-
Ήμουν στην Αγγλία τις προηγούμενες δέκα ημέρες (έχω ζήσει στην Αγγλία σχεδόν όλο το '96) και έχουν ενδιαφέρον μερικές παρατηρήσεις με αφορμή τις κάμερες:
Από τα εκατοντάδες χιλιόμετρα που έκανα στην Αγγλία με διάφορα αυτοκίνητα μου έχουν μείνει ανάμικτες εντυπώσεις:
- Κορυφαία ποιότητα ασφάλτου, ανώτερη της γερμανικής και ιταλικής (δε συζητάμε βέβαια για την ελληνική, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης), με ελάχιστες γούβες και μπαλώματα, κι αυτά κατά βάση στα λεγόμενα b-roads.
- Εκτός των κεντρικών αυτοκινητοδρόμων, οι δευτερεύουσες οδοί είναι θεόστενοι. Ιδιαίτερα τα b-roads είναι τόσο στενά που με πολύ ζόρι περνούν δύο ΙΧ σύριζα το ένα από το άλλο (αν έρχεται φορτηγό από απέναντι καλύτερα να βγεις στο λιβάδι).
- Πολύ καλή έως άριστη σήμανση, σε ένα οδικό δίκτυο όμως που μοιάζει με γόρδιο δεσμό. Στην παντελή ανυπαρξία ευθειών και οικοδομικών τετραγώνων, το κερασάκι βάζουν οι άπειρες πλατείες (roundabouts) που ξεφυτρώνουν ακόμη και στο μέσο τεράστιων λεωφόρων, όπου σημειωτέον προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται επί της πλατείας, άρα εκεί που πας με 70 μίλια, πρέπει να πέσεις απότομα στα φρένα.
- Μοιραζόμαστε κάτι κοινό με τους Βρεττανούς: κι αυτό είναι τα άσχετα όρια ταχύτητας. Στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους το όριο είναι 70 μίλια (περίπου 110χ.α.ω.), στις επαρχιακές λεωφόρους; 50-60 μίλια και στην πόλη 30. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν δρόμοι όπου τα 40 μίλια είναι υπερβολικά και εκεί το όριο είναι 60, ενώ σε σημεία με ορατότητα και ανοιχτό δρόμο μπορεί το όριο να πέσει απότομα στα 40 ή και 30 μίλια. Αν δε υπάρχει υποψία έργων σε απόσταση 1 μιλίου μπροστά, το όριο πέφτει κάθετα. Η κατάσταση θα ήταν υποφερτή αν δεν υπήρχαν κι αυτές οι κάμερες κάθε λίγο (συνήθως αμέσως μετά από αλλαγή ορίου, για να σε πιάσουν στα πράσα, όπως και στην Ελλάδα), με αποτέλεσμα αντί να κοιτάς στο δρόμο να κοιτάς πάνω και ελαφρως αριστερά για να εντοπίζεις τους 'κατασκόπους'. Οι Άγγλοι δηλώνουν έντονη δυσφορία, για ένα μέτρο που τελικά τους κάνει περισσότερο απρόσεκτους (δεκάδες γράμματα γκρίνιας κάθε μήνα στο CAR). Στους αυτοκινητοδρόμους τέλος, αν πας μέχρι 90 μπορεί και να τη γλυτώσεις, αν περάσεις όμως τα 90 (μίλια=140χ.α.ω.) το αυτόφωρο το έχεις στο τσεπάκι...
Σε ότι αφορά τέλος τη συμπεριφορά των Άγγλων στο δρόμο, αυτή είναι εντελώς διαφορετική από τους πατριώτες μας, όχι όμως συνολικά πολύ καλύτερη κατά την κρίση μου.
Συγκεκριμένα, ακολουθούν τόσο πιστά το νόμο (απλώς υπερβαίνουν ελαφρώς το όριο ταχύτητας σε μη κατοικημένες περιοχές) που τελικά η κατάσταση καταντάει από γελοία ως επικίνδυνη. Χαρακτηριστικό ένα συμβάν που έζησα το '96: περνάμε από μικρό (και έρημο) χωριό ντάλα μεσημέρι καλοκαιριού, όπου δεν κινείται τίποτε απολύτως και το όριο από 70 που ήταν πριν τα όρια του χωριού πέφτει στα 30. Οι Άγγλοι οδηγοί μπροστά μου πέφτουν στα φρένα και δεν ξεπερνούν τα 30 για πεντακόσια μέτρα ευθείας με ορατότητα και καμία απολύτως διασταύρωση. Αμέσως μετά το χωριό πέφτουν πάνω στο γκάζι για να πιάσουν γρήγορα-γρήγορα πάλι τα 70. Εγώ που απλώς επιτάχυνα ένοιωσα την ανάσα του πίσω μου, ο οποίος σχεδόν με έσπρωξε για να φτάσω κι εγώ το όριο των 70 μιλίων. Ένα περίπου χιλιόμετρο μετά υπάρχει κάμπινγκ, δεξιά από το δρόμο. Αριστερά βρίσκεται ο χώρος στάθμευσης του κάμπινγκ και κόσμος περνάει το δρόμο. Ε, λοιπόν ΚΑΝΕΝΑΣ Άγγλος δεν έκοψε. Πέρναγαν ξυστά από τους πεζούς με 70 μίλια, χωρίς να πτοούνται. Όταν έκοψα ταχύτητα, ο πίσω άρχισε να μου παίζει φανάρια!!!
Σημείωση: Οι Άγγλοι δε γνωρίζουν τι σημαίνει ευγένεια. Αν δε βρίσκεσαι σε διάβαση και πας να περάσεις απέναντι... θα σε πατήσουν και θα σου ζητήσουν και τα ρέστα. Αν βρεθείς σε διασταύρωση από στενό που βγαίνει σε κεντρικό δρόμο με κίνηση, κανένας (μα κανένας) δεν θα σου παραχωρήσει τη θέση του, και μπορεί να περιμένεις και 10 λεπτά (ή και παραπάνω) για να περάσεις.Περιμένω σχόλια και εμπειρίες και από τους υπόλοιπους φίλους του forum.
Υ.Γ. Κυκλοφόρησα με ένα Rover 45 1600 με αλουμινένιες ζάντες και δερμάτινα καθίσματα. Το αυτοκίνητο δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα Honda της προηγούμενης δεκαετίας με πινελιές ψευτοχλιδής. Απαράδεκτο τιμόνι, αστεία οδική συμπεριφορά, εργονομία του προηγούμενου αιώνα και μόνο ο εύρυθμος κινητήρας με τον συμπαθητικό ήχο περισώζει το γόητρο της Rover (λέγε με Honda, ή MG, ή BMW και πάει λέγοντας)
Βέβαια το '96 κυκλοφορούσα με ένα Fiat Bravo 1.2 (εκείνος κι αν ήταν ο πλέον γελοίος τενεκές που οδήγησα ποτέ, ευτυχώς ανήκει στο 'νεκρό' παρελθόν της FIAT. To αυτοκίνητο που την έφερε στα πρόθυρα της καταστροφής που ζει τα χρόνια αυτά). -
Ήμουν στην Αγγλία τις προηγούμενες δέκα ημέρες (έχω ζήσει στην Αγγλία σχεδόν όλο το '96) και έχουν ενδιαφέρον μερικές παρατηρήσεις με αφορμή τις κάμερες:
Από τα εκατοντάδες χιλιόμετρα που έκανα στην Αγγλία με διάφορα αυτοκίνητα μου έχουν μείνει ανάμικτες εντυπώσεις:
- Κορυφαία ποιότητα ασφάλτου, ανώτερη της γερμανικής και ιταλικής (δε συζητάμε βέβαια για την ελληνική, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης), με ελάχιστες γούβες και μπαλώματα, κι αυτά κατά βάση στα λεγόμενα b-roads.
- Εκτός των κεντρικών αυτοκινητοδρόμων, οι δευτερεύουσες οδοί είναι θεόστενοι. Ιδιαίτερα τα b-roads είναι τόσο στενά που με πολύ ζόρι περνούν δύο ΙΧ σύριζα το ένα από το άλλο (αν έρχεται φορτηγό από απέναντι καλύτερα να βγεις στο λιβάδι).
- Πολύ καλή έως άριστη σήμανση, σε ένα οδικό δίκτυο όμως που μοιάζει με γόρδιο δεσμό. Στην παντελή ανυπαρξία ευθειών και οικοδομικών τετραγώνων, το κερασάκι βάζουν οι άπειρες πλατείες (roundabouts) που ξεφυτρώνουν ακόμη και στο μέσο τεράστιων λεωφόρων, όπου σημειωτέον προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται επί της πλατείας, άρα εκεί που πας με 70 μίλια, πρέπει να πέσεις απότομα στα φρένα.
- Μοιραζόμαστε κάτι κοινό με τους Βρεττανούς: κι αυτό είναι τα άσχετα όρια ταχύτητας. Στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους το όριο είναι 70 μίλια (περίπου 110χ.α.ω.), στις επαρχιακές λεωφόρους; 50-60 μίλια και στην πόλη 30. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν δρόμοι όπου τα 40 μίλια είναι υπερβολικά και εκεί το όριο είναι 60, ενώ σε σημεία με ορατότητα και ανοιχτό δρόμο μπορεί το όριο να πέσει απότομα στα 40 ή και 30 μίλια. Αν δε υπάρχει υποψία έργων σε απόσταση 1 μιλίου μπροστά, το όριο πέφτει κάθετα. Η κατάσταση θα ήταν υποφερτή αν δεν υπήρχαν κι αυτές οι κάμερες κάθε λίγο (συνήθως αμέσως μετά από αλλαγή ορίου, για να σε πιάσουν στα πράσα, όπως και στην Ελλάδα), με αποτέλεσμα αντί να κοιτάς στο δρόμο να κοιτάς πάνω και ελαφρως αριστερά για να εντοπίζεις τους 'κατασκόπους'. Οι Άγγλοι δηλώνουν έντονη δυσφορία, για ένα μέτρο που τελικά τους κάνει περισσότερο απρόσεκτους (δεκάδες γράμματα γκρίνιας κάθε μήνα στο CAR). Στους αυτοκινητοδρόμους τέλος, αν πας μέχρι 90 μπορεί και να τη γλυτώσεις, αν περάσεις όμως τα 90 (μίλια=140χ.α.ω.) το αυτόφωρο το έχεις στο τσεπάκι...
Σε ότι αφορά τέλος τη συμπεριφορά των Άγγλων στο δρόμο, αυτή είναι εντελώς διαφορετική από τους πατριώτες μας, όχι όμως συνολικά πολύ καλύτερη κατά την κρίση μου.
Συγκεκριμένα, ακολουθούν τόσο πιστά το νόμο (απλώς υπερβαίνουν ελαφρώς το όριο ταχύτητας σε μη κατοικημένες περιοχές) που τελικά η κατάσταση καταντάει από γελοία ως επικίνδυνη. Χαρακτηριστικό ένα συμβάν που έζησα το '96: περνάμε από μικρό (και έρημο) χωριό ντάλα μεσημέρι καλοκαιριού, όπου δεν κινείται τίποτε απολύτως και το όριο από 70 που ήταν πριν τα όρια του χωριού πέφτει στα 30. Οι Άγγλοι οδηγοί μπροστά μου πέφτουν στα φρένα και δεν ξεπερνούν τα 30 για πεντακόσια μέτρα ευθείας με ορατότητα και καμία απολύτως διασταύρωση. Αμέσως μετά το χωριό πέφτουν πάνω στο γκάζι για να πιάσουν γρήγορα-γρήγορα πάλι τα 70. Εγώ που απλώς επιτάχυνα ένοιωσα την ανάσα του πίσω μου, ο οποίος σχεδόν με έσπρωξε για να φτάσω κι εγώ το όριο των 70 μιλίων. Ένα περίπου χιλιόμετρο μετά υπάρχει κάμπινγκ, δεξιά από το δρόμο. Αριστερά βρίσκεται ο χώρος στάθμευσης του κάμπινγκ και κόσμος περνάει το δρόμο. Ε, λοιπόν ΚΑΝΕΝΑΣ Άγγλος δεν έκοψε. Πέρναγαν ξυστά από τους πεζούς με 70 μίλια, χωρίς να πτοούνται. Όταν έκοψα ταχύτητα, ο πίσω άρχισε να μου παίζει φανάρια!!!
Σημείωση: Οι Άγγλοι δε γνωρίζουν τι σημαίνει ευγένεια. Αν δε βρίσκεσαι σε διάβαση και πας να περάσεις απέναντι... θα σε πατήσουν και θα σου ζητήσουν και τα ρέστα. Αν βρεθείς σε διασταύρωση από στενό που βγαίνει σε κεντρικό δρόμο με κίνηση, κανένας (μα κανένας) δεν θα σου παραχωρήσει τη θέση του, και μπορεί να περιμένεις και 10 λεπτά (ή και παραπάνω) για να περάσεις.Περιμένω σχόλια και εμπειρίες και από τους υπόλοιπους φίλους του forum.
