-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
δε κατάλαβα τι είπες? είναι λίγα τα 3000?
για οικογένεια και 2000cc+ στην ελλάδα είναι...
για οικογένεια και 90mm διάμετρο εμβόλου είναι πολλά ή λίγα?
μάλλον διαβάζεις ότι θέλεις...
έγραψα πεντακάθαρα... για το ΚΑΘΕΣΤΩΣ της χώρας μας...
-
να βγάλουμε παραπάνω τότε...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δε κατάλαβα τι είπες? είναι λίγα τα 3000?
για οικογένεια και 2000cc+ στην ελλάδα είναι...
Σιγά ρε συ
Για τα 600 ευρώ το χρόνο τέλη? Δηλαδή τα 50 ευρώ το μήνα?
ρε νίκο μόνο τα τέλη είναι??
η διαφορά στην ασφάλεια??
στην κατανάλωση ??
στα σ'ερβις??
στο πάρκινγκ??- Ασφάλεια είναι βάση αξίας του αυτοκινήτου. Είτε έχεις 1600άρι 30.000 ευρώ είτε έχεις 2λτ 30.000 ευρώ η διαφορά είναι μικρή στο 6μηνο. Εγώ για το si ΜΕΙΚΤΗ πληρώνω 450 ευρώ το 6μηνο. Χωρίς μεικτή ήταν 319.
- Κατανάλωση? Ποια κατανάλωση? Του coyote (γιατί το δικό μου δεν πιάνεται) καίει γύρω στα 11 ας πούμε. Τα 2λτ/100κμ μας πείραξαν? Δηλαδή τα 3 ευρώ στα 100κμ?
- Είτε έχεις 1600άρι, είτε έχεις 2λτ...πάλι τα ίδια λάδια θα βάλεις, ίδια τακάκια θα αλλάξεις, ίδιο φίλτρο αέρα, φίλτρο λαδιού κλπ.
- Parking? Οτιδήποτε το έχεις πληρώσει πάνω από 25.000 θες να το βάλεις σε πάρκινγκ. Δε χρειάζεται να είναι οπωσδήποτε 2λτ!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
να βγάλουμε παραπάνω τότε...ok...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
τα rx8 πριν του 2011 θα πληρώνουν 120 ευρώ κ αυτα το 2011+ κοντά στα 900ευρώ (αν θυμάμαι καλα τους ρύπους του):yikes:Κάπως έτσι είναι αλλά για να δούμε είναι έτσι ακριβώς.
Aς πάρουμε δύο αυτοκίνητα για μία έρευνα.
Ένα RX8 141KW mont 2005 με μέση κατανάλωση 12,31 l/100km ήτοι πραγματική εκπομπή CO2 287 g/km http://www.spritmonitor.de/en/user/gueni.html και ένα ibiza 1.4 55KW mont 2005 με μέση κατανάλωση 7,44 lit/100 km ήτοι πραγματική εκπομπή CO2 173 g/km url[/url].
Ας υποθέσουμε τώρα ότι ο κάτοχος του RX8 είναι φραγκοφονιάς καθημερινά πάει στην δουλειά του με το λεωφορείο και το βγάζει μόνο κάθε Σαββατοκύριακο για να γουστάρει ο κάγκουρας και έτσι κάνει το έτος 5000ΚΜ, έχουμε λοιπόν: 5.000Χ12,31/100=615,5 λιτρα ετήσια κατανάλωση, 5000Χ287=1435 κιλά ετήσιως CO2.
Πάμε τώρα στον ιμπιθάκια που γουστάρει να τα κάνει όλα καβάλα σαν τον Γέρο του Μοριά και κόβει 20.000 ΚΜ το έτος, έχουμε λοιπόν: 20.000Χ7,44/100=1488 λίτρα ετήσια κατανάλωση, 20.000Χ173=3.460 κιλά ετησίως CO2.
Ας υποθέσουμε τώρα ότι ισχύει το νέο σύστημα για τα δύο παραπάνω μοντέλα, έχουμε λοιπόν RX8 267X3=801 ευρώ τέλη κυκλοφορίας ετησίως και ibiza 1400 16V 161X2 (ατυχία και εδώ)=322 ευρώ τέλη κυκλοφορίας ετησίως.Ερωτώ τους λοιπόν αυτούς που κόπτονται για τις τυπικές και ιδανικές μετρήσεις του co2 που κάνουν οι κατασκευαστές που έχουν την ιδια πραγματική αξία με τις τυπικές της κατανάλωσης (παθών) πιό αυτοκίνητο ''ρυπαίνει'' περισσότερο και ποιός πληρώνει περισσότερα.
Ας πάρουμε τα ίδια αυτοκίνητα με σενάριο ότι έχει μπει φόρος κυκλοφορίας 0,15 ευρώ το λίτρο έχει φτάσει έτσι στα 1,60 και ότι και τα δύο αυτοκίνητα κάνουν 15,000 ΚΜ το έτος έχουμε λοιπόν :
RX8 15000X12,31/100= 1846,5 λιτρα Χ 0,15= 277 ευρώ.
ΙΒΙΖΑ 15000Χ7,44/100=1116 λίτρα Χ 0,15= 167 ευρώ.Ποιό κατά τη γνώμη σας είναι το δικαιότερο σύστημα τελών κυκλοφορίας
-
1. Ασφάλεια είναι βάση αξίας του αυτοκινήτου. Είτε έχεις 1600άρι 30.000 ευρώ είτε έχεις 2λτ 30.000 ευρώ η διαφορά είναι μικρή στο 6μηνο.
Η ασφαλεια παει μεσω κυβικων και αν θες να κανεις ασφαλεια κλοπης τοτε αυξανεται αναλογα με την αξια του αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
δε κατάλαβα τι είπες? είναι λίγα τα 3000?
για οικογένεια και 2000cc+ στην ελλάδα είναι...
Σιγά ρε συ
Για τα 600 ευρώ το χρόνο τέλη? Δηλαδή τα 50 ευρώ το μήνα?
ρε νίκο μόνο τα τέλη είναι??
η διαφορά στην ασφάλεια??
στην κατανάλωση ??
στα σ'ερβις??
στο πάρκινγκ??- Ασφάλεια είναι βάση αξίας του αυτοκινήτου. Είτε έχεις 1600άρι 30.000 ευρώ είτε έχεις 2λτ 30.000 ευρώ η διαφορά είναι μικρή στο 6μηνο. Εγώ για το si ΜΕΙΚΤΗ πληρώνω 450 ευρώ το 6μηνο. Χωρίς μεικτή ήταν 319.
- Κατανάλωση? Ποια κατανάλωση? Του coyote (γιατί το δικό μου δεν πιάνεται) καίει γύρω στα 11 ας πούμε. Τα 2λτ/100κμ μας πείραξαν? Δηλαδή τα 3 ευρώ στα 100κμ?
- Είτε έχεις 1600άρι, είτε έχεις 2λτ...πάλι τα ίδια λάδια θα βάλεις, ίδια τακάκια θα αλλάξεις, ίδιο φίλτρο αέρα, φίλτρο λαδιού κλπ.
- Parking? Οτιδήποτε το έχεις πληρώσει πάνω από 25.000 θες να το βάλεις σε πάρκινγκ. Δε χρειάζεται να είναι οπωσδήποτε 2λτ!
ήμουν μια μέρα στο λεωφορείο και άκουγα τον οδηγό να μιλάει με τον ελεγκτη...
του έλεγε οτι έχει ακριβύνει πολύ η βενζίνη και τα τέλη και δεν μπορεί να βγεί με την γκόμενα στην παραλιακή κάθε μέρα...είχε 2500cc αυτοκίνητο...
ΠΟΙΟΣ?? ο οδηγός αστικού λεωφορείου...
τα θέλει ο κώλος μας.- -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
δε κατάλαβα τι είπες? είναι λίγα τα 3000?
για οικογένεια και 2000cc+ στην ελλάδα είναι...
Σιγά ρε συ
Για τα 600 ευρώ το χρόνο τέλη? Δηλαδή τα 50 ευρώ το μήνα?
ρε νίκο μόνο τα τέλη είναι??
η διαφορά στην ασφάλεια??
στην κατανάλωση ??
στα σ'ερβις??
στο πάρκινγκ??- Ασφάλεια είναι βάση αξίας του αυτοκινήτου. Είτε έχεις 1600άρι 30.000 ευρώ είτε έχεις 2λτ 30.000 ευρώ η διαφορά είναι μικρή στο 6μηνο. Εγώ για το si ΜΕΙΚΤΗ πληρώνω 450 ευρώ το 6μηνο. Χωρίς μεικτή ήταν 319.
- Κατανάλωση? Ποια κατανάλωση? Του coyote (γιατί το δικό μου δεν πιάνεται) καίει γύρω στα 11 ας πούμε. Τα 2λτ/100κμ μας πείραξαν? Δηλαδή τα 3 ευρώ στα 100κμ?
- Είτε έχεις 1600άρι, είτε έχεις 2λτ...πάλι τα ίδια λάδια θα βάλεις, ίδια τακάκια θα αλλάξεις, ίδιο φίλτρο αέρα, φίλτρο λαδιού κλπ.
- Parking? Οτιδήποτε το έχεις πληρώσει πάνω από 25.000 θες να το βάλεις σε πάρκινγκ. Δε χρειάζεται να είναι οπωσδήποτε 2λτ!
σε ποια έχεις 319? με κλοπή μέσα? στειλε pm αν θέλεις
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
δε κατάλαβα τι είπες? είναι λίγα τα 3000?
για οικογένεια και 2000cc+ στην ελλάδα είναι...
Σιγά ρε συ
Για τα 600 ευρώ το χρόνο τέλη? Δηλαδή τα 50 ευρώ το μήνα?
ρε νίκο μόνο τα τέλη είναι??
η διαφορά στην ασφάλεια??
στην κατανάλωση ??
στα σ'ερβις??
στο πάρκινγκ??- Ασφάλεια είναι βάση αξίας του αυτοκινήτου. Είτε έχεις 1600άρι 30.000 ευρώ είτε έχεις 2λτ 30.000 ευρώ η διαφορά είναι μικρή στο 6μηνο. Εγώ για το si ΜΕΙΚΤΗ πληρώνω 450 ευρώ το 6μηνο. Χωρίς μεικτή ήταν 319.
- Κατανάλωση? Ποια κατανάλωση? Του coyote (γιατί το δικό μου δεν πιάνεται) καίει γύρω στα 11 ας πούμε. Τα 2λτ/100κμ μας πείραξαν? Δηλαδή τα 3 ευρώ στα 100κμ?
- Είτε έχεις 1600άρι, είτε έχεις 2λτ...πάλι τα ίδια λάδια θα βάλεις, ίδια τακάκια θα αλλάξεις, ίδιο φίλτρο αέρα, φίλτρο λαδιού κλπ.
- Parking? Οτιδήποτε το έχεις πληρώσει πάνω από 25.000 θες να το βάλεις σε πάρκινγκ. Δε χρειάζεται να είναι οπωσδήποτε 2λτ!
ξέρεις πολλά 1600αρια που να έχουν 30000??
ξέρεις πολλά 20000αρια που να έχουν κάτω από 30000?? ας μην παίζομε με τις λέξεις...
και το σέρβις είναι ακριβότερο και η ασφάλεια και όλα... λίγα λίγα μαζεύονται...
αλλά το βασικό είναι η φιλοσοφία της αγοράς ενός ακριβότερου αυτοκινήτου στην ελλάδα με ότι συνεπάγεται αυτό... -
Ανέκαθεν με εντυπωσίαζε το πόσο έχει τελικά ταυτιστεί το αν ένα αυτοκίνητο είναι 'μεγάλο' και 'πολυέξοδο' με τα κυβικά εκατοστά.
Ο οδηγός λεωφορείου μπορεί να έχει ένα Hyundai Santa Fe που κοστίζει μτχ περίπου 5-6 χιλιάρικα και έχει πάμφθηνη συντήρηση.
Φυσικά αν είχε ένα A3 cabrio των 36.000 ευρώ με 5 φορές ακριβότερη συντήρηση από το Santa Fe που ανέφερα θα είχε ένα μικρούτσικό (σαν κουτσουράκι) αυτοκίνητο των 1.2 λίτρων
Οπότε αφού η πλειοψηφία έχει υιοθετήσει αυτό τον παιδαριώδη και αστείο τρόπο κατάταξης του μεγέθους (?)/κόστους των αυτοκινήτων με βάση τα κ.εκ, καλά κάνει η εκάστοτε κυβέρνηση και χρεώνει τέλη κυκλοφορίας με αυτό τον απαράδεκτο, άδικο, βλακώδη και ασύμφορο (και για τα έσοδα του κράτους) τρόπο.
Με τις υγείες μας
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
1. Ασφάλεια είναι βάση αξίας του αυτοκινήτου. Είτε έχεις 1600άρι 30.000 ευρώ είτε έχεις 2λτ 30.000 ευρώ η διαφορά είναι μικρή στο 6μηνο.Η ασφαλεια παει μεσω κυβικων και αν θες να κανεις ασφαλεια κλοπης τοτε αυξανεται αναλογα με την αξια του αυτοκινητου.
Μπες στο asfalistra.gr και πάρε προσφορά για 1600άρι 30.000 ευρώ και 2λτ 30.000 ευρώ, καινούριο με bonus/malus 2. Κοίτα συγκεκριμένα την Interamerican. Με ίδιες καλύψεις η διαφορά είναι 30 ολόκληρα ευρώ το 6μηνο.
-
Προφανως ο Nikos120i δεν μετραει τα εξοδα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ανέκαθεν με εντυπωσίαζε το πόσο έχει τελικά ταυτιστεί το αν ένα αυτοκίνητο είναι 'μεγάλο' και 'πολυέξοδο' με τα κυβικά εκατοστά.Ο οδηγός λεωφορείου μπορεί να έχει ένα Hyundai Santa Fe που κοστίζει μτχ περίπου 5-6 χιλιάρικα και έχει πάμφθηνη συντήρηση.
Φυσικά αν είχε ένα A3 cabrio των 36.000 ευρώ με 5 φορές ακριβότερη συντήρηση από το Santa Fe που ανέφερα θα είχε ένα μικρούτσικό (σαν κουτσουράκι) αυτοκίνητο των 1.2 λίτρων
Οπότε αφού η πλειοψηφία έχει υιοθετήσει αυτό τον παιδαριώδη και αστείο τρόπο κατάταξης του μεγέθους (?)/κόστους των αυτοκινήτων με βάση τα κ.εκ, καλά κάνει η εκάστοτε κυβέρνηση και χρεώνει τέλη κυκλοφορίας με αυτό τον απαράδεκτο, άδικο, βλακώδη και ασύμφορο (και για τα έσοδα του κράτους) τρόπο.
Με τις υγείες μας
η κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ή όντως δεν καταλαβαίνεις...
-
Τι να καταλάβω?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τι να καταλάβω?ξέρεις που ζούμε και πως λειτουργεί το κράτος???
η τοποθέτηση που κάνεις είναι μονοπλεύρη και δεν λαμβάνεις υπόψην το περιβάλλον και τις μεταβολές του...
στην ελλάδα λοιπόν τα πολλά κυβικά έχουν συνδεθεί χρόνια τώρα με ένδειξη οικονομικής άνεσης...
είναι μούρη ρε παιδί μου...
τα σέρβις τους είναι υπερτιμημένα οι τιμές τους κλπ κλπ κλπ...
το κλίμα αυτό εκμεταλλεύεται η κυβέρνηση για να επιβάλει ΛΑΙΚΟΦΑΝΗ μέτρα που κριτικάρονται μεν δεν προκαλόυν εκρήξεις δε... -
Ρε παιδια παντου σε ολον τον κοσμο τα μεγαλου κυβισμου εχουν και περισσοτερα εξοδα.
Και μην συγκρινεται τωρα την μερσεντες 1.6 με ενα διλιτρο κορεατικο για να αποδειξετε το αντιθετο. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ξέρεις πολλά 1600αρια που να έχουν 30000??BMW 316i
BMW 116i
...και μπορώ να σου βρω κι άλλα αν το ψάξω. Επίσης υπάρχουν και 1400άρια που μπορούν να φτάσουν τα 30.000 ευρώξέρεις πολλά 2000αρια που να έχουν κάτω από 30000?? ας μην παίζομε με τις λέξεις...
Alfa Romeo 159 2.2
BMW 118i
Ford Mondeo 2.0
Honda Accord 2.0
Hyundai Santa Fe 2.7
Hyundai Tuscon 2.0
Mazda 3 2.0
Nissan X-Trail 2.0
Renault Clio RS
Renault Megane 2.0
Renault Laguna 2.0
Seat Leon FR
Skoda Octavia RS
Toyota RAV 4...just to name a few
και το σέρβις είναι ακριβότερο και η ασφάλεια και όλα... λίγα λίγα μαζεύονται...
Μην επιμένεις. ΔΕΝ είναι. Τα λάδια μας πείραξαν το χρόνο? Τα 150 ευρώ? Πόσο πληρώνεις για λάδια εσύ? Για την ασφάλεια σου απάντησα. Μπες στο asfalistra.gr και θα πάρεις απάντηση.
αλλά το βασικό είναι η φιλοσοφία της αγοράς ενός ακριβότερου αυτοκινήτου στην ελλάδα με ότι συνεπάγεται αυτό...
Το βασικό είναι ότι ΔΕΝ χρειάζεσαι 3.000 ευρώ εισόδημα το μήνα για 2λτ. Για Μ3 μπορεί...για 320i όχι.
-
Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
Προφανως ο Nikos120i δεν μετραει τα εξοδα.Ναι, προφανώς κιόλας.
Έχω ένα δέντρο έξω από το σπίτι που βγάζει 500εύρα
-
Με λιγότερο Απο 40000 το χρονο m3??
Οικογένεια δεν έχετε ;;
Σπίτια ;;
Διακοπές σε κάνετε;;
Έκτακτες ανάγκες δεν έχετε ;; -
Για να εχεις τετοιο αμαξι αξιας 40.000 ευρω και καρτ που βλεπω στην υπογραφη σου, ε συγνωμη αλλα ενταξει κατι καταλαβαινω.
Τέλη κυκλοφορίας