-
Αντιλαμβάνεστε φυσικά ότι πηδήξαν και την αγορά τελείως τώρα για μέχρι το τέλος του χρόνου και βλέπουμε. Ποιος θα πάει να πάρει αμάξι ταξινομημένο πριν το 11 ακόμη και αν τώρα φαίνεται ότι μπορεί να είναι και λιγότερα τα τέλη λόγω κυβικών όταν είναι βέβαιο ότι αυτός ο διαχωρισμός θα το καταστήσει τελείως μη εμπορεύσιμο ως μεταχειρισμένο καθώς όλοι θα ψάχνουνε για μτχ του 11 και μετά που θα είναι euro5.
Πρέπει να αναθεωρήσουν άμεσα και να πουν τουλάχιστον ότι από 1/1/11 τα τέλη πάνε σύμφωνα με τους ρύπους, ταξινομούνται πλέον μόνο euro5 ( το οποίο είναι γεγονός για όλη την ΕΕ και όχι μόνο για εμάς) αλλά και όσα είχαν ταξινομηθεί στο παρελθόν και είναι euro5 θα πληρώνουν σύμφωνα με το νέο υπολογισμό τελών βάσει ρύπων.Οτιδήποτε άλλο είναι απάτη, άδικο, παράνομο, αντισυνταγματικό.
-
Εχει κανείς στοιχεία συγκεντρωτικά ανά έτος από το 2004 και μετά πωλήσεων αυτοκινήτων κατά κυβικά?
-
Ήταν στραβό το κλίμα, τό 'φαγε κι ο γάιδαρος...
Δεν ξέρω πώς τους βγήκαν στα χαρτιά οι υπολογισμοί... Ίσως σκέφτηκαν το εξής:-
κάτοχος καλοσυντηρημένου οχήματος 10-15ετίας θα επωφεληθεί από τη μείωση των τελών και θα κρατήσει το όχημά του για 1-2-3 χρόνια ακόμα
= σίγουρα χρήματα -
κάτοχος οχήματος μέχρι 5ετίας μπορεί να πληρώσει τελικά ακριβότερα τέλη αλλά δεν μπορεί να κάνει κι αλλιώς, το αυτοκίνητο είναι καινούριο όπως και να το κάνεις
= σίγουρα χρήματα
-
-
1ον. Σε κανένα πολιτισμένο κράτος δεν υπάρχει αναδρομικότητα στους νόμους, όσοι κλαίγονται γιατί με το σύστημα της εκπομπής co2 και όχι ρυπων θα πληρωναν λιγότερο είναι υποκριτές γιατί την στιγμή που αγόρασαν το οχημά τους ήξεραν ότι τα τέλη κυκλοφορίας είναι βάση κυβικών εκατοστών του κινητήρα του οχήματος οπότε δεν υπάρχει καμία αδικία.
2ον. Το δικαιότερο σύστημα για τα τέλη κυκλοφορίας, και όχι κατοχής κυβικών ή κατοχής ρύπων ή κατοχής μεγέθους ή κατοχής βάρους ή κατοχής προέλευσης ή κατοχής χρώματος είναι η χρήση δηλαδή η διάρκεια κυκλοφορίας του οχήματος ανά έτος.Πως μπορεί αυτή να μετρηθεί και να κοστολογηθεί μόνο με κάποιον επιπλέον φόρο στα καύσιμα.
α) κάνεις πολλά ΚΜ, δεν χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ, πας και για κατούρημα με το αυτοκίνητό σου, πληρώνεις περισσότερα
β)έχεις παλιό ή νέο αλλά ρυπογόνο αυτοκίνητο που καίει πολύ (όπως εγώ) πληρώνεις περισσότερα, υπόψην η εκπομπή CO2 και η κατανάλωση lit/km είναι όροι ''ταυτόσημοι''.