Υ.Γ. Κυκλοφόρησα με ένα Rover 45 1600 με αλουμινένιες ζάντες και δερμάτινα καθίσματα. Το αυτοκίνητο δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα Honda της προηγούμενης δεκαετίας με πινελιές ψευτοχλιδής. Απαράδεκτο τιμόνι, αστεία οδική συμπεριφορά, εργονομία του προηγούμενου αιώνα και μόνο ο εύρυθμος κινητήρας με τον συμπαθητικό ήχο περισώζει το γόητρο της Rover (λέγε με Honda, ή MG, ή BMW και πάει λέγοντας)
Βέβαια το '96 κυκλοφορούσα με ένα Fiat Bravo 1.2 (εκείνος κι αν ήταν ο πλέον γελοίος τενεκές που οδήγησα ποτέ, ευτυχώς ανήκει στο 'νεκρό' παρελθόν της FIAT. To αυτοκίνητο που την έφερε στα πρόθυρα της καταστροφής που ζει τα χρόνια αυτά). -
Ήμουν στην Αγγλία τις προηγούμενες δέκα ημέρες (έχω ζήσει στην Αγγλία σχεδόν όλο το '96) και έχουν ενδιαφέρον μερικές παρατηρήσεις με αφορμή τις κάμερες:
Από τα εκατοντάδες χιλιόμετρα που έκανα στην Αγγλία με διάφορα αυτοκίνητα μου έχουν μείνει ανάμικτες εντυπώσεις:
- Κορυφαία ποιότητα ασφάλτου, ανώτερη της γερμανικής και ιταλικής (δε συζητάμε βέβαια για την ελληνική, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης), με ελάχιστες γούβες και μπαλώματα, κι αυτά κατά βάση στα λεγόμενα b-roads.
- Εκτός των κεντρικών αυτοκινητοδρόμων, οι δευτερεύουσες οδοί είναι θεόστενοι. Ιδιαίτερα τα b-roads είναι τόσο στενά που με πολύ ζόρι περνούν δύο ΙΧ σύριζα το ένα από το άλλο (αν έρχεται φορτηγό από απέναντι καλύτερα να βγεις στο λιβάδι).
- Πολύ καλή έως άριστη σήμανση, σε ένα οδικό δίκτυο όμως που μοιάζει με γόρδιο δεσμό. Στην παντελή ανυπαρξία ευθειών και οικοδομικών τετραγώνων, το κερασάκι βάζουν οι άπειρες πλατείες (roundabouts) που ξεφυτρώνουν ακόμη και στο μέσο τεράστιων λεωφόρων, όπου σημειωτέον προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται επί της πλατείας, άρα εκεί που πας με 70 μίλια, πρέπει να πέσεις απότομα στα φρένα.
- Μοιραζόμαστε κάτι κοινό με τους Βρεττανούς: κι αυτό είναι τα άσχετα όρια ταχύτητας. Στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους το όριο είναι 70 μίλια (περίπου 110χ.α.ω.), στις επαρχιακές λεωφόρους; 50-60 μίλια και στην πόλη 30. Το θέμα είναι ότι υπάρχουν δρόμοι όπου τα 40 μίλια είναι υπερβολικά και εκεί το όριο είναι 60, ενώ σε σημεία με ορατότητα και ανοιχτό δρόμο μπορεί το όριο να πέσει απότομα στα 40 ή και 30 μίλια. Αν δε υπάρχει υποψία έργων σε απόσταση 1 μιλίου μπροστά, το όριο πέφτει κάθετα. Η κατάσταση θα ήταν υποφερτή αν δεν υπήρχαν κι αυτές οι κάμερες κάθε λίγο (συνήθως αμέσως μετά από αλλαγή ορίου, για να σε πιάσουν στα πράσα, όπως και στην Ελλάδα), με αποτέλεσμα αντί να κοιτάς στο δρόμο να κοιτάς πάνω και ελαφρως αριστερά για να εντοπίζεις τους 'κατασκόπους'. Οι Άγγλοι δηλώνουν έντονη δυσφορία, για ένα μέτρο που τελικά τους κάνει περισσότερο απρόσεκτους (δεκάδες γράμματα γκρίνιας κάθε μήνα στο CAR). Στους αυτοκινητοδρόμους τέλος, αν πας μέχρι 90 μπορεί και να τη γλυτώσεις, αν περάσεις όμως τα 90 (μίλια=140χ.α.ω.) το αυτόφωρο το έχεις στο τσεπάκι...
Σε ότι αφορά τέλος τη συμπεριφορά των Άγγλων στο δρόμο, αυτή είναι εντελώς διαφορετική από τους πατριώτες μας, όχι όμως συνολικά πολύ καλύτερη κατά την κρίση μου.
Συγκεκριμένα, ακολουθούν τόσο πιστά το νόμο (απλώς υπερβαίνουν ελαφρώς το όριο ταχύτητας σε μη κατοικημένες περιοχές) που τελικά η κατάσταση καταντάει από γελοία ως επικίνδυνη. Χαρακτηριστικό ένα συμβάν που έζησα το '96: περνάμε από μικρό (και έρημο) χωριό ντάλα μεσημέρι καλοκαιριού, όπου δεν κινείται τίποτε απολύτως και το όριο από 70 που ήταν πριν τα όρια του χωριού πέφτει στα 30. Οι Άγγλοι οδηγοί μπροστά μου πέφτουν στα φρένα και δεν ξεπερνούν τα 30 για πεντακόσια μέτρα ευθείας με ορατότητα και καμία απολύτως διασταύρωση. Αμέσως μετά το χωριό πέφτουν πάνω στο γκάζι για να πιάσουν γρήγορα-γρήγορα πάλι τα 70. Εγώ που απλώς επιτάχυνα ένοιωσα την ανάσα του πίσω μου, ο οποίος σχεδόν με έσπρωξε για να φτάσω κι εγώ το όριο των 70 μιλίων. Ένα περίπου χιλιόμετρο μετά υπάρχει κάμπινγκ, δεξιά από το δρόμο. Αριστερά βρίσκεται ο χώρος στάθμευσης του κάμπινγκ και κόσμος περνάει το δρόμο. Ε, λοιπόν ΚΑΝΕΝΑΣ Άγγλος δεν έκοψε. Πέρναγαν ξυστά από τους πεζούς με 70 μίλια, χωρίς να πτοούνται. Όταν έκοψα ταχύτητα, ο πίσω άρχισε να μου παίζει φανάρια!!!
