-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αυτοί που καθορίζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία προτείνοντας αυτή την αηδία με τα φώτα ημέρας, αναρωτήθηκαν πόσα επιπλέον λίτρα καυσίμου χρειάζονται σε ετήσια βάση για να ανάβουν όλα τα φώτα των αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη ?στις χώρες του Βορρά βοηθάει πολύ αυτή η νομοθεσία, μιας κ το χειμώνα ημίφως επικτρατεί τις περισσότερες ώρες...
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αυτοί που καθορίζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία προτείνοντας αυτή την αηδία με τα φώτα ημέρας, αναρωτήθηκαν πόσα επιπλέον λίτρα καυσίμου χρειάζονται σε ετήσια βάση για να ανάβουν όλα τα φώτα των αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη ?Μα τα «φώτα ημέρας» δημιουργήθηκαν ακριβώς για να περιοριστεί αυτή η σπατάλη καυσίμου στο ελάχιστο δυνατό, αφού στα μεν απλά η κάθε λάμπα δεν είναι πάνω από 20w, τα δε led καταναλώνουν ακόμα πιο μικρή ποσότητα ενέργειας, πάντα σε σχέση με το γεγονός ότι παλαιότερα ήταν υποχρεωτικό το άναμμα της μεσαίας σκάλας (2χ55w + 2χ5w [στην καλύτερη] για τα πίσω + 1χ5w [στην καλύτερη] για το φως πινακίδας + λαμπάκια πάσης φύσεως για το φωτισμό των χειριστηρίων εντός του οχήματος).
-
Νομίζω ότι στις μετρήσεις κατανάλωσης τα φώτα ημέρας είναι σβηστά.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
εγω στο 6αρι αυτη τη βλακεια εχω και ψαχνομαι να την απενεργοποιησω και εσυ θες να το βαλεις μονος σου;αλλωστε ποιο το προβλημα να αναβεις χειροκινητα τα φωτα σου αφου το θες τοσο;ενταξει που το εβαλαν στα 2τροχα και ξεχωριζουν οταν κανουν σφηνες αλλα σε αυτοκινητο το βρισκω ανουσιο και ειδικα σε φωτα xenon κοβει ωρες......Στο μανουαλ λεει να κανεις τις εξης ταρζανιες: Για να το ενεργοποιησεις, εισαι με σβηστη την αναφλεξη, τραβας πισω το μοχλο(σινιαλο) βγαζεις δεξι ή αριστερο(δεν θυμαμαι) φλας, αναβεις την αναφλεξη (με το φλας κρατημενο) για περιπου 5 σευτερολεπτα και επειτα την σβηνεις. ΓΙα απενεγροποιηση κανεις το αντιστοιχο αλλα αντι για δεξι φλας βγαζεις το αλλο φλας. Δοκιμασε το και πες μου σε παρακαλω. Στο δικο μου δεν δουλεψε.
-
ερώτηση: τα φώτα με φακούς (projector) είναι safe για την τοποθέτηση after market xenon? φαντάζομαι οτι δεν θα εχουν το ενοχλητικό (για τους απέναντι) glare όπως στα κατοπτρικα
-
Όχι, δεν είναι κανόνας το ότι προτζέκτορας=xenon ready.
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
εγω στο 6αρι αυτη τη βλακεια εχω και ψαχνομαι να την απενεργοποιησω και εσυ θες να το βαλεις μονος σου;αλλωστε ποιο το προβλημα να αναβεις χειροκινητα τα φωτα σου αφου το θες τοσο;ενταξει που το εβαλαν στα 2τροχα και ξεχωριζουν οταν κανουν σφηνες αλλα σε αυτοκινητο το βρισκω ανουσιο και ειδικα σε φωτα xenon κοβει ωρες......
Στο μανουαλ λεει να κανεις τις εξης ταρζανιες: Για να το ενεργοποιησεις, εισαι με σβηστη την αναφλεξη, τραβας πισω το μοχλο(σινιαλο) βγαζεις δεξι ή αριστερο(δεν θυμαμαι) φλας, αναβεις την αναφλεξη (με το φλας κρατημενο) για περιπου 5 σευτερολεπτα και επειτα την σβηνεις. ΓΙα απενεγροποιηση κανεις το αντιστοιχο αλλα αντι για δεξι φλας βγαζεις το αλλο φλας. Δοκιμασε το και πες μου σε παρακαλω. Στο δικο μου δεν δουλεψε.
Αν και κάπως αργοπορημένα, να πω ότι μπορείς να το κάνεις και από το vag-com αυτό.
Κατά 99% αυτοί οι (κουφοί) συνδιασμοί δεν λειτουργούν και πραγματικά απορώ ποιός τους σκέφτεται.
κάτι αντίστοιχο είχα διαβάσει για την απενεργοποίηση του (εργοστασιακού) συναγερμού σε περίπτωση προβλήματος και είχα πέσει κάτω από τα γέλια. -
Ο χρήστης lll έγραψε:
εγω στο 6αρι αυτη τη βλακεια εχω και ψαχνομαι να την απενεργοποιησω και εσυ θες να το βαλεις μονος σου;αλλωστε ποιο το προβλημα να αναβεις χειροκινητα τα φωτα σου αφου το θες τοσο;ενταξει που το εβαλαν στα 2τροχα και ξεχωριζουν οταν κανουν σφηνες αλλα σε αυτοκινητο το βρισκω ανουσιο και ειδικα σε φωτα xenon κοβει ωρες......
Στο μανουαλ λεει να κανεις τις εξης ταρζανιες: Για να το ενεργοποιησεις, εισαι με σβηστη την αναφλεξη, τραβας πισω το μοχλο(σινιαλο) βγαζεις δεξι ή αριστερο(δεν θυμαμαι) φλας, αναβεις την αναφλεξη (με το φλας κρατημενο) για περιπου 5 σευτερολεπτα και επειτα την σβηνεις. ΓΙα απενεγροποιηση κανεις το αντιστοιχο αλλα αντι για δεξι φλας βγαζεις το αλλο φλας. Δοκιμασε το και πες μου σε παρακαλω. Στο δικο μου δεν δουλεψε.
σε ποιο manual αναφερεσαι;γιατι στο δικο μου δεν θυμαμαι κατι τετοιο.....παντως θα του ριξω μια ματια παλι
ουτε στα κεντρικα της μαζντα που πηρα τηλεφωνο ηξεραν κωδικους κτλ -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
σε ποιο manual αναφερεσαι;γιατι στο δικο μου δεν θυμαμαι κατι τετοιο.....παντως θα του ριξω μια ματια παλι
ουτε στα κεντρικα της μαζντα που πηρα τηλεφωνο ηξεραν κωδικους κτλΣορρυ, οταν διαβασα 6αρι, πιστεψα πως αναφερομαστε σε golf VI και οχι μαζντα 6!
Αυτο το ελεγε στο μανουαλ για το πασσατ 2010. Δεν καταφερα να κανω κατι. Με ενα φτηνο διαγνωστικο καλωδιο θα γινει κατι? Αν δεν κανει κοπο σε καποιον να ψαξει στο ebay γιατι δεν γνωριζω ποιο ειναι καταλληλο! -
Ο χρήστης lll έγραψε:
σε ποιο manual αναφερεσαι;γιατι στο δικο μου δεν θυμαμαι κατι τετοιο.....παντως θα του ριξω μια ματια παλι
ουτε στα κεντρικα της μαζντα που πηρα τηλεφωνο ηξεραν κωδικους κτλΣορρυ, οταν διαβασα 6αρι, πιστεψα πως αναφερομαστε σε golf VI και οχι μαζντα 6!
Αυτο το ελεγε στο μανουαλ για το πασσατ 2010. Δεν καταφερα να κανω κατι. Με ενα φτηνο διαγνωστικο καλωδιο θα γινει κατι? Αν δεν κανει κοπο σε καποιον να ψαξει στο ebay γιατι δεν γνωριζω ποιο ειναι καταλληλο!μπορείς επίσης να πας να ζητήσεις να στο ενεργοποιήσουν ή απενεργοποιήσουν στην αντιπροσωπεία (πληρώνοντας περίπου 5 με 10€)
Τα 'καλώδια' που λες να ξέρεις ότι εγκυμονούν ΠΑΡΑ πολλούς κινδύνους αν δεν ξέρεις να τα χειρίζεσαι.Σου δίνουν πολλές επιλογές, χωρίς να σημαίνει ότι όλες είναι σωστές και λειτουργικές για το αμάξι σου.Επιπλέον υπάρχουν αλλαγές που είναι μη-αναστρέψιμες οπότε ΓΕΝΙΚΑ πρέπει να ξέρεις τι κάνεις και όχι να το 'ψαχουλέψεις' για να το βρεις. Προσωπικά σου προτείνω να πας σε μία αντιπροσωπεία αντί να πας να αγοράσεις ένα καλώδιο.
ΥΓ: στα αναφέρω όλα τα παραπάνω εντελώς φιλικά και ως κάτοχος vag-com (του 'καλωδίου' που λες) με ό,τι κι αν αυτό σημαίνει για σένα.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Η ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν επιτρέπει λάμπες πάνω από 4000Κ.Που το βρήκες αυτό, στο ECE R32;
Πραγματικά έχω σιχαθεί τους κάγκουρες με τα σκατό HID τους των 8000+ Κ...
στις χώρες του Βορρά βοηθάει πολύ αυτή η νομοθεσία, μιας κ το χειμώνα ημίφως επικτρατεί τις περισσότερες ώρες...
+1. Με την έντονη ηλιοφάνεια που επικρατεί τις περισσότερες μέρες του χρόνου στο νότο, είναι ψιλοάχρηστο καθώς 'πνίγεται' από τις έντονες αντανακλάσεις του περιβάλλοντος. Όταν όμως επικρατεί συννεφιά η παρουσία τους είναι αισθητή.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Η ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν επιτρέπει λάμπες πάνω από 4000Κ.
Που το βρήκες αυτό, στο ECE R32;
Το διαβάζω σε sites που διαθέτουν προς πώληση λάμπες >4000Κ, όπως πχ τις DiamondVision της Philips.
http://www.ketselidis.gr/view_product.asp?partid=568679 -
Παντως στο μανουαλ λεει αυτο με τα φλας. Μηπως ειναι εξτρα λειτουργια και πρεπει να την ενεργοποιησουν με το διαγνωστικο?
-
Ο χρήστης lll έγραψε:
Παντως στο μανουαλ λεει αυτο με τα φλας. Μηπως ειναι εξτρα λειτουργια και πρεπει να την ενεργοποιησουν με το διαγνωστικο?αν το λέει το manual θα έπρεπε να λειτουργεί.Εκτός αν έχει κανένα αστερίσκο και για να λειτουργεί, πρέπει (ο χειρισμός) πρέπει να συνοδεύεται από κάποιο έξτρα στον εξοπλισμό.
-
Τον κλασικο αστερισκο - προαιρετικο εξοπλισμο δεν τον εχει. Αυτη η λειτουργια ομως απαιτει επιπλεον καποιο εξαρτημα ή ειναι λογισμικο μονο?
-
Μου ειχε καει προχθες η λαμπα η εργοστασιακη στο σκοντα μου, 18 χρονων αμαξι λαμπα made in chechoslovakia και αγορασα μια νεα H4 μαρκας αγνωστης(οχι φτηνη) αλλα ειχε μια δεσμη κακιστη. Δεν φωτιζε καθολου! Τελικα την ξανα αντικατεστησα με μια γερμανικη(ιδιας τιμης) και ειδα το φως μου. Δεν το πιστευα οτι μια λαμπα κακης ποιοτητας χαλαει τοσο την δεσμη..απλα πιστευα οτι το πολυ πολυ να καει γρηγοροτερα.
-
τι εννοείς? ότι δεν είχες αλλάξει λάμπα 18 ολόκληρα χρόνια?!?!
-
Ο χρήστης necd έγραψε:
τι εννοείς? ότι δεν είχες αλλάξει λάμπα 18 ολόκληρα χρόνια?!?!δεν οδηγούσε βράδυ και δεν άναβε συχνά τα φώτα.
Βέβαια προσωπικά έχω ακούσει για τύπο που άλλαξε λάμπα στοπ (αυτή που ανάβει όταν πατάμε φρένο ) μετά από 11 χρόνια.Α...και μόνο τη μία (την καμμένη).
@ΙΙΙ
Δεν γνωρίζω πολύ καλά τις λειτουργίες που μπορεί να προσφέρει η madza στα αμάξια.
Για ρώτα στο mazda forum (είτε εδώ στην υποενότητα των 4Τ είτε σε site-forum των φίλων της mazda).Εκεί θα ξέρουν καλύτερα. -
Εγώ άλλαξα πέρσι λάμπες μετά απο 12 περίπου χρόνια. Κατα τα άλλα κανένα άλλο λαμπάκι δεν έχει καεί ακόμα
-
Ο χρήστης necd έγραψε:
τι εννοείς? ότι δεν είχες αλλάξει λάμπα 18 ολόκληρα χρόνια?!?!Nαι ακριβως! Με αρκετη βραδυνη οδηγηση! Απλα καποτε φτιαχνανε πιο ποιοτικα προιοντα. Την αριστερη την αλλαξα στα 15 χρονια.
Βελτίωση στα φώτα;