Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 151
    • 481
    • 482
    • 149 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9635
    77799
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosneo last edited by

      Ο χρήστης Storm έγραψε:
      Που σημαίνει αν το έπαιρνα το 207 το 2011 θα πλήρωνα 164χ2 = 328eurο;...

      Όχι. (Αν καταλαβα καλά). Τα πρώτα 100gr είναι δωρεάν ( ), τα επόμενα 20 είναι επί 0,80€, τα επόμενα 20 είναι επί 1€, τα επόμενα 20 είναι επί 1,50€ και τα 4 που περισσεύουν επί 2€. Στο σύνολο ... 74€?
      Η δεν καταλαβα καλά ή δεν ξέρω μαθηματικά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Y
        y-v last edited by

        Ο χρήστης cosneo έγραψε:

        Που σημαίνει αν το έπαιρνα το 207 το 2011 θα πλήρωνα 164χ2 = 328eurο;...

        Όχι. (Αν καταλαβα καλά). Τα πρώτα 100gr είναι δωρεάν ( ), τα επόμενα 20 είναι επί 0,80€, τα επόμενα 20 είναι επί 1€, τα επόμενα 20 είναι επί 1,50€ και τα 4 που περισσεύουν επί 2€. Στο σύνολο ... 74€?
        Η δεν καταλαβα καλά ή δεν ξέρω μαθηματικά!

        Μαθηματικά ξέρεις... από συμβούλους υπουργών δεν ξέρεις!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pierce21 last edited by

          Δηλαδη εγώ που έχω 139 g/km , αν το αγοραζα σε 3 μηνες θα πληρωνα 20Χ0.8+19Χ1=35 ευρω , αλλα επειδη το αγορασα πριν 1.5 χρονο θα πληρωνω 220. Δηλαδη καπου 530% παραπανω;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kyr80 last edited by

            820€ για το 2011 λοιπόν....
            Και τι δίκαιη κατανομή... Με αυτό που θα πληρώσω 600€ θα κάνω max 3.000χλμ. Και με αυτό που θα πληρώσω 220€ θα κάνω καμιά 30.000χλμ...

            Δεν έχω καταλάβει γιατί τα λένε τέλη ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Κυκλοφορίας= πληρώνω ανάλογα με το όσο κυκλοφορώ. Ας αλλάξουν το όνομα τουλάχιστον
            'Τέλη Κατοχής Κυβικών'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kapami last edited by

              Το άλμα απ τα 120 στα 220 ευρώ για 1.3 και 1.4

              αλλά κυρίως το άλμα από 270 στα 600 ευρώ για 1.9 και 2.0

              δεν μπορεί παρά να είναι έργο κάποιου καθυστερημένου μυαλού.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
                Δηλαδη εγώ που έχω 139 g/km , αν το αγοραζα σε 3 μηνες θα πληρωνα 20Χ0.8+19Χ1=35 ευρω , αλλα επειδη το αγορασα πριν 1.5 χρονο θα πληρωνω 220. Δηλαδη καπου 530% παραπανω;

                Μάλλον κάτι λάθος καταλάβαμε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexkid last edited by

                  Καλά μας κάνουνε, αφού τους ψηφίζουμε εδώ και 40 χρόνια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    efthymis last edited by

                    Ναι βρε παιδια δε νομιζω να σκεφτονταν κατι τοσο πολυπλοκο μαλλον σου λεει αν εκπεμεις πχ 139κγ μπαινεις στην κατηγορια '121-140' οπου σου χρεωνουν 1€ το γραμμαριο. 139*1= 139!

                    Μπακαλιστικο αλλα ετσι μας εχουν συνηθισει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                      Που σημαίνει αν το έπαιρνα το 207 το 2011 θα πλήρωνα 164χ2 = 328eurο;...

                      Όχι. (Αν καταλαβα καλά). Τα πρώτα 100gr είναι δωρεάν ( ), τα επόμενα 20 είναι επί 0,80€, τα επόμενα 20 είναι επί 1€, τα επόμενα 20 είναι επί 1,50€ και τα 4 που περισσεύουν επί 2€. Στο σύνολο ... 74€?
                      Η δεν καταλαβα καλά ή δεν ξέρω μαθηματικά!

