-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
Όσο απίθανο και να σου φαίνεται πάντως, την έπιανε .Εντάξει, δεν είπα κιόλας ότι δεν την έπιασε Απλά μου φαίνεται κάπως παράξενο
-
-
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Aχ ρε Κίκιζα με τα νούμερα και τις στατιστικές... το χαλάς το βιντεάκι βρε. Εδώ μιλάμε για καφρο-άμαξο, για βαρβατίλα, τεστοστερόνη, πώς να στο πω αδερφε? Μετριέται η καυλα με αριθμούς ρε φίλε?Τετοιο Video, δεν 'χαλαει' με τιποτα. Τρια νουμερα πεταξα, ετσι για να μαθαινουν οι νεοτεροι και να θυμομαστε
καποιοι λιγο παλαιοτεροι... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Έλα και κάτι αντρικό να ισιώσουμε
http://www.youtube.com/watch?v=VqZO-xUR ... re=related1987, Stefan Roser στα πηδαλια, 469αλογατα, μεγαλυτερη καταγεγραμενη
τελικη σε Porsche -και οχι μονο- μεχρι το 1990, 340km/h, οταν η F40 και 959 'τελειωναν' στα 320km/h περιπου...υπηρχε κι αυτο
http://www.topspeed.com/cars/car-news/1985-koenig-competition-evolution-ar35796.html
-
-
Ο χρήστης JpoLgr έγραψε:
@ Mr Κίκιζας:
Kαταπληκτικη!
-
http://www.porsche.gr/approvedused/model.php?id=980
Μας δουλεύουν; 48κ χλμ μόνο;
Γρηγόρη έφυγες όπως είσαι...
-
στις φωτο φαινεται οτι απο το 2004εως το 2006 εκανε μονο 3.000κμ ενω μεχρι τοτε σε 1 χρονο ειχε κανει 9000+ κμ....ενδιαμεσα δεν εμφανιζεται κανενα αλλο σερβις...επομενως ιδια λαδια για 2 χρονια...
γενικα η συχνοτητα και τα διαστηματα των σερβις ειναι περιεργα
ή ειναι 3ο χερι ή κατι εμενα με ενοχλει στην οσφρηση -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
στις φωτο φαινεται οτι απο την ημερομηνια αγορας μεσα σε ενα χρονο κανει 9500κμ κατόπιν, απο το 2004 εως το 2006 εκανε μονο 3.000κμ ενω μεχρι τοτε σε 1 χρονο ειχε κανει 9000+ κμ....ενδιαμεσα δεν εμφανιζεται κανενα αλλο σερβις...επομενως ιδια λαδια για 2 χρονια...μετα κανει σε 1,5 χρονιο 7000κμ και μετα μεσα σε 6 μηνες κανει 11000κμ
γενικα το βιβλιο συντηρησης δεν μου αρεσει...δεν σε ενημερωνει για τιποτα ουσιαστικο περα απο τα κμ και την ημερομηνιαγενικα η συχνοτητα και τα διαστηματα των σερβις ειναι περιεργα
ή ειναι 3ο χερι ή κατι εμενα με ενοχλει στην οσφρηση -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
http://www.porsche.gr/approvedused/model.php?id=980Μας δουλεύουν; 48κ χλμ μόνο;
Γρηγόρη έφυγες όπως είσαι...
Mπα, δεν μου αρεσει ο χρωματικος συνδυασμος. Εξαλλου μου φαινεται παλια η 986 πλεον...
Yπαρχει ενα αλλο που βλεπω εδω και μια εβδομαδα, αλλα
δυστυχως δεν υπαρχει το 'κασερι'...http://www.car.gr/classifieds/cars/view/947918/
Oποιος το προλαβει, φαινεται πολυ καλη περιπτωση, αν ειναι 'καθαρο',
με πραγματικα χλμ και προβλεπομενη συντηρηση... -
@mad max
υποτίθεται επειδή είναι μεταχειρισμένο της ίδιας της Sportscar θα έχουν τσεκάρει αν είναι τρακαρισμένο ή κάτι άλλο. Γιατί τα χλμ δείχνουν ότι κάτι έγινε και το αμάξι παρατήθηκε. Αν όντως είναι καθαρό πρέπει να μιλάμε για περίπτωση τύπου Βακαλάου που το είχε για να πηγαίνει για Πιλάτες. Για ψώνια έπαιρνε την 911 (χρυσουλάκι μου).@Κίκιζας
Εγώ έχω και το κασέρι και κεφαλογραβιέρα και ροκφόρ άμα γουστάρεις. Απλά ως έχουν τα πράγματα δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει του χρόνου. Οπότε μια τέτοια αγορά δεν είναι η πλέον σοφή απόφαση αυτή την περίοδο. Του χρόνου -λογικά- θα ξέρω... (υγεία να χουμε πάνω απ' όλα).
Πάντως αν είναι καθαρό, υπεραξίζει τον κόπο και ας είναι 986 και ας είναι η 2,7.
ΥΓ: Αυτή στην αγγελία που πόσταρες έχει τιμόνι από 911. Μήπως είχαμε καμμιά επαφούλα και άνοιξε αερόσακος;
Το χω δει και σε άλλα αμάξια, πχ σε 911 να βλέπεις τιμόνι από Cayman. Υπήρχε αυτό σαν επιλογή; -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
@Κίκιζας
Εγώ έχω και το κασέρι και κεφαλογραβιέρα και ροκφόρ άμα γουστάρεις. Απλά ως έχουν τα πράγματα δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει του χρόνου. Οπότε μια τέτοια αγορά δεν είναι η πλέον σοφή απόφαση αυτή την περίοδο. Του χρόνου -λογικά- θα ξέρω... (υγεία να χουμε πάνω απ' όλα).
Πάντως αν είναι καθαρό, υπεραξίζει τον κόπο και ας είναι 986 και ας είναι η 2,7.
ΥΓ: Αυτή στην αγγελία που πόσταρες έχει τιμόνι από 911. Μήπως είχαμε καμμιά επαφούλα και άνοιξε αερόσακος;
Το χω δει και σε άλλα αμάξια, πχ σε 911 να βλέπεις τιμόνι από Cayman. Υπήρχε αυτό σαν επιλογή;Αμα εχεις τετοια ποικιλια 'τυριου' , προχωρα το για 987 καλυτερα.
Οι τιμες ειναι πολυ καλες, και οι καταπονησεις/στρεβλωσεις που ετσι κι αλλιως καθε cabrio/roadster
υπομενει στους δρομους μας, ειναι σαφως λιγοτερες στο πιο προσφατο μοντελο...
Το 2.7 ειναι μια χαρα μοτερ, με τα 245Ps και τα 1350κιλα, κανεις παππαδες, παντου και παντα.P.S Νope, εχει απλα το Chrono sport pack το οποιο εχει το sport τιμονι που βλεπεις, τις 18αρες της S, και τα σπορ πενταλ.
Δεν ξερω αν εχει κατι αλλο περαιτερω στην Boxster, το πακετο αυτο... -
997 GT2 vs 599 GTO σημειωσατε 1, απο το τελευταιο EVO Mag.
-
Ως προς τι;
-
Αφού λέει EVO, ως προς τι θες να είναι? φυσικά και είναι ως προς την ΑΙΣΘΗΣΗ
-
Ως πιο rewarding και συμμετοχικό. Η GTO του φάνηκε πιο εύκολη και μανιτζέβελη, ενώ η GT2 πιο σκληροπυρηνική επιλογή.
Γενικά πάντως και αυτό αλλά και το συγκριτικό GT3 με την 458 δεν υφίστανται. Η GTO είναι ένα διαστημόπλοιο (χωρίς υπερβολή) και η GT2 μια κωλοφτιαγμένη 911 που η κατοχή της έχει νόημα κυρίως σε πίστα.
Το καλό είναι πάντως ότι ο Harris γράφει σοβαρά και για τις Ferrari είναι κάτι παραπάνω από συγκεκριμένος. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ως πιο rewarding και συμμετοχικό. Η GTO του φάνηκε πιο εύκολη και μανιτζέβελη, ενώ η GT2 πιο σκληροπυρηνική επιλογή.
Γενικά πάντως και αυτό αλλά και το συγκριτικό GT3 με την 458 δεν υφίστανται. Η GTO είναι ένα διαστημόπλοιο (χωρίς υπερβολή) και η GT2 μια κωλοφτιαγμένη 911 που η κατοχή της έχει νόημα κυρίως σε πίστα.
Το καλό είναι πάντως ότι ο Harris γράφει σοβαρά και για τις Ferrari είναι κάτι παραπάνω από συγκεκριμένος.Πραγματι δεν υφισταται υπο την εννοια οτι αυτος που κοιταει για την GTO, μπορει και θα παρει ανετα αν θελει, μια GT2 RS ετσι για κανενα track day.
Η διαφορα τιμης και το συλλεκτικο της κατασκευης, ειναι αρκετα για να το καταλαβουμε. Παρολα αυτα, ειναι αρκετα κοντα σε επιδοσεις, και οι φιλοσοφιες τους σε ενα βαθμο μπορει να πει κανεις οτι συμπληρωνουν η μια την αλλη.
Eπιπλεον ξεκαθαριζει οτι ειναι η δικη του γνωμη και θα καταλαβαινε την επλογη της GTO απο οποιονδηποτε. 'Μονο ο ηχος της δικαιολογει απο μονος του 100κ λιρες' αναφερει , και απλα επιλεγει την GT2 RS λογω της μεγαλυτερης συμμετοχικοτητας, στην οποια συμβαλλει και το χειροκινητο κιβωτιο, αλλα και την δυνατοτητα διορθωσης της ουρας σε βιαια φρεναρισματα, στοιχεια που για αλλους ισως ειναι παιδεμα, αλλα για αυτον, η ουσια της σπορ οδηγησης.
Στο αλλο αρθρο με τα 'μικρα', κανει εναν ιδιαιτερο συσχετισμο για 458 vs GT3 RS.
Λεει οτι, αν του ελεγαν να παρει ενα για καθημερινη χρηση, για ενα χρονο, θα επελεγε χαλαρα την 458, αν αντιθετα
του ελεγαν να παρει ενα για καθε μερα αλλα να μπορει να το χρησιμοποιει μονο 1ωρα της ημερας, θα ηταν η GT3 RS... -
-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/626925/Τωρα που πεθανε προσφατα και ο Mr Gemballa, καποια απο αυτα θα εχουν και συλλεκτικη αξια.
Παντως γενικα, αυτου του ειδους οι 'αναβαθμισμενες' κατασκευες, ηταν οι αγαπημενες των ντοπιων εμπορων ναρκωτικων,
νταβατζηδων, κλπ...
Porsche Forum