γ)έχεις οικονομικό μη ρυπογόνο ή υμβριδικό αλλά το πάς κομμάτια πληρώνεις περισσότερο από Μ3
http://www.streetfire.net/video/143-Top-Gear-Toyota-Prius_180378.htm
δ)δεν το συντηρείς, το φορτώνεις,ρυμουλκείς πληρώνεις περισσότερα.
ε) Το κάνεις τουρπίσιο, του φοράς 20άρες, του φοράς φτερούγα από Φ16, του βγάζεις τα μάτια, πληρώνεις περισσότερο.
στ)γιατί οι εταιρίες με τα εταιρικά αυτοκίνητα να κόβουν 100.000 κμ τον χρόνο και να πληρώνουν τα ίδια με εσένα που κάνεις 10.000κμ τον χρόνο...... και άλλα πολλά
-
Κάνω λάθος ή αυτά που ανακοίνωσαν αφορούν μόνο τα τέλη του 2011?
Δεν ανακοίνωσαν κάτι μακροπρόθεσμο.
... ραντεβού για τον επόμενο Σεπτέμβρη θα δώσουμε για το 2012!!! -
Real Zeus
αυτό που ζητάς είναι δηλαδή επίδομα καυσίμου κίνησης όπως είναι το επίδομα θέρμανσης για αυτούς που μένουν στα χωριά σε δύσκολες συνθήκες το χειμώνα σε αντίθεση με τις καλύτερες συνθήκες των πόλεων και τόυ μεσογειακού κλίματος της Αθήνας. Κανένα πρόβλημα ας βγει επιδότηση καυσίμου κίνησης για τους μη έχοντες.
Τώρα ποιοι πληρώνουν; Α) Οι δίλιτροι και Β) όσοι δεν κάνουν χιλιόμετρα
και τα δύο είναι άδικα ούτε οι δίλιτροι είναι πλούσιοι ούτε όσοι κάνουν ελάχιστα χλμ γιατί δεν έχουν λεφτά για βενζίνες είναι πλούσιοι, αναγκάζονται και οι δύο κατηγορίες όμως να βάλουν το χέρι στην τσέπη για την κατηγορία Γ)μένω περιστέρι πηγαίνω φάμπρικα κάθε μέρα για δουλειά με Ι.Χ.Δίκαιο; δεν νομίζω, επίδομα καυσίμου κίνησης και θέρμανσης λοιπόν για τους φτωχούς, και
πλήρη κατάργηση των τελών!!!!!! -
επίδομα καυσίμου κίνησης και θέρμανσης λοιπόν για τους φτωχούς, και
πλήρη κατάργηση των τελών!!!!!!Αμα ειναι να μας επιδοτει το κρατος και την κινηση καταλαβαινεις τι εχει να γινει.
Θα παιρνουν ολοι το επιδομα και θα πηγαινουν με την συγκοινωνια στην δουλεια.
Τι το ψαχνετε , ο Ελληνας ειναι λαμογιο του κερατα,καλα κανουν και μας κοπανανε μας αξιζει. -
Μου κάνουν εντύπωση τα κανάλια που συγκρίνουν τα τέλη γενικά με περισυ... που θα υπηρχε και απόσυρση και όχι με το 2008
Ως συνήθως οι δημοσιογράφοι ειναι επιδερμικοί....
-
Μετά λέτε γιατί ο Έλληνας το έχει στο αίμα του να τα τσεπώνει μαύρα και να μην είναι σωστός.
Όταν το ίδιο το κράτος πάει να σου πάρει χρήματα έτσι πούστικα (να τα λέμε χύμα), είναι λογικό πως θα φερθείς με τον ίδιο τρόπο.
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Ποιες είναι οι κυρώσεις αν δεν πληρώσω τέλη κυκλοφορίας;
Για κυρώσεις δεν ξέρω, αλλά σίγουρα δεν μπορείς να το μεταβιβάσεις αν δεν έχει πληρωμένα τα τέλη κυκλοφορίας των 5 τελευταίων ετών.
