-
Διάβασα περίπου 30 σελίδες του θέματος αυτού όλοι το μακρύ μας και το κοντό μας.
Όπως πολύ εύστοχα έγραψε κάποιος με το σήμα της γιούγκο και να πουν να μη πληρώσει κανείς τέλη μετά πολλοί θα λένε ότι το κάνουνε για να μη πληρώσουν οι έχοντες. Ειδικά η μικρή τάξη που δεν έχει λεφτά ούτε τυρόπιτα να αγοράσει... Και λογικό ο καθένας τη πάρτυ του και μόνο κοιτάει σε αυτή τη χώρα.Στα @@ του το κράτος αν μας αρέσουν τα νέα τέλη ή όχι.
Σου λέει ή πληρώνεις ή μείνε χωρίς αμάξι. Έχω βαρεθεί να πληρώνω σε αυτό το σκατοκράτος φόρους, βενζίνες, τέλη, σκατουλάκια,διαολάκια.Μου τα πήρανε πέρσι, τώρα μου τα πέρνουνε πάλι, πέρσι λέγανε πάρε καινούριο αμάξι να μην έχεις τέλη, φέτος γ@μ@ν3 και αυτούς με τα καινούρια, όπως δείχνουν τα πράγματα. Και ο ΣΚΑΙ προχθες εγραφε για μειωμενα τελη
Παράνοια...Πραγματικά έχω βαρεθεί. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το δώσω όσο όσο και να πάρω κάνα ποδηλατάκι. Αν δεν ήταν η δουλειά στη μέση άνετα το έδινα αύριο κιόλας, να μη τους πληρώσω και τα τέλη από το Γενάρη.
Έλα όμως που έχω μάθει στην καλοπέραση και δεν είναι ότι θα αναγκαστώ να τους τα σκάσω πάλι ο μ@λ@κ@ς αυτό το έχω μάθει καλά χρόνια τώρα, αυτό που μου τη δίνει είναι ότι πάλι με σταυρωμένα χέρια θα μείνω να φιλοσοφώ όπως όλοι και να κλαίω για τη μιζέρια μας.Αει καλνύχτα Έλληνα μικροαστέ.
-
Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
Και ο ΣΚΑΙ προχθες εγραφε για μειωμενα τελη
Παράνοια...Απο 2ποδα 'παπαγαλάκια' κρατικά, δημοσιογραφικά κλπ αλλο τίποτα σ' αυτή τη χώρα! Σήμερα και εμπορος αυτοκινήτων στην ΝΕΤ έλεγε για τα φτηνότερα και συμφέροντα μικρού κυβισμού!
Βλέπω και εγώ στις άδειες κυκλοφορίας των μικρών μου: Splash 1,2 08' 131gr CO2 και Micra 1,2 07' CO2 139gr. Πέρσι έδωσα απο 94€ για το καθένα! Ένας που θα τα πάρει καινούρια απο τον άλλο μήνα 131€ και 139€ θα πληρώνει! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Πάντως ωραία τέλη φέτος!!!!!
όντως!
Qashqai 1.6 με κυβικά 240 ευρώ με ρύπους 324 ευρώ (!) Την γλύτωσες...
240 € θα πληρώσω και με το νέο σύστημα 232,5 € διότι η άδεια γράφει 155!!!
τελικά τους ρύπους που ανακοινώνει το 4τροχοί site είναι άλλα αντί άλλων.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Βλέπω και εγώ στις άδειες κυκλοφορίας των μικρών μου: Splash 1,2 08' 131gr CO2 και Micra 1,2 07' CO2 139gr. Πέρσι έδωσα απο 94€ για το καθένα!** Ένας που θα τα πάρει καινούρια απο τον άλλο μήνα 131€ και 139€ θα πληρώνει!**
Κάποιος που θα πάρει 2 απ' το καθένα, για να κυκλοφορούν ο ίδιος, η γυναίκα του, ο γιος του και η κόρη του, σύνολο 540 gr CO2/km, θα πληρώνει λιγότερα τέλη ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΓΙΑ 4 ΑΜΑΞΙΑ, απ' ότι εγώ μόνο για το ιδίου περίπου μεγέθους και 'πολυτέλειας' 206 μου (που όμως έχει μοτερούκλα 1997cc, άρα 'λογικά' το φυσάω το χρήμα, όσο κι αν μου κόστισε και μου κοστίζει η χρήση και η συντήρησή του).
'Μην πάρεις 1 αμάξι με 2000cc', σου λέει, 'κι ας είναι και μικρό, φθηνό, κλπ. Πάρε 4 χιλιοδιακοσάρια, να έχει από ένα ο καθένας στην οικογένεια, να κινούνται όλοι μαζί. Λιόγερα τέλη θα πληρώνεις στο σύνολο!!'
-
Οχι ρε γαμωτο.
-
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Βλέπω και εγώ στις άδειες κυκλοφορίας των μικρών μου: Splash 1,2 08' 131gr CO2 και Micra 1,2 07' CO2 139gr. Πέρσι έδωσα απο 94€ για το καθένα!** Ένας που θα τα πάρει καινούρια απο τον άλλο μήνα 131€ και 139€ θα πληρώνει!**
Κάποιος που θα πάρει 2 απ' το καθένα, για να κυκλοφορούν ο ίδιος, η γυναίκα του, ο γιος του και η κόρη του, σύνολο 540 gr CO2/km, θα πληρώνει λιγότερα τέλη ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΓΙΑ 4 ΑΜΑΞΙΑ, απ' ότι εγώ μόνο για το ιδίου περίπου μεγέθους και 'πολυτέλειας' 206 μου (που όμως έχει μοτερούκλα 1997cc, άρα 'λογικά' το φυσάω το χρήμα, όσο κι αν μου κόστισε και μου κοστίζει η χρήση και η συντήρησή του).
'Μην πάρεις 1 αμάξι με 2000cc', σου λέει, 'κι ας είναι και μικρό, φθηνό, κλπ. Πάρε 4 χιλιοδιακοσάρια, να έχει από ένα ο καθένας στην οικογένεια, να κινούνται όλοι μαζί. Λιόγερα τέλη θα πληρώνεις στο σύνολο!!'
αλήθεια πόσους ρύπους έχεις με το 2λιτρο 206 ; (σε κόβω για κανα 200αρι γρ. στο χαλαρό)
χαμένος από χέρι είσαι...αλλά το ήξερες ότι είσαι αγελάδα προς άρμεγμα.
-
Αν είναι το 206 RC 2,0 με 175 άλογα σύμφωνα με το νετ εκπέμπει 204 gr/CO2.
... επι 2,50€! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αν είναι το 206 RC 2,0 με 175 άλογα σύμφωνα με το νετ εκπέμπει 204 gr/CO2.
... επι 2,50€!Σωστός (αν και μου έκοψες μερικά άλογα... )
Ε, να μην πλερώνω όσο πληρώνει κάποιος που έχει 4 αμάξιια με χιλιοδιακοσάρι μοτέρ (κι ακόμα παραπάνω)?!...
-
ο τιτλος του θεματος ειναι ακυρος. απο τελη κατοχης κυβικων, αλλαξε η ονομασια σε τελη κατοχης ρυπων. τι κι αν εχεις αυτοκινητο που εκπεμπει ενα τονο co2/km αλλα ειναι στο γκαραζ, θα πληρωσεις. αν εχεις υβριδικο που κανει 30000 ετησιως, δεν θα πληρωσεις
οτι τουλαχιστον το 1 ευρω του κοστους βενζινης ειναι φοροι αποτελει ασημαντη λεπτομερεια
-
Πιστεύετε οτι υπάρχει ένας τρόπος για να είναι ΟΛΟΙ ικανοποιημένοι; Εγώ είμαι βέβαιος πως όχι.
-
H ερώτηση του ενός δισσεκατομμυρίου ευρώ.
Ποιών καυσίμων καταρχήν? Μήπως εννοείτε των βενζίνων μόνο.
Ανάλογα με ποιό κανάλι ακούσεις, η επιβάρυνση ανά λίτρο σε περίπτωση ενσωμάτωσης είναι από 15 και έως 30 λεπτά.
Τονίζω το θέμα της διάκρισης των καυσίμων. Αν τα τέλη εφαρμοστούν ομοιόμορφα σε όλα τα καύσιμα, πράγμα ακριβοδίκαιο, η επιβάρυνση θα είναι η μικρότερη δυνατή, ΑΛΛΑ τότε θα εξεγερθούν οι μεταφορείς, ταρίφες, αγρότες, αλιείς και πολλοί ιδιώτες που κάνουν πολλά χλμ. ή αρέσκονται σε ατέλειες πάσης φύσεως και θα αποκλείσουν την χώρα για μήνες.
Άρα πάλι τα υποζύγια οι βενζινοκίνητοι θα υποστούν όλο το βάρος. Καλύτερα λοιπόν το υπάρχον καθεστώς. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
:lol: H ερώτηση του ενός δισσεκατομμυρίου ευρώ.
Ποιών καυσίμων καταρχήν? Μήπως εννοείτε των βενζίνων μόνο.
Ανάλογα με ποιό κανάλι ακούσεις, η επιβάρυνση ανά λίτρο σε περίπτωση ενσωμάτωσης είναι από 15 και έως 30 λεπτά.
Τονίζω το θέμα της διάκρισης των καυσίμων. Αν τα τέλη εφαρμοστούν ομοιόμορφα σε όλα τα καύσιμα, πράγμα ακριβοδίκαιο, η επιβάρυνση θα είναι η μικρότερη δυνατή, ΑΛΛΑ τότε θα εξεγερθούν οι μεταφορείς, ταρίφες, αγρότες, αλιείς και πολλοί ιδιώτες που κάνουν πολλά χλμ. ή αρέσκονται σε ατέλειες πάσης φύσεως και θα αποκλείσουν την χώρα για μήνες.
Άρα πάλι τα υποζύγια οι βενζινοκίνητοι θα υποστούν όλο το βάρος. Καλύτερα λοιπόν το υπάρχον καθεστώς.Παραμένουν ως έχουν τα τέλη σε πετρελαιοκίνητα και μπαίνουν στην βενζίνη και στο υγραέριο (ελάχιστοι ταξιτζήδες με υγραέριο).
Μακράν το δικαιότερο σύστημα.
Πραγματικά τέλη κυκλοφορίας.
Πραγματικό πράσινο περιβαντολογικό μέτρο. -
Οι πετρελαιοκίνητοι γιατί στην απ'εξω;
Είναι πάρα πολλοί και είδικά αυτοί με τα SUV καίνε κιόλας. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Οι πετρελαιοκίνητοι γιατί στην απ'εξω;
Είναι πάρα πολλοί και είδικά αυτοί με τα SUV καίνε κιόλας.Τότε μέσα και το πετρέλαιο και επιστροφή σε κάποιες επαγγελματικές τάξεις (γεωργοί-ψαράδες-κτηνοτρόφοι κά) μέσω της δήλωσης φόρου εισοδήματος
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πως μπορούμε να βρούμε την ετήσια κατανάλωση καυσίμων σε λίτρα σε όλη την Ελλάδα ?
Πόσα είναι τα εισπρατόμενα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ?Μήπως αν το συγκεκριμένο ποσό για τέλη διαιρεθεί με τα λίτρα και προστεθεί στα καύσιμα η διαφορά θα είναι εντελώς ασήμαντη ?
Ας το υπολογίσουμε ως εξής:
Εστω οτι ο μέσος όρος τελών ειναι 270€ περίπου, λαμβανομένου υπόψη οτι τα οχήματα που κυκλοφορούν εχουν μέσο κυβισμό 1600 cc .
Ο μέσος οδηγός καταναλώνει περίπου 2 ρεζερβουάρ το μήνα, ήτοι 100 λίτρα = 1200 λίτρα καυσίμου ετησίως.
Τα 1200 λίτρα (πχ με τιμή 1,5€/λίτρο) στοιχίζουν 1800 €.
Στα 1800 € να προστεθούν τα τέλη 270€, οπότε το σύνολο 'οφειλής' του ιδιοκτήτη μαζί με τα τέλη θα ειναι 1800+270= 2070 €.
Αρα το λίτρο πρέπει να να αυξηθεί έως 22,5 λεπτά max για οποιοδήποτε ειδος καυσίμου (πχ: απλή αμόλυβδη = 1,725 € ) .
Και προφανώς, όποιος χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο περισσότερο - πληρώνει και περισσότερο, αρα περισσότερα τέλη !!! (ή και λιγότερα ... )
Σωστόοοοοος????? -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πως μπορούμε να βρούμε την ετήσια κατανάλωση καυσίμων σε λίτρα σε όλη την Ελλάδα ?
Πόσα είναι τα εισπρατόμενα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ?Μήπως αυτό βοηθάει http://www.cres.gr/kape/datainfo/isozygio.htm
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Πως μπορούμε να βρούμε την ετήσια κατανάλωση καυσίμων σε λίτρα σε όλη την Ελλάδα ?
Πόσα είναι τα εισπρατόμενα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ?Μήπως αν το συγκεκριμένο ποσό για τέλη διαιρεθεί με τα λίτρα και προστεθεί στα καύσιμα η διαφορά θα είναι εντελώς ασήμαντη ?
Ας το υπολογίσουμε ως εξής:
Εστω οτι ο μέσος όρος τελών ειναι 270€ περίπου, λαμβανομένου υπόψη οτι τα οχήματα που κυκλοφορούν εχουν μέσο κυβισμό 1600 cc .
Ο μέσος οδηγός καταναλώνει περίπου 2 ρεζερβουάρ το μήνα, ήτοι 100 λίτρα = 1200 λίτρα καυσίμου ετησίως.
Τα 1200 λίτρα (πχ με τιμή 1,5€/λίτρο) στοιχίζουν 1800 €.
Στα 1800 € να προστεθούν τα τέλη 270€, οπότε το σύνολο 'οφειλής' του ιδιοκτήτη μαζί με τα τέλη θα ειναι 1800+270= 2070 €.
Αρα το λίτρο πρέπει να να αυξηθεί έως 22,5 λεπτά max για οποιοδήποτε ειδος καυσίμου (πχ: απλή αμόλυβδη = 1,725 € ) .
Και προφανώς, όποιος χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο περισσότερο - πληρώνει και περισσότερο, αρα περισσότερα τέλη !!! (ή και λιγότερα ... )
Σωστόοοοοος?????Και εγώ θα έλεγα πολύ σωστά αλλά θα ξαναέθετα το ερώτημα -που έχει ειπωθεί πολλές φορές- μήπως για το κράτος είναι καλύτερα τα μετρητά σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και σε μια ουρά προς το ταμείο παρά να έχει να λαμβάνει κάθε ώρα και στιγμή μέσα στο χρόνο?
Εμένα προσωπικά παντως με συμφέρει να είναι στην βενζίνη που κάνω λίγα χλμ ετησίως και αν βγω στην Εθνική Οδό πηγαίνοντας με 80 χλμ το ίδιο θα κάψω είτε είμαι με 1200 κυβικά είτε με 3500 κυβικά! -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Πιστεύετε οτι υπάρχει ένας τρόπος για να είναι ΟΛΟΙ ικανοποιημένοι; Εγώ είμαι βέβαιος πως όχι.εγω θα ελεγα μικρα τελη κυκλοφοριας (για να μην υπαρχει καταχρηση και σαβουρα στους δρομους )και η φορολογια στα καυσιμα να μεινει εκει που ειναι.
-
Καλά κ εμένα με συμφέρει στα καύσιμα μιας κ κάνω λίγα χλμ με το αμάξι ετησίως (8.000) και έχω σκούτερ που χρησιμοποιώ πολύ και ποδηλατάκι που κ που (για μετακίνηση). Αλλά δεν κοιτάμε μόνο την πάρτη μας. Αυτό είναι το πρόβλημά μας στην Ελλάδα.
Τέλη κυκλοφορίας