-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
. Μάλλον θέλουν να μας κάνουν να καταλήξουμε με το πιο μικρό μοντέλο της πεζό, το πεζό 2
Για εμάς.Για τους γέρους το 3
Σωστά, το είχα ξεχάσει αυτό το μοντέλο, αλλά έχει μικρότερη ιπποδύναμη, και μόνο κοντές σχέσεις
(γελάμε, αλλά μάλλον για κλάματα είναι η κατάσταση!)
για κλάματα δεν λες τίποτα
-
Καλημέρα σας, χθες επισκέφτηκα αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκης για να πάρω τιμή για το Premium Pack με Grip Control λόγω μιας προσφοράς που άκουσα ότι ισχύει. Η τιμή είναι περίπου 24.500 € και αφορά συγκεκριμμένα χρώματα και με τον κινητήρα των 150 Ηp. Με μπέρδεψαν λίγο γιατί μου είπαν ότι με κινητήρα 156 Ηp (τα οποία δεν είναι σε προσφορά) θα ξεκινήσουν να παραλαμβάνονται από τώρα και μετά. Είχα την εντύπωση από όσα μπόρεσα να διαβάσω στο forum ότι ήδη κυκλοφορούν οχήματα με 156 Ηp. Εγώ κάνω λάθος ή ο πωλητής?
Οι δύο παραπάνω κινητήρες διαφέρουν σε κάτι σε τεχνολογία (κα΄ποιες βελτιώσεις κλπ) και σε κάθε περίπτωση αξίζει να το ψάξω παράπάνω και να πάρω αυτόν με τους 156Hp?
Πάντως η έκπτωση που τόσο πολύ διαφημίζεται είναι της τάξεως των 2.000 € περίπου.
Επίσης η διαφορά εξοπλισμού μεταξύ Premium και Premium Pack μάλλον αξίζει τα λεφτά της. -
Ο χρήστης dlad έγραψε:
Καλημέρα σας, χθες επισκέφτηκα αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκης για να πάρω τιμή για το Premium Pack με Grip Control λόγω μιας προσφοράς που άκουσα ότι ισχύει. Η τιμή είναι περίπου 24.500 € και αφορά συγκεκριμμένα χρώματα και με τον κινητήρα των 150 Ηp. Με μπέρδεψαν λίγο γιατί μου είπαν ότι με κινητήρα 156 Ηp (τα οποία δεν είναι σε προσφορά) θα ξεκινήσουν να παραλαμβάνονται από τώρα και μετά. Είχα την εντύπωση από όσα μπόρεσα να διαβάσω στο forum ότι ήδη κυκλοφορούν οχήματα με 156 Ηp. Εγώ κάνω λάθος ή ο πωλητής?
Οι δύο παραπάνω κινητήρες διαφέρουν σε κάτι σε τεχνολογία (κα΄ποιες βελτιώσεις κλπ) και σε κάθε περίπτωση αξίζει να το ψάξω παράπάνω και να πάρω αυτόν με τους 156Hp?
Πάντως η έκπτωση που τόσο πολύ διαφημίζεται είναι της τάξεως των 2.000 € περίπου.
Επίσης η διαφορά εξοπλισμού μεταξύ Premium και Premium Pack μάλλον αξίζει τα λεφτά της.Νομίζω από πέρσυ τον Νοέμβριο όλα τα 3008 που κατασκευαζόταν ήταν με τον 156άρη. Μάλλον αυτά της προσφοράς πρέπει να είναι κάποια που έχουν μείνει. Ίσως να ρωτήσεις την ημερομηνία κατασκευής τους. Σίγουρα υπάρχουν κι εδώ στο φόρουμ κάποιοι με τον 156άρη. Ο πωλητής μάλλον δεν ήταν και τόσο ειλικρινής.
Φυσικά το πρόβλημα δεν είναι ο 150άρης (μικρές οι διαφορές από τον 156άρη), το πρόβλημα είναι μη τυχόν αυτά που έχουν σε προσφορά είναι αρκετό καιρό αποθηκευμένα.
Από διαφορές, ξέρω ότι τα 156άρια έχουν ελαφρώς χαμηλότερους ρύπους. Από επιδόσεις, πουθενά (ούτε καν στα sites της Peugeot) δεν έχω δει να δίνουν επιδόσεις διαφορετικές από τον 150άρη. Μάλλον βαρέθηκαν να το ξαναμετρήσουν στην Peugeot, γιατί μου φαίνεται λίγο απίθανο να μη διαφέρουν ούτε δέκατο σε καμιά επίδοση!
Επίσης, τα 3008 με τον 156άρη έχουν και κάτι μικρά επιπλέον στον εξοπλισμό, όπως κάθισμα συνοδηγού που αναδιπλώνει (και νομίζω και bluetooth, αλλά δεν είμαι σίγουρος γιαυτό, μπορεί να κάνω και λάθος).
-
Σ' ευχαριστώ πολύ, θα ρωτήσω ημερομηνία κατασκευής. Αν όντως είναι παλιά (και τι σημαίνει παλιά? άνω του έτους?) θα επανέλθω με νέες απορίες για το αν τελικά αξίζει η έκπτωση.
-
Τελικά ποια ειναι η αποσταση του 3008 απο το εδαφος, 170 χλσ ή 148;
-
Ο χρήστης dlad έγραψε:
Σ' ευχαριστώ πολύ, θα ρωτήσω ημερομηνία κατασκευής. Αν όντως είναι παλιά (και τι σημαίνει παλιά? άνω του έτους?) θα επανέλθω με νέες απορίες για το αν τελικά αξίζει η έκπτωση.Αν ισχύει αυτό που είχα γράψει παραπάνω (για κατασκευή με τον 156άρη από Νοέμβριο), τότε αυτά θα είναι περίπου 1 έτους, οπότε μπορούν να θεωρηθούν 'παλιά' (εντάξει, παλιά δεν είναι, απλώς θα έχουν μείνει αρκετό καιρό χωρίς να κινούνται).
-
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
Τελικά ποια ειναι η αποσταση του 3008 απο το εδαφος, 170 χλσ ή 148;Είχα διαβάσει σε 2 reviews (νομίζω η μία ήταν στο Drive), ότι η απόσταση είναι 170χλστ. Τώρα πού το βρήκαν αυτό δεν ξέρω, δεν έχω καταφέρει να βρω απόσταση από το έδαφος να αναφέρεται πουθενά από την Peugeot. Πάντως δεν νομίζω να είναι μόνο 148χλστ, θα έβρισκε από κάτω πολλές φορές εκεί που έχω πάει το δικό μου!
-
το autotriτι το λεει το 148. Επισης εβγαλε το πλατος του πισω καθισματος 1300 χλσ μικροτερο απο ολα τα οικογενειακα....ενω επισημως η peugeot το υπολογιζει 1410.
Πως ειναι δυνατον με πλατος 1837 να εχει μικροτερο πλατος καιθισματος απο αμαξια με πλατος 1760-1790(ASX,YETI, QASHQAI κλπ)
Επισης εμμενει στα 432 λιτρα πορτ μπαγκαζ και οχι στα 512. Τα 432 ειναι με τη μεθοδο VDA. Σε λιτρα επισης 432 ειναι οταν το πατωμα εναι στην προτελευταια θεση.
Στο τελος θα αρχιζω να υποψιαζομαι οτι κατι αλλο τρεχει εδω περα.... με τετοιες αναληθειες...
-
Το αντίθετο, το autotriti μιλάει στο τεστ του 3008 για 170χλσ (τεστ->καινούρια).
Το άλλο που είχα διαβάσει τελικά δεν είναι το drive, αλλά οι 4 Τροχοί, που μιλάνε και αυτοί για 17εκ. (=170χλτ).
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=10396Κι εγώ προσωπικά δεν νομίζω να είναι 148 σε καμιά περίπτωση.
Το drive στο master test δίνει το εσωτερικό πλάτος 1410 (όσο και η peugeot).
Όσο για το πορτ μπαγκαζ, άλλοι λένε 432 άλλοι 512, κι εγώ δεν έχω καταλάβει τι παίζεται (στους άλλους κατασκευαστές όταν λένε χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ, την VDA εννοούν ή την άλλη;).
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
το autotriτι το λεει το 148. Επισης εβγαλε το πλατος του πισω καθισματος 1300 χλσ μικροτερο απο ολα τα οικογενειακα....ενω επισημως η peugeot το υπολογιζει 1410.Πως ειναι δυνατον με πλατος 1837 να εχει μικροτερο πλατος καιθισματος απο αμαξια με πλατος 1760-1790(ASX,YETI, QASHQAI κλπ)
Επισης εμμενει στα 432 λιτρα πορτ μπαγκαζ και οχι στα 512. Τα 432 ειναι με τη μεθοδο VDA. Σε λιτρα επισης 432 ειναι οταν το πατωμα εναι στην προτελευταια θεση.
Στο τελος θα αρχιζω να υποψιαζομαι οτι κατι αλλο τρεχει εδω περα.... με τετοιες αναληθειες...
-
αν δε κανω λαθος ο 156αρης κινητηρας περα απο τα παραπανω αλογα ειναι και euro4 σε σχεση με τον 150αρη που ειναι euro4.
με τα τελη να γινονται πρασινα (αφηστε του χρονου που θα αφορα τα καινουρια) ισως καποια στιγμη να παιξουν σημαντικο ρολο οι ρυποι στο μελλον.PS Ξεχασα τα τελη θα παιξουν ρολο στα τελη απο 1/11/2010 και δε ξερω αν προλαβαινεις να το παρεις πιο νωρις
-
Ο χρήστης JohnnyX έγραψε:
αν δε κανω λαθος ο 156αρης κινητηρας περα απο τα παραπανω αλογα ειναι και euro4 σε σχεση με τον 150αρη που ειναι euro4.
με τα τελη να γινονται πρασινα (αφηστε του χρονου που θα αφορα τα καινουρια) ισως καποια στιγμη να παιξουν σημαντικο ρολο οι ρυποι στο μελλον.PS Ξεχασα τα τελη θα παιξουν ρολο στα τελη απο 1/11/2010 και δε ξερω αν προλαβαινεις να το παρεις πιο νωρις
Ο 150άρης είναι euro4, για τον 156άρη θέλει ψάξιμο. Κα;ι το θέμα είναι που να απευθυνθείς. Πάτως όχι στον πωλητή που μου λέει ότι ακόμη δεν κυκλοφορούν 156άρηδες.
-
πολύ σωστά ο 156 είναι euro5 ,τώρα αν είσαι αποφασισμένος να το καπαρώσεις ,θα πιάσεις τον υπεύθυνο πωλήσεων ,και θα τον παρακαλεσεις να μιλήσει με το τμήμα διακίνησης που είναι στον ασπροπυργο ,αυτός θα κοιτάξει να σου βρει 156αρια ετοιμοπαράδοτα ανάλογα το χρώμα και τον εξοπλισμό ,κοινώς μπορεί να μην βρεις 156 με οροφή ,αλλά να το βρεις premium pack μπλε ,και αφού βρεις αυτό που πλησιάζει στις προτιμήσεις σου θα σου κάνει την κράτηση για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο !!!
-
Πιστεύω ότι τα επόμενα 1-2 χρόνια θα βάλουν σε όλα τέλη κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους (και τότε θα ανεβούν σε εμάς τους παλιούς και άλλο τα τέλη στα πάνω από 300 ευρώ )
Σήμερα είδα και το συγκριτικό του Autotriti, που λέει για τα 148 χλστ απόσταση από το έδαφος που έλεγε ο ZONAS (κι έλεγα πού το είδε!). Δεν το νομίζω βέβαια.
Εντωμεταξύ χθες κατάλαβα για τα καλά (παρόλο που έχω πάει πολλές φορές σε άμμο, χιόνι και λάσπη) πόσο μπορεί να 'πνίξει' τον κινητήρα το ESP (antispin) - σε normal mode. Την ώρα της βροχούλας, με όλη την οικογένεια μέσα, χάθηκα κάπου στο Ψυχικό, και βγήκα σε μια μεγάλη (και, περιέργως, μεγάλου μήκους) ανηφόρα, που αν κατάλαβα σωστά είχε τσιμέντο αντί για άσφαλτο. Με το που μπήκα στην ανηφόρα μου 'χτύπησε' στο μάτι το λαμπάκι του ESP που αναβόσβηνε σαν τρελό, χωρίς να καταλαβαίνω κάτι άλλο. Τι στο καλό, λέω, τόσο γλυστερό είναι, κάτσε να το πατήσω λίγο, μην μείνω. Για να μη τα πολυλογώ, το γκάζι έφτασε στο πάτωμα, αλλά αντί να επιταχύνω, άρχισε να κόβει κιόλας ταχύτητα. Και αν δεν ήταν το λαμπάκι του ESP δεν θα καταλάβαινα καν τι παίζει. Ήταν λες και ξαφνικά οι 150 ίπποι έγιναν 10, ή κάποιο αόρατο χέρι με εμπόδιζε να ανέβω!
Κάπου εκεί εν κινήση γύρισα το grip control μηχανικά να φύγει όπως-όπως από το normal ESP (κατέληξε στο sand mode), όπου καθώς το γκάζι ήταν στο πάτωμα οι τροχοί άρχισαν να σπινάρουν αρκετά, και αφήνοντας λίγο το γκάζι το σπινάρισμα σταμάτησε και το αυτοκίνητο έφυγε αναπτύσσοντας πλέον άνετα ταχύτητα. (το sand mode τελικά άρχισε να μου αρέσει ιδιαίτερα για καταστάσεις χαμηλής πρόσφυσης, παρόλο που στο συγκεκριμένο μπήκε στην τύχη) -
καλημέρα στο FORUM.
Είμαι κάτοχος εδώ και 2 εβδομάδες ενός 3008 premium pack με τα 150 άλογα.
Ήταν από αυτά σε προσφορά και για μια ημέρα δεν πρόλαβα το χρώμα που ήθελα και πήρα το babylon red ,αλλα τελικά με άρεσε πιο πολύ .
Το αυτοκίνητο πιστεύω (προς το παρόν) ,ότι μαμάει για αυτήν την κατηγορία και αυτήν την τιμή.
Δεν βλέπω πως γίνεται να το συγκρίνουνμε το Quasqai και το ASX!
Είναι διαφορετικές κατηγορίες , άσε που δεν υπάρχει turbo σε αυτά τα δύο .Το ταξίδι με το αυτοκίνητο είναι πολύ άνετο .Ο κινητήρας τραβάει παντού .
Το trip και οι άλλες ηλεκτρονικές βοήθειες λύνουν χέρια...
Έχω ήδη κάνει 1300 χλμ.
Πρόσφατα πήγα θεσσαλονίκη - Ζαγορά πηλίου σε 1 ημέρα και γύρισα.
Το ταξίδι μόνο για να πάω ,με το προηγούμενο αμάξι ,ένα opel astra gtc sport με σακάτευε.
Και τώρα πήγα και γύρισα την ίδια ημέρα και ήμουν και ξεκούραστος.
Σύνολο 7 ώρες με βροχή και αρκετή ομίχλη.
Φυσικά δεν στρίβει όπως το opel , να μην παρεξηγηθούμε κιόλας.Με το 3008 έχω ήδη αλλάξει τρόπο οδήγησης.
Πιο χαλαρά και ξεκούραστα ,με λιγότερα νεύρα αλλά και με καμιά 20 χλμ λιγότερα στην ταχύτητα.Όσο αφορά για τον χώρο αποσκευών , ποτέ δεν έβγαλα άκρη (ούτε με το προηγούμενο) με τα νούμερα
που ανακοινώνουν περιοδικά ,internet και αντιπροσωπείες.
Εκτός από το μάτι (που πάλι επηρεάζεσαι π.χ από το χρώμα και το σχέδιο-μορφή του πόρτ μπαγκάζ)
καλό είναι πιστεύω να συγκρίνεις με βάση τα νούμερα που δίνει ένα συγκεκριμένο περιοδικό για 2 ή 3
μοντέλα που σε ενδιαφέρουν.
Η άλλη λύση ....μεζούρα και μετράς μόνος σου.Ένα πράγμα που δεν μου άρεσε στο 3008 είναι η αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες.
Δεν έχει πουθενά τρόπο να επηρρεάζεις την ευαισθησία τους
και δεν μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις μόνο για μια φορά! -
Ο χρήστης silversurferGR έγραψε:
καλημέρα στο FORUM.Είμαι κάτοχος εδώ και 2 εβδομάδες ενός 3008 premium pack με τα 150 άλογα.
Ήταν από αυτά σε προσφορά και για μια ημέρα δεν πρόλαβα το χρώμα που ήθελα και πήρα το babylon red ,αλλα τελικά με άρεσε πιο πολύ .
Το αυτοκίνητο πιστεύω (προς το παρόν) ,ότι μαμάει για αυτήν την κατηγορία και αυτήν την τιμή.
Δεν βλέπω πως γίνεται να το συγκρίνουνμε το Quasqai και το ASX!
Είναι διαφορετικές κατηγορίες , άσε που δεν υπάρχει turbo σε αυτά τα δύο .Το ταξίδι με το αυτοκίνητο είναι πολύ άνετο .Ο κινητήρας τραβάει παντού .
Το trip και οι άλλες ηλεκτρονικές βοήθειες λύνουν χέρια...
Έχω ήδη κάνει 1300 χλμ.
Πρόσφατα πήγα θεσσαλονίκη - Ζαγορά πηλίου σε 1 ημέρα και γύρισα.
Το ταξίδι μόνο για να πάω ,με το προηγούμενο αμάξι ,ένα opel astra gtc sport με σακάτευε.
Και τώρα πήγα και γύρισα την ίδια ημέρα και ήμουν και ξεκούραστος.
Σύνολο 7 ώρες με βροχή και αρκετή ομίχλη.
Φυσικά δεν στρίβει όπως το opel , να μην παρεξηγηθούμε κιόλας.Με το 3008 έχω ήδη αλλάξει τρόπο οδήγησης.
Πιο χαλαρά και ξεκούραστα ,με λιγότερα νεύρα αλλά και με καμιά 20 χλμ λιγότερα στην ταχύτητα.Όσο αφορά για τον χώρο αποσκευών , ποτέ δεν έβγαλα άκρη (ούτε με το προηγούμενο) με τα νούμερα
που ανακοινώνουν περιοδικά ,internet και αντιπροσωπείες.
Εκτός από το μάτι (που πάλι επηρεάζεσαι π.χ από το χρώμα και το σχέδιο-μορφή του πόρτ μπαγκάζ)
καλό είναι πιστεύω να συγκρίνεις με βάση τα νούμερα που δίνει ένα συγκεκριμένο περιοδικό για 2 ή 3
μοντέλα που σε ενδιαφέρουν.
Η άλλη λύση ....μεζούρα και μετράς μόνος σου.Ένα πράγμα που δεν μου άρεσε στο 3008 είναι η αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες.
Δεν έχει πουθενά τρόπο να επηρρεάζεις την ευαισθησία τους
και δεν μπορείς να τους χρησιμοποιήσεις μόνο για μια φορά!Καλοτάξιδο! Έχουμε και το ίδιο χρώμα!
Είναι αλήθεια ότι αυτό το αυτοκίνητο σε κακομαθαίνει!Οι υαλοκαθαριστήρες είναι πράγματι λίγο ευαίσθητοι κάποιες φορές (αλλά κατά τα άλλα λειτουργούν πολύ καλά). Για χρήση μιας φοράς πρέπει να το ανεβοκατεβάσεις στη διακοπτόμενη (int).
-
Σε σας δεν μπορεί να δουλέψουν όποτε θέλετε απλά πατώντας προς τα κάτω τον διακόπτη
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σε σας δεν μπορεί να δουλέψουν όποτε θέλετε απλά πατώντας προς τα κάτω τον διακόπτηΌχι για μια μόνο φορά, πατώντας προς τα κάτω τον διακόπτη μπαίνει η αυτόματη λειτουργία.
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
Σε σας δεν μπορεί να δουλέψουν όποτε θέλετε απλά πατώντας προς τα κάτω τον διακόπτη
Όχι για μια μόνο φορά, πατώντας προς τα κάτω τον διακόπτη μπαίνει η αυτόματη λειτουργία.
Α ΟΚ το έχουν αλλάξει λοιπόν
-
Καλημέρα σε όλους.Είμαι καινούριο μέλος και πιθανός μελλοντικός κάτοχος ενός peugeot 3008.
Μπορεί κάποιος να μου πει αν τα μοντέλα με τους 156 ίππους είναι αποκλειστικά αυτόματα και τι διαφορά έχουν στους ρύπους
τα euro 4 kai 5; -
όχι δεν είναι αποκλειστικά αυτόματα ,αυτό όμως που με έχει παραξενέψει είναι πως στο καντράν του ταχύμετρου -στροφόμετρου έχει τις επιλογές που έχει ένα αυτόματο, δλδ ένα βελάκι πάνω-κάτω μια ένδειξη φρένου το D-R κτλ ,μήπως τα φέρανε για να τοποθετηθούν εδώ αυτόματα σαζμαν ως option ?,επίσης έχει κόφτη στην τελική περίπου 202χλμ ισχύει αυτό και στα 150 άρια ?
Peugeot 3008 '08