-
οτι να΄ναι δηλαδη , αλλος λεει οτι δεν θα γινει αποσυρση αλλος λεει οτι απλα θα μειωθει το τελος ταξινόμησης ........
-
Η έκφραση 'σκότωσαν την κότα που έκανε το χρυσό αυγό' ταιριάζει γάντι στους φωστήρες της Κυβέρνησης. Τελικά ο Φόρος Πολυτελείας αντί να τονώσει τα έσοδα προκάλεσε το ακριβώς αντίθετο.
Πλέον αυτού καθώς οι καταναλωτές κινήθηκαν σε λιγότερα κυβικά θα υπάρξει και μείωση εσόδων και στη διάρκεια ζωής του οχήματος από:
α. Μειωμένα Τέλη
β. Μικρότερο κόστος καυσίμων
γ. Μικρότερα έσοδα από εργασίες συντήρησης κ.λπ.Εύγε νέοι μου..... Και μετά σου λένε ότι 'αυτή η Κυβέρνηση εργάζεται για να μην χρεοκοπήσουμε.'
-
Για αυτούς, μάλλον εμείς είμαστε προφήτες που το προβλέψαμε από την πρώτη στιγμή εδώ μέσα ότι θα γινόταν αυτό.
Για τόσο ΗΛΙΘΙΑ, ΑΧΡΗΣΤΑ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ άτομα μιλάμε...
-
Αγορά αυτοκινήτων: Οχι στην απόσυρση, ναι στη μείωση του ΕΤΤ :
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=84853Απ' ότι φαινεται θα μειωθουν οι φόροι(Ειδικο Τελος Ταξινομησης, φορος πολυτελειας) αλλα οχι αποσυρση.
Σωστη κινηση γενικα η μειωση των φορων (που μαζι με τις κακιστες οικονομικες συγκυριες και τις φημολογιες) γονατισαν την αγορα αυτοκινητου.
Ιδιαιτερα καλη για οσους σκοπευουν να αγορασουν και για τις αντιπροσωπειες...
Καλο επισης επιτελους(αν ανακοινωθει επισημα!) και το τελος στις φημολογιες για αποσυρση.Ομως τελικα γιατι οχι αποσυρση???
Ειναι πιο πολυεξοδη(βεβαια αν γινοταν αποσυρση δε θα ειχαμε τοσες μειωσεις σε φορους) ή ακριβη και πολυπλοκη ως διαδικασια?
Και αν τελικα το κρατος δεν μπορει να φερει εις περας το μετρο της αποσυρσης παραλληλα με το υπολοιπο κυβερνητικο εργο, τοτε τι να περιμενουμε για τα υπολοιπα(πχ, για το περιφημο 'καλλικρατη' και την αναδιαρθρωση των δημων, που κατα τη γνωμη μου ηταν κατι που δε χρειαζοταν στις παρουσες συνθηκες)Σε καθε περιπττωση παντως θετικη η μειωση των φορων και ο εξορθολογισμος τους! Ειχαν καταντησει αστειο τοσοι φοροι και αποδειχτηκε περιτρανα και στην πραξη, με τη μειωση των εσοδων του κρατους αντι της αυξησης και φερνοντας στα ορια της καταρευσης ενα ολοκληρο κλαδο.
Καλλιο αργα παρα ποτε ομως και αναμενουμε και τα επισημα μετρα ελπιζω συντομα(οχι αλλες φημολογιες!!) εστω και (αδικαιολογητα!) χωρις αποσυρση.Υ.Γ. Ελπιζω αυτη τη φορα τα μετρα να εχουν μονιμη ή εστω μακροχρονια ισχυ (και οχι για ενα τετραμηνο μονο παλι, μονο και μονο για να ξεστοκαρουν οι εμποροι...)
-
εγώ πάλι πιστεύω οτι οι εισαγωγείς δεν θα περάσουν εξολοκλήρου την όποια ενδεχόμενη μείωση του ΕΕΤ στη τιμή λιανικής και γιαυτό προκρίνουν αυτή την εκδοχή.
με την απόσυρση όχι μόνο έπαιρνε ο καταναλωτής το 1000 του, αργά ή γρήγορα, αλλά υπήρχε και ανταγωνισμός μεταξύ των εισαγωγέων για επιπλέον μειώσεις. τώρα θα ρίχνουν την τιμή μόνο σε όσα μοντέλα της γκάμας τους δεν είναι τόσο ανταγωνιστικά ή για μικρές μόνο περιόδους ενώ σε όσα πουλάνε θα καρπώνονται την μείωση του ΕΤΤ. -
Ο χρήστης dinoaka έγραψε:
Αγορά αυτοκινήτων: Οχι στην απόσυρση, ναι στη μείωση του ΕΤΤ :
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=84853Σύμφωνα με πληροφορίες μας ένα από τα μέτρα προς εξέταση είναι η μείωση του τέλους ταξινόμησης για τα νέα αυτοκίνητα από 1.600cc και πάνω
Αν κανουν τετοια μαλακια μονο για 1600cc και επανω τοτε τι να πω .....
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Αγορά αυτοκινήτων: Οχι στην απόσυρση, ναι στη μείωση του ΕΤΤ :
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=84853Σύμφωνα με πληροφορίες μας ένα από τα μέτρα προς εξέταση είναι η μείωση του τέλους ταξινόμησης για τα νέα αυτοκίνητα από 1.600cc και πάνω
Αν κανουν τετοια μαλακια μονο για 1600cc και επανω τοτε τι να πω .....
Μάλλον μία ορθολογική κίνηση θα ήταν να μειώσουν τον ΕΤΤ στα οχήματα όπου σήμερα ο φόρος είναι υψηλός. Δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω γιατί ένα αμάξι με κινητήρα 2 λίτρων θα πρέπει να φορολογείται περισσότερο από ένα με κινητήρα 1.3 λίτρων.
Σήμερα δε, που με τα turbo βλέπεις λιμουζίνες που δεν σέρνονται με 1.4 λίτρα η φορολόγηση με τα κυβικά οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε μία μονοπώληση της αγοράς από ορισμένες εταιρείες εις βάρος του δικαιώματος στη ποικιλία που έχει ο καταναλωτής.
Οπότε μία μείωση του ΕΤΤ στα υψηλά κυβικά είναι απαραίτητη αρκεί βέβαια να μην συνοδευτεί με κάποια αναπροσαρμογή στα χαμηλά κυβικά (κάτι που πολύ φοβάμαι ότι είναι στα σχέδια των εδώ εγκεφάλων.....).
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
η φορολόγηση με τα κυβικά οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε μία μονοπώληση της αγοράς από ορισμένες εταιρείες εις βάρος του δικαιώματος στη ποικιλία που έχει ο καταναλωτής.
+1
Οπότε μία μείωση του ΕΤΤ στα υψηλά κυβικά είναι απαραίτητη αρκεί βέβαια να μην συνοδευτεί με κάποια αναπροσαρμογή στα χαμηλά κυβικά (κάτι που πολύ φοβάμαι ότι είναι στα σχέδια των εδώ εγκεφάλων.....).
Δεν καταλαβα τι ενοεις
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Οπότε μία μείωση του ΕΤΤ στα υψηλά κυβικά είναι απαραίτητη αρκεί βέβαια να μην συνοδευτεί με κάποια αναπροσαρμογή στα χαμηλά κυβικά (κάτι που πολύ φοβάμαι ότι είναι στα σχέδια των εδώ εγκεφάλων.....).
Δεν καταλαβα τι ενοεις
Με ισόποση αύξηση στα μικρά κυβικά του ΕΤΤ ώστε να αντισταθμιστεί η απώλεια των εσόδων από τη μείωση του ΕΤΤ στα μεγάλα.
-
Τα πραγματα ειναι απλα, η φορολογηση (ΕΤΤ) των αυτοκινητων με βαση τα κυβικα τους, ειναι γελοια!!
Τα κυβικα εινα απλα ενα τεχνικο χαρακτηριστικο (απο τα πολλα) και δε σχετιζεται ουτε με την αξια, ουτε καν με τη καναναλωση, το μεγεθος κλπ
Δεν εχει κανενα νοημα να φορολογουνται με βαση τα κυβικα, και ειναι εντελως αναχρονιστικο και ηλιθιο!
Υπαρχουν π.χ. αυτοκινητα με 2500 κ.ε. που στοιχιζουν 25000€ και αλλα 1800κ.ε. που στοιχιζουν 50000€.
Εσεις πιο λετε πως θα επρεπε να πληρωνει περισσοτερο ποσοστο φορου?
Τα αυτοκινητα (αν θελουν να φορολογησουν περισσοτερο τα ακριβα) θα επρεπε να φορολογουνται με βαση την εργοστασιακη τους αξια. Ετσι και αλλιως τωρα εβαλαν και αυτο το κριτηριο (οποτε ελεγχουν και την εργοστασιακη αξια, αν υποθεταμε οτι πριν θα τους ηταν σχετικα δυσκολο να το κανουν) στο φορο πολυτελειας.
Οποτε μια και μονη κλιμακωτη κλιμακα φορολογησης με βαση την εργοστασιακη αξια και οχι με τα κυβικα
Οπως εγραψα και πριν τα κυβικα ειναι απλα ενα μονο τεχνικο χαρακτηριστικο, ειναι σα να φορολογουμε π.χ. τους υπολογιστες με βαση την ταχυτητα του επεξεργαστη ή την χωρητικοτητα του δισκου.
Οσο για το οτι τα μεγαλα κυβικα ειναι πιο ρυπογονα ή καινε περισσοτερο, ειναι ανεξαρτητο ζητημα και ετσι και αλλιως τα νεα τελη ειναι με βαση τους ρυπους, οποτε οποιος ρυπαινει περισσοτερο πληρωνει και περισσοτερο και οποιος καιει περισσοτερο πληρωνει και περισσοτερη βενζινη(που περιεχει ενα σωρο φορους πια).
Οποτε ρυποι και καταναλωση πληρωνονται στη χρηση...
Στην αγορα πρεπει να λαμβανεται υπ' οψιν μονο η εργοστασιακη αξια για τον υπολογισμο των φορων... Εστω κλιμακωτα (που και αυτο κακως κατα την προσωπικη μου γνωμη) με τα ακριβοτερα να πληρωνουν περισσοτερο ποσοστο φορου, επι της εργοστασιακης τιμης.
Να φορολογουνται ομως τα κυβικα ειναι εντελως απαραδεκτο και ηλιθιο και ειναι δυστυχως ενδεικτικο της νοημοσυνης ή της προχειροτητας που αντιμετωπιζεται το θεμα απο τους κυβερνωντες.
Με ποια λογικη το 'μερσεντικο' με τα 1800 κυβικα και τιμη 50-60 ή και 70 χιλιαρικα(φορτωμενο με εξτρα) να πληρωνει 30% ΕΕΤ και ενα οικογενειακο (π.χ. mondeo 2.5) των 28000 να πληρωνει 50%?
Μπορουνε τωρα να ενσωματωσουν (επι το λογικοτερο) και το φορο πολυτελειας στο ΕΤΤ με μοναδικο κριτηριο την εργοστασιακη αξια... -
Το ερώτημα είναι σε πια Εργοστασιακή αξία? Εντός της ΕΕ η αξία cif για το ίδιο όχημα μπορεί να μεταβληθεί κατά 25% ή και 40% στηριζόμενη σε διάφορα τρικ. Το κόστος δε, για να ομογενοποιηθεί απαιτεί και κοινούς κανόνες παντού όσον αφορά το κόστος που βαρύνει την αυτοκινητοβιομηχανία και επιβάλλεται από σειρά κανόνων κυκλοφορίας στην αγορά ενός οχήματος.
Και μετά να ρωτήσω κάτι? Γιατί ΕΤΤ ακόμα και με βάση το κόστος?? Μία flat 120 ιντσών μπορεί να κάνει όσο ένα μεσαίο όχημα και παρόλα αυτά πέραν του ΦΠΑ το Ελληνικό Δημόσιο δεν καρπώνεται κανένα άλλο φόρο. Ένα hi-end σύστημα των 200,000 € πληρώνει κάτι extra πέρα του ΦΠΑ.
Έχουμε μάλλον χάσει το μέτρο όλοι μας. Αντί να απαιτήσουμε την κατάργηση ενός άδικου φόρου συζητάμε για το πως πρέπει να υπολογίζεται ανεξάρτητα με το αν είναι παράλογο ένα αντικείμενο να φορολογείται ιδιαίτερα in the first place.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το ερώτημα είναι σε πια Εργοστασιακή αξία? Εντός της ΕΕ η αξία cif για το ίδιο όχημα μπορεί να μεταβληθεί κατά 25% ή και 40% στηριζόμενη σε διάφορα τρικ. Το κόστος δε, για να ομογενοποιηθεί απαιτεί και κοινούς κανόνες παντού όσον αφορά το κόστος που βαρύνει την αυτοκινητοβιομηχανία και επιβάλλεται από σειρά κανόνων κυκλοφορίας στην αγορά ενός οχήματος.Και μετά να ρωτήσω κάτι? Γιατί ΕΤΤ ακόμα και με βάση το κόστος?? Μία flat 120 ιντσών μπορεί να κάνει όσο ένα μεσαίο όχημα και παρόλα αυτά πέραν του ΦΠΑ το Ελληνικό Δημόσιο δεν καρπώνεται κανένα άλλο φόρο. Ένα hi-end σύστημα των 200,000 € πληρώνει κάτι extra πέρα του ΦΠΑ.
Έχουμε μάλλον χάσει το μέτρο όλοι μας. Αντί να απαιτήσουμε την κατάργηση ενός άδικου φόρου συζητάμε για το πως πρέπει να υπολογίζεται ανεξάρτητα με το αν είναι παράλογο ένα αντικείμενο να φορολογείται ιδιαίτερα in the first place.
Μιλαμε φυσικα για την εργοστασιακη αξια που εισαγονται στην Ελλαδα και η οποια ετσι και αλλιως δηλωνεται, ωστε να υπολογισθει τωρα πια και ο φορος πολυτελειας. Και μακαρι οι εδω αντιπροσωπειες να κανουν διαφορα τρικ και να πετυχαινουν μικροτερες εργοστασιακες, ωστε να πληρωνουμε και λιγοτερους φορους(ετσι και αλλιως εχουμε ήδη απο τις μικροτερες εργοστασιακες της Ευρωπης, εξαιτιας των προσθετων φορων, ωστε να βγαινουν τα αυτοκινητα ανταγωνιστικα σε τιμη).
Και φυσικα συμφωνω οτι κανονικα και λογικα δε θα επρεπε να υπαρχει κανενας επιπλεον φορος στα αυτοκινητα!
Ομως 'θαυματα' δε γινονται στην Ελλαδα και για αυτο προτεινω τουλαχιστον ενα πιο λογικο τροπο φορολογησης σε σχεση με αυτον που στηριζεται στα κυβικα.
Εδω μας επιβαλλανε και το φορο πολυτελειας που ειναι δευτερος ειδικος φορος πανω στα αυτοκινητα!! Εντελως παραλογα πραγματα... Για αυτο ας υπαρξει τουλαχιστον ενας μονο, σε λογικα πλαισια, και βασισμενος στην πραγματικη αξια των αυτοκινητων.
Δυστυχως το κρατος εχει δει στα αυτοκινητα και στους φορους τους, 'την κοτα που κανει το χρυσο αυγο' και δεν καταλαβαινουν τιποτα παραπανω... Φυσικα και αλλα ειδη 'πολυτελειας' θα επρεπε να πληρωνουν παρομοιους ή και παραπανω φορους απο τα αυτοκινητα, αν πηγαιναμε με αυτη τη λογικη. Ομως δεν κανουν τις εκατονταδες χιλιαδες πωλησεις των αυτοκινητων και ετσι οι αρμοδιοι(?) δεν ενδιαφερονται...
Και τωρα το μονο που τους νοιαζει(και συζητανε την αναπροσαρμογη των φορων) ειναι πως επεσαν οι πωλησεις και τελικα καταλαβαν πως εισπρατουν πια λιγοτερα! Αν συνεχιζοταν οι πωλησεις οπως πριν, απλα θα εβαζαν και αλλους φορους!!
Σε αυτη την κατασταση λοιπον, οποιαδηποτε μειωση και εξορθολογισμος των προσθετων φορων πανω στο αυτοκινητο, θα ειναι μια θετικη εξελιξη.
Και επιμενω πως πρεπει να διαχωρισθουν τουλαχιστον απο τα κυβικα (που οπως γραφω και στο παραπανω ποστ μου δεν εχουν κανενα νοημα), οπως εγινε και με τα τελη κυκλοφοριας.
Για να δουμε, τι θα σκεφτουν παλι οι 'φωστηρες' του κρατους και ποιοι θα ειναι οι νεοι φοροι... -
Ο χρήστης dinoaka έγραψε:
Μιλαμε φυσικα για την εργοστασιακη αξια που εισαγονται στην Ελλαδα και η οποια ετσι και αλλιως δηλωνεται, ωστε να υπολογισθει τωρα πια και ο φορος πολυτελειας. Και μακαρι οι εδω αντιπροσωπειες να κανουν διαφορα τρικ και να πετυχαινουν μικροτερες εργοστασιακες, ωστε να πληρωνουμε και λιγοτερους φορους(ετσι και αλλιως εχουμε ήδη απο τις μικροτερες εργοστασιακες της Ευρωπης, εξαιτιας των προσθετων φορων, ωστε να βγαινουν τα αυτοκινητα ανταγωνιστικα σε τιμη).
Με αποτέλεσμα τόσο το κόστος συντήρησης όσο και το κόστος των ανταλλακτικών να εκτιναχτούν στον ουρανό και τα διαστήματα service να πέσουν από τα 2 έτη στους έξι μήνες*.
Γνωστά τα αποτελέσματα της εν λόγω πολιτικής που οδηγεί σε αύξηση του κόστους χρήσης ήτοι πληρώνουμε με άλλο τρόπο.
- Καθώς τώρα αυτά δεν μπορούν να εφαρμοστούν λόγω των ελευθεριών που έχει αποκτήσει ο πελάτης ως προς την επιλογή του χώρου όπου μπορεί να συντηρήσει το όχημα του και οι αντίστοιχες δυνατότητες για την εφαρμογή των τρικ αυτών περιορίζονται.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μιλαμε φυσικα για την εργοστασιακη αξια που εισαγονται στην Ελλαδα και η οποια ετσι και αλλιως δηλωνεται, ωστε να υπολογισθει τωρα πια και ο φορος πολυτελειας. Και μακαρι οι εδω αντιπροσωπειες να κανουν διαφορα τρικ και να πετυχαινουν μικροτερες εργοστασιακες, ωστε να πληρωνουμε και λιγοτερους φορους(ετσι και αλλιως εχουμε ήδη απο τις μικροτερες εργοστασιακες της Ευρωπης, εξαιτιας των προσθετων φορων, ωστε να βγαινουν τα αυτοκινητα ανταγωνιστικα σε τιμη).
Με αποτέλεσμα τόσο το κόστος συντήρησης όσο και το κόστος των ανταλλακτικών να εκτιναχτούν στον ουρανό και τα διαστήματα service να πέσουν από τα 2 έτη στους έξι μήνες*.
Γνωστά τα αποτελέσματα της εν λόγω πολιτικής που οδηγεί σε αύξηση του κόστους χρήσης ήτοι πληρώνουμε με άλλο τρόπο.
- Καθώς τώρα αυτά δεν μπορούν να εφαρμοστούν λόγω των ελευθεριών που έχει αποκτήσει ο πελάτης ως προς την επιλογή του χώρου όπου μπορεί να συντηρήσει το όχημα του και οι αντίστοιχες δυνατότητες για την εφαρμογή των τρικ αυτών περιορίζονται.
υπερβολες... το αντιθετο συμβαινει, τα εργοστασια λενε για λαδια 30000 χιλ κι οι χρηστες τ αλλαζουν στα 7 στα 10 στα 15
η περσινη πρακτικη εδειξε πως ολη η μειωση του ΤΤ περασε αυτονομη στον καταναλωτη. αν υπηρχαν εξαιρεσεις ας προσεχαν
-
Μείωση τελών ταξινόμησης εν όψη. Αν δείτε το πρώτο ποστ του τοπικού πριν 1μιση χρόνο, η είδηση δεν διαφέρει καθόλου...
-
Αμ δεν είναι μόνο η τιμή κτήσης , είναι και τα καύσιμα στο Θεό , τα sercice ακριβά , οπότε τι να το κάνω το καινούργιο αυτοκίνητο; να το καμαρώνω παρκαρισμένο;
-
Ας σκεφτούν και λίγο οι Έλληνες ότι αυτοί που πήραν στην προηγούμενη μείωση του ΕΤΤ τα πάμφτηνα 2λιτρα πλήρωσαν μετά κάτι 1000ευρα σε τέλη και έδιναν τις πινακίδες τους ή τα πουλούσαν όσο όσο και κανείς δεν τα έπαιρνε.
Η 'τόνωση της αγοράς' που θα έρθει είναι για τους εισαγωγείς και τους αντιπροσώπους και όχι για τον κόσμο.
Και αυτή την στιγμή δεν ξέρω τι τόνωση θα φέρει μια 'έκπτωση' της τάξης των 6.000€ στο GrandVitara και των 300€ στο Alto! -
Ο Ελληνας δεν είναι λογικός ούτε συνειδητοποιμένος αγοραστής , αφου αγοράζει τα πάντα με το συναίσθημα και όχι με την λογική .
Ετσι πριν αγόραζε 6κύλινδρα και 8κύλινδρα που καίγανε ένα βενζινάδικο στα 500 χλμ , τώρα αγοράζει 1200άρια και 1400άρια αδικίμαστα τουρμπάκια που αύριο θα τα πάρει στο χέρι καμμένα και αύριο θα αγοράζει μόνο ντίζελ που θα είναι το καινούργιο φρούτο και θα το πληρώνει 10-20 % παραπάνω γιά να κάνει 15000 χλμ το χρόνο και να έχει και την ακριβότερη συντήρηση του .Αφού περάσει όλα αυτά τα στάδια και του φύγουν τα στερητικά σύνδρομα , θα καταλάβει ότι το αμάξι είναι σαν το ψυγείο και θα παίρνει αυτό που τον βολεύει και δεν θα περιμένει να είναι και επένδυση .
Ψυγεία υπάρχουν πολλά και με διαφορετικές τιμές . Δοκιμάστε να τα πουλήσετε και θα δείτε απαξίωση .
Το ίδιο γίνεται έξω και με τα αυτοκίνητα , το ίδιο θα γίνει και εδώ . -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Ο Ελληνας δεν είναι λογικός ούτε συνειδητοποιμένος αγοραστής , αφου αγοράζει τα πάντα με το συναίσθημα και όχι με την λογική .
Ετσι πριν αγόραζε 6κύλινδρα και 8κύλινδρα που καίγανε ένα βενζινάδικο στα 500 χλμ , τώρα αγοράζει 1200άρια και 1400άρια αδικίμαστα τουρμπάκια που αύριο θα τα πάρει στο χέρι καμμένα και αύριο θα αγοράζει μόνο ντίζελ που θα είναι το καινούργιο φρούτο και θα το πληρώνει 10-20 % παραπάνω γιά να κάνει 15000 χλμ το χρόνο και να έχει και την ακριβότερη συντήρηση του .Αφού περάσει όλα αυτά τα στάδια και του φύγουν τα στερητικά σύνδρομα , θα καταλάβει ότι το αμάξι είναι σαν το ψυγείο και θα παίρνει αυτό που τον βολεύει και δεν θα περιμένει να είναι και επένδυση .
Ψυγεία υπάρχουν πολλά και με διαφορετικές τιμές . Δοκιμάστε να τα πουλήσετε και θα δείτε απαξίωση .
Το ίδιο γίνεται έξω και με τα αυτοκίνητα , το ίδιο θα γίνει και εδώ .Να αγορασουμε ποδηλατα ολοι που ειναι δοκιμασμενα για πολλες δεκαετιες;
-
Δεν είναι 2009. Δεν πρόκειται να ζεσταθεί η αγορά. Προέχουν άλλα βασικότερα...
Απόσυρση (merged)