-
Αλήθεια, σε τι χρώμα σκέφτεσαι να το αγοράσεις; Από μεταλλικά στη Fabia πρώτη μου επιλογή είναι το Cappuccino Beige και ακολουθεί το Arctic Green.
-
Μπλε του πάγου το λένε (συνήθως) αυτό ;EDIT: aqua blue...
-
Το μπεζ εσωτερικό θα το ήθελα με σκούρο χρώμα στο εξωτερικό. Μπλε σκούρο, μαυρο ή ανθρακί.
Όλα τα χρώματα σελ. 36: http://www.skoda.gr/models/fabia_10/intro/images/fabia_catalogue.pdf
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το μπεζ εσωτερικό θα το ήθελα με σκούρο χρώμα στο εξωτερικό. Μπλε σκούρο, μαυρο ή ανθρακί.Όλα τα χρώματα σελ. 36: http://www.skoda.gr/models/fabia_10/intro/images/fabia_catalogue.pdf
http://img40.imageshack.us/img40/9087/4 ... b40abz.jpg
Το (μη μεταλλικό) μπλε είναι ωραίο αλλά γενικότερα θεωρώ ότι το Fabia δείχνει πιο κομψό με ανοιχτά χρώματα.Edit: ορίστε και τα manuals (όχι στα ελληνικά όμως) για όποιον ενδιαφέρεται: http://www.skoda-auto.cz/com/service/do ... -2010.aspx
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Το μπεζ εσωτερικό θα το ήθελα με σκούρο χρώμα στο εξωτερικό. Μπλε σκούρο, μαυρο ή ανθρακί.
Όλα τα χρώματα σελ. 36: http://www.skoda.gr/models/fabia_10/intro/images/fabia_catalogue.pdfhttp://img40.imageshack.us/img40/9087/4 ... b40abz.jpg
Το (μη μεταλλικό) μπλε είναι ωραίο αλλά γενικότερα θεωρώ ότι το Fabia δείχνει πιο κομψό με ανοιχτά χρώματα.
Edit: ορίστε και τα manuals (όχι στα ελληνικά όμως) για όποιον ενδιαφέρεται: http://www.skoda-auto.cz/com/service/do ... -2010.aspxΩραίος για τα manual !
Παίδες, το χρώμα ΠΑΝΤΑ ανοικτό, γιατί αποδεδειγμένα αντέχει πολλές βδομάδες βρώμας και οι γρατζουνιές από διάφορους μ@λ@κες δεν κάνουν μπαμ από χιλιόμετρο.Υ.Γ.: αλεξίσφαιρος από τα 'τέλη' ο 1.2: 120 € φέτος και 124 € από του χρόνου ...
-
τελικά ρε παιδιά το νέο fabia έχει πολλαπλού πίσω ή ημιάκαμπτο?
στο φυλλάδιο απο την αντιπροσωπεία και ο αντιπρόσωπος λένε πολλαπλού.όλο το νετ λέει ημιάκαμπτο
δεν το τσέκαρα με τα μάτια μου όταν ήμουν εκεί και τώρα ψάχνομαι -
Έλα ντε...
το βέλγικο φυλλάδιο γράφει «essieu à couplage composé» = άξονας με σύνθετη σύνδεση
το αγγλικό φυλλάδιο συμφωνεί αναφέροντας «compound link crank-axle» = άξονας σύνθετης σύνδεσης
το ιταλικό φυλλάδιο γράφει «a bracci interconessi» = αλληλοσυνδεδεμένοι βραχίονες.Έκανα αναζήτηση στο νετ με την περιγραφή της πίσω ανάρτησης που εμφανίζεται στον τσέχικο κατάλογο και βρήκα αναφορές στο Skoda Felicia και στο Octavia πρώτης γενιάς οπότε μάλλον μιλάμε για ημιάκαμπτο πίσω.
-
Πολλαπλούς; Polo είναι... ημιάκαπτος και άγιος ο Θεός! Το μόνο supermini με πολλαπλούς είναι το... Mini.
-
viewtopic.php?f=6&t=45555
Το βάζω και εδώ λόγο χαμηλής αναγνωσιμότητας των τεχνικών θεμάτων .
-
Γεια σε όλο το φόρουμ, καλώς σας βρίσκω.
Είχα διαβάσει εδώ και αρκετό καιρό ότι η Volkswagen σκοπεύσει να «υποβιβάσει» τη Skoda για να μη μπλέκεται στα δικά της χωράφια.
Δε θυμόμουν πού και δεν έδωσα αρχικά σημασία, αλλά τελευταία βρήκα το παρακάτω που λέειSkoda dealers are upset about de-contenting
**Volkswagen AG's effort to reposition Skoda beneath its VW brand has angered the Czech brand's dealers.
The de-contenting of the vehicles is hurting customer satisfaction, said Thomas Peckruhn, chairman of the Skoda dealer association. **
VW's management believes Skoda has moved too close to its main brand and is luring its customers away from VW.
VW CEO Martin Winterkorn said the company will reduce Skoda production costs by cutting back on equipment levels.
'We cannot have a [Skoda] Fabia with a higher value instrument panel then the [VW] Polo,” he said at the Paris auto show.
Skoda is VW Group's entry-level brand, and the technically similar VW models cost thousands of euros more than a comparable Skoda.
Skoda dealers don't agree that the brand attracts customers who would otherwise buy a VW.
'We conquer customers from French brands such as Peugeot and Renault, including Dacia,” Peckruhn said.
He said Skoda will lose sales if its cars are decontented. 'It is impossible to believe that customers will not notice something like that.'
A public debate over the repositioning of Skoda is also damaging, Peckruhn said.
As an example, Skoda's Climatic semi-automatic climate control system with a cooled glove box has been cut. This extra feature was a particularly popular selling point in dealerships.
On the Superb, the brand's higher-end mid-sized model, the umbrella integrated in the rear door – likewise a highly regarded feature – can now only be ordered as an accessory.
And on the new sporty Fabia RS, xenon lighting can no longer be ordered at extra charge. It was standard on its predecessor.από το autonews http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/a ... /101019959
και μαζί και αυτό που λέει ότι θα ανταγωνιστεί η Skoda τη Dacia με ένα ελάχιστα πιο ακριβό σεντάν μοντέλο
http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/a ... /302199980Το έχουν χάσει τελείως;
-
Ο χρήστης kostaspapas έγραψε:
Γεια σε όλο το φόρουμ, καλώς σας βρίσκω.Είχα διαβάσει εδώ και αρκετό καιρό ότι η Volkswagen σκοπεύσει να «υποβιβάσει» τη Skoda για να μη μπλέκεται στα δικά της χωράφια.
Δε θυμόμουν πού και δεν έδωσα αρχικά σημασία, αλλά τελευταία βρήκα το παρακάτω που λέειSkoda dealers are upset about de-contenting
**Volkswagen AG's effort to reposition Skoda beneath its VW brand has angered the Czech brand's dealers.
The de-contenting of the vehicles is hurting customer satisfaction, said Thomas Peckruhn, chairman of the Skoda dealer association. **
VW's management believes Skoda has moved too close to its main brand and is luring its customers away from VW.
VW CEO Martin Winterkorn said the company will reduce Skoda production costs by cutting back on equipment levels.
'We cannot have a [Skoda] Fabia with a higher value instrument panel then the [VW] Polo,” he said at the Paris auto show.
Skoda is VW Group's entry-level brand, and the technically similar VW models cost thousands of euros more than a comparable Skoda.
Skoda dealers don't agree that the brand attracts customers who would otherwise buy a VW.
'We conquer customers from French brands such as Peugeot and Renault, including Dacia,” Peckruhn said.
He said Skoda will lose sales if its cars are decontented. 'It is impossible to believe that customers will not notice something like that.'
A public debate over the repositioning of Skoda is also damaging, Peckruhn said.
As an example, Skoda's Climatic semi-automatic climate control system with a cooled glove box has been cut. This extra feature was a particularly popular selling point in dealerships.
On the Superb, the brand's higher-end mid-sized model, the umbrella integrated in the rear door – likewise a highly regarded feature – can now only be ordered as an accessory.
And on the new sporty Fabia RS, xenon lighting can no longer be ordered at extra charge. It was standard on its predecessor.από το autonews http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/a ... /101019959
Αν καταλαβα καλα η υποτιθεμενη 'υποβαθμιση' ειναι σε θεματα εξοπλισμου ειτε επουσιωδη (κατι για...ομπρελλες διαβασα και για ψυχομενα ντουλαπια) ειτε λιγο πιο σοβαρα (οπως η μη υπαρξη εστω και ως εξτρα φωτων ξενον στο Fabia RS), και μαλλον δεν αφορα θεματα ποιοτητας κατασκευης.
Απο την αλλη ο εκπροσωπος των dealers εχει δικιο οταν λεει οτι η Skoda 'κλεβει' πελατες απο τους Γαλλους (της Dacia συμπεριλαμβανομενης) παρα απο τη μητρικη εταιρεια.Ισως αυτο συμβαινει σε καποιο βαθμο στη Γερμανικη αγορα (το Fabia ειναι το πρωτο σε πωλησεις εισαγομενο) αλλα γενικοτερα, στις αγορες της Κεντρικης και Ανατολικης Ευρωπης κλεβει και απο τους Ιαπωνες και Κορεατες, πραγμα που μαλλον θα πρεπει να συνεκτιμησουν στο Βολφσμπουργκ.
και μαζί και αυτό που λέει ότι θα ανταγωνιστεί η Skoda τη Dacia με ένα ελάχιστα πιο ακριβό σεντάν μοντέλο
http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/a ... /302199980Το έχουν χάσει τελείως;
Iσως προκειται για καποια σενταν εκδοση του Fabia.
Παντως συμφωνα με το αρθρο η τιμη των περιπου 10.000 ευρω του νεου μοντελου - ανταγωνιστη του Logan δεν ειναι και τοσο 'ελαχιστα υψηλοτερη' απο τις 7600 ευρω που στοιχιζει το Logan στη Γερμανια -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Iσως προκειται για καποια σενταν εκδοση του Fabia.Μάλλον τοτε θα γίνει αυτό: http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=35762&start=315#p1834801.
Μου είχε πει για αντικαταστάτη της παλιάς Octavia που παραγεται ακόμα (και παυση της κατασκευής της) στην μικρομεσαία κατηγορία, φτηνότερο της Octavia5.
(Και μαλλον ο συγκεκριμένος πρέπει να είχε καλή ενημέρωση διοτι τότε (όταν πρωτοήρθε το Yeti) μου είπε και για παραγωγή Fabia RS και για Yeti 1,4 που επιβεβαιώνεται). -
http://www.youtube.com/watch?v=aHzYLJEZ ... r_embedded
Το κακό fabia -
Απλά κορυφαία η διαφήμιση......
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=aHzYLJEZ9cw&feature=player_embedded
Το κακό fabia -
Εξαιρετική
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εξαιρετική+1
-
-
Η vw περιμένουμε να ανακοινώσει την συμμετοχή της στο wrc με το polo από ότι λέγεται , η skoda που κολλάει ;
-
Ψιλοχαλια φαινεται το concept..
SKODA FORUM