                      Είδα τώρα και στις ειδήσεις το 2ο πίνακα που είναι εδώ:

                      http://www.newsit.gr/default.php?pname= ... 8&catid=13

                      Είπαν ότι απλά κάνουμε πολλαπλασιασμό τα CO2 του αυτοκινήτου επί τον αντίστοιχο πολλαπλασιαστή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pierce21 last edited by

                        Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                        Δηλαδη εγώ που έχω 139 g/km , αν το αγοραζα σε 3 μηνες θα πληρωνα 20Χ0.8+19Χ1=35 ευρω , αλλα επειδη το αγορασα πριν 1.5 χρονο θα πληρωνω 220. Δηλαδη καπου 530% παραπανω;

                        Μάλλον κάτι λάθος καταλάβαμε!

                        Λογικα
                        Για το καλο τους ...
                        Οχι οτι και τωρα η διαφορα της ταξης του 60% ειναι μικρη, αλλα anyway...

                        Ναι βρε παιδια δε νομιζω να σκεφτονταν κατι τοσο πολυπλοκο μαλλον σου λεει αν εκπεμεις πχ 139κγ μπαινεις στην κατηγορια '121-140' οπου σου χρεωνουν 1€ το γραμμαριο. 139*1= 139!

                        Μπακαλιστικο αλλα ετσι μας εχουν συνηθισει

                        Καλα το κλιμακωτο συστημα δεν ειναι και κβαντομηχανικη, αλλα σιγουρα ειναι πιο ρεαλιστικα τα αποτελεσματα αν ειναι 139*1....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Ο χρήστης Storm έγραψε:
                          Είπαν ότι απλά κάνουμε πολλαπλασιασμό τα CO2 του αυτοκινήτου επί τον αντίστοιχο πολλαπλασιαστή.

                          Είπα και εγώ!!!
                          Ηταν και στην αρχή των δελτίων τους και οι τηλεδημοσιογράφοι θετικοί και νόμισα ότι τα Cayenne τους ίσα που θα φτάνουν το 100ευρω!!!

                          Οπότε το QQ 1,6 πληρώνει 240€. Αν το έπαιρνα το 2011 με τα 155 CO2 (που γραφει το προσπέκτους για το 1,6) επί 1,50€ τότε 232,50€.
                          7,50€ λιγότερα δηλαδή! Μικρό, πολύ μικρό το κακό!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            stormold last edited by

                            Εγώ θα πλήρωνα 340euro αν το αγόραζα το 2011!...

                            100euro διαφορά!...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              alexkid last edited by

                              Το μόνο που μας σώζει από την ασταμάτητη προσπάθεια να μας τα αρπάξουν μέσω της αγάπης μας για το αυτοκίνητο είναι η δημιουργία κόμματος αυτοκίνησης. Πιστεύω πως άνετα θα έπαιρνε ένα 3% για να μπει στη βουλή (εδώ κόντεψαν να μπουν οι οικολόγοι πράσινοι με περίεργες θέσεις επί Μακεδονικού, γάμων ομοφυλοφίλων κλπ).

                              Έτσι πρόχειρα μπορώ να σκεφτώ βασικές θέσεις του κόμματος όπως :

                              1. Κατάργηση του τέλους ταξινόμησης για τα μεταχειρισμένα (μας έχουν καταδικάσει πολλές φορές τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια).

                              2. Εκλογίκευση των τελών κυκλοφορίας

                              3. Διόδια με το χιλιόμετρο

                              4. Δημιουργία σύγχρονης πίστας σε κάθε μεγάλη πόλη

                              ...

                              Άλλωστε αυτή είναι και η ουσία της Δημοκρατίας. Να διεκδικείς αυτά που κατ' εσέ είναι δίκαια, όχι στο καφενείο και στα φόρουμς αλλά στις εκλογικές αναμετρήσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thaliarque last edited by

                                Ο χρήστης kapami έγραψε:
                                Το άλμα απ τα 120 στα 220 ευρώ για 1.3 και 1.4

                                αλλά κυρίως το άλμα από 270 στα 600 ευρώ για 1.9 και 2.0

                                δεν μπορεί παρά να είναι έργο κάποιου καθυστερημένου μυαλού.

                                Όχι ακριβώς... Το μυαλό αυτό ξέρει πολύ καλά πόσα οχήματα κυκλοφορούν στις δύο κατηγορίες που
                                πληρώνουν τα πολλά και τα έβαλε έτσι επειδή θέλει να μαζέψει χρήματα (πολλά χρήματα...) αλλά
                                ταυτόχρονα να φανεί και δίκαιο επειδή...δεν τα αύξησε παραπάνω για κάποιες κατηγορίες. Για δες τι λέει:
                                '...Δημιουργείται μια πιο δίκαιη και αναλογική κλίμακα τελών κυκλοφορίας με την προσθήκη νέων κλιμακίων κυβισμού, προκειμένου το σύστημα να γίνει πιο αποτελεσματικό* και να ανταποκριθεί περισσότερο στις συνθήκες της αγοράς, έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια...'

                                • δηλαδή να μαζέψουμε όσο γίνεται πιο πολλά...
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                  Είπαν ότι απλά κάνουμε πολλαπλασιασμό τα CO2 του αυτοκινήτου επί τον αντίστοιχο πολλαπλασιαστή.

                                  Είπα και εγώ!!!
                                  Ηταν και στην αρχή των δελτίων τους και οι τηλεδημοσιογράφοι θετικοί και νόμισα ότι τα Cayenne τους ίσα που θα φτάνουν το 100ευρω!!!

                                  Οπότε το QQ 1,6 πληρώνει 240€. Αν το έπαιρνα το 2011 με τα 155 CO2 (που γραφει το προσπέκτους για το 1,6) επί 1,50€ τότε 232,50€.
                                  7,50€ λιγότερα δηλαδή! Μικρό, πολύ μικρό το κακό!!!

                                  αρα εμείς με τά 2000 κυβικά και τον οικολογικό κινητήρα της BMW που εκπέμπει μόνο 147 αντί να πληρώσω 147 Χ1 ή 147*1,5 θα πληρώσω τελικά 600 ευρώ

                                  Αν δε τα πληρώσω τι θα γίνει?
                                  και ποτε δε θα πουληθούν σαν μεταχειρισμένα τα ελληνικά αμάξια.
                                  θα το εξάγω βουλγαρία να βγάλω πινακίδες εκει. Μαλάκες....

                                  Ας μας δώσουν τη μελέτη. Που είναι η μελέτη που λεει ότι αυτό ειναι λογικά.
                                  Αρε audi θα πάρουμε. 1800 και ξερό ψωμί

                                  Του χρόνου όμως όλοι BMW....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    peterpan last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:

                                    Είπαν ότι απλά κάνουμε πολλαπλασιασμό τα CO2 του αυτοκινήτου επί τον αντίστοιχο πολλαπλασιαστή.

                                    Είπα και εγώ!!!
                                    Ηταν και στην αρχή των δελτίων τους και οι τηλεδημοσιογράφοι θετικοί και νόμισα ότι τα Cayenne τους ίσα που θα φτάνουν το 100ευρω!!!

                                    Οπότε το QQ 1,6 πληρώνει 240€. Αν το έπαιρνα το 2011 με τα 155 CO2 (που γραφει το προσπέκτους για το 1,6) επί 1,50€ τότε 232,50€.
                                    7,50€ λιγότερα δηλαδή! Μικρό, πολύ μικρό το κακό!!!

                                    αρα εμείς με τά 2000 κυβικά και τον οικολογικό κινητήρα της BMW που εκπέμπει μόνο 147 αντί να πληρώσω 147 Χ1 ή 147*1,5 θα πληρώσω τελικά 600 ευρώ

                                    Αν δε τα πληρώσω τι θα γίνει?
                                    και ποτε δε θα πουληθούν σαν μεταχειρισμένα τα ελληνικά αμάξια.
                                    θα το εξάγω βουλγαρία να βγάλω πινακίδες εκει. Μαλάκες....

                                    Ας μας δώσουν τη μελέτη. Που είναι η μελέτη που λεει ότι αυτό ειναι λογικά.
                                    Αρε audi θα πάρουμε. 1800 και ξερό ψωμί

                                    Του χρόνου όμως όλοι BMW....

