-
Τα νέα τέλη μας ήρθαν! Ας δούμε εδώ πρακτικά ποια αυτοκίνητα σε κάθε κατηγορία μας συμφέρουν για αγορά με παραμέτρους την ιπποδύναμη, την εκπομπή CO2 και φυσικά το κόστος κτήσης.
Δεδομένο ότι οι κατηγορίες των τελών κυκλοφορίας έχουν μεγάλες διαφορές, να δούμε τι γίνεται σε κάθε κατηγορία. Επίσης να δούμε και ποιων μοντέλων τα τέλη εκτοξεύονται!!!Εδώ τα τέλη:
Από 0 έως 100 γρ.CO2/χλμ. 0 €
Από 101 έως 120 γρ.CO2/χλμ. 0,80 €
Από 121 έως 140 γρ.CO2/χλμ. 1,00 €
Από 141 έως 160 γρ.CO2/χλμ. 1,50 €
Από 161 έως 180 γρ.CO2/χλμ. 2,00 €
Από 181 έως 200 γρ.CO2/χλμ. 2,25 €
Από 201 έως 250 γρ.CO2/χλμ. 2,50 €
Από 251 γρ.CO2./χλμ. και άνω 3,00 €Γράψτε ότι έχετε υπόψη σας....
-
Τα νέα τέλη μας ήρθαν! Ας δούμε εδώ πρακτικά ποια αυτοκίνητα σε κάθε κατηγορία μας συμφέρουν για αγορά με παραμέτρους την ιπποδύναμη, την εκπομπή CO2 και φυσικά το κόστος κτήσης.
Δεδομένο ότι οι κατηγορίες των τελών κυκλοφορίας έχουν μεγάλες διαφορές, να δούμε τι γίνεται σε κάθε κατηγορία. Επίσης να δούμε και ποιων μοντέλων τα τέλη εκτοξεύονται!!!Εδώ τα τέλη:
Από 0 έως 100 γρ.CO2/χλμ. 0 €
Από 101 έως 120 γρ.CO2/χλμ. 0,80 €
Από 121 έως 140 γρ.CO2/χλμ. 1,00 €
Από 141 έως 160 γρ.CO2/χλμ. 1,50 €
Από 161 έως 180 γρ.CO2/χλμ. 2,00 €
Από 181 έως 200 γρ.CO2/χλμ. 2,25 €
Από 201 έως 250 γρ.CO2/χλμ. 2,50 €
Από 251 γρ.CO2./χλμ. και άνω 3,00 €Γράψτε ότι έχετε υπόψη σας....
-
Τα νέα τέλη μας ήρθαν! Ας δούμε εδώ πρακτικά ποια αυτοκίνητα σε κάθε κατηγορία μας συμφέρουν για αγορά με παραμέτρους την ιπποδύναμη, την εκπομπή CO2 και φυσικά το κόστος κτήσης.
Δεδομένο ότι οι κατηγορίες των τελών κυκλοφορίας έχουν μεγάλες διαφορές, να δούμε τι γίνεται σε κάθε κατηγορία. Επίσης να δούμε και ποιων μοντέλων τα τέλη εκτοξεύονται!!!Εδώ τα τέλη:
Από 0 έως 100 γρ.CO2/χλμ. 0 €
Από 101 έως 120 γρ.CO2/χλμ. 0,80 €
Από 121 έως 140 γρ.CO2/χλμ. 1,00 €
Από 141 έως 160 γρ.CO2/χλμ. 1,50 €
Από 161 έως 180 γρ.CO2/χλμ. 2,00 €
Από 181 έως 200 γρ.CO2/χλμ. 2,25 €
Από 201 έως 250 γρ.CO2/χλμ. 2,50 €
Από 251 γρ.CO2./χλμ. και άνω 3,00 €Γράψτε ότι έχετε υπόψη σας....
-
2 πραγματα που ειχα παρατηρησει τη μερα που ανακοινωθηκαν τα νεα τελη..
ο 1.75 του γκρουπο πλεον εχει ιδιο σημα με διλιτρα ιδιων αλογων (ο multiair κωλοσυμφερει ) και το Rx8 challenge πλεον εχει σημα 822 ευρω
παει αυτο ηταν η ταφοπλακα του και τελος πλεον το φορολογικο ατου των wankel στην ελλαδα
παντως δεν ξερω αν θα δουμε πολλους να πηγαινουν σε 2λιτρα με χαμηλους ρυπους, γιατι το καθεστως ανα πασα στιγμη μπορει να ξαναλλαξει
(και τα 2λιτρα+ τη πληρωνουν πολυ συχνα)παρολο που δε με πιανουν οι ρυποι , ελπιζω να συνεχισουν να ισχυουν , ωστε να παψουμε σε αυτη τη χωρα να ειμαστε τιγκα στα 1400αρια και 1600αρια
(βεβαια υπαρχει και το θεμα της καταναλωσης των πολλων κυβικων οσο χαμηλο και αν ειναι το σημα)
-
Καλημέρα,
ίππους **χωρίς **ρύπους προτιμώ εγώ.....
BMW E90 F/L 320d : 184 HP - 125g/Km CO2
Με τα νέα τέλη θα πληρώνει 125 ευρώ......
ΥΓ: Εκτός κι αν πάρετε την έκδοση 320d Efficient Dynamics οπότε έχουμε: 163 ΗΡ - 109g/Km CO2 και ΤΚ 87,2€
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
...
Από 161 έως 180 γρ.CO2/χλμ. 2,00 €
...Σε αυτή τη κατηγορία μπαίνει σίγουρα ο THP της Peugeot
Από το http://www.peugeot.gr/showroom/prospect ... 7_tech.pdf
164CO2 χ2 = 328euro
Στο ΤΗP175 (RC) εκτοξεύεται στα 171CO2 δηλ. 342euro τέλη...
Τα τέλη μέχρι τέλος του Οκτωβρίου για τα 1600cc είναι 240euro...
-
ΚΑΙ ίππους ΚΑΙ ρύπους .
Απλά αγοράζετε το ρόταρυ Rx-8 το συντομότερο, και πληρώνετε με το παλιό καθεστώς.
Για όσους δεν προλάβουν, υπάρχει και η λύση του μετάχειρου. -
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλημέρα,ίππους **χωρίς **ρύπους προτιμώ εγώ.....
BMW E90 F/L 320d : 184 HP - 125g/Km CO2
Με τα νέα τέλη θα πληρώνει 125 ευρώ......
ΥΓ: Εκτός κι αν πάρετε την έκδοση 320d Efficient Dynamics οπότε έχουμε: 163 ΗΡ - 109g/Km CO2 και ΤΚ 87,2€
Το CO2 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΥΠΟΣ! Αντιθέτως τα ταξί ( ) εκλύουν πολλαπλάσιους ρύπους των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων!
@Qsis: Έχεις φαγωθεί με το RX8... δεν έμαθες ότι η παραγωγή του σταμάτησε;
-
με καποια πραγματα φαγωνομαι
απλα εκει παρατηρησα δραματικη διαφορα ρε συ
επισης ο,τι wankel και να βγει στο μελλον, πιστευω οτι δε θα τα πηγαινει καλα σε ρυπους (αφου δε μπορει να τα παει καλα σε καταναλωση) , συνεπως αυτο το 'φορολογικο παραθυρακι' εκλεισε πιστευω για μας τους ελληνες
οποτε ειναι κατι σημαντικο και για αυτο εχω φαγωθει
-
Αυτα που κοίταξα πρόσφατα!
BMW X1 s18i (2λιτρο βενζίνης) 191gr, 578€ (=428+150)(με κυβισμό)- 429,75€ (με καυσέρια)
Dacia Duster 1,6 4x4 185gr, από 184€ στα 416,25€
Fiat Bravo 1.4 MultiAir 140hp 132gr, από 184€ στα 132€
Fiat Sedici 1,6 4x4 149gr, από 184€ στα 223,50€
Mazda 6 1,8 161gr, από 184€ στα 322€
Mercedes CLC 160 BlueEfficiency 169gr, από 184€ στα 338€
Mitsubishi ASX 1,6 (4x2) 135gr, από 184€ στα 135€
Nissan Qashqai 1,6 (4x2) 155gr, από 184€ στα 232.50€
Peuceot 3008 1,6 120hp 165gr, από 184€ στα 330€
Scoda Yeti 1,2 Tsi DSG 149gr, από 94€ στα 223.50€
Scoda Yeti 1,8 Tsi 4x4 189gr, από 184€ στα 425,25€
Scoda Octavia5 Scout 1,8 Tsi 4x4 182gr, από 184€ στα 409,50€
Subaru Impreza 1,5 176gr, από 184€ στα 352€
Suzuki SX4 1,6 4x4 149gr, από 184€ στα 223,50€
Suzuki Grand Vitara 1,6 3d 195gr, από 184€ στα 438.75€
Toyota Auris 1,6 5d 152gr, από 184€ στα 228€
VW Eos 1,4 Tsi 122hp 159gr, από 184€ στα 238.50
VW Tiguan 1,4 4x4 156gr, από 184€ στα 234€
VW Passat CC 1,8 180gr, από 184€ στα 360€Σε κάποια ... ΦΡΙΚΗ και ΤΡΟΜΟΣ!
ΥΓ. Στα αχρωμάτιστα υπάρχει μια αυξηση μεν των 50€ περίπου ... αλλά ψηλοπράγματα δε, ένα γέμισμα! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
με καποια πραγματα φαγωνομαιαπλα εκει παρατηρησα δραματικη διαφορα ρε συ
επισης ο,τι wankel και να βγει στο μελλον, πιστευω οτι δε θα τα πηγαινει καλα σε ρυπους (αφου δε μπορει να τα παει καλα σε καταναλωση) , συνεπως αυτο το 'φορολογικο παραθυρακι' εκλεισε πιστευω για μας τους ελληνες
οποτε ειναι κατι σημαντικο και για αυτο εχω φαγωθει
Ακόμη δεν έχεις καταλάβει ότι το CO2 δεν είναι ρύπος, αλλά ακίνδυνο για τον άνθρωπο αέριο το οποίο παράγεται από όλους τους ζώντες οργανισμούς και απελευθερώνεται με την εκπνοή, το κακό είναι ότι για την πλειοψηφία των περιβαντολόγων συμβάλλει στην δημιουργία του φαινομένου του θερμοκηπίου άρα και στην αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη.
Όσο για τον Wankel μελέτησε λίγο καλήτερα τα παρακάτω:
http://www.mazda.com/mazdaspirit/rotary/hre/
http://www.egmcartech.com/2008/08/05/2012-mazda-rx-9-to-replace-rx-8-with-hydrogengas-hybrid-system/
http://www.i-live.gr/news-mazda-rx9-wankel/
http://www.autoblog.gr/2010/04/24/report-next-mazda-rx-7-in-development/
Θα είναι για σένα και μερικούς άλλους ''Ο εφιάλτης στα 1600 κυβικά νούμερο RX9''
Χωρίς καμία εχθρική διάθεση αλλά σαν απάντηση για το μένος σας για τους περιστροφικούς κινητήρες. -
Mένος από εμένα τουλάχιστον δεν υπάρχει.
Έχω πολλάκις προτείνει σε κόσμο εδω μέσα να πάρει το Rx-8 εκμεταλευόμενος τα τρανταχτά πλεονεκτήματά του : χαμηλή εργοστασιακή κοστολόγηση, χαμηλός κυβισμός και χαμηλά τέλη και ασφάλιστρα, κορυφαία ογκομετρική απόδοση . Ταυτόχρονα τους προτείνω να κλείσουν τα αυτιά τους στις σειρήνες και να αδιαφορήσουν για τα τρανταχτά μειονεκτήματά του, μακροζωία, κατανάλωση στα ύψη και διοξείδιο δηλαδή, αφού αν έκανε τις πράξεις στο φινάλε πάλι στο κέρδος θα ήταν.
Κάθε πράγμα έχει τα συν και τα πλην του, και δεν είναι τυχαίο ότι για τα νέα ρόταρυ που εξελίσσει η Μάζντα η λέξη κλειδί είναι μείωση κατανάλωσης κατά ...50% και ανάλογη μείωση εκπομπών διοξειδίου. Όποιος έχει τις μύγες μυγιάζεται λέει ο θυμόσοφος λαός και μάλλον έχει δίκαιο. Ιστορικά ο ρόταρυ ποτέ δεν μπόρεσε να κοιτάξει στα μάτια τον παλινδρομικό σε αυτούς τους τομείς, μακάρι να το κάνει τώρα.http://www.autoblog.com/2010/09/08/report-next-mazda-rx-8-to-use-sky-g-rotary/
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Mένος από εμένα τουλάχιστον δεν υπάρχει.
Έχω πολλάκις προτείνει σε κόσμο εδω μέσα να πάρει το Rx-8 εκμεταλευόμενος τα τρανταχτά πλεονεκτήματά του : χαμηλή εργοστασιακή κοστολόγηση, χαμηλός κυβισμός και χαμηλά τέλη και ασφάλιστρα, κορυφαία ογκομετρική απόδοση . Ταυτόχρονα τους προτείνω να κλείσουν τα αυτιά τους στις σειρήνες και να αδιαφορήσουν για τα τρανταχτά μειονεκτήματά του, μακροζωία, κατανάλωση στα ύψη και διοξείδιο δηλαδή, αφού αν έκανε τις πράξεις στο φινάλε πάλι στο κέρδος θα ήταν.
Κάθε πράγμα έχει τα συν και τα πλην του, και δεν είναι τυχαίο ότι για τα νέα ρόταρυ που εξελίσσει η Μάζντα η λέξη κλειδί είναι μείωση κατανάλωσης κατά ...50% και ανάλογη μείωση εκπομπών διοξειδίου. Όποιος έχει τις μύγες μυγιάζεται λέει ο θυμόσοφος λαός και μάλλον έχει δίκαιο. Ιστορικά ο ρόταρυ ποτέ δεν μπόρεσε να κοιτάξει στα μάτια τον παλινδρομικό σε αυτούς τους τομείς, μακάρι να το κάνει τώρα.http://www.autoblog.com/2010/09/08/report-next-mazda-rx-8-to-use-sky-g-rotary/
Και φυσικά δεν λέω για σένα, συμφωνώ δε κατά 99% σε αυτά που γράφεις, το 1% είναι που παράλειψες την οδηγική απόλαυση
-
Ρε μαυτο το Rx-8 τι εχουμε παθει.
Να πουμε στην κυβερνηση να παρει το μετρο πισω γιατι αδικουνται οι κατοχοι του. -
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Ρε μαυτο το Rx-8 τι εχουμε παθει.
Να πουμε στην κυβερνηση να παρει το μετρο πισω γιατι αδικουνται οι κατοχοι του.Διάβασε σε παρακαλώ προσεκτικά, κανένας κάτοχος RX8 δεν διαμαρτύρετε, το αντίθετο συμβαίνει μερικοί νεόκοποι οικολόγοι διαμαρτύρονται γιατί έχει 1300cc κυβισμό με ότι θετικό προκύπτει, εκπέμπει λίγο παραπάνω ή ακόμη και παρακάτω από τα ανταγωνιστικά μοντέλα:
ALFA ROMEO - 1 May 2004 to 30 April 2005
GT Range
2.0 JTS M5 (Manual) Petrol 207
2.0 JTS Selespeed SAT5 (Automatic) Petrol 207
3.2 V6 24v M6 (Manual) Petrol 295
Προσωπικά είμαι υπερ της ενσωμάτωσης των τελων κυκλοφορίας στα καύσιμα. -
Δηλαδη το δικο μου που διωχνει 165 g/km θα πληρωνω 300++ €???????
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Ρε μαυτο το Rx-8 τι εχουμε παθει.
Να πουμε στην κυβερνηση να παρει το μετρο πισω γιατι αδικουνται οι κατοχοι του.Το αντίθετο ευνοούνται.
Αν έβαζε ρύπους και πριν το 2011 θα είχαν πρόβλημα.@maxgeo
Εσύ με το παλιό σύστημα των κυβικών. -
Α δηλαδη αυτο θα ισχυει για τα αυτοκινητα που η πρωτη αδεια τους θα βγει απο το 2011 και μετα?
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Ρε μαυτο το Rx-8 τι εχουμε παθει.
Να πουμε στην κυβερνηση να παρει το μετρο πισω γιατι αδικουνται οι κατοχοι του.Το αντίθετο ευνοούνται.
Αν έβαζε ρύπους και πριν το 2011 θα είχαν πρόβλημα.@maxgeo
Εσύ με το παλιό σύστημα των κυβικών.Aρα το επομενο Rx-8 δεν βλεπω να εισαγεται .
-
Eγω στην http://www.whatgreencar.com/view-car/49 ... -Barchetta με 181g/Km με 1747κεκ ποσα θα πληρωνα;Τωρα ειναι στα 270€
Ίππους ή ρύπους? (Έρευνα Αγοράς)