Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 481
    • 482
    • 152 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9636
    82438
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      costaslio last edited by

      Τι.... λέτε για τα νέα τέλη κυκλοφορίας;;; Δεν είναι καλά και αυτά έτσι;;; Και να πει το κράτος δώστε ότι θέλει ο καθένας πάλι δε θα είσαστε ευχαριστημένοι!!!!! Ας πει κάποιος ότι είναι ευχαριστημένος!!!! Εγώ και πέρσι ήμουν ευχαριστημένος αλλά και φέτος, εσείς;;;;;;;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xristos912 last edited by

        **Και να πει το κράτος δώστε ότι θέλει ο καθένας **

        Μετα θα κατηγορουν το κρατος οτι το κανει επιτηδες για να μην πληρωσουν οι εχοντες .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Το θέμα είναι απλό και καθαρά πολιτικό .
          Ψάχνουν να βρούν τα όρια μας . Και όσο κοιμόμαστε τόσο θα μας σκίζουν .
          Οσοι έχουμε 2λιτρα δεν έχει νόημα να πληρώνουμε τέλη αφού δεν πρόκειται ποτέ να τα πουλήσουμε .
          Ετσι ας τα αφήσουμε απλήρωτα .
          Το θέμα είναι αν θα αντιδράσουμε .
          Εχουμε μιά ευκαιρία σε 1 μήνα .
          Τόσα άλλα κόμματα κατεβαίνουν στις εκλογές . Ψηφίστε κάποιο από αυτά και δείξτε τους ότι ΩΣ ΕΔΩ .
          Οπως πήγε ο προγηγούμενος σπίτι του έτσι πρέπει να πάει και ο υπάλληλος .

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            thaliarque last edited by

            Για να δούμε λοιπόν: αν υποθέσουμε πως θα ισχύσει ακριβώς έτσι το σύστημα (έχω κάτι αμφιβολίες...)
            πότε συμφέρει κανείς να αγοράσει μέχρι τα τέλη της φετινής χρονιάς;

            1. για κυβικά μέχρι 785 συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 101g/Km CO2 και πάνω.

            2. για κυβικά από 786 μέχρι 1071 (μέσα τα διάφορα χιλιάρια, έξω το i10 1.1 το Picanto, τα 1.1 της PSA και
              το Colt, μέσα όμως το ανανεωμένο i10 1.0) συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 121g/Km CO2 και
              πάνω.

            3. για κυβικά από 1072 μέχρι 1357 (μέσα όλα τα 1.1, 1.2, 1.25, 1.3 και 1.35 της αγοράς, έξω όλα τα 1.4)
              συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 121g/Km CO2 και πάνω.

            4. για κυβικά από 1358 μέχρι 1548 (μέσα όλα τα 1.4 και τα ελάχιστα 1.5, κανένα όμως 1.6) συμφέρει αν το
              όχημα εκπέμπει από 147g/Km CO2 και πάνω.

            5. για κυβικά από 1549 μέχρι 1738 (μέσα όλα τα 1.6, κάποια 1.7 με ντίζελ, έξω όμως τα 1.75 του γκρούπο φίατ) συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 161g/Km CO2 και πάνω.

            6. για κυβικά από 1739 μέχρι 1928 (μέσα όλα τα 1.75, 1.8 και 1.9 ντίζελ, έξω όλα τα δίλιτρα) συμφέρει αν το
              όχημα εκπέμπει από 161g/Km CO2 και πάνω.

            7. για κυβικά από 1929 μέχρι 2357 (μέσα όλα τα δίλιτρα, 2.2, έξω τα 2.4 και κυρίως κάποια Jeep για
              μόλις 2 κυβικά...) συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 241g/Km CO2 και πάνω.

            8. για κυβικά από 2358 μέχρι 3000 συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 267g/Km CO2 και πάνω.

            Δε συζητάμε για παραπάνω κυβικά, εκεί μάλλον δεν καίγεται καρφί όσα κι αν είναι τα τέλη...

            Πρέπει πάντως να σκεφτεί κανείς πως αφού ξεκινά τώρα αυτό το σύστημα, τα αυτοκίνητα που
            αγοράζονται από 1/1/11 λογικά (ποτέ δεν ξέρεις στη χώρα αυτή...) δε θα υπαχθούν ποτέ σε σύστημα σαν
            το ισχύον (με τα κυβικά) αλλά από την άλλη καθώς θα πέφτουν ουσιαστικά είτε τεχνητά τα CO2 των
            νέων αυτοκινήτων τα όρια θα αναπροσαρμόζονται προς τα κάτω ή, καλύτερα, για τα ίδια CO2 θα
            πληρώνει κανείς όλο και περισσότερα. Πχ σε μερικά χρόνια τα 99ρια CO2 μπορεί να πληρώνουν κάμποσα
            ενώ τώρα τίποτα...

            Όπως βλέπετε μπορεί κανείς να (υποκριθεί πως) κρατά την ψυχραιμία του και να κάνει αντικειμενικές
            αναλύσεις εν μέσω γενικότερου αναβρασμού. Το ποστ αυτό θα αυτοκαταστραφεί όταν θα πληρώσω το
            δικό μου μπουγιουρντί...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              costaslio last edited by

              Ο χρήστης xristos912 έγραψε:
              **Και να πει το κράτος δώστε ότι θέλει ο καθένας **

              Μετα θα κατηγορουν το κρατος οτι το κανει επιτηδες για να μην πληρωσουν οι εχοντες .

              ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης coyote έγραψε:

                Εν τω μεταξύ χάθηκε το τοπικ της προσφυγής όσο έγραφα και πάει το κατεβατό

                Ενσωματώθηκε στο παρόν θέμα. Συγνώμη για τον επιπλέον κόπο [Mod]

                Είμαι μέσα για οποιαδήποτε προσφυγή, οι δοκηγόροι να πληρωθούν με τις επιστροφές των τελών που θα πετύχουν γιατί τα φετινά δεν τα γλυτώνουμε.
                Δεν γίνεται να αγοράζω αυτοκίνητο πριν 2 χρόνια έχοντας στο μυαλό μου τα 372 ευρώ το χρόνο και μια λογική άυξηση το χρόνο και τώρα να μου λέει 600!! Ούτε να αγοράζει ο διπλανός το ίδιο αμάξι με τον ίδιο κινητήρα το Γενάρη του 2011 και αρκετά φθηνότερα λόγω κρίσης και αυτός να πληρώνει περίπου 360 ευρώ.
                Να χέσω τη δικαιοσύνη τους, μην αρχίσω...

                που είναι το κείμενο της αγωγής....?

                viewtopic.php?f=5&t=35661&start=3270#p1995724

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Λίγα λόγια για τα τέλη κυκλοφορίας.

                  1. Καταργείται η προσαύξηση λόγω ηλικίας. Για άλλους καλό για άλλους κακό.

                  2. Η κλίμακα γίνεται πιο προοδευτική. Για να δούμε τι σημαίνει για το μέσο χρήστη που έχει 1.0 ή 1.3 ή 1.4 ή 1.6 ή 1.8 λίτρα. Η σύγκριση γίνεται με τα τέλη του 2009 πριν την λαίλαπα της παλαιότητας της κακιάς δεξιάς.

                  Κυβικά Τέλη 2009 Τέλη 2011 Διαφορά
                  1000 112€ 110€ -2€ (όλοι οι κουβάδες)
                  1356 112€ 120€ +8€ (όλοι οι Ιάπωνες των 1.33 λίτρων κ.λπ.)
                  1400 202€ 220€ +18€ (το σύνολο των Ευρωπαίων)
                  1600 202€ 240€ +38€ (το σύνολο των Ευρωπαίων και Ιαπώνων)
                  1800 (1738) 202€ 270€ +68€ (το σύνολο των Ευρωπαίων και Ιαπώνων)
                  2000 446€ 600€ +154€
                  2400 580€ 800€ +220€
                  3000 580€ 1000€ +420€
                  4000 580€ 1200€ +620€

                  Γιατί θεωρώ ότι μειώσεις δεν υπάρχουν αλλά το βλέπω διαφορετικά? Το λέω αυτό καθώς μπορεί μεν για τους έχοντες >5 ετών όχημα σε σχέση με τα τέλη του 2010 να έχουμε μείωση τελών αλλά το μέτρο εκείνο ήταν σε συνάρτηση με κάποιο μέτρο απόσυρσης που τώρα δεν ισχύει.

                  Πάντως επικοινωνιακά πρέπει να βγάλω το καπέλο στους ανθρώπους του ΠΑΣΟΚ. Τέτοιο καθεστώς ούτε επί Γκέμπελς στη Γερμανία ..... Το μαύρο άσπρο........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bibendum last edited by

                    Ο χρήστης thaliarque έγραψε:

                    Όπως βλέπετε μπορεί κανείς να (υποκριθεί πως) κρατά την ψυχραιμία του και να κάνει αντικειμενικές
                    αναλύσεις εν μέσω γενικότερου αναβρασμού. Το ποστ αυτό θα αυτοκαταστραφεί όταν θα πληρώσω το
                    δικό μου μπουγιουρντί...

                    απλα ο κοσμος αγανακτει απ την ασυνεπεια οσον γινονται...

                    Οταν καποιος μεχρι προπερσυ πληρωνε ενα ποσο χ και ξαφνικα περσυ πληρωσε ενα ποσο y=χ+πολλα και βγηκαν οι διοικουντες της χωρες και ειπανε καναμε λαθος και κοσμος πληρωσε πολλα και του χρονου θα το διορθωσουμε περιμενες να πληρωσεις ενα ποσο κοντα στο χ ομως φετος οι περισσοτεροι πληρωνουν ενα ποσο z= y - πολυ λιγα...

                    christo εχω την εντυπωση οτι εγω για το δικο μου 1.2 πληρωνα 89€ (μπορει να μαι λαθος ομως και να θυμαμαι ακομα πιο παλια)...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
                      Για να δούμε λοιπόν: αν υποθέσουμε πως θα ισχύσει ακριβώς έτσι το σύστημα (έχω κάτι αμφιβολίες...)
                      πότε συμφέρει κανείς να αγοράσει μέχρι τα τέλη της φετινής χρονιάς;

                      1. για κυβικά μέχρι 785 συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 101g/Km CO2 και πάνω.

                      2. για κυβικά από 786 μέχρι 1071 (μέσα τα διάφορα χιλιάρια, έξω το i10 1.1 το Picanto, τα 1.1 της PSA και
                        το Colt, μέσα όμως το ανανεωμένο i10 1.0) συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 121g/Km CO2 και
                        πάνω.

                      3. για κυβικά από 1072 μέχρι 1357 (μέσα όλα τα 1.1, 1.2, 1.25, 1.3 και 1.35 της αγοράς, έξω όλα τα 1.4)
                        συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 121g/Km CO2 και πάνω.

                      4. για κυβικά από 1358 μέχρι 1548 (μέσα όλα τα 1.4 και τα ελάχιστα 1.5, κανένα όμως 1.6) συμφέρει αν το
                        όχημα εκπέμπει από 147g/Km CO2 και πάνω.

                      5. για κυβικά από 1549 μέχρι 1738 (μέσα όλα τα 1.6, κάποια 1.7 με ντίζελ, έξω όμως τα 1.75 του γκρούπο φίατ) συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 161g/Km CO2 και πάνω.

                      6. για κυβικά από 1739 μέχρι 1928 (μέσα όλα τα 1.75, 1.8 και 1.9 ντίζελ, έξω όλα τα δίλιτρα) συμφέρει αν το
                        όχημα εκπέμπει από 161g/Km CO2 και πάνω.

                      7. για κυβικά από 1929 μέχρι 2357 (μέσα όλα τα δίλιτρα, 2.2, έξω τα 2.4 και κυρίως κάποια Jeep για
                        μόλις 2 κυβικά...) συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 241g/Km CO2 και πάνω.

                      8. για κυβικά από 2358 μέχρι 3000 συμφέρει αν το όχημα εκπέμπει από 267g/Km CO2 και πάνω.

                      Δε συζητάμε για παραπάνω κυβικά, εκεί μάλλον δεν καίγεται καρφί όσα κι αν είναι τα τέλη...

                      Πρέπει πάντως να σκεφτεί κανείς πως αφού ξεκινά τώρα αυτό το σύστημα, τα αυτοκίνητα που
                      αγοράζονται από 1/1/11 λογικά (ποτέ δεν ξέρεις στη χώρα αυτή...) δε θα υπαχθούν ποτέ σε σύστημα σαν
                      το ισχύον (με τα κυβικά) αλλά από την άλλη καθώς θα πέφτουν ουσιαστικά είτε τεχνητά τα CO2 των
                      νέων αυτοκινήτων τα όρια θα αναπροσαρμόζονται προς τα κάτω ή, καλύτερα, για τα ίδια CO2 θα
                      πληρώνει κανείς όλο και περισσότερα. Πχ σε μερικά χρόνια τα 99ρια CO2 μπορεί να πληρώνουν κάμποσα
                      ενώ τώρα τίποτα...

                      Όπως βλέπετε μπορεί κανείς να (υποκριθεί πως) κρατά την ψυχραιμία του και να κάνει αντικειμενικές
                      αναλύσεις εν μέσω γενικότερου αναβρασμού. Το ποστ αυτό θα αυτοκαταστραφεί όταν θα πληρώσω το
                      δικό μου μπουγιουρντί...

                      συμφωνουμε μαζί σου.
                      Απλά αυτός ειναι νας κανόνας που εγινε φέτος και δε ξέρεις ποσο θα ισχύσει.
                      ηδη οσοι πειραμε αμάξι euro 5 δε κερδίσαμε τίποτα αν και το κράτος έχει 2 χρόνια που μας λεει πάρτε αμάξι με χαμηλου΄ς ρύπους... Κοινώς πλήρωσα το euro (κάτι) αλλά το κράτος εξακολουθεί να δηλώνει ότι δε μπορώ να ελέγξω τι γράφει η άδεια σου.
                      Εχετε όλοι δίκιο
                      φετος θα ψηφίσω μικρό κόμμα. απλά για να φοβηθούν λίγο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vmantas last edited by

                        Ας το πιάσουμε κι αλλιώς, πήγε ο άλλος πήρε αμάξι πρωτοποριακό 2 χρόνια πριν τα έσκασε στην αγορά, τα έσκασε στα τέλη 2 χρόνια και θα συνεχίσει να τα σκάει ενώ ο δίλιτρος του παράγει μόνο 151g/km! Και όποιος δηλαδή το αγοράσει σε 3 μήνες ή το εισάγει από γερμανία και το ταξινομήσει, πάρει πινακίδες δηλαδή, βγάλει πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην ελλάδα δηλαδή, θα πληρώνει 151χ1,5=226,5 και εγώ 600! Ρε είναι με τα καλά τους?

                        Λοιπόν ιδού το νέο κόλπο, όποιος το στήσει καλά κονομάει.
                        Βρίσκει χώρα εντός ΕΕ όπου δεν πληρώνεται τέλος ταξινόμησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων (νομίζω ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα) και βγάζει το αμάξι του έξω. Εν συνέχεια το επαναταξινομεί στην Ελλάδα και πρέπει να υπάρχει τρόπος να μην πληρώσει τέλος ταξινόμησης εφόσον θα δείξει ότι το αμάξι πρώτη φορά ταξινομήθηκε Ελλάδα, φαίνεται από πλαίσιο, τιμολόγιο αγοράς, 1η άδεια κυκλοφορίας. Το μυστικό είναι να σου δώσει νέα άδεια, νέες πινακίδες από το 2011 και μετά. Τι τέλη θα πληρώνεις? Σύμφωνα με τους ρύπους.
                        Οποιος το ψάξει και βρει όλα τα μυστικά του θέματος θα κάνει βόλτα μόνο τα χαρτιά πέρα δώθε και θα βγάζει μια καλή αμοιβή, τέτοια που να συμφέρει και τον άλλο να το κάνει π.χ. τα τέλη μιας χρονιάς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Ο χρήστης barabakos έγραψε:
                          Άρθρο 4

                          1. Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
                          2. Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
                          3. Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
                            (Σύνταγμα της Ελλάδας)

                          Τα νέα τέλη κυκλοφορίαςhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=4596294

                          Στον παρακάτω πίνακα βλέπετε τα τέλη και στην 4η στήλη τη διαφορά από κάθε κατηγορία κυβικών στην επόμενη

                          Από cc Εώς cc Τέλη Αύξηση

                          Έως 300 20
                          301 785 50 150%
                          786 1071 110 120%
                          1072 1357 120 9%
                          1358 1548 220 83%
                          1549 1738 240 9%
                          1739 1928 270 13%
                          1929 2357 600 122%
                          2358 3000 800 33%
                          3001 4000 1000 25%
                          4001 και άνω 1200 20%

                          >
                          >Επίσης για όσους αγοράσουν αυτοκίνητο από 1/1/2011 θα ισχύει άλλος τρόπος υπολογισμού με βάση το CO2 (λες και τα παλιότερα εκπέμπουν εντομοκτόνο)
                          >
                          >Για τη 'δίκαιη' αυτή κατανομή των τελών και τον τρόπο υπολογισμού 2 ταχυτήτων, καλώ όποιον νομίζει ότι θέλει να συμμετέχει σε μια ομαδική προσφυγή να το δηλώσει σε αυτό το νήμα. Κάθε συμβουλή και βοήθεια από τους νομικούς της παρέας μας είναι ευπρόσδεκτη.
                          
                          
                          
                          
                          περιμένω να δω που θα καταέσουμε ομαδικές αγωγές
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            Ο χρήστης vmantas έγραψε:
                            Ας το πιάσουμε κι αλλιώς, πήγε ο άλλος πήρε αμάξι πρωτοποριακό 2 χρόνια πριν τα έσκασε στην αγορά, τα έσκασε στα τέλη 2 χρόνια και θα συνεχίσει να τα σκάει ενώ ο δίλιτρος του παράγει μόνο 151g/km! Και όποιος δηλαδή το αγοράσει σε 3 μήνες ή το εισάγει από γερμανία και το ταξινομήσει, πάρει πινακίδες δηλαδή, βγάλει πρώτη άδεια κυκλοφορίας στην ελλάδα δηλαδή, θα πληρώνει 151χ1,5=226,5 και εγώ 600! Ρε είναι με τα καλά τους?

                            Λοιπόν ιδού το νέο κόλπο, όποιος το στήσει καλά κονομάει.
                            Βρίσκει χώρα εντός ΕΕ όπου δεν πληρώνεται τέλος ταξινόμησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων (νομίζω ότι η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα) και βγάζει το αμάξι του έξω. Εν συνέχεια το επαναταξινομεί στην Ελλάδα και πρέπει να υπάρχει τρόπος να μην πληρώσει τέλος ταξινόμησης εφόσον θα δείξει ότι το αμάξι πρώτη φορά ταξινομήθηκε Ελλάδα, φαίνεται από πλαίσιο, τιμολόγιο αγοράς, 1η άδεια κυκλοφορίας. Το μυστικό είναι να σου δώσει νέα άδεια, νέες πινακίδες από το 2011 και μετά. Τι τέλη θα πληρώνεις? Σύμφωνα με τους ρύπους.
                            Οποιος το ψάξει και βρει όλα τα μυστικά του θέματος θα κάνει βόλτα μόνο τα χαρτιά πέρα δώθε και θα βγάζει μια καλή αμοιβή, τέτοια που να συμφέρει και τον άλλο να το κάνει π.χ. τα τέλη μιας χρονιάς.

                            αυτό λέμε. ότι θα σε βάλουν να πληρώσεις την εισαγωγή του ξανά. Τελη μεταχειρισμένων
                            ή να έχει πουληθεί έξω.
                            Πάντως εχει μία βάση το έγραψα και πριν. Περιμένω να το δω σαν μπίσνα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Περυσι πληρωσαμε 300€+300€+184€=784€
                              Φετος ειναι 270€+240€+270€=780€

                              1747κεκ μοντελο 1999,1599κεκ του 1999 και 1747κεκ του 2005

                              Μια η αλλη μας ηρθε!
                              Οσα γλυτωνουμε απο τα παλια τα χρεωνομαστε απο το πιο καινουργιο.
                              Επισης για μολις 9κεκ ανεβαινουν κατηγορια τα δυο μεγαλα,60€ το συνολο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bibendum last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                Περυσι πληρωσαμε 300€+300€+184€=784€
                                Φετος ειναι 270€+240€+270€=780€

                                1747κεκ μοντελο 1999,1599κεκ του 1999 και 1747κεκ του 2005

                                Μια η αλλη μας ηρθε!
                                Οσα γλυτωνουμε απο τα παλια τα χρεωνομαστε απο το πιο καινουργιο.
                                Επισης για μολις 9κεκ ανεβαινουν κατηγορια τα δυο μεγαλα,60€ το συνολο.

                                μα ετσι τα υπολογισανε και τα φιντανια...να τους βγουν τα συνολικα εσοδα οσο και περσυ...απλα ανακατεψανε τη σουπα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-lappas last edited by

                                  Χαχαχαχαχα! Φέτος θα πληρώσω στρογγυλό χιλιαρικάκι; Καλά να πάθω αφού ήθελα καλό αυτοκίνητο στην Ελλάδα.

                                  Αναρωτιέμαι, τα εκατοντάδες χιλιάρικα που θα χάσουν από την κατάρρευση της αγοράς μεγάλων κυβικών στην Ελλάδα τα σκέφτηκαν καθόλου; Μάλλον όχι, ότι προλάβουμε να πάρουμε ΤΩΡΑ. Για αύριο έχει ο Θεός.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                    Λίγα λόγια για τα τέλη κυκλοφορίας.

                                    1. Καταργείται η προσαύξηση λόγω ηλικίας. Για άλλους καλό για άλλους κακό.

                                    2. Η κλίμακα γίνεται πιο προοδευτική. Για να δούμε τι σημαίνει για το μέσο χρήστη που έχει 1.0 ή 1.3 ή 1.4 ή 1.6 ή 1.8 λίτρα. Η σύγκριση γίνεται με τα τέλη του 2009 πριν την λαίλαπα της παλαιότητας της κακιάς δεξιάς.

                                    Κυβικά Τέλη 2009 Τέλη 2011 Διαφορά
                                    1000 112€ 110€ -2€ (όλοι οι κουβάδες)
                                    1356 112€ 120€ +8€ (όλοι οι Ιάπωνες των 1.33 λίτρων κ.λπ.)
                                    1400 202€ 220€ +18€ (το σύνολο των Ευρωπαίων)
                                    1600 202€ 240€ +38€ (το σύνολο των Ευρωπαίων και Ιαπώνων)
                                    1800 (1800 (>1738) 202€ 270€ +68€ (το σύνολο των Ευρωπαίων και Ιαπώνων)
                                    2000 446€ 600€ +154€
                                    2400 580€ 800€ +220€
                                    3000 580€ 1000€ +420€
                                    4000 580€ 1200€ +620€

                                    Γιατί θεωρώ ότι μειώσεις δεν υπάρχουν αλλά το βλέπω διαφορετικά? Το λέω αυτό καθώς μπορεί μεν για τους έχοντες >5 ετών όχημα σε σχέση με τα τέλη του 2010 να έχουμε μείωση τελών αλλά το μέτρο εκείνο ήταν σε συνάρτηση με κάποιο μέτρο απόσυρσης που τώρα δεν ισχύει.

                                    Πάντως επικοινωνιακά πρέπει να βγάλω το καπέλο στους ανθρώπους του ΠΑΣΟΚ. Τέτοιο καθεστώς ούτε επί Γκέμπελς στη Γερμανία ..... Το μαύρο άσπρο........

                                    στειλτο στον σκαι που μου βγήκε με τιτλο ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ.... www.skai.gr

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thanos last edited by

                                      Δεν έχεις πρόβλημα εσυ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                                        ΧΜάλλον όχι, ότι προλάβουμε να πάρουμε ΤΩΡΑ. Για αύριο έχει ο Θεός.

                                        Το γελοίο είναι πως και ΤΩΡΑ λιγότερα θα πάρουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dbekos last edited by

                                          Επαναφέρω το τοπικό ως βοήθημα, σύντομα θα χρειασθεί να ανατρέξουν στις σελίδες του όσοι έχουν >1929 cc.
                                          Μια χρονιά πληρώσαμε τα τέλη - φαρμάκι, δεύτερη .....
                                          Εdit: Για ένα χρόνο ειναι 600 τα τέλη + 480€ η ασφάλεια....
                                          Και πέρσυ, 'λεφτά υπήρχαν'. Επαιρνα δώρα, ο μισθός μου ήταν + 250€/μήνα σε σύγκριση με σήμερα κλπ, κλπ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                            ΧΜάλλον όχι, ότι προλάβουμε να πάρουμε ΤΩΡΑ. Για αύριο έχει ο Θεός.

                                            Το γελοίο είναι πως και ΤΩΡΑ λιγότερα θα πάρουν.

                                            ε ναι, γιατι ανακοινωσανε οτι κανανε μειωσεις...

                                            θα ανακαμψει και η αγορα, μεχρι 1300κκ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 152 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr