-
Μιας και πιασατε το xedos..Το πρωτο 6αρι, το προηγουμενο δλδ, μου το θυμιζει εντονα σε πολλα στοιχεια της σχεδιασης του..Αλλωστε εγινε και με αυτο ντορος οταν πρωτοπαρουσιαστηκε και ακομα κραταει σχεδιαστικα η κολωνια του..
-
Εγω παλι σαν πιο καινουριος οταν εμαθα ποια χρονια βγηκε το Xedos πραγματικα εμεινα...
-
Πριν γεννηθείς παρουσιάστηκε... τον Δεκέμβριο του 1991 στην έκθεση του Τόκυο.
-
το αμαξι ηταν πολυ μπροστα σχεδιαστικα για την εποχη του κριμα που δεν πηγε πολυ καλα....
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πριν γεννηθείς παρουσιάστηκε... τον Δεκέμβριο του 1991 στην έκθεση του Τόκυο.ρε δία, είχες xedos ή έτυχε να το οδηγήσεις?
αν είχες, κάνε ένα αναλυτικό φλασ μπακ
-
Ακόμα υπάρχει Ντρίφτερ μου. Τι θέλεις να μάθεις;
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Μιας και πιασατε το xedos..Το πρωτο 6αρι, το προηγουμενο δλδ, μου το θυμιζει εντονα σε πολλα στοιχεια της σχεδιασης του..Αλλωστε εγινε και με αυτο ντορος οταν πρωτοπαρουσιαστηκε και ακομα κραταει σχεδιαστικα η κολωνια του..Εμένα πάλι καθόλου. Ίσα ίσα που ποτέ δεν μου άρεσε σχεδιαστικά, ούτε καταλάβαινα γιατί είχε τέτοια πέραση. Μπορεί να έφταιγαν οι ανακοινώσεις της Mazda που έλεγαν ότι όταν παρουσιαστεί θα προκαλέσει την αίσθηση της 156 LOL LOL LOL
Βέβαια ήταν εξαιρετικό στην κατηγορία του αλλά σχεδιαστικά μου φαίνεται ήδη ξεπερασμένο. Αντίθετα το νέο μου αρέσει πολύ. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πριν γεννηθείς παρουσιάστηκε... τον Δεκέμβριο του 1991 στην έκθεση του Τόκυο.ΕΕΕΕΕ;;;; Εγω ηξερα για το 1992...Και πριν το ψαξω ελεγα οτι θα ειναι μοντελο '99 - '00...Ποσο μπροστα ηταν...Κουκλι το ατιμο... Αγαπαμε Mazda!!!
-
πολυ ομορφη η bmw ε36 και το xedos
εχω μια ερωτηση
ξερεις καποιος με σιγουρια ποιες ηταν οι τιμες πωλησης της 316 318 και xedos 6 τις χρονιες 1991 1992 1993????
βασικες εκδοσεις, ηταν και η αποσυρση τοτε....
εχει καποιος τιμοκαταλογο απο εκεινες τις χρονιες η εχει αγορασει αυτα τα αυτοκ. ?????
-
toyota carina e 1992
MADE IN JAPAN
Τεραστιοι χωροι, καταπληκτικος κινητηρας και το τριπτυχο
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
toyota carina e 1992MADE IN JAPAN
Τεραστιοι χωροι, καταπληκτικος κινητηρας και το τριπτυχο
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
Μετα το 92 που ήταν Made in England χάλαγε δλδ
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
toyota carina e 1992MADE IN JAPAN
Τεραστιοι χωροι, καταπληκτικος κινητηρας και το τριπτυχο
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
σαν αγροτικο ηταν, μεσα-εξω!
Και απο κρατημα-τιμονι...οπως τα γραφεις, ΣΩΣΤΟΣ! -
Είστε .Το θέμα λέγεται 'Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s' κατ' επέκταση μπορούμε να αφήσουμε τα χρέπια εκτός συζήτησης και να μιλήσουμε για αυτοκίνητα.
-
Ωραιος!
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
toyota carina e 1992
MADE IN JAPAN
Τεραστιοι χωροι, καταπληκτικος κινητηρας και το τριπτυχο
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
Μετα το 92 που ήταν Made in England χάλαγε δλδ
Δεν ξερω αν χαλαγε ,αλλα ειχε και χειροτερο κινητηρα(105ps ενω το made in japan 115ps)
Στα χερακια του πατερα μου εκανε το ατιμο 240.000+χμ(μετα πουληθηκε σε Αλβανο). Service του εκανε οποτε θυμοταν.Μονο λαδακι εκαιγε το καιμενο και αυτο γιατι το ειχαμε παραμελησει.
