-
H ερώτηση του ενός δισσεκατομμυρίου ευρώ.
Ποιών καυσίμων καταρχήν? Μήπως εννοείτε των βενζίνων μόνο.
Ανάλογα με ποιό κανάλι ακούσεις, η επιβάρυνση ανά λίτρο σε περίπτωση ενσωμάτωσης είναι από 15 και έως 30 λεπτά.
Τονίζω το θέμα της διάκρισης των καυσίμων. Αν τα τέλη εφαρμοστούν ομοιόμορφα σε όλα τα καύσιμα, πράγμα ακριβοδίκαιο, η επιβάρυνση θα είναι η μικρότερη δυνατή, ΑΛΛΑ τότε θα εξεγερθούν οι μεταφορείς, ταρίφες, αγρότες, αλιείς και πολλοί ιδιώτες που κάνουν πολλά χλμ. ή αρέσκονται σε ατέλειες πάσης φύσεως και θα αποκλείσουν την χώρα για μήνες.
Άρα πάλι τα υποζύγια οι βενζινοκίνητοι θα υποστούν όλο το βάρος. Καλύτερα λοιπόν το υπάρχον καθεστώς. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
:lol: H ερώτηση του ενός δισσεκατομμυρίου ευρώ.
Ποιών καυσίμων καταρχήν? Μήπως εννοείτε των βενζίνων μόνο.
Ανάλογα με ποιό κανάλι ακούσεις, η επιβάρυνση ανά λίτρο σε περίπτωση ενσωμάτωσης είναι από 15 και έως 30 λεπτά.
Τονίζω το θέμα της διάκρισης των καυσίμων. Αν τα τέλη εφαρμοστούν ομοιόμορφα σε όλα τα καύσιμα, πράγμα ακριβοδίκαιο, η επιβάρυνση θα είναι η μικρότερη δυνατή, ΑΛΛΑ τότε θα εξεγερθούν οι μεταφορείς, ταρίφες, αγρότες, αλιείς και πολλοί ιδιώτες που κάνουν πολλά χλμ. ή αρέσκονται σε ατέλειες πάσης φύσεως και θα αποκλείσουν την χώρα για μήνες.
Άρα πάλι τα υποζύγια οι βενζινοκίνητοι θα υποστούν όλο το βάρος. Καλύτερα λοιπόν το υπάρχον καθεστώς.Παραμένουν ως έχουν τα τέλη σε πετρελαιοκίνητα και μπαίνουν στην βενζίνη και στο υγραέριο (ελάχιστοι ταξιτζήδες με υγραέριο).
Μακράν το δικαιότερο σύστημα.
Πραγματικά τέλη κυκλοφορίας.
Πραγματικό πράσινο περιβαντολογικό μέτρο. -
Οι πετρελαιοκίνητοι γιατί στην απ'εξω;
Είναι πάρα πολλοί και είδικά αυτοί με τα SUV καίνε κιόλας. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Οι πετρελαιοκίνητοι γιατί στην απ'εξω;
Είναι πάρα πολλοί και είδικά αυτοί με τα SUV καίνε κιόλας.Τότε μέσα και το πετρέλαιο και επιστροφή σε κάποιες επαγγελματικές τάξεις (γεωργοί-ψαράδες-κτηνοτρόφοι κά) μέσω της δήλωσης φόρου εισοδήματος
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πως μπορούμε να βρούμε την ετήσια κατανάλωση καυσίμων σε λίτρα σε όλη την Ελλάδα ?
Πόσα είναι τα εισπρατόμενα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ?Μήπως αν το συγκεκριμένο ποσό για τέλη διαιρεθεί με τα λίτρα και προστεθεί στα καύσιμα η διαφορά θα είναι εντελώς ασήμαντη ?
Ας το υπολογίσουμε ως εξής:
Εστω οτι ο μέσος όρος τελών ειναι 270€ περίπου, λαμβανομένου υπόψη οτι τα οχήματα που κυκλοφορούν εχουν μέσο κυβισμό 1600 cc .
Ο μέσος οδηγός καταναλώνει περίπου 2 ρεζερβουάρ το μήνα, ήτοι 100 λίτρα = 1200 λίτρα καυσίμου ετησίως.
Τα 1200 λίτρα (πχ με τιμή 1,5€/λίτρο) στοιχίζουν 1800 €.
Στα 1800 € να προστεθούν τα τέλη 270€, οπότε το σύνολο 'οφειλής' του ιδιοκτήτη μαζί με τα τέλη θα ειναι 1800+270= 2070 €.
Αρα το λίτρο πρέπει να να αυξηθεί έως 22,5 λεπτά max για οποιοδήποτε ειδος καυσίμου (πχ: απλή αμόλυβδη = 1,725 € ) .
Και προφανώς, όποιος χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο περισσότερο - πληρώνει και περισσότερο, αρα περισσότερα τέλη !!! (ή και λιγότερα ... )
Σωστόοοοοος????? -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πως μπορούμε να βρούμε την ετήσια κατανάλωση καυσίμων σε λίτρα σε όλη την Ελλάδα ?
Πόσα είναι τα εισπρατόμενα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ?Μήπως αυτό βοηθάει http://www.cres.gr/kape/datainfo/isozygio.htm
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
Πως μπορούμε να βρούμε την ετήσια κατανάλωση καυσίμων σε λίτρα σε όλη την Ελλάδα ?
Πόσα είναι τα εισπρατόμενα ετήσια τέλη κυκλοφορίας ?Μήπως αν το συγκεκριμένο ποσό για τέλη διαιρεθεί με τα λίτρα και προστεθεί στα καύσιμα η διαφορά θα είναι εντελώς ασήμαντη ?
Ας το υπολογίσουμε ως εξής:
Εστω οτι ο μέσος όρος τελών ειναι 270€ περίπου, λαμβανομένου υπόψη οτι τα οχήματα που κυκλοφορούν εχουν μέσο κυβισμό 1600 cc .
Ο μέσος οδηγός καταναλώνει περίπου 2 ρεζερβουάρ το μήνα, ήτοι 100 λίτρα = 1200 λίτρα καυσίμου ετησίως.
Τα 1200 λίτρα (πχ με τιμή 1,5€/λίτρο) στοιχίζουν 1800 €.
Στα 1800 € να προστεθούν τα τέλη 270€, οπότε το σύνολο 'οφειλής' του ιδιοκτήτη μαζί με τα τέλη θα ειναι 1800+270= 2070 €.
Αρα το λίτρο πρέπει να να αυξηθεί έως 22,5 λεπτά max για οποιοδήποτε ειδος καυσίμου (πχ: απλή αμόλυβδη = 1,725 € ) .
Και προφανώς, όποιος χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο περισσότερο - πληρώνει και περισσότερο, αρα περισσότερα τέλη !!! (ή και λιγότερα ... )
Σωστόοοοοος?????Και εγώ θα έλεγα πολύ σωστά αλλά θα ξαναέθετα το ερώτημα -που έχει ειπωθεί πολλές φορές- μήπως για το κράτος είναι καλύτερα τα μετρητά σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και σε μια ουρά προς το ταμείο παρά να έχει να λαμβάνει κάθε ώρα και στιγμή μέσα στο χρόνο?
Εμένα προσωπικά παντως με συμφέρει να είναι στην βενζίνη που κάνω λίγα χλμ ετησίως και αν βγω στην Εθνική Οδό πηγαίνοντας με 80 χλμ το ίδιο θα κάψω είτε είμαι με 1200 κυβικά είτε με 3500 κυβικά! -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Πιστεύετε οτι υπάρχει ένας τρόπος για να είναι ΟΛΟΙ ικανοποιημένοι; Εγώ είμαι βέβαιος πως όχι.εγω θα ελεγα μικρα τελη κυκλοφοριας (για να μην υπαρχει καταχρηση και σαβουρα στους δρομους )και η φορολογια στα καυσιμα να μεινει εκει που ειναι.
-
Καλά κ εμένα με συμφέρει στα καύσιμα μιας κ κάνω λίγα χλμ με το αμάξι ετησίως (8.000) και έχω σκούτερ που χρησιμοποιώ πολύ και ποδηλατάκι που κ που (για μετακίνηση). Αλλά δεν κοιτάμε μόνο την πάρτη μας. Αυτό είναι το πρόβλημά μας στην Ελλάδα.
-
τι προτεινεις?
-
Πλήρη κατάργησή τους. Φτάνουν τα 95 cents που πληρώνουμε μέσω της βενζίνης.
(1200λιτ. Χ 0.95 = 1140 ευρΑ φόροι ετησίως)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αλλά δεν κοιτάμε μόνο την πάρτη μας. Αυτό είναι το πρόβλημά μας στην Ελλάδα.Τα τέλη αφορούν το σύνολο του κόσμου και φυσικά πρέπει να βρεθούν αυτά που θα βολευουν όλους. Δυσκολο μεν, φαντάζομαι δε θα υπάρχει τρόπος.
Αυτές τις μέρες πάντως βιώσαμε απο τηλεόρασης την απόλυτη πλήση εγκεφάλου ότι τα τέλη φτηνηναν και το πόσο καλό είναι το κράτος που έχει οικολογικές ανησυχίες!
Μας έδειξαν οι ' χ3€' (γιατί είναι στην ανώτερη κλίμακα) στην τηλεόραση και ένα ανωνυμο παραδειγμα για ένα 1400άρι που από τα 194€ ή τα 220€ που θα πληρώσει με τον κυβισμό, θα πληρώσει 120€ με τα καυσαέρια (πιο είναι αυτό δεν ξέρω!) και άντε να πείσω τον πατέρα μου πως στο QQ που περιμένω ΔΕΝ αντιστοιχεί ή 240€ με τον κυβισμό ή ... 140€ με τα καυσαέρια και όπως και να έχει ένα 100ευρω λιγότερο πληρώνουν όλοι για όλα!!! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πλήρη κατάργησή τους. Φτάνουν τα 95 cents που πληρώνουμε μέσω της βενζίνης.(1200λιτ. Χ 0.95 = 1140 ευρΑ φόροι ετησίως)
δηλαδη αμα πληρωσεις 50 ευρω τελη πχ για ενα 1200ρι σε χαλαει?
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
Πλήρη κατάργησή τους. Φτάνουν τα 95 cents που πληρώνουμε μέσω της βενζίνης.
(1200λιτ. Χ 0.95 = 1140 ευρΑ φόροι ετησίως)
δηλαδη αμα πληρωσεις 50 ευρω τελη πχ για ενα 1200ρι σε χαλαει?
Βεβαίως και με χαλάει. Γιατί;
Γιατί πληρώνω ΚΑΙ ακριβά διόδια, γιατί πληρώνω ΗΔΗ πολλούς φόρους στα καύσιμα και γιατί δεν μου περισσεύουν για να τα σκορπάω στον νταβατζή που λέγεται κράτος. Αρκετά μου παίρνει. Τελείως λάθος η λογική σου. 50 ευρώ=17.000 δραχμούλες κάποτε.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πλήρη κατάργησή τους. Φτάνουν τα 95 cents που πληρώνουμε μέσω της βενζίνης.
(1200λιτ. Χ 0.95 = 1140 ευρΑ φόροι ετησίως)
δηλαδη αμα πληρωσεις 50 ευρω τελη πχ για ενα 1200ρι σε χαλαει?
Βεβαίως και με χαλάει. Γιατί;
Γιατί πληρώνω ΚΑΙ ακριβά διόδια, γιατί πληρώνω ΗΔΗ πολλούς φόρους στα καύσιμα και γιατί δεν μου περισσεύουν για να τα σκορπάω στον νταβατζή που λέγεται κράτος. Αρκετά μου παίρνει. Τελείως λάθος η λογική σου. 50 ευρώ=17.000 δραχμούλες κάποτε.
Για μένα, και χωρίς τη μετατροπή από € σε δραχμές, τα 50 € είναι 50 €.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πλήρη κατάργησή τους. Φτάνουν τα 95 cents που πληρώνουμε μέσω της βενζίνης.
(1200λιτ. Χ 0.95 = 1140 ευρΑ φόροι ετησίως)
δηλαδη αμα πληρωσεις 50 ευρω τελη πχ για ενα 1200ρι σε χαλαει?
Βεβαίως και με χαλάει. Γιατί;
Γιατί πληρώνω ΚΑΙ ακριβά διόδια, γιατί πληρώνω ΗΔΗ πολλούς φόρους στα καύσιμα και γιατί δεν μου περισσεύουν για να τα σκορπάω στον νταβατζή που λέγεται κράτος. Αρκετά μου παίρνει. Τελείως λάθος η λογική σου. 50 ευρώ=17.000 δραχμούλες κάποτε.
φανταζομαι ξερεις τι θα σου απαντησω
-
Και εσύ βρε elteo σε ποιόν τα λες!
-
Ο χρήστης ntinaras έγραψε:
Πλήρη κατάργησή τους. Φτάνουν τα 95 cents που πληρώνουμε μέσω της βενζίνης.
(1200λιτ. Χ 0.95 = 1140 ευρΑ φόροι ετησίως)
δηλαδη αμα πληρωσεις 50 ευρω τελη πχ για ενα 1200ρι σε χαλαει?
Βεβαίως και με χαλάει. Γιατί;
Γιατί πληρώνω ΚΑΙ ακριβά διόδια, γιατί πληρώνω ΗΔΗ πολλούς φόρους στα καύσιμα και γιατί δεν μου περισσεύουν για να τα σκορπάω στον νταβατζή που λέγεται κράτος. Αρκετά μου παίρνει. Τελείως λάθος η λογική σου. 50 ευρώ=17.000 δραχμούλες κάποτε.
φανταζομαι ξερεις τι θα σου απαντησω
50 ευρώ = 25 πίτες γύρο ;
-
viewtopic.php?f=5&t=35890
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πλήρη κατάργησή τους. Φτάνουν τα 95 cents που πληρώνουμε μέσω της βενζίνης.
(1200λιτ. Χ 0.95 = 1140 ευρΑ φόροι ετησίως)
δηλαδη αμα πληρωσεις 50 ευρω τελη πχ για ενα 1200ρι σε χαλαει?
Βεβαίως και με χαλάει. Γιατί;
Γιατί πληρώνω ΚΑΙ ακριβά διόδια, γιατί πληρώνω ΗΔΗ πολλούς φόρους στα καύσιμα και γιατί δεν μου περισσεύουν για να τα σκορπάω στον νταβατζή που λέγεται κράτος. Αρκετά μου παίρνει. Τελείως λάθος η λογική σου. 50 ευρώ=17.000 δραχμούλες κάποτε.
+1
(ασχέτως της μετατροπής σε δραχμές)Έχουμε ξεφύγει τελείως, άκου να υπάρχουν 'τέλη κυκλοφορίας' (στην ουσία, όπως έχουμε γράψει άπειρες φορές, τέλη κατοχής 'κυβικών') της τάξεως των 600, 800, 1000 ευρώ το χρόνο και βάλε....!! Τι λέτε ρε μάγκες του Υπουργείου, πάτε καλά?! Επειδή τόσα σας λείπουν?... Για αμάξια που το μόνο τους 'αμάρτημα' είναι ότι δε βγάζουν τα άλογά τους από λιγότερα από 1929 'κυβικά' (που θα μπορούσαν άνετα να το κάνουν με την απαιτούμενη υπερπλήρωση... ). Λες και στο δρόμο τα βρίσκουμε τα 1000ρικα και πρέπει να τους τα δώσουμε, και λες και το ξέραμε όταν παίρναμε το τάδε αμάξι ότι σε 2 ή 3 ή 5 χρόνια θα ήθελαν να τους σκάμε τα διπλά για να έχουμε το 'δικαίωμα' (...) να κυκλοφορούμε, ασχέτως των φόρων που πληρώνουμε με κάθε λίτρο βενζίνης που βάζουμε στο ρεζερβουάρ μας. Πού αλλού στον κόσμο **βουτάει **το κράτος τόσα χρήματα στην ψύχρα βαφτίζοντάς τα 'τέλη κυκλοφορίας'? Ετσι, από περιέργεια. Και αν γίνεται αυτό κάπου αλλού, τι μισθούς και τι οδικό δίκτυο έχουν εκεί?...
Τέλη κυκλοφορίας