-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο
Uploaded with ImageShack.us
γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;
Αλλά δεν εξαφανίζονται .
δεν εξαφανίζονται γιατί υπάρχουν κ αυτοί που θέλουν να λένε στον γείτονα που έχει Seat και Skoda ότι έχουν Α-U-D-I.
και με το 80άρι κάνουν πουλ μούρ στα seat και στα skoda ;
Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο
Uploaded with ImageShack.us
γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;
Αλλά δεν εξαφανίζονται .
Α μην το λες, εδώ στην Θεσσαλονίκη έχει μειωθεί αισθητά ο πληθυσμός τους. Το ωραίο είναι πως όσα χρέπια παραμένουν έχουν τις ίδιες κλασσικές φθορές.
δηλαδί εγώ πάντως βλέπω ότι είναι από τα λίγα αυτοκίνητα της ηλικίας του που κυκλοφορεί ακόμα πολύ σε σχέση με κάτι άλλα που τα αποτέλειωσε η απόσυρση .
-
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον. Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο και διάφορα test drive ( όχι δεν υπάρχει το Exeo σε test drive) κατέληξα ότι οι ανάγκες μου καλύπτονται άνετα από μικρομεσαίο hatch και έκλεισα ένα golf vi 5d 1.4 160 6sp Highline με τελική τιμή 22.576
(μετ. Χρώμα + τέλη+λοιπά έξοδα). -
Πάντα κάποιος καταλήγει σε Γκολφ ...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο
Uploaded with ImageShack.us
γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;
Αλλά δεν εξαφανίζονται .
Α μην το λες, εδώ στην Θεσσαλονίκη έχει μειωθεί αισθητά ο πληθυσμός τους. Το ωραίο είναι πως όσα χρέπια παραμένουν έχουν τις ίδιες κλασσικές φθορές.
Ασε δεεεε εχει κολλησει με αυτο..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Και να κάνω και μια έκλιση στη vag μπορεί να φτιάξει ένα reebadged τέτοιο
Uploaded with ImageShack.us
γιατί δεν βρήσκω πουθενά σε καλή κατάσταση και με λίγα χμ δν με πειράζει ας έχει το Ζ μπροστά .Εδώ σύσσωμοι οι Έλληνες παλεύουν να τα εξαφανίσουν τρακάροντάς τα κει εσύ θέλεις ένα;
Αλλά δεν εξαφανίζονται .
Α μην το λες, εδώ στην Θεσσαλονίκη έχει μειωθεί αισθητά ο πληθυσμός τους. Το ωραίο είναι πως όσα χρέπια παραμένουν έχουν τις ίδιες κλασσικές φθορές.
Ασε δεεεε εχει κολλησει με αυτο..
Μπορεί οι παιδικές αναμνήσεις ίσως , το θέμα πάντως είναι ότι ήταν καλό αυτοκίνητο το 2.0 16v quattro που είχαμε όπως και η activa εννοείτε απλά ο κόσμος στην Ελλάδα τα γνώρισε και τα δύο σαν βασανιστήρια σε εκδόσεις των 1,6 και 1,8 λίτρων .
edit: με γείες το golfακι πολλά και απροβλημάτιστα χμ .
-
Καλησπέρα....ξεθαβω το post μετά από ένα search και σας ανακοινώνω πως είμαι ενας πανευτυχής κάτοχος ενός γκρί SEAT EXEO 1.8 turbo style 4/2012 ελαφρώς μεταχειρ...μάλλον εκθεσιακό να το πούμε το μοντέλο με ελάχιστα χιλιόμετρα.Δεν είναι το Tsi και έχει αυτόν τον κινητήρα που πολλοί αναφέρουν ως διαμάντι κτλ. Θέλω να ρωτήσω τους φίλους που το έχουν 'ζήσει' πόση είναι τελικά η μικτή κατανάλωση ειδικά το καλοκαίρι με αρκουδίσιο κτλ και αν είναι ευχαριστημένοι με το αυτοκίνητο....
-
το ιδιο μοτερ σε Α4 B7 163hp σε επαρχιακο δικτυο εχουμε 8,5l/100km μικτη.
μεσα τη πολη πλησιαζει το 10ρικο και εθνικη το 7 και λιγο, εσυ εχεις λιγοτερα αλογα και μια ταχυτητα περισσοτερη λογικα πρεπει να καις λιγοτερο.
βαρος νομιζω γυρω στα 1300-1350kg και τα δυο -
Σε Α6 με ίδιο μοτέρ, μέσα στην πόλη καμιά 15αριά λίτρα και έξω καμιά 10αριά.
-
Είναι εφικτό/συστήνεται να τοποθετήσω μηχανισμό υγραερίου στο αυτοκίνητό μου; Άκουσα πως με τα τούρμπο υπάρχει θέμα και σίγουρα θα έχω προβλήματα...ισχύει κάτι τέτοιο??
-
Κουμπάρος μου έχει βάλει υγραέριο σε αυτό το μοτέρ εδώ και 100Κ χλμ και δεν έχει κάνει κιχ. Ακόμα. Δεν ξέρω όμως τι τύπος υγραερίου είναι.
Αγορά Seat Exeo 1,8T style