Σημείωση: Οι Άγγλοι δε γνωρίζουν τι σημαίνει ευγένεια. Αν δε βρίσκεσαι σε διάβαση και πας να περάσεις απέναντι... θα σε πατήσουν και θα σου ζητήσουν και τα ρέστα. Αν βρεθείς σε διασταύρωση από στενό που βγαίνει σε κεντρικό δρόμο με κίνηση, κανένας (μα κανένας) δεν θα σου παραχωρήσει τη θέση του, και μπορεί να περιμένεις και 10 λεπτά (ή και παραπάνω) για να περάσεις.Περιμένω σχόλια και εμπειρίες και από τους υπόλοιπους φίλους του forum.
Υ.Γ. Κυκλοφόρησα με ένα Rover 45 1600 με αλουμινένιες ζάντες και δερμάτινα καθίσματα. Το αυτοκίνητο δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα Honda της προηγούμενης δεκαετίας με πινελιές ψευτοχλιδής. Απαράδεκτο τιμόνι, αστεία οδική συμπεριφορά, εργονομία του προηγούμενου αιώνα και μόνο ο εύρυθμος κινητήρας με τον συμπαθητικό ήχο περισώζει το γόητρο της Rover (λέγε με Honda, ή MG, ή BMW και πάει λέγοντας)
Βέβαια το '96 κυκλοφορούσα με ένα Fiat Bravo 1.2 (εκείνος κι αν ήταν ο πλέον γελοίος τενεκές που οδήγησα ποτέ, ευτυχώς ανήκει στο 'νεκρό' παρελθόν της FIAT. To αυτοκίνητο που την έφερε στα πρόθυρα της καταστροφής που ζει τα χρόνια αυτά). -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Ήμουν στην Αγγλία τις προηγούμενες δέκα ημέρες (έχω ζήσει στην Αγγλία σχεδόν όλο το '96) και έχουν ενδιαφέρον μερικές παρατηρήσεις με αφορμή τις κάμερες:Hey Πετρο καλωςηρθες πισω (στην χωρα σου τουλαχιστον εφοσον δεν μενω στην Ελλαδα). Τελος παντων.
Από τα εκατοντάδες χιλιόμετρα που έκανα στην Αγγλία με διάφορα αυτοκίνητα μου έχουν μείνει ανάμικτες εντυπώσεις:
- Κορυφαία ποιότητα ασφάλτου, ανώτερη της γερμανικής και ιταλικής
Αληθεια? Νομιζα οτι η Αγγλια εχει μετριους δρομους. Χμμμ... (ειμουν εκει το 1989 για 2 μηνες)
- Πολύ καλή έως άριστη σήμανση, σε ένα οδικό δίκτυο όμως που μοιάζει με γόρδιο δεσμό. Στην παντελή ανυπαρξία ευθειών και οικοδομικών τετραγώνων, το κερασάκι βάζουν οι άπειρες πλατείες (roundabouts) που ξεφυτρώνουν ακόμη και στο μέσο τεράστιων λεωφόρων,
Wow! Στις ΗΠΑ κατι τετοιο δεν συνιθιζεται. Ενφιαφορον ομως.
όπου σημειωτέον προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται επί της πλατείας, άρα εκεί που πας με 70 μίλια, πρέπει να πέσεις απότομα στα φρένα.
Αυτο ναι. Οταν πατησει πεζος στο δρομο με οριζοντιες λωριδες σταματουν ολοι. Ομως εαν πεζος προσπαθησει και περασει δρομο εκει που δεν επιτρεπεται (για πεζους), τοτε υπαρχει τσουχτερο προστιμο (αναλογα με την πολιτεια).
Η κατάσταση θα ήταν υποφερτή αν δεν υπήρχαν κι αυτές οι κάμερες κάθε λίγο (συνήθως αμέσως μετά από αλλαγή ορίου, για να σε πιάσουν στα πράσα, όπως και στην Ελλάδα), με αποτέλεσμα αντί να κοιτάς στο δρόμο να κοιτάς πάνω και ελαφρως αριστερά για να εντοπίζεις τους 'κατασκόπους'.
Χμμ... Καμερες στις ΗΠΑ υπαρχουν πολλες στους αυτοκινητοδρομους αλλα δεν εχουν να κανουν με την ταχυτητα αυτοκιντητων απο πλευρας 'μπλοκου'. Αλλα μονο με την παρακολουθηση της καταστασης του κυκλοφοριακου, κτλ.
Υπαρχουν 3 τροποι για να παρεις προστιμο λογου υψηλης ταχυτητας εδω.
-
Μπλοκο με ρανταρ (εαν ζητηθει απο τον οδηγο, ο αστυνομικος ειναι υποχρεωμενος να δηξει την ενδηξη του ρανταρ στον οδηγο - και φυσικα εχεις το δικαιωμα να πας στο δικαστηριο για να το αμφισβητησεις)
-
Με μια συσκευη που ονομαζεται VASCAR η οποια χρισημοποιητε απο ενα μικρο αεροπλανο που παρακολουθει τον αυτοκινητοδρομο απο ψηλα (αλλα χαμηλα σε συγκριση με αλλα αεροπλανα). Πως μετριεται: Απλα. Ο αυτκινητοδρομος ειναι σημαδεμενος με γραμμες (περιπου μηκος ενος μετρου) οι οποιες ειναι καθετες στις γραμμες που διαχωριζουν τον δρομο (λωριδες). Υπαρχουν 3 σετ αυτων των 'σημαδουρων' ανα 400 μετρα περιπου. Επισης υπαρχουν περιπολικα τα οποια περιμενουν 1-2 μιλια μετα την τελευταια σημαδουρα για το παρανομο οδηγο. Ο αστυνομικος στο αεροπλανο απλα παταει το μοναδικο κουμπι στην συσκευη καθε φορα που η μουρη του αυτοκινητου σου 'αγγιξει' τις σημαδουρες. 3 φορες για καθε σετ αυτων. Στην τριτη φορα, η συσκευη δυχνει στον αστυνομικο την ταχυτητα σου. Το περιπολικο μπροστα ενημερωνεται για το ιδος και χρωμα αυτοκινητου και τα υπολοιπα ειναι γνωστα.