εγω αγορασα ενα saxo περισ το καλοκαιρι. Οταν πηγα και πληρωσα το σημα μου ειπανε οτι το 05 και το 07 ειχε απληρωτα σηματα. Δεν μου ειπανε να πληρωσω κατι
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
**Καταργήστε τα τέλη, βάλτε τα στα καύσιμα λέμεεεεε **
Να πλερωσουν και βεβζινοπριονα και οι μεχανες ποτισματος και οι γεννητριες αμα λαχει να 'ουμ
Σωστά, 99% της κατανάλωσης καυσίμων (για τα οποία μιλάμε, όχι ναυτιλιακά-αεροπορικά κτλ.) γίνεται από μεταφορικά μέσα αλλά προκειμένου να πούμε την εξυπνάδα μας μας ενδιαφέρει το 1% που καίνε τα βενζινοπρίονα και οι γεννήτριες
Για να δούμε λοιπόν ποιό είναι το brake even point πέρα από το οποίο χάνει λεφτά σε σχέση με το σημερινό σύστημα ο φτωχός βιοπαλαιστής με το 1400άρι με τα ετήσια τέλη €220. Αν κάνει 20000 χλμ. το χρόνο με μέση κατανάλωση 8 lt/100 Km τότε χρειάζεται 1600 lt καυσίμου το χρόνο, που με σημερινές τιμές του κοστίζουν €2400. Αν ενσωματωθούν τα τέλη ακριβώς στο break even point τα καύσιμα θα κοστίζουν €2620 δηλ. €1,64 το λίτρο. Συνεπώς, αν τα καύσιμα αυξηθούν παραπάνω από 14 λεπτά στο λίτρο θα χάνει λεφτά ο βιοπαλαιστής σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση. Μα για τέτοια ποσά ακούγαμε, 10-20 λεπτά στο λίτρο, δεν ξέρω τα 2ευρα (50 λεπτά στο λίτρο) πως προέκυψαν.
Με άλλα λόγια, ας βρει το υπουργείο πόσα βγάζει κάθε χρόνο 'καθαρά' (= αφαιρώντας το κόστος της όλης ιστορίας των τελών κυκλοφορίας, υπάλληλοι, εκτύπωση & διανομή σημάτων κοκ. που δεν είναι καθόλου αμελητέο), ας δει ποιά είναι η ετήσια κατανάλωση βενζίνης και πετρελαίου σε λίτρα και ας κάνει τη διαίρεση. Πιστεύω ότι το ποσό θα είναι πολύ κοντύτερα στα 10-20 λεπτά παρά στα 50 λεπτά. Οποιος έχει τα παραπάνω νούμερα θα ήθελα να δω τι βγαίνει.
-
2 παρατηρήσεις για το θέμα των καυσίμων.
-
Το κράτος με τα τέλη παίρνει το ποσό που χρειάζεται άμεσα και δε θα περιμένει έναν ολόκληρο χρόνο για να το συμπληρώσει.
-
Η κατανάλωση της βενζίνης μπορεί να μεταβληθεί, σε αντίθεση με τον αριθμό των αυτοκινήτων που σίγουρα θα πληρώσουν.
-
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
2. Η κατανάλωση της βενζίνης μπορεί να μεταβληθεί, σε αντίθεση με τον αριθμό των αυτοκινήτων που σίγουρα θα πληρώσουν.Και ο αριθμός αυτοκινήτων μεταβάλλεται είτε λόγω μη αγοράς καινούργιου ή μεταχειρισμένου εισαγωγής είτε κατάθεσης πινακίδων (δες τι έγινε πέρισι).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
**Καταργήστε τα τέλη, βάλτε τα στα καύσιμα λέμεεεεε **
Να πλερωσουν και βεβζινοπριονα και οι μεχανες ποτισματος και οι γεννητριες αμα λαχει να 'ουμ
Σωστά, 99% της κατανάλωσης καυσίμων (για τα οποία μιλάμε, όχι ναυτιλιακά-αεροπορικά κτλ.) γίνεται από μεταφορικά μέσα αλλά προκειμένου να πούμε την εξυπνάδα μας μας ενδιαφέρει το 1% που καίνε τα βενζινοπρίονα και οι γεννήτριες
Για να δούμε λοιπόν ποιό είναι το brake even point πέρα από το οποίο χάνει λεφτά σε σχέση με το σημερινό σύστημα ο φτωχός βιοπαλαιστής με το 1400άρι με τα ετήσια τέλη €220. Αν κάνει 20000 χλμ. το χρόνο με μέση κατανάλωση 8 lt/100 Km τότε χρειάζεται 1600 lt καυσίμου το χρόνο, που με σημερινές τιμές του κοστίζουν €2400. Αν ενσωματωθούν τα τέλη ακριβώς στο break even point τα καύσιμα θα κοστίζουν €2620 δηλ. €1,64 το λίτρο. Συνεπώς, αν τα καύσιμα αυξηθούν παραπάνω από 14 λεπτά στο λίτρο θα χάνει λεφτά ο βιοπαλαιστής σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση. Μα για τέτοια ποσά ακούγαμε, 10-20 λεπτά στο λίτρο, δεν ξέρω τα 2ευρα (50 λεπτά στο λίτρο) πως προέκυψαν.
Με άλλα λόγια, ας βρει το υπουργείο πόσα βγάζει κάθε χρόνο 'καθαρά' (= αφαιρώντας το κόστος της όλης ιστορίας των τελών κυκλοφορίας, υπάλληλοι, εκτύπωση & διανομή σημάτων κοκ. που δεν είναι καθόλου αμελητέο), ας δει ποιά είναι η ετήσια κατανάλωση βενζίνης και πετρελαίου σε λίτρα και ας κάνει τη διαίρεση. Πιστεύω ότι το ποσό θα είναι πολύ κοντύτερα στα 10-20 λεπτά παρά στα 50 λεπτά. Οποιος έχει τα παραπάνω νούμερα θα ήθελα να δω τι βγαίνει.
Συμφωνώ 1000%
InFiNiTy Στα καθαρά ποσά (αυτά που θέλουν να εισπράξουν) που αναφέρει ο nass μπορεί να προστεθεί πόσό +3% για την ετεροχρονισμένη είσπραξη, και ένα +5% για πιθανή μείωση κατανάλωσης.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
**Καταργήστε τα τέλη, βάλτε τα στα καύσιμα λέμεεεεε **
Να πλερωσουν και βεβζινοπριονα και οι μεχανες ποτισματος και οι γεννητριες αμα λαχει να 'ουμ
Σωστά, 99% της κατανάλωσης καυσίμων (για τα οποία μιλάμε, όχι ναυτιλιακά-αεροπορικά κτλ.) γίνεται από μεταφορικά μέσα αλλά προκειμένου να πούμε την εξυπνάδα μας μας ενδιαφέρει το 1% που καίνε τα βενζινοπρίονα και οι γεννήτριες
Για να δούμε λοιπόν ποιό είναι το brake even point πέρα από το οποίο χάνει λεφτά σε σχέση με το σημερινό σύστημα ο φτωχός βιοπαλαιστής με το 1400άρι με τα ετήσια τέλη €220. Αν κάνει 20000 χλμ. το χρόνο με μέση κατανάλωση 8 lt/100 Km τότε χρειάζεται 1600 lt καυσίμου το χρόνο, που με σημερινές τιμές του κοστίζουν €2400. Αν ενσωματωθούν τα τέλη ακριβώς στο break even point τα καύσιμα θα κοστίζουν €2620 δηλ. €1,64 το λίτρο. Συνεπώς, αν τα καύσιμα αυξηθούν παραπάνω από 14 λεπτά στο λίτρο θα χάνει λεφτά ο βιοπαλαιστής σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση. Μα για τέτοια ποσά ακούγαμε, 10-20 λεπτά στο λίτρο, δεν ξέρω τα 2ευρα (50 λεπτά στο λίτρο) πως προέκυψαν.
Με άλλα λόγια, ας βρει το υπουργείο πόσα βγάζει κάθε χρόνο 'καθαρά' (= αφαιρώντας το κόστος της όλης ιστορίας των τελών κυκλοφορίας, υπάλληλοι, εκτύπωση & διανομή σημάτων κοκ. που δεν είναι καθόλου αμελητέο), ας δει ποιά είναι η ετήσια κατανάλωση βενζίνης και πετρελαίου σε λίτρα και ας κάνει τη διαίρεση. Πιστεύω ότι το ποσό θα είναι πολύ κοντύτερα στα 10-20 λεπτά παρά στα 50 λεπτά. Οποιος έχει τα παραπάνω νούμερα θα ήθελα να δω τι βγαίνει.
Δεν γίνεται να μην το βλέπουν και να μην το υπολογίζουν (αυτοί μετράνε καλά τα κουκιά τους), άρα υπάρχει δόλος. Δεν θέλουν να κερδίσουν χρήματα γιατί κάτι εξυπηρετούν (έχει πολυσυζητηθεί στο θέμα ΔΝΤ).
Είναι γενικά επικίνδυνοι. -
Δεν υπάρχει δόλος, απλά βγάζουν περισσότερα από το υπάρχον σύστημα. QED
-
Όχι απαραιτήτως. Η κυβέρνηση αποτελείται από πολιτικούς και η ενστικτώδης αντίδραση των πολιτικών σε περιόδους κρίσης είναι να φαίνονται φιλολαϊκοί.
Το να χρεώνεις χιλιάρικα στον Λάππα με το τρίλιτρο ακούγεται πολύ καλύτερο στον μέσο ψηφοφόρο από το να κάτσει να σκεφτεί και να μετρήσει πραγματικά τι είναι δίκαιο ή τι θα ωφελήσει τα ταμεία του κράτους περισσότερο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
**Καταργήστε τα τέλη, βάλτε τα στα καύσιμα λέμεεεεε **
Να πλερωσουν και βεβζινοπριονα και οι μεχανες ποτισματος και οι γεννητριες αμα λαχει να 'ουμ
Σωστά, 99% της κατανάλωσης καυσίμων (για τα οποία μιλάμε, όχι ναυτιλιακά-αεροπορικά κτλ.) γίνεται από μεταφορικά μέσα αλλά προκειμένου να πούμε την εξυπνάδα μας μας ενδιαφέρει το 1% που καίνε τα βενζινοπρίονα και οι γεννήτριες
Tι μας λες??
Το γεγονος οτι πληρωνουμε Ειδικο Φορο ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ και μαλιστα αυξημενο κατα 50% τελευταια , στα καυσιμα εσενα δε σου λεει τιποτα εεε??
Για να δούμε λοιπόν ποιό είναι το brake even point .....μπλα... μπλα... μπλα...
Ασε ρε nass...
Aπο τετοιες αναλυσεις εχουμε χορτασει.
Σε τετοιες αναλυσεις βασιστηκαμε και για την επανιδρυση του κρατους τα brake even points μας οδηγησαν στο λεφτα υπαρχουν και τετοιοι υπολογισμοι θα μηδενισουν το ελλειμα σε εναμιση χρονο...Κανενα συστημα υπολογισμου των τελων κυκλοφοριας δεν ειναι δικαιο.
Το λιγοτερο αδικο ειναι κατα τη γνωμη μου ενα συστημα το οποιο θα βασιζεται στις εκπομπες ρυπων χωρις χρονικες προϋποθεσεις, παλαιοτητες κυβισμους κλπ παπαριες. -
Η βενζίνη φέτος είναι στο 1,5 ευρώ πριν 2 χρόνια κόντεψε να περάσει τα 2 και το κυκλοφοριακό δεν υποχώρησε καθόλου. Όλοι κατεβαίνουν στο κέντρο με τα suv, να και αν κάνουν μια ώρα, να και αν υπάρχει Μετρό.
Το θέμα της ενσωμάτωσης των τελών στα καύσιμα συμφέρει για πολλούς λόγους που έχουμε χιλιοπεί:
(στρέβλωση αγοράς, χρέωση της χρήσης, τεράστιο κόστος έκδοσης, ανύπαρκτοι έλεγχοι σε αυτούς που δεν πληρώνουν, κλπ) παρόλα αυτά κάποιοι επιμένουν να μην δέχονται τα παραπάνω ως δίκαια και συμφέροντα για την κοινωνία, γιατί;Γιατί έχουν κάνει μετατροπή στο σαραβαλάκι τους, γιατί χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο για διασκέδαση κάνοντας κόντρες κάθε βράδυ στην παραλιακή, γιατί πάνε στο περίπτερο με το αυτοκίνητο, γιατί θέλουν να ρυπαίνουν και να μην δίνουν λογαριασμό σε κανέναν, γιατί πληρώνουν ελάχιστα τέλη κυκλοφορώντας με το RX8 ή την SLK, γιατί έχουν καταθέσει πινακίδες και κυκλοφορούν με πλαστές κλπ.
Αλλά και επειδή το χρησιμοποιούν για να πηγαίνουν στην φάμπρικα, όπου υποθέτουμε οτι δεν υπάρχει άλλη συγκοινωνία, δυνατότητα car pooling, αγοράς μοτοσυκλέτας, τέσπα σίγουρα υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις.
Όλους αυτούς συμφέρει το στρεβλό σύστημα των τελών και για αυτό και το υποστηρίζουν....
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Για να δούμε λοιπόν ποιό είναι το brake even point .....μπλα... μπλα... μπλα...
Ασε ρε nass...
Aπο τετοιες αναλυσεις εχουμε χορτασει.Το να κριτικάρεις τις αναλύσεις που κάνουν άλλοι είναι εύκολο.
Εγώ ήθελα να δείξω ότι δεν είναι ανάγκη να πάει η βενζίνη 2 ευρώ στο λίτρο για να ενσωματωθούν τα τέλη σε αυτήν.Κανενα συστημα υπολογισμου των τελων κυκλοφοριας δεν ειναι δικαιο.
Το λιγοτερο αδικο ειναι κατα τη γνωμη μου ενα συστημα το οποιο θα βασιζεται στις εκπομπες ρυπων χωρις χρονικες προϋποθεσεις, παλαιοτητες κυβισμους κλπ παπαριες.Νομίζω αυτό που προτείνεις είναι το δεύτερο λιγότερο άδικο (όχι αυτή η μαλακία που σκαρφίστηκαν τώρα, με διαφορετικά τέλη για το ίδιο αυτοκίνητο ) αλλά (α) δεν λαμβάνει υπόψη του καθόλου την ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ του αυτοκινήτου (β) δεν μπορεί να εφαρμοστεί για παλιότερα αυτοκίνητα, που είναι ίσως το 50% του συνόλου.
Επίσης μια άλλη ιδέα είναι: ένα μικρό πάγιο ποσό πχ. €100 το χρόνο που αντιστοιχεί στο ΧΩΡΟ που καταλαμβάνει το αυτοκίνητο (με διαβαθμίσεις για κατηγορίες οχημάτων ασχέτως 'πραγματικού' μεγέθους, πχ. €30 για μηχανή, €300 για φορτηγό), που να πηγαίνει στους δήμους, και το υπόλοιπο στη βενζίνη. Απλά τότε δε γλυτώνουν λεφτά από το μηχανισμό είσπραξης των τελών.
Τέλη κυκλοφορίας