-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Σχετικα με την διαδικασια του ΚΤΕΟ, οριστε και ο ελεγχος μου.Δεκτο καθε σχολιο.
Γεία σου Altus, ο έλεγχος στο Ιδ. Κτεο είναι ο πρώτος μετα την εγκατάσταση γιατί απο όσο γνωρίζω ο πρώτος πρέπει να γίνει σε δημόσιο κτεο
-
Δημοσίευσηαπό gba » 01/10/10 9:24
Σε μια έρευνα αγοράς που έκανα για το αυτοκίνητό μου suzuki grand vitara 2,5 v6 (2500 κυβικά εκατοστά εξακύλινδρο) μοντέλο 2000 βρήκα τις εξής τιμές : landirenzo και stargas 1800euro , icom jtg 5ης γενιας 2 χρόνια εγγύηση 2200-2500euro και vialle 3000euro. Προφανως σκέφτομαι να επιλέξω την πιο οικονομικη λύση landirenzo και stargas 1800euro χωρις να αποκλείω κάποιο απο τα υπόλοιπα . Ευχαριστω οποιονδήποτε φίλο έχει τοποθετήσει ενα απο τα παραπάνω συστήματα να μου πεί την γνωμη του ή το έχει ψάξει και έχει διαμορφώσει άποψη.gba
4TF Newbie DriverΔημοσιεύσεις: 5 Εγγραφή: 26/09/10 10:30
Φιλε gba , αφου εκανεσ την ερευνα αγορασ σου , και ζυγισεισ τα πραγματα και επιτελουσ πεσανε οι αναστολεσ σου και αποφασισεσ , δεσ κατι σημαντικο , παρατηρησε το συνεργειο που θα επιλεξεισ , να πληρει ολα τα στανταρτσ , ειναι πολυ ευκολο , με το που θα μπεισ μεσα , φαινεται , κατι ακομα , μην βαρεθεισ να διαβασεισ ολεσ τισ σελιδεσ τησ Υγραεριοκινησησ των 4Τροχων , και τισ 108 , με αυτο σου απανταω σχετικα με τισ εταιρειεσ , εαν διαβασεισ θα καταλαβεισ. Οι εταιρειεσ που αναφερεισ ειναι ολεσ καλεσ αλλα το θεμα ειναι πωσ θα 'κατσει' στο Suzuki σου , και ποιοσ ειναι ο εγκαταστατησ , επισησ σε προηγουμενεσ σελιδεσ θα δεισ αμα χρειαζεσαι 'λαδιερα' , ενασ σοβαροσ εγκαταστατησ θα σου το ειπε ηδη , Αντε καλο διαβασμα και καλη τυχη στην επιλογη σου . Φιλικα
-
Φιλε agogeo29 ισχυει και για σενα το παραπανω μυνημα που απευθηνοτανε στον gba , Eαν παρολαυτα μπερδευτηται απο το μεγεθοσ των πληροφοριων , εδω ειμαστε ολοι να σασ ξεμπερδεψουμε .
-
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
@ konos έχω το ιδιο σύστημα εδώ και 5000χλμ σε hyundai τπτ δεν παρουσίασε... ψάξου λίγο με τον εγκαταστάτη... κάποια χαζομαρα έχει κανει ...Προς το παρόν δεν μου δείχνει κάτι το αμάξι, το πρόβλημα με τις αυξομειώσεις του ρελαντί δεν έχει παρουσιαστεί πάλι. Θα το αφήσω να δουλέψει καμιά εβδομάδα ακόμη, οπότε και θα πάω με τον εγκαταστάτη για ΚΤΕΟ και θα δω για νέα ρύθμιση. Πάντως στο δρόμο πάει μια χαρά.
Πόσο αναλογική είναι η ένδειξη που έχεις για τη δεξαμενή; Φοράω μία των 66 λίτρων και τα τρία φωτάκια κρατούν λιγότερο όλα μαζί από το τέταρτο μόνο του! -
Ο χρήστης agogeo29 έγραψε:
Γεία σας και απο εμένα , παρακολουθώ τη συζήτηση με πολύ ενδιαφέρον για περισσότερο απο δύο μήνές και τελικά έχω αποφασίσει να βάλω υγραέριο μιας και κάνω πάνω από 20.000 χλμ το χρόνο. Έχω opel astra h 1.6 2007 και έχω πάρει αρκετές προσφορές με μεγάλες διαφορές στη τιμή από 900Ε μέχρι και 1800Ε. Τα συστήματα για τα οποία έχω πάρει προσφορές είναι Stag και Lovato στα 900, Ac στα 1400 και Prins στα 1800. Αν κάποιος έχει βάλει κάποιο και μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα. Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΌπως είδες και από τις αναρτήσεις μου σε αυτή τη σελίδα έχω βάλει Prins. Είχα κάποια προβληματάκια, τα οποία ξεπεράστηκαν μετά από δύο τρεις επισκέψεις και ρυθμίσεις (προς το παρόν, οψόμεθα). Αν με ρωτήσεις γιατί το προτίμησα θα σου πω:
- Προτίμησα να δώσω κάτι παραπάνω για να βάλω κάποιο από τα καλύτερα συστήματα της αγοράς (από ότι λένε δηλαδή).
- Η ύπαρξη παράλληλου συστήματος λίπανσης δρα αγχολυτικά για την πάρτη μου (δεν είναι σίγουρο ότι είναι απαραίτητο ένα τέτοιο σύστημα, σίγουρα όμως δεν κάνει κακό και κατά βάση νιώθω καλύτερα που το έχω).
- Το σύστημα είχε μεγάλη δεξαμενή 66 λίτρων που ταίριαζε ακριβώς στον χώρο της ρεζέρβας (κυριολεκτικά ούτε μετρημένη να ήταν). Αλλού που ρώτησα ήταν μικρότερη ή μεγαλύτερη από
ότι έπρεπε. - Είχε βάλει ένας γνωστός και έμεινε ικανοποιημένος.
Έχω την εντύπωση ότι μάλλον εκ του αποτελέσματος θα κριθεί η επιλογή μας. Δεν πιστεύω ότι τα συστήματα έχουν τεράστιες διαφορές μεταξύ τους, ενώ σίγουρα πρέπει να συνυπολογίσεις και τα περιθώρια κέρδους που επιλέγει να έχει ο κάθε εγκαταστάτης (από λογικά μέχρι όσο τον παίρνει), κάτι που επιδρά και στην τιμή που πληρώνουμε (με άλλα λόγια η διαφορά στην τιμή ίσως δεν αντικατοπτρίζει 100% και διαφορά στην ποιότητα κατασκευής, εγκατάστασης και λειτουργίας).
-
Γεία σου Altus, ο έλεγχος στο Ιδ. Κτεο είναι ο πρώτος μετα την εγκατάσταση γιατί απο όσο γνωρίζω ο πρώτος πρέπει να γίνει σε δημόσιο κτεο
Εχει πλεον αλλαξει η νομοθεσια και μπορει ο καθενας να περασε τον πρωτο ελεγχο και σε ιδιωτικο ΚΤΕΟ.
Ειναι μερικες αλλαγες που ανεφερε και ο κ. Αντωνης.
-
Γεια σας, σαν κατοχος φορντ κουγκα απευθυνθηκα στον αντιπροσωπο της prins για μετατροπη και μου απαντησε τα εξης
ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΤΟ
VOLVO XC 90.ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ
ΚΑΝΕΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΜΕ PRINS
VSI SYSTEM ΜΕ ΑΡΙΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
5ης ΓΕΝΙΑΣ
Του απαντω :
Στον επισυναπτομενο πινακα της prins αναφερεται οτι το xc 90 της volvo με αντιστοιχο κινητηρα 2.5T αντιμετωπιζει προβληματα σε λιγοτερο απο 100.000 κμ
Εχουν λυθει τωρα?
Να και η απαντηση του
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 80.000χλμ ΜΕ Ο, ΤΙ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ
Ερωτω εγω τωρα , αυτο ειναι το αριστο αποτελεσμα που υποσχεται ? -
Ο χρήστης dalamaidis έγραψε:
Μπορει καποιος να μου πει αναλυτικα τι χαρτια χρειαζονται για το κτεο? Τα κτεο παντως που πηρα τηλεφωνο ακομα ψαχνουν τα εγραφα τους για να μου πουν. Σκεφτομαι να κανω την μετατροπη στην φλωρινα γιατι δεν μου αρεσει να με εκμεταλευται ο καθε καιροσκόπος... Καποιος που εχει κανει την μετατροπη στο συγκεκριμενο συνεργειο μπορει να με ενημερωσει για κτεο - ποιοτητα εργασιων? Απο οτι ειδα τα εξαρτηματα που κανει την εγκατασταση εχουν πιστοποιηση http://www.yme.gr/?tid=996&aid=0Εβαλα στην Φλώρινα σε ένα megane 2004 Lovato ιταλικό 'εχω κάνει 3000 χλμ.και σε ενα DAEWO 2000 STAG Πολωνικό. Χρόνος μετατροπής 10π.μ εως 18 μμ.(8 ώρες) !!!!!!!!!!
και τα δυο πανε καλύτερα απο οτι με την βενζινη. Εργασία πολύ προσεγμενη κατανάλωση και τα δυο
10 λιτρα στα 100 χλμ. ακριβώς μπορώ να σου πω.
Δίνει χαρτια για ΚΤΕΟ τα περιμένω απο Δευτέρα. κανένα απολύτως πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε μέχρι τώρα μόνο τα λαμπάκια του δεικτη της δεξαμενής δεν είναι αξιόπιστα όπως και σε κανένα άλλο συστημα απο οτι κατάλαβα. -
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Γεία σου Altus, ο έλεγχος στο Ιδ. Κτεο είναι ο πρώτος μετα την εγκατάσταση γιατί απο όσο γνωρίζω ο πρώτος πρέπει να γίνει σε δημόσιο κτεο
Εχει πλεον αλλαξει η νομοθεσια και μπορει ο καθενας να περασε τον πρωτο ελεγχο και σε ιδιωτικο ΚΤΕΟ.
Ειναι μερικες αλλαγες που ανεφερε και ο κ. Αντωνης.
Αυτές τις αλλαγές πώς θα τις μάθουμε;
Ποιος μπορεί να διαβεβαιώσει οτι κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ που άνοιξε μόλις ΧΘΕΣ, έχει έμπειρο προσωπικό, κατάλληλα εκπαιδευμένο ώστε να πιστοποιήσει την ορθή εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης;
Κι αν περνάνε κάποια διαδικασία πιστοποίησης, έχει καλώς, αλλά αν δεν...
Από την άλλη, αν 'άνοιξε' αυτή η διαδικασία, μήπως αρχίζει να ανοίγει και η δυνατότητα εγκατάστασης από οποιονδήποτε μηχανικό και συνεργείο που λειτουργεί νόμιμα; -
Ο χρήστης chris k έγραψε:
Να και η απαντηση του
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 80.000χλμ ΜΕ Ο, ΤΙ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ
Ερωτω εγω τωρα , αυτο ειναι το αριστο αποτελεσμα που υποσχεται ?Στα 80.000 χλμ. θα έχεις ένα 'κέρδος' περίπου 5000 ευρώ μείον το κόστος του συστήματος υγραεριοκίνησης.
Αν η όποια 'ζημιά' συμβεί τότε είναι μικρότερη από την παραπάνω διαφορά, πάλι κερδισμένος θα είσαι.
Αν φροντίσεις να πουλήσεις το αυτοκίνητο την κατάλληλη στιγμή πριν συμβεί κάποια ζημιά, πάλι κερδισμένος θα είσαι.
Αν... Αν... Πολλά αν... που κανείς δεν μπορεί εκ των προτέρων να υπολογίσει με σιγουριά ποιο θα είναι το αποτέλεσμα.Οι παραπάνω υπολογισμοί έχουν γίνει κατά προσέγγιση και με βάση τη δική μου κατανάλωση σε βενζίνη και υγραέριο (με όχι σωστή ρύθμιση ως τώρα). Το κόστος μου ανά χιλιόμετρο είναι περίπου 0,162 με βενζίνη και 0,106 με υγραέριο. Εσύ που έχεις ελαφρύτερο αυτοκίνητο από το δικό μου, μάλλον θα έχεις χαμηλότερο κόστος και στις 2 περιπτώσεις.
-
Ο χρήστης lazaros έγραψε:
@ konos έχω το ιδιο σύστημα εδώ και 5000χλμ σε hyundai τπτ δεν παρουσίασε... ψάξου λίγο με τον εγκαταστάτη... κάποια χαζομαρα έχει κανει ...
Προς το παρόν δεν μου δείχνει κάτι το αμάξι, το πρόβλημα με τις αυξομειώσεις του ρελαντί δεν έχει παρουσιαστεί πάλι. Θα το αφήσω να δουλέψει καμιά εβδομάδα ακόμη, οπότε και θα πάω με τον εγκαταστάτη για ΚΤΕΟ και θα δω για νέα ρύθμιση. Πάντως στο δρόμο πάει μια χαρά.
Πόσο αναλογική είναι η ένδειξη που έχεις για τη δεξαμενή; Φοράω μία των 66 λίτρων και τα τρία φωτάκια κρατούν λιγότερο όλα μαζί από το τέταρτο μόνο του!αναθυμιάσεις ....δεν είναι και απόλυτο το οργανάκι .... το χω και εγώ το ίδιο θέμα αλλά δεν δίνω σημασία... αφήνω να κάνει μπιπ και ξέρω ότι έχω άλλα 5 χλμ...
-
Παρακαλω πολυ να προσεχετε τις παραθεσεις για να βγαινει νοημα απο αυτα που διαβαζουμε.Να γραφετε το κειμενο που θελετε μετα το [/quote],αν δεν ειστε σιγουροι οτι το κανατε σωστα υπαρχει και το κουμπι της προεπισκοποησης για ελενχο την δημοσιευσης πριν την υποβολη.[mod]
-
Ο χρήστης megane 2004 έγραψε:
Μπορει καποιος να μου πει αναλυτικα τι χαρτια χρειαζονται για το κτεο? Τα κτεο παντως που πηρα τηλεφωνο ακομα ψαχνουν τα εγραφα τους για να μου πουν. Σκεφτομαι να κανω την μετατροπη στην φλωρινα γιατι δεν μου αρεσει να με εκμεταλευται ο καθε καιροσκόπος... Καποιος που εχει κανει την μετατροπη στο συγκεκριμενο συνεργειο μπορει να με ενημερωσει για κτεο - ποιοτητα εργασιων? Απο οτι ειδα τα εξαρτηματα που κανει την εγκατασταση εχουν πιστοποιηση http://www.yme.gr/?tid=996&aid=0
Εβαλα στην Φλώρινα σε ένα megane 2004 Lovato ιταλικό 'εχω κάνει 3000 χλμ.και σε ενα DAEWO 2000 STAG Πολωνικό. Χρόνος μετατροπής 10π.μ εως 18 μμ.(8 ώρες) !!!!!!!!!!
και τα δυο πανε καλύτερα απο οτι με την βενζινη. Εργασία πολύ προσεγμενη κατανάλωση και τα δυο
10 λιτρα στα 100 χλμ. ακριβώς μπορώ να σου πω.
Δίνει χαρτια για ΚΤΕΟ τα περιμένω απο Δευτέρα. κανένα απολύτως πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε μέχρι τώρα μόνο τα λαμπάκια του δεικτη της δεξαμενής δεν είναι αξιόπιστα όπως και σε κανένα άλλο συστημα απο οτι κατάλαβα.φίλε μου κ εγώ εχω βάλει στη φλώρινα σε τρια αμάξια. 1 λοβατο κ 2 σταγκ.
στο λοβάτο ακούγονται τα μπεκ του υγραεριου? οι αλλαγές βενζίνη-υγραεριο γίνονται ομαλά? σε αντίθεση με το σταγκ, σε εμάς το λοβατο κάνει θόρυβο οταν δουλεύεις με υγραεριο κ όταν αλλάζεις βενζίνη υγραεριο οι στροφές πέφτουν αρκετά! ο εγκαταστατης μας είπε πως ετσι δουλευει το σύστημα της λοβατο
με τί κόστος έβαλες? 900ή 750 ευρώ? -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Μπορει καποιος να μου πει αναλυτικα τι χαρτια χρειαζονται για το κτεο? Τα κτεο παντως που πηρα τηλεφωνο ακομα ψαχνουν τα εγραφα τους για να μου πουν. Σκεφτομαι να κανω την μετατροπη στην φλωρινα γιατι δεν μου αρεσει να με εκμεταλευται ο καθε καιροσκόπος... Καποιος που εχει κανει την μετατροπη στο συγκεκριμενο συνεργειο μπορει να με ενημερωσει για κτεο - ποιοτητα εργασιων? Απο οτι ειδα τα εξαρτηματα που κανει την εγκατασταση εχουν πιστοποιηση http://www.yme.gr/?tid=996&aid=0
Εβαλα στην Φλώρινα σε ένα megane 2004 Lovato ιταλικό 'εχω κάνει 3000 χλμ.και σε ενα DAEWO 2000 STAG Πολωνικό. Χρόνος μετατροπής 10π.μ εως 18 μμ.(8 ώρες) !!!!!!!!!!
και τα δυο πανε καλύτερα απο οτι με την βενζινη. Εργασία πολύ προσεγμενη κατανάλωση και τα δυο
10 λιτρα στα 100 χλμ. ακριβώς μπορώ να σου πω.
Δίνει χαρτια για ΚΤΕΟ τα περιμένω απο Δευτέρα. κανένα απολύτως πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε μέχρι τώρα μόνο τα λαμπάκια του δεικτη της δεξαμενής δεν είναι αξιόπιστα όπως και σε κανένα άλλο συστημα απο οτι κατάλαβα.φίλε μου κ εγώ εχω βάλει στη φλώρινα σε τρια αμάξια. 1 λοβατο κ 2 σταγκ.
στο λοβάτο ακούγονται τα μπεκ του υγραεριου? οι αλλαγές βενζίνη-υγραεριο γίνονται ομαλά? σε αντίθεση με το σταγκ, σε εμάς το λοβατο κάνει θόρυβο οταν δουλεύεις με υγραεριο κ όταν αλλάζεις βενζίνη υγραεριο οι στροφές πέφτουν αρκετά! ο εγκαταστατης μας είπε πως ετσι δουλευει το σύστημα της λοβατο
με τί κόστος έβαλες? 900ή 750 ευρώ?τα εβαλα και τα δυο με 1000 ευρω το ενα
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Μπορει καποιος να μου πει αναλυτικα τι χαρτια χρειαζονται για το κτεο? Τα κτεο παντως που πηρα τηλεφωνο ακομα ψαχνουν τα εγραφα τους για να μου πουν. Σκεφτομαι να κανω την μετατροπη στην φλωρινα γιατι δεν μου αρεσει να με εκμεταλευται ο καθε καιροσκόπος... Καποιος που εχει κανει την μετατροπη στο συγκεκριμενο συνεργειο μπορει να με ενημερωσει για κτεο - ποιοτητα εργασιων? Απο οτι ειδα τα εξαρτηματα που κανει την εγκατασταση εχουν πιστοποιηση http://www.yme.gr/?tid=996&aid=0
Εβαλα στην Φλώρινα σε ένα megane 2004 Lovato ιταλικό 'εχω κάνει 3000 χλμ.και σε ενα DAEWO 2000 STAG Πολωνικό. Χρόνος μετατροπής 10π.μ εως 18 μμ.(8 ώρες) !!!!!!!!!!
και τα δυο πανε καλύτερα απο οτι με την βενζινη. Εργασία πολύ προσεγμενη κατανάλωση και τα δυο
10 λιτρα στα 100 χλμ. ακριβώς μπορώ να σου πω.
Δίνει χαρτια για ΚΤΕΟ τα περιμένω απο Δευτέρα. κανένα απολύτως πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε μέχρι τώρα μόνο τα λαμπάκια του δεικτη της δεξαμενής δεν είναι αξιόπιστα όπως και σε κανένα άλλο συστημα απο οτι κατάλαβα.φίλε μου κ εγώ εχω βάλει στη φλώρινα σε τρια αμάξια. 1 λοβατο κ 2 σταγκ.
στο λοβάτο ακούγονται τα μπεκ του υγραεριου? οι αλλαγές βενζίνη-υγραεριο γίνονται ομαλά? σε αντίθεση με το σταγκ, σε εμάς το λοβατο κάνει θόρυβο οταν δουλεύεις με υγραεριο κ όταν αλλάζεις βενζίνη υγραεριο οι στροφές πέφτουν αρκετά! ο εγκαταστατης μας είπε πως ετσι δουλευει το σύστημα της λοβατο
με τί κόστος έβαλες? 900ή 750 ευρώ?φίλε chemic μπορεις να μου πεις σε τι αυτοκινητα τα έβαλες? Μιας και έχεις βάλει και τα δύο lovato - stag πιο θεωρείς πιο καλό και πιο αξιόπιστο? Οσο αφορά τις πιστοποιησεις σε EURO ξέρεις τι ειναι 1, 2 κ.τ.λ.π. ,άκουσα ότι το σύστημα της lovato είναι παλίο. Στα ρωτάω αυτά γιατί σκέφτομαι να βάλω και εγώ εκεί σε opel astra 2007 και είμαι ανάμεσα στα δύο συστήματα . Απο δεξαμενές τί έβαλες ρεζέρβα και τι χωρητικότητας?
-
Αυτές τις αλλαγές πώς θα τις μάθουμε;
Ποιος μπορεί να διαβεβαιώσει οτι κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ που άνοιξε μόλις ΧΘΕΣ, έχει έμπειρο προσωπικό, κατάλληλα εκπαιδευμένο ώστε να πιστοποιήσει την ορθή εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης;
Κι αν περνάνε κάποια διαδικασία πιστοποίησης, έχει καλώς, αλλά αν δεν...
Από την άλλη, αν 'άνοιξε' αυτή η διαδικασία, μήπως αρχίζει να ανοίγει και η δυνατότητα εγκατάστασης από οποιονδήποτε μηχανικό και συνεργείο που λειτουργεί νόμιμα;Ελα ντε? και εγω απο τον εγκαταστατη τα εμαθα οτι εγκριθηκαν τα ιδιωτικα Κτεο.
Νομιζω αν παει καποιος σε καποιο απο τα μεγαλα ιδωτικα ΚΤΕΟ (βλεπε Express Service, κτλ) θα σου το πουν και θα σου κανουν και τεμεναδες μπας και σε κανουν πελατη τους!
Σημερα περασα απο το πρατηριο της AEGEAN (περναω καθημερινα ειναι πανω στον δρομο μου βασικα) και η τιμη ειναι (και θα ειναι πιστευω) σταθερη στα 0.698 / το λιτρο.
Αυτα και καλη συνεχεια!
-
Ο χρήστης Altus έγραψε:
Αυτές τις αλλαγές πώς θα τις μάθουμε;
Ποιος μπορεί να διαβεβαιώσει οτι κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ που άνοιξε μόλις ΧΘΕΣ, έχει έμπειρο προσωπικό, κατάλληλα εκπαιδευμένο ώστε να πιστοποιήσει την ορθή εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης;
Κι αν περνάνε κάποια διαδικασία πιστοποίησης, έχει καλώς, αλλά αν δεν...
Από την άλλη, αν 'άνοιξε' αυτή η διαδικασία, μήπως αρχίζει να ανοίγει και η δυνατότητα εγκατάστασης από οποιονδήποτε μηχανικό και συνεργείο που λειτουργεί νόμιμα;Ελα ντε? και εγω απο τον εγκαταστατη τα εμαθα οτι εγκριθηκαν τα ιδιωτικα Κτεο.
Νομιζω αν παει καποιος σε καποιο απο τα μεγαλα ιδωτικα ΚΤΕΟ (βλεπε Express Service, κτλ) θα σου το πουν και θα σου κανουν και τεμεναδες μπας και σε κανουν πελατη τους!
Σημερα περασα απο το πρατηριο της AEGEAN (περναω καθημερινα ειναι πανω στον δρομο μου βασικα) και η τιμη ειναι (και θα ειναι πιστευω) σταθερη στα 0.698 / το λιτρο.
Αυτα και καλη συνεχεια!
καλημέρα παίδες.
να μην κουραζόσαστε λέμε.
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΤΕΟ ΓΙΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ.
μετά πάτε όπου θέλετεφιλικα.
-
Αλλαξε ο νομος ΛΕΜΕ.
Δεν κουραζομαστε καθολου.
Παρε και κανενα τηλεφωνο σε ιδιωτικο να ενημερωθεις. -
Ο χρήστης dalamaidis έγραψε:
Αλλαξε ο νομος ΛΕΜΕ.
Δεν κουραζομαστε καθολου.
Παρε και κανενα τηλεφωνο σε ιδιωτικο να ενημερωθεις.και γω συμφωνω με τον doukia.και καλα πες πως περνας κτεο(βασικα μηχανολογικος ελεγχος λεγεται)μετα απο την μετατροπη σε ιδιωτικο κτεο,την αλλαγη της αδειας ποιος θα την κανει?μονο το δημοσιο κτεο(συγκοινωνιων).και εαν εχει αλλαξει και αυτο,πιο πολυ χρονο θα κανουν τα χαρτια σου απο το ιδιωτικο κτεο να εγκριθουν μιας και θα πρεπει να πανε δημοσιο και μετα παλι πισω...
Φιλε dalamaidis αν συμβαινει ξερεις το κοστος?
Σας το λεω,οχι γιατι κανω τον εξυπνο αλλα γιατι την εχω αλλαξει την αδεια μολις πριν 15 ημερες(στο δημοσιο) -
Ο χρήστης dalamaidis έγραψε:
Αλλαξε ο νομος ΛΕΜΕ.
Δεν κουραζομαστε καθολου.
Παρε και κανενα τηλεφωνο σε ιδιωτικο να ενημερωθεις.ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Δ Η Μ Ο Σ Ι Ο Κ Τ Ε Ο.
Υγραεριοκίνηση!