-
Τελος ενας αστυνομικος/περιπολικο εχει το δικαιωμα να σταματησει εναν οδηγο εαν απλα τον ακολουθησει (pace) και ενημερωθει απο το ταχυμετρο του περιπολικου. Συνηθως ομως κατι τετοιο δεν οδηγει σε προστιμο το οποιο γραφει την ταχυτητα του οδηγου η οποια ειναι αυτη που θα καροτισει το ποσο βαρυ θα ειναι το προστιμο (αναλογα με την πολιτεια, οταν πας πανω απο 100 μιλια, πας αυτοφορο στην φυλακη με χειροπεδες και το λιγοτερο ειναι αφαιρεση αδειας για ενα χρονο).
Στους αυτοκινητοδρόμους τέλος, αν πας μέχρι 90 μπορεί και να τη γλυτώσεις, αν περάσεις όμως τα 90 (μίλια=140χ.α.ω.) το αυτόφωρο το έχεις στο τσεπάκι...
Α! Οριστε!
Σε ότι αφορά τέλος τη συμπεριφορά των Άγγλων στο δρόμο, αυτή είναι εντελώς διαφορετική από τους πατριώτες μας, όχι όμως συνολικά πολύ καλύτερη κατά την κρίση μου.
Συγκεκριμένα, ακολουθούν τόσο πιστά το νόμο (απλώς υπερβαίνουν ελαφρώς το όριο ταχύτητας σε μη κατοικημένες περιοχές) που τελικά η κατάσταση καταντάει από γελοία ως επικίνδυνη. Χαρακτηριστικό ένα συμβάν που έζησα το '96: περνάμε από μικρό (και έρημο) χωριό ντάλα μεσημέρι καλοκαιριού, όπου δεν κινείται τίποτε απολύτως και το όριο από 70 που ήταν πριν τα όρια του χωριού πέφτει στα 30. Οι Άγγλοι οδηγοί μπροστά μου πέφτουν στα φρένα και δεν ξεπερνούν τα 30 για πεντακόσια μέτρα ευθείας με ορατότητα και καμία απολύτως διασταύρωση. Αμέσως μετά το χωριό πέφτουν πάνω στο γκάζι για να πιάσουν γρήγορα-γρήγορα πάλι τα 70. Εγώ που απλώς επιτάχυνα ένοιωσα την ανάσα του πίσω μου, ο οποίος σχεδόν με έσπρωξε για να φτάσω κι εγώ το όριο των 70 μιλίων. Ένα περίπου χιλιόμετρο μετά υπάρχει κάμπινγκ, δεξιά από το δρόμο. Αριστερά βρίσκεται ο χώρος στάθμευσης του κάμπινγκ και κόσμος περνάει το δρόμο. Ε, λοιπόν ΚΑΝΕΝΑΣ Άγγλος δεν έκοψε. Πέρναγαν ξυστά από τους πεζούς με 70 μίλια, χωρίς να πτοούνται. Όταν έκοψα ταχύτητα, ο πίσω άρχισε να μου παίζει φανάρια!!!Χμμμ... Δεν εχω δει πανω απο 15 μ.ω διαφορα εδω στις ΗΠΑ απο πλευρας μειωσεις ταχυτητας, εκτος εαν υπαρχει φαναρι πριν, το οποιο κανει κατι τετοιο πολυ πιο ευκολο να επιτευχθει. Και οταν γινεται αυτο, το να πεσει το οριο δηλαδη, υπαρχει πινακιδα 200-400 μετρα πριν που σου λεει 'speed zone xx mph' και στο xx ειναι η ταχυτητα που θα υπαρξει πιο περα. Ειναι θεμα υποδομης αυτο το παραδειγμα που εδωσες. Ετσι μπορει μονο να το αποφυγεις.
Σημείωση: Οι Άγγλοι δε γνωρίζουν τι σημαίνει ευγένεια. Αν δε βρίσκεσαι σε διάβαση και πας να περάσεις απέναντι... θα σε πατήσουν και θα σου ζητήσουν και τα ρέστα.
Ετσι ειναι και εδω για αυτο. Αλλα δεν ειναι θεμα ευγενειας αλλα νομων. Οπως ειπα πιο πανω, σαν πεζος θα σε σευαστουν ολοι οταν περασεις απεναντι σε διαβαση ή σε φαναρι πεζων. Αλλου εισαι παρανομος και κανεις δεν σεβεται παρανομους εδω.
Αν βρεθείς σε διασταύρωση από στενό που βγαίνει σε κεντρικό δρόμο με κίνηση, κανένας (μα κανένας) δεν θα σου παραχωρήσει τη θέση του, και μπορεί να περιμένεις και 10 λεπτά (ή και παραπάνω) για να περάσεις.
Αυτο δεν ειναι ετσι εδω. Περιεργο που το βλεπω στην Αγγλια. Μαλλον διοθωση. Ετσι ειναι μονο στην Ν. Υορκη οπου ειναι η μονη πολη οπου το στυλ οδηγησεις θυμιζει Ευρωπαικο σε ολους που εχουν επισκευθει Ευρωπη και Ν.Υ.
Βέβαια το '96 κυκλοφορούσα με ένα Fiat Bravo 1.2 (εκείνος κι αν ήταν ο πλέον γελοίος τενεκές που οδήγησα ποτέ, ευτυχώς ανήκει στο 'νεκρό' παρελθόν της FIAT. To αυτοκίνητο που την έφερε στα πρόθυρα της καταστροφής που ζει τα χρόνια αυτά).
[/quote]
Χεχεχε....
-
Καλώς σε βρήκα ( ) Γαβριήλ.
Λύσε μου σε παρακαλώ μία απορία.
Στις ΗΠΑ είδα ότι μπαίνοντας στους αυτοκινητοδρόμους από δευτερεύουσες οδούς πλήρωνες διόδια στην είσοδο του αυτοκινητοδρόμου. Τα διόδια ήταν αυτόματα (έριχνες τα ψηλά στο καλαθάκι, άναβε πράσινο και πέρναγες), δεν υπήρχαν όμως μπάρες και -τουλάχιστον στο ορατό πεδίο- ούτε και κανένα αυτοκίνητο της αστυνομίας. Δεν ξέρω αν συνεχίζει να είναι έτσι η κατάσταση, έτσι ήταν πριν 14 χρόνια.
Η απορία μου είναι: Αν περάσεις χωρίς να πληρώσεις (αφού δεν υπάρχει μπάρα να σε σταματήσει), ποιος και πώς σε εντοπίζει;Ο άνθρωπος που με φιλοξενούσε τότε μου είχε πει ότι 'δεν θα πας μακριά, λίγο παρακάτω θα σε τσακώσουν', αλλά δεν μου εξήγησε το πώς. Μου έχει μείνει η απορία λοιπόν...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Καλώς σε βρήκα ( ) Γαβριήλ.Λύσε μου σε παρακαλώ μία απορία.
Στις ΗΠΑ είδα ότι μπαίνοντας στους αυτοκινητοδρόμους από δευτερεύουσες οδούς πλήρωνες διόδια στην είσοδο του αυτοκινητοδρόμου. Τα διόδια ήταν αυτόματα (έριχνες τα ψηλά στο καλαθάκι, άναβε πράσινο και πέρναγες), δεν υπήρχαν όμως μπάρες και -τουλάχιστον στο ορατό πεδίο- ούτε και κανένα αυτοκίνητο της αστυνομίας. Δεν ξέρω αν συνεχίζει να είναι έτσι η κατάσταση, έτσι ήταν πριν 14 χρόνια.
Η απορία μου είναι: Αν περάσεις χωρίς να πληρώσεις (αφού δεν υπάρχει μπάρα να σε σταματήσει), ποιος και πώς σε εντοπίζει;Ο άνθρωπος που με φιλοξενούσε τότε μου είχε πει ότι 'δεν θα πας μακριά, λίγο παρακάτω θα σε τσακώσουν', αλλά δεν μου εξήγησε το πώς. Μου έχει μείνει η απορία λοιπόν...
OK. Στις εισοδους των αυτοκινητοδρομων υπαρχουν σχεδον παντα μπαρες αλλα δεν ειναι σε λειτουργεια παντα. Δηλαδη οταν η κινηση ειναι υψηλη τις αφηνουν παντα ανοικτες για να περνας πιο γρηγορα. Τις επαναφερνουν μετα το rush hour. Επισης εδω και 5+ χρονια υπαρχουν τα λεγομενα eye-pass τα οποια ακουω οτι θα φερουν και στην Ελλαδα συντομα (εαν οχι ηδη), τα οποια ειναι η ασυρματη συσκευη που εχεις μεσα στο αυτοκινητο και οταν περνας απο το διοδιο δινει σημα πληρωμης αναλογα (ο λογαριασμος ερχεται στην πιστωτικη καρτα σου). Ετσι δεν χρειαζεται να πληρωνεις καθε φορα με το καλαθακι οπως ειπες. Το καλαθακι παλι ειναι σε λειτουργια για αυτους που δεν εχουν eye-pass.
Τωρα οσο για αυτους που δεν πληρωνουν. Καθε φορα που δεν πληρωνει ενα αυτοκινητο και περναει το διοδιο ενεργοπηειτε μια καμερα η οποια περνει 5 φωτογραφιες του αυτοκινητου με την πινακιδα να φενεται καθαρα σε αυτες. Αλλα αυτο ειναι ευκολο να το νικησεις στο δηκαστηριο εαν εχεις χρονο και πας διοτι δεν μπορει να αποδηχθει ποιος ηταν ο οδηγος του αυτοκινητου εκεινη την ωρα. Το προστιμο στον ιδιοκτητη του αυτοκινητου οποιος και εαν ηταν ο οδηγος την ωρα της παρανομιας δεν δικαιολογηται απο το συνταγμα εδω. Αλλα η αστυνομια εχει αλλο τροπο τωρα. Αλλα πρεπει να υπαρξει μπλοκο το οποιο κοστιζει πολυ για την αστυνομια. Αυτο που κανουν ειναι παλι με ασυρεματη τεχνολογια κρατουν το ιδιο μηχανημα που ειναι πανω στο διοδιο το οποιο δουλευει με το eye-pass και παρακολουθουν απο μακρια ενω τα αυτοκινητα περνουν. Βγαζει κοκκινο λαμπακι για αυτα που δεν πληρωσαν.
Αλλα μην νομιζεις οτι ειναι ετσι οπως στα ειπε ο φιλος ή συγγενης σου. Εαν δεν πληρωσεις 100 φορες, ισως σε πιασουν μια ή δυο. Αλλα πληρωνεις πανω απο $100 για κατι τετοιο και ετσι τα πληρωνεις ολα μαζι. Μην ξεχνας οτι πολλες φορες το μηχανημα μπορει να ειναι χαλασμενο. Μου ετοιχε πολλες φορες να περασω και να μην κραταω σωστα το eye-pass (κανονικα πρεπει να το κολησεις στο μπαρμπριζ με βελκρο αλλα δεν θελω τιποτε κολημενο στο αυτοκινητο μου) και ετσι να μην ακουω τον χαρακτηριστικο ηχο και περναω (ειμαι εν κινηση φυσικα, αυτος ειναι ο λογος του eye-pass). Αρα υπαρχουν και οι εξεραισεις.
Διαβαζα τις προαλλες στην εφημεριδα οτι η πολιτεια του Ιλλινόι ειναι υπο ευρεση ιδιωτικης εταιριας για αυτο το σκοπο και μονο. Την συλληψη οδηγων που περνουν μεσα απο την eye-pass λωριδα (οπου στα μεγαλα διοδιο δεν υπαρχουν ποτε μπαρες - ο σκοπος τους ειναι να διευκοληνουν την κυκλοφορια - δηλαδη περναω με 80 μιλια την ωρα και πληρωνω μεσω eye-pass), χωρις να πληρωσουν. Υπαρχουν πολλοι που δεν πληρωνουν σε αυτη την λωριδα διοτι ειναι πολυ ευκολο να περασεις και λιγοι οι αστυνομικοι να σε πιασουν.
-
Petro zw & ergazomai sthn Aglia (Londino) edw kai 2 xronia. Symfwnw sta perissotera mazi sou ektos apo:
-
Oi Perissoteroi odhgoi paraxwroune PANTA proteraitothta se pezous, sfoson autoi pernane apo tis diavaseis (pou einai polles kai syxnes stous perissoterous dromous). Omws opou den yparxei diavash, tote as prosexan oi pezoi .
-
Apo thn empeiria mou oi perissoteroi odhgoi stamatane gia na perasw me autokinhto mia diastaurwsh, i na stripsw de ena stenaki, akoma kai ta lewforeia polles fores. Ara mou kanei entypwsh auto pou les.
Pou tha paei, syntoma tha erthw kai Ellada monima
-
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
. Στην παντελή ανυπαρξία ευθειών και οικοδομικών τετραγώνων, το κερασάκι βάζουν οι άπειρες πλατείες (roundabouts) που ξεφυτρώνουν ακόμη και στο μέσο τεράστιων λεωφόρων, όπου σημειωτέον προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται επί της πλατείας, άρα εκεί που πας με 70 μίλια, πρέπει να πέσεις απότομα στα φρένα.Όντως όλη η Βρετανία είναι γεμάτη με roundabouts. Νομίζω όμως ότι στο θέμα της προτεραιότητας έχουν δίκιο. Είναι πολύ λογικό να έχει προτεραιότητα όποιος βρίσκεται μέσα στην πλατεία. Στην Ελλάδα συμβαίνει το αντίθετο - εκτός από πολλες περιπτώσεις που υπάρχει στοπ στην είσοδο - και γιαυτό δημιουργούνται μποτιλιαρίσματα. Όλοι μπαίνουν στην πλατεία και κανένας δεν βγαίνει!!!
Η ασφαλτος είναι κορυφαία πραγματικά, ακόμη και στο πιο μικρό χωριό. Η σήμανση επίσης κορυφαία. Σπάνια θα χαθείς. Στους επαρχιακούς που η κίνηση είναι μικρή χαίρεσαι να οδηγείς. Και όμως έχουν πολύ υψηλό ποσοστό θανατηφόρων. Δεν γνωρίζω στατιστικά αλλά νομίζω ότι ερχονται μετά από Ελλάδα και Πορτογαλία στην Ευρώπη. -
Το κακό με την επιστροφή στην Ελλάδα φίλε Φάνη, είναι ότι είμαι που είμαι μανιώδης της σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο, ξεσυνήθισα την ελληνική πραγματικότητα ακόμη περισσότερο, παρόλο που οδήγησα μόλις μία εβδομάδα στην Αγγλία. Όλα τα βλέπω στραβά και (σχεδόν) όλοι με εκνευρίζουν με τη γαϊδουριά τους.
Πού θα πάει όμως θα ξανασυνηθίσω (αν και ουδέποτε τα κατάφερα έως τώρα για να λέμε την αλήθεια) τους υπανθρώπους που παραβιάζουν κόκκινα φανάρια και ΣΤΟΠ, τα πιθηκοειδή που θεωρούν ότι τα φλας πρέπει να ανάβουν τόσο σπάνια όσο και τα αντίστοιχα φωτάκια στο χριστουγεννιάτικο δέντρο, τους κάφρους που κινούνται αντίθετα στους μονόδρομους, τους 'ελληνάρες' που μπαίνουν μπροστά από την ουρά στις εξόδους των λεωφόρων κλείνοντας την αριστερή λωρίδα για να φύγουν πρώτοι στο φανάρι και γενικότερα την υπόλοιπη πανίδα (και χλωρίδα) της ελληνικής ζούγκλας...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Το κακό με την επιστροφή στην Ελλάδα φίλε Φάνη, είναι ότι είμαι που είμαι μανιώδης της σωστής συμπεριφοράς στο δρόμο, ξεσυνήθισα την ελληνική πραγματικότητα ακόμη περισσότερο, παρόλο που οδήγησα μόλις μία εβδομάδα στην Αγγλία. Όλα τα βλέπω στραβά και (σχεδόν) όλοι με εκνευρίζουν με τη γαϊδουριά τους.Πού θα πάει όμως θα ξανασυνηθίσω (αν και ουδέποτε τα κατάφερα έως τώρα για να λέμε την αλήθεια) τους υπανθρώπους που παραβιάζουν κόκκινα φανάρια και ΣΤΟΠ, τα πιθηκοειδή που θεωρούν ότι τα φλας πρέπει να ανάβουν τόσο σπάνια όσο και τα αντίστοιχα φωτάκια στο χριστουγεννιάτικο δέντρο, τους κάφρους που κινούνται αντίθετα στους μονόδρομους, τους 'ελληνάρες' που μπαίνουν μπροστά από την ουρά στις εξόδους των λεωφόρων κλείνοντας την αριστερή λωρίδα για να φύγουν πρώτοι στο φανάρι και γενικότερα την υπόλοιπη πανίδα (και χλωρίδα) της ελληνικής ζούγκλας...
Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου Πέτρο!!! Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω τους κάφρους στην Ελλάδα και τί έχοθνε μέσα στο κεφάλι τους (μάλλον άδειο ειναι!!) και οδηγούνε και συμπεριφέρονται έτσι.
Κατηε φορά που γυρνάω Ελλάδα για διακοπές μου φαίνεται όλο και χειρότερα, εχω ξεσυνηθήσει τελείως να οδηγώ στην Αθήνα!!!
Ίσως κάποτε (λέμε τωρα.....) να φτιάξουνε τα πράγματα
-
μετά από 4 χρόνια στην Αγγλία έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Ο χρήστης Petros έγραψε:
- Κορυφαία ποιότητα ασφάλτου, ανώτερη της γερμανικής και ιταλικής (δε συζητάμε βέβαια για την ελληνική, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης), με ελάχιστες γούβες και μπαλώματα, κι αυτά κατά βάση στα λεγόμενα b-roads.
θα έλεγα καθόλου λακούβες ακόμα και στον μικρότερο δρόμο. Το εντυπωσιακό με τα μπαλώματα είναι ότι τα καταλαβαίνεις μόνο από το διαφορετικό χρώμα... αντίθετα με εδώ Ελλάδα που μπάλωμα σημαίνει καταστροφή του δρόμου
...το κερασάκι βάζουν οι άπειρες πλατείες (roundabouts) που ξεφυτρώνουν ακόμη και στο μέσο τεράστιων λεωφόρων, όπου σημειωτέον προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται επί της πλατείας, άρα εκεί που πας με 70 μίλια, πρέπει να πέσεις απότομα στα φρένα.
Καλύτερα να πέσεις στα λίγο στα φρένα παρά να σταματήσεις εντελώς σε φανάρι... νομίζω το πλεονέκτημα της πλατείας είναι οτι αν δεν έχει κίνηση η ροή της κυκλοφορίας είναι πιό γρήγορη. Και φυσικά πρέπει να έχει προτεραιότητα αυτός που κινείται μέσα στην πλατεία.
Στους αυτοκινητοδρόμους τέλος, αν πας μέχρι 90 μπορεί και να τη γλυτώσεις, αν περάσεις όμως τα 90 (μίλια=140χ.α.ω.) το αυτόφωρο το έχεις στο τσεπάκι...
Δύο φορές με πέτυχε περιπολικό σε αυτοκινητόδρομο να πηγαίνω με 160χλμ και δεν με σταμάτησαν. Ο δρόμος βέβαια ήταν ΑΔΕΙΟΣ. Εδώ Ελλάδα σε παρόμοια περίπτωση θα σου έλεγαν οτι οδηγάς ...επικίνδυνα.
Αν βρεθείς σε διασταύρωση από στενό που βγαίνει σε κεντρικό δρόμο με κίνηση, κανένας (μα κανένας) δεν θα σου παραχωρήσει τη θέση του, και μπορεί να περιμένεις και 10 λεπτά (ή και παραπάνω) για να περάσεις.
Όπως λέει και ο fanis75, αυτό που λές μου φαίνεται πολύ περίεργο. θα έλεγα οτι ειδικά σε αυτό το θέμα παραείναι ευγενικοί...
Α! τι λέτε για αυτή τη συνήθεια που υπάρχει εδώ, για να προειδοποιήσεις κάποιον που πάει να βγεί (ώστε να μην βγεί), του ανάβεις φώτα... Φαντάζεσται κάποιον Έλληνα οδηγό να το κάνει αυτό στην Αγγλία... θα τρακάρει πριν προλάβει να κάνει 1 χιλιόμετρο.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
...Α! τι λέτε για αυτή τη συνήθεια που υπάρχει εδώ, για να προειδοποιήσεις κάποιον που πάει να βγεί (ώστε να μην βγεί), του ανάβεις φώτα... Φαντάζεσται κάποιον Έλληνα οδηγό να το κάνει αυτό στην Αγγλία... θα τρακάρει πριν προλάβει να κάνει 1 χιλιόμετρο.
Δεν μπορώ να διαφωνήσω με τα υπόλοιπα καθώς αφενός μεν δεν έχω ζήσει επί μακρόν στην Αγγλία και αφετέρου, είτε το θέλω είτε όχι μεταφέρω τις συνήθειες της ελληνικής πραγματικότητας (σε ό,τι αφορά τις πλατείες πιο συγκεκριμένα).
Ωστόσο θίγεις ένα πολύ καλό θέμα για συζήτηση. Και αυτό είναι η συμπεριφορά του Έλληνα οδηγού εκτός Ελλάδας. Μιλώντας πάλι από τη δική μου εμπειρία, καθώς και με βάση τα όσα έχω ακούσει κατά καιρούς από συμπατριώτες μας που έζησαν στο εξωτερικό, πιστεύω ότι ο Έλληνας δείχνει εντελώς διαφορετικό πρόσωπο στους δρόμους της 'πολιτισμένης' Ευρώπης.
Δεν χρειάζεται να τον συλλάβουν για να καταλάβει ότι οι ταρζανιές που κάνει στο Ελλαδιστάν δεν περνάνε στην Αγγλία, ή τη Γερμανία, καθώς αμέσως προσαρμόζεται στο εκεί οργανωμένο οδικό δίκτυο. Θεωρώ -χωρίς να αφαιρώ στο ελάχιστο τις ατομικές ευθύνες του καθενός- ότι η ίδια η γενικότερη κατάσταση του ελληνικού δικτύου οδηγεί σε έναν φοβερό φαύλο κύκλο που αποκτηνώνει συχνά και τους πιο υπομονετικούς και νομοταγείς από εμάς. Για παράδειγμα, όταν μπλεχτείς στο δαίδαλο των μονοδρόμων του Ψυχικού και του Χαλανδρίου, ή που θα πεθάνεις από δίψα κάνοντας κύκλους εγκλωβισμένος, ή που θα βλαστημίσεις δήμαρχο και δημότες και θα πας ανάποδα για να καταφέρεις να βγεις. Αντίστοιχα θα παραβιάσεις το εξωφρενικό όριο των 60χλμ στην εθνική οδό, ή το σήμα της απαγόρευσης στάθμευσης στις πόλεις που δεν παρέχεται ούτε ένα τόσο δα δημοτικό πάρκινγκ. Έτσι αρχίζεις και ξεχειλώνεις τα όρια του νόμου και τον μεταφράζεις κατά τις δικές σου 'αρχές', δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο και για τους υπόλοιπους. Έχω δει για παράδειγμα ανθρώπους καθόλα νομιμόφρονες στον υπόλοιπο βίο τους, να παρακάμπτουν την σειρά στο φανάρι για αριστερά σε λεωφόρο, απαντώντας ψυχρά: 'έχω βαρεθεί να είμαι το κορόιδο που θα μένει τελευταίος στη σειρά, όταν όλοι με καβαλάνε κανονικά'.
Αντίστοιχα, οδηγώντας σε δίκτυο που τον σέβεται ως οδηγό, ο ίδιος Έλληνας που θα φερθεί σαν κάφρος στη χώρα του, θα κινηθεί τουλάχιστον ακολουθώντας τυπικά τη νομιμότητα.Γενικά θεωρώ ότι η εικόνα στους Ελληνικούς δρόμους αποτελεί την καλύτερη και πιο γλαφυρή μικρογραφία ΟΛΗΣ της ελληνικής πραγματικότητας. Για τον ίδιο λόγο που φερόμαστε σαν τα αρπακτικά στη ζούγκλα στους δρόμους, επειδή αυτοί με τη σειρά τους είναι ζούγκλα, για τους ίδιους λόγους πετάμε σκουπίδια στο δρόμο και στα δάση, καταπατάμε τη γη για να μεγαλώσουμε το χωράφι μας, έχουμε γραμμένες τις ουρές στα παλαιότερα των υποδυμάτων μας και γενικότερα κοιτάμε την πάρτη μας και την καλοπέρασή μας.
Τούμπαλιν, οι Άγγλοι, εκείνοι οι φλεγματικοί τύποι που φροντίζουν στον τόπο τους να είναι άκρως πολιτισμένοι, μετατρέπονται σε κανίβαλοι μόλις πατήσουν το ποδαράκι τους στην ζούγκλα της ελληνικής επικράτειας.
Γενικότερα ισχύει το ρητό ότι 'παίρνουμε ότι μας αξίζει'. -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Τούμπαλιν, οι Άγγλοι, εκείνοι οι φλεγματικοί τύποι που φροντίζουν στον τόπο τους να είναι άκρως πολιτισμένοι, μετατρέπονται σε κανίβαλοι μόλις πατήσουν το ποδαράκι τους στην ζούγκλα της ελληνικής επικράτειας.
ναί, συμβαίνει αυτό
Με αφορμή τις κάμερες (Εντυπώσεις από Αγγλία)