                                    από την άλλη η bmw έβγαζε παλαιότερα έναν κινητήρα που ήταν ραμμένος πάνω στο ελληνικό φορολογικό σύστημα
                                    τον 1.919cc με τα 118 άλογα
                                    λες κ τον παρήγαγαν για την Ελλάδα ένα πράγμα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      είπα (4 σελίδες πριν)

                                      Γραμμικό σύστημα ή έσω με μικρά βήματα

                                      εδω έχεί βάλει .... +100%

                                      1. ερωτήσεις. Το κάνω αέριο.. τι πληρώνω
                                      2. πώς βγάζω άδεια ξανά. (και τώρα παιδιά ειλικρινά... πριν μερικές σελίδες που είπατε ότι αυτό ειναι λαμογιά.... σας ρωτάω τώρα... Με 600 ευρω τέλη κυκλοφορίας μοντέλο 2009 και 220 τέλη κυκλοφορίας το 2011, Το 2015 ποιος θα το αγοράσει?

                                      Μήπως έβαλα 15.000 ευρώ στον κόλο μου? που μπορεί και να το πούλαγα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        Ποιο καθεστώς φορολόγησης έχουν οι υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε.

                                        Δημητρα Μανιφαβα - Καθημερινή

                                        Οι εκπομπές CO2 αποτελούν τη βάση υπολογισμού για τα τέλη ταξινόμησης και κυκλοφορίας σε 17 ήδη κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Σε αρκετές χώρες εξάλλου επιδοτείται η αγορά νέου αυτοκινήτου με χαμηλές εκπομπές CO2. Η κατάσταση σε κάθε χώρα έχει ως εξής:

                                        • Αυστρία: Καθορισμός των τελών ταξινόμησης βάσει της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 και λειτουργία συστήματος bonus-malus. Τα τέλη καθορίζονται ως εξής: 2% της τιμής αγοράς επί της κατανάλωσης καυσίμου σε λίτρα μείον 3 λίτρα. Για οχήματα με εκπομπές CO2 κάτω από 120 γρ./χλμ. μπόνους έως 300 ευρώ και ποινή 25 ευρώ/γρ. για εκπομπές CO2 άνω των 180 γρ./χλμ.

                                        • Βέλγιο: Εκπτωση 15% επί της τιμής αγοράς με μέγιστο όριο τα 4.540 ευρώ για εκπομπές CO2 κάτω των 105 γρ./χλμ.

                                        • Κύπρος: Για οχήματα με εκπομπές CO2 κάτω των 120 γρ./χλμ. μείωση τελών ταξινόμησης κατά 30%, για οχήματα με εκπομπές CO2 άνω των 250 γρ./χλμ. αύξηση κατά 20%. Μείωση τελών κυκλοφορίας κατά 15% για οχήματα με ρύπους κάτω των 150 γρ./χλμ. Εκπτωση 683 ευρώ για την αγορά αυτοκινήτου με ρύπους κάτω των 120 γρ./χλμ.

                                        • Δανία: Τα τέλη κυκλοφορίας καθορίζονται με βάση την κατανάλωση καυσίμου και κυμαίνονται από 69,54 ευρώ για κατανάλωση 20 χλμ./λίτρο έως 2.468.56 ευρώ για κατανάλωση 4,5 χλμ./λίτρο.

                                        • Φινλανδία: Τα τέλη ταξινόμησης καθορίζονται βάσει των ρύπων, ενώ από το 2010 θα καθορίζονται έτσι και τα τέλη κυκλοφορίας. Θα κυμαίνονται από 20 - 605 ευρώ ετησίως.

                                        • Γαλλία: Εκπτωση έως 5.000 ευρώ για αγορά νέου αυτοκινήτου με εκπομπές CO2 κάτω των 130 γρ./χλμ. Για αγορά νέου με ρύπους κάτω των 160 γρ./χλμ. και απόσυρση αυτοκινήτου μεγαλύτερου των 10 ετών και αγοράς επιπλέον έκπτωση 1.000 ευρώ. Για τα οχήματα με εκπομπές άνω των 250 γρ./χλμ. επιβάλλεται ετήσιος φόρος 160 ευρώ.

                                        • Γερμανία: Από 1ης Ιουλίου 2009 τα τέλη κυκλοφορίας καθορίζονται με βάση τον κυβισμό και τις εκπομπές ρύπων και είναι 2 ευρώ για κάθε 100 κ.ε. και 2 ευρώ για κάθε γρ./χλμ. Τα αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 κάτω των 120 γρ./χλμ. εξαιρούνται του φόρου.

                                        • Ιρλανδία: τα τέλη κυκλοφορίας κυμαίνονται από 104 ευρώ για αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 έως 120 γρ./χλμ. και φτάνουν τα 2.100 ευρώ για αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 πάνω από 225 γρ./χλμ.

                                        • Ιταλία: Η αγορά αυτοκινήτου με εκπομπές CO2 κάτω των 140 γρ./χλμ. με απόσυρση οχήματος ηλικίας 9 ετών και άνω επιδοτείται με 1.500 ευρώ.

                                        • Λουξεμβούργο: Τα τέλη κυκλοφορίας προκύπτουν από τον πολλαπλασιασμό των εκπομπών CO2 με το 0,6 και με επιπλέον 0,1 για κάθε 10γρ./χλμ. Η αγορά νέου Ι.Χ. με ρύπους κάτω των 120 γρ./χλμ. με παράλληλη απόσυρση οχήματος ηλικίας 10 ετών και άνω επιδοτείται με 2.500 ευρώ και με 1.500 ευρώ για εκπομπές από 120-150 γρ./χλμ.

                                        • Μάλτα: Τα πρώτα 5 χρόνια κυκλοφορίας του οχήματος τα τέλη κυκλοφορίας καθορίζονται με βάση τις εκπομπές και ξεκινούν από 100 ευρώ για τα αυτοκίνητα με εκπομπές έως 100 γρ./χλμ. Στη συνέχεια, λαμβάνεται υπόψη και η ηλικία του αυτοκινήτου.

                                        • Ολλανδία: Αυτοκίνητα με ρύπους έως 110 γρ./χλμ. απαλλάσσονται των τελών ταξινόμησης, ενώ για ρύπους άνω των CO2 γρ./χλμ. υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση 125 ευρώ/γρ.

                                        • Πορτογαλία: Τέλη ταξινόμησης βάσει της ισχύος του κινητήρα και των εκπομπών CO2. Η αγορά αυτοκινήτου με εκπομπές CO2 κάτω των 140 γρ./χλμ. με απόσυρση οχήματος ηλικίας άνω των 10 ετών επιδοτείται με 1.000 ευρώ.

                                        • Ρουμανία: Τέλος ταξινόμησης βάσει ρύπων και κυβισμού.

                                        • Ισπανία: Τα τέλη ταξινόμησης κυμαίνονται από 0% επί της τιμής για ρύπους κάτω των 120 γρ./χλμ. έως 14,75% για ρύπους άνω των 200 γρ./χλμ. Χορηγούνται άτοκα δάνεια για αγορά νέου Ι.Χ. με ρύπους κάτω των 140 γρ./χλμ. και απόσυρση οχήματος ηλικίας άνω των 10 ετών.

                                        • Σουηδία: Τα τέλη κυκλοφορίας ξεκινούν από τα 32,66 ευρώ και για εκπομπές CO2 πάνω από 100 γρ./χλμ. τα τέλη αυξάνονται κατά 0,91 ευρώ για κάθε γραμμάριο πάνω από τα 100 γρ./χλμ. Επιδότηση 907,35 ευρώ για την αγορά λιγότερο ρυπογόνων αυτοκινήτων.

                                        • Ηνωμένο Βασίλειο: Τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά για Ι.Χ. με ρύπους κάτω των 100 γρ./χλμ. και έως 466 ευρώ για ρύπους άνω των 255 γρ./χλμ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Πως γινεται να βγαλω βουλγαρικες πινακιδες? Γενικα πινακιδες απο καποια γειτονικη χωρα??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            έτσι που είναι το Ελληνικό κράτος... φαντάζομαι απλά να τις τυπώσεις κάπου....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 149 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr