-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εχουν μηχανικο μπλοκε τα cooper ξαναρωταω... ?Το facelift του R53 είχε μηχανικό.
-
νομιζα οτι ολα ειχαν ηλεκτρομπλοκε , για αυτο και η τοσο (για τα δεδομενα της εταιρειας) χαμηλη χρεωση , που δεν ειναι και τοσο χαμηλη αν σκεφτουμε οτι ειναι επιπλεον λογισμικο στο esp
και στο παλιο δεν το χρεωναν κατω απο 400 ευρω ?
-
Γεια χαρά σε όλους.
Προχθές πήρα ένα κατάλογο από τον Σπανό με όλο τον προαιρετικό εξοπλισμό του Cooper S.
Απ'ότι κατάλαβα τα bucket καθίσματα του JCW δεν μπορείς να τα βάλεις στο Cooper S ε; -
Νέο μέλος από χθές ...καλώς σας βρήκα παιδιά!!
Είμαι σε δίλλημα για την αγορά μεταξύ cooper s ,**mito 155 hp **,αντε και corsa opc.
Έχεται κάτι να μου προτείνετε; Ήθελα να είναι λίγο οικονομικό για μέσα στην πόλη και έχω δει πως mini με το σύστημα start - stop έχει πολύ καλύτερη κατανάλωση σε σχέση με τα άλλα 2. -
σ αυτα τα αυτοκινητα δεν κοιτας την καταναλωση.
σε οδηγηκη αισθηση το cooper δεν εχει αντιπαλο σ ολα τα αλλα εχει -
Καμία πληροφορία για τις τιμές του FL έχουμε;
-
Γνωρίζει κανείς εάν έχει έρθει το ΜΙΝΙ Countryman στις εκθέσεις ή πότε έρχεται;
Επίσης καμία τιμή, έστω ενδεικτική; -
Ο χρήστης nikelectron_mini έγραψε:
Νέο μέλος από χθές ...καλώς σας βρήκα παιδιά!!
Είμαι σε δίλλημα για την αγορά μεταξύ cooper s ,**mito 155 hp **,αντε και corsa opc.
Έχεται κάτι να μου προτείνετε; Ήθελα να είναι λίγο οικονομικό για μέσα στην πόλη και έχω δει πως mini με το σύστημα start - stop έχει πολύ καλύτερη κατανάλωση σε σχέση με τα άλλα 2.το κόρσα καίει τον πάτο του...
η 155άρα σε πόλη καίει από 8,5-10,5 ανάλογα την κίνηση...
για το σταρτ ν στοπ σε μίνι δεν γνωρίζω... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το κόρσα καίει τον πάτο του...
η 155άρα σε πόλη καίει από 8,5-10,5 ανάλογα την κίνηση...
για το σταρτ ν στοπ σε μίνι δεν γνωρίζω...Σ'ευχαριστώ** red_monster** για τις πληροφορίες.
Όσο για το σταρτ - στοπ μου είπαν από την BMW ότι γλιτώνεις στο περίπου ένα λίτρο στα έκατο μες την πόλη (στα φανάρια) εξού και το καινούριο cooper s με τον euro 5 κινητήρα έχει 7.2 κατανάλωση μες την πόλη και 5.8 μέση!!
Πάντως τελικά επειδή θα το κυκλοφορω πιο πολύ στην πόλη θα πάω για το cooperακι 122 hp ... απλά φοβάμαι πως σ'ένα ταξίδι δεν θα πολυτραβάει!! -
[/quote] Πάντως τελικά επειδή θα το κυκλοφορω πιο πολύ στην πόλη θα πάω για το cooperακι 122 hp ... απλά φοβάμαι πως σ'ένα ταξίδι δεν θα πολυτραβάει!![/quote]
Ως κάτοχος ΜΙΝΙ Cooper R56 'απλού' (όχι S) , το οποίο το αγόρασα αρχικά με το σκεπτικό του 'δεύτερου αυτοκινήτου για την πόλη' και τελικά πούλησα το πρώτο μου αυτοκίνητο (BMW 116i) για πολλούς και διάφορους λόγους (πάγια έξοδα, επιδόσεις κλπ.), αλλά κυρίως επειδή ευχαριστιόμουν πιο πολύ την οδήγηση του ΜΙΝΙ, σε διαβεβαιώνω ότι θα το καταευχαριστηθείς, ανεξαρτήτως συνθηκών (πόλη, ταξίδι, στροφιλίκι κλπ.).Έχω το αυτοκίνητο εδώ και 9 μήνες και έχω κάνει 17.000 χλμ. σε όλες τις συνθήκες (σκληρή χρήση στην πόλη, ταξίδι με βροχή και με καύσωνα, επαρχιακό δίκτυο, ορεινό στροφιλίκι κλπ.) και το αυτοκίνητο είναι αστέρι.Τιμόνι για σεμινάριο, δεμένη οδηγική αίσθηση, κρατήματα, ευελιξία, διακριτικά και όσο πρέπει παρεμβατικά ηλεκτρονικά, καλές εώς πολύ καλές επιδόσεις, καλή ποιότητα υλικών, κατανάλωση λογική έως και οικονομική (εάν οδηγείς προσεκτικά). Ίσως ακούγονται υπερβολικά όλα αυτά, αλλά ούτε εγώ το περίμενα να είναι τόσο καλό. Στην αρχή το αντιμετώπιζα ως lifestyle item, αλλά το αυτοκίνητο έχει πολύ ουσία τελικά. Το μόνο που του λείπει, αλλά είναι και λογικό, είναι οι χώροι (κυρίως αποσκευών), ενώ μου τη δίνουν και κάποιοι μικροτριγμοί του ταμπλώ, κυρίως λόγω της σφιχτής ανάρτησης.Παρότι του έχω βάλει 17αρες (λάστιχο 205/45/17 όχι runflat) και κάνω συχνή χρήση του κλιματισμού, ποτέ δεν έχω αισθανθεί σε ταξίδι να του λείπει δύναμη.Ίσα-ίσα που αν το δουλεύεις σχετικά ψηλα (μετά τις 3000-3500 rpm), το αυτοκίνητο πηγαίνει πολύ άνετα.Εντάξει, δεν λέω ότι πηγαίνει όπως το S, αλλά γνώμη μου είναι ότι εφόσον το θες για καθημερινή χρήση, το γραμμικό και ψυχωμένο μοτεράκι του θα σε καλύψει, γλυτώνοντας σε μακροπρόθεσμα από τα αναμενόμενα υψηλά έξοδα συντήρησης του turbo. Κάνε ένα test drive και εάν δεις ότι σε καλύπτει το μοτέρ, προτίμησέ το άφοβα.Συγγνώμη για το μεγάλο και ενθουσιώδες post, αλλά ήθελα να είμαι όσο πιο αναλυτικός μπορούσα.Ελπίζω να βοήθησα. -
Σ'ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου **MC-R56 ** μπορώ να σου πώ πως δεν με κουρασαν καθόλου κάθε άλλο μάλιστα με οδηγούν ασφαλέστερα στο να πάρω το cooperaki γιατί παρόλο που τα έχω οδηγήσει και τα δύο σε test drive και μάλιστα πρώτα το s και μετά το **cooperaki **καπάκι (καταλαβαίνεις γιατί το επισημαίνω) τελικά θα είμαι πιο συνετός και θα διαλέξω αυτό που και η τσέπη μου το αντέχει και τελικά στην ουσία ,όπως μου λες και εσύ, θα το ευχαριστηθώ οδηγικά ακόμα και σε ταξίδια!!
Ευχαριστώ και πάλι!!! -
Ο χρήστης nikelectron_mini έγραψε:
το κόρσα καίει τον πάτο του...
η 155άρα σε πόλη καίει από 8,5-10,5 ανάλογα την κίνηση...
για το σταρτ ν στοπ σε μίνι δεν γνωρίζω...Σ'ευχαριστώ** red_monster** για τις πληροφορίες.
Όσο για το σταρτ - στοπ μου είπαν από την BMW ότι γλιτώνεις στο περίπου ένα λίτρο στα έκατο μες την πόλη (στα φανάρια) εξού και το καινούριο cooper s με τον euro 5 κινητήρα έχει 7.2 κατανάλωση μες την πόλη και 5.8 μέση!!
Πάντως τελικά επειδή θα το κυκλοφορω πιο πολύ στην πόλη θα πάω για το cooperακι 122 hp ... απλά φοβάμαι πως σ'ένα ταξίδι δεν θα πολυτραβάει!!μια χαρά τραβάει , και σε ταξίδι , πόσο μάλλον σε στροφιλίκι... το αυτοκίνητο ειναι απλά ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ...
το ξέρεις φαντάζομαι οτι η κατανάλωση που γράφεις είναι ουτοπική... μέσα στην πόλη ένα 8,5-9,5 είναι πιο ρεαλιστικό νούμερο... αυτό και σκέψου οτι οι χώροι για τους πίσω είναι ελάχιστοι... για ταξίδι με 4 δεν...
κατα τα άλλα όπως τα φαντάζεσαι βλέποντας την όμορφη και διαχρονική μουτσούνα του.... -
Μία τελευταία (αγοραστική πλέον...) συμβουλή.
Ζήτησε από τον dealer να σου τυπώσει τον πλήρη κατάλογο έξτρα εξοπλισμού με τις τιμές (που υποτίθεται ότι είναι 'μόνο για εσωτερική χρήση'). Είναι ένα μηχανογραφημένο 15σελιδο περίπου, σε οριζόντια διάταξη σελίδων, το οποίο έχει τον εταιρικό κωδικό για κάθε στοιχείο εξοπλισμού, που μπορεί να τοποθετηθεί απευθείας από το εργοστάσιο κατά την παραγγελία σε πολύ καλύτερη τιμή και προφανώς με πολύ καλύτερη ποιότητα εργασίας τοποθέτησης, από το εάν το τοποθετούσες μεταγενέστερα (σημειωτέον ότι μερικά έξτρα δεν μπορούν να τοποθετηθούν μετά την αγορά).Δεδομένου ότι το ΜΙΝΙ έχει άπειρες δυνατότητες παραμετροποίησης (customizing), είναι κρίμα να μην τοποθετήσεις κάποιο έξτρα, το οποίο αργότερα θα μετανίωσεις που δεν το παρήγγειλες και θα πρέπει να το χρυσοπληρώσεις.
Επίσης, έχε υπ' όψιν ότι έχει ήδη παρουσιαστεί και μάλλον έχει ξεκινήσει η παραγωγή του ανανεωμένου ΜΙΝΙ R56, το οποίο αναμένεται να έρθει στην Ελλάδα γύρω στον Δεκέμβριο.Άρα εάν κάνεις παραγγελία, λογικά θα αφορά το ανανεωμένο ΜΙΝΙ, για το οποίο δεν πρέπει να έχουν καθοριστεί ακόμη τιμές τόσο για το ίδιο το αυτοκίνητο, όσο και για τον έξτρα εξοπλισμό του (διευκρίνισέ το με τον πωλητή κατά την παραγγελία). Οι αλλαγές του facelift είναι κυρίως αισθητικής φύσεως, αλλά, καλώς ή κακώς, επηρεάζουν τη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου. Συνεπώς, εάν βιάζεσαι, πάρε κάποιο ετοιμοπαράδοτο που ταιριάζει στα γούστα σου, με καλή έκπτωση (ακόμα και 3000 ευρώ, μη σου ακούγεται υπερβολικό, θα στην κάνουν την έκπτωση εάν πιέσεις), αλλιώς περίμενε το ανανεωμένο.
Οτιδήποτε άλλο χρειαστείς, εδώ είμαστε! -
Πρώτα απ΄όλα να σας ευχαριστήσω άλλη μια φορά , με βοηθήσατε και οι δυο σας πάρα πολύ **MC-R56 **και red_monster.
Να πω δε πάνω στο θέμα έκπτωση που έθεσες στο τέλος **MC-R56 **, πράγματι κάποιοι dealer κάνουν έκπτωση ακόμα και 20% επί της αξίας του αυτοκινήτου (ετοιμοπαράδοτων εννοείται) οπότε αν σου κάνουν αυτά που έχει μέσα και έξω έξτρα, συμφέρει πολύ.
Έχω το όνομα της εταιρίας για όποιον ενδειαφέρεται να του το στείλω στο pm για ευνόητους λόγους. -
Γεία σε όλους. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα μεταχειρησμένο cooper 1.6 του 2003 με 75.000 χλμ. και 10.000 ευρώ τιμή.Θα ήθελα να με διαφωτίσετε όσον αφορά με το κόστος συντήρησης του και σαν εμπειρότεροι να μου πειτε αν αξίζει αυτή η αγορά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Καλησπερα σε ολους.Θα ηθελα να κανω μια ερωτιση σχετικα με το mini μου....Πριν απο ενα μηνα αγορασα ενα mini cooper s μοντ.2007 r56.Εκανα ολους τουσ απαρετητους ελενχους πριν την αγορα...Το προβλημα που αντιμετοπιζω εχει να κανει με τη μηχανη του...Ακουω κατι ανησυχητικους θορυβους και αυτο με φρικαρει λιγο...Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι ο θορυβος προερχεται απο το συστημα αμεσου ψεκασμου...Το θεμα ειναι οτι ακουω και ενα μικρο ηχο απο τη τροβα βενζινης...και τον ειναι κρυο το αυτοκινητο σα να ακουγεται και η καδενα της μηχανης...το αμαξι οταν το πηρα ειχε κανει ολα τα service του...και τα χλμ. του ηταν 47000...μηπως θα ηταν καλο να αλλαξω τη καδενα του εκκεντροφορου??
Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω με αγωνια τη συμβουλη σας...!!! -
Λογικα το ακους να κανει εναν ηχο σαν να ειναι diesel ........αν ειναι αυτο μη σε ανησυχει καθολου .......ετσι δουλευει. Οταν ειναι κρυο ακουγεται ακομα πιο εντονα.
-
Ο χρήστης jasonK έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.Θα ηθελα να κανω μια ερωτιση σχετικα με το mini μου....Πριν απο ενα μηνα αγορασα ενα mini cooper s μοντ.2007 r56.Εκανα ολους τουσ απαρετητους ελενχους πριν την αγορα...Το προβλημα που αντιμετοπιζω εχει να κανει με τη μηχανη του...Ακουω κατι ανησυχητικους θορυβους και αυτο με φρικαρει λιγο...Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι ο θορυβος προερχεται απο το συστημα αμεσου ψεκασμου...Το θεμα ειναι οτι ακουω και ενα μικρο ηχο απο τη τροβα βενζινης...και τον ειναι κρυο το αυτοκινητο σα να ακουγεται και η καδενα της μηχανης...το αμαξι οταν το πηρα ειχε κανει ολα τα service του...και τα χλμ. του ηταν 47000...μηπως θα ηταν καλο να αλλαξω τη καδενα του εκκεντροφορου??
Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω με αγωνια τη συμβουλη σας...!!!ειναι με τον κομπρεσσορα ή το τουρμπο???
ποσο το αγορασες?
-
Ο χρήστης jasonK έγραψε:
Καλησπερα σε ολους.Θα ηθελα να κανω μια ερωτιση σχετικα με το mini μου....Πριν απο ενα μηνα αγορασα ενα mini cooper s μοντ.2007 r56.Εκανα ολους τουσ απαρετητους ελενχους πριν την αγορα...Το προβλημα που αντιμετοπιζω εχει να κανει με τη μηχανη του...Ακουω κατι ανησυχητικους θορυβους και αυτο με φρικαρει λιγο...Οταν ρωτησα το μηχανικο μου ειπε οτι ο θορυβος προερχεται απο το συστημα αμεσου ψεκασμου...Το θεμα ειναι οτι ακουω και ενα μικρο ηχο απο τη τροβα βενζινης...και τον ειναι κρυο το αυτοκινητο σα να ακουγεται και η καδενα της μηχανης...το αμαξι οταν το πηρα ειχε κανει ολα τα service του...και τα χλμ. του ηταν 47000...μηπως θα ηταν καλο να αλλαξω τη καδενα του εκκεντροφορου??
Σας ευχαριστω πολυ και περιμενω με αγωνια τη συμβουλη σας...!!!Κάποια R56 είχαν παρουσιάσει προβλήματα κατά την κρύα εκκίνηση ('cold start') με ανησυχητικούς θορύβους κλπ., τα οποία η ΜΙΝΙ αργότερα τα επιδιόρθωσε. Εάν το πρόβλημά σου είναι κάτι παρόμοιο, ρώτα σε μία αντιπροσωπεία να σου πουν, με βάση τον αριθμό πλαισίου του αυτοκινήτου σου, εάν το αυτοκινητό σου εμπίπτει σε κάποια από τις παρτίδες που παρουσίασαν το πρόβλημα και τι πρέπει να κάνεις.
-
καλησπερα σ'ολους!!εχω mini cooper S 'o6 R53,το οποιο αγορασα μεταχειρισμενο πριν ενα χρονο.τωρα εχει 60.000 χλμ,και εδω και 2 μηνες εχει μικρη διαρροη αντιψυκτικου υγρου.η ποσοτητα ειναι πολυ μικρη ,οποτε ο μηχανικος που το πηγα 2 φορες μου ειπε οτι δεν μπορει να εντοπισει απο που χανει.δοκιμασαμε μεσω ενος πιεστικου μηχανισμου να δωσουμε πιεση στο ντεποζιτο μηπως εντοπισουμε τη διαρροη αλλα τιποτα.δεν ειναι κατι σοβαρο αφου το ελεγχω τακτικα αλλα θα ηθελα να το διορθωσω,γιατι πιστευω οτι ζοριζεται η μηχανη να φερει την θερμοκρασια που πρεπει και λειτουργει ο ανεμιστηρας ασκοπα...εκτος αυτου,ο μηχανικος μου λεει οτι η διαδρομη που ακολουθει το υγρο ειναι μεγαλη μεσα στη μηχανη..μου λεει οτι πιθανον να χανει κ απο το καπακι.. μηπως εχει συμβει σε καποιον αλλον κατι παρομοιο ή μηπως γνωριζει κατι??
New MINI Forum