Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Seat Ibiza 1.2 TSI Special Edition VS Suzuki Swift new 1.2
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Seat Ibiza 1.2 TSI Special Edition VS Suzuki Swift new 1.2
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    40
    97
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rafi last edited by

      Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
      Από στήσιμο και δυναμικά χαρακτηριστικά είναι απλά κορυφαίο, παίζει να είναι και το καλύτερο σούπερ μίνι σε αυτό τον τομέα.

      δυστυχως δεν εχω οδηγησει το swift, αλλα μηπως υπερβαλλεις λιγο..?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης rafi έγραψε:

        Από στήσιμο και δυναμικά χαρακτηριστικά είναι απλά κορυφαίο, παίζει να είναι και το καλύτερο σούπερ μίνι σε αυτό τον τομέα.

        δυστυχως δεν εχω οδηγησει το swift, αλλα μηπως υπερβαλλεις λιγο..?

        Υπερβαλει , αλλα έχει πραγματικά ΠΟΛΥ καλο τιμόνι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cosneo last edited by

          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

          Από στήσιμο και δυναμικά χαρακτηριστικά είναι απλά κορυφαίο, παίζει να είναι και το καλύτερο σούπερ μίνι σε αυτό τον τομέα.

          δυστυχως δεν εχω οδηγησει το swift, αλλα μηπως υπερβαλλεις λιγο..?

          Υπερβαλη , αλλα έχει πραγματικά ΠΟΛΥ καλο τιμόνι...

          Και σε συμπεριφορά ήταν πολύ καλό. Σταθερό και σκληρό ... παιχνιδιάρικο. Κιβώτιο όμως από τα χειρότερα.
          Στο Splash δεν ήταν πολύ καλό και το ηλεκτρόγκαζο του σε απόκριση παρα το ακριβές σε κούμπωμα και κοντό σε σχέσεις κιβώτιο του. Ελπίζω να μην το κληρονομεί (το γκάζι) και στο νέο Swift.
          Μέγιστο μείον στο καινούριο Swift για το μέγεθος του ο χώρος αποσκευών που ... δεν υπάρχει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            koubeast last edited by

            Φίλε μου καλως όρισες. Σχετικά με το θέμα σου εγώ θα πήγαινα σε κάποιο 1,2 τούρμπο (κάτι που έκανα άλλωστε όντας κάτοχος πολο tsi). Κάνοντας ένα test drive θα καταλάβεις το γιατί. Η ροπή του τούρμπο και η μικρή κατανάλωση είναι δύο απ'τα κυριότερα πλεονεκτήματα. Στο δρόμο, ακόμη και φορτωμένος με 5 άτομα με τα μικρά τουρμπάκια θα κινείσαι σβέλτα, ενώ με το ατομοσφαιρικό θα χρειάζεται να το πιέσεις ώστε να αποδόση αλλά και πάλι υπολείπεται σε δύναμη απ τα κλιό,πόλο,ιμπιζα κλπ. Για να τα καταλάβεις όλα αυτά, μία ειναι η λύση: Testdrive. Εκεί θα με θυμηθείς!

            Τώρα για τα προβλήματα του vag.. Μόνο στο πόλο υπήρξε θέμα, έσβηνε στο ρελαντί, αλλά λύθηκε με μια αναβάθμιση λογισμικού.. Ούτε στα σκόντα ούτε στο σέατ άκουσα κάτι παρόμοιο.. Για το λεόν θα έλεγα ότι δε χρειάζεσαι τόσο μεγάλο σε όγκο αμάξι, μείνε καλύτερα στα σουπερμίνι.
            Για μακροχρόνια αξιοπιστία,ο χρόνος θα δείξει για όλα..

            Τώρα για το swift.. Για το τελευταίο δεν έχω άποψη αλλά για το προηγούμενο προσωπικά μιλώντας δε θα το αγόραζα.. Πολυς θόρυβος μεσα στη καμπίνα, ποιότητα εσωτερικού φθηνή, και επιδόσεις όχι κάτι το ιδιαίτερο απ όσο το οδήγησα..

            Αν δε θές τούρμπο αυτοκίνητο κοίτα το yaris 1.3 101 και το 207 με τους 95 ίππους.. Απλά το πεζώ θα έχει ακριβότερα ασφάλιστρα και τέλη λόγω 1,4, απλά δε ξέρω με τι εξοπλισμό το παίρνεις με τιμή κάτω από 15,000ε

            Συνοψίζοντας, από εμένα ίμπιζα σαν πρώτη επιλογή μαζί με κλιό tce

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dromeas last edited by

              Ο χρήστης rafi έγραψε:

              Από στήσιμο και δυναμικά χαρακτηριστικά είναι απλά κορυφαίο, παίζει να είναι και το καλύτερο σούπερ μίνι σε αυτό τον τομέα.

              δυστυχως δεν εχω οδηγησει το swift, αλλα μηπως υπερβαλλεις λιγο..?

              Καθόλου δεν υπερβάλλω. Δεν χάνει μούτρα σχεδόν ποτέ και αν πάρεις φόρα (είπαμε το μοτερ είναι το μείον του) και μπεις γρήγορα σε μια στροφή αυτό που θα γίνει είναι να υποστρέψει ελαχιστότατα, περίπου 20 εκ., και πολύ προοδευτικά και αμέσως μετά ελαφρώνει η ουρά και όλα γίνονται εύκολα, υπερστρέφει αργά χωρίς να τρομάζει και η τοποθέτηση του είναι παιχνιδάκι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nikos last edited by

                Τι εννοείς θα υποστρέψει 20εκ?

                Α. Πως το μέτρησες?
                Β. Πως ξέρεις ότι θα γίνεται πάντα αυτό καθώς λογικά η ταχύτητα εισόδου στη στροφή αλλά και η καμπή της στροφής αλλάζει?

                Nikos @ YouTube

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dromeas last edited by

                  Μπορεί να πέφτω 1-2 εκ. έξω .... τόσο αισθάνομαι περίπου ότι είναι η υποστροφή του αν πιεστεί αρκετά, στην ουσία είναι ο πολύ λίγος χρόνος μέχρι να γύρει και να κάτσει στον εμπρός εξωτερικό τροχό οπότε εκεί η μούρη βεντουζάρει κάτω και το πίσω μέρος είναι αυτό που φεύγει.

                  Στο 90% των περιπτώσεων αυτό συμβαίνει, όσο κινείσαι βέβαια στα όρια της λογικής και η άσφαλτος κάτω δεν είναι γυαλί.
                  Ακόμα όμως και σε γυαλί άσφαλτο εύκολα γίνεται αντιληπτή η τάση του να διώξει πρώτα κώλο, με λίγο απότομες τιμονιές μπορείς να το κάνεις να φύγει με τα τέσσερα και να το μαζέψεις πιο εύκολα.
                  Γενικά σε συγκεκριμένες στροφές με ίδια ταχύτητα έχω παρατηρήσει ότι είναι πιο σταθερό ακόμα και από αυτοκίνητα με μεγαλύτερο μεταξόνιο που έχω οδηγήσει.

                  Αυτά είναι τα συμπεράσματά μου μετά από 113000 χλμ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
                    Μπορεί να πέφτω 1-2 εκ. έξω .... τόσο αισθάνομαι περίπου ότι είναι η υποστροφή του αν πιεστεί αρκετά, στην ουσία είναι ο πολύ λίγος χρόνος μέχρι να γύρει και να κάτσει στον εμπρός εξωτερικό τροχό οπότε εκεί η μούρη βεντουζάρει κάτω και το πίσω μέρος είναι αυτό που φεύγει.

                    Στο 90% των περιπτώσεων αυτό συμβαίνει, όσο κινείσαι βέβαια στα όρια της λογικής και η άσφαλτος κάτω δεν είναι γυαλί.
                    Ακόμα όμως και σε γυαλί άσφαλτο εύκολα γίνεται αντιληπτή η τάση του να διώξει πρώτα κώλο, με λίγο απότομες τιμονιές μπορείς να το κάνεις να φύγει με τα τέσσερα και να το μαζέψεις πιο εύκολα.
                    Γενικά σε συγκεκριμένες στροφές με ίδια ταχύτητα έχω παρατηρήσει ότι είναι πιο σταθερό ακόμα και από αυτοκίνητα με μεγαλύτερο μεταξόνιο που έχω οδηγήσει.

                    Αυτά είναι τα συμπεράσματά μου μετά από 113000 χλμ.

                    νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός...\υπάρχουν αρκετά καλύτερα σουπερμίνι από το swift...
                    το τιμόνι του είναι όντως πολύ καλό αλλα μέχρι εκεί... για μοτέρ δεν συζητώ... το αναιμικό 207 1,4 που το θεωρώ τάφο είναι αεροπορία μπροστά του...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rafi last edited by

                      Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
                      Μπορεί να πέφτω 1-2 εκ. έξω .... τόσο αισθάνομαι περίπου ότι είναι η υποστροφή του αν πιεστεί αρκετά, στην ουσία είναι ο πολύ λίγος χρόνος μέχρι να γύρει και να κάτσει στον εμπρός εξωτερικό τροχό οπότε εκεί η μούρη βεντουζάρει κάτω και το πίσω μέρος είναι αυτό που φεύγει.

                      Στο 90% των περιπτώσεων αυτό συμβαίνει, όσο κινείσαι βέβαια στα όρια της λογικής και η άσφαλτος κάτω δεν είναι γυαλί.
                      Ακόμα όμως και σε γυαλί άσφαλτο εύκολα γίνεται αντιληπτή η τάση του να διώξει πρώτα κώλο, με λίγο απότομες τιμονιές μπορείς να το κάνεις να φύγει με τα τέσσερα και να το μαζέψεις πιο εύκολα.
                      Γενικά σε συγκεκριμένες στροφές με ίδια ταχύτητα έχω παρατηρήσει ότι είναι πιο σταθερό ακόμα και από αυτοκίνητα με μεγαλύτερο μεταξόνιο που έχω οδηγήσει.

                      Αυτά είναι τα συμπεράσματά μου μετά από 113000 χλμ.

                      χωρις να αμφισβητω οτι ολα αυτα τα κανει το swift, με πια λογικη το θεωρεις με την κορυφαια συμπεριφορα, εφοσον υπαρχουν και αλλα σουπερμινι με εφαμιλλη τουλαχιστον, η και καλυτερη συμπεριφορα..?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aggelooos2000 last edited by

                        Καλές οι επιδόσεις αλλά θα πρέπει να εξετάσεις το που θα κινείται περισσότερο το αυτοκίνητο. Αν είναι για μέσα στη πόλη περισσότερο, προσωπικά θα πήγαινα σε swift. Το τουρμπάκι έχει ροπές και επιδόσεις αλλά καίει. Εγω με 1.4 tsi 122, μέσα στη πόλη έχω σχεδόν 12 λίτρα κατανάλωση αν πέσω σε μποτιλιάρισμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sxinthecity last edited by

                          Για να εκμεταλευτεις τους κινητηρες της suzuki θα πρεπει να οδηγεις με πανω απο τις 3000 στροφες,οποτε καις βενζινη.Αιτια τα ποοοοολυ μακρια κιβωτια,για να ριχνουν τους ρυπους στις τυποποιημενες μετρησεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Δεν Υπάρχει κανένας λόγος να επιμένεις ατμοσφαιρικό μοτέρ...
                            Η φιατ ετοιμάζει 0,9 multiair με μηδενικά τέλη...
                            Η gw έχει τον ΠΟΛΥ καλο 1,2 tsi
                            Η ρενο επίσης ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aggelooos2000 last edited by

                              Ενα ατμοσφαιρικό ίδιου κυβισμου με ενα τούρμπο δε μπορεί μεσα στη πολη να καίει περισότερο σε νορμαλ ρυθμούς. Εκτος πόλης τα πράγματα αντιστρέφονται.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vartan last edited by

                                Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                                . Εγω με 1.4 tsi 122, μέσα στη πόλη έχω σχεδόν 12 λίτρα κατανάλωση αν πέσω σε μποτιλιάρισμα.

                                Πόσο;;;;
                                Εδώ με το Audi που ήταν 1.8 και τετρακίνητο και έκαιγα 11 λίτρα μέσα στην πόλη και εσύ υποστηρίζεις ότι καις 12;
                                Δεν παίζει όμως...ακόμα και με ένα Passat που είχα για ένα διάστημα με τα 122 άλογα,πάνω από 9.5 λίτρα μέσα στην πόλη δεν ανέβηκε ποτέ...
                                Τα TSI και ειδικά τα 122άρια είναι πολύ καλά από άποψη κατανάλωσης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ο χρήστης vartan έγραψε:

                                  . Εγω με 1.4 tsi 122, μέσα στη πόλη έχω σχεδόν 12 λίτρα κατανάλωση αν πέσω σε μποτιλιάρισμα.

                                  Πόσο;;;;
                                  Εδώ με το Audi που ήταν 1.8 και τετρακίνητο και έκαιγα 11 λίτρα μέσα στην πόλη και εσύ υποστηρίζεις ότι καις 12;
                                  Δεν παίζει όμως...ακόμα και με ένα Passat που είχα για ένα διάστημα με τα 122 άλογα,πάνω από 9.5 λίτρα μέσα στην πόλη δεν ανέβηκε ποτέ...
                                  Τα TSI και ειδικά τα 122άρια είναι πολύ καλά από άποψη κατανάλωσης.

                                  Φίλοι μου με 122αρια a3 και γκολφ είναι στα 10,2 και 9,8 αντίστοιχα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aggelooos2000 last edited by

                                    Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                    . Εγω με 1.4 tsi 122, μέσα στη πόλη έχω σχεδόν 12 λίτρα κατανάλωση αν πέσω σε μποτιλιάρισμα.

                                    Πόσο;;;;
                                    Εδώ με το Audi που ήταν 1.8 και τετρακίνητο και έκαιγα 11 λίτρα μέσα στην πόλη και εσύ υποστηρίζεις ότι καις 12;
                                    Δεν παίζει όμως...ακόμα και με ένα Passat που είχα για ένα διάστημα με τα 122 άλογα,πάνω από 9.5 λίτρα μέσα στην πόλη δεν ανέβηκε ποτέ...
                                    Τα TSI και ειδικά τα 122άρια είναι πολύ καλά από άποψη κατανάλωσης.

                                    Φίλοι μου με 122αρια a3 και γκολφ είναι στα 10,2 και 9,8 αντίστοιχα...

                                    Τοσο έχω σε νορμάλ συνθήκες, αν όμως πεσω σε λίγο εντονότερο μποτιλιάρισμα το 12άρι έρχεται χαλαρα , scirocco εχω. Το αποτέλεσμα είναι να αποφευγω όσο μπορώ το κέντρο και να πηγαινω μονο περιφερειακό. Μεσα στη πόλη πάω με αλλό αυτοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      το 12 είναι εξωπραγματικό νούμερο.

                                      εγώ (1.8 tsi) μέσα στην πόλη έχω 9.8 και 10.2 ανάλογα το μποτιλιάρισμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aggelooos2000 last edited by

                                        Τι να πω, αυτό που ζω σας λέω. Πάντως με το brava του πατέρα μου (1.2 16v) και σχεδόν τη μισή βενζίνη εντός πόλης. Πραγματικά καμία σχέση, και η πλάκα είναι πως σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις, το brava είναι περισσοτερο βενζινοβόρο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Και το δικό μου 155αρη συμπιέστο καίει τόσο ... Και το 160αρη tsi και το 135 multiair...
                                          Απλός μερικοί αρθρογράφοι είναι φειδωλοι στις καταναλωσεις τους ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            travelman last edited by

                                            Εάν δεν σε φοβίζουν μερικά μικροπροβλήματα που έβγαλε ο tsi στο πόλο, και το σχετιμά μειωμένο εσωτερικό ύψος τότε σίγουρα ίμπιζα που τρίθυρο είναι το πιο σουπερμίνι σήμερα στα μάτια μου, με δυνατό μοτέρ που κρύβεται έξυπνα από εφορία και ασφαλιστές και με χώρο αποσκευών που αγγίζει τιμές μικρομεσαίων. Καλό το σουιφτάκι αλλά το αποκαρδιωτικό 20άρι για τη ρεπρίζ 120-140 που το είχαν μετρήσει στο προηγούμενο (και αρκετά παραπλήσιο) μοντέλο του 04' είναι πρόβλημα στο ταξίδι.

                                            Προσωπικά μπορεί να φοβάμαι υπερβολικά το γκρουπ γουβου όσον αφορά την αξιοπιστία και το αφτερσέηλς αλλά εδώ η διαφορά είναι μεγάλη...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • M
                                              mourg last edited by

                                              Tη προηγούμενη εβδομάδα, είχα δει και τα δύο. Σε ότι έχει να κάνει με χώρους, το Ibiza είναι πολύ πιο μπροστά. Σε ότι έχει να κάνει με το κινητήρα, προσωπικά βγάζω το καπέλο στους Ιάπωνες που έβγαλαν τόσα άλογα από ατμοσφαιρικό, αλλά ο TSI είναι πολύ πιο ελαστικός. Σε ότι έχει να κάνει με την αξιοπιστία του ΤSI, κανε επέκταση στην εγγύηση άλλα 3 χρόνια, και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Αυτό που με ενοχλεί στη Special Edition είναι ότι έχει 17αρες ζάντες και θα κοπανιέσαι. Θεωρώ best value for money την Style(με χαλάει που δεν έχει δερματινο τιμόνι, 13.590 5θ) και τη Sport(13.590 μονο 3θ) με DSG(+1.500€). Εγώ αν δώσω το Freetrack που έχω για ένα πιο μικρό, αντί του Ibiza θα προτιμήσω το Leon 1.2TSI.

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1
                                              • 2
                                              • 2 / 2
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr