωνεζικα-Γερμανικα λεει πολλα νομιζω. Και την Αλφα την αγαπαω απο εποχη 33 και 33 Ιμολα και 75 που ειχαν τα κολληταρια μου. Αυτο δε σημαινει οτι θα ειμαστε πορωμενοι και δε θα λεμε τα στραβα κ αναποδα ειδικά οταν την κυκλοφορω. Εσυ τι σχολιαζεις δηλαδη, την εχεις ή έκανες κανενα τεστ ντραιβ των 15 λεπτων και εβγαλες αποψη ολιστική;
Οποτε ασε τις ειρωνίες και σχολιασε εποικοδομητικά αν θες οκ;
αγάπησες τις αλφα ρομεό από την 33 που είχε οτι πιο άβολο σε θέση οδήγησης (εγώ την λάτρευα για αυτής της την ιδιαιτερότητα ) και λές οτι η τζουλιέτα έχει άβολα πετάλ?
δεκτές όλες οι παρατηρήσεις σου... μόνο με το τιμόνι δεν το κατάλαβα...
να σου γλιστράγαν τα πετάλ να πω οκ, αλλά το τιμόνι?? -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Στριφτερο το golf;;.....
με το golf καθε μερα μιτοτακουνο εκανες;
Για δες τι μαθαινει κανεις!υπάρχει ποστ σου που να μην αναφέρεται στο golf ?
οταν στο τοπικ της g ,αναφερεται το golf αναιτια, εγω ερχομαι δευτερος στην αναφορα του και σχολιαζω
τα 'ασχολιαστα'
Επισης μαλλον υπαρχουν πολλοι απο εδω μεσα που σε οποιο τοπικ να βρεθουν σχολιαζουν-συγκρινουν τα παντα με το golf!Για να μη λες... Εγώ θα συμφωνήσω με όσα έγραψαν για την G οι Bravisti.
καλύτερα να ακούσεις κάτοχο γκολφ παρά μπράβο...
-
οντως, αυτο που ειπες οτι αγαπησες τις 33 με τις περιεργες θεσεις οδηγησης και με την g εχεις προβλημα με την θεση οδηγησης, πραγματικα με προβληματιζει για την οποια ευκαιριακη σου ή οχι σχεση με τις αλφα...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ρε Μιλανέζε ο καθένας έχει την άποψή του για την Τζουλιέτα. Γιατί πρέπει να του απαντάς εσύ κ οι άλλοι ειρωνικά όταν μιλούν αρνητικά για αυτή; Μετοχές εχεις ή είσαι αντιπρόσωπος ; Οι τρίτοι που διαβάζουν έχουν μυαλό κ αντίληψη κ κρίνουν αναλόγως.Οντως, πρεπει να δειχνουμε περισσοτερη κατανοηση στις ιδιοτροπιες του καθενος
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αγάπησες τις αλφα ρομεό από την 33 που είχε οτι πιο άβολο σε θέση οδήγησης (εγώ την λάτρευα για αυτής της την ιδιαιτερότητα ) και λές οτι η τζουλιέτα έχει άβολα πετάλ?
δεκτές όλες οι παρατηρήσεις σου... μόνο με το τιμόνι δεν το κατάλαβα...
να σου γλιστράγαν τα πετάλ να πω οκ, αλλά το τιμόνι??Ε ναι, δεν τις οδηγουσα και πολυ κιολας, ειπα πως ηταν κολλητων και πηγαιναν αερα πατερα τοτε και με θεσπεσια μελωδικη υποκρουση-μποξεριλα φετες εβγαιναν τα φιλαρακια κ απο τα συνεργεια βεβαια εε
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
αγάπησες τις αλφα ρομεό από την 33 που είχε οτι πιο άβολο σε θέση οδήγησης (εγώ την λάτρευα για αυτής της την ιδιαιτερότητα ) και λές οτι η τζουλιέτα έχει άβολα πετάλ?
δεκτές όλες οι παρατηρήσεις σου... μόνο με το τιμόνι δεν το κατάλαβα...
να σου γλιστράγαν τα πετάλ να πω οκ, αλλά το τιμόνι??Ε ναι, δεν τις οδηγουσα και πολυ κιολας, ειπα πως ηταν κολλητων και πηγαιναν αερα πατερα τοτε και με θεσπεσια μελωδικη υποκρουση-μποξεριλα φετες εβγαιναν τα φιλαρακια κ απο τα συνεργεια βεβαια εε
η δικιά μου 33 1,7 έχει 170.000 και δεν καίει σταγόνα λάδι...
κάποιο λάθος θα κάναν οι φίλοι σου ή είναι μεταλ/γοι...
Alfa Romeo Giulietta