Για την εποχη του ηταν οτι ζητουσε ενας οικογενειαρχης. Αν ηθελες να πηγαινεις σε συνεργειο καθε μερα επαιρνες την alfa romeo με το λαστιχενιο πλαισιο. Αν ηθελες χωρους, επιδοσεις, αξιοπιστια ,τοτε το carina ηταν μονοδρομος
-
εγω γιατι την την περιοδο 2002-2007 ειχα στην κατοχη μου μια 156 1,8 και λογω δουλειας την πουλησα με 230.000 και περα αποτα σερβις της που ηταν στη ωρα της δεν μου ζητησε τιποτα ουτε με αφησε ποτε!
Λαστιχιενο πλαισιο η αλφα ρομεο και η καρινα...βραχος ετσι για αυτο εστριβε απιστευτα!
Αυτοκινητο φιλε μου και ακομη για ενα οικογενειαρχη δεν ειναι αυτο που μονο πρεπει να εχει χωρους και κατα την δικη σου θεωρηση αξιοπιστια.
Αυτοκινητο εστι οχημα, και εξ ορισμου μετακινηση αρα η κινηση αυτη πρεπει να συνοδευεται και με τα απαραιτητα που να την εξασφαλιζουν ως ασφαλη!
Φρενα-τιμονι ακριβεια, ακριβεια στην οδικη συμπεριφορα, αυτα που ολα μαζι λεγονται ενεργητικη ασφαλεια που βοηθαει να αποφυγεις την κακη στιγμη.
Η carina ειναι σιγουρο οτι την αγνοουσε αυτη την εννοια!
Αν σε ενδιαφερει απλα να μετακινησε απο το α σημειο στο β με μεση ωριαια τα 50 χλμ, φορτωμενος με τη μιση σου προικα κανοντας καθε σαβ-κυρ την διαδρομη πολη-χωριο και τουμπαλην , τοτε μαλλον η carina ειναι μονοδρομος! -
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Για την εποχη του ηταν οτι ζητουσε ενας οικογενειαρχης. Αν ηθελες να πηγαινεις σε συνεργειο καθε μερα επαιρνες την alfa romeo με το** λαστιχενιο πλαισιο**. Αν ηθελες χωρους, επιδοσεις, αξιοπιστια ,τοτε το carina ηταν μονοδρομος
Ενω ο πλαισιο της carina ηταν απο γρανιτη;
-
θα πεσουν τα μαλλια μας με αυτα που διαβαζουμε!
με βροχη τα καρινα κυκλοφορουσαν;
Τι να τις κανεις τι επιδοσεις απο ενα οντως χαρισματικο κινητηρα αφου στην ουσια δεν μπορεις να τις αξιοποιησεις! -
Ο χρήστης eleos έγραψε:
toyota carina e 1992
MADE IN JAPAN
Τεραστιοι χωροι, καταπληκτικος κινητηρας και το τριπτυχο
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ,ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ,ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
Μετα το 92 που ήταν Made in England χάλαγε δλδ
Δεν ξερω αν χαλαγε ,αλλα ειχε και χειροτερο κινητηρα(105ps ενω το made in japan 115ps)
Στα χερακια του πατερα μου εκανε το ατιμο 240.000+χμ(μετα πουληθηκε σε Αλβανο). Service του εκανε οποτε θυμοταν.Μονο λαδακι εκαιγε το καιμενο και αυτο γιατι το ειχαμε παραμελησει.
Για την εποχη του ηταν οτι ζητουσε ενας οικογενειαρχης. Αν ηθελες να πηγαινεις σε συνεργειο καθε μερα επαιρνες την alfa romeo με το λαστιχενιο πλαισιο. Αν ηθελες χωρους, επιδοσεις, αξιοπιστια ,τοτε το carina ηταν μονοδρομος
Αυτή με τα 105 ήταν η facelift η Carina της Ευρωπαϊκής αγοράς παραγότανε στην Αγγλία από το 1992 απλά οι πρώτες που ήρθανε Ελλάδα ήταν made in Japan
Το καλύτερο μεσαίο οικογενιακό των 90s