-
Για τις διαφορές των διαμέτρων των τροχών διαβάστε εδώ (μιλάει για αγώνες και για 29άρια, αλλά σίγουρα έχει σχέση και με τα καθημερινά) http://singletrack.competitor.com/2009/ ... dtail_1904
Υπάρχουν θετικά και αρνητικά. Το στήσιμο στα ΜΤΒ με τα trekking είναι άλλο και η στάση σώματος παίζει τον ρόλο της.
Γενικά οι μικρότεροι τροχοί έχουν καλές εκκινήσεις (που χρειάζονται στο βουνό) και οι μεγαλύτεροι για σταθερή ταχύτητα. Στους μεγάλους έχεις αύξηση βάρους (μεγαλύτερος σκελετός, ζάντα και λάστιχο) κερδίζει όμως (όπως λέει το παραπάνω άρθρο) σε ρυθμό.
Υπάρχουν βέβαια και άλλες εξηγήσεις όπως αυτή http://mtobikes.com/are-29er’s- ... ig-wheels/Άσχετα με τις τεχνικές προσεγγίσεις η αίσθηση που αποκόμισα από το 28άρι είναι η μέρα με τη νύχτα. Τώρα που θα αλλάξω λάστιχα στο 26άρι, σε πιο ασφάλτινα, θα σας πω διαφορές.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
η διαφορά είναι στη στροφορμή.
οι 28αρηδες έχουν μεγαλύτερη και οι μικρομεταβολές στη κλίση προκαλούν μικρότερη μεταβολή στη ταχύτητα.
σταθερότερη ταχύτητα = άνετα (παιχνίδια του μυαλού)
υπάρχει και ένα ψήγμα φυσικής που λέει οτι έχοντας σταθερότερη ταχύτητα δεν χρειάζεται να κάνεις μεγάλες προσαρμογές στη δύναμη που ασκείς (μέσα στο Τ κάθε περιστροφής). άρα είσαι πιο ξεκούραστος μετά απο κάποια χλμ διότι αποδίδεις την ισχύ με το ρυθμό που σε βολεύει.Στη χτεσινή μας βόλτα στον Υμηττό ο γιός μου που έχει 24άρι ΜΤΒ κουράστηκε σε ήπια ανηφόρα πιο γρήγορα από μένα που έχω 26άρι ΜΤΒ κι όχι καμιά φυσική κατάσταση της προκοπής. Ίσως κι αυτό που λες να έπαιξε ρόλο.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Άσχετα με τις τεχνικές προσεγγίσεις η αίσθηση που αποκόμισα από το 28άρι είναι η μέρα με τη νύχτα. Τώρα που θα αλλάξω λάστιχα στο 26άρι, σε πιο ασφάλτινα, θα σας πω διαφορές.
Μου μπήκαν ιδέες. Τι γνώμες υπάρχουν για τοποθέτηση 28' σε ΜΤΒ; Γίνεται; αν ναι υπέρ και κατά;
-
Χλωμό, το πίσω λάστιχο δεν θα χωράει στο πηρούνι, θες αλλαγή σε φρένα, οι ταχύτητες θα είναι ελαφρώς πιό μακριές από αντίστοιχο trekking, δαπανηρότατο. Πάρε καινούργιο...
-
το πρόβλημα πάντα είναι το πίσω τρίγωνο. δεν χωράνε σχεδόν ποτέ 28αρια ακόμα και με το πιο στενό λάστιχο.
φρένα μπορεί να μην χρειαστείς αν έχεις τώρα δισκόφρενα και πάρεις ένα σετ 28αρηδων με δισκόφρενα.
γενικά δεν, βρες κάποιον να σου δανείσει αν θες για δοκιμή ή αγόρασε αν θες για κατοχή. -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Άσχετα με τις τεχνικές προσεγγίσεις η αίσθηση που αποκόμισα από το 28άρι είναι η μέρα με τη νύχτα. Τώρα που θα αλλάξω λάστιχα στο 26άρι, σε πιο ασφάλτινα, θα σας πω διαφορές.
Μου μπήκαν ιδέες. Τι γνώμες υπάρχουν για τοποθέτηση 28' σε ΜΤΒ; Γίνεται; αν ναι υπέρ και κατά;
Αν έχεις δίσκους και όχι V και χωράει ο τροχός πίσω (εμπρός υπάρχει χώρος), μπορείς να το κάνεις. Αλλιώς μάλλον τσάμπα θα σου φύγουν τα λεφτά για να αλλάξεις όλα αυτά.
-
Όχι δεν έχω δισκόφρενα. Βλέπω ότι μάλλον ήταν κακή η ιδέα μου. Ερώτηση: ψάχνοντας στο νετ βρίσκω τύπο ποδηλάτων 'hybrid' μεταξύ mountain και city. Δεν έχω βρει όμως αυτή την ονομασία στην Ελλάδα. Έχουν καμιά διαφορά από αυτό που εδώ αποκαλείται trekking;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Όχι δεν έχω δισκόφρενα. Βλέπω ότι μάλλον ήταν κακή η ιδέα μου. Ερώτηση: ψάχνοντας στο νετ βρίσκω τύπο ποδηλάτων 'hybrid' μεταξύ mountain και city. Δεν έχω βρει όμως αυτή την ονομασία στην Ελλάδα. Έχουν καμιά διαφορά από αυτό που εδώ αποκαλείται trekking;Ναι, τα λένε trekking. Δεν είναι τίποτα το πρωτοποριακό, αλλά συνδυάζουν πολλά πράγματα στις προσδοκίες ενός μέσου χρήστη.
Είναι γρήγορο αλλά όχι σαν κουρσάκι, είναι όμορφο αλλά δεν έχει τίποτα το διαφορετικό, είναι για πατημένο χώμα αλλά όχι όπως τα ΜΤΒ, είναι λίγο πιο ακριβό αλλά όχι πανάκριβο. Είναι δηλαδή μία σύγχρονη εμπορική κατηγορία μέσου ποδηλάτου για τον μέσο χρήστη. Κάτι σαν τα μικρά SUV ας πούμε. Κολλάνε και ένα fitness δίπλα για να περιλάβουν την γυμναστική και έδεσε το γλυκό.
Αν θέλεις χώμα πας σε ΜΤΒ, αν θέλεις extreme off-road σε dirt κλπ κλπ.Για μένα είναι μία ορθολογιστική άποψη.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Όχι δεν έχω δισκόφρενα. Βλέπω ότι μάλλον ήταν κακή η ιδέα μου. Ερώτηση: ψάχνοντας στο νετ βρίσκω τύπο ποδηλάτων 'hybrid' μεταξύ mountain και city. Δεν έχω βρει όμως αυτή την ονομασία στην Ελλάδα. Έχουν καμιά διαφορά από αυτό που εδώ αποκαλείται trekking;Από ότι έχω εγώ καταλάβει στα ξένα sites αυτά που εμείς αποκαλούμε συνήθως απλά trekking οι ξένοι τα λένε είτε trekking off road, είτε hybrid, είτε cross. Γενικά ως Trekking στο εξωτερικό χαρακτηρίζουν ποδήλατα με ικανοποιητικό εξοπλισμό για χρήση πόλης (φώτα, σχάρες, λασπωτήρες κλπ), 28άρες ζάντες, σχετικά όρθια θέση οδήγησης, άνετες σέλες, ανάρτηση μπροστά, καμιά φορά και στο παλουκόσελο κλπ. Επίσης λόγω και του εξοπλισμού συνήθως τα ποδήλατα αυτά είναι βαριά (από 16 κιλά και πάνω).
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Μεγειά το ποδήλατο. Νομίζω ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί ένα πολύ καλό πακέτο.
Και μπράβο σας ποδηλατικές οικογένειες!
Αλήθεια όντως κάνει διαφορά η 28άρα;;Ευχαριστώ!
Έχω και 26άρι ΜΤΒ εδώ και 3μιση χρόνια, οπότε η σύγκριση είναι αναπόφευκτη. Η ποιότητα κύλισης για το 28άρι είναι η μέρα με τη νύχτα. Παίζουν ρόλο και τα λάστιχα βέβαια. Σε ανιφορίτσα 800μ βάζοντας όλα τα δυνατά μου με το 26, η γυναίκα μου μου έριξε 2.... κολώνες με το 28Εγώ τι να πω με τις 22 μου ίντσες δλδ
-
Εξακολουθούμε να μιλάμε για ρόδες έτσι;
Γιατί διαφορετικά εγώ με τις 6, θα πρέπει να το κόψω. -
Μα υπάρχουν εδώ και αρκετά χρόνια mtb με 29' ρόδες. Ειδικά όμως τον τελευταίο καιρό τείνουν να γίνουν επιδημία.
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBC ... e=Mountain
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBC ... e=Mountain
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBC ... e=Mountain
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBC ... e=Mountainπάντως εντελώς πρακτικά και χωρίς θεωρία, ένα mtb με 29' ρόδες χάνει αρκετά σε ευελιξία από ένα με 26'
Ακόμα και μικρές σούζες για πεζοδρόμια και εμπόδια στο δρόμο γίνονται πιο δύσκολα με τις μεγαλύτερες ρόδες. -
ναι αλλά καταπίνει τις λακούβες.
με φόρα τα περνάς όλα αέρα
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ναι αλλά καταπίνει τις λακούβες.με φόρα τα περνάς όλα αέρα
Και με τις 26 ίντσες μια χαρά τα πας με τις λακούβες. Την χρειάζεσαι την ευελιξία στα mtb.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
ναι αλλά καταπίνει τις λακούβες.
με φόρα τα περνάς όλα αέρα
Και με τις 26 ίντσες μια χαρά τα πας με τις λακούβες. Την χρειάζεσαι την ευελιξία στα mtb.
+1
εγω με 26 ειμαι , αερα τις περναω τις λακουβες
-
Αυτό είναι freestyle!!! Τι κάνει ο άνθρωπας....
http://www.youtube.com/watch?v=k5O0oXII4J0
Youtube Video -
Ξέρεις κάνει τι ισχύει για τις σχάρες ποδηλάτων πίσω πόρτας?
Διαβάστε αυτό και μετά το Άρθρο 82 για το όποιο αναφέρεται η εφημερίδα και είναι εντελώς ασαφές.
(στο άλλο θέμα πήγε άπατο....)
-
μια που είχα πάρει εγώ, και έμεινε σε αχρηστία, πάω για σχάρα σε κοτσαδούρα τώρα , είχε έγκριση απο TUV και δεν εξείχε 1 μέτρο σίγουρα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Ξέρεις κάνει τι ισχύει για τις σχάρες ποδηλάτων πίσω πόρτας?Διαβάστε αυτό και μετά το Άρθρο 82 για το όποιο αναφέρεται η εφημερίδα και είναι εντελώς ασαφές.
(στο άλλο θέμα πήγε άπατο....)
δε νομίζω ότι ειναι παράνομες.
Πες μας τι αμάξι έχεις και ποια θα πάρεις . Αν εχει 4θυρο μπορεί να έχεις κάποιες ζημιες. -
Το κακό για μένα είναι το εξής
Πηγα κάποτε να προσφύγω στο προτοδικείο για κλήση για παρκάρισμα ενώ η γιαγιά είχε σπάσει το πόδι και είμασταν και την κουβαλάγαμε 2 άτομα... και μας είδε. (απλά την είχε κόψει ήδη...)
Δε μου τι σβήσανε γιατί ήταν Γιαγιά της πεθεράς μου και όχι δικιά μου γιαγια...!!!
Αυτά κατά λέξηΕίπα λοιπόν κάτι στον Αστυνομικό και μου είπε... Δε σου αρέσει.. πήγαινε να εκφράσεις τα παραπονα σου στα διοικητικά
Τωρα
-
Λεφτά εχουμε για πέταμα και κάνουμε αγωγή
-
την κερδίζουμε αρα δε πληρώνουμε τα 100 ευρω
-
Ο (&((&(*&%^&% που ειναι στην τροχαία δε θα πάθει τίποτα που δεν εφαρμόζει το νόμο σωστά.
Αρα ποια η ικανοποίηση μου... για τα 100 ευρω. Ε λες δε γαμ... Αν δεν τιμωρηθεί το όργανο που γράφει Μ>
-
Η ζωή...ποδήλατο!