-
παντως απο με το νεο συστημα διαφοροι τουρμπατοι με λιγα κυβικα (κατω απο 2 λιτρα) θα τα βρουν σκουρα...
Και τα λιγοστά ρόταρυ θα πιάσει η τσιμπίδα του διοξειδίου, ενώ ταυτόχρονα πριμοδοτεί τα μέγιστα τα υβρίδια.
-
ναι εκανα edit 822 το challenge
δεν πριμοδοτει μονο υβριδια και μεγαλα τουρμπιδια θα πριμοδοτει και απο τα 600 που μου ζητανε θα μου ζητουσαν 420, οπως αρχικα νομιζα οτι θα ισχυσει
ειναι βλακες οι ανθρωποι, φυσικα και δε μπορουν να ειναι ολοι ευχαριστημενοι, ομως καποια πραγματα ειναι πολυ προφανη
δε μπορει τα ιδια αυτοκινητα να εχουν διαφορετικα σηματα για το 2010
(το s3 μου με το s3 που θα παρει καποιος το 2011)
να βαλουν ενα οριο απο το οποιο και κατω θα μετραει το ιδιο (οχι το 2010 που εχουν τωρα) , πχ 2000 και απο κει και πανω να μετρανε οι ρυποι, ΑΝ θελουν να μιλανε για πρασινα τελη
τοσο πολυ βαριουνται να κανουν υπολογισμους στα υπουργεια τους?
ειναι τελειως ηλιθιο να κυκλοφορουν ολοιδια αυτοκινητα με αλλο σημα! τουλαχιστον τα αυτοκινητα που υπαρχουν ακομα στην αγορα οπως θα περαστουν στο νεο συστημα, με τον ιδιο τροπο να περαστουν και αυτα που ηδη κυκλοφορουν, τοσο πολυπλοκο ειναι πια?
καμια ομαδικη μηνυση μπορει να παιξει με αυτο το θεμα? για ανιση μεταχειρηση κτλ?
-
στον πίνακα c200 compressor 184Hp είναι 1.8 και όχι 2.0.
-
**Καταργήστε τα τέλη, βάλτε τα στα καύσιμα λέμεεεεε **
-
Θα έλεγα σήμερα με πιο ψύχραιμο στυλ ότι αυτό που πρέπει να τους πούμε, ή να ευελπιστούμε σε φώτιση, είναι ότι από 1/1/11 καλώς να ταξινομούνται μόνο euro5 αμάξια και να έχουν αυτά τα τέλη, αλλά και όσα έχουν ταξινομηθεί σε προηγούμενα χρόνια και είναι προδιαγραφών euro5 να ενταχθούν στο νέο καθεστώς τελών και αυτά. Ετσι και δεν θα παγώσει τελείως η αγορά μέχρι τέλους του χρόνου και δεν θα υπάρχει η άνιση μεταχείριση μεταξύ δύο ιδιοκτητών του ίδιου αυτοκίνητου με κριτήριο την ημερομηνία αγοράς.
Υπάρχει βέβαια ένα θέμα ότ πολλά αυτοκίνητα που ένω πληρούσαν προδιαγραφές euro5 είχαν έγκριση τύπου euro4 γιατί δεν υπήρχε λόγος να μπουν οι εταιρείες στον κόπο να αλλάξουν πιστοποιητικά δυο χρόνια πριν. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να κάνουν τη δουλειά τους και οι αντιπροσωπείες και να δώσουν νέα πιστοποιητικά στους πελάτες τους και φυσικά να τα κάνουν δεκτές οι υπηρεσίες του κράτους.
Με όλα τα παραπάνω μόνο, νομίζω ότι μπορούμε να μιλάμε για πράσινα τέλη, με τη λογική ότι σου δίνει ένα κίνητρο αν δεν είσαι euro5 να το σκεφτείς και να αλλαξείς ειδικά στα μεγάλα κυβικά (πάνω από 2000) που ενδεχομένως να έχεις και την οικονομική δυνατότητα. Οσοι έχουν μικρά και φθηνά πρέπει να το εξετάσουν σοβαρά σε σχέση με την αξία μεταπώλησης που πετυχαίνουν ή ανταλλαγή στις αντιπροσωπείες όπου θα μπορούσε να παίξει και κάποιο κίνητρο αντικατάστασης με νέας τεχνολογίας τύπου απόσυρσης όπως υπάρχει σε άλλα κράτη.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
**Καταργήστε τα τέλη, βάλτε τα στα καύσιμα λέμεεεεε **δε σε συμφερουν εσενα οι ρυποι
το να πανε στα καυσιμα παντως συμφερει μονο αυτους που εχουν μεγαλες καταναλωσεις και καταστρεφει τα μικρα κυβικα και τα αυτοκινητα πολης
αυτο ειναι ο,τι πιο αντιλαικο αμα κατσεις και το μετρησεις
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
**Καταργήστε τα τέλη, βάλτε τα στα καύσιμα λέμεεεεε **
δε σε συμφερουν εσενα οι ρυποι
Ενώ τα καύσιμα ε ?
Με τους ρύπους βγαίνει λιγότερο από ό,τι τώρα πάντως
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
**Καταργήστε τα τέλη, βάλτε τα στα καύσιμα λέμεεεεε **
δε σε συμφερουν εσενα οι ρυποι
Ενώ τα καύσιμα ε ?
Με τους ρύπους βγαίνει λιγότερο από ό,τι τώρα πάντως
τα καυσιμα δεν ειπα οτι μας συμφερουν , ειπα απλα οτι ειναι αδικα για τα απλα αμαξακια που εχει ο κοσμος για να πηγαινει στη δουλεια του
μεγαλυτερο κακο θα παθουν αυτοι παρα εμεις
οσο για τους ρυπους..
μετρησε τα καλυτερα κυριε mod
με τα 250 gr co2 που ξερναει το ρυπογονο ιαπωνικο μοτερ σου, θα πληρωνες 625 αντι για 600και για μολις ΕΝΑ γραμμαριο θα τη γλιτωνες και δε θα πηγαινες στην μεγαλυτερη κλαση ωστε να πληρωνεις 750
ενω το τεχνολογικα ανωτερο γερμανικο μοτερ μου με μολις 198 ψωρο-γραμμαρια θα πληρωνε (και θα πληρωνει δηλαδη απο του χρονου) μολις 445 ευρα
-
Γιατί μου λέει ότι δε θα διατηρήσουν τα τέλη και του χρόνου, ειδικά αυτό με τους ρύπους?
-
δε ξερω, αλλα εγω θα εχω να τη λεω στους αλφιστι που το Α4 2.0 tfsi (154 gr) θα εχει μικροτερο σημα απο την 159 1.75 (189 gr )
καλυτερο μοτερ για την ελληνικη πραγματικοτητα κατα τα αλλα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα καυσιμα δεν ειπα οτι μας συμφερουν , ειπα απλα οτι ειναι αδικα για τα απλα αμαξακια που εχει ο κοσμος για να πηγαινει στη δουλεια τουΚαθόλου άδικα, όσο καις (= ρυπαίνεις) πληρώνεις. Το άδικο είναι να πληρώνει ο κάτοχος μίας Ferrari που κάνει 3000 χλμ. το χρόνο 5πλάσια τέλη από τον κάτοχο ενός Hyundai που κάνει 30000 χλμ. το χρόνο (εκτός από τους φόρους, ΕΤΤ, ΦΠΑ που ο Ferrari έχει ήδη πληρώσει εκατοντάδες χιλιάδες). Ο δεύτερος και καίει περισσότερα καύσιμα και επιβαρύνει περισσότερο το περιβάλλον.
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι κάτι τέτοιο θα επιβάρυνε τον πληθωρισμό και το κόστος των αγαθών (μεταφορικά) (φυσικά και τώρα τα τέλη κυκλοφορίας μετακυλίονται στον πελάτη).
Τέλος πάντων, οι εκπομπές ρύπων είναι λογικότερο (συνδέονται με την κατανάλωση) αλλά (α) ίδια αυτοκίνητα πληρώνουν διαφορετικά τέλη ανάλογα με την ημερομηνία αγοράς (epic fail) (β) δε λαμβάνεται καθόλου υπόψη η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ του αυτοκινήτου αλλά μόνο η ΥΠΑΡΞΗ του (ας αλλάξουν τουλάχιστον όνομα...)
-
+100
αντιλαϊκά; ο λαός παίρνει το Μετρό και το αμάξι το λειτουργεί μόνο κυριακές.
Epic fail και η κλίμακα. Θα κλείσουν το κέντρο οι αντιπρόσωποι της Honda που ξαφνικά βρέθηκαν με 4 υβριδικά που πληρώνουν τέλη.
Oktavia 5 1.2 TSI DSG, πάρτε όλοι από ένα και ξενιάστε!
-
Οι συνθήκες δεν είναι ώριμες για να περάσουν τα τέλη κυκλοφορίας στα καύσιμα, και αυτό για πολλούς λόγους.
Αν αυτό γινόταν, οι τιμές των καυσίμων θα έπρεπε να επαυξηθούν περί τα 20 λεπτά ανά λίτρο. Ποιών καυσίμων όμως? Μα της βενζίνης και μόνο φυσικά , μου αρέσει που διερωτάστε . Οι τιμές των πετρέλαιων δεν αυξάνονται, ή στην καλύτερη αυξάνονται δυσανάλογα και πάντα λιγότερο από αυτά των βενζίνων.
Η αγορά δεν σηκώνει άλλη αύξηση αυτή τη στιγμή στα καύσιμα (έχει πέσει και η κατανάλωση σε λίτρα κατά 30% μάλιστα και ο νοών νοείτω , πως θα βγει το φοροδίαιτο κράτος?). Αργότερα, ίσως. Όπότε με την πρώτη ευκαιρία που οι τιμές θα πάνε να μειωθούν, θα παραμείνουν ως δια μαγείας στα ίδια ενσωματώνοντας σε αυτές και τα τέλη. Τι είχες Γιάννη, τι είχα πρώτα.
Και τότε αγανακτισμένοι πολίτες και επαγγελματίες που κάνουν ένα σκασμό χλμ. το χρόνο θα μιλάνε για αδικία και νέα φοροεπιδρομή και θα θυμούνται με νοσταλγία τα τέλη κυκλοφορίας (οποιαδήποτε εκδοχή τους ).Πάρτε το χαμπάρι, απόλυτα δίκαιο μέτρο δεν υπάρχει. Όλα έχουν τα κουσούρια τους, και το τωρινό που υπολογίζει πλέον τα τέλη με βάση το διοξείδιο (έστω και για τα νέα και μόνο...), είναι περισσότερο τίμιο και ορθολογικό από το παλαιότερο των κυβικών εκατοστών που ευνοούσε προκλητικά τα νέα υπερτροφό και κάποια ρόταρυ έναντι των πολλών άτμο, και εξίσωνε τα τέλη ενός ΚΙΛ Σέπια με αυτά μιας Μερσεντές Ε250 των 60.000 ευρώ και 204 αλόγατων.
ΥΓ. Χαράς ευαγγέλια για την Τουότα με δύο υβρίδια με μηδέν τέλη, Πρίους και Ώρις, και σύντομα άλλα δύο στο μηδέν (το νέο Λέξους χατσμπακ και το Γιάρις, αμφότερα με τα εντόσθια του Πρίους είναι κάτω από τον μαγικό αριθμό των 100 γραμμαρίων), καθώς και μερικά άλλα ΙΧ με μικρή επιβάρυνση (υβριδικά Λέξους πολλών κυβικών). Και χωρίς τέλη ταξινόμησης όλα τους.
Γενικά τα υβρίδια, όπως ξαναέγραψα, ευνοούνται. -
.... και φυσικά όλα τα χρέπια των 1100 κυβικών και μεγαλύτερα απο 15ετία οπότε ευκαιρία να βγουν απο την ντουλάπα.....
-
Άμα καταθέσω πινακίδες, και βγάλω νέες το 2011 σε πια ρύθμιση θα ανήκω;;;
Γιατί το 600ρι μου κάθεται βαρύ.
Αλλιώς θα πληρώσω 193χ2=386€... -
Για να πω κι εγω το...κατιτίς μου,
οταν πριν 2 χρόνια έψανχα για αυτοκίνητο ειχα αποκλεισει καποια λογω υψηλων ρυπων γιατι απο τοτε συζητουσαν την φορολόγηση βαση εκπομπων..
Πχ το GV 1,9 diesel ειχε γυρω στα 215 γρ αν θυμαμαι καλα
ειχα κανει και τη σχετικη νυξη στον πωλητη (γνωστος λογω των 2 σουζουκιων που εχω) και μου είπε: 'Στην Ελλάδα είμαστε, τι κοιτας τωρα'Τελικα κετεληξα στα Οutlander και Freetrack, ενω τελευταια στιγμη πηρα το Outback.
Εκτος των αλλων ενα καλο δελεαρ ήταν ο παολυ συγχρονος πετρελαιοκινητηρας του που εξεπεμπε μολις 153 γραμμαρια του 'κακου' CO2
εν κατακλείδι:
Θα πληρώσω 600€ τελη, ενω αν το έπαιρνα με το νεο ετος 229,5€ -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Άμα καταθέσω πινακίδες, και βγάλω νέες το 2011 σε πια ρύθμιση θα ανήκω;;;
Γιατί το 600ρι μου κάθεται βαρύ.
Αλλιώς θα πληρώσω 193χ2=386€...Δεν κανεις τιποτα αφου εχει ταξινομηθει το αμαξι απο παλια,ημερομηνια πρωτης κυκλοφοριας καπως ετσι το γραφει.
-
Μπορείς να το πουλήσεις έξω, να το ξαναγοράσεις και να το ξαναταξινομήσεις.
-
Επίσης μπορώ άνετα να τους δώσω δωράκι τις πινακίδες, και να βγάζω ΔΟΚ όποτε θέλω να πάω βόλτα....
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Άμα καταθέσω πινακίδες, και βγάλω νέες το 2011 σε πια ρύθμιση θα ανήκω;;;
Γιατί το 600ρι μου κάθεται βαρύ.
Αλλιώς θα πληρώσω 193χ2=386€...Να μάθουμε τι θα λέει η νέα άδεια αν μαζί με τις καινούριες πινακίδες (αντικατάσταση λόγω απώλειας πχ της μπροστινής) γίνει και αντικατάσταση της άδειας κυκλοφορίας λόγω απώλειας.
Τέλη κυκλοφορίας