-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και πρακτικός θα έλεγα. Αν δεν είναι επίπεδο το έδαφος που έχεις παρκάρει, μπορεί άνετα να βρει κάτω η κοιλιά όταν σβήσεις τον κινητήρα...
Όχι δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Να ακουμπήσει μπορεί ζημιά δεν θα γίνει πάντως και οταν βάλεις μπρος το αυτοκίνητο θα σηκωθεί πάλι στην αρχική θέση.
Για την ακρίβεια, εάν το αυτοκίνητο σβηστό κατέβει λίγο και 'βρει' κάπου, τότε μπορεί όταν βάλεις μπρος να κάνει λίγο περισσότερη ώρα από το κανονικό να σηκωθεί!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και πρακτικός θα έλεγα. Αν δεν είναι επίπεδο το έδαφος που έχεις παρκάρει, μπορεί άνετα να βρει κάτω η κοιλιά όταν σβήσεις τον κινητήρα...
Όχι δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Να ακουμπήσει μπορεί ζημιά δεν θα γίνει πάντως και οταν βάλεις μπρος το αυτοκίνητο θα σηκωθεί πάλι στην αρχική θέση.
Δεν γνωρίζω πως ακριβώς είναι διαμορφωμένο το δάπεδο... αλλά το κάρτερ λογικά χαμηλά δεν είναι; Αν το έχεις παρκάρει με τις 2 πλάγιες ρόδες σε πεζοδρόμιο και τις άλλες 2 στο δρόμο (με το πεζοδρόμιο ανάμεσα) δεν κινδυνευει να βρει κάτω στην ακμή του πεζοδρομίου;
-
Οχι, αλλα αν ειναι κανεις τοσο κανηβαλος, το βαζει μια σκαλα πανω, και δεν πευτει...
-
Ο χρήστης crazywolf έγραψε:
Οχι, αλλα αν ειναι κανεις τοσο κανηβαλος, το βαζει μια σκαλα πανω, και δεν πευτει...Σωστός! Όταν το έχεις σηκωμένο μία θέση πάνω από το νορμάλ, δεν πέφτει!
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Γιατι οτι πεφτει πρεπει και να σηκωνεταιΤωρα σοβαρα την ερωτηση δεν την καταλαβα ,γιατι καθονται ή γιατι εχουν τετοια αναρτηση ??
Βασικα κυριως με ενδιαφερει να μαθω γιατι εχουν αυτου του ειδους την αναρτηση. Φυσικα οποιαδηποτε αλλη πληροφορια ειναι ευπροσδεκτη!!
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Γιατι οτι πεφτει πρεπει και να σηκωνεται
Τωρα σοβαρα την ερωτηση δεν την καταλαβα ,γιατι καθονται ή γιατι εχουν τετοια αναρτηση ??
Βασικα κυριως με ενδιαφερει να μαθω γιατι εχουν αυτου του ειδους την αναρτηση. Φυσικα οποιαδηποτε αλλη πληροφορια ειναι ευπροσδεκτη!!
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Γιατι οτι πεφτει πρεπει και να σηκωνεται
Τωρα σοβαρα την ερωτηση δεν την καταλαβα ,γιατι καθονται ή γιατι εχουν τετοια αναρτηση ??
Βασικα κυριως με ενδιαφερει να μαθω γιατι εχουν αυτου του ειδους την αναρτηση. Φυσικα οποιαδηποτε αλλη πληροφορια ειναι ευπροσδεκτη!!
Φιλε μου οριστε κι ενα ακομη link κι απο μενα περι υδροπνευματικης αναρτησης... ---> http://www.evomagazine.gr/articleDetails.php?id=148 και ακομη ενα με την υδροενεργητικη αναρτηση της υπαρχουσας C5 ---> http://www.autotriti.gr/data/magazine/v ... /36198.asp
-
Διαβασα παλι για την Activa και
Activa
τι εκπληκτικο αυτοκινητο και τοτε με 10,000,000 δρχ.
μακρα το καλυτερο ολων. -
Αχ αυτη η Activa..... Αλλα και η απλη καλη ειναι.
-
Ο χρήστης billaras_XantiaII έγραψε:
Αχ αυτη η Activa..... Αλλα και η απλη καλη ειναι.Πάρε ματι... ---> (προς αποφυγη παρεξηγησεων,και η απλη δεν με χαλαει καθολου ...)
-
Βρε Ζηση, π.χ. η αναρτηση της Xantia 1.6 8v σε σχεση με την 1.8 16v παρολο που φορουσαν τις ιδιες αντιστρεπτικες (ζαμφορ) και τις ιδιες σφαιρες, δεν εχει καμια σχεση με σκληροτητα και κλισεις αμαξωματος. Δλδ η 1,6 ηταν αρκετα πιο ανετη με αρκετα ιδια εξαρτηματα π.χ. με την δικη μου 1,8 16ν , αλλα η 1,8 16ν ειναι πιο σφυχτη και παιρνει λιγοτερες κλισεις. Επισης μπορεις να πεις οτι κοπανα περισσοτερο απο την 1,6, αλλα και παλι ειναι ανετη. Η 2,0 8ν ή η 2,0 16ν με απλη αναρτηση, παλι παιρναν λιγοτερες κλισεις απο τις 1,6 και 1,8 λογω αλλων αντιστρεπτικων και αλλων σφαιρων. Η αναρτηση Activa επαιρνε ακομα λιγοτερες, λογω και της μπουκαλας αντισταθμισης, μιας σε καθε αντιστρεπτικη (μια εμπρος, μια πισω) που αντισταθμιζε την κλιση του αμαξωματος. Ακομα και στο δικο σου Xsara αν βαλεις αντιστρεπτικες απο 2,0 16ν, με τα ιδια αμορτισερ να εχεις, οι κλισεις σου θα μειωθουν δραματικα σε σχεση με πριν. Με κοστος βεβαια στην ανεση...
-
Εδω εχει σημαντικες διαφορες η 1.8 8v απο την 1.8 16v....
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Αχ αυτη η Activa..... Αλλα και η απλη καλη ειναι.
Πάρε ματι... ---> (προς αποφυγη παρεξηγησεων,και η απλη δεν με χαλαει καθολου ...)
Δεν κατάλαβα που έγκειται το κακό στην φωτογραφία δεξιά.Εμένα μου αρέσει να γέρνει το τουτούνι γιατί στρίβει με στυλ και δεν κάνω πλάκα.Τώρα ρίξτε ελεύθερα
-
η activa εχει αντιστρεπτικες ,28 χιλ μπροστα και 25 χιλ πισω!!!!!!!!!
Αγωνιστηκες , αλλα χαρις το συστημα με τις σφαιρες και τις ηλεκτρομαγνητικες βαλβιδες ειναι σαν απλες για λογους ανεσης στις λακουβες και αγωνιστικοτατες στις στροφες .
Οταν π.χ για ενα 106 ραλλυ με αγωνιστηκες αναρτησεις γκρουπ Ν θελει γυρω στα 21 χιλ!!!!! -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Δεν κατάλαβα που έγκειται το κακό στην φωτογραφία δεξιά.Εμένα μου αρέσει να γέρνει το τουτούνι γιατί στρίβει με στυλ και δεν κάνω πλάκα.Τώρα ρίξτε ελεύθερα
δες ποσο πελμα =προσφυση εχει η activa στην ασφαλτο. Χρησιμοποιει 4 λαστιχα και οχι 2 συνεπως 2 πλασια σχεδον προσφυση και το οτι το βαρος της απλης μετακινειται εντονα με αποτελεσμα την εντονη ''αντιδραση'' της φυγόκεντρου δυναμης . ( εχει την ταση να επιταχυνει λογω βαρους σε γωνιες εκτος της τροχιας της κανοντας δηλαδη το εργο των πλαινων των εξωτερικων ελαστικων πολυ δυσκολο )
Καποιος πιο μορφωμενος και γνωστης του αντικειμενου ισως το εξηγησει καλυτερα -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Δεν κατάλαβα που έγκειται το κακό στην φωτογραφία δεξιά.Εμένα μου αρέσει να γέρνει το τουτούνι γιατί στρίβει με στυλ και δεν κάνω πλάκα.Τώρα ρίξτε ελεύθερα
δες ποσο πελμα =προσφυση εχει η activa στην ασφαλτο χρησνιμοποιει 4 λαστιχα και οχι 2 και το οτι το βαρος της απλης μετακινειται εντονα με αποτελεσμα την εντονη ''αντιδραση'' της φυγόκεντρου δυναμης . ( εχει την ταση να επιταχυνει λογω βαρους σε γωνιες εκτος της τροχιας της κανοντας δηλαδη το εργο των πλαινων των εξωτερικων ελαστικων πολυ δυσκολο )
Καποιος πιο μορφωμενος και γνωστης του αντικειμενου ισως το εξηγησει καλυτεραΤο ξέρω τι γίνεται αλλά άλλο πράγμα είπα.Δεν διαφωνώ πως η Activa στρίβει αλλά λέω πως μου αρέσει να παίρνει κλίσεις το αυτοκίνητο.Τώρα αν είχα μια Activa δεν θα είχα κανένα μα κανένα πρόβλημα
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
η activa εχει αντιστρεπτικες ,28 χιλ μπροστα και 25 χιλ πισω!!!!!!!!!
Αγωνιστηκες , αλλα χαρις το συστημα με τις σφαιρες και τις ηλεκτρομαγνητικες βαλβιδες ειναι σαν απλες για λογους ανεσης στις λακουβες και αγωνιστικοτατες στις στροφες .
Οταν π.χ για ενα 106 ραλλυ με αγωνιστηκες αναρτησεις γκρουπ Ν θελει γυρω στα 21 χιλ!!!!!μη μου μπερδευετε τις ραβδους στρεψης (αξονας με υστερουντες) με τις αντιστρεπτικες
το rallye εχει μπροστα 22χιλ και πισω 24χιλ αντιστρεπτικες ραβδους μια μπροστα και μια πισω*
ραβδους στρεψης εχει ζευγος πισω (αντι ελατηριων με την κλασικη μορφη) και ειναι 19χιλ (αν δε με απατα η μνημη μου) και αυτες αλλαζουν σε 21χιλ στα αγωνιστικα
οσον αφορα τις κλισεις ρολο παιζουν οι αντιστρπτικες (anti-roll bar)
μηπως η διαφορα εγκειται και στη διαφορα βαρους των δυο αμαξιων που αναφερεις
rallye 940kg
activa ???kg106_4_ever το πουλησες? και τα ξεχασες
*τα saxo εχουν και πισω 22αρα αν δεν κανω λαθος
-
double post
-
ελα μωρε ενα χιλιοστο 21-22 χλ ...δεν τα πολυθυμαμαι πια...
ναι για την μπροστινη αναφερθηκα και εγω ως δειγμα και ειναι 22 χλ...αλλωστε αν δεν κανω λαθος με αυτες τις ανιτστρεπτικες μπαινει για group n21 γινονται στο grpn οι ραυδοι στρεψης, σωστα.
εχω να το οδηγησω καποιες μερες...αραζει,Παντως για το βαρος της activa εχεις δικιο ...αλλα και παλι αγωνιστηκες αντιστρεπτικες ειναι
με σαξο παιζει μια μικρη αλλαγη γιατι ειναι λιγο πιο μαλακο αλλα δεν θυμαμαι που.
gti με rallye εχουν διαφορες στα ελατηρια νομιζω μπροστα -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
gti με rallye εχουν διαφορες στα ελατηρια νομιζω μπροστα
με αυτα τα χρωματακια-κωδικους στα ελατηρια δεν εβγαλα ποτε ακρη,
παιζει να υπαρχουν και διαφορες μεταξυ rallye αλλης χρονιαςτελος
CITROËN FORUM