-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν εχει προεντατηρες?
3-4 αστερια?γιαυτο το λενε εργαΛειο μαλλον
απο εκει και περα, τα εχω πει, το αυτοκινητο για μενα ειναι πολυ ακριβο γιαυτα που προσφερει: τεχνολογια, ανεση, εξοπλισμος, δυνατοτητες (εντος/εκτος). Πολυ περισσοτερο οταν ο ανταγωνισμος δεν απεχει σε τιμες...
επισης, αν καποιος δεν εχει 20€ για λαδια, πως θα δωσει 20.000€ για καινουργιο? Βεβαια ο Ελληνας θα το κανει και μετα θα κλαιγεται, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.
η δικη μου επιλογη στα χρηματα αυτα θα ηταν ενα μτχ 1-2ετων QQ. Κλασεις ανωτερο σε ολους τους τομεις.
Στην βασική έκδοση ΔΕΝ έχει προεντατήρες στον στανταρ εξοπλισμό αλλά μόνο στην δευτερη και πλουσιότερη και ακριβότερη έκδοση. (Εχει αναφερθεί πολλές πολλές σελίδες πριν).
Σε κάποια σημεία συμφωνώ και εγώ με την άποψη σου. Και εγώ το θεωρώ σε κάποιες εκδόσεις ακριβό. Αυτός που με 18.000€ θα επιλέξει το 'πλούσιο' 4κίνητο βενζίνης Duster σίγουρα έχει αποκλείσει πολλές άλλες προτάσεις ανώτερες σε τεχνολογία, εμφάνιση, 'όνομα', κατηγορία κλπ. Σκέψου όμως ότι εκεί που θα πάρεις το βασικό Terios 1,3 παίρνεις και το Ibiza Cupra με τις υπερεπιδόσεις, παίρνεις και ένα υπερεξοπλισμένο Fabia 1,2, παίρνεις και ένα μονόχρωμο σε βασική έκδοση Α1 με τα λίγα αλογα, παίρνεις και μια Octavia5 που χωράει όλο το σπιτικό (μαζί με τις συσκευές και τα έπιπλα).
Ο μόνος χαρακτηρισμός που μου ταιριαξε στο Duster είναι το 'τίμιο'. Τιμιο σε αξιοπιστία, τίμιο σε ποιότητα, τίμιο σε δυνατότητες, τίμιο σε στυλ και εμφάνιση. Και δεν ξέρω αλλα ελπίζω τίμιο aftersales! Γιατί τα πάνω απο 200€ που ήθελε κάθε ηλεκτρομηχανισμός παραθύρου στο Megane πριν χρόνια και θέλει 4 για το Duster ... λογική τιμή για τα παραθυρα του προεδρικού VelSatis είναι αλλά παραλογη για το Duster. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
το δικίνητο θέλει 344.Ειλικρινά ζορίζομαι να αντιληφθώ το λόγο για τον οποίο κάποιος αγοράζει το δικίνητο.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
το δικίνητο θέλει 344.
Ειλικρινά ζορίζομαι να αντιληφθώ το λόγο για τον οποίο κάποιος αγοράζει το δικίνητο.
Για όσους χρειάζονται την μεγάλη απόσταση απο το έδαφος.
Για όσους θέλουν χώρους μικρομεσαίου σε τιμή supermini.
Για όσους αρέσει η ψηλή θέση οδήγησης.
Για όσους αρέσει το SUV look.
Για όσους δεν διαθέτουν ούτε 1€ παραπάνω για κάτι άλλο αντίστοιχο που είναι σκριβότερο.
Φαντάζομαι λόγοι υπάρχουν πολλοί ανάλογα με τια ανάγκες και τις ορέξεις του καθενός.ΥΓ. Προχθές φίλος μεταξύ σοβαρού και αστείου μου έλεγε ότι το νέο premium χρώμα της μόδας είναι το καφέ και πέρα απο το Duster το είδε σε Touareg που η διαφορά μεταξύ τους είναι το ... χάος!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
ΥΓ. Προχθές φίλος μεταξύ σοβαρού και αστείου μου έλεγε ότι το νέο premium χρώμα της μόδας είναι το καφέ και πέρα απο το Duster το είδε σε Touareg που η διαφορά μεταξύ τους είναι το ... χάος!!!
Δηλαδή εάν τυχόν κάποια στιγμή γίνει της μόδας το ροζ, το ροζ Duster θα συγκρίνεται με τον ροζ Πάνθηρα και τον Έλτον Τζων;
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Έχουμε άλλο σημείο εκκίνησης σκέψης.Εγώ λέω πως με 15550(μιλάω για το δικίνητο όπως κατάλαβες)μπορείς να πάρεις ένα μικρομεσαίο με πολλούς χώρους άνεση και αξιοπρεπη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που μπορείς να βάλεις μέσα μια οικογένεια με τζάτζαλα μάτζαλα και να πας άνετα ένα ταξίδι χωρίς να είναι πολύ μεγάλο για να σε εμποδίζει να το χρησιμοποιείς στην πόλη.:
Για αυτή τη δουλεια ειναι πολλα τα 15.550€, σου αρκει ένα LOGAN με σχεδόν τη μιση τιμή! Πόσο είναι το πορτμπγκαζ του καθενος (με ρεζερβα)?
Εδω 4μελης οικογενεια παει 1 μηνα διακοπες με 280cc αποσκευές σε hatchback και δεν στερουνται τίποτα (ΟΚ, δεν παιρνουν TV μαζι). Αν μπεις στη λογικη οτι κουβαλάς καθε φορα το σπιτι σου χρειάζεσαι νταλικα, δεν σου αρκει κανενα πορτμπαγκαζ.Αν 'θελεις' SUV για μουρη, είναι λαθος σήμα για να πληρωσεις 'αέρα'.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
το δικίνητο θέλει 344.
Ειλικρινά ζορίζομαι να αντιληφθώ το λόγο για τον οποίο κάποιος αγοράζει το δικίνητο.
Εγω ειλικρινα προσπαθω να μπω στο μυαλο αυτων που αγοραζουν τετρακινητα ενω η τετρακινηση τους ειναι αχρηστη.
-
Λοιπόν για να το τελιώσουμε.Ποιος θα πάρει δικίνητο?Όποιος θέλει να πάρει δικίνητο QQ ή Yeti ή ASX και δεν βγαίνει.Είναι δηλαδή ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε μία ομάδα αγοραστών που θέλει ένα τέτοιο τουτούνι και δεν μπορεί να το πάρει γιατί δεν έχει την οικονομική άνεση να το κάνει αλλά ούτε να έχει και δεύτερο τουτούνι.Και πιστέψε τε με αυτοί το τελευταίο που κοιτάνε είναι εάν τα πλαστικά είναι μαλακά ή τι σήμα έχει αυτό που αγοράζουν ή το design του εσωτερικού ή ακόμη χειρότερα αν έχει αυτόματο κλιματισμό ή Air-condition.Έτσι γι αυτους το Duster 4χ2 είναι μια χαρα καθώς και αξιόπιστα μηχανικά μέρη έχει και χώρους έχει και άνετο είναι και έχει και πολύ καλή ποιότητα συναρμογής για τα λεφτά του και ο κινητήρας του το κινεί με άνεση λόγο του μικρού του βάρους.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Και ναι καταλάβετε ότι μερικοί άνθρωποι δεν έχουν ούτε το 1500αρι για να πάρουν πιο ακριβό αυτοκίνητο ούτε τους περισεύουν 20ευρα για να προσθέτουν λαδάκια στο Vagακι που αγόρασαν.Τέλος το κόστος συντήρησής τους είναι χαμηλότερο από τα Skoda.Αυτά.Καμία επαφή με την πραγματικότητα. Ούτε γιούρια παραπάνω θέλει για λαδάκια ούτε κόστος σέρβις μεγάλο έχει το σκοντα. Έχω το οκταβια με τον 20VT από το 2003 και δεν μου έχει κάψει ούτε γραμμάριο λάδι παρότι είναι με revo stage 2 από τα πρώτα του 15.000 χιλ.
Δεν μ άρεσε η απαξίωση σου αυτή.
Ξέρεις ποιο είναι το μόνο πρόβλημα που έχουν και τα Σκόντα και τα θα το έχουν και τα duster??? Θα το διαπιστώσεις και μόνο σου. Όχι τώρα αλλά μετά, αν πεις ότι το πουλάω. Τότε μόλις αρχίσεις και παίρνεις τα @ρχ@δι@ του καθενός γιατί είναι skoda και dacia τότε μόνο θα καταλάβεις ότι είσαι παντρεμένος και δεν το ξέρεις. Έτσι τουλάχιστον το κατάλαβα κι εγώ. (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/874264/).Στο άλλο θέμα τώρα για τα δικίνητα ή τετρακίνητα νομίζω ότι όλα είναι μούφα. Ο καθένας παίρνει αυτό που του χρειάζεται. Το αν δεν βρίσκει παρκάρισμα μέσα στην πόλη και σαν κάφρος που είναι χρειάζεται το πεζοδρόμιό ΜΟΥ ως πεζού, γι αυτό και μόνο θέλει ψηλό suv κι ας είναι μπροστοκούνα, ειλικρινά είναι ο βασικός λόγος για την αγορά αυτού του είδους αυτοκινήτου. Οι δρόμοι μέσα στις πόλεις είναι ο δεύτερος λόγος.
-
Κοίτα δεν απαξιώνω τίποτα αλλά εκτός από ένα τουτούνι σαν της φωτογραφίας έχει η οικογένειά μου στην κατοχή της το αδελφό μικρομεσαίο του Skoda σου(Golf 4)το οποίο καίει ένα περίδρομο λάδι.Επίσης φίλος μου με Skoda σαν το δικό σου σε 1.6 καίει μετρημένο 1.5 λίτρο κάθε 8000 χλμ.Επίσης πρόβλημα με τα λάδια έχουν πολλά αυτοκίνητα του Vag.Την Skoda την συμπαθώ και την σέβομαι σαν εταιρεία γιατί έχει ιστορία πράγμα που λείπει από τον ιδιοκτήτη της(VW)κι επειδή προσφέρει πολύ καλά αυτοκίνητα κατασκευαστικά και τεχνολογικά σε αρκετα δελεαστικές τιμές.
-
Φιλε Ορεστη χιλια συγγνωμη αλλα με αυτα που γραφεις εκτιθεσαι. Λες οτι η σκοντα φτιαχνει καλοφτιαγμενα αυτοκινητα ενω η vw oχι?? αφου ,με τον ιδιο τροπο κατασκευαζονται!!!
Η συμβουλη μου ειναι να χαλαρωσεις λιγο, σου ετυχε ενα προβληματικο αυτοκινητο αυτης της εταιριας οπως θα μπορουσες να ειχες κι ενα αλλης μαρκας και να σου εκανε τα ιδια. Κι εγω εχω 2 vw 20ετιας κι ενα 10ετιας που δεν κανουν κιχ που λεμε, τι θα επρεπε να καθομαι να λεω 'τερατα αξιοπιστιας τα vw' κι αλλες κορωνες απο τον ενθουσιασμο μου??? αφου ξερουμε οτι στον καθενα μπορει να τυχει ενα προβληματικο αυτκινητο η ενα καλο αντιστοιχα.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
** πολύ καλά αυτοκίνητα κατασκευαστικά και τεχνολογικά σε αρκετα δελεαστικές τιμές.**Ευθύμη διάβαζε καλά τι γράφω
Δεν είπα ότι τα VW δεν είναι καλά αλλά είναι ακριβά κατα την γνώμη μου προσφέρωντας συγκριτικά λιγότερα πραγματα(εξοπλιστικά) με άλλα αυτοκίνητα στην ίδια τιμή.Επίσης σχεδιαστικά(υποκειμενικό)είναι κλάφτα.Η κριτική μου επικεντρόνεται στα αυτοκίνητα που ξέρω όχι στα υπόλοιπα.Και τέλος πάντων τα καμένα λάδια στον VAG είναι τρόπος λειτουργίας πλέον κι όχι πρόβλημα καθώς το φαινόμενο παρουσιάζεται σε αρκετά μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων.Κι αν δεν καίνε πολύ λάδι καίνε λίγο.Πάντως πολύ λίγα είναι αυτά που δεν καίνε καθόλου λαδάκι ανάμεσα στις αλλαγες.Τώρα η Skoda φτιάχνει εξίσου καλά τουτούνια αλλά στα λεφτά που πρέπει να κοστίζουν και με καλό εξοπλισμό και σ' αυτό επιμένω.Σε τίποτε άλλο. -
Οκ, καταλαβα τι εννοεις, σε αυτο συμφωνουμε
-
Test Dacia Duster 1,6 4x4 (Auto Τρίτη)
Η 'αναγέννηση' της Dacia ήρθε με την πλήρη εξαγορά της από τη Renault, που φρόντισε ώστε ο όρος 'ρουμανικό αυτοκίνητο' να μην αποτελεί σύντομο ανέκδοτο. Παράλληλα η γαλλική φίρμα εξασφάλισε το 'know how' για την επέκταση σε επιπλέον κατηγορίες, όπως αυτή των SUV. Έτσι τo Duster αποτέλεσε το πρώτο crossover/SUV της Dacia. Μετά τη δοκιμή της 2κίνητης έκδοσης, αυτή της 4κίνητης αποτελεί φυσικά συνέχεια και εμφανίζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, μιας και αποτελεί το φθηνότερο τετρακίνητο crossover/SUV της αγοράς -με εξαίρεση τo σκληροτράχηλο, αλλά και πολύ μικρότερο Suzuki Jimny.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/10/test-dacia-duster-16-4x4-auto.html -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Κοίτα δεν απαξιώνω τίποτα αλλά εκτός από ένα τουτούνι σαν της φωτογραφίας έχει η οικογένειά μου στην κατοχή της το αδελφό μικρομεσαίο του Skoda σου(Golf 4)το οποίο καίει ένα περίδρομο λάδι.Επίσης φίλος μου με Skoda σαν το δικό σου σε 1.6 καίει μετρημένο 1.5 λίτρο κάθε 8000 χλμ.Επίσης πρόβλημα με τα λάδια έχουν πολλά αυτοκίνητα του Vag..Aν και ξεφευγουμε απο το θεμα,να πω οτι το δευτερο αυτοκινητο της οικογενειας,Polo 1.4 16v 2005,βαζουμε ενα λιτρο λαδι ΚΑΘΕ 1200 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
-
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
Test Dacia Duster 1,6 4x4 (Auto Τρίτη)
Η 'αναγέννηση' της Dacia ήρθε με την πλήρη εξαγορά της από τη Renault, που φρόντισε ώστε ο όρος 'ρουμανικό αυτοκίνητο' να μην αποτελεί σύντομο ανέκδοτο. Παράλληλα η γαλλική φίρμα εξασφάλισε το 'know how' για την επέκταση σε επιπλέον κατηγορίες, όπως αυτή των SUV. Έτσι τo Duster αποτέλεσε το πρώτο crossover/SUV της Dacia. Μετά τη δοκιμή της 2κίνητης έκδοσης, αυτή της 4κίνητης αποτελεί φυσικά συνέχεια και εμφανίζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, μιας και αποτελεί το φθηνότερο τετρακίνητο crossover/SUV της αγοράς -με εξαίρεση τo σκληροτράχηλο, αλλά και πολύ μικρότερο Suzuki Jimny.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/10/test-dacia-duster-16-4x4-auto.htmlΝαι, μόνο που δεν τόλμησαν να γράψουν το παραμικρό για την κατανάλωση καυσίμου και τα τέλη. 462,5 ευρώ για να μη ξεχνιόμαστε... Μπορεί το 'ρουμάνικο αυτοκίνητο' να μην αποτελεί πλέον ανέκδοτο όπως γράφει το Auto Triti αλλά αυτοκίνητο 16.500ων ευρώ με τέτοια τέλη κυκλοφορίας ΕΙΝΑΙ ανέκδοτο... Πρέπει να αλλάξουν αμέσως κινητήρα ή να το πουλάνε 5 χιλιάρικα κάτω για να μπορείς να κάνεις απόσβεση τα τέλη ανέκδοτο...
-
Σε κάθε δημοσίευση σου τα τέλη του Duster όλο και ανεβαίνουν! Χχαχαχα!
Τα σωστά είναι:1.6 4χ2: 177χ2=354
1.6 4χ4: 185χ2,25=416,2
1.5 dci 4χ4 145χ1.5=217,5 -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Σε κάθε δημοσίευση σου τα τέλη του Duster όλο και ανεβαίνουν! Χχαχαχα!
Τα σωστά είναι:1.6 4χ2: 177χ2=354
1.6 4χ4: 185χ2,25=416,2
1.5 dci 4χ4 145χ1.5=217,5Α σόρρυ νόμιζα ότι είναι επί 2.5 ευρώ.
Και πάλι είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ! Αυτό το αμάξι δεν το παίρνει ματσωμένος για να μην τον ενδιαφέρουν τα τέλη. Το auto triti λεέι σχεδόν ότι απευθύνεται στην φτωχολογιά. Δες την φτωχολογιά τι εγκεφαλικό θα πάθει μόλις δει ότι κάθε χρόνο πρέπει να πληρώνει μόνο για τέλη 416,2 ευρώ... μεταξύ άλλων.... Και να μην πω και για την κατανάλωση τώρα εξαιτίας και της παλαιάς τεχνολογίας του κινητήρα και του ότι είναι αδύναμος και πρέπει να τον πιέζεις για να κινηθείς σωστά και το πολύ κοντό κιβώτιο που στην εθνική θα καίει τον αγλέωρα ακόμα και με 120 χιλιόμετρα. 15 εγκεφαλικά η φτωχολογιά...
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Ναι, μόνο που δεν τόλμησαν να γράψουν το παραμικρό για την κατανάλωση καυσίμου και τα τέλη. 462,5 ευρώ για να μη ξεχνιόμαστε... Μπορεί το 'ρουμάνικο αυτοκίνητο' να μην αποτελεί πλέον ανέκδοτο όπως γράφει το Auto Triti αλλά αυτοκίνητο 16.500ων ευρώ με τέτοια τέλη κυκλοφορίας ΕΙΝΑΙ ανέκδοτο... Πρέπει να αλλάξουν αμέσως κινητήρα ή να το πουλάνε 5 χιλιάρικα κάτω για να μπορείς να κάνεις απόσβεση τα τέλη ανέκδοτο...
Tαρίφα το έχεις κάνει αυτό το 5χίλιαρο.
Να ζητήσεις και απόδειξη για την έκπτωση. -
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Ναι, μόνο που δεν τόλμησαν να γράψουν το παραμικρό για την κατανάλωση καυσίμου και τα τέλη. 462,5 ευρώ για να μη ξεχνιόμαστε... Μπορεί το 'ρουμάνικο αυτοκίνητο' να μην αποτελεί πλέον ανέκδοτο όπως γράφει το Auto Triti αλλά αυτοκίνητο 16.500ων ευρώ με τέτοια τέλη κυκλοφορίας ΕΙΝΑΙ ανέκδοτο... Πρέπει να αλλάξουν αμέσως κινητήρα ή να το πουλάνε 5 χιλιάρικα κάτω για να μπορείς να κάνεις απόσβεση τα τέλη ανέκδοτο...
Tαρίφα το έχεις κάνει αυτό το 5χίλιαρο.
Να ζητήσεις και απόδειξη για την έκπτωση.Γιατί θα σε χάλαγε μία έκπτωση 5 χιλιάρικων; Αυτό είναι και καταναλωτική συνείδηση, εκτός εάν ανήκεις στην κατηγορία των εμπόρων που λειτουργούν με κερδοσκοπική συνείδηση. Η Ελλάδα έχει πτωχεύσει, δεν ζούμε στην Σουηδία για να είναι καλά τα 17500 ευρώ για Dacia.. Θα δεις σε λίγο που θα κλείνουν αντιπροσωπίες και θα χαρίζουν όσο όσο το εμπόρευμα τους, όχι δα να κάνουν εκπτώσεις 5 χιλιάρικα...
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Ναι, μόνο που δεν τόλμησαν να γράψουν το παραμικρό για την κατανάλωση καυσίμου και τα τέλη. 462,5 ευρώ για να μη ξεχνιόμαστε... Μπορεί το 'ρουμάνικο αυτοκίνητο' να μην αποτελεί πλέον ανέκδοτο όπως γράφει το Auto Triti αλλά αυτοκίνητο 16.500ων ευρώ με τέτοια τέλη κυκλοφορίας ΕΙΝΑΙ ανέκδοτο... Πρέπει να αλλάξουν αμέσως κινητήρα ή να το πουλάνε 5 χιλιάρικα κάτω για να μπορείς να κάνεις απόσβεση τα τέλη ανέκδοτο...
Tαρίφα το έχεις κάνει αυτό το 5χίλιαρο.
Να ζητήσεις και απόδειξη για την έκπτωση.Γιατί θα σε χάλαγε μία έκπτωση 5 χιλιάρικων; Αυτό είναι και καταναλωτική συνείδηση, εκτός εάν ανήκεις στην κατηγορία των εμπόρων που λειτουργούν με κερδοσκοπική συνείδηση.
Μ αυτη τη συνειδηση μακαρι να ηταν 10.000 μειον ολα τ αυτοκινητα δεν με χαλαγε...
Και ο βασικος που λεει το ΚΚΕ να ηταν 2000 και οχι 1200 που λενε...
Ετσι επειδη ειμαι γενναιοδωρος...
Dacia Duster