-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Δεν ασχολούμαι μαζί σου, ασχολούμαι με αυτά που διαβάζω.
Εσύ το αγόρασες πριν 2-3 χρόνια το αυτοκίνητο και ΕΣΥ αποφάσισες οτι θα πληρώνεις τέλη με βάση τα κυβικά του αυτοκινήτου. Τώρα επειδή δεν σε βολεύει η δική σου επιλογή ψάχνεις να κάνεις κομπίνες για να γλιτώσεις χρήματα.
Σκέψου οτι κάποιοι βγαίνουν μάγκες απο την όλη ιστορία. Αυτός που αγοράζει σήμερα RX8 πληρωνει 220 ευρώ, ενώ αν το αγοράσει το νέο χρόνο θα πληρώνει κοντά 800.Συμφωνείς ότι αυτό που κάνει το κράτος είναι παράξενο.
Τι μου λες τώρα... ότι πέσαμε στην παγίδα.
Οτι μεταξύ του πολίτη και του κράτους, το κράτος μας κοροιδεψε και πειραμε φτηνότερο αμάξι και μετά θα ανέβουν τα τέλη?Δηλαδή τι μου λες τώρα? Οτι το κράτος παίζει κάποιο παιχνίδι... και οποίος ειναι καλυτερος...
- θα σου κάνω μία ερώτηση μόνο και θέλω να μου πεις μία απάντηση αν έχεις την καλοσύνη
Αγοράζεις σπίτι και πληρώνεις ΔΕΗ, ΔΗΜΟ, ανιτκειμενικές όλα μαζί 300 το μήνα +τελη
σε ένα χρόνο σου λέει ΔΕΗ κλπ... _ πετρέλαιο.... 600 το μήνα (είναι ρεαλιστικό...)
εάν το σπίτι σου είναι πάνω απο 100 τετραγωνικά.Πως το βλέπεις? Το παλεύουμε? Επρεπε να το ειχα μυριστεί και να αγοράσω σπίτι 99 τετραωνικά
Απλά αυτά λέω.
Σημ. οτι πουλησα τα 2 αμάξια και κράτησα 1 γιατί είμαι οικολόγος. Ειμαι πολυ νορμάλ ανθρωπος αλλά οταν τεχνοκράτες βγάζουν κανόνες κουκουρουκου, εκνευριζομαι
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Θα μας τρελάνεις τώρα, δηλαδή εκτός λεκανοπεδίου, Κηφισιά, Λαγονήσι, Εκάλη, Βούλα κλπ. μένουν λαικά στρώματα που πέρνουν καθημερινά το 1000αράκι τους και δουλεύουν στην Ομόνοια....
Έλα Κυψέλη, Αμπελόκηπους, Παγκράτι, Καισαριανή, Περιστέρι να δεις που μένει ο λαός. Ο οποίος δεν έχει λεφτά ούτε για χιλιάρι ούτε για βενζίνη.
Και στο κάτω-κάτω άμα ρυπαίνεις φτωχός ή πλούσιος τη σημασία έχει;
Ασε την Αθηνα. Στην επαρχεια ο αλλος πως θα μετακινηθει??? Ειμαι ηλεκτρολογος και απο το χωριο Χ θελω να παω στο Αγρινιο γι ακαποιες δουλειες που ειναι 55 χλμ συνολο πηγαινε ελα 110χλμ., μετα θα παω να κανω καποια δουλεια σε αλλο χωριο αλλα 10 χλμ το λιγοτερο συν την επιστροφη 20 το συνολο. Πες μου βγαζεις τις βενζινες?? Στην Αθηνα εχουμε τα ΜΜΜ στα ποδια μας. Στην επαρχεια τι εχουν? Το ΚΤΕΛ με δρομολογια 2 φορες την εβδομαδα?
Πες μου ότι απαντάς σοβαρά τώρα... Έξω από τον σφιχτό κλοιό Καισαριανής-Περιστερίου υπάρχει μόνο το Λαγονήσι και ο Δήμαρχος Βουλιαγμένης που δεν τον θυμάμαι τώρα.
Δυστυχώς, το μοναδικό πράγμα που αξίζει να ευχηθούμε για τα τέλη, είναι να παραμείνουν ως δομή και ποσοστιαία (γιατί ως ονομαστικό ποσό δύσκολο, πηγαίνουν πολλαπλασίως του πληθωρισμού που παλεύουν με σθένος οι πολιτικοί μας) τα ίδια στο εξής.
Ήπιες αυξήσεις για τους μη έχοντες (έως 1.400), διαχωρισμός των 'εχόντων' 1.600 και 1.800 και ό,τι περιμέναμε για τους 2λιτρους πάμπλουτους. Αρκετά δίκαια ακούγονται*, το μέτρο με τους ρύπους ήταν ΣΙΓΟΥΡΟ ότι θα δημιουργούσε παράδοξα, αλλά πάντα έτσι είναι οι αλλαγές συστημάτων.
*σύμφωνα με αυτά που γνωρίζαμε ως τώρα, αλλιώς ο nass έχει δίκιο περί λανθασμένης βάσης/αιτιολόγησης των τελών.
@vmantas
έχεις λάθος λογική στο θέμα με τους ρύπους και την πληρωμή. Αν θέλεις, επεκτείνομαι. -
πες, εγώ απλά στηλιτεύω τη λογική μερικών ότι έχετε δίλιτρο άρα έχετε φράγκα άρα πληρώστε και κατ'επέκταση βρωμίστε και τον τόπο επειδή έχετε φράγκα.
-
κογιοτε αντιλαμβανομαι την οργη σου αλλα οπως τα γραφεις στο ποστ σου ετσι εγιναν τα πραγματα...
οπως πχ μπορει να αλλαξουν τα τελη του χρονου και για τα παλιοτερα αμαξια και τα 1800αρια και να πανε ακριβοτερα! καταλαβαινω τι λες αλλα και οι αλλοι δικιο εχουν οταν λενε οτι σε ενα κρατος που γενικα παραπαιει εδω και χρονια προσεχεις καποιες αγορες λιγο παραπανω! το μεγαλο αμαξι (τα 2 λιτρα δηλαδη ) παντα ηταν δολωμα για το ελαντα!
εν ολιγοις, το κρατος πηρε αρκετα κ@λαρακια χθες, εδειξε βεβαιως ιδιαιτερη προτιμηση σε αυτους που εκμεταλλευτηκαν περιστασιακες εκπτωσεις σε μεγαλου κυβισμου αμαξια τα προγενεστερα χρονια!
-
δεν κατάλαβα ποια λογική θέλετε να περάσετε με τα πράσινα τέλη, αυτός που έχει δυνατότητα να πληρώνει μπορεί να ρυπαίνει?
Η λογική των πράσινων τελών είναι απλή. Πριμοδοτούμε με τον τρόπο αυτό την αγορά αυτοκινήτων που εκπέμπουν λιγότερο διοξείδιο και έχουν λιγότερη κατανάλωση από άλλα αντίστοιχά τους.
Έτσι έχουμε μια χασούρα (τα τέλη που δεν εισπράττουμε) και δυό οφέλη : α. ενεργειακά διότι κυκλοφορούν περισσότερα αυτοκινήτα με μειωμένη κατανάλωση καυσίμων σε σχέση με άλλα, και β. περιβαντολλογικά διότι τα αυτοκίνητα αυτά εκπέμπουν λιγότερο διοξείδιο και σε μερικές περιπτώσεις ΚΑΙ λιγότερους ρύπους.
Αυτός που πληρώνει τώρα μπορεί να κάνει πολλά πράγματα. Να πάρει π.χ. μια Μερσεντές Ε350 και να καίει τον αγλέορα ή να πάρει μια υβριδική Λεξουδιά (αν δεν έχει τα αναγκαία όβολα για ένα S400 hybrid) και να καίει και να ρυπαίνει 25% λιγότερο. Η επιλογή είναι δική του, αν επιλέξει πάντως το βου σενάριο θα ωφεληθούμε κατιτίς και εμείς οι υπόλοιποι. -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
κογιοτε αντιλαμβανομαι την οργη σου αλλα οπως τα γραφεις στο ποστ σου ετσι εγιναν τα πραγματα...οπως πχ μπορει να αλλαξουν τα τελη του χρονου και για τα παλιοτερα αμαξια και τα 1800αρια και να πανε ακριβοτερα! καταλαβαινω τι λες αλλα και οι αλλοι δικιο εχουν οταν λενε οτι σε ενα κρατος που γενικα παραπαιει εδω και χρονια προσεχεις καποιες αγορες λιγο παραπανω! το μεγαλο αμαξι (τα 2 λιτρα δηλαδη ) παντα ηταν δολωμα για το ελαντα!
εν ολιγοις, το κρατος πηρε αρκετα κ@λαρακια χθες, εδειξε βεβαιως ιδιαιτερη προτιμηση σε αυτους που εκμεταλλευτηκαν περιστασιακες εκπτωσεις σε μεγαλου κυβισμου αμαξια τα προγενεστερα χρονια!
Ναι αλλά λέω και πάλι.
το πρόβλημα δεν είναι τα τέλη.
Το πρόβλημα είναι το πάντρεμμα με τα τέλη κυκλοφορίας
Το Hunday τουσον δε θα πληρωσει 600 ευρω. Τι θα το κάνει αυτός που το πήρε 19.000. Θα το πετάξει?
Δε πρέπει κάποιος να μας πει... ότι από δω και περα δεν αγοράζουμε αυτοκίνητα αλλά τα νοικιάζουμε με μεγάλο κόστος αρχικό και μετα τα τέλη.. ειναι το ενοικιοΣημ. οτι το υπουργείο λεει ότι και παλιά πληρώνατε πολλά αρα τώρα δε θα σας πειράξει.
Δηλαδή να σου τον ακουμπισω λιγο ακόμη....
επισσης λεει οτι ειμαι οικολόγος... Τοτε γιατι οι ρυποι των παλαιοτερων δεν υπολογίζονται. Ποια ειναι η δικαιολογία τους? -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
δεν κατάλαβα ποια λογική θέλετε να περάσετε με τα πράσινα τέλη, αυτός που έχει δυνατότητα να πληρώνει μπορεί να ρυπαίνει?
Η λογική των πράσινων τελών είναι απλή. Πριμοδοτούμε με τον τρόπο αυτό την αγορά αυτοκινήτων που εκπέμπουν λιγότερο διοξείδιο και έχουν λιγότερη κατανάλωση από άλλα αντίστοιχά τους.
Έτσι έχουμε μια χασούρα (τα τέλη που δεν εισπράττουμε) και δυό οφέλη : α. ενεργειακά διότι κυκλοφορούν περισσότερα αυτοκινήτα με μειωμένη κατανάλωση καυσίμων σε σχέση με άλλα, και β. περιβαντολλογικά διότι τα αυτοκίνητα αυτά εκπέμπουν λιγότερο διοξείδιο και σε μερικές περιπτώσεις ΚΑΙ λιγότερους ρύπους.
Αυτός που πληρώνει τώρα μπορεί να κάνει πολλά πράγματα. Να πάρει π.χ. μια Μερσεντές Ε350 και να καίει τον αγλέορα ή να πάρει μια υβριδική Λεξουδιά (αν δεν έχει τα αναγκαία όβολα για ένα S400 hybrid) και να καίει και να ρυπαίνει 25% λιγότερο. Η επιλογή είναι δική του, αν επιλέξει πάντως το βου σενάριο θα ωφεληθούμε κατιτίς και εμείς οι υπόλοιποι.Τα δικά μας δε ρυπαίνουν? αυτό λεμε... απλά δε λεγονται υβριδικά? Λες και ξέρουν ποια ειναι τα υβριδικά.
Αν ειναι καλά τα υβριδικά γιατί η ΤΙΝΑ έχει το cabrio το jimny που εκπέμπει τον αγλαίορα... -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
δεν κατάλαβα ποια λογική θέλετε να περάσετε με τα πράσινα τέλη, αυτός που έχει δυνατότητα να πληρώνει μπορεί να ρυπαίνει?
Η λογική των πράσινων τελών είναι απλή. Πριμοδοτούμε με τον τρόπο αυτό την αγορά αυτοκινήτων που εκπέμπουν λιγότερο διοξείδιο και έχουν λιγότερη κατανάλωση από άλλα αντίστοιχά τους.
Έτσι έχουμε μια χασούρα (τα τέλη που δεν εισπράττουμε) και δυό οφέλη : α. ενεργειακά διότι κυκλοφορούν περισσότερα αυτοκινήτα με μειωμένη κατανάλωση καυσίμων σε σχέση με άλλα, και β. περιβαντολλογικά διότι τα αυτοκίνητα αυτά εκπέμπουν λιγότερο διοξείδιο και σε μερικές περιπτώσεις ΚΑΙ λιγότερους ρύπους.
Αυτός που πληρώνει τώρα μπορεί να κάνει πολλά πράγματα. Να πάρει π.χ. μια Μερσεντές Ε350 και να καίει τον αγλέορα ή να πάρει μια υβριδική Λεξουδιά (αν δεν έχει τα αναγκαία όβολα για ένα S400 hybrid) και να καίει και να ρυπαίνει 25% λιγότερο. Η επιλογή είναι δική του, αν επιλέξει πάντως το βου σενάριο θα ωφεληθούμε κατιτίς και εμείς οι υπόλοιποι.Τα δικά μας δε ρυπαίνουν? αυτό λεμε... απλά δε λεγονται υβριδικά? Λες και ξέρουν ποια ειναι τα υβριδικά.
Αν ειναι καλά τα υβριδικά γιατί η ΤΙΝΑ έχει το cabrio το jimny που εκπέμπει τον αγλαίορα...Και επίσης γιατί εγώ με 151 γρ/χλμ πρέπει να πληρώνω 600ευρώ το χρόνο, επειδή αγόρασα χθες?
-
Διάβασα κάπου να ενσωματωθούν τα τέλη στη βενζίνη και αναρωτιέμαι.
Έχετε δει πόσο έχει πάει η βενζίνη; Έχουν ήδη ενσωματωθεί τα τέλη εκεί και τα πληρώνουμε και ξεχωριστά κάθε χρόνο.
Πόσο ακόμα να ανέβει; -
Ο χρήστης vmantas έγραψε:
δεν κατάλαβα ποια λογική θέλετε να περάσετε με τα πράσινα τέλη, αυτός που έχει δυνατότητα να πληρώνει μπορεί να ρυπαίνει?
Η λογική των πράσινων τελών είναι απλή. Πριμοδοτούμε με τον τρόπο αυτό την αγορά αυτοκινήτων που εκπέμπουν λιγότερο διοξείδιο και έχουν λιγότερη κατανάλωση από άλλα αντίστοιχά τους.
Έτσι έχουμε μια χασούρα (τα τέλη που δεν εισπράττουμε) και δυό οφέλη : α. ενεργειακά διότι κυκλοφορούν περισσότερα αυτοκινήτα με μειωμένη κατανάλωση καυσίμων σε σχέση με άλλα, και β. περιβαντολλογικά διότι τα αυτοκίνητα αυτά εκπέμπουν λιγότερο διοξείδιο και σε μερικές περιπτώσεις ΚΑΙ λιγότερους ρύπους.
Αυτός που πληρώνει τώρα μπορεί να κάνει πολλά πράγματα. Να πάρει π.χ. μια Μερσεντές Ε350 και να καίει τον αγλέορα ή να πάρει μια υβριδική Λεξουδιά (αν δεν έχει τα αναγκαία όβολα για ένα S400 hybrid) και να καίει και να ρυπαίνει 25% λιγότερο. Η επιλογή είναι δική του, αν επιλέξει πάντως το βου σενάριο θα ωφεληθούμε κατιτίς και εμείς οι υπόλοιποι.Τα δικά μας δε ρυπαίνουν? αυτό λεμε... απλά δε λεγονται υβριδικά? Λες και ξέρουν ποια ειναι τα υβριδικά.
Αν ειναι καλά τα υβριδικά γιατί η ΤΙΝΑ έχει το cabrio το jimny που εκπέμπει τον αγλαίορα...Και επίσης γιατί εγώ με 151 γρ/χλμ πρέπει να πληρώνω 600ευρώ το χρόνο, επειδή αγόρασα χθες?
συμφωνω. μας θεωρουν κοροιδα. ή δε ξέρω... έτσι τους βγήκε το excel. θεωρω ότι του χρόνο που θα μοιωθούν τα διλιτρα θα κάνουν κάτι άλλο... γιατί πολύ θα τα βγάλουν από την κυκλοφορία. και θα παρουν μικρά. Το κράτος όμως θέλει Χ ποσό. Αρα θα τσιμπήσει τα 1800 πρώτα και θα πει... τελη πράσινα +150 ευρω για το.... της Χαιδως... Γι αυτό μη με κοροιδευεται φέτος γιατί αυτή η συμπεριφορά θα χρυπη΄σει αι αλλου.
-
@vmantas
Με κάλυψε ο αποπάνω! Μην το παίρνεις ότι στήνουμε you know what επειδή κάποιος έχει φράγκα. Προσπαθούμε να τον αποτρέψουμε από το να δώσει τα ευρώ του. Στα εργοστάσια κλπ. αυτά τα penalties ρύπων πηγαίνουν υποτίθεται για την ανάπτυξη πράσινων τεχνολογιών. Στην Ελλάδα πηγαίνουν για την ανάπτυξη πράσινων προτοφολιών. -
Να σας πω ιδέες για το αμάξι που θα τρέξουν?
Θεση πάρκινγ
Σπεσια δημοτικά τέλη +200 ευρω απο τα τέλη της ΔΕΗ που έχεις ήδη...
θα σου πει... εχεις θέση πάρκινγκ... τότε πλήρωνε εξτρα...και αυτά τα λεφτά θα πάνε ... για το βούλωμα της τρύπας στο ΔΗΜΟ
Υ.Γ. καταρχήν τι σημαίνει έχω φράγκα. Δηλαδή με 30.000 ευρω το χρόνο δίλιτρο δεν αγοράζεις? 15Κ +15Κ το ζευγάρι. είναι πολλά τα λεφτά να το ξέρω να βάλω τις βάσεις...
Πάντως του χρόνου πάνε και τα ακίνητα .... προβλέπω τρελό πάρτυ με τέλη.
-
Κλασσικη ατακα του Ελληνα.
(γιατι ΕΓΩ να πληρωνω τοσα ενω ο αλλος πληρωνει λιγοτερα).Ο καθενας τα βλεπει οπως τον συμφερει και ακρη δεν προκειται να βγει.
Κανονικα το κρατος πρεπει να εισαγει αυτοκινητα μεχρι 1.400 κυβ ,να μπει ενα στανταρ ποσο για τελη, να απαγορευσει τα μεγαλυτερου κυβισμου μπας και υσηχασουμε απο τους καπιταλες. -
και να πάρουμε το pony όλοι
μικρό μου πόνυ... πόσο σε αγαπω
-
Αν ειναι καλά τα υβριδικά γιατί η ΤΙΝΑ έχει το cabrio το jimny που εκπέμπει τον αγλαίορα...
Και επίσης γιατί εγώ με 151 γρ/χλμ πρέπει να πληρώνω 600ευρώ το χρόνο, επειδή αγόρασα χθες?
Καλά είναι επιχείρημα τι αμάξι είχε η Μπιρμπίλη ΠΡΙΝ υπουργοποιηθεί?
Τα επιχειρήματα του κράτους που δεν υπολογίζει για τα παλιά ΙΧ τα τέλη με βάση το διοξείδιο είναι έωλα σε κάποιο βαθμό. Στοιχεία δεν υπάρχουν, αλλά μπορούν να βρεθούν με ασφάλεια από το 2002-2003 και μετά από τα εργοστάσια. Ίσως θα έπρεπε να γίνει γι' αυτά τουλάχιστον, το κάνει π.χ. η Αγγλία ενώ παράλληλα έχει αφήσει εκτός ρύθμισης όλα τα παλαιότερα.
-
δε θα προσπαθησω να βρω λογικη στο κρατος, ειδικα στη κατασταση που ειναι τωρα! φανταζομαι οτι το ολο θεμα ειναι η ευρεση ρευστου αμεσως!καταργηθηκε η παλαιοτητα ωστε να χει τη δικαιολογια οτι υποστηριξε αυτους με παλια αμαξια, δηλαδη τους αναξιοπαθουντες κτλ κτλ.
μετα πηρε τις καταγραφες απο τις πωλησεις των τελευταιων ετων και καταχαρηκε οταν ειδε μεσα διλιτρα κτλ κτλ...τσακω το 600αρικακι με την εκτακτη περσινη εισφορα μεσα!για τους κατοχους σαν και σενα ελπιζω να γινει καποια τροποποιηση του χρονου ωστε να μπορει καποιος να ξεφορτωθει το αμαξι γιατι με τελη 600ε θα γινει αιωνιο σαν τη πεθερα! δυστυχως αμφιβαλλω και βλεπω να τσεκουρωνουν και το 1.8 γιατι του χρονου τετοια εποχη θαμαστε πιο δυσκολα!
εχω φιλο που αγορασε σπορτατζ 2λιτρο μτχ του 2001 στα 10.500ε πριν 2-3 χρονια για να κανει δουλειες!τι να του πεις τωρα...
υγ.δοσεις για τελη υπαρχουν? αν και αμφιβαλλω για το ποσοι τα πληρωνουν
-
Στην επαρχία; για αυτό υπάρχει αστικοποίηση για λόγους οικονομίας. Για αυτό σε 50 χρόνια από τώρα το 95% του πληθυσμού θα ζει στις πόλεις για λόγους οικονομίας.
Δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να επιδοτήσω εγώ που γενήθηκα και ζω στην πόλη κάποιον που ζει σίγουρα σε καλύτερες συνθήκες στην επαρχία; Ο ρυπαίνων πληρώνει.
Η επιδότηση που ζητάτε για αυτούς που κάνουν ισχυρή χρήση του Ι.Χ. όπως και να την κάνουν είναι παράλογη. Ας μην ξεχνάμε οτι η ελληνική επαρχία λειτουργούσε άψογα και πριν 30 χρόνια χωρίς καθόλου Ι.Χ. Αν τα κολήσουν στην βενζίνη θα μιλάμε για αύξηση της τάξης του 12%. Σιγά τα ωα δηλαδή, να μάθετε να οδηγείτε οικονομικά.
Ο ρυπαίνων πληρώνει, φτάνει η επιδότηση της αλόγιστης χρήσης του Ι.Χ. Υπάρχουν τα ΜΜΜ, τα ποδήλατα, τα γαιδούρια, τα πόδια, το car pooling κλπ. Έτσι μόνο θα σταματήσει να παίρνει ο κάθε Αθηναίος κάθε πρωί το αμαξάκι του για να πάει στο κέντρο την στιγμή που υπάρχει και Μετρό και λεωφορεία.
(Όταν δεν απεργούν οι Δ.Υ. καλή ώρα αύριο) -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Συμφωνείς ότι αυτό που κάνει το κράτος είναι παράξενο.
Τι μου λες τώρα... ότι πέσαμε στην παγίδα.
Οτι μεταξύ του πολίτη και του κράτους, το κράτος μας κοροιδεψε και πειραμε φτηνότερο αμάξι και μετά θα ανέβουν τα τέλη?Δηλαδή τι μου λες τώρα? Οτι το κράτος παίζει κάποιο παιχνίδι... και οποίος ειναι καλυτερος...
- θα σου κάνω μία ερώτηση μόνο και θέλω να μου πεις μία απάντηση αν έχεις την καλοσύνη
Αγοράζεις σπίτι και πληρώνεις ΔΕΗ, ΔΗΜΟ, ανιτκειμενικές όλα μαζί 300 το μήνα +τελη
σε ένα χρόνο σου λέει ΔΕΗ κλπ... _ πετρέλαιο.... 600 το μήνα (είναι ρεαλιστικό...)
εάν το σπίτι σου είναι πάνω απο 100 τετραγωνικά.Πως το βλέπεις? Το παλεύουμε? Επρεπε να το ειχα μυριστεί και να αγοράσω σπίτι 99 τετραωνικά
Απλά αυτά λέω.
Σημ. οτι πουλησα τα 2 αμάξια και κράτησα 1 γιατί είμαι οικολόγος. Ειμαι πολυ νορμάλ ανθρωπος αλλά οταν τεχνοκράτες βγάζουν κανόνες κουκουρουκου, εκνευριζομαι
To κράτος εκείνη την περίοδο που ξεπουλούσε αυτοκίνητα προφανώς εξυπηρετούσε τα συμφέροντα των εισαγωγέων, αυτοί που τώρα κλαίγονται.
Το κράτος δεν υποχρέωσε κανέναν να αγοράσει αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, απλά οι καταναλωτές, ακολουθώντας τη 'λογική' της μάζας θέλησαν να γλιτώσουν όσα περισσότερα γίνεται και φυσικά όσο ανέβαιναν τα κυβικά, τόσο ανέβαινε και η μείωση.
Εκείνη την περίοδο ο καταναλωτής θα ένιωθε ιδιαίτερα ευφυής με την αγορά του, αν και ακουγόταν ήδη οτι το κράτος θα τα εισπράξει αλλιώς.Για την ερώτησή σου, τον προηγούμενο χρόνο πλήρωσες 300 ευρώ και σε ένα χρόνο σου είπε θα πληρώσεις 600; Κάπως διαφορετικά είναι...
Επίσης σε έβαλε σε διαφορετική κλίμακα; Στην ίδια με του προηγούμενου έτους είσαι.Το νέο μέτρο δεν είναι ευνοϊκό για εσένα, αλλά για άλλους είναι. Ρώτα τους κατόχους turbo μικρού κυβισμού εδώ μέσα (και είναι πάρα πολλοί) πόσο τους βολεύει να παραμείνουν στο σημερινό σύστημα φορολόγησης.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εγώ πάντως να σας πω την αλήθεια το περίμενα ότι θα την ακούγανε οι 2λτ και πάνω.
Το θέμα είναι ότι όλοι θα γκρινιάζουμε και όλοι θα έχουμε πρόβλημα ο,τι κι αν γίνει. Αν έμπαινε φόρος στη βενζίνη αυτοί που έχουν μικρά, πόλης και κάνουν χιλιόμετρα θα φώναζαν (και με το δίκιο τους) και αυτοί που έχουν μεγάλα θα τα κλείδωναν.
Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω 600 ευρώ...ναι, ΟΚ, άλλα υπολόγιζα και άλλα ήρθαν, αλλά αν είσαι οριακά στα τέλη και στη συντήρηση θεωρώ πως είναι λάθος εξ’αρχής η αγορά του οποιουδήποτε 2λτ και πάνω. Θυμάμαι ότι ήταν 350 ευρώ...ανέβηκαν 250 ευρώ, δηλαδή 21 ευρώ το μήνα.
Τώρα να έχεις πάρει αυτοκίνητο 30.000 ευρώ και πάνω και να σου λείπουν 20 ευρώ το μήνα...κάτι δε πάει καλά.
Δε λέω ότι είναι σωστό ή λάθος...απλά δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα και μάλιστα είμαι σίγουρος ότι του χρόνου πάλι θα τ’αλλάξουν.
Προσωπικά όταν το παίρνω βόλτα ξεχνάω και τα τέλη και τα 20 ευρώ- πολλά...
-
Κάτοχος μικρού τουρμπο που θα πληρώσω περισσότερα ...
Τέλη κυκλοφορίας